Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Sep 17, 2013 11:15 pm
Charlie
Han brummede svagt, da han ikke helt forstod hvad hun mente, han havde aldrig givet udtryk for at han ville noget mere seriøst med hende og han havde flere gange spurgt, om hun var sikker på at tingene lidt blev efter hans planer. Selvfølgelig skulle hun være fri og sådan, men de skulle jo sørge for at ses når Simona ikke var der og når han kunne slippe væk, hun havde ingen at holde sine planer skjult for. Desuden så hun vel Harry af egen fri vilje? "..Hvad mener du?" Spurgte han lidt dumt. Et eller andet sted, så var det jo et problem at man han ikke kunne stoppe med at se hende, men ville hun hellere være et problem end en form for frikvarter for ham og et sted han følte sig som sig selv.
Michelle Admin
Antal indlæg : 1864 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 18, 2013 2:21 am
Electra Hun rystede kort på hovedet, da han misforstod lidt. ''Det.. Var ikke ment som at den person skulle være dig.. Eller Harry for den sags skyld.. '' sagde hun stille. Hun havde aldrig regnet med at få noget seriøst med Charlie, selvom hun ikke kunne benægte sig selv at hun blev mere og mere glad for ham. Det lå altid i baghovedet, at hun aldrig måtte begynde at elske ham og den 'regel' blev hun nødt til at overholde for alles bedste. ''Jeg mener bare.. at jeg håber at.. Jeg møder en, som.. Har lyst til være min.. Måske lyder det plat, men jeg ved godt at jeg lidt er den type pige, som mænd skal overveje to eller flere gange..'' hun rystede kort på hovedet, da hun ikke rigtigt vidste hvorfor hun sagde det eller hvor hun ville hen med det for den sags skyld. Men det var ikke sjovt altid at være nummer 2. ''..Mærkelig samtale. Undskyld''
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 18, 2013 2:28 am
Charlie
Han bed sig kort i læben, da han ikke rigtigt forstod hvorfor at hun så sig selv som om at ingen ville have noget seriøst med hende. Han vidste godt, at de aldrig ville kunne blive kærester eller få et forhold, men alligevel var det de havde vel på en eller anden måde seriøst? "Jeg..forstår stadigvæk ikke Electra. Jeg ved godt jeg ikke kan tillade mig det, men det rammer mig en smule, jeg kan ikke være din. Men..sandheden er jo, at jeg har lyst og havde Simona ikke været der så.." Sagde han stille og bed sig i læben, da det nok ikke gjorde situationen bedre. Men han var jo kun her, fordi han ville have noget med hende og ikke bare fordi at han 'hygget' sig.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 18, 2013 2:46 am
Electra Hun bed sig svagt ned i læben, da hun hørte hans ord. Hun vidste ikke hvorfor, men det fik hende til at skælve en smule hen over kroppen og hun følte sig mundlam. Hun vidste godt, at det aldrig kunne blive de to, men at det var på grund af omstændighederne og ikke hans følelser for hende som afgjorde det, fik alligevel hendes hjerte til at slå ekstra hurtigt. Hun lod forsigtigt sin hånd køre op mod hans nakke, mens hun ikke kunne lade være med at smile lidt. Samtidigt bakkede hun et lille skridt bagud og 'hoppede' forsigtigt op på bordet ved siden af vasken, mens hun puffede hans nakke en smule frem mod hende og lod deres læber mødes på halvvejen. Hun havde ikke rigtigt haft nogle ord der kunne beskrive hvor glad hun blev over de ord, men hun håbede i stedet at kunne vise ham det.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 18, 2013 2:51 am
Charlie
Han havde i et kort øjeblik troet, at hun i stedet ville få det værre af at høre de ord. For på en eller anden måde så var hun kommet for 'sent'. Simona var jo kommet i forvejen. Men hans følelser var der for hende og han nød at at tilbringe sin tid med hende og han ønskede i fremtiden at tilbringe mest muligt tid med hende. Han var dog glad for, at hun tog det som noget positivt da det bestemt også var positivt ment. Han lod sig trække ind til hende og begyndte roligt at gengælde hendes kys. Han lagde sine hænder ved hendes lår og brummede tilfreds mod hendes læber, da han altid forsvandt i sin egen verden når hun kyssede ham.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 18, 2013 3:49 am
Electra Hun vidste godt, at der var andre faktorer som spillede ind end Simona. Selv hvis han ikke var gift, så ville det ikke ændre på hendes alder. De var måske ligeglade med det, men man kunne ikke ignorere at Charlie var i en branche hvor andres meninger betød alt. Hvis hun så bare havde været 18, så havde det nok været mindre interessant, for så var hun jo myndig. Blidt gned hun sin overkrop mod hans, mens hun holdte kysset på et helt roligt og følsomt niveau, hvilket fik det helt til at sitre i hendes krop, da hun havde lyst til at overgive sig helt og kysse ham 'hårdere'. Hun kom til at afbryde kysset, for hun begyndte at grine lidt mod hans læber, da hun hørte hans brummen. ''Hvor er du sød når du knurrer sådan.. Den der dybe stemme..'' smilede hun lidt, inden hun igen kyssede ham blidt. ''Mmmmh'' efterlignede hun med så dyb stemme hun kunne xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 18, 2013 5:56 am
Charlie
Han kunne ikke lade være med at smile da hun drillede ham med hans brummen. Det var helt ubevidst at han gjorde det, da han bare nød at have hende tæt på og der derfor automatisk kom nogle brumme lyde fra hende. Han var virkelig glad for, at de ikke var uvenner mere men i stedet havde det som altid. Hvis de skulle gå fra hinanden i dag ved at være uvenner, ville han have det endnu værre med, at lade hende og Simona var alene sammen på Electras fødselsdag. Han trak sig en anelse væk fra hende, men stod stadig helt tæt op af hende, "Grr" Sagde han drillende og nappede hende blidt i læben.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 18, 2013 6:06 am
Electra Hun begyndte at grine igen, da han rigtigt 'knurrede'. Det blev værre og værre for hende at sige farvel til ham hver gang, men hun vidste at de havde været mistænkeligt længe væk fra baren og de ikke kunne gå ud sammen. Måske ville det endda være helt bedst, hvis de ikke gik ud af selve baren sammen? Hun lænede sit hoved lidt tilbage og vendte blikket op mod hans øjne med et kort smil, mens hun lod begge sine hænder 'holde fast' i hans trøje nær hans brystkasse. ''Om lidt går jeg ud i kaffebaren, tager min ting og tager hjem.. Det er nok bedst at vi.. Siger farvel her, er det ikke?'' spurgte hun stille, mens hun stadigt så ham i øjnene. Hun følte sig virkeligt kejtet, for hun kunne virkeligt kigge ham i øjnene hele tiden xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 18, 2013 6:28 am
Charlie
Han bed sig svagt i læben, da hun sagde at hun snart ville tage hjem. Han kunne sagtens se fornuften i, at det ville være dumt at blive ude på det badeværelse i længere tid, men han ønskede ikke at de skulle skilles. "Hvorfor er det altid sådan at..jeg hader når vi skal sige farvel og det gør det blot værre, at jeg ikke ved hvornår vi ses igen" Sagde han med et skævt smil og lod sin pande hvile mod hendes. Han var virkelig en svagpisser, når det kom til at sige farvel. Når folk først kom ind under huden på ham, så blev han virkelig følsom. Han sukkede svagt og så på hende, "Hurtigst muligt får vi en weekend i sommerhuset, deal?" Spurgte han stille.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 18, 2013 6:45 am
Electra Hun lod sin pande hvile mod hans og sukkede svagt, da hun kun kunne være enig i hans ord. Det at hun ikke vidste om der gik en uge eller en måned imellem deres små 'visits' gik hende virkeligt på og når de så endeligt sås, så virkede det bare til at tiden gik virkeligt hurtigt. Svagt nikkede hun, mens hun kæmpede lidt en indre kamp om hvornår hun skulle give slip på hans trøje. ''Det skal vi'' sagde hun med et svagt smil, inden hun blidt kyssede ham på munden en enkelt gang og lod sig glide ned af bordet. Selvom hun gerne ville blive så længe som muligt, så følte hun også at det var bedre at få overstået det farvel så hurtigt som muligt. Forsigtigt slap hun taget om trøjen og gik et enkelt skridt væk fra ham. ''Vi ses snart'' smilede hun kort, inden hun gik hen mod døren.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 18, 2013 7:00 am
Charlie
Han så kort efter hende, da hun skulle til at gå. Det var underligt, at det hvergang gav et stik i ham og se hende gå. Men havde hun virkelig ment, at hun ville tage hjem og være sammen med Harry eller var det noget hun havde sagt i vrede? Selvfølgelig ønskede han ikke, at hun var sammen med Harry, men han håbet heller ikke at hun holdt sig selv hen hvis hun ville være sammen med ham. Han rystede svagt på hovedet, da følelser var så forvirrende. "Electra" Sagde han og tog hurtigt fat i hendes hånd og skubbede hende 'hårdt' mod væggen. Han begyndte heftige at kysse hende. Efter lidt tid slap han hendes læber og måtte hive lidt efter vejret, "Ok, nu kan du gå" Sagde han med et lille smil.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 18, 2013 7:34 am
Electra Hun skulle lige til at tage ned i håndtaget, da hun pludseligt blev trukket tilbage og 'klynget' mod væggen. Hendes puls steg virkeligt hurtigt, da hun mærkede hans læber mod sine efterfølgende - Det var nok lidt en blanding af følelser og chok på en gang xD Hun lod sine hænder glide op mod hans nakke og gengældte heftigt hans kys og tog igen hårdt fat i hans trøje, da hun ikke ville have ham til at gå væk igen. Nu havde hun jo slet ikke lyst til at gå fra ham og da han stoppede kysset og fortalte hende at hun kunne gå nu, kiggede hun helt 'blankt' på ham, da hun lige skulle opfatte hvad der var sket xD ''Nej'' sagde hun bare lidt tamt, inden hun hev ham tættere ind til sig, da hun stadigt havde fat i trøjen og begyndte at kysse ham heftigt igen.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 18, 2013 7:38 am
Charlie
Han følte sig virkelig dum, men han kunne ikke lade hende gå uden at sidste heftigt kys, da han måtte have det hele med. Han vidste ikke hvad der ville ske efter hendes fødselsdag og måske ville det gå helt galt med Electra og Simona samlet på et sted. Dog var han sikker på, at Simona ikke havde en mistanke og at Electra ville forholde sig i ro. Men stadigvæk, hvis han kunne få et sidste kys ville det være det værd. Han brummede tilfreds, da hun bare trak ham ind til sig igen. Han gengældte igen hendes kys og lod sine hænder køre rundt om livet på hende og holdt hende ind til sig som i et kram, da han ville mærke hende helt tæt på sig og var 'bange' for hun ville gå.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 18, 2013 8:40 am
Electra Hun lod sig forsigtigt trykke sig ind til ham, da det blev sværere og sværere at skulle gå ud af den dør. Hun kunne bare mærke på sig selv, at det hårdere for hende hver gang og han fyldte mere i hendes tanker end hvad hun turde indrømme for nogle. Samtidigt frustrerede det hende, at hun blev ved med at falde for fyre, som var uopnåelige. Men måske gjorde hun det ubevidst? Hun 'brokkede' sig over at fyrene ikke interesseret sig for hende, men hvor meget interesserede hun sig for dem? Det var jo kun Charlie, som var kommet ind under huden på hende efter hendes årlange crush på Harry. Hun slap forsigtigt kysset, men hun for at lade sin hage hvile mod hans skulder, mens hun knugede sig hårdt ind til ham. ''Fuck det svært..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 18, 2013 8:53 am
Charlie
Han lod sine hænder køre lidt nussende rundt på hendes ryg, mens han hele tiden trykkede hende ind til sig. Han havde det virkelig svært med at hun skulle gå om lidt. Det havde været så underligt ude på cafeen være så tæt på hende, men at det var så forbudt at røre hende. Det var ikke forbudt mellem dem, men for andre. "Forhelvede" Sagde han surt, da det gik han mere og mere på og han efterhånden følte sig virkelig magtesløs, hvilket nok var i takt med at han fik flere og flere følelser for hende. "Jeg..bliver sindssyg af at jeg forhelvede ikke kan se dig når jeg vil" Sagde han surt og banket sin hånd ind i væggen. Inden han svagt sukkede, "Undskyld" Sagde han stille.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 18, 2013 9:57 am
Electra Hun betragtede ham lidt og kunne se, at det gik ham ligeså meget på som hende selv. Når hun huskede tilbage på festivalen, kunne hun huske hvor ked af hun var at skulle sige farvel allerede dér. Hvordan ville det så ikke blive i fremtiden? Ville der nogensinde komme et loft for hvor mange følelser de kunne få for hinanden? Hun fik et chok, da han pludseligt bankede sin hånd ind i væggen og kiggede hurtigt hen på ham med en smule opspærrede øjne, da hun ikke lige havde set den komme. ''Hey..'' sagde hun stille og tog forsigtigt fat i den hånd, som han havde slået ind i væggen. Det havde næsten altid været ham, som havde trøstet hende, men lige nu virkede han til at være den som var mest frustreret over tingene. Hun gav forsigtigt hans hånd et klem - også for lige at tjekke om der var sket noget med den. ''Måske.. Er det godt at.. Savne hinanden lidt'' sagde hun prøvende, selvom hun nu ønskede at hun havde 'adgang' når de ville.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Sep 19, 2013 7:58 am
Charlie
Han vidste ikke hvorfor at han følte at tingene 'pressede' sådan på lige nu. Men det var så underligt, at vide at både Simona og Electra skulle være til fest sammen. Han kunne også fortælle sig, at Simona ville hænge op af ham hele aftenen hvis han blev tvunget til at møde op og han ønskede ikke, at Electra skulle se på det hele aftenen, slet ikke på sin egen fødselsdag. Han burmmede svagt, da hun tog fat i hans hånd og sukkede svagt, "Undskyld, det går mig bare på, at..vi ikke kan ses i fred og at..du nok kommer til at hænge på Simona på din fødselsdag" Sagde han stille. Egentlig gik det ham mest på, at hun skulle se på Simona og vide deres hemmelig, men bare måtte spille med.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Sep 19, 2013 12:10 pm
Electra: Hun strøg forsigtigt hans hånd, mens hun kiggede op på ham og forsøgte at få øjenkontakt. ''Jeg ved godt at det ikke er en ønskesituation for nogle..'' sagde hun stille, da hun heller ikke havde lyst til at Simona skulle fejre hendes fødselsdag og være tæt op af hende. Sidste gang hun havde set Simona var til den efterfest på festivalen og dér havde hun fået virkelig meget skyldfølelse. Og nu var det endnu mere kompliceret, nu var følelserne anderledes - Hvordan ville hun så ikke have det efter at snakke med Simona igen? Dog ville hun ikke bekymre Charlie med hvordan hun havde det med det, for han så ud til at have det endnu værre med det. ''Charlie, det skal nok gå.. Det er bare en aften og jeg vil sørge for at holde mig så langt væk fra Simona som muligt..'' sagde hun stille. Hun vidste ikke rigtigt, om han bekymrede sig mest for hendes følelser eller Simonas i denne situation.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Sep 20, 2013 3:47 am
Charlie
Han sukkede svagt, da han syntes at tingene var så kompliceret. Han var virkelig nervøs for Electra følelser, særligt fordi det skulle være hendes specielle dag og ikke en dag, hvor hun skulle se ham og Simona sammen. Simona bekymret han sig ikke så meget for, da hun ikke vidste noget og han vidste, at hun elskede sådan nogle arrangementer, så hun opdaget nok ikke hvad der forgik foran næsen på hende. Hvorfor at han havde behov for at beskytte hende på den måde vidste han ikke, men hvis han var tvunget til at se på hende og Harry sammen en aften, ville han virkelig have det skidt. "Der ikke så meget andet at gøre" Sagde han stille og gav hende et blidt kys.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Sep 20, 2013 5:49 am
Electra Hun nikkede svagt, inden hun blidt gengældte hans kys og kunne mærke at hun allerede slappede mere af igen. Uanset hvor frustrerede de nu end kunne blive, så beroligede hans kys hende altid og huskede hende samtidigt på hvorfor at de havde bevæget sig ud på dybt vand. Der var en mening med det imellem dem for hende og Charlie, uanset hvor forkert det ville være i andres øjne. Hun slap forsigtigt kysset, men kun for at lade sine læber glide mod hans hals, som hun med små ømme kys begyndte at kærtegne. Svagt sukkede hun, da hun vidste at det var tid til at gå, men hun havde virkeligt ikke lyst. ''Jeg går ud nu..'' sagde hun stille, mens hun med sine håndflader strøg ham ned langs hans brystkasse. Hun skævede kort mod døren, men tog sig selv i at blive stående nær ham i stedet.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Sep 20, 2013 7:57 am
Charlie
Han havde det en faktisk en smule dårligt med at han var flippet sådan ud, da han ikke brød sig om at hun skulle se den side af ham, det var ham som skulle beskytte og passe på hende og ikke hende der skulle trøste ham. Han havde ikke noget imod, at hun vidste at det gik ham på at de skulle skilles, men at han blev så frustreret brød han sig ikke om, for hvad ville fremtiden så bringe og ville hun føle sig 'låst' mere fast til ham nu? "Mmh, det ved jeg godt" Brummede han stille og sørgede for at brumme lidt ekstra for at drille hende en smule, da hun havde kommenteret det før. Han håbet virkeligt, at den fødselsdag intet ville ødelægge, for han var slet ikke parat til at give slip på hende.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Sep 20, 2013 10:31 am
Electra Hun bed sig lidt ned i læben for ikke at komme til at grine lidt af hans brummeri, men sandheden var nok at når han gjorde det, så fik hun en smule gåsehud, for hans stemme var jo så dyb og 'mandig' på en speciel måde xD Hun kyssede ham blidt på kinden, inden hun forsigtigt bakkede mod døren, mens hun hele tiden havde øjenkontakt med ham, i det hun tøvende åbnede og gik ud af den. Hendes hjerte bankede en del, da hun ikke længere kunne se ham og hun blev mere og mere desperat for at gå ind til ham. Hun gik hen til deres plads for at tage sine ting, men tjekkede samtidigt også hurtigt hendes telefon for at se om hun havde misset noget. Svagt bed hun sig i læben, da der var virkeligt mange ubesvarede opkald fra Harry. Hun fandt hurtigt hans nummer i sine kontaktpersoner og fik ham ringet op.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 21, 2013 12:03 am
Harry
Han var henne på hospitalet, hvor hans forældre begge var til observation. De havde været ude for en bilulykke, det var ikke noget alvorligt og de var begge sluppet 'billigt', men det var aldrig fedt at blive ringet op af sådan noget. Han havde flere gange forsøgt at få fat i Electra, da han havde brug for at have en ven hos sig og det skulle være Electra. Lige nu var han dog godt sur over, at hun ikke havde haft tid til at tage sin telefon. Han tog hurtigt sin telefon i det den ringet. "Hvad fanden har du lavet?" Sagde han surt og bed sig i læben, da det måske ikke var så pænt at svine hende til på den måde. "Jeg..det var ikke meningen at råbe, mine forældre er på sygehuset. De har været med i en bilulykke. Har du noget imod at..komme forbi?"
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 21, 2013 2:13 am
Electra Hun bed sig hårdt i læben, da Harry svarede telefonen på den måde. Han lød ret oprevet og hun følte ikke, at hun kunne skælde ud over det, dog ignorerede hun spørgsmålet helt. ''Hvad?'' kom det chokeret fra hende, da hun hørte hvad der var sket. Hurtigt tog hun sine poser op i sin favn og gik ud af kaffebaren og hen mod en taxaholdeplads, som var tæt derpå. ''For helvede Harry, hvad er der sket? Er det alvorligt?'' spurgte hun og tog hastigere skridt hele tiden. Hun kunne mærke at hun havde gåsehud over hele kroppen og rystede en smule, det var aldrig sjovt når sådan noget skete for folk man kendte og hun kunne ikke forestille sig hvordan han måtte føle. ''Jeg kan se en taxa nu. Hvad er det for et hospital? St. George?'' spurgte hun og satte sig ind på bagsædet af en taxa.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 21, 2013 2:29 am
Harry
Han vidste, at han ikke burde svarer telefonen på den måde, men han var alligevel sikker på, at hun forstod hvorfor. At det intet havde med hende at gøre, men at han var oprevet over situationen og at han ikke kunne få fat på hende, gjorde det en smule værre. For i virkeligheden var han nok ikke så kold som han genre ville være, når det kom til sådan nogle situationer her, der skulle ingenting til før han følte sig alene og på bar bund. "St George ja, og jeg ved ikke præcist hvad der er sket. De er begge kommer til skade, men intet livsfarligt. Jeg må ikke komme ind til dem endnu" Sagde han opgivende og tog sit kort til hovedet.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.