VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Næste
ForfatterBesked
Michelle
Admin
Michelle

Antal indlæg : 1864

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 37 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 37 I_icon_minitimeLør Sep 21, 2013 3:41 am

Electra
Hun fik fortalt til taxachaufføren at hun skulle til St. George's, inden hun atter tog telefonen hen til sit øre. Hun åndede lettet op, da de alligevel var ude for livsfare, men det kunne jo stadigt være 'alvorligt', især når han ikke fik lov til at komme ind til dem. ''Jeg er der om 10 minutter, Harry. Jeg finder dig deroppe, okay?'' sagde hun og prøvede at lyde opmuntrende selvom det var svært igennem en telefon. Efter 10 minutters tid blev hun sat af ved en af indgangene, samt betalt og taget sine poser, inden hun med hastige skridt forsvandt ind på hospitalet. Hun fik at vide hvilken etage det var i informationen. Hun gik hurtigt derhen og skævede kort rundt efter Harry, men hun kunne ikke få øje på ham nogle steder og hun kunne jo ikke bare 'råbe' op på et hospital. Hun tog sin telefon op af tasken for at ringe til ham igen.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 37 I_icon_minitimeLør Sep 21, 2013 3:47 am

Harry

Han sad inde på et form for venteværelse, der var ingen andre til stede og han havde et eller andet med hospitaler. Han havde aldrig brudt sig om at være der, selvom at det var et sted hvor folk gjorde hvad de kunne få at hjælpe. Han tog hurtigt sin telefon og så sig en smule rundt, da han kunne se Electra ude på gangen. Derfor lagde han på, ingen han gik ud af en dør og hen til hende. Uden et ord gik han bare ind i hendes favn og gav hende et kram. "Jeg glad for du kom" Sagde han stille og vendte blikket hen mod den indgang som han var kommet fra. "Vi kan vente derinde i fred og snakke der" Sagde han og rettede sig en smule op, inden han gik ind i lokalet for hende, han holdt dog døren for hende så hun kunne gå med ind.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 37 I_icon_minitimeLør Sep 21, 2013 4:09 am

Electra
Hun kiggede hurtigt op, da Harry kom ud af en dør og lagde armene omkring hende. Forsigtigt lagde hun armene om ham, men knugede ham hårdere ind til sig som sekunderne gik. Kort nikkede hun og fulgte med indenfor, hvor hun stillede sine poser på en tom stol, inden hun vendte sig om mod ham igen. ''Hvor er det noget lort.. Jeg er virkelig ked af det..'' Sagde hun stille, inden hun gik hen og tog hans hånd for at føre ham hen til en sofa, hvor de kunne sætte sig sammen. ''Har du stadigt ikke hørt noget? Hvornår skete det?'' spurgte hun og kiggede hen på ham med et bekymret blik. Faktisk havde hun det ret dårligt over, at hun ikke havde hørt telefonen og hun vidste ikke helt hvordan hun skulle forklare sig ud af den uden at fremstå som 'ligeglad', hvilket hun selvfølgelig ikke var.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 37 I_icon_minitimeLør Sep 21, 2013 4:48 am

Harry

Han gik med hen i sofaen og satte sig ned, han var nok ikke 100% til stede og var derfor nok en del fraværende. Det havde virkelig været et underligt opkald at få og det at han ikke måtte se sine forældre irriteret ham virkeligt, han vidste ikke hvor meget de var kommet til skade eller for den sags skyld hvor lidt. Han bed sig kort i læben, da han tog sig selv i at sidde og knuge hendes hånd i sin. "Lægerne siger at jeg snart må komme ind og se dem" sagde han med et skævt smil og vendte kort sit blik mod hende. "Hvorfor..tog du den ikke?" Spurgte han stille, han havde det lidt dårligt med at forhøre hende på den måde, men hun plejede altid at tage sin mobil når han ringet?
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 37 I_icon_minitimeLør Sep 21, 2013 6:28 am

Electra
Hun fandt det faktisk mærkeligt på en måde at sidde sammen med en så sårbar Harry. Selvfølgelig ville det være mere mærkeligt, hvis det ikke påvirkede ham, men det var så sjældent at han turde at bære følelserne ude på tøjet. Hun skævede ned mod deres hænder, mens hun lyttede til hans ord. Han ville nok først få ro i kroppen, når han havde set sine forældre. Alligevel tog hun sig i at kigge ned med det samme, da han ville vide hvorfor hun ikke havde taget den. ''Jeg var til frisør.. Jeg havde ikke telefonen ved mig'' svarede hun, da det ikke rigtigt var løgn på den måde. Det var bare at undlade noget af sandheden. Svagt bed hun sig i læben, da hendes hår nok sad ret 'vildt' hvis man tænkte på, at hun lige var kommet ud af en frisørsalon.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 37 I_icon_minitimeLør Sep 21, 2013 7:15 am

Harry

Han brummede svagt og så på hende, da hun ikke lignede en som lige var kommet fra frisøren, "Du lige kommet fra frisøren?" Sagde han med et skævt smil, da man i hans tilfælde altid havde sin telefon i nærheden der. Man brugte den mens man ventede og man holdt sine ting tæt på sig i tilfælde af, at folk skulle tage ens ting. Han sukkede svagt, da han hadet at vente på sådan nogle ting og det faldt virkelig dårligt sammen med, at han snart skulle tilbage til New York. "Er det dårligt vejr udenfor?" Spurgte han lidt dumt, da han ellers ikke forstod hvordan hendes hår kunne sidde så uglet xD Han orket da ikke spekulerer mere over det, da han ikke kunne se hvorfor hun skulle lyve om hvor hun havde været. "Det os ligemeget, du er her nu" sagde han og gav hendes hånd et klem.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 37 I_icon_minitimeLør Sep 21, 2013 7:26 am

Electra
Hun havde det ret dårligt med at lyve overfor Harry, men hun følte ikke at det var det rigtige tidspunkt at fortælle hvorfor hun ikke havde taget den. Det ville bare lyde så fælt i hendes i hoved. ''Øh.. nej, vejret er faktisk fint nok, jeg løb bare en del af vejen hen til taxaen'' sagde hun med et skævt smil, mens hun forsigtigt knappede sin jakke lidt ned, da det var ret varmt i det lille rum. Men da hun kiggede ned af sig selv, opdagede hun at hendes strikkjole sad på vrangen hvilket var ret tydeligt. ''Fuck..'' kom hun til at tænke højt og knappede jakken op igen. ''Jeg mener.. Fuck.. Jeg har ingen småmønter.. Ellers ville jeg have givet et glas kakao til at dulme nerverne lidt..'' sagde hun og nikkede kort hen mod en automat med varme drikke.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 37 I_icon_minitimeLør Sep 21, 2013 7:39 am

Harry

Han så hurtigt hen på hende da hun sagde fuck midt i det hele. Han lagde godt mærke til at hendes kjole sad helt forkert, hvilket på ingen måde lignede Electra da hun altid havde tjek på sit tøj. Han så nogle sekunder alvorligt på hende, inden han bare vendte blikket væk da hun ligesom selv måtte åbne op, hvis der var noget som hun ville fortælle, han var i hvert fald ikke i humør til at udspørge hende. Han fandt sin pung frem og gav hende nogle mønter, så hun ville kunne hente noget kakao til dem. "Hvis..de er okay kunne vi måske finde noget mad i nærheden, for jeg er ret sulten. Jeg har intet fået hele dagen" sagde han med et skævt smil.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 37 I_icon_minitimeLør Sep 21, 2013 7:46 am

Electra
Hun tog imod mønterne og rejste sig forsigtigt op fra sofaen igen. ''Jeg så at der var en café nede i stueetagen.. De så ud til at have åbent'' sagde hun og kiggede ikke rigtigt på ham. Det blik han havde sendt hende før viste lidt, at han ikke rigtigt troede på hendes ord om hvorfor hun ikke havde taget telefonen, hvilket blot gjorde at hun fik endnu mere skyldfølelse over det. Selvom hun havde rejst sig for at hente kakao, satte hun sig alligevel ned med et opgivende suk, mens hun kiggede hen på ham med et lettere usikkert blik. ''Harry.. Jeg.. Lov at du ikke bliver sur.. '' sagde hun stille, mens hun forsigtigt lagde mønterne på bordet. ''Jeg.. Burde have været her og støttet dig fra starten og jeg har det pissedårligt med det nu.. Bare.. lov at du ikke bliver sur..'' sagde hun igen og betragtede ham lidt.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 37 I_icon_minitimeLør Sep 21, 2013 7:57 am

Harry

Han vidste at det var forkert og han burde kunne styre sig, men han var virkelig ude at sit 'gode' skind og havde derved også svært ved at styre sine følelser, derfor da hun pludselig begyndte at sige, at han ikke måtte blive sur, så han helt uforstående på hende og rejste sig op og gik hen foran hende, dog stoppede han et stykke før da hun var en smule lavere på ham og han gerne ville kunne kigge på hende i mens xD "Hvad er det helt præcist jeg ikke må blive sur over?" Sagde han og tog sig i at hans tonefald var helt roligt igen. Det var egentlig ikke meningen, at det skulle gå udover hende, men det lød til at hun skulle til at sige noget virkelig dårligt. "Du var jo bare til frisør, ikke?"
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 37 I_icon_minitimeLør Sep 21, 2013 8:03 am

Electra
Hun kiggede lidt op af ham, da det ikke just gjorde hende mere rolig at hun følte sig virkeligt virkeligt lille - ikke kun mentalt. Lige nu hadede hun sig selv, for hun var virkeligt dårlig til at lyve overfor ham. Den eneste gang det var lykkedes var med aborten for et år siden, men det var så også i en helt anden kategori i hendes hoved. Hun kiggede en smule usikkert på ham og tog sig selv i at bakke et skridt bag ud ubevidst. ''Jeg.. Tog ikke telefonen.. Fordi at jeg ikke hørte den.. Fordi.. At den var i et andet rum end.. Det rum jeg var i.. Fordi jeg var sammen med Charlie på.. Det tidspunkt hvor jeg modtog opkaldene.. Seriøst Harry, hvis jeg havde set det, så var jeg fløjet af sted lige med det samme. Jeg har det..Så.. dårligt over at du har måttet sidde her så længe og så uden.. nogle..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 37 I_icon_minitimeLør Sep 21, 2013 8:14 am

Harry

Han så helt afslappet på hende. "Nåårh, så jeg skulle ikke blive sur fordi du havde mere travlt med at være sammen med en dobbelt så gammel mand som er gift. Nej da, det kan jeg da godt se" Sagde han ironisk, inden hans 'kolde' blik hurtigt vendte tilbage igen. Han vidste godt, at han ikke kunne forvente at hun var til stede 24/7, men lige nu var han også skuffet over at hun havde startet med at lyve overfor ham også. Han gik bare hen og satte sig igen og holdt sit blik i jorden. Han prøvede virkelig at forholde sig i ro, men han var virkelig skuffet over hende. "Når du siger du var sammen med Charlie..mener du?" Hørte han alligevel sig selv sige. Han var virkelig træt af, at Charlie altid tog opmærksomheden når de var sammen.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 37 I_icon_minitimeLør Sep 21, 2013 8:25 am

Electra
Hun havde ikke lyst til at diskutere med ham, da hun slet ikke syntes, at det var det rigtige sted lige nu. Men hun kunne godt forstå, at han var skuffet over, at hun først kom så sent og dét havde hun det virkeligt også dårligt med. Hun satte sig forsigtigt ned ved siden af ham og holdte blikket på ham i en kort stund uden at sige eller gøre noget, da han spurgte ind til det. Svagt nikkede hun og kunne mærke, at hun for første gang havde rigtigt skyldfølelse over Charlie. Selvom hun ikke havde hørt telefonen, måtte Harry stadigt føle, at hun havde 'valgt' at være sammen med Charlie frem for ham. '' Ja.. Men.. Jeg er her nu og det er her jeg burde have været siden du ringede første gang.. Undskyld? Jeg har det frygteligt med det.. '' Sagde hun stille, mens hun prøvende tog fat i hans hånd.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 37 I_icon_minitimeLør Sep 21, 2013 8:49 am

Harry

Han tog hurtigt sin hånd til sig, da han ikke rigtigt tog imod hendes undskyldning. Han var egentlig ikke som sådan sur på hende, men han kunne bare ikke være 'sårbar' som før overfor hende. Han vidste ikke, om han havde følt anderledes hvis hun fra starten af havde været ærligt og fortalt, at hun havde været sammen med Charlie. Men han blidte sig selv ind, at det var det som gik ham mest på, selvom det jo nok i virkeligheden var at hun blot var sammen med Charlie, selvom han virkelig prøvede at pakke sine følelser ind overfor hende. "Så..i mødtes ved din frisør?" Spurgte han og fnøs svagt, da han godt kunne høre at det lød virkelig åndssvagt. Svagt sukkede han og holdt blikket væk.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 37 I_icon_minitimeLør Sep 21, 2013 9:03 am

Electra
Hun så tamt hen på ham, da han bare trak sin hånd tilbage på den måde. Hun forstod godt, at han følte sig svigtet, men hun havde jo ikke regnet med, at noget forfærdeligt ville ske imens hun var på kaffebar. Lidt undrende kiggede hun på ham, da hun faktisk ikke forstod hvorfor at han ville kende detaljerne på den måde. ''Nej.. Jeg.. Var til frisør, men.. Jeg mødte ham tilfældigt ude på åben gade. Så.. Gik vi ind på en kaffebar og.. Så.. Havde jeg min taske dér, mens vi.. gik ud på et toilet og.. Fuck det, Harry, er det vigtige ikke at jeg er her nu? Jeg ville ønske at jeg havde været her tidligere.. Det er ikke vigtigt hvad jeg lavede og du vover kraftedme på at skubbe mig væk når du har det så dårligt'' sagde hun surt og tog hans hånd igen med et fastere greb.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 37 I_icon_minitimeLør Sep 21, 2013 9:21 am

Harry

Han vidste ikke hvorfor at han havde spurgt ind til hvor de havde været eller hvorfor, da det blot ville gøre tingene svære for ham og vide præcis hvad der skete. Han bed sig let i læben, da de åbenbart havde gjort det ude på et toilet. det var slet ikke hans manerer og selvom han elskede sex, så ville det være lidt svært for ham at tænde på en pige på den måde, i hvert fald i ædru tilstand xD Han brummede svagt, da hun tog fat i hans hånd igen og sukkede svagt da han ikke følte at han kunne være bekendt at være sur på hende, men han følte heller ikke at han rigtigt kunne tilgive hende endnu. Men han kunne ikke forklarer hvorfor, i hvert fald ikke noget hun ville forstå.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 37 I_icon_minitimeLør Sep 21, 2013 9:37 am

Electra
Hun kiggede afventende på ham og forventede lidt, at han ville sige bare et eller andet. ''Okay.. Fint'' sagde hun bare, inden hun slap hans hånd, da hun jo ikke kunne tvinge ham til tage imod hendes undskyldning. Forsigtigt rejste hun sig op, tog mønterne på bordet og knappede sin jakke ned igen, som hun gik hen og smed på stolene hvor hendes poser var. Kort kiggede hun ud af døren for at se om der gik nogle forbi, inden hun hurtigt tog kjolen af, fik den vendt rundt og fik over sig igen. Tavst gik hun hen mod automaten og fik den til at 'spytte' to kopper kakao ud. Hun satte sig forsigtigt ned ved sofaen igen og stillede kakaoen foran ham. Hun betragtede ham lidt og gav ham et prøvende puf med albuen. ''Hvad var det sidste du hørte fra lægerne?''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 37 I_icon_minitimeSøn Sep 22, 2013 12:27 am

Harry

Han vidste slet ikke hvordan han skulle håndtere tingene lige nu og han ønskede egentlig ikke at lukke hende ude, men tanken om at hun lige havde været sammen med Charlie gik ham virkelig på. Han brummede dog som et tak, da hun kom hen med en kakao da sådan noget altid hjalp en smule. "De sagde, at de ville beholde dem til observationer hvis tingene blev værre, men at de var ok under omstændigheder og at jeg snart ville kunne komme ind at se til dem" Sagde han stille og rykkede en smule på sig. "Jeg..brød mig ikke om tanken om, at gå derind alene og da du så ikke tog telefonen" Sagde han og kiggede væk. Det var virkelig ikke for at give hende ekstra dårlig samvittighed overhovedet, men han frygtede virkelig hvis han skulle være alene her meget længere.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 37 I_icon_minitimeSøn Sep 22, 2013 1:36 am

Electra
Hun kiggede en smule ned, da hun bare fik det endnu værre over at hun ikke havde været der hele tiden. ''Du kommer ikke til at se dem alene. Jeg kommer til at klæbe mig så meget op af dig de næste par dage, at du bliver sindssyg af mig'' sagde hun stille med et kort smil, mens hun sippede lidt til sin kakao. Hun vidste ikke hvordan hun skulle gøre det godt igen, men hun ville gøre sit bedste for at være en støtte for ham når han behøvede det - og når han troede at han ikke behøvede det. ''Jeg fatter bare ikke hvordan det er sket? Jeg mener.. Hvem kørte og.. Hvad skete der? Er der andre involverede?'' spurgte hun og lod blikket hvile på ham imens. Tanken om hvis det var hendes forældre som lå dér gav hende virkeligt gåsehud.

Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 37 I_icon_minitimeSøn Sep 22, 2013 2:26 am

Harry

Han vidste ikke om han brød sig om at Electra skulle være hos ham de næste par dage. Han ville ikke bryde sig om at hun så den side af ham, men han ville nok flippe ud uden hende. Et eller andet sted følte han sig rolig over, at hun i det mindste ikke ville kunne se Charlie så, selvom det var virkelig egoistisk tænkt, men lige nu kunne han ikke klare at 'miste' hende til Charlie. Selvom han ikke havde indrømmet det overfor hende, så var det jo hans følelser der blev ramt gang på gang. "Jeg..bliver nok ikke nem at være sammen med Electra, jeg.."Sagde han og vidste ikke hvordan han skulle forklarer sig, men han var sikker på at han ville sige ting til hende som han ikke mente eller værre, ting som han i virkeligheden mente men altid havde holdt hemmeligt.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 37 I_icon_minitimeSøn Sep 22, 2013 2:43 am

Electra
Hun nikkede svagt, da hun godt ville kunne forstå, hvis han havde mange 'mood-swings' og hun var sikker på, at hun nok skulle kunne håndtere ham når det var. ''Jeg lover, at jeg er her uanset hvad der sker.. Det er kun forståeligt hvis du også bliver sur på mig nogle gange, men det får mig ikke til at forlade din side igen.. Uanset hvad du siger, så skræmmer det mig ikke væk og du.. Har ikke noget valg..'' sagde hun stille og kiggede op på ham. Det var virkeligt underligt at se Harry være så 'knækket' og hun vidste også, at han sikkert hadede at være sådan. Hun tog igen prøvende fat i hans hånd og kiggede vurderende på ham, for at se om de var 'okay' igen, for der var ikke noget værre end at være uvenner med Harry.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 37 I_icon_minitimeSøn Sep 22, 2013 3:02 am

Harry

Selvom han virkelig hadet med Charlie, så følte han ikke at han kunne tillade sig at komme med et negativt svar, når hun sad og sagde at hun ville forstår hvis han fik humørsvingninger og at hun ville være der for ham. Han gav forsigtigt hendes hånd et klem og flettede helt automatisk sine fingre ind i hendes. Der gik lidt inden det egentlig gik op for ham, hvad han havde gjort og han rystede hurtigt på hovedet og tog bare normalt fat i hendes hånd. "Øh..undskyld, jeg lidt ved siden af mig selv" Sagde han hurtigt og vendte blikket væk. Hun var den af alle mennesker, som han havde brug for at være tættest på lige nu og han fandt det på en eller anden måde tryk at sidde sådan med hende, men han vidste at det virkelig ville sende nogle forvirrende signaler. Særligt fordi han ikke ligefrem var typen man holdt i hånd med.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 37 I_icon_minitimeSøn Sep 22, 2013 6:50 am

Electra
Hun kiggede ned på deres hænder og kunne ikke lade være med at smile, da han sad og flettede fingre med hende. Selvom han undskyldte blev hun ved med at smile for en stund, for det var alligevel sødt at han havde fundet ro i at sidde sådan med hende. Forsigtigt slap hun hans hånd, men kun for at 'holde' den med sin ene hånd og sprede den ud med håndfladen op ad. Med sin frie hånd lod hun sine fingre nusse ham blidt nede i håndfladen. Selv elskede hun at blive nusset dér, for man var så tyndhudet og derfor 'kildede' det ekstra meget. Og der var ikke noget mere beroligende end at få lidt nussen. ''Du behøves ikke at undskylde for noget.. Jeg forstår godt hvis du.. Ikke er Harry-Harry..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 37 I_icon_minitimeSøn Sep 22, 2013 8:59 am

Harry

Han rykkede sig forsigtigt tættere på hende og lagde sin arm om hende, så de sad helt tæt sammen. Han vidste ikke, om det lidt var at udnytte situationen i det at han normalt ikke ville gøre sådan nogle ting med hende og sidde så tæt, men han havde jo også et behov for at have hende tæt på sig og mærke hende tæt på sin krop. Det var en af de første gange,hvor hun havde været den stærke af dem og at hun skulle passe på ham. Han så en smule lettet ud, da der pludselig kom en læge og sagde, at han kunne komme ind og se sine forældre nu. Han bed sig kort i læben, da han pludselig blev endnu mere usikker, da han ikke ville kunne holde ud at se sine forældre hvis de havde ondt. "Skal vi..gå" Sagde han stille og rykkede ne smule usikkert på sig.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 37 I_icon_minitimeSøn Sep 22, 2013 9:08 am

Electra
Hun bed sig lidt i læben, da han rykkede tættere ind på hende. Det var så sjældent, at Harry søgte trøst hos hende og selvom hun ønskede, at alt det her ikke var sket med hans forældre, så kunne hun godt lide at tage sig af ham og være hans støtte for engangsskyld. Hun fortsatte med at nusse ham og smilede kort op til ham, i det lægen kom ind. Forsigtigt tog hun et bedre greb i hans hånd og rejste sig og 'hev' ham med op. ''Ja'' sagde hun og knugede hans hånd blidt for ligesom at vise, at hun ikke gav slip på ham, inden hun fulgte med lægen ind i det rum hvor forældrene var. De smilede begge to da de så Harry, men faren så ud til at være værst tilredt. Kort skuttede hun på sig, da Harrys mor kiggede en smule 'nedladende' på hende hvilket hurtigt fik hende til at slippe hans hånd. ''Hej'' smilede hun lidt usikkert.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 37 I_icon_minitime

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 37 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Næste
 Lignende emner
-
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick & Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: