VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 21 ... 38, 39, 40
ForfatterBesked
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 I_icon_minitimeFre Sep 27, 2013 9:33 pm

Harry

Han så på hende og så lettere uforstående ud. Han kunne godt huske, hvad han havde sagt i bilen, men det kunne hun jo ikke vide og hvis han lod som ingenting, ville hun vil tro at han havde snakket lidt i tåger? "Hvad sagde jeg i bilen da? Jeg var ret forvirret, så jeg kan ikke huske halvdelen af hvad jeg sagde" Sagde han med et lille smil og tog et bedre greb i hendes hånd. Han håbet at hun hoppet på, at han ikke kunne huske noget fra bilferien, for det ville virkelig være et dårligt tidspunkt, hvis hun fandt ud af at han faktisk havde følelser for hende. Han havde lovet sig selv at hun skulle vide det, men det var bare så svært at få sagt.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 I_icon_minitimeLør Sep 28, 2013 2:52 am

Electra
Hun kiggede en smule overvejende på ham, da hun ikke rigtigt forstod at han bare kunne have glemt det. Men måske var det ikke det rigtige tidspunkt at bore ned i det? ''Du sagde.. Bare noget med Charlie.. Altså det virker bare ikke rigtigt som om at du kan lide ham..'' sagde hun stille, selvom hun nok selv ville være bekymret for en ven, som 'faldt' for en kendt person, som var dobbelt så gammel som vennen. ''Men.. Hvis du er bekymret for mig, så.. Skal du ikke være det.. Han udnytter mig på ingen måde ikke.. Og desuden så har det.. Hjulpet mig, at jeg har lært ham at kende. Jeg har indset, at jeg.. Ikke er helt håbløs.. Og at jeg kan.. Komme mig over dig, så jeg kan komme videre og det kan blive normalt mellem dig og mig igen..''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 I_icon_minitimeLør Sep 28, 2013 4:31 am

Harry

Han sukkede svagt af hende, det var egentlig ikke fordi han blev sur eller noget, men han følte lidt at han havde hørt på den smøre i et stykke tid nu. "Sommertider forstår jeg ikke hvad du mener Electra" Sagde han stille og bed sig let i læben. "Du følte dig altså helt håbløs før du mødte ham og bare var vild med mig? Men han gør, at du ikke føler dig håbløs længere?" Spurgte han en smule forvirret, da det lød til at han virkelig havde ødelagt noget for hende. "Selvfølgelig har jeg det lidt svært med at i ses. Jeg kan kun se det udefra og du må indrømme, at det ikke er hverdag med ser et par som jer. Men du behøves ikke at forsvarer det, for selvfølgelig skal du se ham, hvis han gør dig glad"
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 I_icon_minitimeLør Sep 28, 2013 5:25 am

Electra
Hun satte sig en smule bedre op, så hun bedre kunne se ham. Hun kunne ikke helt fornemme hvor samtalen var på vej hen, for hun syntes virkeligt ikke at de skulle diskutere oven på det i dag. ''Nej.. Det.. Er svært at forklare, men det var bare at før.. Der.. Kunne jeg ikke se mig selv falde for andre end dig og andre fyre havde slet ikke nogle interesse. Jeg gik nok altid rundt og troet, at det måske var gengældt, men nu hvor det håb er væk og.. Jeg mødte Charlie, så kan jeg godt se, at jeg måske ikke er låst så meget fast som jeg troede.. Og at det er muligt for mig at komme videre efter dig. Jeg vil bare have at.. Det bliver normalt mellem dig og mig igen.. Jeg.. Hader at du kan kigge på mig og du ved.. At jeg.. Du ved.. Det.. Flovt.. et eller andet sted..'' forklarede hun sig og pustede svagt ud.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 I_icon_minitimeLør Sep 28, 2013 6:15 am

Harry

Han brummede svagt, da det blot gjorde det sværere at hun prøvet at forklarer ham at hun prøvet at komme over ham. Han hadet at snakke om følelser og særligt at blive mindet om dem hele tiden. Han havde faktisk slet ikke lyst til de samtaleemner her og han hadet, at uanset hvad så skulle de snakke om Charlie, hvis bare hun vidste hvor meget det ramte ham. "Intet har nogensinde været flovt mellem os" sagde han med et lille smil og trak hende en smule ind til sig. "Skulle jeg så også være flov over, at du nærmest bare kan kigge på mig under normale omstændigheder og jeg så bliver tændt?" Spurgte han lidt for at skifte emne. Med normale omstændigheder, mente han hvor ikke hans forældre lige var blevet indlagt.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 I_icon_minitimeLør Sep 28, 2013 6:53 am

Electra
Hun smilede kort af ham, da han trak hende ind til sig. Hun vidste at hvis de blev ved med at grave i det, så ville stemningen blive meget værre og det havde de ikke brug for i dag. Derfor var det nok bedst, at de lod tingene være for nu. ''Hvor er du skør'' begyndte hun at grine svagt, da hun nu aldrig havde tvivlet på, at han følte sig tiltrukket af hende. Hun kyssede ham blidt ved kæben en enkelt gang, inden hun satte sig ind til ham igen. Hun havde det lidt dårligt over, at hun havde bragt et emne op som fik dem til at småhakke. ''Har du lyst til en gang massage? Du er konge for en dag'' smilede hun skævt, da hun allerede fra da hun var kommet ind over hans dørtrin havde bestemt at hun ville forkæle ham.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 I_icon_minitimeLør Sep 28, 2013 7:24 am

Harry

Han smilede let, da hun spurgte om han ville have noget massage. Det var ikke rigtigt noget som man sagde nej til, særligt ikke hvis man ligefrem fik det tilbudt. "Meget gerne" Sagde han med et lille smil, "Men så skal jeg også sidde som en konge" Sagde han og satte sig på langs i sofaen og lænede sig forsigtigt ind til hende. Han var ret høj og han havde var derfor en smule tung at have siddende op af sig, derfor ville han først læne sig ordentligt tilbage, når hun ligesom gav tegn til at hun sad godt nok til det. Han sad allerede i bar overkrop så på det punkt var han helt klar til massage.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 I_icon_minitimeLør Sep 28, 2013 7:40 am

Electra
Hun overvejede lidt at spørge, om han måske lå inde med nogle olier, men det ville måske være lidt for 'sensuelt' at springe ud i sådan noget, for det skulle jo 'bare' være en almindelig massage. Hun satte sig bedre til rette og spredte sine ben en smule, så han kunne sidde tættere ind til hende. Prøvende hev hun lidt ned i sin natkjole, da man kunne se lidt for meget hvis hun spredte dem så meget, men han skulle jo alligevel sidde med ryggen til hende xD Hun lod forsigtigt sine hænder køre op langs hans ryg indtil hun nåede hans skuldre, som hun med et 'hårdt'tag begyndte at massere. ''Du er virkeligt mange skønhedspletter på ryggen, deres majestæt..'' smilede hun og satte sig højere op for at kunne nå ham noget bedre.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 I_icon_minitimeLør Sep 28, 2013 8:46 am

Harry

Han satte sig en smule bedre til rette og lænede sig ordentligt ind til hende. Han bed sig kort i læben, da det var helt rart at være så tæt på hende. Han ville dog aldrig indrømme, at han nød nærkontakt med hende. "Mmh, det vel kun charmerende?" Sagde han med et lille smil og lukkede let sine øjne i, da det virkelig var dejligt med noget massage. Han havde været en del stresset og derfor virkelig spændt en del op. Han håbet virkeligt, at Charlie kunne blive 'væk' resten af aftenen, da han ikke rigtigt orket at diskutere det emne mere. Det var lidt hans svage punkt og han var virkelig for træt til at holde sig i sit 'gode' skind.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 I_icon_minitimeLør Sep 28, 2013 8:57 am

Electra
Hun kunne godt mærke, at han ikke var helt afslappet i kroppen og at han nok skulle 'arbejdes' lidt med før han blev fri for de spændinger. Hun fortsatte med at massere ham hårdt i noget tid, men det var ret hårdt for hendes hænder, men hun sagde ikke noget. I stedet tog sine ben til sig for at sætte sig op på knæene, så hun kunne nå hans skuldre bedre. Dog havde hendes hænder brug for en lille pause, derfor trykkede hun blidt sin mave ind til hans ryg, stadigt mens hun sad på knæene og 'bøjede' sig forsigtigt hen over ham for at lade sine negle køre langsomt ned af hans brystkasse. Hun smilede lidt, da hun var så tæt ved hans hals og kæbe at hun virkeligt kunne dufte hans aftershave. Forsigtigt 'stødte' hun næsen ind mod hans hals og tog sig en 'sniffer' og begyndte at grine lidt, da hun var frygtelig med de aftershaves. ''Du dufter sindssygt godt''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 I_icon_minitimeLør Sep 28, 2013 9:15 am

Harry

Han havde faktisk ikke taget aftershave på for at gøre sig 'til' for hende, men han måtte dog indrømme at det blot var en bonus at hun kunne lide det. Han kunne også selv lide at være ren og se ordentligt ud. "Det skulle jeg også gerne gøre. Der er intet værre end sådan en svedbombe" Sagde han med et lille smil. På det punkt var han også virkelig sart, i hans hoved var det virkelig turn off hvis en pige lugtede af sved eller lignet en som ikke havde været i bad i flere dage. Men Electra var altid smuk og velplejet. Han rykkede en smule på sin ene skulder, så hendes hånd kom tættere på hans nakke, "Lige der har jeg ondt" Sagde han helt sødt xD
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 I_icon_minitimeLør Sep 28, 2013 9:36 am

Electra
Hendes hånd endte på hans skulder på ingen tid og hun kunne ikke lade være med at grine lidt, da han nu var kær. Det var frygteligt at alt hvad Harry gjorde var enten helt fantastisk eller sødt i hendes hoved. Faktisk var hun ret sikker på, at han ikke anede hvor vild hun var med ham, men det var nok godt at han ikke vidste alt for meget. Hun masserede ham blidt ved hans nakke, men tillod sig igen lige at dufte til ham nær hans hals. ''Jeg ved ikke hvad det er med mig og aftershaves i øjeblikket.. Jeg bliver helt.. ih'' smilede hun lidt, mens hun fortsatte med at nusse ham ved nakken. Hun nød at pusle lidt om Harry og for engangsskyld være den, som var 'støtteren'.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 I_icon_minitimeSøn Sep 29, 2013 5:48 am

Harry

Han brummede svagt, da hun sagde at hun blev helt ih. Han troede godt at han kunne regne ud, hvad det der ih betød og det var egentlig ikke fordi han ville, men igen blev han mindet om at hun havde været sammen med Charlie samme dag. "Du bliver helt hvad?" Spurgte han bare dumt og fortrød i det han spurgte, da han ikke ønskede yderligere dejtaljer faktisk. Han blev ikke sur på hende, men mere på sig selv over, at han ikke bare kunne lade det faktum ligge at hun havde været og ville i fremtiden være sammen med Charlie. Men han sagde til sig selv at han også var en smule mere sårbar, fordi at hans forældre havde været ude for den ulykke tidligere.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 I_icon_minitimeSøn Sep 29, 2013 7:55 am

Electra
Hun 'kløede' ham forsigtigt bag øret med sine negle og kunne ikke dy sig for at give ham et blidt pust ved nakken igen. Dog kunne hun ikke lade være med at grine, da han ville have hende til at uddybe det, da det ellers burde være simpelt at forstå. Men Harry havde ret med hans ord fra før - intet var flovt imellem dem og det kom det nok heller aldrig til. ''Jamen du ved.. At man kan føle, se og høre på noget lækkert er én ting. Men lugtesansen bliver altid tit glemt, og..Ja.. Aftershave dufter meget maskulint.. Man bliver helt høj af lugten af.. Mand'' Forklarede hun og overvejede lidt, om det måske var hende der var lidt skør xD Men den aftershave som Charlie havde, havde tit gjort hende helt euforiseret. Det var virkeligt prikken over I'et.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 I_icon_minitimeSøn Sep 29, 2013 8:24 am

Harry

Han brummede let da hun sagde at hun blev helt høj af lugten af mand. Han havde det ikke helt sådan med piger, men det var virkelig tit at piger tog alt for meget parfume på og den var så tung, at man ikke kunne være i nærheden af hende uden at bruge en 'gasmaske' xD "Sommertider bliver det nu også for meget" Sagde han med et skævt smil, da han gerne ville lidt udenom emnet igen. Han tog et tæppe og trak det hen over sig. "Jeg kan nu også godt lide de ting som jeg kan se. Men det nok typisk mænd" Sagde han med et lille smil, da mænd meget tit gik op i hvad de så og at der var noget pænt tøj/undertøj at kigge på, eller selvfølgelig helst intet tøj xD
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 I_icon_minitimeSøn Sep 29, 2013 8:55 am

Electra
''Jamen selvfølgelig kan jeg også godt lide de ting, som man kan se.. Altså det er jo en miks af det hele, som får det til at gå op i en højere enhed..'' smilede hun mens hun blev mindet om Charlies duft. Selvom hun havde vasket hans duft væk fra længst, så kunne hun stadigt 'dufte' det bare ved at tænke på det. Hun glemte helt at massere og sad i et øjeblik og kunne mærke at hun blev helt varm i kroppen af at tænke på den følelse, som Charlie kunne give hende. Svagt rømmede hun sig, da det gik op for hende at hun vist var faldet hen i noget dagdrømmeri. ''Ej undskyld.. For helvede, hvor er jeg dog hårdt ramt..'' sagde hun undskyldende, da det ikke havde været hendes mening at blive så fraværende.

-------

http://dingonumse.pops.tv/viewtopic.forum?t=17
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 I_icon_minitimeTirs Okt 15, 2013 10:00 am

Charlie

Han tog sig i et se helt drømmende på hende, da hun fortalte om hvordan hun ville se ud imorgen. Egentlig gik det ham for ham, at han blev helt varm i kroppen når hun snakket om noget hun kunne lide og gik op i. Det gjorde ham glad, at se hun var glad. Det var måske lidt plat med sådan var det. På ingen tid sad han og trykkede sine læber mod hendes. Faktisk havde han ikke selv lagt mærke til det, men lysten var bare skyllet ind over ham, Hans vejrtrækninger var virkelig hurtige og han havde en smule svært ved at holde sig i ro. "Forhelvede, mærk hvad du gør ved mig" Mumlede han mod hendes læber og tog hendes hånd og lagde den på hans brystkasse.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 40 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 21 ... 38, 39, 40
 Lignende emner
-
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick og Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: