VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Næste
ForfatterBesked
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeTirs Sep 24, 2013 11:44 pm

Electra
Hun kunne godt forstå hvorfor hendes mor ville have, at hun prøvede at have et 'normalt' arbejde, men hun vidste slet ikke hvordan hun skulle få tid til at have et arbejde, måske et modeljob og samtidigt stadigt passe det sidste år i skolen 100%. Hun ville jo slet ikke have tid til noget andet, især ikke hvis hun skulle rejse frem og tilbage mellem London og New York.''Mhm, det ville du kunne lide. Skulle jeg så have sådan en kort stuepigekjole på og gøre alle dine højeste hylder rene.. Så jeg liige skal strække mig dét ekstra?'' smilede hun skævt, før hun fik sin burger spist op og lod kort blikket hvile hen på ham. ''Synes du, at jeg burde læse videre efter jeg er færdig med skolen? Eller burde jeg satse på musikken og modeljobs?''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeOns Sep 25, 2013 6:39 am

Harry

Han kunne ikke lade være med at grine. "Du skal også huske dem heelt nede ved gulvet" Sagde han drillende og puffede let til hende, da han bare havde ment i det i sjov selvfølgelig. Det ville også være lidt mærkeligt, at have hende ansat hjemme hos sig selv, men det havde også udelukkende været for at hun så ville have en undskyldning overfor sin mor. "Hm, det ved jeg ikke. En uddannelse er jo altid vigtig, men jeg ved du vil få succes med jeres musik og dit model arbejde" Sagde han og smilede let til hende. "Men lige nu vil jeg nok sige model. Din uddannelse løber ingen vegne, men hvem siger du har samme tilbud som et år som model?"
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeOns Sep 25, 2013 8:38 am

Electra
Hun kunne ikke lade være med at smile lidt, da han faktisk støttede hende i hendes drøm. Det var ikke fordi, at hun gik ud fra at han ikke støttede det, men måske havde hun undervurderet lidt at Harry satte pris på, at men greb en chance når man fik den. Det var vel sådan, at han var endt dér hvor han var i dag. ''Tak..'' smilede hun og lod blikket hvile på ham i noget tid. Hun var faktisk virkeligt blevet rørt over, at han helst så at hun fulgte sin drøm og at han desuden også ville hjælpe hende med at få et job. Svagt bed hun sig ned i læben, da hun tog sig selv i at læne sig frem for at give ham et kys på kinden, men så huskede hun på dagens hændelser og hvor forvirret og følsom han havde følt sig. ''Jeg.. skal lige låne den her pude'' undskyldte hun sig med for at læne sig frem og lænede sig mere frem for at tage en pude bag ham.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeTors Sep 26, 2013 4:02 am

Harry

Han brummede svagt, da han ikke helt vidste hvorfor at hun sagde tak. Han mente at hun stadig skulle holde fast i sin uddannelse, men den kunne jo sagtens vente et år med at blive gjort færdig, hvor hendes modeldrøm nok ikke stadig stod og ventet om et år. Kort bed han sig i læben, da hun lænede sig frem mod ham, han vågnede dog en smule op da hun sagde at hun skulle have en pude bag ham. "ah ja..selvfølgelig" Sagde han lidt dumt og tog fat i puden og rakte den frem mod hende. Han tog en sidste tår af sin milkshake og smilede let, da han ellers var færdig med at spise sin mad. "Hold kæft en dag" Sagde han og sukkede svagt. "Forresten du sover her, ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeTors Sep 26, 2013 5:12 am

Electra
Hun havde selv spist sin mad op. Forsigtigt tog hun imod puden og lagde den op bag sin ryg, så hun fik lidt ekstrablød støtte. Hun kunne godt se, at han havde reageret lidt på at hun havde lænet sig fremad, men hvordan hun skulle tolke det vidste hun ikke. Hun savnede lidt, at hendes tanker var så ukompliceret omkring Harry. Selvom de stadigt var bedste venner, så kunne han hele tiden tænke på, at hun havde noget for ham. Det måtte alligevel være underligt for ham at vide. ''Jo selvfølgelig.. Men.. er du sikker på, at du er okay? Du siger ikke så meget om det der skete'' sagde hun og betragtede ham lidt. Hun vidste godt at Harry sjældent snakkede om følelser, men det her måtte være en undtagelse. ''Måske skulle du tage et langt varmt bad, så.. Ordner jeg det her imens?'' sagde hun og nikkede hen mod skraldet på bordet.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeTors Sep 26, 2013 7:10 am

Harry

Han trak let på skulderne da han ikke var så god til at snakke om sådan nogle ting. Han vidste, at han lige nu ikke kunne gøre en forskel for sine forældre og det ville være bedre, hvis han var hjemme, men netop af den grund brød han sig ikke om at snakke om det. Han ville gerne 'glemme' tingene lidt ved at lave andre ting også ville han forældre ringe hvis de fik brug for noget. "Du kan bare lade det stå hvis det er, så tager jeg det bagefter" Sagde han med et lille smil, da han alligevel ikke ville have at hun skulle rydde op alene efter dem. Men han kunne virkelig virkelig godt bruge et varmt bad. "Jeg går nu alligevel i bad, så vi ses efter" Sagde han og klappede hende lige kort hen over knæet, inden han rejste sig og gik ud på badeværelset.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeTors Sep 26, 2013 7:21 am

Electra
Det ville alligevel tage 1 minut at rydde op efter dem, så hun smed blot alt emballage op i den pose, som maden var blevet hentet i, inden hun smed det hele ud. Alligevel havde hun haft en lille bagtanke ved at sende ham i bad, for hun havde set at han havde sådan en 'sticky note' liggende henne i køkkenet. Hun fandt hurtigt en kuglepen og begyndte at skrive korte sætninger på en masse små noter. Hun vidste at han ville blive mere glad hvis man boostede hans ego lidt, derfor skrev hun søde ting som 'Du er den flotteste', 'du har det bedste smil', 'Du betyder alt for mig' osv. Hun skævede kort hen mod døren til badeværelset, inden hun hastigt fik klistret noterne rundt over hele hans stue. Da hun blev færdig og satte sig tilbage på sofaen, tillod hun sig at klistre en fræk én på hans dyne hvor der stod 'Jeg elsker din pik' xD
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeTors Sep 26, 2013 7:42 am

Harry

Han fik hurtigt vasket sit hår og nød bare at mærke det varme vand løbe ned over sin krop, da han længe havde haft behov for at slappe lidt af. Efterfølgende tog han en aftershave på og et par boxer på. Han behøvede egentlig ikke sin aftershave, men han kunne godt lide at føle sig lækker og velduftende. Han orket virkelig ikke at tage sin t-shirt på igen da han bare ville kunne sidde med sin dyne over sig. Han gik ind i stuen og kunne ikke lade være med at smile, da der var en masse søde sedler der hang rundt omkring. "Jeg kan tydeligt se, at det er ord som kommer lige fra hjertet" Grinede han, da han lige skulle være en smule selvsikker xD
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeTors Sep 26, 2013 7:51 am

Electra
Hun kiggede hen mod døren, da han trådte ud af den. Selvom hun havde set ham i bar overkrop mindst et tusind gange, så tog hun sig altid i at kigge lige dét ekstra på ham. Dog lod hun hurtigt sit blik køre op mod hans øjne og begyndte at grine lidt, da han havde fået øje på sedlerne. ''Især den der'' sagde hun og pegede på en på væggen bag hvor der stod 'Harry er verdens smukkeste prinsesse', som nok var den mest 'pattede' notits sammen med den, som hun havde sat på hans dyne xD Hun håbede at det ville øge hans humør lidt og at han måske værdsatte at hun prøvede på lidt utraditionelle måder. Men Harry betød bare så meget for hende, at når han var ked af det, så blev hun det også. Derfor var det 'livsvigtigt' for hende, at hun kunne gøre ham glad igen.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeTors Sep 26, 2013 8:15 am

Harry

Han kunne ikke lade være med at grine af den seddel, det var ret underligt at hun kendte ham så godt og vidste hvad der ville gøre ham gladere, men hvem ville ikke blive glad for sådan nogle sedler? "Jeg er nemlig en prinsesse" sagde han lidt dumt, inden han gik hen til sofaen og gav hende et blidt kys på kinden som tak. Han tog fat i sin dyne og bed sig kort i læben, da der stod at hun elskede han pik. "Virkelig?" Sagde han og begyndte at grine igen. Han tog forsigtigt sedlen af og satte den over på bordet, inden han tog dynen over sig og satte sig bedre til rette. "Den må jeg gemme" Brummede han og så helt stolt ud.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeTors Sep 26, 2013 8:28 am

Electra
Faktisk havde Harry flere divanykker end hun selv havde, hvilket hun hentydede lidt til ved at kalde ham en prinsesse xD Hun tog sig forsigtigt til kinden på det punkt, hvor han havde givet hende et kys. Stedet føltes helt varmt, men det var i virkeligheden nok begge hendes kinder som var glødende og ikke kun det lille sted dér. Hun begyndte igen at le, da han havde fundet hendes lille frække note, da den virkeligt var 'dum', men alt hvad hun havde skrevet på de noter mente hun - også de mere dumme af dem. ''Hvordan kan man ikke elske den? Guds gave til kvinder.. Eller mænd med i forvejen sprængte røvhuller..'' begyndte hun at grine, da den kommentar var en smule ulækker xD
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeTors Sep 26, 2013 8:40 am

Harry

Han kunne ikke lade være med at grine da hun sagde at enhver med at spængt røvhul ville blive glad. "Ej, det skal vi ikke snakke om nu, de oplevelser var ikke alt for gode" Sagde han og begyndte at grine. Han havde aldrig været sammen med fyr og det ville han aldrig nogensinde komme til, men hvis hun skulle begynde med klamme kommentarer, så kunne han ikke lade være med at fortsætte. Der var ikke rigtigt nogen normer eller ting de ikke kunne sige til hinanden, så derfor var han heller ikke bleg for at fyre sådan nogle kommentarer af. Det var lidt underligt, at det ikke skulle mere til før hans humør blev bedre xD
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeTors Sep 26, 2013 8:45 am

Electra
Hun var glad for, at han virkede til at være en smule mere 'kæk' i det til trods for alting. Hun prøvede på ingen måde at få ham til at fortrænge det med hans forældre, men hvis hun kunne få et smil eller to på hans læber selv på en lortedag, så var hun glad. Hun lænede sig forsigtigt hen over bordet, hvor hun tog fat i den kuglepen, som hun havde skrevet noterne med. Med den, tegnede hun et lille overskæg på sin ene finger, som hun løftede hen over sin overlæbe med et drillende smil. ''Aha.. Så du er til mænd?'' spurgte hun med dyb stemme, mens hun med sin frie hånd tog et blidt greb i hans ene hånd og førte den hen på sin mave. ''Rør mine behårede.. Buskede.. Mandedeller''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeTors Sep 26, 2013 9:02 am

Harry

Han lod hende bare føre sin hånd og bed sig let i læben, da han altid godt kunne lide tæt berøringer med piger, specielt med Electra da han jo virkelig havde specielle følelser for hende, da han virkelig havde været vild med hende i en del år. Han vidste dog, at de skulle passe på med ikke at bryde nogle grænser, de ville nok begge to gerne være sammen med hinanden men hvis tingene skulle gå udover hendes følelser, så var det på ingen måde det værd. Det var dog på et meget uskyldigt og lidt ulækkert plan, men han kunne ikke sige fra hvis det skulle udvikle sig. Han begyndte dog at grine, "Uh, sikke en six pack du har" Grinede han.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeTors Sep 26, 2013 9:19 am

Electra
Hun ville ikke ligge op til ham - i hvertfald ikke i dag, da hun næsten ville føle at hun udnyttede ham hvis han var så sårbar. Men hun ville nok aldrig kunne stoppe med at ligge en smule op til ham, selv efter hans afvisning. Hun slap forsigtigt grebet om hans hånd, men kun for at løfte dynen og selv krybe ind under den. Faktisk var hun en smule træt, men hun var ikke parat til at stoppe med at tage sig af Harry. Selvom han intet sagde om det, så var hun sikker på, at han satte pris på at hun var der sammen med ham. Hun lænede sig af hans ene arm, mens hun løftede sin hånd med en udstrakt finger op mod hans overlæbe, så han selv fik et lille overskæg. ''Hvis jeg nu tager en sømpistol og sømrer dine fødder fast til det her gulv, bliver du så i London.. I sådan cirka.. For evigt?''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeTors Sep 26, 2013 9:29 am

Harry

Han trykkede hende forsigtigt ind til sig i en form for et kram, da hun lænede sig op af hans arm, da han virkelig var glad for at have hende tæt på sig lige nu. Han havde dog aldrig givet udtryk for at han kunne lide at være sammen med hende eller snakket for højt om sine følelser, så det begyndte han heller ikke på nu, men han var ret sikker på at hans adfærd fortalte alt. Han smilede let, da han også fik et overskæg. "Jeg er pænere uden skæg, ikke?" Sagde han med et lille smil. Han fik det en smule dårligt, da hun spurgte om ikke han ville blive i London for evigt. "Mon ikke jeg dør af blodmangel med søm gennem mine fødder" sagde han lidt dumt.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeFre Sep 27, 2013 2:00 am

Electra
Hun følte lidt, at han bare snakkede hende efter munden, men omvendt hvad skulle han også sige? Hendes spørgsmål satte ham jo i en underlig situation hver gang. Hun skævede kort op ham, stadigt imens hendes hoved lå hvilende mod hans skulder. ''Undskyld at jeg bliver ved med at rippe op i det..'' sagde hun stille og lod forsigtigt sin hånd køre ned langs hans arm, indtil hun nåede hans hånd, som hun igen begyndte at 'kilde' på samme måde som på hospitalet. Hun håbede at hun ville få det job, så de kunne være mere sammen, selvom de begge ville have travlt med deres arbejde, men hvis hun skulle gå et år uden at se ham igen ville hun blive sindssyg. Hun havde et kæmpe Harry-behov, det kunne hun vist ikke benægte. ''Jeg læste at man kan give en fyr stådreng ved at hviske deres fulde navn i hans øre. Er det rigtigt?'' sagde hun efter kort tids tavshed, mest for bare at skifte samtaleemne xD
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeFre Sep 27, 2013 7:57 am

Harry

Han vidste slet ikke hvordan han ellers skulle svarer på hendes spørgsmål omkring at han skulle blive. Hun vidste udmærket godt, at det ikke ville kunne lade sig gøre, desuden ville hun jo komme til New York, så det ville ikke være så længe imellem de sås. Han begyndte at grine, da han hørte hendes spørgsmål. "Hm, hvor læste du det henne?" Sagde ham med et skævt smil, da det var lidt underligt at sidde og læse om. "Men jeg tror, at du kan hviske mange ting i en fyrs øre og han så vil få stådreng" Sagde han med et lille smil. Dog var han sikker på, at det skulle komme lidt som en overraskelse, hvis det skulle virke.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeFre Sep 27, 2013 8:59 am

Electra
''Jeg læser for meget Cosmo'' sagde hun med et drillende smil. Hun elskede sådan nogle tøseblade som Cosmopolitan og selvom meget af det var 'latterligt', så var det samtidigt underholdende at læse xD Hun vidste godt, at det var ondt at afprøve hendes Cosmo-læsning på Harry, for det første fordi at hun i forvejen vidste at han fandt hende tiltrækkende, så det ville måske være at presse citronen lidt. Men omvendt var det jo også kun for sjov og det var dét, som var meningen med det. ''Har du et problem med at jeg læser Cosmo..'' smilede hun, mens hun hævede sig en smule op, så hendes læber meget svagt ramte hans øre. ''..Harry Collinsworth?'' afsluttede hun sætningen og sørgede for at puste ham svagt ved øret og nakken i det hun gav en svag fnisen fra sig.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeFre Sep 27, 2013 9:22 am

Harry

Han havde lidt haft på fornemmelsen at hun ville afprøve den teori, derfor grinte han bare og 'rystede' en smule hen over kroppen, da det kildet en smule. "Yup, du må simpelthen ikke læse sådan noget lort!" Sagde han og så meget bestemt ud, men selvfølgelig mente han ingenting med det, da hun selv måtte afgøre hvad hun ville læse eller ej. "Og slet ikke hvis jeg skal være din prøvekanin på alle de teorier du læser om" Mumlede han drillende. Han kunne dog godt lide, at hun lagde op til ham men han sagde dog til sig selv, at det var på et meget uskyldigt plan og derfor lod han sig heller ikke rive med. Han ville gerne, men han ville føle sig lidt dum, ved at blive tændt også der intet skete. Specielt efter hun havde været sammen med Charlie samme eftermiddag.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeFre Sep 27, 2013 9:39 am

Electra
Hun smilede lidt, da hun kunne se at han skælvede hen over kroppen. Der var intet, som kunne kilde så meget som en smule pusten i nakken. Forsigtigt lod hun sig læne op af hans skulder igen, så hendes læber ikke længere var ved hans øre. Hun ville på ingen måder være ond ved ham i dag og et eller andet sted var det ikke specielt 'pænt gjort' at prøve at tænde op under ham. ''Du har ellers været min prøvekanin så tit. Første kys.. Første.. Gang.. Første forelskelse..'' smilede hun lidt, mens hun forsigtigt lagde sin hånd ved hans mave, som hun med rolige bevægelser begyndte at stryge med sine negle. Hun havde virkeligt haft mange 'første gange' med Harry, så det var nok ikke et mysterium, at han havde den betydning for hende, som han havde.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeFre Sep 27, 2013 9:55 am

Harry

Han smilede let, da hun havde ret i at han mange gange før havde været hendes første gang. "Så det okay du tager lidt gengæld" Sagde han og kunne ikke lade være med at grine, da han ikke helt vidste hvad han mente. Han smilede let, da hun begyndte at nusse hans mave. Han lænede sig en smule tilbage og smilede let, da det nu alligevel var rart at blive nusset en smule om. "Det du nu god til" Sagde han en smule sagligt og sukkede let, da det virkelig var rart. Han lagde let sin arm om hende og begyndte også at nusse hende ved hendes skulder, da han ville give en smule gengæld.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeFre Sep 27, 2013 10:10 am

Electra
Hun vidste ikke rigtigt hvor mange første gange, der lå tilbage mellem Harry og hende mere. Hun kunne godt mærke, at han havde taget en smule afstand til hende på det punkt efter bådturen, selvom de da havde endt med at kysse et par gange. ''Jeg har magiske fingre jo'' smilede hun skævt og fortsatte sin nussen lidt endnu. Hun kunne godt mærke, at han var en smule stille i det. Han havde snakket hende efter munden hele aftenen og han havde ikke rigtigt selv nogle input, men hun vidste også at hun jo selv også var sådan når man havde fået sådan et kæmpechok. ''Jeg ved godt at du hader at jeg spørger.. Men er du helt.. Sikker på, at du er okay? Du.. Kan godt snakke med mig om tingene, det ved du godt, ikke?'' sagde hun stille, da han virkeligt virkede ramt over noget.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeFre Sep 27, 2013 10:25 am

Harry

I virkeligheden handlet det nok ikke så meget omkring hans forældre at han var stille. Det med Charlie gik ham virkelig meget på, han havde lidt svært ved at være tæt på hende også ikke tænke på Charlie. Det gik ham virkelig på, at han følte at han skubbede hende væk på grund af det. Men hvergang hun rørte ved ham, så tænkte han automatisk at de selv samme hænder havde rørt Charlie tidligere og han kunne ikke forklarer til hende, hvor jaloux eller ked af det han var over det. "Jeg..kan ikke lade være med at tænke på, om de nu er okay. Altså det ved jeg de er, men bare tanken om jeg intet kan gøre udover at vente" Brummede han, selvom det ikke rigtigt passet. Det var i hvert fald ikke det han havde det værst over ligenu.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeFre Sep 27, 2013 10:41 am

Electra
Hun bed sig svagt i læben, da han åbnede op for hende. Forsigtigt lod hun sin hånd glide fra hans mave og ned til hans hånd igen, som hun gav et 'hårdt' klem. ''Jeg kan slet ikke.. Tænke på hvordan jeg ville have det, hvis det var mine forældre der lå der.. Men.. De havde det jo efter omstændighederne godt? Din far lavede jokes og.. Din mor var.. Spydig i det.. De kommer sig 100% igen.. Det.. Skal de bare'' sagde hun stille og kiggede op på ham. Hun huskede godt, at han havde sagt noget i bilen omkring Charlie, noget som hun mere eller mindre havde valgt at ignorere, da hun var sikker på, at han havde været fanget i et øjebliks forvirring, men hun skulle lige være sikker. ''Er der.. Andet som går dig på? Du.. Sagde jo noget i bilen..og.. Jeg..'' hun stoppede sætningen, da hun ikke rigtigt kunne tro sine egne ord hvis hun færdiggjorde den. Kunne Harry virkeligt være jaloux på Charlie?
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Sponsoreret inhold





Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 39 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Næste
 Lignende emner
-
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick og Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: