Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 22, 2013 9:24 am
Harry
Han lagde godt mærke til sin mors blik, men selvom at de lige havde været ude for en ulykke ville han alligevel ikke stå og skubbe Electra væk. De to var sammen og det måtte hans mor bare accepterer, uanset hvor skidt hun så havde det. Derfor lagde han sin arm om hende og trak hende med hen mellem sengene. Forsigtigt satte han sig på sengekanten hos sin mor og smilede let, da de begge så ok ud. "I skal endelig ringe, hvis der er noget i har brug for, så kommer jeg med det med det samme, okay?" Sagde han og så på dem begge. "Ellers har Electra lovet at være sammen med mig, indtil i har det lidt bedre" Sagde han og tog fat i hendes hånd. Det lettet virkelig, at han kunne se dem begge smile og at de havde energi til det, så mon ikke de snart ville tiptop igen.
Michelle Admin
Antal indlæg : 1864 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 22, 2013 9:31 am
Electra Hun lod sig blive trukket hen mod sengene og undgik at kigge for meget på hans mor. I stedet vendte hun sig om mod hans far, som havde fat 'fat' i hendes arm og trak hende ned at sidde på hans seng, så hun ikke skulle stå op. Hans ene arm var 'bundet' op og hun kunne ikke sige om den var brækket eller ej. ''Jeg kommer sgu nok ikke til at køre bil igen foreløbigt. Men nu bliver du jo også 17 her om nogle dage, så kan du jo gøre fruen og Harry rundt i din nye bil'' grinede hendes far, mens han kiggede hen på sin kone. Svagt bed hun sig i læben, da hun hørte Harrys mor spørge Harry om hvor Rachel var. Hun vidste virkeligt ikke hvad hun havde gjort for at pisse hans mor så meget af. Hun vidste at moderen havde elsket Rachel, så måske var hun bare ikke 'Rachel'-agtig nok til hans mors smag.
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 22, 2013 11:03 pm
Harry
Han skævede kort over til sin mor og derefter til Electra, da hans mor spurgte ind til Rachel. "Jeg har ikke snakket med Rachel i nogle dage. Jeg føler også lidt at det er at rode op i nogle gamle sår ved at kontakte hende igen lige inden jeg rejser. I stedet holder jeg fast i dem hvor kontakten holdt et helt år mens jeg var væk" Sagde han med et lille smil og så hen på Electra. Han ignoreret fuldstændig at hendes mor ikke brød sig om Electra. Han ville ellers bare blive sur på sin mor, så hvis han bare spillede dum, måtte hun vel stoppe med de spørgsmål? "Jeg skal i hvert fald nok lærer Electra at køre ordentlig" Sagde han og begyndte at grine, da han altid kørte for hurtigt xD
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Sep 23, 2013 2:50 am
Electra Hun smilede lidt, da Harry var så cool over det spørgsmål, som hans mor havde stillet ham. Dog nåede hun ikke at svare igen, da en kvindelig læge kom ind i rummet med nogle papirer i hånden. Hun gik ud fra at det var nogle resultater på nogle tests de havde været igennem og hun gik også pænt fortalt, at der kun burde være familiemedlemmer til stede lige nu, hvilket fik Harrys mor til at pege på hende og sige, at hun i hvert fald ikke var familie. ''Jeg venter ude foran'' sagde hun med et skævt smil, inden hun forsigtigt trykkede Harrys fars hånd som farvel og kiggede kort hen på Harry med et svagt smil, inden hun satte sig ud på en bænk foran døren for at vente.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Sep 23, 2013 3:07 am
Harry
Han så en smule ondt hen på sin mor, da hun ville have at Electra skulle gå udenfor. Han fik igen forklaret sine forældre at de ville kunne sige til, hvis der var noget de manglet. Han orket som sagt ikke diskuterer med sin mor lige nu, men han skulle på et kommende tidspunkt lige have forklaret at hun skulle se og lukke røven med at hakke Electra ned på den måde, da han på ingen måde orket at høre på det. Efter lidt tid kom han ud på gangen igen og brummede svagt, "Jeg kan besøge dem igen imorgen, ellers ville de ringe. Så..skulle vi finde noget at spise?" Sagde han med et skævt smil, da han faktisk var ved at være virkelig sulten, særligt nu hvor han var lettet over de begge var okay.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Sep 23, 2013 3:16 am
Electra Hun rejste sig forsigtigt op fra sofaen, da han kom ud igen. Det virkede ikke til at der var sket noget alvorligt med nogle af dem, for han virkede til at være okay, selvom det alligevel måtte være uhyggeligt at se sin mor og far sådan. ''Selvfølgelig.. Vil du helst spise her? Eller jeg kunne også tage hjem og få pakket en taske så jeg kan være hos dig i nogle dage.. Og.. På vej hen til dig kunne jeg købe noget på McD?'' spurgte hun, da cafeteriaer på hospitalerne plejede at være så kedelige. Hun skævede kort hen mod det venteværelse de kom fra, hvor hendes poser og jakke stadigt lå inde, inden hun vendte blikket tilbage mod ham med et opmuntrende blik. ''Det lader ikke til at de er kommet så slemt til skade, gør det?''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Sep 23, 2013 4:00 am
Harry
Han brummede let, da han virkelig godt kunne spise mcd. "Det nemmeste ville vel være, hvis jeg kørte dig hjem? Vi kan køre forbi dig også kan du smutte ind og hente dine ting også køre vi i drive in på mcD og tager maden med hjem og spiser" Sagde han med et lille smil. Det var dumt, hvis hun skulle til at tage en taxi frem og tilbage, når han alligevel havde sin bil med. De boede heller ikke så langt fra hinanden så det ville ikke være nogen omvej, faktisk ville han hellere det da han ikke havde lyst til at være alene men det ville han helst ikke sige for højt. I stedet for tog han bare fat i hendes hånd, da han havde bestemt for dem begge at det var det som de gjorde. "Men så skynder vi os, for jeg skide sulten" Grinede han xD
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Sep 23, 2013 7:45 am
Electra Hun tog forsigtigt imod hans hånd og trak ham hurtigt ind mod venteværelset for at hente sine ting, som bar med sin frie arm. Dog var det ret tungt, men hun ville ikke slippe hans hånd og bære tingene i begge hænder. Hun trængte virkeligt også til et bad, da hendes hår for det første var ret vildt og det var desuden blevet ret dampende ude på det toilet, så hun følte sig helt fugtig stadigt xD ''Jeg har tøj til imorgen i mine poser faktisk.. Så vi kan bare køre hjem til dig med det samme'' sagde hun, i det de trådte ud af hospitalets svingdøre og gik mod parkeringspladsen. ''Jeg trænger.. Virkeligt til et bad, så.. Hvis du kunne sætte mig af ved din lejlighed, ville du så have noget imod at jeg tog et bad mens du hentede mad? Jeg ved godt at det er lidt.. Men jeg kan virkeligt ikke holde mig selv ud sådan her''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Sep 23, 2013 7:59 am
Harry
Han vendte blikket en smule væk, da det var ret svært at være tæt på hende, når hun stadig havde 'Charlie' på sig, faktisk kunne han lugte hans aftershave, hvilket ikke var skide fedt. Det var underligt at det med Charlie skulle gå ham sådan på og særligt at han skulle være sammen med hende lige nu. Egentlig var det ikke hendes skyld eller noget hun gjorde med vilje, men han kunne efterhånden ikke undgå at tænke Charlie når han så hende. Han håbet dog, at resten af deres aften ville være Charlie fri. "Jeg skal nok sætte dig af" Sagde han stille og sukkede svagt. Han gik hen mod bilen og fik åbent for sin bagdør, han tog hendes poser fra hende og lagde dem ind på bagsædet, inden han rakte hendes hans nøgler. "Du lukker dig bare ind når vi når frem"
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Sep 23, 2013 8:10 am
Electra Hun kiggede lidt vurderende på ham, da han virkede lidt 'mærkelig'. Godt nok havde han også fået et kæmpechok, men om det var det eneste kunne hun ikke rigtigt afgøre. ''Tak..'' sagde hun med et skævt smil og tog mod hans nøgler. Faktisk havde hun det lidt dårligt med at sende ham ud og hente mad, men så måtte hun bare sørge for at forkæle ham godt og grundigt senere, når det var ham som havde det dårligt. Hun satte sig ind i bilen og spændte selen, mens hun kort skævede hen på ham. Prøvende lagde hun sin hånd ved hans knæ for at få hans opmærksomhed, mens hun svagt bed sig i læben. ''Er du okay?'' spurgte hun stille og lod blikket hvile på ham.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Sep 23, 2013 8:19 am
Harry
Han satte sig ind i bilen og fik hurtigt spændt sin sele. Han lagde kort sin hånd hen over hendes, inden han startet bilen og begyndte at køre. "Jeg..tænkte bare ikke før nu, at du lugtede meget af..mande aftersahve og..selvom jeg ikke burde så..følte jeg det bare en smule underligt" Sagde han og kørte nok en smule hurtigere end han normalt gjorde. Men han havde behov for, at han kunne være sammen med en 'ren' Electra. Det var virkelig svært for ham at hun lugtede af en anden mand. "Men det skal vi ikke snakke om nu. I aften skal vi bare hygge" Sagde han med et lille smil og så på hende. Han håbet ikke, at hun blev sur over at han nævnte det med Charlie, men han følte ikke at han kunne sidde og lyve over at der ingen var galt.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Sep 23, 2013 8:51 am
Electra Hun åbnede munden for at sige noget, men faktisk blev hun af en eller anden grund helt mundlam. Forsigtigt bøjede hun hovedet en smule ned mod hendes krave. Svagt bed hun sig i læben, da der var en tydelig duft af aftershave dér. ''Oh.'' sagde hun og kiggede lidt forundret hen på ham. Gik det ham virkeligt på? Hun vidste ikke rigtigt om hun skulle undskylde, men det ville vel også lyde dumt hvis hun gjorde det. ''Det er i orden.. Så er det godt, at jeg lugter af mig selv om lidt'' sagde hun og smilede kort hen mod ham. Hun var ikke helt sikker på hvad hans ord betød, men hans følelser virkede bare meget mere skærpede end hvad de normalt var og hun vidste, at hun nok ikke burde tage hans ord alt for bogstavligt.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Sep 23, 2013 9:13 am
Harry
Han vidste ikke om det var at vise for mange følelser, men uanset hvad så var det vel normalt at han følte et lille smule stik af jalousi når de trods alt havde været sammen for ikke så længe siden? "Forresten hvad skal du have at spise?" Spurgte han for at lede deres samtale ind på noget andet, da han hadet at være så følsom. Han kørte ind på sin p-plads og holdt ind til siden. "Jeg kan godt tage nogle poser med op for dig hvis de er meget tunge, så bare lad det ligge som du ikke behøver lige nu" Sagde han med et lille smil, da han godt før havde lagt en smule mækre til, at hendes poser havde været lidt tunge, han havde bare været en smule fraværende da de kom ud fra hospitalet.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Sep 23, 2013 9:21 am
Electra Hun trak forsigtigt bæltet af, da de kom ind på p-pladsen. ''Bare en stor McFeast menu. Og en sundae'' smilede hun og blev siddende lidt og betragtede ham. Hun havde virkeligt lyst til at give ham et kram, men når hun 'lugtede' af Charlie og han tydeligvis ikke kunne lide det, lod hun være. ''Du er en skat..'' sagde hun med et kort smil og klappede ham blidt på låret, inden hun vendte sig om og tog nogle poser som hun lige kunne hive over sædet. Hun forsvandt derefter op i hans lejlighed, hvor hun fik taget sig bad. Døren havde hun ladet stå åben, så der ikke blev så overdampet derinde og imens stod hun lidt i sine egne tanker. Mon Harry mente at hun spillede på to heste i øjeblikket? I så fald var det ikke de to største chancer hun havde valgt at spille på. Hun gned shampooen ind i sit hår og stod bare og nød at få noget varmt vand på sig.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Sep 23, 2013 9:38 am
Harry
Han fik kørt over på mcD og fik købt en big mac til sig selv og en sundae også. Det var virkelig rart, at kunne komme hjem og sidde og fede den med ulækker mad og bare slappe af i sin sofa sammen med Electra. Efter en 10 minutters tid kom han hjem igen. Han tog det sidste af hendes poser og deres mad og bar der op i sin lejlighed. Han gik ind og satte poserne på sit køkken og gav sit til at kigge lidt efter hende. Hårdt bed han sig i læben, da han så at hun stadigvæk var ved at gøre sig klar. Han kunne ikke undgå at kigge kort, men han vendte dog hurtigt blikket væk, da han havde respekt nok for hende til at overglo hende. "Jeg er hjemme nu, så skynd dig vi spiser nu. Vil du spise i stuen eller i køkkenet?" Sagde han med et skævt smil.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Sep 23, 2013 9:46 am
Electra Hun 'vågnede' helt, da hun hørte døren gå op igen. ''Fuck du er hurtig'' sagde hun, da tiden vidst var løbet lidt fra hende, da hun bare havde stået i sine egne tanker. Hurtigt fik hun skyllet shampooen ud af håret og steg derefter ud af kabinen. Forsigtigt satte hun sit håndklæde fast om sig og vredet sit hår så meget, at det ikke ville dryppe overmeget. Hun havde taget en af sine poser med ud på badeværelset for hun vidste, at der lå et nyt undertøjssæt i den, som hun fik på. Dog havde hun ikke fået selve tøjet med ind, da Harry jo havde båret derop, derfor 'trippede' hun hurtigt ud af badeværelset og ind i stuen, hvor hun forsigtigt satte sig ned på knæene foran de poser han havde båret op. Maden duftede virkeligt godt, så hun var ivrig efter at komme igang med at spise. Hun trak to natkjoler op af poserne og holdte dem op, så Harry kunne se dem også. ''Sort eller lilla?'' smilede hun drillende.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Sep 24, 2013 3:13 am
Harry
Han brummede let, da han spurgte hvilken kjole hun skulle have på. "Sort" sagde han med et lille smil. Det kom nok ikke som en overraskelse for hende, at han altid ville vælge den sorte xD Han kunne godt lide farver, men han var ekspert i selv bare at gå i det mere 'normale' farver og sort passet til alt. "Mmh, så bestemmer jeg vi spiser i stuen" Sagde han med et lille smil, inden han bare deres poser ind i stuen. Han gik lige ind i sit soveværelse, hvor han hentet sin dyne. Faktisk gav hans dyne ham 'tryghed', men det ville han ikke indrømme. "Det er en smule koldt, så har vi noget at varme os ved" Sagde han og gik hen og satte sig i sin sofa, inden han beygndte at pakke deres pose med mad op.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Sep 24, 2013 4:30 am
Electra ''Sort bliver det så'' smilede hun skævt, mens hun forsigtigt hev prismærket af og rejste sig op, for så at kunne trække kjolen over hovedet. Selvom der stadigt var nogle timer til at det blev mørkt, så var det alligevel altid hyggeligt at rende rundt i nattøj. Hun vendte sig om og kunne ikke lade være med at smile lidt af ham, da han havde taget sin dyne med sig. Selvom han virkede til at være i et bedre humør, så var hun sikker på at han ikke var helt på toppen. Uanset hvor meget han ville prøve på at skubbe sine følelser væk, så ville de altid komme frem i situationer som denne. Hun satte sig forsigtigt ned i sofaen og sin burger hen foran sig. ''Jeg snakkede med min mor om det.. Model job der forresten.. Hun siger at jeg godt må.. Men kun hvis jeg får et job, så jeg også ved hvordan virkelighedens verden fungerer..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Sep 24, 2013 5:46 am
Harry
Han brummede let, da han nemt ville kunne skaffe hende et job. "Jeg kan godt skaffe dig et job hvis det er. Det er bare med noget kontor, så du skal bare sige den stil du er mest til" Sagde han med et lille smil. Han snakkede hverdag med en masse firmaer og havde derfor lynhurtigt fået skabt en masse kontakter. Desuden vidste han, at hvis Electra fik et job så var hun også moden nok til at leve op til de forventninger som var til hende. Dog vidste han ikke, om hun havde interesse i, at han lagde et godt ord ind for hende, da hun måske gerne selv ville promote sig og finde et job selv. Han pakkede sin bruger ud og smilede let, da det virkelig så lækkert ud. "Kæft jeg os bare sulten" Sagde han og trak sin dyne lidt bedre om sig.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Sep 24, 2013 7:02 am
Electra Hun tog forsigtigt en bid af sin burger og sukkede tilfredst for et kort øjeblik, da det var virkeligt rart at få noget rigtigt at spise. Dog fik hun næsten sin bid galt i halsen, da han sagde at han ville kunne tilbyde hende et job. Selvfølgelig mente han ikke på det samme område som ham selv, det var hun klar over. Men selvom hendes karakterer faktisk var gode, så var hun sikker på at hun ville være fuldstændigt malplaceret på et arbejde. Og et eller andet sted gik det hende på, at han var så hurtig til at foreslå det. Måske ville han i virkeligheden se hende gå i den retning frem for en kunstnerisk og mere usikker én? ''Ej jeg kan ikke engang holde styr på mine egne sokker.. Jeg.. Tror virkeligt at jeg vil være en.. forfærdelig.. Assistent.. Kan du virkeligt forestille mig ordne.. Papirer og sådan?''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Sep 24, 2013 8:14 am
Harry
Han trak en smule på sine skuldre. "Nu var kontor også bare et forslag. Der er jo en masse som kontakter mig hverdag og derfor har jeg en del kontakter rundt omkring. Tjener måske?" Sagde han og trak en smule på sine skuldre. "Men det selvfølgelig bare et tilbud" Sagde han og tog en tår af sin milkshake. Han vidste ikke helt, om hun tog det som noget negativt men det var jo blot for at hjælpe hende. Han ville ikke selv have været der hvor han var i dag, hvis han ikke havde nogle kontakter og ville man frem gjaldt det jo bare om at bruge dem man havde. "Men jeg ved ikke om papirarbejde er dig, men selvfølgelig kan du finde ud af det, hvis det var det du valgte"
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Sep 24, 2013 8:30 am
Electra Hun vidste ikke, om hun måske var for hurtig til dømme hans forslag, men hun vidste at hun ikke ville være særlig god til at holde styr på sådan nogle ting. Hendes ordenssans var ikke så god som Harrys var - Eller Hazels for den sags skyld, men hun vidste også, at hun hurtigt dømte ting når de ikke lige faldt i hendes smag og et kontorjob var måske en god mulighed for at smage lidt på virkelighedens verden. ''Jeg lover at overveje det.. Det lyder ikke så slemt'' smilede hun lidt, inden hun forsigtigt dyppede en pomfrit ned i noget ketchup og samtidigt forsigtigt gav ham et puf med albuen. ''Ej Harry.. Se!'' sagde hun helt opstemt, mens hun lavede 'flyvemaskinen' hen mod hans mund med et drillende blik.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Sep 24, 2013 8:52 am
Harry
Han brummede let, da han havde lidt svært ved at læse hvordan hun tog det. "Var det..et dårligt tilbud?" Sagde han og bed sig i læben, da han blev lidt usikker på, at han havde ramt et 'ømt' punkt hos hende. Det var virkelig kun for at for at hjælpe hende jo. Han kunne ikke lade være med at grine, da hun ville til at fodre ham. Han lænede sig frem og bed ud efter den pommes frit og smilede let, da det altid var godt. "Mere?" Sagde han bare drillende og lænede sig frem mod hende og åbnede sin mund. "Også med lyd" Sagde han, inden han begyndte at grine da det var virkelig underligt at sidde og lege flyvemaskine xD
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Sep 24, 2013 10:04 am
Electra Hun var glad for, at hun kunne få et smil frem på hans læber - også selvom hun virkeligt tog pattede metoder i brug xD Men ofte havde man brug for noget 'latterligt', når man var ked af det. Igen dyppede hun pomfritten i ketchup og lod den atter flyve mod hans mund. ''Brrruuuum...'' prøvede hun at efterligne en flyvemaskine, men det lykkedes ikke så godt, for hun begyndte at grine midt i det hele. ''Hvad du ikke får mig til at gøre, altså..'' smilede hun lidt, inden hun selv to en pomfrit. Hun ville savne at have disse stunder med ham, når han rejste igen. Det bare at være sammen og slappe af. Hun rettede sig en smule op og rystede svagt på sit hoved. ''Nej.. Slet ikke. Det er faktisk ret sødt, at du vil hjælpe mig.. Jeg er nok lidt.. Håbløs på det område'' sagde hun stille, da hun var så vant til at andre tjente penge. Hun havde aldrig bekymret sig for selv at 'ville' det. Hun havde kun drømt om det på sin egen måde.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Sep 24, 2013 7:50 pm
Harry
Han tog imod den næste pommes frit og kunne ikke lade være med at grine, da hun lavet lydeffekter til den. Han blev en smule lettet, da hun sagde at det ikke gjorde noget at han tilbød hende noget job halløj. "Vi kunne prøve at søge på noget, hvor du stortset selv kan vælge dine arbejdstider. Jeg ved ikke hvor meget dit modelarbejde vil tage af din tid, men dit job skal jo ikke stå i vejen for det" Sagde han med et lille smil, da det ligesom var den største grund til at hun kom til New York. "Jeg kan os ansætte dig hjemme hos mig, så kan du være min stuepige" Grinede han, da hun på den måde nærmest intet behøvet at gøre, da han altid selv holdt orden i sin lejlighed, men så ville han kunne sige til sin mor, at hun havde et job xD
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.