Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 29, 2013 6:45 am
Electra Hun følte sig pludseligt rigtigt usikker - Ikke på ham overhovedet, men på om hun kunne komme til at sige noget forkert eller stikke næsen lidt for langt ned i hans sager. Men de havde hidtil kunne tale om alt, men Simona havde bare altid været det forbudte emne. Hun kendte ikke til nogle forhold, hvor der ikke var bare lidt problemer, men hun havde lige fra starten af kunnet mærke, at han ikke virkede helt glad i sit ægteskab. Hun kløede ham forsigtigt hen over hans brystkasse med sine negle, mens hun overvejede sine ord lidt. Hun ville næsten ønske, at hun kunne bede Hazel om hjælp lige nu, da hun altid kunne sige det rigtige, men det her måtte hun jo håndtere selv. ''Er du stadigt forelsket i hende?'' spurgte hun lavt og lod øjnene hvile på ham.
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 29, 2013 6:53 am
Charlie
Han tænkte slet ikke over at han var træt mere og var tværtimod helt vågen nu. Han tog sig i at tænke over hendes spørgsmål, hvilket blot gjorde at han tog sig selv i at han tænke over at han skulle tænke over et svar xD Hvis han ikke kunne sige ja med det samme, betød det vel at han ikke var forelsket i Simona mere? "Tingene er blevet meget til..hverdag" Sagde han stille og så på hende. Han vidste godt, at det var virkelig dumt og indrømme sådan nogle ting. Både på grund af Simona, men ville det her give hende håb? Han elskede virkelig Simona, men hun gav ham ikke rigtigt sommerfugle i maven mere. De sidste par måneder havde hun været helt anderledes.
Michelle Admin
Antal indlæg : 1864 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 29, 2013 7:04 am
Electra Hun vidste ikke helt, hvordan hun skulle tolke det svar. Man kunne jo godt være forelskede, selvom det var blevet ''hverdag''? Umiddelbart var der også en ret stor forskel imellem ham og Simona. I hvert fald var hun langt mere snobbet end han var, men han havde jo før snakket om en side af Simona, som ingen andre havde set end ham. Alligevel måtte hun indrømme, at det lød som om, at han ikke rigtigt var hverken forelsket eller lykkelig, når det kom til Simona. Hun nikkede en enkelt gang og kunne mærke at hun blev helt 'stak'åndet af nervøsitet, da et andet spørgsmål pressede sig på. Hun åbnede igen munden et par gange uden der kom en lyd ud af hendes læber og hun følte sig lidt dum, da hun normalt ikke viste at hun var usikker på noget. ''Hvad med mig? Er du forelsket i.. Mig?'' spurgte hun lavt og vendte med det samme blikket væk. Det var måske at skubbe grænsen helt?
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 29, 2013 7:13 am
Charlie
Han så helt forskrækket på hende da hun spurgte om han var forelsket i hende. Faktisk ønskede han slet ikke at svarer på det spørgsmål, da han vidste at tingene bare ville blive forværret mellem dem hvis de kendte det svar, var der forhold ikke besværligt nok i forvejen? Han åbnede munden og lukkede den igen, da han slet ikke vidste hvordan han skulle svarer på hendes spørgsmål. Ville han være her lige nu hvis der ingen følelser var mellem dem? Han satte sig op i sengen og rykkede sig en smule væk, "Jeg kan ikke argumentere imod det" Sagde han stille. Selvom han virkelig ønskede at finde noget negativt ved hende og de følelser der var, så blev han fuldstændig saglig hvergang hun kom tæt på ham. Han vendte sit blik væk og tog sig til hovedet.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 29, 2013 7:27 am
Electra Hun mærkede hvordan hendes kinder glødede, da hun hørte svaret. Hun kom helt til at trække vejret i små 'hak', fordi at hendes puls steg til 120 på et splitsekund. Den træthed, som før havde overmanet hende syntes at være helt væk. Svagt bed hun sig i læben, da han rykkede sig væk fra hende og satte sig op i sengen. Selvom hun følte sig virkeligt overvældet og glad indvendigt, så havde hun det som om, at hun ikke måtte vise det og at det var forkert at føle sådan. Hun lod ham sidde lidt, før hun forsigtigt satte sig op og kravlede hen bag ham. Hun lagde prøvende sin ene hånd ved hans skulder og pustede ham blidt ved nakken for at få hans opmærksomhed igen. ''Undskyld.. Jeg.. Skulle ikke have spurgt.. Skulle jeg?''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 29, 2013 7:33 am
Charlie
Han brummede let da hun satte sig hen til ham. "Jeg..kan ikke direkte sige at jeg er forelsket i dig, men jeg kan heller ikke modsige det" Sagde han stille da hun havde 'mærket' hvilken følelse som han gav hende og hvordan at hun fik hans hjerte til at pumpe i kroppen på ham. "Men jeg ved ikke om du skulle have spurgt. Jeg er ikke bleg for at fortælle sandheden, men..om det klogt og begynde at sætte konkrete ord på det vi har, ved jeg ikke om er klogt Electra" Sagde han og vendte sit blik mod hende. "Vi..kan virkelig ødelægge alt med det her og vi passer ikke sammen, jeg er dobbelt så gammel som dig" Sagde han med et skævt smil, dog håbet han ikke at hun tog det negativt. Men det var jo rigtigt folk ville aldrig kunne forstå hvad de havde.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 29, 2013 7:45 am
Electra Hun vidste godt, at han havde ret, det var slet ikke det. Men alligevel blev hun vred, da han sagde at de ikke passede sammen - Og brugte deres alder som grund. Hun tog en dyb indånding og lukkede sine øjne i og prøvede at fokusere på ikke at gå 'amok' over det som hun plejede med sådan noget og i stedet prøvede at håndtere det voksent. ''Jeg har.. Ingen forhåbninger for det her. Jeg ved godt at mig og dig er.. Så urealistisk som noget kan være.. Men.. Jeg tror, at du har.. Fejltolket noget. Jeg tror at vi to er mere.. Ens.. end hvad du går rundt og tror. Den.. Gnist opstår ikke, hvis man ikke passer sammen..'' sagde hun stille uden helt at vide, hvor hun ville hen med det. Det havde bare såret hende en del, hvis han ikke syntes de passede sammen kun på grund af hendes alder.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 29, 2013 8:02 am
Charlie
Han sukkede svagt og så på hende, da han godt vidste at de virkelig var ens. "Det var ikke på den måde som jeg mente det. Jeg mener bare, at umiddelbart når man ser på os så passer vi ikke sammen. Vi har hver vores stil, du skal måske til at være model. Jeg er rockstjerne og lad os være ærlig, jeg har på ingen måde og har aldrig haft mulighed for at blive mode" Sagde han og så på hende. "Men måske er det derfor at vi finder ud af det så godt sammen" Sagde han stille, da det virkelig var sjældent at han fandt en person som han ikke rigtigt blev træt af efter et stykke tid. Han vendte igen blikket væk, da hun virkede en smule sur, men han havde nok også forklaret sig dårligt?
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 29, 2013 8:13 am
Electra Hun vidste godt, at de var forskellige stilmæssigt, men det kunne da være helt lige meget. I hvert fald i hendes hoved. Hun overvejede kort at sige, at når man kiggede på ham og Simona, så passede en rockstjerne heller ikke sammen med en vampet blond bimbo, men den kommentar måtte hun nok hellere holde for sig selv xD Hvis hun skulle være helt ærlig over for sig selv, så passede han bedst sammen med Jenna og det vidste han nok godt et eller andet selv. De lignede hinanden stilmæssigt, i hvertfald med alle de tatoveringer. Og de havde den samme lune humor, det nåede hun at opfange ved hendes sidste møde med Jenna. Det gjorde alligevel lidt ondt i maven på hende, da hun indrømmede det for sig selv, men igen var det en ting, som hun ikke ville sige højt. Hun rykkede i stedet tættere ind til hans og lod sin hånd nusse ham ved ryggen imens. ''Jeg.. Kan godt lide tanken om at du går rundt og er småforelsket i mig.. Er det..slemt?''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 29, 2013 8:29 am
Charlie
Han brummede en smule da hun så en smule tænkende ud og han vidste ikke rigtigt om hun var sur eller ej. Dog blev han en smule lettet, da hun rykkede sig tættere ind til ham igen. Han ville egentlig gerne selv have svar på det samme spørgsmål, men han havde ikke lyst til at svarer da han netop var bange for konsekvenserne. Ville tingene ikke blive meget sværere hvis de begge havde indrømmet at de havde et crush på den anden? "Det meget slemt" Sagde han og nikkede heftigt, inden han begyndte at grine. Forsigtigt lænede han sig frem og placeret et kys på hendes læber. Igen mærkede han hvordan at hans mave helt trak sig sammen og hans begyndte at trække vejret hurtigere når deres læber mødtes.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 29, 2013 8:40 am
Electra Hun var lidt stolt af sig selv over, at hun for en gangs skyld ikke havde overreageret på noget tidspunkt, men i stedet havde forholdt sig rolig og ikke lade temperamentet tage over. Hun smilede svagt mod hans læber da de mødtes, før hun forsigtigt lænede sig bagover og 'trak' ham blidt med ned til sig. Hele tiden sørgede hun for at holde kysset mens hun samtidigt kørte sine hænder op på hver hans kind, da hun var helt nervøs for at han ville trække hovedet tilbage. Hun trak vejret dybt en enkelt gang, da hun helt tabte pusten under kysset, hvilket gjorde at hun for et lille stykke tid måtte slippe kysset for at få luft igen. ''Jeg tror ikke at du ved hvor god du er for mig'' smilede hun lidt og havde samtidigt stadigt begge hendes hænder placeret ved hans kinder. Hun vidste ikke, om han forstod hvad hun mente, men faktum var altså, at han var den første person, som formåede at holde hende i kort snor.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 29, 2013 8:50 am
Charlie
Han ønskede et eller andet sted ikke at være god for hende. Ment på den måde, at han vidste de aldrig ville kunne få noget sammen og derfor ville han ikke være god for hende, kun de få gange de endelig mødtes og var sammen. Lige nu fik hun det måske bedre af de var sammen. Dog gad han ikke spekulere over det nu. "Jeg kan være endnu bedre" Sagde han og lod sig falde med ned over hende. Han startede igen et kys op dog meget mere intimt end før og han lagde for første gang alle sine følelser i. Hidtil havde han også gjort det, men han havde holdt tilbage at han faktisk var småforelsket i hende. Det var ikke hemmeligt mere og han kunne derfor åbne sig fuldstændigt for hende. Selv trak han nærmest ikke vejret, da han var helt optaget af deres kys.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 29, 2013 8:50 am
Charlie
Han ønskede et eller andet sted ikke at være god for hende. Ment på den måde, at han vidste de aldrig ville kunne få noget sammen og derfor ville han ikke være god for hende, kun de få gange de endelig mødtes og var sammen. Lige nu fik hun det måske bedre af de var sammen. Dog gad han ikke spekulere over det nu. "Jeg kan være endnu bedre" Sagde han og lod sig falde med ned over hende. Han startede igen et kys op dog meget mere intimt end før og han lagde for første gang alle sine følelser i. Hidtil havde han også gjort det, men han havde holdt tilbage at han faktisk var småforelsket i hende. Det var ikke hemmeligt mere og han kunne derfor åbne sig fuldstændigt for hende. Selv trak han nærmest ikke vejret, da han var helt optaget af deres kys.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 29, 2013 9:17 am
Electra Hun så en smule undrende på ham, da han sagde, at han kunne gøre det endnu bedre. ''Hvord..'' startede hun sin sætning, men nåede ikke længere før hun atter mærkede hans læber mod sine. Svagt sank hun en klump, da hun med det samme kunne fornemme at det ikke var et 'almindeligt' kys. Der lå så meget mere bag ved det. Det var helt svært at komme til sig selv igen, når sommerfuglene gik helt beserk i maven på hende. Hun gengældte nu med langsomme og rolige bevægelser hans kys og kunne mærke at hele hendes krop føltes unaturligt varm, tiltrods for at hun kun bar en lille tynd kjole. Hun lod hele 'Electra' ind i det kys, alle de følelser hun havde kom frem og ekskluderede resten af omgivelserne omkring dem. I dette øjeblik var det kun dem det gjaldte.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 30, 2013 3:44 am
Charlie
Det skulle virkelig meget til før at han gav sig hen til en pige på den måde som han gjorde nu med Electra. Han lagde en del vægt hen over hende, da hun skulle mærke ham helt tæt på men selvfølgelig på ingen måde så han maste hende. Efter lidt tid slap han hendes læber, men holdt dog sit hoved helt tæt på hende. Han havde helt lyst til at sige woaw, men han kunne ikke få nogen ord frem på sine læber. Det kys havde været virkelig specielt og de havde ikke haft brug for ord for at udtrykke hvad de følte for hinanden. Lige nu følte han det blot endnu værre at de skulle sige farvel imorgen, da de nu var tættere end aldrig før.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 30, 2013 6:24 am
Electra Selv da kysset var stoppet, følte hun stadigt at hun var i en helt anden verden. At hun kunne mærke hans vægt over sig, gjorde blot at hun følte sig helt tæt og 'omsluttet' af ham. Lige i det øjeblik havde hun sluppet alle hendes ''fornuftige'' hæmninger og bare lagt alt i det kys, som hun kunne. Hun kunne stadigt mærke hans ånde mod sine læber og bare dét, gjorde at hun følte sig grådig efter mere af ham. Forsigtigt strøg hun noget af hans hår væk fra hans ansigt, mens hun betragtede ham med et svagt smil på sine læber. ''Jeg..'' startede hun en sætning, men hun kunne selv ikke få mere lyd ud af sine læber. Det var som om at hun var tom for ord og luft. Forsigtigt kørte hun sine hænder ned af hans ryg, mens hun hele tiden havde øjenkontakt med ham. Igen åbnede hun munden, men ingen lyd kom ud. Hun begyndte at grine lidt af sig selv, da hun efterhånden følte sig lidt dum xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 30, 2013 7:41 am
Charlie
Han blev en smule 'forbløffet' over at hun åbenbart følte sig præcis så mundlam som ham over det kys. Han kunne heller ikke selv lade være med at grine, da det var virkelig mærkeligt at det kys havde gjort så meget. Fra nu af ville de ikke rigtigt være usikker på, hvor de stod med hinanden. Han havde godt vidst hele tiden at de havde haft noget specielt, men hvor meget hun lagde i det vidste han ikke før nu. Han lænede sig bare frem og begyndte at kysse hende igen, da han aldrig ville være i stand til at finde de rette ord til den situation her. Forsigtigt lod han sin finger køre ned af hendes side, dog stoppet han hurtigt da han kom i tanke om at hun var virkelig kilden.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 30, 2013 7:56 am
Electra Hun kunne slet ikke beskrive ven følelse, som hun havde i kroppen. Selvom hun følte sig helt rolig og salig, så var hun samtidigt helt flyvsk. Det gav ingen mening, men sådan følte hun det. Blidt gengældte hun hans kys igen og mærkede igen hvordan hendes krop helt kom i 'vildrede', da hun bare ville have mere og mere. Faktisk havde hun slet ikke bemærket, at regnen havde pisket mod vinduet i noget tid - Det var først da hun hørte torden udenfor, at hun havde tilladt sig at lægge mærke til andet end Charlie. ''Jeg er bange for torden..'' mumlede hun lavt og udtydeligt mod hans læber, mens hun krøb lidt længere ned under ham. Faktisk var hun det ikke, men hun ville ikke have noget imod hvis Charlie passede lidt på hende xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 30, 2013 8:20 am
Charlie
Han vendte lort sit blik mod vinduet da han hørte torden udenfor. Han havde slet ikke været opmærksom på andet end hendes læber mod sine. Selv synes han at det virkelig var hyggeligt med torden og regnvejr, tit havde han sat ude under et halvtag og kigget om aftener de gange det havde været tordenvejr, han havde også en svag mistanke om at hun ikke var specielt bange for torden, men mere bare noget hun sagde. Men han have intet imod at passe på hende, derfor lagde han sin arm om hende og trak hende tættere ind til sig, "Mmh, jeg skal nok passe på dig" Sagde han og gjorde kysset en heftigere, da hun så måske ville fokusere mere på ham end på tordenvejret.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 30, 2013 8:35 am
Electra Hun vidste ikke hvorfor, men tanken om at han ville passe på hende var lidt speciel at tænke på. Det var ikke fordi, at hun ''manglede'' at nogle passede på hende, for der havde hun sin familie og gode venner, men man følte sig på en måde ''vigtig'' når en fyr gjorde det xD Hun kom kort til at tænke på Harry Dick, som var den eneste fyr som rigtigt havde passet på hende. Selvom det var frygteligt forkert at tænke på ham lige nu, så kom hun kort til at tænke på hvor sjældent det var, at de gik en hel dag uden at snakke sammen og at hun faktisk savnede ham lidt. Hun rystede dog tankerne ud af hovedet igen, inden hun blidt slap hans læber igen. ''Er du stadigt træt?'' spurgte hun stille og nussede ham ved maven.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 30, 2013 8:48 am
Charlie
Han betragtede hende og lagde sit hoved på puden da de jo var kommet ned at ligge igen. Han skævede kort ud med vinduet, da det virkelig var pænt med sådan noget torden. Han kyssede hende blidt ved kæben, da der kom et højt tordenbrag og spændte kort til i sine muskler, da han lige skulle vise at han altså stadigvæk var der til at passe på hende. "Det er jeg muligvis, jeg kan bare ikke mærke det lige nu" Grinede han. Han var sikker på, at hvis han ville ligge sig til at sove ville trætheden overmande ham på ingen tid, men lige nu var han nok så 'tændt' på deres kys før at hans hjerte banket så hårdt i livet på ham, så han ikke mærket trætheden. "Er du?"
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 30, 2013 9:10 am
Electra Hun smilede lidt, da han spændte sådan til. Det var faktisk helt vildt hyggeligt at ligge og nusse, mens vejret gik amok udenfor. ''Typisk England'' sukkede hun, da man aldrig kunne regne med vejret der. Hun lagde sig forsigtigt tættere ind til ham og nød at hun kunne mærke ham konstant på sin krop. Faktisk var hun ret træt, men hun havde det lidt dårligt med at sove, nu hvor de endeligt havde lidt tid sammen. ''Forresten..'' sagde hun stille, da hun vidst havde glemt at fortælle ham noget. Hun smilede en smule legesygt til ham og vendte blikket kort ned og begyndte at fnise lidt. Hun følte sig ret fjollet lige nu og hun kyssede ham hurtigt på munden en enkelt gang, for hun var nok lidt nervøs. ''Jeg.. Er en lille.. Smule forelsket i dig.. En lille smule.. Bare.. En..Lille bitte.. bitte smule''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 01, 2013 6:55 am
Charlie
Han smilede let af hende, da hun sagde at hun også var en smule forelsket i ham. Alligevel kunne han ikke undgå at blive en smule overrasket over hende ord og det gav et sug i maven på ham da der blev sat ord på deres følelser. Han skulle lige til at sige noget, men vidste bare ikke hvordan. "Virkelig?" Sagde han lidt dumt, inden han lænede sig frem og gav hende et blidt kys igen. Han smilede op til begge øre og vidste ikke rigtigt, hvordan at så få ord kunne påvirke ham så meget, men han havde virkelig mange sommerfugle i sin mave og han følte sig helt høj.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 01, 2013 7:01 am
Electra Hun nikkede med et svagt smil på læben. ''Virkeligt.. Virkeligt..'' sagde hun stille og gengældte blidt hans kys. Dengang hun havde lagt op til ham på stranden, der havde hun ikke just troet, at de ville ende sådan her nogle uger efter. Faktisk var han den første fyr, som bare havde vist lidt 'rigtige'' følelser for hende og det var svært for hende ikke at tage det meget meget nært. Hun vidste godt indvendigt, at hun ikke burde ligge så meget i det, for hun vidste at hun ville ende op med at blive såret. Men hun lovede sig selv, at hun ikke ville ødelægge endnu et forhold fordi, at hun ikke kunne styre sine følelser. Den lektie havde hun da lært. Forsigtigt strøg hun ham hen over maven og sukkede træt, da det var ved at være sent. Selvom hun stadigt havde sommerfugle i maven, vidste hun at de nok burde sove snart. ''Måske skulle vi.. Du ved..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 01, 2013 7:41 am
Charlie
Han hævede let det ene bryn da hun sagde de skulle et eller andet, først misforstod han en smule, men det gik dog hurtigt op for ham at hun mente de skulle sove. han lagde sig ned og rykkede tæt ind til hende, "Mmh jeg altid frisk til du ved?" Drillede han og kyssede hende blidt ved halsen inden han begyndte at grine. "Ej, lad ossove" Sagde han stille og begyndte at nusse hende ved siden. Selvom han var glad og havde sommerfugle i maven, mærket han med det samme hvordan trætheden overvandt ham.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.