Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Sep 16, 2013 7:16 am
Electra Hun gned blidt sin overkrop mod hans og stønnede svagt, da hun nød at mærke hans kærtegn på sin krop. Måske var Charlie i virkeligheden den første, som hun 'turde' at give sig 100% hen til. Når hun havde været sammen med Harry, så havde hun hele tiden vidst, at hans følelser ikke var gengældt og selvom det havde været virkeligt godt med ham også, så havde hun aldrig sluppet sig 100% for at skåne sine følelser. Charlie fortalte hvad han følte og mente og det var derfor meget nemmere at nyde den tid de havde sammen. Hun lænede sig helt ind til ham, da hun mærkede hans kærtegn helt nede. Hun gispede svagt mod hans øre, mens hun gav nogle hårdere ryk fra sig, da han gjorde hende mere og mere ivrig. ''Fuck, du gør mig.. Sindssyg''
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Sep 16, 2013 7:34 am
Charlie
Han begyndte at lave nogle stød op i hende, selvom det var en smule svært når han sad ned og der ikke var mere plads på det lille toilet. Han vidste slet ikke, hvor tygge dørene var her eller om alle folk udenfor ville kunne høre dem. Men det gjorde ikke så meget at folk kunne høre dem, da ingen alligevel ville høre hvem de var. Han begyndte at kysse hende heftige ved halsen. Inden han lagde sine hænder rundt om hende og hurtigt rejste sig og i stedet skubbede hende mod døren, mens han hårdt begyndte at støde på hende. Hun vejet ingenting, så han kunne nemt holde hende oppe og støde samtidigt, han havde bare behov for at tage 'styringen' lidt os.
Michelle Admin
Antal indlæg : 1864 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Sep 16, 2013 7:47 am
Electra Hun lod sig blive båret op, mens hun svagt bed sig i læben, da de virkeligt pirrede hende at han 'tog' hende på den måde. Hun låste forsigtigt benene sammen om hofterne på ham, mens hun gispede højere og højere, da han stødte så hårdt på hende. Hårdt lukkede hun øjnene sammen og havde egentligt glemt alt om, at de var ude et offentligt sted. Hun forsvandt virkeligt ind i sin egen lille verden når det var. Hun kunne mærke at hun var ret svedig og hendes hår var blevet helt elektrisk af at køre sådan op og ned af døren, så det så nok lidt sjovt ud xD Hun spændte svagt til i sine muskler, mens hun samtidigt gned sit underliv hårdt mod hans så godt hun nu end kunne. ''Mmh..'' sukkede hun en smule uroligt, mens hun tog et bedre greb i ham.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Sep 16, 2013 8:08 am
Charlie
Han begyndte at lave mere og mere ukontrolleret stød på hende, da han ikke rigtigt kunne holde sig i ro længere. I mens lukkede han hårdt sine øjne sammen og gav sig bare helt hen til hende. Det var underligt, han tænkte slet ikke hvor de var eller hvad der skete omkring dem ligenu, men han lagde mærke til alt ved hende. Hendes bevægelser, hendes vejrtrækninger tæt ved hans øre, hendes puls. Selv var han også begyndte at svede en del, men han havde langt fra mistet sin energi og lyst til hende, derfor fortsætte han uden videre bare sin hårde stød på hende.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Sep 16, 2013 8:21 am
Electra Hun knugede sine ben hårdere og hårdere sammen omkring ham, da hun havde brug for at 'afreagere' lidt, når hendes krop var så spændt. Hun lænede forsigtigt sit hoved ned hals, som hun begyndte at 'rive' blidt med sine tænder efterfulgt af nogle lidt hårde nap, da hun ikke rigtigt kunne holde sig tilbage. Hun lod sine hænder køre ned til hans bag og nød at mærke hvordan han muskler arbejdede for 'hende'. Hun spændte helt til i kroppen, da hun var ved at komme, mens hun lod armene køre op og placere dem helt tæt omkring ham, så hun virkeligt hang op af ham. Følelsen var igen virkeligt 'mæt' og intens, faktisk så meget at hun nærmest gav et skrig fra sig, da hun kom. Hun skælvede svagt hen over kroppen, mens hun stadigt holdte ham tæt ind til sig.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Sep 16, 2013 8:37 am
Charlie
En af grundene til at han ikke blev træt var også at han kunne mærke, at hun nød ham så meget som hun gjorde. Der var intet værre end at være sammen med sådan en slap kludedukke som intet gjorde, men Electra var forstod virkelig at være til stede og give ham modspil. Han begyndte at give nogle støn fra sig, da han også selv havde virkelig svært ved at holde sig tilbage, han blev dog alligevel en smule overrasket over at hun kom med et skrig nærmest, men samtidigt skyllede der også en kæmpe beskræftigelse ind over ham, da han måtte gøre noget rigtigt. Han lavede et sidste hårdt stød inden han selv kom op i hende.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Sep 16, 2013 8:44 am
Electra Hun bed sig svagt ned i læben, da hun mærkede at han også selv kom. Hvordan han fik hende til at glemme alt omkring dem var stadigt en gåde for hende. Men det burde jo efterhånden ikke overraske hende, at der var en speciel kemi imellem dem og hun følte ikke, at den kemi forsvandt efter sex. Hun løsnede grebet en smule omkring ham, selvom hun slet ikke havde lyst til at rykke sig væk fra ham. Svagt smilede hun til ham, inden hun forsigtigt lænede sig frem igen og gav ham et blidt kys på læberne. ''Jøsses.. Jeg havde godt nok.. Aldrig troet at jeg skulle have sex på en kaffebars toilet.. Og jeg havde slet ikke troet, at det ville være så.. Sindssygt godt'' smilede hun svagt, mens hun blidt lod sine hænder stryge ham langsomt ned langs hans brystkasse. ''Fuck altså..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Sep 16, 2013 8:57 am
Charlie
Han prøvede at få kontrol over sin vejrtrækning, men han var virkelig blevet forpustet men der var virkelig os hurtigt blevet varmt på det lille toilet xD "Hold kæft..det var godt. Jeg forstår ikke hvordan..du får mig så..tændt" Sagde han og kunne ikke lade være med at grine. Men det var jo rigtigt, han kunne ikke være i rum med hende særlig længe, fik han fik en virkelig sygelig trang til at flå hendes tøj af og gennemknalde hende. Han trådte et skridt tilbage, så der blev en smule bedre plads til hende, mens han lod sine hænder køre op af hendes sider. Det var svært at vide, at de snart skulle gå hver til sit nu og ikke vidste hvornår de ville ses igen, men sådan var det nærmest hvergang.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Sep 16, 2013 9:23 am
Electra Hun smilede lidt af ham, da han var så forpustet, men han havde virkeligt også gået til den hen mod slutningen xD Egentligt vidste hun godt hvorfor at de kunne tænde hinanden så meget. Hun var sikker på, at det var sjældent at man mødte en person, som man passede så godt sammen med som hende og Charlie gjorde. De havde deres forskelle, men de havde så sandeligt også mange punkter hvor de var ens. Hun sagde det dog ikke højt, men lod i stedet sig selv glide ned af væggen og fik igen fodfæste. Hun slappede helt af i kroppen og var stadigt i sin egen lille 'konfuse' verden efter den omgang og hun var helt høj af alle mulige forskellige følelser. ''Tænder jeg dig måske også mere end Simona?'' spurgte hun med et drillende smil - Et smil der dog blegnede en smule, da det gik op for hende, hvad hun netop havde spurgt om. ''Fuck, det røg ud af munden på mig..'' sagde hun og bed sig lidt i læben, da hun følte at hun satte ham i en virkelig dum situation.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Sep 17, 2013 2:19 am
Charlie
Han var igang med at nusse hende ved skulderen men stoppede med det samme da han nævnte Simona. Han ville aldrig ligge skjult på, at Simona var en del af hans liv overfor Electra og han ville aldrig give hende falske løfter om noget. Det stod klar, at han var sammen med Simona. Alligevel gik det ham på de gange hun nævnte Simona på den måde, det var ligesom at virkeligheden alligevel kom for tæt på. "Det er ikke noget jeg kan svarer på Electra. Du tænder mig ikke mere og du tænder mig ikke mindre end hvad Simona gør. To personer kan ikke sammenlignes" Sagde han og så på hende, dog bed han sig i læben da det var virkelig svært at snakke om Simona foran hende, men hun spurgte jo selv?
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Sep 17, 2013 2:30 am
Electra Hun bed sig lidt i læben, da hun faktisk ikke ville have haft svaret på det. Hun håbede at han ville have stoppet, da hun havde sagt at det var fløjet ud af munden på hende, men alligevel lå svaret der. Og hun var ikke tilfreds ved at høre de ord. Hun vidste udmærket godt, at Simona var den fortrukne når det kom til hvem han ville dele livet med. Men hun gad ikke at være 'andenbedst' i alle kategorier og lige i denne kategori ville hun gerne have vundet, især når Charlie havde sådan en 'voldsom' effekt på hende. Det føltes bare så ubetydeligt, hvis Simona kunne give ham den samme følelse, selvom hun vidste at det var absurd at tænke sådan. Hun var jo hans kone. Hun rykkede sig et enkelt skridt væk fra ham, men sendte ham alligevel et svagt smil. ''Ah.. ja, det er jo sandt. Nå, skal vi...''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Sep 17, 2013 2:36 am
Charlie
Han kunne godt se på hende, at hun ikke helt var tilfreds med det svar. Men han var ikke rigtigt typen som holdt noget hemmeligt og slet ikke når folk spurgte ham direkte. "Ja, lad os" Sagde han og bed sig kort i læben, da han alligevel kort blev i tvivl om han havde sagt noget forkert. Men de havde jo noget specielt sammen og hun tændte ham på en måde, som han ikke havde prøvet før. Men han kunne virkelig ikke sammenligne hende og Simona, da de hver havde en plads i hans hjerte. Kort vendte han blikket i jorden og brummede svagt, "Jeg..skulle ikke have svaret, vel?" Spurgte han lidt dumt. Det var sgu også svært at finde ud af kvinder xD
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Sep 17, 2013 2:45 am
Electra Hun vidste ikke hvordan det var muligt at gå fra at være i helt ekstase til at være pissesur på den måde. Hvis bare hun havde kunnet holde kæft, så havde hun ikke behøvet at vide det. Hun fik sit undertøj og sin kjole på, inden hun bare smækkede døren op og gik hen foran spejlet. Kort bukkede hun sig ned, tog den t-shirt som han havde smidt ude foran op og kastede den bare hen i hovedet på ham med vilje xD ''Jeg skulle ikke have spurgt i det hele taget. Jeg tænkte mig slet ikke om. I det mindste sagde jeg ikke 'gift dig med mig' '' mumlede hun en smule ironisk, mens hun igennem spejlet betragtede ham lidt. Hun vidste godt at hun havde et frygteligt temperament når det tog hende, men hun var da blevet bedre til at styre det. Forsigtigt begyndte hun at 'rede' håret ud med sine fingre.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Sep 17, 2013 3:10 am
Charlie
Han så en smule surt på hende, da hun ikke rigtigt kunne tillade sig at blive sur på ham over, at han havde svaret på noget som hun selv havde spurgt om. På det punkt havde han nok en meget lille lunte, han kunne virkelig finde sig i meget så længe at han mente det var fair, men han satte virkelig meget på spil ved at se hende og hvis hun så bare var sur, skulle der ikke meget til før han gik over i den modsatte grøft. Han tog hurtigt sin t-shirt og sine boxers på. "Synes du selv du er fair lige nu?" Sukkede han svagt. Han havde egentlig lyst til at sige et eller andet dumt til hende, men han ville heller ikke skabe spild mellem dem.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Sep 17, 2013 3:21 am
Electra Hun trak lidt på skuldrene, da hun ikke gad at undskylde for sin opførsel. Godt nok var det hende som havde stillet spørgsmålet, men det var ham som havde fået hende til at føle sig jævn og ubetydelig. Hun kunne ikke ignorere, at hans ord havde såret hende og så kunne det godt være, at hun ikke var fair og det var hun faktisk ligeglad med. ''Mindst ligeså fair, som da du spurgte om jeg havde været sammen med Harry'' svarede hun, mens hun stadigt holdte øje med ham i gennem spejlet. Hun ønskede ikke at de skulle være sure på hinanden. Faktisk kunne hun ikke mindedes at de havde haft et rigtigt skænderi, men en gang skulle jo være den første. ''For det ville jo slet ikke genere dig, hvis jeg havde. Og slet ikke hvis jeg sagde; 'Ja og han tænder mig. Ja ligeså meget som dig faktisk.' Ikke noget med 'ja, men på forskellige måder'. Nejnej..'' sagde hun og rystede irriteret på sit hoved.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Sep 17, 2013 5:06 am
Charlie
Han så en smule undrende på hende da hun på en eller anden måde fik blandet Harry ind i det. "Dejligt at vide, at du altså sammenligner mig og Harry. Så hvem er vinderen så? Af at være den bedste knald?" Sagde han og så surt på hende, inden han bare vendte blikket i jorden, da det egentlig ikke havde været et spørgsmål, men det var lidt bare røget ud af munden på ham. Han vidste allerede godt, at han aldrig ville kunne måle sig med Harry hos hende og han ønskede derfor heller ikke et svar. Han fandt sine bukser og trak dem på, inden han kort skævede mod døren, dog syntes han at det ville være uhøfligt bare at skride.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Sep 17, 2013 5:35 am
Electra Hun så hen på ham med et irriteret blik, da hun på intet tidspunkt havde sagt at hun sammenlignede dem. Det havde jo været et eksempel på hvordan det ville føles, hvis hun havde sagt det samme om Charlie og Harry, som han lige havde sagt om Simona og hende - og åbenbart satte det også hans pis i kog. ''Fuck dig.. Seriøst. Du kender svaret på det, så fint nok hvis du lige skulle hæve dig der'' sagde hun irriteret. Hun havde før fortalt ham at hun aldrig havde fået en så intens 'følelse' før, en følelse hun kun havde fået med ham. Hun havde aldrig turde at give sig sådan hen til en anden fyr før, heller ikke Harry. ''Bare.. Skidefint..'' sagde hun lavt, da hun var lidt irriteret over at have indrømmet det. Betød det så at han betød mere for hende end hun betød for ham?
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Sep 17, 2013 5:45 am
Charlie
Han brummede svagt, da han først ikke lige forstod hvad hun mente og det ikke havde været for at stikke til hende, men det gik dog efter lidt tid op for ham hvad hun egentlig mente. "Hvad fanden skulle jeg hævne mig over? Du kan gøre præcis hvad du vil med Harry" Sagde han og rettede sig en smule op. Han vidste godt, at hun havde nævnt at den følelse hun fik med ham, havde hun ikke haft før, men han mente stadigvæk at Harry så måtte have nogle andre goder, som han ikke havde. På den måde ville hun vel heller ikke selv kunne vælge? Han sukkede svagt, da det vidst var deres første rigtige skænderi også på et offentligt toilet.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Sep 17, 2013 5:56 am
Electra Hun vendte sig om mod ham og så på ham med et mere og mere irritabelt blik, da hun ikke helt troede på de ord. Hun vidste ikke om mænd virkeligt gik i så små sko, at han var 'irriteret' over Harrys 'store' oplysning over det telefonopkald. ''Så det kan jeg? For helvede, du spurgte før om jeg havde været sammen med ham igår. Du skulle liige tjekke.. Men så har du det sikkert også fint nok med at vide, at jeg skal ud med ham i aften og at når vi kommer hjem, så ordner jeg ham kraftedme som jeg ikke har ordnet nogle før. Ved du hvad der gjorde, at jeg ikke var sammen med ham igår? Dig. Du sagde at du ville gøre alt for ikke at såre mig.. Og det holdte mig tilbage. Men det kan sgu være ligemeget. Fuck hvor er jeg dum..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Sep 17, 2013 6:20 am
Charlie
Han så opgivende på hende, "Hey, jeg har aldrig sagt at jeg havde det fint med det eller at jeg ville bryde mig om det. Men at jeg ved, at han har en stor betydning for dig, så hvis du vil være sammen med ham kan jeg ikke stoppe det, og jeg ved at han har en betydning for dig som jeg ikke kan ændre på. Han vil betyde mere for dig, end jeg nogensinde kommer til" Sagde han og sukkede svagt, da han ikke forstod hvorfor at de diskuteret sådan. Men han bare mere og mere sur og vidste snart ikke, hvor længe han kunne holde til at forholde sig i 'ro' på den måde, snart ville han sige et eller andet som ville overskride deres begges grænser.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Sep 17, 2013 6:53 am
Electra Hun vendte blikket ned i jorden, da Harry var hendes bedste ven og der nok ikke var nogle, som betød så meget for hende som Harry gjorde. De havde været igennem så meget og de havde mange minder sammen, men hun måtte indse at hun aldrig ville få den slags betydning for Harry, som hun ønskede. ''Jeg har kendt Harry siden jeg var 7 år.. Så ja, han er.. Måske den vigtigste person i mit liv. Han var et af de få.. Stabile ting i mit liv og da han rejste og jeg blev grav.. Da han rejste, da ændrede mit liv sih lidt og ja, jeg er sgu nok kommet ud på et sidespor siden.. Hvorfor fanden snakker vi om det her lige pludseligt'' sukkede hun lidt, da hun vist selv var kommet ind på det. Hun rettede forsigtigt på sin kjole og holdte stadigt blikket nede. ''Måske er jeg bare.. Forvirret over at du.. Indtager flere pladser hos mig end jeg tør indrømme. Og.. Ja, det er.. forkert.. Det er mig der er gal på den..Så undskyld hvis.. Jeg blev sur''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Sep 17, 2013 7:03 am
Charlie
Han rystede kort på hovedet, "Du blev hvad?" Gentog han og mærkede alligevel hvordan, at han blev en smule mere rolig da hun undskyldte. Han tog forsigtigt et skridt frem mod hende og tog fat i hendes hånd. "Jeg ved ikke om jeg udtrykte mig forkert heller. Jeg så det nok i et større perspektiv end hvad du mente" Sagde han stille, da han også talte alle de små blikke og hele deres forhold med. Lige for tiden, så tændte hun ham faktisk mere end Simona gjorde. Men han kunne ikke sige, at hun tændte ham mere fordi ham og Simona havde en lang fortid bag sig os hvor deres forhold havde været meget bedre. "Men det behøves ikke undskylde, jeg kan ikke holde ud af være uvenner med dig"
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Sep 17, 2013 7:26 am
Electra Hun så ned på deres hænder, da han kom hen og tog fat i hende. Hun åndede en smule lettet op, da det ville have været frygteligt at gå hver til sit, mens de var uvenner. Hun måtte tænke på, at han faktisk var der med hende nu - selvom han kunne gå hjem til Simona. ''Jeg.. Vil gerne sige undskyld.. Nogle gange er det bare.. Kompliceret det hele og det.. Spørgsmål.. der.. Det var ikke i orden'' sagde hun stille, mens hun kiggede op på ham. Hun så det ikke som en hemmelighed, at hun var blevet gravid, men hun ville ikke have 'trøst' over det fra nogle. Det var jo ikke en sygdom. ''Jeg.. Opdagede at.. Jeg var blevet gravid.. Lige efter Harry rejste til Amerika og.. Det var første gang jeg følte, at jeg ikke kunne fortælle ham noget.. Jeg ville ikke ødelægge det liv, som han lige havde startet.. Jeg passede ikke ind. Og det gør jeg nok stadigt ikke''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Sep 17, 2013 7:46 am
Charlie
Han brummede svagt, da hun altid kunne komme med nogle ret specielle historier. Han havde dog ikke regnet med, at hun havde været gravid. Det måtte virkelig have været hårdt og han kunne ikke selv forstille sig, at stå i den situation, han kunne dog gætte sig frem til at hun dengang havde fået en abort. Kort bed han sig i læben, da hun sagde at hun nok ikke passet ind i Harrys liv. "Måske er det netop derfor..at du er så stor en del af hans liv? Et frisk pust, ligesom du er i mit" Sagde han med et lille smil. "Jeg ved ikke hvad du gør, men man..glemmer lidt sine problemer" Sagde han stille og vendte sit blik mod hende.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Sep 17, 2013 8:14 am
Electra: Hun smilede lidt af ham, da han sagde at hun var et frisk pust. Selvom hun vidste at det var ment på en sød måde, så faldt den alligevel tungt. Måske kunne hun stille sig tilfreds med at være det friske pust i noget tid, men hun håbede inderligt, at hun ikke var det evige 'pust'. Hun stillede sig forsigtigt op på tæerne og kyssede ham ømt ved mundvigen, inden hun vendte blikket ned mod hans brystkasse og blidt klemte hans hånd. ''Jeg håber at.. Jeg en dag kommer til at opleve at være ens.. Problem. Jeg.. Kan godt lide at være det friske pust, misforstå mig ikke, men.. Jeg håber at jeg en dag kommer til at opleve at.. Der er en, som rigtigt.. Bliver forelsket i mig. En som ikke kan lade være med at tænke på mig, en som.. Bekymre sig om mig, en jeg kan skændtes med og være.. Problemet og ikke.. Pustet'' sagde hun med et skævt smil og vendte blikket ned.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.