Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 25, 2013 9:33 am
Electra Hun begyndte at grine en smule af ham, da han allerede havde fået en ''smagsprøve'' i dag, men åbenbart var hun den ikke den eneste, som havde en livret xD Hun strøg ham forsigtigt ved kinden med sine fingre, inden hun atter placerede et kys mod hans læber. Hun kunne ikke lade være med at opføre sig som en anden forelsket teenager - Godt nok var hun teenager, men ligefrem forelsket? Hun slog tanken ud af hovedet på sig selv, da det gjorde hende helt utilpas at tænke på 'Charlie' og 'forelskelse' i en sætning. ''Måske.. Hvis du bestiller mad først?'' smilede hun lidt, inden hun forsigtigt lagde sig ned ved siden af ham igen, da det nok ville blive svært at finde hans mobil, hvis hun sad oven på ham xD Hun var faktisk vildt sulten, for hun havde intet fået i dag.
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 25, 2013 9:37 am
Charlie
Han rakte sig over mod stolen, hvor de begge havde lagt deres telefoner. Han brummede en smule, da nettet virkelig var dårligt så langt ude udenfor London, men han kunne dog komme på. Han fandt nummeret og så på hende, "To burgere, 2 sodavand og en pomfrit?" Sagde han med et skævt smil, da det i hans øre lød virkelig godt, hans mave knurrede også lige engang i det, at tankerne om mad gik gennem hovedet på ham. Han ville bare gerne have den samtale overstået, så han ville kunne få sin smagsprøve xD Han ville aldrig blive træt af at få 'smagsprøver' af Electra xD
Michelle Admin
Antal indlæg : 1864 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 25, 2013 9:48 am
Electra ''Og pomfritsauce.. Og.. En sundae.. Med pistaciesovs'' tilføjede hun hans liste. Hun følte sig lidt 'klam' over at kunne spise så meget, men hun havde altså italiensk og græsk blod i årerne - Det lå jo helt naturligt for hende, at hun elskede mad af den grund xD Desuden regnede hun med, at de havde forbrændt en masse kalorier indtil videre. Forsigtigt krøb hun ind til ham, efter han havde fundet nummeret frem. Bare for at prøve på at få ham til at miste overblikket lidt, begyndte hun at kysse ham blidt ved halsen, mens hun lod sine negle stryge op og ned af hans mave. Hun vidste godt, at det var lidt ondt at ligge og rage på ham, mens han skulle huske madordren, men man havde jo kun det sjov man selv lavede. Bare for at forvirre ham det ekstra, kørte hun forsigtigt hånden ned mod 'den', mens hun gemte hovedet ned mod hans hals, så han ikke kunne se hun grinede, men han nok godt kunne mærke det xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 25, 2013 6:53 pm
Charlie
Han nikkede let, da det efterhånden var meget at huse. Han smilede let da han kom igennem og fik forsikret at det var det rigtige sted og at de bragte ud. Han var igang med bestillingen i det han mærkede hendes hånd. Hans stemme blev noget usikkert og han prøvede at 'presse' sine læber sammen, da han var bange for at man ville kunne høre hans forhøjet vejrtrækning i telefonen. Han sendte hende et 'ondt' blik og kunne ikke lade være med at grine, hvilket ham der tog imod ordre ingenting forstod af. Langt om længe fik han bestilt og fortalt hvor de boede så han kunne ligge på. "Verdens længste samtale" Grinede han, da det virkelig føltes længe. Han rykkede en smule på sig og så på hende med et lille smil, "Smagsprøve?" Sagde han helt selvsikkert xD
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Aug 26, 2013 6:57 am
Electra Hun kyssede ham undskyldende på kinden, da den nok havde været lidt ond xD Hun vidste, at en af dem der var nødt til at få noget tøj på for at tage imod maden snart, men lidt ''hygge'' kunne de jo godt nå inden. Forsigtigt flyttede hun sine læber fra hans kind videre hen til hans læber og begyndte et inderligt kys op mod hans læber og det kunne han bestemt betragte som 'ja' på hans spørgsmål. Hun havde virkeligt haft brug for at kunne lukke alle andre ude og bare have en dag med Charlie, hvor det kun handlede om de to. Hun vidste ikke hvornår de kunne ses på denne måde igen, men lige nu ville hun også fokusere på nuet frem for fremtiden. Forsigtigt slap hun hans læber med et lille smil, inden hun forsigtigt lagde sit hoved mod puden igen.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Aug 26, 2013 8:06 am
Charlie
Han smilede let mod hendes læber inden han roligt gengældte hendes kys. Han fik helt sommerfugle i maven hvergang at hun var tæt på ham. Selvom de alligevel havde kendt hinanden lidt tid og været sammen et par gange, så forsvandt de 'følelser' ikke for hende. I forhold til andre piger han tidligere havde været sammen med, hvor sommerfuglene var forsvundet virkelig hurtigt. Han 'flyttede' hende blidt til siden, da hun lagde sig i sengen igen og rejste sig op, hvor han tog sine boxer og bukser på igen, så han var klar til at tage imod deres mad som nok snart ville ankommen. Han lagde sig dog ned i sengen igen og rykkede sig ind til hende igen, "Vi har stadig væk?" Sagde han og begyndte at kysse hende blidt igen.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Aug 26, 2013 8:17 am
Electra Hun betragtede ham en smule, mens han stod og tog tøj på og kunne i et øjeblik ikke lade være med at tænke, at det egentligt var meget godt scoret xD Hun sagde dog intet og lagde i stedet sin ene hånd på hans brystkasse, da han atter havde lagt sig ind til hende. ''Tiden går alt.. Alt for hurtigt'' smilede hun lidt, da det allerede var ved at blive småmørkt udenfor. Hun følte bare, at de næsten lige var kommet derhen. Men hun følte sig alligevel mere fortrøstningsfuld end da hun kom, for hun var nu sikker på, at hvis de begge stadigt ville, så var der her ikke sidste gang. ''Vi har stadigt hvad?'' gentog hun spørgende, inden hun blidt gengældte hans kys. Samtidigt nussede hun ham blidt ved brystkassen.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Aug 26, 2013 8:28 am
Charlie
Han nød at han kunne føle at hun betragtede ham mens han tog sit tøj på. Selvom det var en smule egoistisk, så var det rart at hun også synes at hun havde noget flot at kigge på når han tog sit tøj på og ikke blot af xD Og endda uden at han behøvede at gøre sig specielt meget til overfor ham. "Vi har stadigvæk tid, inden der kommer mad" Sagde han og 'skubbede' hende ned i sengen, inden han lænede sig hen over hende og igen startede et ømt kys op. Det var virkelig underligt, men når de havde en smule tid sammen, kunne han slet ikke holde sig fra hende, desuden skulle de sørge for at udnytte deres tid fuldt ud xD
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Aug 26, 2013 8:47 am
Electra Hun lod forsigtigt sin ene hånd køre op i hans hår og tog 'fat' i det, dog selvfølgelig uden at hive og spænde for meget i det. Samtidigt lod hun blidt sine læber kærtegne hans og gav en svag tilfreds sukken fra sig imens. Det var underligt, dét med Charlie. Han kunne få hende helt op og køre på et splitsekund, men omvendt kunne han også få hende til at være helt rolig og afslappet, hvilket var virkeligt rart. Det var tit at hendes temperament løb af med hende, men Charlie formåede alligevel at få hende til at 'vokse' mere og være rolig. Hun bed sig lidt i læben, da hun hørte banken på døren. ''2.. Minutter mere..'' Sukkede hun opgivende. Selvom hun var skidesulten, kunne maden godt bare have ventet i lidt minutter endnu xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Aug 26, 2013 8:55 am
Charlie
Han lå helt i sin egen verden og sørgede bare for at kærtegne hendes læber med sine med bløde bevægelser. Han blev en smule irriteret da deres mad allerede var der, "Der stod 20min på deres hjemmeside, der er kun gået 16" Sukkede han helt opgivende, da det selvfølgelig normalt var positivt at få sin mad før,men lige nu kunne han godt have brugt de fire minutter ekstra på at kysse med hende. "Forhelvede" Sukkede han opgivende, inden han lige kyssede hende en sidste gang, rejste sig op og åbnede for døren. Han tog imod maden og smilede let, da den stadigvæk var brændende varm. "Hvor skal vi spise henne?" Sagde han med et skævt smil, da han ikke vidste om der var en lille altan de ville kunne gå ud på?
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Aug 26, 2013 9:22 am
Electra Hun kunne ikke lade være med at smile lidt af ham, da han blev 'sur' over det. Imens tog hun hurtigt sit undertøj på og fandt en flerfarvet maxikjole frem fra sin kuffert, som hun hurtigt trak over sig. Det var helt 'unaturligt' pludseligt at skulle have sit tøj på igen xD ''Lad os sætte os herhen'' sagde hun og nikkede hen mod et lille spisebord. Hun ville ikke sætte sig udenfor, for man vidste aldrig om folk kunne finde på at tage billeder af Charlie, hvis de genkendte ham. Det var fint nok, hvis han var alene selvfølgelig, men hun skulle bare ikke være med på de billeder. Hun satte sig forsigtigt ned på en af stolene og smilede kort hen mod ham med et svagt smil. Selvom der var langt fra en 'flirt' til en hverdag, så kunne hun alligevel ikke lade være med at tænke, at de måske ville have haft det virkeligt godt sammen, hvis hun bare havde været det ældre.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Aug 26, 2013 4:25 pm
Charlie
Han nikkede let, da hun pegede hen mod spisebordet. Hurtigt gik han derhen og satte tingene på bordet. Han fandt også nogle glas, som hørte til minibaren, heldigvis var det kun drikkelsen man skulle betale for og de havde selv champagne med og han havde lige købt to colaer fra deres junksted xD Han kunne ikke lade være med at grine, "Uh, champagne og burger" Grinede han. Han betragtede hende kort og havde det helt dårligt med, at de ikke havde en fast aftale fremover eller aldrig nogensinde ville kunne få det. Desuden irriteret det ham lidt, hvilket forhold hun havde til Harry han turde bare ikke spørge. Men..var de kærester?
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Aug 26, 2013 10:35 pm
Electra Hun kunne ikke lade være med at smile lidt, da burger og champagne nok var den mest mærkelige blanding hun kunne forestille sig. Svagt skuttede hun sig lidt, da hun bemærkede at han kiggede på hende uden at sige noget. Hun havde efterhånden lært at regne ud, når han havde noget på hjerte og alligevel ikke ville fortælle det. Hun pakkede samtidigt sin burger ud af papiret, mens hun stadigt af og til lod øjnene hvile overvejende på ham. ''Er der.. noget galt?'' spurgte hun med et tøvende smil, mens hun pegede ned mod burgeren. ''Hvis.. Du undrer dig over hvor mange kalorier der er i sådan en dér, så er det 800..'' sagde hun og kunne ikke lade være med at grine, da fyre nok ikke talte kalorier på samme måde xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Aug 26, 2013 11:26 pm
Charlie
Han trak let på skulderne, da han var lidt ligeglad med hvor fede de burgere var at de spiste eller selvom han nu vidste, at det var 800 i, så ville han alligevel med glæde æde det og deres pommes fritter. Han pakkede sin burger ud og smilede skævt da hun spurgte ind til om der var noget galt, han vidste at han ikke rigtigt kunne snakke udenom og sige, at der intet var. "Jeg kom bare til at..tænke på Harry" Sagde han og så ærligt på hende. "Det er virkelig ikke noget som jeg skal blande mig i og vi..behøver ikke snakke om det, men jeg spekuleret bare på hvor i stod..altså..du nævner ham sommetider" Sagde han med et skævt smil. Hun behøvede på ingen måder forklarer ham om sit forhold til Harry, men hun havde spurgt hvad der var galt så fik hun et ærligt svar.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Aug 27, 2013 12:12 am
Electra Hun skulle lige til at samle sin burger op, men hun blev alligevel så forundret over hans ord, at hun i stedet kiggede hen på ham med en undren i blikket. Nu havde han godt nok sagt, at han var en jaloux type, men hvis Harry gik ham på, måtte det vel et eller andet sted betyde, at han syntes at hun var bare lidt sød? Hun kom helt til at smile ved tanken og det var nok ikke det rigtige tidspunkt xD ''Harry og jeg står ingen steder.. Vi har kendt hinanden altid.. Vi er bedste venner.. Indrømmet, jeg har altid haft noget for Harry, men.. Det er ikke gengældt.. Og det er jeg ved at indse nu, men derfor er han stadigvæk min bedste ven og det vil han nok altid være..'' svarede hun, da hun syntes, at han fortjente et ærligt svar når han selv havde åbnet sig op for hende på den måde.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Aug 27, 2013 3:06 am
Charlie
Han nikkede let da han sagtens kunne acceptere at Harry var i hendes liv, det var på ingen måde der problemet lå, men når Harry blev taget i brug hvergang at de gik lidt dårlig i mellem dem, blev han nysgerrig efter at høre hvor de præcis stod. Han kunne selv på ingen måde tillade sig, at være den jaloux type og han havde også ret dårlig smag i munden over, at han 'udspurgte' hende på den måde. "Du..fik det lidt til at lyde som om, at han var en..erstatning for mig, altså det gjorde ikke noget vi ikke sås mere fordi..fordi du havde ham" Sagde han stille og mærkede helt hvordan hans ene læbe dirrede, da han havde det helt dårligt med at være ærlig på den måde. Dybeste set vidste han godt det ikke passet og hun havde sagt det, for at virke lidt 'ligeglad' på det område, men han skyldte hende og være 110% ærlig.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Aug 27, 2013 3:30 am
Electra Hun kiggede en smule ned, da han allerede havde gennemskuet hende. De kunne aldrig blive en erstatning for hinanden, da de var så forskellige. Selvom det havde været hendes mening at ramme ham, så følte hun at hendes mave knugede helt sammen, fordi hun fik så dårlig samvittighed over det. ''Det.. Kan han ikke. Jeg ville bare få det til at lyde som om, at jeg.. Også.. Havde noget at falde tilbage på ligesom du har.. Men det har jeg ikke.. Desuden har jeg.. Virkeligt.. Dummet mig med Harry. Jeg er nok verdens dårligste ven.. Den dag vi blev opdaget.. Senere den aften, der havde jeg det så.. Mærkeligt og det gik ud over ham. Jeg prøvede at.. Hvad skal man sige.. Forføre ham? Kun for at kunne afvise ham, ligesom han.. Afviste mig.. Hold kæft hvor er jeg dog dum..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Aug 27, 2013 3:51 am
Charlie
Han følte nærmest at en sten lettede sig fra hans hjerte. Han havde virkelig haft det dårligt med, at føle sådan omkring Harry og det var rart at hun nu vidste hvordan at han følte. Han bed sig dog en smule i læben, da hun sagde at hun havde været verdens dårligste ven overfor Harry. Selvfølgelig var det også rart, at han nu vidste at Harry ingen erstatning var for ham, selvom han havde vidst det i forvejen. Han tog hendes hånd i sin, da han sad helt paf og havde behov for at signalere at tavsheden ikke skyldtes noget hun havde gjort, men han bare lige skulle 'sluge' hendes ord før han kunne sige noget igen. "Vi havde det vidst begge ret mærkeligt der" Sagde han stille og vendte sit blik mod hendes, "Men du på ingen måde dum, desuden har du dit band og Harry, så du har noget at falde tilbage på"
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Aug 27, 2013 4:02 am
Electra Hun kiggede lidt ned på deres hænder og smilede lidt af ham, da han sagde at hun havde Harry og bandet. Det var også rigtigt nok, men det var ikke helt det som hun mente. Det var mere, at han kunne stadigt få kærlige kys og kram, selvom han ikke havde hende, men hvis hun ikke havde ham, så kunne hun ikke. Men hun lod den bare ligge, da hun ikke kunne forklare 100% hvad hun mente. ''Men.. Hvad nu hvis jeg havde svaret anderledes? Jeg mener.. Hvordan ville du tackle, hvis jeg.. Gik ud og fik en kæreste imorgen eller.. Hvis jeg blev gift, når jeg blev 18.. Altså.. Så.. Skulle du deale.. Med den situation, som jeg.. gør ligenu med dig..'' sagde hun stille og bed sig lidt i læben. Faktisk var det noget, som hun længe havde overvejet.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Aug 27, 2013 7:52 am
Charlie
Han vidste godt, at man ikke kunne sammenligne Simona med Harry og det forhold som de havde. Han brummede dog let, da han lige skulle overveje hvordan han skulle svare. "Selvfølgelig ville jeg være glad på dine vegne og ønske, at du blev lykkelig, men egoistisk set ville jeg også føle et lille stik. Jeg..ville håbe at du synes det vi havde var eller havde været specielt og noget som du ville huske for noget anderledes og ikke bare..en fyr du har datet gennem tiden" Sagde han og så direkte på hende. Han vidste ikke, om det var det 'rigtige' svar, men han håbede virkeligt at han ikke bare var en fyr i 'rækken' om et år.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Aug 27, 2013 8:01 am
Electra Det var egentligt lidt pudsigt, at de var kommet ind på den samtale midt i maden. Faktisk havde hun helt glemt alt om den burger, som stod lige foran hende. I stedet lå hendes øjne på ham, mens hun lyttede til hans ord. ''Du ved.. Første gang jeg kyssede dig.. På den der.. Havestol, mens jeg var skidefuld på festivalen? Selvom jeg var ret væk på både stoffer og alkohol, er det dét jeg kan huske allerklarest fra hele den festival.. Det.. er specielt.. Og det vil det altid være uanset hvad der sker'' sagde hun stille. Hun havde aldrig mødt en fyr som Charlie og det kom hun nok heller aldrig til igen, for han var virkeligt en ener. Hun kunne ikke huske, at hun var faldet i så godt spænd med nogle så hurtigt før. Han var bare speciel på alle punkter hun kunne remse op.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Aug 27, 2013 8:20 am
Charlie
Han smilede let af hende da hun bekræftede ham i at hun ville huske ham for noget særligt. Han følte ikke rigtigt at han kunne give det samme 'igen'. Han ville aldrig glemme hende og den tid de havde sammen var virkelig specielt med ham og han var virkelig bare sig selv, men han følte ikke at han kunne forklarer det til hende godt nok. Han smilede skævt, "Sommetider ville jeg ønske, at du kunne se hvor meget det her betød for meget" Sagde han stille. Inden han dog vågnede op, da han stadigvæk sad med sin burger i sine hænder, han fnøs let da det var lidt underligt at han havde glemt alt om deres mad, selvom han virkelig var sulten.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Aug 27, 2013 8:31 am
Electra Hun samlede forsigtigt sin burger op og tog en bid, men alligevel kunne hun ikke lade være med at smile lidt af hans ord. Måske frygtede hun lidt, at han havde mere betydning for hende end hun havde for ham, men hun vidste godt, at han ikke ville være her sammen med hende, hvis ikke han så hende som noget særligt. ''Men jeg ved heller ikke lige.. Hvor store chancerne er for at jeg går ud og finder noget lige nu.. Altså.. Jeg ved ikke rigtigt, om jeg orker at have.. Forpligtigelser over for nogle.. Det kan jeg jo altid få når jeg bliver ældre, bare ikke ligenu'' smilede hun lidt. Det passede egentligt ikke rigtigt det hun sagde, for et eller andet sted så vidste hun godt, at hun kun ville have Harry eller ingen. Hvis hun skulle ud på et rigtigt 'datingmarked', ville hun altid sammenligne fyrene med Harry, for han var nu engang hendes drømmefyr og ville nok altid være det. Hun ville elske at have 'forpligtelser' når det kom til Harry.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Aug 27, 2013 8:40 am
Charlie
Han nikkede let, da han heller ikke kunne forstille sig at hun ville gå ud og få følelser med en lige med det samme. Hun var ikke en pige, som faldt for alt og alle. Ligenu vidste han at hun havde nogle følelser for Harry som ikke var gengældt og følelser for ham? Han brummede let, da han ikke vidste det men de havde helt sikkert noget specielt. Men han havde lidt på fornemmelsen, at det enten skulle være en af de to hun skulle fortsætte med at ses ellers ingen, i hvert fald på ingen måde fast. Han tog en bid og sin burger og smilede let, da den virkelig smagte godt. "Men du har heller ikke travlt, du kan score en hver fyr" Sagde han drillende, da hun virkelig var køn jo xD
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Aug 27, 2013 8:56 am
Electra Hun trak lidt på skuldrene, da hun var lidt uenig. I hendes hoved så 'scorede' man ikke bare ved at lokke en fyr med i seng, hvilket hun åbenbart måtte være rimeligt god til xD Hun kunne ikke score Charlie 100% og slet ikke Harry overhovedet. Alligevel valgte hun at tage hans sætning med et smil. ''Hvis jeg kunne score dig, såeh.. Så er jeg måske meget god til dét. Du er som smør i mine hænder'' smilede hun drillende, da det ikke havde været særligt svært at 'score' ham, hvilket igen lidt indikerede hendes teori om, at han ikke var 100% lykkelig i hans ægteskab. Der måtte jo være en grund til at han dengang uden rigtigt at kende hende havde valgt at være Simona utro. Forsigtigt lod hun spidsen af sin ene tå køre op af hans ben og videre op, så langt hendes ben nu end kunne række. ''..Smelte-smelte?'' drillede hun og tog forsigtigt en serviet op for at tørre sine fingre, da hun havde spist sin burger.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.