VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 18 I_icon_minitimeFre Aug 23, 2013 1:06 am

Charlie

Han følte sig på en og samme tid helt saglig i hele kroppen men også at han fik en voldsom energi i hele kroppen og han ikke rigtigt kunne forholde sig roligt. Han smilede let, da han mærkede hvordan at hendes hjerte bankede, da han godt vidste at det var hans 'skyld'. Han følte virkelig at deres kys var virkelig intens og lidenskabeligt. Han lagde roligt sin hånd ved hendes nakke, da han ikke ønskede at det skulle stoppe, faktisk ønskede han at blive i dette øjeblik. Roligt nappede han hende i læben, inden han dog slap hendes læber. Han åbnede munden for at sige noget, men fandt hurtigt ud af at ingen ord ville kunne 'erstatte' det kys og valgte derfor blidt at kysse hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle

Antal indlæg : 1864

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 18 I_icon_minitimeFre Aug 23, 2013 4:36 am

Electra
Hun betragtede ham med et svagt smil, da det var svært at lade være, da hun vist havde gjort ham mundlam. Selv dirrede hendes krop svagt og hun vidste ikke rigtigt, hvordan hun skulle undvære den følelse, som han gav hende. Blidt strøg hun blidt hans ansigt igen, mens hun begyndte at gengælde kysset med forsigtige kys og bevægelser. Hun glemte helt alle deres problemer og blev i momentet i stedet for at lade sine tanker vandre alle mulige andre steder hen. Efter lidt tid, slap hun hans læber med en svag tilfreds sukken, samt et bredt smil på læben. ''Jeg vil godt nok hellere tilbringe tiden sådan her end.. At gå og være ked af det'' smilede hun lidt, da hun godt vidste at hun havde en del mood-swings i øjeblikket. Det irriterede hende, at hun var så følsom med sådan noget.
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 18 I_icon_minitimeFre Aug 23, 2013 7:13 am

Charlie

Han håbede virkeligt at hun kunne se tingene fra hans side og de humørsvingninger kun var fordi at hun blev ked af tingene og ikke vidste, hvordan fremtiden så ud og ikke fordi, at hun virkelig mente at han fravalgte hende. Selvfølgelig vidste han godt, at tanken nok ikke kunne undgås men i det større 'billede' af situationen håbet han virkeligt at hun forstod. "Der er heller ingen som forhindre os" Sagde han stille og lod sine læber køre op til hendes øre og derefter ned til hendes mund igen, hvor han blidt gav hende et kys. Han havde det også selv virkelig stramt med, at de ikke skulle ses mere og han kunne mærke hvordan hans humør blev mere og mere påvirket, dog ville han ikke lade det smitte af på hende eller vise det, da tingene ville blive sværere så.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 18 I_icon_minitimeFre Aug 23, 2013 7:33 am

Electra
Hun vidste godt, at han blev nødt til at prioritere som han gjorde. Det var ikke kun Simona som spillede ind, det var også hans billede ud af til og resten af hans familie. Blidt gengældte hun hans kys og gav helt efter i kroppen, da hun blev så afslappet og 'intens' på samme tid, hver gang deres løber mødtes. Hun nussede ham forsigtigt ved brystkassen imens, da hun ikke kunne lade være med at røre ved ham. ''Jeg ville ønske at jeg var 10 år ældre.. Jeg er sikker på, at du.. Virkeligt virkeligt ville kunne lide mig der'' sagde hun stille og havde imens sluppet hans læber for en stund. Hun lod blikket hvile mod hans øjne og havde fortsat sit hoved helt tæt mod hans, mens hun forsatte sin nussen.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 18 I_icon_minitimeFre Aug 23, 2013 7:49 am

Charlie

Han brummede let, da han havde en smule svært ved at se hvilken forskel der ville være på nu og hvis hun var 10 år ældre. Medierne ville måske ikke gå så meget op i at de sås og han ville bare være almindeligt 'utro' og ikke utro med en pige på 16. Men ellers kunne han ikke se den store forskel. "Så må jeg møde dig om ti år" Mumlede han med et lille smil, inden han dog let bed sig i læben, da det var lidt underligt at tænke på, at hun ikke engang ville være så gammel som han var nu på det tidspunkt. Han lagde sin han ved hendes ryg og begyndte at klø hende der, da han selv nød at blive nusset på ryggen.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 18 I_icon_minitimeFre Aug 23, 2013 7:58 am

Electra
Hun smilede lidt af hans ord og nikkede lidt. Måske ville det blive svært at undgå at ses fremover, for hvis han forblev sammen med Simona og han dukkede op til festerne, så ville de jo støde på hinanden et par gange om året. Men om 10 år var tingene nok meget forandret. Hun håbede i hvert fald ikke at hun stadigt ville have et 'behov' for at have Charlie i sit liv på det tidspunkt som hun havde netop nu. ''Har du egentligt hørt noget omkring Nick?'' spurgte hun, egentligt mest for at skifte emne, da det blev så depressivt at det hele handlede om de to. De to, som alligevel ingen fremtid havde. ''Han har efterhånden været der i nogle dage.. Har du.. Sagt til det Simona?''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 18 I_icon_minitimeFre Aug 23, 2013 8:03 am

Charlie

Han brummede let, da hun spurgte ind til Nick, "Jeg har ikke snakket med ham, men med en af hans læger og han siger, at han er i bedring. Det er selvfølgelig hårdt for Nick og han havde vidst lidt svært ved at falde til, men de siger at han virker en lille smule mere..frisk" Sagde han med et skævt smil. Nick læge havde dog sagt, at det stadigvæk var så tidligt i fasen at Nick nok ikke selv ville kunne mærke nogle ændringer som sådan, men man kunne jo aldrig vide. "Jeg har kort snakket med Simona om det. Hun syntes også det var det bedste. Jeg håber bare sådan, at han kan holde sig clean nu" Sagde han stille, inden han kort så på hende. "Hvordan skal jeg kunne undvære dig?" Mumlede han pludseligt xD
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 18 I_icon_minitimeFre Aug 23, 2013 8:33 am

Electra
Hun nikkede let, da Hazel nok ville blive glad for at høre det. Når hun kom hjem den næste dag, ville hun fortælle det til hende, for lige nu ville hun fortsat have en telefon-løs dag. ''Jeg håber han kan.. Møde nogle personer derovre, som.. Måske har de samme problemer som ham og de måske.. Så kan hjælpe hinanden.. Så må tiden også føles.. Kortere, hvis man har en ven'' sagde hun stille, da hun slet ikke kunne holde ud og tænke på, hvordan det var sådan et sted. Hun ville aldrig tillade sig at komme så langt ude, for sådan et sted ville sgu tage livet mere af hende en stofferne, det var hun sikker på. Svagt bed hun sig i læben over hans ord og så forundret på ham, da det kom helt bag på hende at han pludseligt sagde sådan. ''Måske.. Behøves du heller ikke, hvis..'' hun skulle til at sige 'vi er forsigtige', men det havde de jo været, og de var alligevel blevet opdaget.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 18 I_icon_minitimeFre Aug 23, 2013 8:50 am

Charlie

Han var virkelig glad for at han kunne snakke så åbent om tingene med Electra. Nick havde tit været et svært emne for folk, fordi de gerne ville støtte men alligevel var imod hans forbrug af stoffer og de turde derfor ikke rigtigt være ærlige. "Jeg har os fået lov til at besøge ham snart i det jeg er nærmeste familie. Jeg glæder mig til at se ham" Sagde han med et lille smil, inden det gik op for ham hvad han havde sagt. Men han vidste ikke hvordan han skulle undvære deres løse samtaler om alt og ingenting, deres kysseri og bare hendes nærhed. "Jeg ved ikke hvad der bedst Electra, jeg..det vil altid blive i hemmelighed vi ses og.." Sukkede han, da han virkelig gerne ville.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 18 I_icon_minitimeFre Aug 23, 2013 8:58 am

Electra
Hun tog forsigtigt fat i hans ene hånd og strøg den blidt med sin tommelfinger imens. Hun havde altid vidst, at det ville være det bedste at droppe det - Sådan var det jo altid, når der var én, som var utro. Men nogle gange måtte man også gøre noget for sig selv for at blive gladere. Hun mente ikke, at hun gjorde ham mere 'lykkelig' i den forstand, men hun var ikke 100% overbevist om at ham og Simona var specielt lykkelige sammen og hvis hun bare kunne gøre hans hverdag bare en lille bitte smule mere spændende, så måtte det jo også betyde noget et sted. ''Du.. Kunne måske sige.. At.. Du har tilmeldt dig ind i en..hobbyklub.. Er der ikke noget du er god til? Skak, madlavning.. Hvis.. Du interesserer dig for fodbold, så kan du måske pludselig gå til kam..pe..'' hun tav en smule, da det gik op for hende at hun lød lidt langt ude. Hvorfor skulle han i det hele taget lyve, bare for at kunne se hende?
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 18 I_icon_minitimeFre Aug 23, 2013 9:07 am

Charlie

Han brummede let, da han aldrig rigtigt havde gået til noget, "Måske kan vi snakke med Aiden om at dække over mig" Sagde hun med et skævt smil. Det var underligt de begge blev så desperate. Han vidste ikke, om han nogensinde ville kunne undvære at se hende og det var måske lidt farligt? Han var efterhånden derude, at han kunne finde på at dukke op når han var alene. Men hvad hvis hun var sammen med sin mor som kendte Simona? Eller noget andet skete? De blev opdaget igen. "Hvis det er det vi begge ønsker, så må vi jo finde ud af noget" Sagde han med et skævt smil, inden han så på hende med et seriøst blik. "Er det virkelig det du ønsker? Både for mig og dig? Svar 100 ærlig" Sagde han stille. Ønskede hun at fortsætte med at ses i al hemmelighed?
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 18 I_icon_minitimeFre Aug 23, 2013 9:20 am

Electra
Hun havde faktisk ikke tænkt på Aiden som en mulighed, men hvis Charlie kunne og ville betro ham dét, så måtte de to være meget meget nære venner. Hun lagde med det samme mærke til at hans blik ændrede sig, samtidigt med at hun lyttede til hans ord. Hun ønskede at blive ved med at se ham, der var virkeligt ikke noget andet end hun hellere ville, men om hun kunne afholde sig fra at få flere og flere følelser indblandet, vidste hun ikke. Bare det, at hun var så desperat efter at holde så godt fast i ham, indikerede lidt at hun måske allerede var derude, hvor hun ikke længere kunne bunde. Alligevel slog hun fornuften til siden og kiggede tilbage på ham med et sikkert blik, mens hun nikkede. ''Jeg.. Er stærk nok til det. Hvis du selv føler, at du.. Kan stå inde for det.. På en eller anden måde, så er det virkeligt.. Det jeg ønsker..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 18 I_icon_minitimeLør Aug 24, 2013 6:45 am

Charlie

Han vidste slet ikke om Aiden ville have det ansvar på sig, da han allerede nu var kæmpe modstander af at han og Electra sås, men lige nu var han nærmest desperat efter at finde en vej ud af det her hvorpå at de stadigvæk ville kunne ses. Han vidste også, at han nok ikke burde åbne en mulighed for det, da de begge nok ville gøre meget for at få tingene til at lykkedes og det måske var et falskt og naivt håb. "Det er også det jeg gerne vil, men..intet er sikkert og..der er så mange ting som skal falde på plads også" Sagde han stille og betragtede hende kort, da han slet ikke forstod hvordan en teenager kunne tage ham sådan med storm.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 18 I_icon_minitimeLør Aug 24, 2013 6:59 am

Electra
Hun turde næsten ikke at få for mange forhåbninger op, men når han åbnede en dør, så var det svært ikke at gå 'ind'. Dog nikkede hun, da hun til trods for sin lidt egoistiske holdning omkring alt dette forstod, at det langt langt fra var sikkert at de kunne fortsætte i denne her stil. Forsigtigt trak hun dynen en smule til sig, da det blev en smule mere koldt jo mørkere det blev udenfor. Selvom det var et ret hyggeligt sted, så brugte de ikke særligt mange penge på at holde lokalerne varme xD Hun rykkede forsigtigt tættere ind til ham og lænede sit hoved op af det øverste stykke af hans arm, mens hun betragtede ham med et svagt smil. ''Hvad tænker du på?'' smilede hun lidt, mens hun drilsk trykkede ham på hans næsetip.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 18 I_icon_minitimeLør Aug 24, 2013 7:16 am

Charlie

Han brummede tilfreds, da hun rykkede en smule mere ind til ham, han prøvede også at ligge sig en smule mere ind til hende, selvom de allerede lå helt tæt, men man kunne vel også liiige komme en smule tættere? Han lagde let sit ben hen over hendes, for at varme hende en smule. "Hvad jeg tænker på?" Gentog han med et skævt smil, da han altid havde svært ved at svarer på det spørgsmål. Det var ikke fordi, at det var svært at svarer på, men det var så typisk piger at de altid ville være inde i hovedet på en xD "Hm, jeg tænker på hvor svært det her er, altså..hvorfor vi ikke bare kan få ro til at ses. Sommetider ville det være rart, hvis mit privatliv ikke var så spændende for andre"
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 18 I_icon_minitimeLør Aug 24, 2013 7:36 am

Electra
Hun nikkede lidt, selvom hun var sikker på, at folk der ikke var kendte og havde en affære havde ligeså mange problemer at 'døje' med. Der var ingen let måde at gøre det på og det krævede nok en del mere psyke, end hvad hun forventede. ''Vi må bare være.. Meget.. Meget.. Forsigtige..'' sagde hun med et skævt smil, da det måtte kunne lykkedes på en eller anden måde. Hun havde hørt om mennesker, som var gået i årevis uden at blive opdaget, men hvad 'opskriften' var, vidste hun ikke. Hun ville dog ikke tænke mere på det nu og sendte ham blot et lettere drillende smil, i det hun lidt klodset fik sig kravlet oven på ham og sidde. Hun trak dynen med sig op og kiggede ned på ham med et flirtende blik, inden hun trak dynen helt over sig, så hun var helt dækket til. Forsigtigt lænede hun sig ned over ham og begyndte blidt at kysse ham ved brystkassen.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 18 I_icon_minitimeLør Aug 24, 2013 8:06 am

Charlie

Han nikkede let, da de virkelig skulle være forsigtige. De havde virkelig tage deres forholdsregler og alligevel var de blevet opdaget af Aiden. Når det endelig var, var det nok den bedste de kunne ville kunne blive opdaget af, men hvis de skulle være helt rigtigt havde Nick jo også opdaget dem engang. Han blev dog afbrudt i sine tanker, da hun pludselig satte sig op på hans mave og lagde dynen over dem begge. Han spændte let til i maven, egentlig ikke for at gøre sig til, men fordi de små kys kildede på en behagelig måde xD "Uh.." Sagde han lidt dumt. Det var lidt spændende, da han jo ikke kunne se hvad hun gjorde og derfor kun kunne bruge sine følesanser.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 18 I_icon_minitimeLør Aug 24, 2013 8:26 am

Electra
Hun havde haft brug for at komme lidt væk fra de 'negative' samtaleemner og hun vidste, at den bedste måde at distrahere en mand på var at røre ved dem xD Blidt lod hun sin tunge pirre hans brystvorte (Også slikkede hun sådan her; *Slikkeslikke*), mens hun lod sine hænder nusse hans sider. Hun elskede at være så tæt på ham, for han duftede altid så godt. Måske havde hun en aftershave-fetisch, men det var sjældent at hun forbandt en 'duft' til en person på den måde. Forsigtigt hævede hun sig en smule op, stadigt med dynen omkring sig, mens hun kiggede ned på ham med et svagt smil på læben. ''Jeg synes.. At Charlie burde bestille noget mad..'' sagde hun og strøg ham forsigtigt op af hans brystkasse med sine hænder.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 18 I_icon_minitimeLør Aug 24, 2013 8:39 am

Charlie

Han fik et kort 'gys' gennem kroppen, da det igen kildede i det hun slikkede hans brystvorte xD Han havde slet ikke tænkt på, at det faktisk var ved at være sent og de derfor skulle have noget at spise, men nu hvor hun nævnte mad, kunne han godt mærke at han var ret sulten. Han betragtede hende kort, "Hvad har du lyst til at spise?" Sagde han med et lille smil, da han var frisk på det hele. Han så en smule rundt på værelset og brummede let, "Kan man bestille mad til ens værelse fra..ejerne her eller skal vi bestille udefra?" Spurgte han med et skævt smil. Dog regnet han ikke med, at man ville få mad leveret på sådan et lille sted.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 18 I_icon_minitimeLør Aug 24, 2013 8:49 am

Electra
Hun var faktisk selv ret sulten og det værste ved det hele var, at hun havde haft virkeligt meget lyst til junkfood hele dagen, men det var ikke just dét som de serverede. Hun vidste ikke engang om de lavede mad til andre tidspunkter på dagen end om morgenen. ''Jeg kunne virkelig godt spise en burger.. Jeg så en Shake Shack ikke så langt her fra.. Måske kunne vi bestille derfra, hvis vi kan finde den på nettet?'' spurgte hun og betragtede ham lidt, mens hun fortsat sad på ham. Forsigtigt lænede hun sig ned over ham igen og kyssede ham en enkelt gang på munden, inden hun langsomt førte sine læber fra hans ned til hans øre. Hun gav en svag fnisen fra sig, i det hun nappede ham i hans øreflip. ''Og helt.. Helt ærligt.. Er det ikke.. Åbenlyst hvad jeg har allermest lyst til at spise?''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 18 I_icon_minitimeLør Aug 24, 2013 9:10 am

Charlie

Han var ret sikker på, at de nemt ville kunne finde den hjemme eller lå der tit nogle forskellige blade til 'aktiviter' i nærheden, der var nok ikke så mange ting herude så mon ikke at de var heldige, hvis en af de aktiviter var noget junk food. Selv kunne han nemlig også altid spise en burger. "Så køber vi noget sodavand og deler nogle pomfritter os" Sagde han og blev helt sulten. Dog blev han igen afbrudt fra sine tanker, da hun kyssede ham. Han mærkede hvordan at han nærmest 'tabte' sin kæbe, da hun sagde hvad hun aller mest havde lyst til at spise. "Om..om det åbenlyst?" Stammede han en smule og bed sig i læben, da han gerne ville høre hende sige det xD
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 18 I_icon_minitimeSøn Aug 25, 2013 5:29 am

Electra
Hun kunne ikke lade være med at smile lidt af ham, da hun hørte hans stammen. Selvom det bare var en 'lille' ting, så gjorde det hende virkeligt selvsikker, at hun kunne få en fyr som Charlie til at reagere sådan på hende. Forsigtigt hævede hun sig en smule op og lod blikket hvile tavst på ham i et kort øjeblik, mens hun samtidigt samlede nogle rosenblade i sin ene hånd. Med et drillende blik dryssede hun dem hen over hans brystkasse, i det hun lænede sig ned over ham atter engang. ''Du er min livret..'' smilede hun lidt, da hun selvom hun var skidesulten hellere ville ligge dér med ham xD ''Så ja.. Det må være åbenlyst'' sluttede hun, inden hun placerede et ømt kys på hans læber.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 18 I_icon_minitimeSøn Aug 25, 2013 7:44 am

Charlie

Han vidste godt at han virkelig var 'svag' overfor hende. Der skulle ingenting til før at hun fik hans hjerte til at banke eller til at hun fik ham tændt, men han havde også på fornemmelsen at han havde nogenlunde samme effekt på hende, han havde i hvert fald selv samme aften mærket at hun havde mindst ligeså høj puls som ham, når de kyssede. "Mmh, jeg ved ikke om det åbenlyst?" Mumlede han stille og gengældte roligt hendes kys, han slikkede hende blidt ved hendes overlæbe, da han lige måtte 'smage' lidt mere af hende. Han lænede sig en smule frem mod hendes og sørgede derved at holde deres kys.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 18 I_icon_minitimeSøn Aug 25, 2013 8:32 am

Electra
Hun holdte deres kys og imens kunne hun mærke at varmen i hendes krop helt op til hendes kinder, som glødede. Det var virkeligt skønt, at kunne lukke hele verdenen ude og kun fokusere på dét, som foregik mellem dem ligenu indenfor de fire vægge hvor de befandt sig. Hun begyndte at grine lidt mod hans læber, da hun kunne komme på en metode at overbevise ham på, men det var ikke just den mest uskyldige måde at gøre det på xD Alligevel syntes hun, at det kunne være sjovt at se hans reaktion, især efter at grænserne i mellem dem stort set var ikke-eksisterende. ''Jamen.. Så.. '' begyndte hun, mens hun bed ned i læben, for ikke at komme til at grine igen. Forsigtigt tog hun fat omkring hans ene hånd og førte den langsomt ned af sig og helt ned til hendes underliv. ''..Mærk selv efter. Åbenlyst nu?''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 18 I_icon_minitimeSøn Aug 25, 2013 8:40 am

Charlie

Han bed sig let i læben i det hun førte hans hånd ned mellem sine ben. Det kom en smule bag på ham og han så da også en smule forbløffet ud, selvom han egentlig lidt selv havde bedt om det eller i hvert fald prøvet at få hende til at uddybe hvad hun mente mere og mere. Han skulle lige til at sige, at det stadig ikke var åbenlyst, da han egentlig ikke ønskede at det stoppede men hun havde nærmest skåret det ud i pap for ham, så det ville nok bare virke en smule åndssvagt. "Måske..man kunne få en smagsprøve på det åbenlyse så?" Sagde han og kunne ikke lade være med at smile en smule fjollet xD
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 18 I_icon_minitime

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 18 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick & Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: