Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Aug 21, 2013 9:26 am
Electra Hun lod ham hjælpe med at rokere dem rundt, så hun endte øverst som hun ville. Selvom det var ham, som havde lavet det meste af arbejdet, så var hendes krop helt fugtig og skinnede derfor en smule. Hun smilede svagt ned til ham, da hun elskede at have 'magten' over ham. Roligt svejede hun i ryggen og skød derfor sit bryst en smule frem, for hun havde godt bemærket at han kiggede på hende. Hun tog blidt fat omkring begge hans hænder og lagde dem ved sine hofter, så han ville kunne mærke hvordan hendes krop arbejdede for ham. Med ''bløde'' bevægelser begyndte hun at ride ham, mens hun smidigt strakte sin krop, da hun vidste at hans blik var på den og hun ville tage sig ud bedst muligt.
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Aug 21, 2013 9:45 am
Charlie
Han gav nogle små stønne lyde fra sig, da hun begyndte at stønne på ham, han kunne dog ikke dy sig med at hjælpe hende med et støde, da hans hænder lå ved hendes hofter. Han lod dog hendes styre tempoet og nød bare at mærke hende over sig og at hun gjorde det hele. Han lod sit blik hvile ved hendes krop og bryster og nød at se, hvordan hendes krop bevægede sig over ham. Med den udsigt følte han sig nærmest som en konge. "Du er så fu.ing..go" Fik hen fremstammet med sammenbidte tænder. Han blev virkelig pirret af, at hun ikke red ham så hårdt, men på samme tid nød han det, da han kunne mærke det hele.
Michelle Admin
Antal indlæg : 1864 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Aug 21, 2013 9:59 am
Electra Hun lukkede øjnene hårdt sammen, mens hun fortsatte sine bløde bevægelser med hofterne. Den vinkel dér, gjorde at de 'rigtige' steder blev ramt godt. Forsigtigt lod hun begge sine hænder køre op af sig og lod blidt sine fingre blive begravet i hendes hår ved nær tindingerne, så hun nærmest tog sig til hovedet og strakte sit krop yderligere. Hårdt bed hun sig i læben, da hun kunne mærke at hun spændte mere og mere i sin krop og hvordan hun blev helt ''grådig'' og bare ville have mere af ham. Hun lagde sine hænder solidt på hans brystkasse, mens hun med ét ændrede tempoet drastisk og begyndte at ride ham hårdere og dybere. Det var måske ikke ligeså pænt at se på som det andet, men lige nu var hun virkeligt ligeglad xD Hun spændte så meget til, at hun følte at hendes bevægelser blev helt stive og klodsede. ''Jeg.. J..eg..'' gispede hun og trykkede sig tættere ind til ham, da hun var ved at komme.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Aug 21, 2013 10:04 am
Charlie
Han mærkede hvordan, at hele hans krop begyndte at trække sig sammen, da hun begyndte at støde på ham på den måde. Han lagde sine hænder ved hendes sider og hjalp hende lidt, dog kunne han eller ikke dy sig for, lige at køre sine hænder op af hendes krop, da han lige måtte røre hende overalt på hende. Højt gav han et støn fra sig, da hun nærmest sagde at hun snart kom. Af en eller anden grund tændte det ham ekstrem meget. At han var med til at hun kom. "Årh" Stønnede han og bed sine tænder sammen, da han var virkelig tæt på. Han vendte sit blik mod hende og så, hvor meget hun nød det. Med et højt støn kom han op i hendes. "Eleetrac" Stønnede han let.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Aug 21, 2013 10:24 am
Electra Hun borede helt sine negle ned i hans brystkasse og tænkte slet ikke over, at det måske ville gøre ondt, men hun blev så meget grebet af situationen, at det føltes som om hendes hjerne slog helt fra. ''Å..åh..'' stønnede hun højt og kunne mærke hvordan hendes muskler helt gjorde ondt fordi, at hun spændte så meget til. Hun vidste ikke hvorfor at Charlie havde den effekt på hende, for begge gange sammen med ham havde hun følt det som om at hun fik en form for black-out fordi at følelsen var så intenst, at hun fuldstændigt glemte alt andet. Hun gav et sidste hårdt ryk fra sig, da hun mærkede at hun kom med et højt støn. Hårdt lukkede hun øjnene sammen og knækkede helt sammen i ryggen, så hun 'landede' tungt oven på ham. Tavst gispede hun efter vejret, mens hun prøvede at komme til sig selv igen, men hun var virkeligt meget forpustet xD ''For..fa.. Oh..my god''.. mumlede hun helt usammenhængende.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 22, 2013 2:09 am
Charlie
Han mærkede hvordan at hele hans krop dirrede af spændinger, mens hun stødte på ham prøvede han så godt han kunne, at lave nogle små ryk 'op' i hende, da han ville hjælpe lidt, dog var han helt væk så det blev nogle ukontrolleret stød og det nok derfor alligevel ikke gjorde den store forskel. Han og Electra havde virkelig et unikt bånd, de kunne snakke i flere timer om ingenting, men når det kom til sex passede det også perfekt sammen. Han gav nogle dybe støn fra sig og lod sine hænder køre rundt overalt på hendes krop. Han mærkede hvordan at hun spændte sammen i hele kroppen da hun kom, inden han dog også selv kom med et højt støn. Han kunne ikke lade være med at grine, da hun snakkede en smule usammenhængende, "Shjiit" Sagde han og sukkede helt tilfreds, da man altid havde det skide godt efter sådan en omgang xD
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 22, 2013 2:27 am
Electra Hun lod ham forsigtigt trænge ud af hende igen, inden hun udmattet smed sig ved siden af ham i sengen. Hun tog sig en smule til hovedet, mens hun lod sine øjne lukke i igen. ''Hvordan..'' mumlede hun en smule stakåndet, inden hun vendte sin side til ham, så hun kunne betragte ham lidt igen. Hun lagde blidt sin hånd ved hans brystkasse og så ham ind i øjnene med et svagt smil, mens hendes hjerte bare hamrede derud af. Hun vidste ikke hvordan det var muligt at ''connecte' med en 35 årig på så mange punkter, for de burde virkeligt være forskellige. ''Hvordan.. Gør du det?'' spurgte hun og kunne ikke lade være med at grine lidt, da spørgsmålet jo var ret simpelt xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 22, 2013 2:44 am
Charlie
Han lagde sin hånd hen over hendes og flettede sine finger ind i hendes, da hun lagde sin hånd ved hans brystkasse. Han havde stadigvæk ikke fået styr på sin vejrtrækning, men han sørgede dog for roligt at holde hendes blik. "Hvordan jeg gør?" Gentog han og smilede let, da han ikke vidste hvordan han skulle forklarer det, da han ikke rigtigt gjorde noget 'ekstra' eller anderledes end når han ellers var sammen med piger. Han lagde sig en smule tættere ind til hende, inden han blidt kyssede hende ved munden, "Det er en hemmelighed, jeg kan godt vise dig det igen senere så kan du måske gætte det?" Sagde han drillende, inden han dog begyndte at grine. Han var dog virkelig træt lige nu, så han ville nok ikke kunne holde til mere ligenu xD
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 22, 2013 4:10 am
Electra ''Mhmh.. Det ville du kunne lide'' smilede hun lidt, mens hun betragtede ham lidt. Den måde han fik hende til at føle var virkeligt unik, for hun følte at han godt kunne lide hende som person, men samtidig fik han hende til at føle sig sexet og kvindelig. Hun lod ham flette sine fingre ind i hendes og sukkede let ud, da hun var begyndt at slappe mere af i kroppen igen. Forsigtigt skævede hun hen mod kameraet og begyndte at grine lidt, da hun helt havde glemt alt om det. ''Ej..Hov..'' sagde hun med et kort grin, i det hun satte sig op i sengen og rakte ud efter fjernbetjeningen, som lå ved natbordet. Hun stoppede recordingen og vendte derefter sine øjne ned mod ham. Faktisk kunne hun ikke lade være med at smile, for hun følte sig glad og bare synet af en forpustet Charlie fik hende til at smile xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 22, 2013 7:47 am
Charlie
Han fulgte hendes blik og kunne ikke lade være med at grine, da det havde været så godt at han helt havde glemt at de havde filmet det hele. "Ej.." Sagde han, inden han begyndte at grine da det var lidt sjovt, at man kunne glemme at man blev filmet. Han følte sig altid helt speciel når han var sammen med hende, tit skulle han skabe det 'perfekte' billede udad til og sådan var det slet ikke, når de var sammen så kunne han bare være sig selv og gøre lige hvad han havde lyst til og hun accepterede ham 110% for det. Han behøvede aldrig at leve op til noget med Electra og altid var bare så frit. Han lavede store øjne til hende og rakte drillende tunge til hende, inden han lænede sig frem og gav hende et kort kys.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 22, 2013 8:14 am
Electra Hun smilede svagt mod hans læber, da han kyssede hende. Selvom hun havde lovet sig selv ikke tænke på den næste dag, så kunne hun ikke helt slippe tanken og hun havde det som om, at hun havde en sten i maven hele tiden. Forsigtigt lod hun sig falde ned ved siden af ham igen og lagde sit hoved mod hans brystkasse. ''Så er det i overmorgen at de kommer hjem igen'' sagde hun stille og betragtede ham lidt. Selvom hun savnede sin mor og glædede sig til at se hende, så glædede hun sig bestemt ikke til at vende tilbage til dagligdagen igen. Hun ville virkeligt ønske, at hun kunne forene sit frikvarter med sin dagligdag på en måde, som ville være smertefri for andre. ''Jeg føler mig ikke..Klar'' sagde hun lavt og vendte i stedet blikket mod loftet.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 22, 2013 8:58 am
Charlie
Han bed sig kort i læben, da hun begyndte at snakke om at de ikke ville kunne ses i fremtiden. "Desværre..kommer vi ikke smertefrit ud af det på nogen måde. Jeg..føler mig som en idiot, men jeg tænker stadigvæk på måder, hvorpå vi kan blive ved med at ses. Det..der er bare ingen måder" Sukkede han svagt. Han følte sig virkelig dum, da han var så 'ivrig' efter at se en 16 årige, som han ikke rigtigt kendte. Dog fortrød han intet og det havde givet et frisk pust at møde hende. "Måske er det mig som kommer og ser jeg spille næste gang vi ses" Sagde han med et lille smil, for at lette den tunge stemning omkring deres afsked lidt.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 22, 2013 9:23 am
Electra Hun vidste godt, at de ikke kunne ses i samme omfang som de havde indtil videre, men der var stadigt et håb i hende at de kunne ses på en eller anden måde. ''Ja os her.. Fuldstændigt.. Ulogiske idéer.. '' smilede hun skævt, da hun virkeligt havde tænkt på mange måder, men alle sammen virkede bare så ulogiske. ''Det eneste jeg sådan.. Kan komme på, er hvis.. Simona er væk og du ikke har travlt.. De situationer opstår nok sjældent, men.. Ja.. Ej jeg ved det ikke.. '' sukkede hun svagt. ''Måske noget.. arbejdsrelateret..Måske.. Kunne vi sige at du hjalp mig og Hazels band med at producere en CD.. Ej jeg ved det ikke.. Jeg lyder virkeligt langt ude ligenu'' sagde hun opgivende, da hun følte sig lidt som en eller anden desperado.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 22, 2013 9:49 am
Charlie
Han brummede let, da den bedste måde ville være hvis de på en eller anden måde 'snød' Simona til at tro at det var hendes idé, at Charlie skulle hjælpe FFF. Han vidste dog på ingen måde hvordan og på den måde ville det hele også blive en smule for lusket. "Jeg ved det ikke Electra, jeg vil virkelig gerne se dig, det må du aldrig undervurdere. Men..jeg kan ikke lyve overfor Simona på den måde" Sagde han med et skævt smil. Han havde det dårligt med at de sås nu, men at sige at han skulle hjælpe dem med en cd også bare var sammen med Electra i virkeligheden blev dog en smule for meget for ham. Men en løgn var vel en løgn uanset hvad.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 22, 2013 10:00 am
Electra Hun vidste godt, at hun greb ud efter et lille bitte strå at holde fast i nu og det fik hende til at føle sig utroligt umoden. Men lige nu havde hun lyst til at føle sig 'umoden', hvilket gjorde hende en smule 'bitchy'. Hun følte lidt, at hun blev fravalgt, selvom det var dumt at føle sådan - For selvfølgelig ville han vælge Simona frem for hende, det var jo hans kone og han kendte knapt nok hende som sådan. ''Jaeh.. Det.. er nok bedst sådan.. Jeg har også lovet at tilbringe de næste par dage med Harry inden han rejser.. Ej, han var virkeligt sød den anden dag. Han sagde at jeg kunne få hans nøgle til hans lejlighed i New York hvis jeg får det job dér'' sagde hun henkastet, mest af alt for at virke som om, at hun havde noget at 'falde' tilbage på ligesom han havde Simona. Faktisk havde hun ingen aftale med Harry og deres møde i går havde været frygteligt pinligt.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 22, 2013 6:30 pm
Charlie
Han havde ikke lyst til at 'afvise' hende på den måde og det mente han egentlig heller ikke, at han gjorde. Han kunne bare ikke sige, at han skulle hjælpe Electra og Hazel også i virkeligheden ligge i sammen med Electra. Så skulle den løgnhistorie handle om noget, som ikke var Electra. Han vidste ikke hvorfor at han havde det sådan. Han bed sig kort i læben, da hun pludselig begyndte at snakke om Harry, det var lidt underligt men det virkede til at hvergang han ikke valgte hende som nummer 1, så skulle hun bringe Harry på banen? Han havde indrømmet at han var en lille smule jaloux, så var det fordi hun vidste det var et svagt punkt? "Det lyder da dejligt" Sagde han og nikkede, dog så han væk fra hende.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 22, 2013 10:08 pm
Electra Hun følte sig egentligt lidt lav over at bruge Harry-kortet igen, men han var bare hendes eneste forsvar, når det kom til Charlie. Når hun nævnte ham, følte hun at hun kunne gemme det faktum, at det sårede hende at de ville bryde kontakten. Det var jo ikke på grund af hende at de droppede det - Det var jo på grund af ham og det var ikke fordi, at hun ikke forstod hans grunde til det, for det gjorde hun. Og hun vidste at hun fra starten var gået ind til en dødssejler, da der aldrig kunne komme noget godt ud af det, men hun var bare ikke klar til at give slip. Selvom hun godt vidste, at det nok ikke passede, så følte hun lidt at det måske var på grund af hende, at han ikke ville ses længere. Måske havde hun været for klæbende? Måske havde hun presset ham? Hvis grunden virkeligt kun var Simona, så forstod hun det ikke, for hvis han respekterede hende og elskede hende, så ville han vel ikke ligge her med hende nu? Hun vendte tavst ryggen til ham og foldede sin hovedpude under sig.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 22, 2013 10:59 pm
Charlie
Han sukkede let, da hun bare vendte ryggen til ham og lagde sig på den måde. Han følte en smule at han snakkede for døve øre, da han efterhånden havde gjort hvad han kunne for at de kunne ses. "Så..godnat?" Mumlede han stille, inden han sig lagde sig en smule bedre til rette. Han ønskede ikke, at aftenen skulle ende på denne måde, men han havde sgu prøvet at forklarer hvad han følte og han havde fra start af sat grænser for, at det aldrig ville kunne blive dem, så gad han ikke finde sig i et hvergang at tingene ikke drejet sig om hende eller han valgte hende fra, at han så skulle have en ond kommentar om Harry eller hun skulle blive en smule sur. Han vidste godt, at der var flere følelser indblandet i det her, men den måde hun opførte sig på følte han ikke var fair.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 22, 2013 11:15 pm
Electra Hun rystede svagt på hovedet af ham, da han sagde ''godnat''. Et eller andet sted overvejede hun bare at tage sit tøj og gå, for det ville i virkeligheden måske være nemmere for hende at skiltes med ham, hvis de var uvenner. Men omvendt ville hun også have det bedste ud af den sidste tid hun havde med ham. Hendes hoved fortalte hende, at hun havde fortjent bedre - Nemlig én, som ville have hende som nummer et, men hendes hjerte var for svagt, både når det kom til Charlie og Harry. Hun vendte sig forsigtigt om mod ham igen og sukkede en smule lydløst, mens hun besluttede sig for ikke at nævne Harry eller gøre mere der kunne forværre stemningen. ''Undskyld.. Jeg er bare lidt.. Ked af dét.. I morgen.. Det er åbenbart sværere for mig end det.. Burde''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 22, 2013 11:21 pm
Charlie
Han bed sig let i læben, da hun faktisk sagde undskyld. Af en eller anden grund fik han det helt dårligt med bare at have været blevet kold. Men han kunne bare ikke se, hvordan han kunne gøre mere. Han ønskede ikke at kaste sig ud i lange forklaringer omkring sine valg, fordi hun havde kendt de valg fra starten af. "Det ligeså meget min fejl" Sagde han stille, da hans godnat ikke ligefrem havde gjort stemningen bedre mellem dem. "Jeg..har dårlig nok samvittighed over det her, både overfor dig og overfor Simona" Sagde han stille, inden han tog fat i hendes hånd og bed sig let i læben, "Jeg..ville bare ønske jeg kunne gøre alle tilfredse" Sukkede han svagt, da han havde det svært med at der uanset hvad i sidste ende ville være nogle som blev såret. "Jeg..håber ikke du fortryder at vi mødtes på festival. Vi..slap for denne situation her, men..jeg håber du synes det har været det værd"
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 22, 2013 11:35 pm
Electra Hun fortrød ikke, at hun havde mødt ham på nogen måde. Men om det havde været det værd at blive valgt fra for anden gang på en uge, vidste hun ikke. Om det var værd, at hun havde tilladt sig at få følelser for en gift mand vidste hun heller ikke. Hun følte sig virkeligt dum, fordi at hun gjorde det her mod sig selv gang på gang, men hun havde lært noget ved dette, både moralsk og hvad hun ville fremover - Hun ville i hvert fald ikke græde snot over, at to fyre havde 'dumpet' hende på en uge. ''Jeg fortryder ikke at jeg har lært dig at kende.. '' sagde hun med et kort smil, i det hun uden at tænke over det trak sin hånd til sig. Hun følte sig virkelig virkeligt ked af det lige pludseligt, men hun ville ikke give ham mere skyldfølelse end han allerede havde, derfor undlod hun at røre alt for meget ved ham eller kigge direkte på ham. ''Gør.. du?''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 23, 2013 12:16 am
Charlie
Han bed sig en smule i læben, da hun trak sin hånd til sig, dog ville han ikke presse hende for meget og lagde derfor bare sin hånd under sit hoved. Han fortrød ikke, at han havde mødt hende og på en eller anden måde havde hun gjort noget specielt ved ham. Han elskede Simona, men Electra havde åbnet op for nogle følelser som han ikke vidste at han havde. "Hvis jeg fortrød, så var jeg ikke her nu" Sagde han stille og betragtede hende kort, inden han vendte blikket en smule væk. Han kunne ikke helt lade være med, at tænke over hvilket forhold hun egentlig havde til denne Harry. Hun tog ham op når hun følte sig 'truet', men på den anden side virket det ikke til, at der var noget reelt imellem dem.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 23, 2013 12:29 am
Electra Hun smilede kort af hans ord, da han nok ikke ville have gjort så meget ud af det hele, hvis det ikke var fordi at han syntes der var noget ved hende. Hun villet havde kunne mærke, hvis det havde været et rent seksuelt forhold, det var hun næsten sikker på. ''Prøv at.. Luk dine øjne'' sagde hun stille og lagde forsigtigt sin ene finger ved hans hage og dirigerede hans hoved hen mod sig, da han så væk. Hun havde aldrig prøvet at lægge sådan rigtigt følelser i et kys med ham, men måske ville han kunne forstå hvordan hun havde det med ham, hvis hun gjorde? Forsigtigt lagde hun sig hen over ham og trykkede blidt sine læber mod hans. Kærligt strøg hun ham ved kinden samtidigt, imens hendes læber med bløde bevægelser kærtegnede hans. Hendes hjerte hamrede hårdt i brystet på hende og hun gav sig helt helt hen til ham, da han skulle mærke hvordan det ville føle, hvis hun åbnede sig helt op for ham.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 23, 2013 12:38 am
Charlie
Han vidste ikke hvor han havde hende, da hun hele tiden ændret sit humør. Egentlig forstod han godt hvorfor men det var så svært at tage hensyn til. Han ville ikke såre hende eller gøre hende mere ked af det, men før havde hun skubbet ham væk og nu ville hun gerne kysse? Det gjorde faktisk ikke noget, men han fik bare en kæmpe 'skyldfølelse' da han følte, at det var hans skyld. Han blev dog positivt overrasket da det var et virkelig godt kys. Han holdt sine øjne lukkede og gengældte hendes kærtegne af hinandens læber. Han mærkede hvordan hele hans puls steg og han helt kom ind i en anden verden. Han ville virkelig ønske, at det her ikke var sidste dag de kunne ses.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 23, 2013 12:55 am
Electra Hun vidste godt, at hun var umulig at blive klog på - Det havde hun faktisk været siden Aidan havde opdaget dem igår morges, men lige nu kunne hun ikke tænke videre over det, for hun endte i en helt anden verden når hun kyssede ham sådan. Hendes vejrtrækning føltes en smule ukontrolleret, selvom deres kys var helt forsigtigt og roligt. Hun lagde blidt sin hånd ved hans hjerte og smilede lidt, da hun kunne mærke det slå. Hun tog nu hans hånd og lagde det præcist samme sted på hendes krop, så han ville kunne mærke hvordan det påvirkede hende. Hun fugtede hans læber nænsomt med sin tunge, mens hun 'kravlede' mere over ham. Hun forholdte sig tæt ind ham og smilede svagt mod hans læber imens.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.