Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 08, 2013 1:08 am
Harry
Han havde heller ikke regnet med, at hun havde fortalt noget. Selvom Electra så havde fortalt det så gjorde det ingenting, han vidste at hendes forældre kunne lide ham og han stod stadigvæk fast på, at dengang de havde været sammen havde været noget specielt. "Mon ikke hun har regnet det ud alligevel. Desuden er klokken ret mange så jeg forstår godt hvis hun..altså hun vil jo bare det bedste for dig" Sagde hun med et skævt smil og vendte selv sit blik mod pakken.
Michelle Admin
Antal indlæg : 1864 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 08, 2013 1:24 am
Electra Hun nikkede lidt, da hendes mor kendte hende alt for godt med sådan noget. Hun behøvede ikke engang at fortælle hende tingene, før hun reagerede og hun burde et eller andet sted være glad for, at hendes mor var sådan. Også selvom situationer godt kunne gå hen og blive en smule grænseoverskridende, når hun var så frisindet i det. ''Ej, jeg.. Bør nok forklare hende at vi.. Bare er venner som.. Vi altid har været og at sådan.. Noget ikke kommer til at ske.. Igen'' mumlede hun stille. Det var helt underligt at sige det højt. Skulle hun virkeligt aldrig kysse ham mere? Eller blot mærke ham helt helt tæt på? Hun bed sig svagt i læben, da hun ikke rigtigt kunne forholde sig til det og det gjorde hende helt vemodig at tænke på det - Hvordan kunne det nogensinde være den bedste løsning? Hun lod blikket hvile tavst på ham for en stund, inden hun kiggede væk igen.
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 08, 2013 2:00 am
Harry
Han have det ret svært med at høre de ord og han havde helt lyst til at sige at det ikke passede. Hvis der blev noget mellem ham og Electra nogensinde ville han behandle hende som en prinsesse og selvom de sås sjældent, så ville han gøre alt for at de tider blev helt perfekte, men han følte bare ikke at det var et liv som hun skulle gå ind til. Han boede for langt væk og arbejdede nok for meget. "Tror du hun føler at jeg..svigtede dig dengang?" spurgte han stille, da han lige måtte vide det, dog regnet han slet ikke med det, da hendes mor nok vidste, at han intet havde hørt om det.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 08, 2013 2:25 am
Electra Hun rystede på hovedet, da hun var sikker på at hendes mor ikke gav nogle skylden. Det var selvfølgelig skideuheldigt at det skete. Tænk at et forsøg gav 'genvinst'. ''Nej selvfølgelig ikke.. Jeg tror bare, at hun.. Ikke havde lyst til at det skulle ske igen. Jeg havde det ret.. Dårligt efter, men ja.. Nu er der gået så lang tid, så nu tænker jeg ikke rigtigt over det mere..'' sagde hun med et skævt smil, da hun ikke ville have 'trøst' på grund af det. Det var jo et år siden nu. En abort var aldrig sjov og slet ikke som 16 årig, men hellere dét, end at hun havde stået med en baby nu. ''Det er lidt underligt at tænke på at.. Jeg..'' hun kiggede lidt på ham og vidste ikke rigtigt hvordan hun skulle afslutte sætningen. Men hvis hun havde beholdt det, ville hun jo næsten lige have født.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 08, 2013 5:54 am
Harry
Han brummede let af hende da han godt kendte svaret, men bare havde haft behov for at få det bekræftet. Han havde heller ikke været sikker på, at han ville kunne deale med den fakta at hun var gravid. Dengang havde hans følelser var en del mere fremme. Han havde stadigvæk de samme følelser, men dengang sås de bare hverdag, nu kunne han holde det en smule på afstand ved at sige, at han snart skulle afsted igen. "Så havde du været mor nu?" Prøvede han at afslutte hende sætning. "Og..jeg ville have været far" Sagde han og bed sig lidt i læben ved tanken, da han ikke kunne forstille sig det.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 08, 2013 6:23 am
Electra Hun nikkede lidt, da den tanke var virkeligt absurd. At hun dengang havde overvejet lidt at beholde det, forstod hun ikke den dag i dag. Men tanken om, at der kunne have eksisteret noget som var halvt hende og halvt Harry, var alligevel mærkeligt at tænke på. Tænk at de to kunne have været forældre? Hun rystede lidt på hovedet, da hun nu var glad for, at hun havde sin mor at støtte sig op af i den måned. Hun fik hende i hvert fald talt til fornuft. ''Det ville have været.. Så dumt..'' sagde hun med et kort smil, da hun ikke var klar til at nogle skulle være så afhængig af hende som et barn. Hun tvivlede på, om hun nogensinde blev det eller ønskede det for den sags skyld. ''Er du stadigt sur over at jeg intet.. Sagde?''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 08, 2013 6:50 am
Harry
Han trak let på skulderne og vendte sit blik på hende. "Jeg tror aldrig jeg blev sur over det. Jeg følte mig nok lidt skuffet lige i det du sagde det og..meget forvirret" Sagde han stille, det var et punkt hvor han tænkte at han måtte være helt ærlig og beskrive præcis hvordan han følte. "Jeg forstår godt dit valg i dag" Sagde han stille. Han vidste slet ikke om han havde kunne håndtere at få at vide at hun var gravid lige efter han var rejst. Det var også et eller andet sted også en smule bekræftende, at han da vidste den virkede da han havde gjort hendes gravid første gang xD
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 08, 2013 7:18 am
Electra Hun håbede i hvert fald at han forstod, for hun havde ikke gjort det fordi at hun ikke turde at sige det til ham, men hun vidste at han ville have haft det skidedårligt med det og når man lige var flyttet til et andet land og skulle starte et nyt liv, så var det ikke just dét, som man håbede på skete for ens bedste ven. Hun smilede kort til ham og klappede ham blidt på låret, i det hun rejste sig op. Forsigtigt rettede hun på sin natkjole og holdte blikket på ham lidt endnu. ''Jeg går lige ud og børster tænder.. Gider du at slukke tv'et og min computer imens?'' spurgte hun med et svagt smil, inden hun vendte sig om og gik ud på badeværelset, hvor hun låste døren.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 08, 2013 7:28 am
Harry
Selvom der var gået et år var han alligevel utroligt glad for at hun fortalte ham det. Det havde været for underligt, hvis hun intet havde fortalt og det havde været en evig hemmelighed hos hende. Han nikkede let, da hun sagde at hun gik ud på badeværelset og derefter låste døren efter sig. Roligt rejste han sig op og slukkede tvet, inden han tog hendes computer. Dog tog han den kun med den ene hånd og kom derved ved at trykke nogle taster ned. Han lagde hovedet på skrå da der gik en video igang, først kunne han ikke se hvem det var, men det gik hurtigt op for ham at det var Electra og Charlie. Uheldigvis var lyden VIRKELIG høj på hendes computer.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 08, 2013 7:39 am
Electra Hun stod og børstede tænder, da hun hørte nogle lyde inde fra sit værelse af. Først bed hun ikke rigtigt mærke i det og børstede derfor bare videre i sine egne tanker. Men de tanker blev afbrudt, da hun hørte sin egen stemme sige 'Du er perfekt' inde fra værelset af. Også huskede hun det. Hun huskede at hun havde været i gang med at overføre filen ned på en USB, så hun kunne slette filen fra PCen og gemme USBen et sted som kun hun vidste. Hun spyttede nærmest tandpastaen ud af munden og fik hurtigt sin mund skyllet, inden hun løb ind på værelset. Hun stoppede kort helt op, da det bare var så urealistisk at sidde og se den video, mens Harry stod lige foran. Hurtigt gik hun hen og klappede skærmen hårdt sammen. Hun vendte sig dog ikke om og hun kunne slet ikke kigge på ham. Forsigtigt hev hun USBen ud og trykkede den hårdt ind i sin hånd.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 08, 2013 7:46 am
Harry
Han stod jo med computeren i hånden og havde derfor ikke en chance for at undgå at se det hele på nært hold. Han så helt forbløffet på Electra, da hun kom løbende ind og hev computeren til sig. Det havde jo ikke været meningen at stå og rode i hendes ting, "Electra, det var ikke med vilje den..gik bare igang?" Sagde han helt tamt. Han havde godt vidst, at hun havde været sammen med Charlie med at se dem i aktion på den måde, fik han det virkelig dårligt over. Alligevel lod han bare som ingenting, da han ikke ville vise hende sine følelser frem. "Jeg..undskyld" Sagde han helt paf, da han ikke havde regnet med at se sådan noget xD
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 08, 2013 7:53 am
Electra Det var virkeligt ikke noget som hun ville dele med andre, for det var hende og Charlies 'ting'. Det var lidt flovt at blive set sådan - Altså at blive set af en udenforstående part. Svagt nikkede hun og kiggede kort ned på hendes hånd, som nærmest var helt hvid, fordi at hun havde knuget den så hårdt. ''Det.. Ved jeg godt, jeg var ved at ligge den fil over på en USB..og.. jeg glemte..'' Forklarede hun en smule usammenhængende, da hun ikke rigtigt vidste hvor hun skulle gøre af sig selv. Hun vendte sig forsigtigt om og satte sig tilbage på sin seng, mens hun kort tog sig til hovedet. ''Jeg.. Er ked af at du.. Skulle se det'' sagde hun stille. Igen vidste hun ikke, hvorfor hun prøvede at beskytte hans følelser. Han virkede jo også til at være 'ligeglad'?
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 08, 2013 8:05 am
Harry
Han ville aldrig have rørt ved hendes computer hvis ikke hun selv var til stede og kunne se hvad han gjort, eller hun som før havde bedt ham om at flytte det. Hun var hans bedste ven og han accepterede derfor fuldt ud hendes privatliv også, men det lød også til at hun vidste det havde været en fejl. Normalt var han den selvsikre type der aldrig blev sky eller afvigende, men ligenu sad han og prøvede at undgå at kigge på hende og mærkede hvordan hans hjerte slog afsted, dog håbede han ikke at hun lagde mærke til noget, da han gerne ville forblive i den 'kolde' rolle. "Jeg ved godt det ikke var med vilje" Mumlede han dumt.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 08, 2013 8:15 am
Electra Hun skævede kort hen mod ham og bemærkede, at han ikke rigtigt kiggede på hende, men han virkede ellers til at have det okay. Det var jo altid lidt af et chok at se andre på den måde og det var nok grænseoverskridende for alle parter. ''Nu må du ikke tro at jeg er sådan en.. kinky type'' sagde hun lidt tamt, da det måske godt kunne betegnes som 'kinky' at filme sig selv med sådan noget. ''Det.. Var bare, at det måske var den sidste gang og.. Det skulle være et minde, men.. Ja, det.. Var så før at vi fandt ud af, at.. Vi alligevel ikke kunne lade være med at ses.. Trods alt'' forklarede hun lidt prøvende. Hendes håndflader var stadigt helt svedige. Det var slet slet ikke sådan, at hun ønskede at Harry så hende.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 08, 2013 8:21 am
Harry
Han bed sig hårdt i læben og vendte sit hoved en smule mere væk, da hun nævnte at de alligevel ikke ville kunne undgå at ses. Han havde kort overvejet at fortælle, at han ikke brød sig om at snakke eller høre mere om det, selvom han lige havde set dem i fuld sving, desuden orkede han virkelig ikke høre mere på Charlie nu, det var ligesom hvergang de var sammen havde hun noget nyt at fortælle omkring ham og sjældent var det positivt. "Så..i skal stadig ses?" Sagde han og kunne ikke undgå at lyde en smule sur. Han ville ikke kunne give hende noget ordentligt, men det følte han virkelig heller ikke at Charlie kunne.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 08, 2013 8:37 am
Electra Hun havde siddet og holdt lidt øje med ham. Det var nemt at se, at der var en ændring i ham og hun øjnede chancen lidt for at spille på hans svage punkt. Det var selvfølgelig ikke fair, men når hun havde en mulighed for at hævne sig oven på hans afslag, så var det svært at holde igen. Så hvis han virkeligt ingen følelser havde for hende, så ville det vel heller ikke gå ham på? Hun nikkede lidt til hans spørgsmål og vendte derefter blikket en smule væk. ''Ja.. Jeg..er f..'' Hun tav lidt og rykkede en smule usikkert på sig, da det alligevel var svært at få ud på sine læber overfor Harry. Hun fortrød helt, at hun havde haft så bitre tanker omkring ham. Hvorfor ville hun gå så bevidst efter at såre ham? Det var jo forkert. ''Ja'' sagde hun bare igen og så væk fra ham.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 08, 2013 8:50 am
Harry
Han så en smule undrende på hende, da hun begyndte at sige noget med f. Skulle hun til at sige, at hun var forelsket i Charlie? "Du er forelsket i ham? Javel" Afsluttede han bare hendes sætning, uden overhovedet at vide om det egentlig var det som hun havde været ved at sige. Sommetider følte hun lidt, at hun bevidst lagde ekstra på med tingene omkring Charlie og at hun lidt skulle prøve at 'trykke' ham en smule ned. Selvom han blev mere ked af det, virkede han udad til bare til at blive mere kold. "Jamen det kommer jo også til at godt pisse godt, ikke?" Sagde han og vendte sit blik mod hende. Et helt koldt og roligt blik.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 08, 2013 9:22 am
Electra Hun sank svagt en klump, da han kunne afslutte hendes sætning, selvom hun havde prøvet at stoppe sin egen hævntogt før den blev til noget. Den fik i stedet den helt omvendte virkning og det var pludselig ham, som sendte kolde ''signaler'' i hendes retning. Selvom hun godt vidste, at hendes forhold til Charlie stortset var dømt til at gå galt, så pissede det hende alligevel af, at han skulle fortælle det til hende, som om at hendes følelser var forkerte. ''Ja. Og det er meget.. Meget muligt, at det ender.. Fatalt, men.. Ved du godt rart det er, at kunne være 100% sig selv? Jeg skal ikke kæmpe for at han skal kunne lide mig..Han.. Han kan lide.. Mig. Han kan lide mig præcist som jeg er.. Også kan det godt være at alt andet er fuldstændigt kaotisk. Men han kan lide mig. Og jeg kan lide ham..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 08, 2013 9:32 am
Harry
Han forstod ikke helt hvor hun ville hen med at de kunne lide hinanden og at det var rart. De ville vel ikke ses på den måde og sætte så meget over styr, hvis ikke de kunne lide hinanden? "Så du kan måske ikke være dig selv sammen med mig?" Spurgte han bare en smule undrende. Han droppede dog den alt for kolde attitude, da det trods alt var Electra og selvom han blev jaloux og ikke ville vise følelser, så kunne han opfører sig pænt overfor hende. "Det..var ikke ment på den måde, undskyld. Men..jeg kan ikke se hvordan det på længere sigt nogensinde kan gavne dig. Det er på ingen måde min sag overhovedet, men..forhelvede" sukkede han, da han ikke kunne finde ord.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 08, 2013 9:44 am
Electra Hun var ikke sikker på, om han forstod at hun faktisk var forelsket i Charlie. Han var ikke bare et 'knald' eller noget ubetydeligt sjov. Charlie havde sneget sig ind under huden på hende hurtigere end hun kunne forestille sig var muligt. ''Det.. Er lige meget.. Jeg forventer heller ikke, at der er nogen som nogensinde kommer til at forstå det'' sagde hun stille og tog forsigtigt sin pude i sin favn, mens hun sad på sengen. Hun knugede den forsigtigt ind til sig, mens hun med et tøvende blik kiggede på ham. ''Og jo.. Selvfølgelig kan jeg det, Harry.. Det.. Det er bare, at jeg ikke føler.. At jeg er nok.. For dig. Jeg bliver ved med at spørge mig selv om..'' hun tav en smule med et opgivende blik. ''Det er ligemeget, det.. Er bare den samme.. gamle historie om igen''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 08, 2013 10:01 am
Harry
Han forstod mindre og mindre hvor de var på vej hen med denne samtale. Men et eller andet sted fik han mere og mere bekræftet, at valget i at holde sine følelser hemmelige var det bedste. Hvis de skulle komme frem skulle det være fordi, at han var sikker på at de ville få noget seriøst sammen. Hvis de begge havde afsløret at de var hemmeligt forelsket i hinanden, ville de så kunne have et 'normalt' venskab? "Du bliver ved med at spørge dig selv om hvad?" Spurgte han en smule undrende, da han ikke havde lyst til at glemme noget. "Du forvirrer mig lige nu Electra" Sagde han stille, selvom han nok også forvirret hende mindst ligeså meget.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 08, 2013 10:09 am
Electra Hun bed sig lidt i læben, da han ikke var den eneste, som var forvirret. Hun var forvirret over sig selv konstant i øjeblikket. Normalt var hun jo virkelig 'cool' med sådan noget, for hun havde jo kunne holde sine følelser skjult godt. Indtil nu altså. ''Jeg.. Spørger mig selv, om.. Hvorfor at du ikke kan lide mig. Hele.. Tiden.. Jeg bliver sindssyg. Jeg har.. Åndssvage tanker som.. Om det mon er fordi at jeg er for.. Frisindet. Om jeg er for utraditionel.. Om mine ambitioner ikke passer dig, om jeg ikke er klog nok, om jeg er grimmere end Rachel, om jeg var for dårlig i sengen.. jeg.. Jeg.. ved det ikke..'' sagde hun stille. Hendes selvtillid havde virkeligt lidt et knæk på grund af Harry. Men når hun var sammen med Charlie, så kom den på magisk vis op igen.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 08, 2013 10:20 am
Harry
Han brummede let og så på hende. "Jeg kan lide dig som du er, men jeg skal rejse snart" Sade han stille og bed sig i læben, da han jo netop havde sagt, at han kunne lide hende. Det vidste han dog ikke om hun opfattet det sådan, muligvis ville hun misforstå? "Man kan ikke sammenligne dig med nogle, fordi du er perfekt som du er. Mistede jeg dig så..ville jeg aldrig finde en som dig igen. Så lad være med at sig sådan noget. Du gør mig ked af det" Sagde han stille. "Du er perfekt, okay?" Sagde han stille og holdt hendes blik fast.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 08, 2013 10:30 am
Electra Hun vidste ikke rigtigt om han egentligt mente det. Hun vidste, at han hadede at se hende være ked af det, så at kalde hende 'perfekt' var måske hans måde at trøste hende på. Hun var bare så træt af, at alle de gange hun var sammen med Harry, så endte det med at en af dem blev ked af det på en eller anden måde. Hun ønskede virkeligt at tro på hans ord, men når hun tænkte tilbage og huskede hvordan, han havde været sammen med Rachel den dag han tog hendes mødom og senere ditchede hende på båden, så kunne hun umuligt være 'perfekt'. Der var jo én, som var mere perfekt i hans øjne åbenbart. Alligevel smilede hun kort af hans ord og tog forsigtigt fat omkring hans hånd for at give den et kort klem. ''Hvor er du sød'' sagde hun stille.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 08, 2013 9:56 pm
Harry
Han smilede let, da hun fortalte ham at hun var sød. Alligevel vidste han også at han før havde kaldt hende perfekt og sådan, så hun nok ikke ville ligge helt så meget i det, som han egentlig mente. "Jeg ved ikke hvor sød jeg er, jeg bryder mig bare ikke om at du ser negativt på dig selv" Sagde han med et skævt smil og kiggede kort på hende. Han ville aldrig nogensinde kunne få over sine læbe, 'jeg er forelsket i dig' eller 'jeg er vild med dig', så det blev altid bare til de der klassiske, som ikke viste specielt mange følelser. Han skævede ned til hendes hånd, kort overvejede han at flette sine fingre ind i hendes, men lod dig være.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.