VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Michelle
Admin
Michelle

Antal indlæg : 1864

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 5:22 am

Electra
3 år var måske lige kort tid nok, men inden han blev 30, så var han stensikkert afsat. Det var hun 100% sikker på. ''Hmm.. Om 3 år.. Der får du et eller andet top-job, som du længe har villet have.. Og.. Du får en hundehvalp.. Eller den hundehvalp køber din perfekte kæreste, som har ordentlige ambitioner.. Og så flytter du i et hus i stedet for lejlighed..Også om 5 år bliver du gift'' forudsagde hun og kunne ikke lade være med at smile lidt, da hun sagtens kunne forestille sig den fremtid for ham. Hun vidste bare ikke rigtigt, om hun ville passe ind i dét billede. Perfekt blev hun aldrig og hendes ambitioner var tættere på at være drømme end realistisk.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 5:30 am

Harry

Han brummede svagt, da han godt kunne se sig selv gift indenfor 5 år, men 3 år virkede bare som ingenting, særligt med det job som han havde nu. Det sidste år havde virkelig gået hurtigt. "Jeg vidste du havde nogle skjulte talenter, men at du kunne spå" Sagde han og begyndte at grine da det var ret sjovt, at hun prøvede at forudsige hans fremtid. Han vidste at hun ville blive en del af hans fremtid, men hvor stor en del vidste han ikke og slet ikke om det ville blive så stor en del som han ønskede. Det var så underligt, at have de følelser for hende og han ikke følte at han kunne være ærlig.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 5:45 am

Electra
Der var ingen tvivl om, at deres venskab ville blive sat på endnu en prøve jo mere 'voksne' de blev. Det var jo ikke fordi, at man ikke kunne være venner, selvom man måske stiftede en familie, men en 'ven' ville aldrig blive så vigtig som en partner og derfor var hun allerede klar over, at hun ville miste ham indenfor de næste par år. Hun kunne bare ikke lide at tænke på det og hun kunne mærke, at hun fik en klump i halsen bare ved tanken. Det havde været hårdt for hende at være væk fra ham fysisk, men hvis hun mistede alt det andet også, ville det først gøre rigtigt ondt. Hun flakkede kort med øjnene, da de alligevel var blevet en smule våde. Dog ignorerede hun det, eller det prøvede hun på. ''Så prøv du at leg spå..mand.. for mig'' smilede hun lidt.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 5:51 am

Harry

Han lagde med det samme mærke til at hendes adfærd ændrede sig en smule. Han kendte hende så godt, så han kunne nemt spotte hvornår der var noget som gik hende på. Dog vidste han slet ikke hvad det var, som der var galt nu. Havde han sagt noget forkert? "Electra..?" Sagde han og så en smule spørgende på hende, inden han bare rykkede ind til hende og lagde sine arme om hende og trak hende ind i et kram. "Bliver du ked af det?" Sagde han stille. Han håbede virkelig virkelig ikke at hun kunne mærke, at hans hjerte begyndte at banke i det hun kom tættere på ham.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 6:19 am

Electra
Hun havde håbet lidt, at han ikke havde opdaget det, for det blev altid meget værre når man blev 'trøstet'. Hun puffede hendes dyne ned på gulvet, så der var mere plads, inden hun forsigtigt rykket sig dybere ind i hans favn. Det var så irriterende, at hun følte sig så hjælpeløs når det kom til Harry og hun måtte virkeligt lære at give slip på ham i stedet for at holde fast i hvert et lille håb hun nu end måtte have. ''Lidt.. Men.. Jeg er okay'' sagde hun stille og var alligevel glad for, at det lykkedes hende at holde tårerne på afstand. ''Jeg har nok bare.. Lidt svært ved at give slip.. Sådan helt. Men jeg skal nok lære det, det.. Lover jeg'' forklarede hun og kiggede ham kort ind i øjnene, inden hun vendte blikket væk.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 6:29 am

Harry

Han forstod ikke helt hvad hun mente, da hun på ingen måde behøvede at give slip på ham. Han ville altid have lyst til at se hende og han havde da også givet udtryk for, at hun altid var velkommen i hans lejlighed i New York. "Jeg..forstår ikke hvad du mener? Jeg..er jo lige her?" Sagde han stille, han vidste ikke om hun stadig var ked af at han havde afvist at der skulle være følelser fra hans side og hun på den måde følte at hun mistede ham. Han begyndte blidt at nusse hende ved siden og holdt hende bare tæt ind til sig.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 6:45 am

Electra
Hun smilede lidt af ham, da hun ellers ikke rigtigt vidste hvad hun skulle gøre. Hvis hun forklarede det, ville hun bare rive op i sårene endnu engang. ''Det er jeg også glad for. Meget'' smilede hun, da det var rart at have ham tilbage i London igen. Det var lidt som i gamle dage, men alligevel føltes det hele mere kompliceret. Hun burde bare have tiet stille, så ville det hele næsten være som det var dengang. Hun lod igen blikket finde ro ved hans og sukkede svagt, da hun tog sig i at være helt være helt afslappet i kroppen, da han rørte ved hende. Hvis man kunne være afhængig af et menneske, så var hun det i hvert fald af Harry. ''Det.. er rart..'' sagde hun stille og hentydede til hans nussen. Men mest af alt sagde hun det for at skifte emnet ud.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 7:49 am

Harry

Han brummede en smule da hun ikke rigtigt svaret på hans spørgsmål omkring, hvad hun egentlig mente. Det tog han dog bare lidt som om, at hun ikke havde lyst til at snakke omkring det lige nu og derfor nok ikke havde lyst til at uddybe det nærmere. Han lod det derfor bare ligge, "Hvis der er noget du har brug for at snakke om, så er jeg her?" Sagde han stille, bare lige for at sikre sig at hun vidste, at hun altid kunne komme til ham. "Mmh, jeg kan os godt lide at blive nusset" Sagde han og så helt uskyldigt på hende, da hun sleet ikke skulle tro han tiggede lidt xD
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 8:13 am

Electra
Hun nikkede svagt, da hun godt vidste, at hun godt kunne fortælle det og han vil trøste hende, men som sagt, så ville hun først blive ked af det og hun var virkeligt ærgerlig over, at hun var begyndt at tude næsten hver gang de havde ses for nyligt. ''Ja, men jeg har sådan..Ondt i skulderen du ved'' sagde hun og sendte bare et ligeså uskyldigt blik i hans retning, inden hun forsigtigt satte sig op og svang sit alt sit hår over på den ene skulder, inden hun kort kiggede lidt bagud, ''Du kan godt gå igang, Mr. Collinsworth'' sagde hun mens hun kiggede 'strengt' på ham imens.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 8:19 am

Harry

Han kunne ikke lade være med at grine, da hun kaldte ham ved efternavn og sagde at hun havde ondt i den ene skulder. Selvom han havde sagt, at han ingen følelser havde for hende og at han generelt var ret føleleskold, så følte han sig virkelig blød overfor hende og at han bare uden videre gjorde som hun sagde uden brok. Men han var nok også en smule mere medgørlig fordi hun lige havde været ked af det. Han lagde sin ene hånd ved hendes skulder og begyndte blidt at massere, "Her?" Sagde han og kildede hende lige op af halsen, da hun ikke helt skulle have magten xD
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 8:34 am

Electra
Hun gav et mindre gisp fra sig, da fik helt gåsehud over det hele når han kildede hende sådan op af halsen. ''Ej okay, prøv lige at se hvad du gør ved mig. Nu har jeg myrepatter over det hele'' sagde hun i et 'irriteret' tonefald, selvom det altid var rart at blive kildet en smule xD Hun skævede igen over sin ene skulder og kiggede skiftevis fra ham og hen på hans hånd på hendes skulder. ''Det kan du altså gøre bedre.. Tag ordentligt fat og så.. Grundigt og.. Hårdt'' smilede hun igen helt englesødt til ham, da det selvfølgelig var meningen at han skulle misforstå det lidt, men skuldermassage skulle jo ikke være sådan noget blødt noget xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 8:38 am

Harry

Han smilede drillende af hende da hun havde den reaktion som han havde håbet på da han havde kildet hende. "Selvfølgelig kan jeg gøre det bedre" Sagde han drillende og kildede hende også op af hendes hals på den anden side. Han tog dog efterfølgende fat i hendes skulder og begyndte at massere hårdt, men selvfølgelig ikke så det ville gøre ondt. "Bedre?" Sagde han og bed sig let i læben, da det var ret specielt og sidde og massere hende. Han vidste, at han ikke ville være i stand til at sige nej, hvis tingene udviklede sig selvom det så måske ville afslører at han havde mere end som så for hende.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 8:51 am

Electra
Hun lukkede øjnene en smule sammen, da det var virkeligt rart med sådan en gang skuldermassage dér. Ens krop slappede fuldstændigt af og så var hun ligeglad med, at hun sad og hang som en anden sæk kartofler. Det var jo helt svært at sidde nogenlunde oprejst. ''Drop det der aktiejob og bliv min personlige massør..'' mumlede hun en saligt og lænede sig en smule tilbage, selvom det ville være sværere for ham at nå. Hun trak forsigtigt ned i kjole, så hun kunne trække benene bedre op ind under den, da hun frøs en smule, nu hvor dynen lå nede på gulvet. ''Mmh.. Du har bare sådan nogle store.. Hænder. De fylder bare det hele..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 8:59 am

Harry

Han smilede let, da hun sagde at han havde store hænder. Generelt var han jo virkelig høj og derved stor over hele kroppen. Roligt lagde han sin ene arm ved hendes anden skulder og begyndte også at massere der. Han lagde kort sine arme om hende i et kram, da han lige ville varme hende en smule, inden han dog igen begyndte at massere. "Mmh, jeg er stor" Sagde han bare selvsikkert, inden han begyndte at grine. Han betragtede hende lidt i smug da hun alligevel ikke ville kunne se, at han sad og kiggede på hende da hun havde ryggen til ham.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 9:52 am

Electra
Hun rystede lidt på hovedet af ham, da han vist godt vidste, at han var en af de 'heldige' lige på det punkt. Hun sad og blev mere og mere døsig, i dét døren pludseligt gik op. Hurtigt rykkede hun sig ud på sengekanten, da det alligevel måtte se underligt ud, hvis der sad en halvnøgen Harry bag hende og masserede hende xD ''Heej..Mor'' sagde hun med en lidt usikkert smil, i det hendes mor kom ind på værelset. Heldigvis var hendes mor virkeligt frisindet, næsten en smule for meget engang imellem. Hendes mor havde taget en kande saftevand, to glas og småkager med op ligesom hun altid havde gjort da de var børn. ''Jeg syntes nok det var dig, Harry. Hvor er det længe siden altså.. Hvordan går det? Ja, du ringer jo aldrig til mig jo, jeg skal altid spørge Electra. Men det gør nu nok heller ikke noget, hun snakker jo altid om dig'' smilede moren bare, mens hun stillede bakken ned på natbordet.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 8:29 pm

Harry

Han blev helt overrasket over at Electra mor pludselig kom ud med saftevand. Det var virkelig længe siden at han havde set hende og det var en lille smule pinligt, at de skulle mødes mens han sad og masseret hende. Men på den anden side var det nok ret tydeligt at se, at der ikke skete mere end det, da Electra havde sat og hængt en del xD "Gør hun det? Det har hun ikke fortalt mig?" Sagde han drillende og puffede blidt til Electra. "Men jeg har det rigtigt godt, desværre skal jeg jo snart rejse tilbage igen" Brummede han med et skævt smil, da han ville savne den frihed han havde her.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 10:23 pm

Electra
Hun så hen på hendes mor med store øjne, da hun sådan set aldrig snakkede om Harry, medmindre hendes mor altså spurgte ind til det. Men hendes mor var lidt af en mester med sådan noget og selvom hun aldrig havde fortalt hendes mor omkring sine følelser omkring Harry, så havde hun nok gættet det for længst. ''Ja, din mor er også så stolt af dig. Det kan jeg virkeligt også godt forstå''smilede hendes mor bredt, mens hun kiggede lidt skiftevis fra den ene til den anden. ''Ej Harry, det er måske lidt frækt af mig at spørge, men kan du hjælpe mig med at bære at noget ud af garagen? Min mands ryg er ikke hvad den har været''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 10:49 pm

Harry

Han smilede let, da han godt vidste at det ikke var alle der fik en chance som ham og han var da også virkelig stolt af sig selv, men han havde nu også arbejdet en del for at komme hertil hvor han var og han havde bestemt ikke tænkt sig at give op uden videre. Kort så han på Electra, inden han dog nikkede let da han altid gerne ville hjælpe. "Selvfølgelig" Sagde han og rejste sig op. Dog håbede han kun, at det var nogle få ting som han skulle flytte og ikke noget som ville vare i flere timer. "Hvor er det henne?" Spurgte han og skævede ud mod deres garage.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 11:06 pm

Electras mor:
Hun førte Harry med ud af huset, inden hun smilende vendte sig om mod ham. ''Ej, jeg har slet ikke noget ude i garagen'' indrømmede hun, da de var kommet udenfor. Hun grinede lidt nervøst, inden hun forsigtigt tog noget op af lommen. ''Altså jeg kender min datter og jeg ved når der er en fyr, som optager hendes tanker lidt for meget.. Og ja, det er jo efter at du er kommet hjem og..Ja, jeg ved ikke.. Hun fortæller mig jo ikke noget mere'' smilede hun lidt og lod øjnene hvile lidt på ham. ''Desuden, så ved jeg godt.. Hvad unge mennesker laver i dag og jeg overvejede lidt at ligge.. De her på bakken. Altså jeg ved jo ikke hvad jeg skal tro, når du sniger dig ind til hende kl. ti om aften.. Så..'' mumlede hun igen i et lidt usikkert tonefald, inden hun trykkede en pakke kondomer ind i hans hånd. ''Jeg ved ikke hvor god hun er til at huske hendes p-piller..Så.. Eh.. Better to be safe than sorry.. Hun ville jo flippe, hvis jeg gav hende dem''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 11:13 pm

Harry

Han rakte sin hånd frem og bed sig lidt i læben da han pludselig stod med en pakke kondomer i hånden. Alle andre mødre end Electra ville han syntes, at det her ville være vildt pinligt overfor, men han havde kendt Electras mor så længe og ligesom vidste at hun var meget åben. Alligevel vidste han ikke helt hvordan at han skulle svarer, "Jeg..har altid på mig ellers" Sagde han en smule tamt. Han håbede ikke, at det var for lige at minde ham om at han faktisk havde gjort hende gravid dengang, men Electra havde vel ikke fortalt, at hun havde fortalt hun havde været gravid efter han var kommet til London igen? Før han rejste vidste han jo intet om det.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 I_icon_minitimeSøn Sep 08, 2013 12:15 am

Delia:
Hun turde ikke rigtigt at tage nogle chancer mere efter sidst. Electra havde ikke været sig selv i et par uger efter den abort og det skulle ikke ske igen. Det havde heller ikke været særligt svært at gætte sig frem til, at det var Harry som havde gjort hende gravid dengang, for de to havde jo altid været sammen og det efterlod jo meget lidt tid til andre mennesker. ''Det.. Ved jeg godt, jeg ville bare lige sikre mig'' forklarede hun med et kort smil. ''Men.. Ja, det var bare det.. Så tak for hjælpen med at bære ind'' smilede hun lidt, inden hun gav ham et kort kram og derefter gik ind i huset igen.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 I_icon_minitimeSøn Sep 08, 2013 12:27 am

Harry

Han så en smule undrende efter hende da hun gik ind i huset igen. Han håbede virkelig ikke at hun havde troet, at han havde svigtet Electra. Han havde jo intet vidst om at hun var gravid og havde derfor ret svært ved at hjælpe. "Vi ses" Sagde han lidt tamt og brummede en smule, inden han igen gik ind til Electra. Han smilede skævt til hende, inden han rettede sig en smule op. "Hun gav mig en pakke kondomer, hun er vidst lidt..bekymret" Sagde han med et skævt smil. Han vidste dog at han ville kunne snakke med Electra om alt. Roligt satte han sig ved sengen.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 I_icon_minitimeSøn Sep 08, 2013 12:39 am

Electra
Hun havde imens brugt tiden på se lidt tv, som hele tiden havde stået tændt i baggrunden. Kort smilede hun, da hun så Harry komme ind igen, men det smil blegnede ligeså hurtigt igen lige da hun hørte hans ord. ''Af hvad gjorde hun'' kom det måbende fra hende, inden hun rykkede ud på sengen ved siden af ham. ''Ej for helvede, det kan hun ikke tillade sig.. Du.. Det er jeg.. ked af..''. Det var virkeligt pinligt i hendes hoved, at hendes mor blandede sig i sådan noget og hun følte lidt, at hendes mor ikke stolede på, at hun faktisk havde styr på sådan noget - Hun var jo blevet rigeligt vaccineret sidst. ''Jeg kværker hende..'' sagde hun lært, i det hun rejste sig op og begyndte at gå mod døren.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 I_icon_minitimeSøn Sep 08, 2013 12:50 am

Harry

Han tog hurtigt fat i hende og trak hende let hen til sengen og fik hende sat ned. Selv ville han virkelig ønske at han havde sådan nogle forældre. Selvfølgelig var det ikke sjovt for Electra at de blandet sig på den måde, men personligt havde han altid hørt for at han skulle finde en ordentligt pige og ikke bare en sjusket trunte, desuden skulle han selv gå op i sin uddannelse, få et godt job og alt skulle være perfekt. "Jeg tror ikke hun mener det ondt. Vi..passede jo ikke godt nok på sidst" Sagde han stille, men slap alligevel hendes arm.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 I_icon_minitimeSøn Sep 08, 2013 12:59 am

Electra
Hun bed sig lidt i læben, da han kom hen og greb fat i hende og tog hende tilbage på sengen. Svagt sukkede hun, da hun godt vidste, at hendes mor nok bare ville undgå en situation som sidst - Og det ville hun selvfølgelig også selv, men hun var jo på p-piller nu og dem glemte hun ikke at tage. ''Nej, men.. '' hun tog en dyb indånding og kiggede lidt op på ham, dog kiggede hun hurtigt ned mod gulvet igen. ''Jeg har altså ikke sagt, at det var dig som.. Du ved.. '' forklarede hun i et lavt toneleje. Hendes mor havde godt nok prøvet at fiske det ud af hende, men hun havde ikke sagt noget - Og det her var blandt andet en af grundene til det xD ''Nå.. men.. Man siger vel heller ikke nej til gratis kondomer'' sagde hun og kiggede kort hen på pakken.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 I_icon_minitime

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 27 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick & Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: