Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 3:16 am
Electra Hun nikkede lidt, selvom det måske ville være lidt risikabelt at blive set sammen, men der var ikke ret mange mennesker på det her tidspunkt og hun følte lidt, at de havde brug for at få snakket lidt ud om tingene. Både om fødselsdagen, men så sandeligt også om Harrys idiotiske telefonopkald. Hun samlede sine poser op og skævede kort hen mod en kaffebar, hvor der ikke sad et øje. Hun viftede ham forsigtigt hen med sin hånd for at få ham til at følge efter, inden hun trådte ind i kaffebaren. Den var ret rustik og gammeldags - og da hun kiggede på priserne fandt hun ud af, at den også var skidedyr, men det var alt næsten på den gade. Hun gik hen til ekspedienten og kiggede kort bagud på Charlie for at se om han havde fundet ud af hvad han skulle have. ''Jeg skal bede om en frappé..Og..ø..h..'' kom det en smule undrende fra hende, da ekspedienten kiggede helt åbenlyst på hendes barm.
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 3:30 am
Charlie
Han gik med hende ind på kaffebaren, "Jeg skal have en cappuccino" Sagde han og tog sin pung op, inden han gik hen ved hendes side. Han agde godt mærken til, at ham bare baren kiggede en del på Electra, derfor lagde han bare provokerende sin arm omkring hende og så ondt på ham i baren, "Det må gerne blive i dag, tak" Sagde han og lagde bare nogle penge på disken, inden han blidt tog fat i hendes hånd og trak hende ned bag i lokalet, hvor ingen udefra ville kunne se dem, så de kunne sidde lidt privat. "Han kiggede ret meget på dig" Sagde han inden han satte sig ned på en stol-
Michelle Admin
Antal indlæg : 1864 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 3:41 am
Electra Hun bed sig lidt i læben, da Charlie lagde armen sådan om hende. Lige nu var hun ret 'noia' - tænk hvis ham bag disken vidste hvem Charlie var? Men han så nu ikke alt for klog ud, for Charlies ord havde da fået ham til at sætte lidt fut i tingene xD Hun havde selv været ved at bede fyren om at tage sig sammen, men han var altså kommet hende i forkøbet. Hun satte sig forsigtigt ned på en blød sofa foran hans stol, mens hun begyndte at smile lidt af ham, da han han pointerede at han havde kigget. Generede det ham virkeligt? ''Han kiggede sgu ikke på mig, men på mine gazongas..'' svarede hun og betragtede ham lidt, mens hun i baggrunden kunne høre, at ham fyren var igang med at lave deres ting. ''Charlie.. Hør.. Det igår, jeg.. Det var ikke mig der ringede op og.. Jeg håber ikke at det.. Forholdte dig noget besvær med Simona, hvis hun var hjemme..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 4:01 am
Charlie
Simona havde utroligt travlt med en masse ting efter de var kommet hjem og hun havde derfor ikke været til stede, da han var blevet ringet op i går, men det var så underligt og han havde haft det ret dårligt over det. "Det var Harry, ikke?" Spurgte han stille og vendte sit blik ned i bordet. Han var lidt ligeglad med, om det var hende som havde ringet op eller ej, da han godt kunne høre at det som blev sagt, ikke var ment sådan for alvor eller det havde været en form for joke, men mere det at det havde været så tæt på, at Simona måske ville kunne have opdaget dem. "Ved du..hvorfor han ringet? Altså..er i sammen?" Spurgte han og følte sig virkelig dum ved at spørge, men han måtte lige vide det.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 6:34 am
Electra Hun nikkede lidt, da han spurgte om det var Harry. ''Jo det var ham.. Og nej, vi er ikke sammen.. Slet ikke.. Vi havde.. Røget lidt og ja, så fik han den idé at han ville lave telefonfis.. At han så åbenbart bevidst havde gået efter at ringe dig op, anede jeg ikke..'' forklarede hun, da Harrys ord jo udelukkende kun var sagt for at Charlie skulle føle sig 'mindre' end ham på den ene eller anden måde xD ''Jeg tror ikke han kan lide dig. Hvorfor ved jeg ikke, for han er ikke vild med mig'' forklarede hun videre, i det baristaen kom ned til deres bord med deres ting. Denne gang sørgede han for slet ikke at kigge på hende overhovedet, hvilket fik hende til at grine lidt. ''Jeg tror du skræmte ham før'' smilede hun lidt, da han gik igen.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 7:26 am
Charlie
Han sørgede for at holde øje da ham fyren kom ned igen. Han følte ikke at han ejet Electra på nogen måde, men alligevel skulle ingen kigge på hans tøs på den måde, men det var virkelig også uhøfligt at stå og kigge så uforskammet på en kunde. Han brummede let, da hun sagde at Harry ikke var vild med hende, men normalt plejede en fyr ikke sige sådan, hvis det ikke var for at sætte sig i et lidt bedre lys. "I havde røget lidt?" Gentog han med et skævt smil, da han selv havde svært ved at styre sine lyster når han havde røget. Hvorfor at han følte et lille stik af jalousi vidste han ikke.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 7:37 am
Electra ''Ja.. jeg havde lidt tilovers fra festivalen..'' svarede hun, mens hun betragtede ham lidt. Hun kunne ikke helt finde ud af, om det gik ham på eller ej. Følte han at hun svigtede ham på grund af Harry? Hun rørte forsigtigt rundt i frappéen, mens hun lidt i skjul kiggede hen på ham. Det var helt underligt at være ude i offentligheden med ham, men der skete jo heldigvis ikke så meget en torsdag formiddag. Hun tog forsigtigt en tår og kiggede hen på ham med et svagt smil. Hun havde slet ikke lagt mærke til, at hun havde fået et tyndt lag 'mælkeskæg' hen over læben xD ''De smager altså ikke som i Grækenland. Min mor laver den bedste frappé, det helt vildt''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 7:43 am
Charlie
Han vidste ikke om hun havde lavet noget med Harry, men af en eller anden grund følte han sig en smule usikker på, om det her mellem dem var det rigtige hvis hun havde. Kunne det de havde været så specielt og værd at han satte sig meget over styr, hvis hun alligevel var sammen med Harry den samme dag hun var sammen med ham? Svagt bed han sig i læben, da han ikke forstod hvorfor han blev så usikker på hende. Svagt rømmede han sig, "Du..har noget på overlæben" Sagde han lidt dumt, inden han alligevel ikke kunne lade være med at smile af hende, da det alligevel så ret komisk ud når hun sad der helt uvidende xD
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 7:58 am
Electra Hun tog hurtigt en serviet op og tørrede sig forsigtigt hen over læben, da det alligevel var en smule flovt at sidde med mælk i hovedet xD ''Fuck altså'' begyndte hun at grine lidt usikkert, inden hun forsigtigt foldede servietten sammen igen. Hun lod blikket hvile lidt på ham og hun vidste ikke, om det var i hendes hoved, men han virkede ikke som sig selv. Grunden til det anede hun ikke? ''Du er underlig'' Tænkte hun helt højt, inden hun svagt bed sig i læben, da det godt kunne lyde som noget 'negativt', ''Altså jeg.. Mener.. Du siger ikke så meget'' forklarede hun, mens hun skrånede hovedet lidt. Var det dét med Harry? Eller måske bare det med festen?
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 8:05 am
Charlie
Han bed sig kort i læben, da hun åbenbart kunne fornemme at han ikke helt var sig selv. Men hvordan skulle han kunne forklarer hvad der egentlig var galt? "Det bare..jeg synes pludselig det hele bliver så kompliceret og..nu holder Simona den fest.." Sagde han og bed sig i læben, da han ikke gad at sidde der og lege hr negativ, men det var virkelig svært ikke at spekulere over tingene mellem dem. Tænk hvis de blev opdaget og han havde mistet alt og hun så fortsætte med at se Harry? Nu vidste han ikke om de havde lavet noget, men alligevel gik det ham på. "Du må undskylde Electra" Sagde han stille.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 8:12 am
Electra Hun bed sig lidt i læben, da hun ikke helt forstod. Og hun forstod heller ikke hvorfor han undskyldte? Hun rykkede en smule usikkert på sig, da han virkede som om, at han var ret tvivlsom når det kom til hende. ''Festen er på ingen måde min idé. Jeg hørte først om det igår'' sagde hun stille. Var det opkaldet, som havde gjort at han tvivlede? Festen? Eller måske begge dele mikset sammen? ''Du ved godt, at du kan bakke ud af det når du end vil. Hvis.. Du en dag vil have at jeg skal lade dig være, så.. Gør jeg det'' sagde hun stille og kunne mærke at hun følte sig virkeligt utilpas ved at sige de ord højt. Men når han ikke forklarede bedre, så vidste hun jo ikke hvad hun skulle tro?
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 8:19 am
Charlie
Han rystede svagt på hovedet, da han ikke ville kunne stoppe med at se hende. "Jeg vil gerne fortsætte med at se dig, men..du ved hvordan jeg ser tingene mellem os" sagde han og hentydet til, at det var ret åbentlyst at der var følelser mellem dem. "Jeg ved jeg også har Simona ved siden af, men..det er svært for mig at høre omkring Harry, særligt når han er så..åbenlyst jaloux. Det kan hurtigt blive meget farligt, hvis han prøver at skabe spild mellem os. Tænk hvis Simona havde været hjemme" Sagde han og sukkede svagt, da han havde det virkelig dårligt med overhovedet at tvivle på hende på den måde, men han vidste jo at det ikke var bevidst gjort.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 8:27 am
Electra Hun blev virkeligt lettet over at høre, at han ikke ville stoppe med at se hende, men hvis det gik ham så meget på, så var det jo mindst ligeså slemt. De var jo hinandens frikvarter og det måtte jo aldrig føltes som en belastning. ''Åbenlyst jaloux? Ej.. Harry er virkeligt.. Virkeligt ikke forelsket i mig, tro mig. At han er en lidderbuk, det.. Kan diskuteres.. Desuden så skal du ikke tro på hvad han sagde.. Jeg har været sammen med ham to gange i mit liv og hver gang har han opført sig som en idiot efter'' forklarede hun, mens gav en svag sukken fra sig. Det kunne godt være at Harry havde opført sig dumt efter, men det ændrede stadigt ikke på det faktum at hun havde lyst til at være sammen med ham, hvilket pludseligt fik hende til at føle sig meget skyldig. ''Desuden..Så er han min bedste ven, han.. Var skæv igår, men han ville aldrig..røbe noget.. Desuden hedder du Jessica i min telefonbog nu''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 8:52 am
Charlie
Han brød sig egentlig ikke om at få en forklaring på tingene. Han forstod godt hvordan hendes forhold til Harry var og det var heller ikke fordi, at hun ikke måtte være sammen med ham, da hun også måtte accepterer Simona. "Du behøves ikke forklarer, jeg tror ikke man kan undgå..at føle som jeg gør lige nu. Selvom han ikke mente det han sagde, så kom det alligevel som et chok" Sagde han stille og vendte blikket mod hende. "Du skal heller ikke holde dig tilbage på grund af mig, vores følelser er seriøse, men..vi ved begge hvor store chancer for, at der sker mere..så jeg ønsker ikke at sætte dit liv på standby"
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 9:02 am
Electra Hun nikkede lidt, da hun godt kunne forstå at det opkald gik ham på. Det gik jo også hende på, for hun var ret sikker på, at hverken Charlie eller Harry ville kunne lære at lide hinanden. Men omvendt skulle de selvfølgelig heller ikke snakke sammen, det ville være alt for underligt.''Holde mig tilbage? Som om jeg er et eller andet vildt dyr'' sagde hun stille, inden hun vendte blikket ned. Hun forstod godt hvad han mente. Det var jo på ingen måde fair, at hun skulle leve i cølibat, fordi at hun var en gift mands 'elskerinde'. Hvis hun ikke skulle se andre, så var hende og Charlies forhold virkeligt ubalanceret. ''Du må heller ikke tro at.. Det er fedt at din kone skal arrangere min fødselsdag.. Altså..Det er pænt af hende, men.. Ja, jeg ved ikke hvorfor hun insistere på det på den måde. Måske er det til hendes egen fordel..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 9:09 am
Charlie
Han så en smule undrende på hende, "Du ved godt hvad jeg mener. Jeg mener, at du ikke skal føle noget ansvar overfor mig " Sagde han og så lidt undrende på hende, da han ikke helt forstod hvor det med det vilde dyr kom fra. Hun burde vide, at han ikke så hende på den måde og at han netop mente, at hun skulle følge sit hjerte og gøre præcis hvad hun havde det bedst med. "Tro mig, havde det stået til mig, så var den fest ikke holdt hjemme ved os. Men hvad vil du have jeg skal sige? Du må ikke holde hendes fødselsdag, fordi jeg ser hende og der vil blive akavet stemning? Selv jeg kender ikke halvdelen af de mennesker der kommer" Sagde han og bed sig i læben, da han lidt afsløret, at han også kunne fornemme det var for Simonas egen skyld.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 9:20 am
Electra Hun vidste godt, at det var lidt tarveligt at snakke lidt grimt om hans kone, men Simona var bare ikke typen som gjorde noget for andre mennesker, så hvad hun kunne finde på til den fest anede hun ikke. ''I det mindste ved du hvem der kommer. Jeg har ikke engang set gæstelisten til min egen fest'' sagde hun og kunne for en stund ikke lade være med at grine lidt, da det var en ret absurd situation. Hun var ret sikker på, at det ikke var hendes egne venner, som var inviteret til den fest, men snarere hele tennisklubben. ''Men jeg ved godt, at det ikke er din skyld.. Det er vist noget min mor og Simona har fundet på i fællesskab.. Tænk hvis de.. vidste.. '' Hun fik det pludseligt lidt svært ved tanken om, at Simona holdte en fest - For den pige, som var utro med hendes mand. Det var jo hende selv, som var helt helt galt på den.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 9:23 am
Charlie
Han lænede sig forsigtigt frem og tog fat i hendes hånd og gav den et lille klem, fordi selvom de måske havde sat og hakket lidt på hinanden, så ændret det stadigvæk ikke på hans følelser for hende og han havde derfor også behov for lige at røre ved hende. "Hvis vi var alene havde jeg kysset dig i stedet" Sagde han stille, han turde dog ikke kysse hende her, da der jo kunne komme nogen ind midt i det hele. Han glemte også helt tiden, når de kyssede og vidste at han ikke ville kunne nøjes blot med et kys. "Men jeg tror du har ret, det var sikkert en skide smart idé de har fået over et spil tennis" Sagde han og grinte let. "Hvis du rigtigt heldig får du også en tenniskage" Grinede han.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 9:36 am
Electra Hun skævede en smule ned mod deres hænder og kunne ikke lade være med at smile lidt, da hun selv hele tiden holdte sig tilbage for ikke at kysse ham. Men at høre ham sige ordene, gjorde alligevel at hun helt blev varm i kinderne. Hun huskede tilbage på festivalsugen, hvor hun konstant begyndte at rødme omkring Charlie, hvilket jo var noget hun normalt aldrig gjorde. Men Charlie kunne altid få hende til det. Han vækkede virkeligt noget helt specielt i hende. ''Jeg tror ikke der er ord for hvad jeg ville gøre ved dig, hvis vi har alene'' svarede hun med et drillende blik, inden hun kort skævede hen mod ekspedienten, som stod og kiggede hen mod hende. Af den grund slap hun forsigtigt taget om hans hånd, da hun ikke rigtigt turde at satse på, at han ikke vidste hvem Charlie var.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 9:40 am
Charlie
Han brummede lidt utilfreds, da hun slap hans hånd igen, han kunne dog godt se ham fyren stod og kiggede og han forstod derfor også hvorfor hun slap. Men han var ikke i humør til at have afstand til hende, han havde behov for at have hende tæt på sig og kunne røre ved hende. Det var underligt, at man kunne savne en person som man var sammen med, men han savnede virkelig at mærke hende ind til sig. "Så må du jo vise mig det en dag" Sagde han drillende og så på hende. Han håbede virkeligt, at han ville kunne overtale Simona til, at han ikke behøvede at være til stede ved Electra's fødselsdag. "Du Electra..bliver du skuffet hvis jeg ikke er der til din fødselsdag?"
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 9:54 am
Electra Hun smilede lidt, da hun ville elske at få lov til at vise ham hvad hun ville gøre ved ham. Hun kunne jo ikke engang give ham en 'smagsprøve' på det, når ham ekspedienten stod og kiggede hen mod dem hele tiden. Men han ville jo ikke kunne se, hvad der foregik bag sofaen, derfor lod hun ganske blidt sin fod køre op langs hans lægge med et svagt smil på læben. Svagt rystede hun på hovedet, da hun faktisk helst så at han ikke kom - Ikke fordi, at hun ikke ville have ham der, men fordi at aftenen kun kunne blive forfærdelig, hvis hun skulle gå og kigge på ham og Simona sammen. ''Nej slet ikke.. Det ville nok være.. Mindst akavet for alle.. Hvis en af os ikke kom..Og ja, jeg.. Kan vist ikke rigtigt hoppe fra''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 9:32 pm
Charlie
Han var glad for at hun forstod, at han helst ønskede at blive væk. Det var jo på ingen måde fordi, at han ikke ville fejre hende, men det ville bare blive så mærkeligt at have Simona og Electra på samme sted. Det ville virkelig også være akavet og stå med Simona også hilse på Electra. Kort bed han sig i læben, da han mærkede hendes fod. "Vi kunne evt. tage op i sommerhuset en weekend efter også holder vi en fest kun for dig. Bare dig og mig og denne gang uden nogen kommer og forstyrrer" Sagde han stille. "Der..kan måske godt gå lidt tid, jeg ved ikke hvornår jeg får..tid" Sagde han med et skævt smil.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 15, 2013 12:52 am
Electra Hun lyttede halvt til hans ord, mens hun havde fået stirreflip på hans læber. Det var utroligt, så meget de kunne lokke hende - og endda uden at han gjorde noget. Man sagde jo altid, at man ville have det man ikke kunne få og lige nu passede det faktisk. Han var utilgængelig for hende når de var ude og hun kunne ikke rigtigt tænke på andet end at få lov til at kysse og mærke ham. Blidt fortsatte hun sin nussen op af hans lægge, mens hun forsigtigt tog en tår af sin frappé. Denne gang sørgede hun bevidst for at få noget skum på læben. Med en ganske rolig og langsom bevægelse fik hun det slikket væk fra læben, mens hun sendte ham et drillende smil. ''Sommerhus ville være dejligt.. Jeg kunne.. Virkeligt.. Virkeligt godt bruge noget alenetid med dig''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 15, 2013 12:59 am
Charlie
Han smilede let, da hun kørte sin fod op af hans ben, han prøvede dog at se så neutral ud som muligt, da ham fyren hele tiden kiggede hen på dem og det ville være lidt flovt, hvis han sad og lavet underlige ansigter xD "Som sagt ved jeg ikke hvornår det ville kunne lade sig gøre, men mon ikke vi ville kunne finde et tidspunkt" Sagde han med et lille smil, da han også godt kunne bruge at være alene med hende i længere tid, uden nogen kom og forstyrret dem. Han havde virkelig svært ved at bilvie siddende på sin plads, da han havde lyst til at have hende tæt på sig. "Hvornår er det Harry rejser? Måske..efter der?"
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 15, 2013 1:08 am
Electra ''Han rejser nogle dage efter festen.. Tirsdag-onsdag tror jeg..'' sagde hun med et kort smil. Det var dog ikke noget, hun gik og så frem til, snarere noget hun blev mere og mere skræmt af. Det med at skulle sige farvel til Harry igen. Dog slog hun tanken ud af hovedet igen, da hun ikke ville tænke på det nu. ''Vi skal finde tid.. Ellers ved jeg ikke hvad jeg skal gøre af mig selv'' svarede hun med et lettere flirtende blik. Hvis de var alene på den kaffebar, så var hun sikker på at hun havde 'ædt' ham for længst. Bare for at pirre ham endnu mere, knappede hun forsigtigt to knapper ned i sin strikkjole og helt 'uskyldigt' begyndte hun at klemme sine bryster en smule sammen. ''Du ved, jeg er danser ikke? Jeg har tit overvejet om jeg kunne finde ud af at strippe..'' sagde hun heeelt tilfældigt xD
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.