Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Sep 13, 2013 2:03 am
Harry
Han brummede let, da hun fik det til at lyde som om at det kun var ham som var problemet. Han vidste godt, at han havde været gået fra hende på det tidspunkt på båden, men hun fik han bare til at lyde så kynisk. "Ah.." Sagde han bare og lod sig falde ned ved siden af hende, dog blev han liggende tæt ved hende, da hun havde fat i hans t-shirt. Han vidste godt, at stemningen endelig var ved at blive god, men den der ramte alligevel ret hårdt. Hvad blev det næste, at hun ikke ville være sammen med ham, når hun vidste at han ville 'forlade' hende, fordi han skulle rejse? Han så på hende og smilede svagt, da han ikke gad at vise at det gik ham på.
Michelle Admin
Antal indlæg : 1864 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Sep 13, 2013 2:15 am
Electra Hun betragtede ham lidt, da han lagde sig ned ved siden af hende. Det var svært for hende at læse, om han blev ramt af det eller om han ikke rigtigt tog notits af det. Tavst lagde hun sig ned ved hans side, mens hun stadigt holdte lidt fast i hans trøje. Hun huskede Charlies ord, det med at han ville gøre sit bedste for ikke at såre hende og at hun havde lovet ham det samme. Men at Harry havde haft ringet ham op, måtte jo gøre det? Og hvis hun gav sig hen til Harry, så ville det især såre ham. Var det i virkeligheden dét, som holdte hende hen? Hun huskede så, at Simona ville komme hjem i dag og at Charlie sikkert også ville være sammen med hende. Skulle hun have skyldfølelse over for Charlie, hvis hun var sammen med Harry? ''Jeg ved godt, at det ville.. Betyde noget for dig, hvis vi.. Men.. Ville det virkeligt betyde noget eller bare.. Betyde noget..''
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Sep 13, 2013 2:24 am
Harry
Han brummede svagt, da hun spurgte hvor meget det ville betyde. Forsigtigt skubbede hans hende hånd væk og satte sig op i sengen med ryggen mod væggen. "Hvorfor skal jeg svarer på det? Afhænger din lyst til mig af, hvor meget det betyder for mig?" Spurgte han med et skævt smil. Han følte lidt, at hun satte ham en smule i klemme, fordi han ville aldrig kunne forklarer sine følelser for hende, og hvis han gjorde ville hun bare sætte spørgsmåltegn ved andre ting om hvorfor at han så kunne være så kold som han ville. Hendes miss Candy flip betød måske heller ikke noget nu? Måske ville det være nemmere, hvis de holdt helt afstand så fra at røre ved hinanden så?
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Sep 13, 2013 2:36 am
Electra Hun trak sin hånd en smule til sig, da han flyttede den. Selv satte hun sig også op, dog bare et stykke fra ham. ''Nej.. Eller..Jo..Måske..'' svarede hun lidt usikkert, mens hun lod blikket hvile på ham. De to gange hvor de havde været sammen, havde en stor betydning for hende. Men når han så havde været sammen med Rachel lige inden han havde taget hendes mødom og så senere hen havde skredet fra hende på båden, havde hun følt sig så lille og ubetydelig, at hun følte at hun måtte have en eller anden forsikring, før hun satte sine følelser over styr igen. ''Jeg.. Er bare bange for, at du.. tror at jeg er nem.. At du kan få.. mig når du vil. Du ved jeg ikke kan.. Sige nej til dig.. Hvis vi skal være sammen igen, så.. Skal det være vores dag.. Som virkeligt skulle betyde noget og..Som vi kan huske tilbage på'' sagde hun stille.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Sep 13, 2013 2:51 am
Harry
Han så en smule undrende på hende og rettede sig en smule mere op. "Så du synes virkelig, at jeg er så kynisk at jeg blot er sammen med dig, fordi jeg synes du skide nem og jeg kan få dig når jeg vil" Sagde han og hævede let sit ene bryn. "Jeg ved godt, at jeg måske ikke har de samme følelser for dig. Men jeg hører konstant på Charlie, du skulle lige gøre dig til før og den anden dag dukker du op og ligger pisse meget op til mig. Og du siger, at jeg kan få dig når jeg vil? Jeg accepterer fandeme dine grænser" Sagde han surt og vendte blikket væk. Troede hun virkelig, at han kun var sammen med hende for at 'udnytte' hende?
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Sep 13, 2013 3:07 am
Electra Hun kiggede hen på ham med et lettere opgivende blik, da de altid endte sådan her. Denne gang var det igen hendes skyld, hvis hun bare kunne holde sin mund. ''Det gør du..'' sagde hun stille, da han aldrig havde presset hende til noget. Det havde altid været når hun ville. Men det var mere efter at det åbenbart altid gik galt fra hans side af. Som om, at han altid skulle bevise over for sig selv, at det ikke betød noget. Hun tav lidt, da hun ikke helt vidste hvad hun skulle sige. Hun havde jo lokket ham i små fælder konstant for nyligt, kun for at kunne blive sur på ham efterfølgende og det indså hun først nu. ''Undskyld, Harry.. Det med miss Candy er.. Virkeligt.. Men.. Jeg forstår ikke dit problem med Charlie, for når du siger det.. På den måde.. Så lyder det ikke til at være fordi, at du tror han vil såre mig.. Men mere som om du er irriteret over at jeg er sammen med ham''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Sep 13, 2013 3:39 am
Harry
Han så på hende, da hun sagde undskyld. "Det går mig på, fordi jeg ikke ved hvor jeg har dig. Du vil gerne have, at hvis vi skal være sammen med gang til, så skal det være specielt. For mig er det sgu altid specielt når vi er sammen. Men hvorfor skal de emner med Rachel bringes op igen, så du ved jeg får dårlig samvittighed. Jeg ved sgu godt jeg dummet mig, men hvis du fik chancen så var du vel også sammen med Charlie imorgen?" Sagde han med et skævt smil. Han sukkede svagt, da han slet ikke vidste hvor han ville hen. Men det var jo netop hans følelser som fik et meget hårdt slag hvergang hun nævnte Charlie, det kunne han bare ikke forklarer hende.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Sep 13, 2013 4:41 am
Electra Hun kiggede lidt ned, da hun faktisk havde været sammen med Charlie i morges. Hvis hun havde været sammen med Harry nu, så havde hun været sammen med to på en dag - Hvad gjorde det ikke hende til? Hun tog sig lidt til hovedet og lod blikket hvile på ham i noget tid, mens hun sad og tænkte i stilhed. Hvornår blev hun så kompliceret? Før hun mødte Charlie tænkte hun sjældent over sine følelser, hun havde sågar kunne holde det skjult for Harry, men nu handlede hele hendes liv sgu om følelser og hun var ved at blive sindssyg af det. Det var nemmere, da hun 'bare' kunne tage sine divanykker på og skjule sig bag dem. ''Jeg har også dummet mig.. Meget.. Rigtig meget og.. Jeg er virkeligt.. Virkeligt ked af at jeg.. Er sådan. Jeg er virkelig.. Ked af at jeg fortalte dig dét..og at jeg føler sådan, men hvad skal jeg gøre Harry? Jeg kan ikke bare..slette det, vel? Ingen kan gøre mig så glad som dig, men.. Ingen kan fandme heller ikke gøre mig så ked af det''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Sep 13, 2013 5:27 am
Harry
Han tog forsigtigt fat i hendes hånd, da han ikke brød sig om at se hende ked af det. Det var på ingen måde heller for at snakke negativt om hende, men det forvirret ham virkeligt. Han havde dårlig samvittighed over, at han havde set Rachel og ikke følte at han komme være der nok for hende, men samtidigt var hun også sammen med Charlie. Hvordan skulle han nogensinde turde fortælle hende, at han havde følelser for hende, når han vidste at Charlie betød så meget. Ville det ikke også blot skabe mere drama? "Hvad med lige nu? Gør jeg dig der ked af det?" Spurgte han stille, da det for ham ligesom var kernen af problemet. Han ønskede egentlig blot at se hende glad.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Sep 13, 2013 6:30 am
Electra Hun rystede svagt på hovedet, da hun ikke var ked af det nu, mere virkeligt forvirret og træt. Men hun var ked af, at hendes følelser stod i vejen for at deres venskab kunne blive normalt igen, for hun var ikke sikker på om de nogensinde kunne vende tilbage til hvordan det var førhen. Hun så ned på deres hænder og klemte forsigtigt om hans hånd. "Jeg havde aldrig troet at det skulle være så kompliceret at knalde med nogen.." Sagde hun med et svagt smil, som alligevel udviklede sig til et grin xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Sep 13, 2013 6:38 am
Harry
Det betød virkeligt meget for ham at han vidste, at hun holdt så meget af ham. Men det gjorde blot, at han prøvede at beskytte hende og hendes følelser endnu mere. Hun skulle ikke såres på grund af ham. Han kunne ikke lade være med at grine af hendes sætning, "Du gør os altid så forvirrende" sagde han og lagde sig ned, han lagde sin arm så hun ville kunne ligge sig ind til ham, hvis hun ville altså.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Sep 13, 2013 6:52 am
Electra Hun lagde sig forsigtigt ned ved siden af ham, da han gjorde "plads" til det. Hun lod sit hoved hvile mod hans arm, mens hun kiggede ham i øjnene med et svagt smil. "Jeg kunne godt bruge en dag, hvor.. Vi.. Ikke nævner Charlie, Rachel.. Ikke er fulde eller høje.. Hvor vi ikke snakker om følelser og hvor vi kan.. Være os.. Lidt ligesom den første dag på båden.." Sagde hun stille, mens hun strøg ham lidt ubevidst hen over maven.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Sep 13, 2013 7:13 am
Harry
Han havde det meget bedre nu, efter at de begge havde snakket ud og fortalte hvordan de følte. Han havde intet imod at høre om Charlie, men han havde lidt følt at hun brugte ham mod ham. "Det skal bare være snart, vi skal drikke på din fødselsdag helt sikkert. Og jeg skal snart hjem. Måske dagen efter din fødselsdag? Der har vi sikker tømmermænd og bare have hyggedag? Med fed grillmad, ligge i sengen hele dagen og bare..lave ingenting?"
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Sep 13, 2013 7:34 am
Electra Hun nikkede lidt, da det ville være skønt med en rigtig hjemmedag. Og de havde jo allerede aftalt at være hjemme ved ham om aftenen allerede. "Skal du egentligt noget i morgen aften?" Spurgte hun og betragtede ham lidt. Hun vidste godt at hun "bookede" ham ofte og at det ikke efterlod så meget tid til hans familie eller Rachel for den sags skyld, men han kunne jo bare sige nej. Men selv ville hun bare "have" ham ved sig så tit hun nu kunne.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Sep 13, 2013 7:37 am
Harry
Han havde helt lyst til at nusse hende ved armen og han skulle virkelig tage sig sammen for at lade være, men han var bange for at det ville sende forkerte signaler til hende. Det var underligt, normalt skulle han kæmpe for at vise følelser, men overfor Electra skulle han koncentere sig for ikke at vise følelser. "Udover jeg skal være sammen med dig, intet" Drillede han.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Sep 13, 2013 8:02 am
Electra Hun begyndte at smile lidt af ham, da han allerede havde afsat aftenen til hende. "Vil du med ud og spise?" Spurgte hun og lod blikket hvile lidt på ham. De havde aldrig nået det i Cardiff og hun syntes lidt, at de havde brug for nogle positive oplevelser. "Ej, så kan vi måske også gå et sted hen efter.. Jeg ved der er åbnet en ny restaurant i centrum, gode anmeldelser og det hele.. Måske kunne vi se film efter? Eller.."
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Sep 13, 2013 8:03 am
Harry
Han smilede svagt af hende da det var dejligt, hvis de kunne have en aften hvor intet gik galt og de bare ville kunne nyde hinandens selskab. "Så skal vi se sådan en rigtig gyser, måske endda i 3d?" Sagde han drillende. Hun var pivet med blod og hun havde også altid været pivet med gyser, men så havde han da en undskyldning for at sidde og holde om hende hele aftenen.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Sep 13, 2013 8:18 am
Electra Hun så på ham med et "skarpt" blik, da det ville være så ledt at hive hende med ind og se en gyserfilm. Det var næsten ligefør at hun hellere ville se en eller anden gyselig musical i Royal Court, men omvendt havde hun så tit bestemt hvad de skulle, så for engangs skyld lod hun ham have "pikken" i deres venskab xD "Du giver popcorn så.. Og lover at jeg må gemme mit ansigt ind i din skulder.."
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Sep 13, 2013 8:27 am
Harry
Han blev en smule overrasket, da hun faktisk gik med til at gå med ind og se en gyser. "Jeg sidder lige ved siden af dig under hele filmen og du skal få den største popcorn du kan spise" Smilede han og betragtede hende kort. Allerede nu glædet han sig helt til at have en dag med hende, hvor de bare kunne slappe af og som fra start til slut skulle være god. Det ville han i hvert fald gøre sit aller bedste for.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Sep 13, 2013 9:21 am
Electra Hun smilede svagt af ham, da hun nu glædede sig til at kunne sidde og 'putte' sig ind til ham på 'lovlig' vis. Hun ville nok komme til at udnytte det lidt og måske glemme at se filmen xD Hun rykkede sig forsigtigt ind til ham og gav ham et blidt kys mundvigen for at 'seal the deal', inden hun lagde sig ned på puden igen med et smil hun ikke rigtigt kunne skjule. ''Mm.. Jeg faktisk lidt træt'' sagde hun stille, da det virkeligt også var ved at være sent. Hun huskede at han kom ved 22 tiden. Hvad klokken var nu, anede hun ikke.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Sep 13, 2013 6:46 pm
Harry
Han var også selv ved at være ret træt og det havde været en små lang dag. Desuden blev han altid ekstra træt af at være uvenner med Electra. Han begyndte blidt at nusse hende ved siden og sukkede tilfreds. "Skal vi sove så" spurgte han stille og kukkede sine øjne sammen.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 2:08 am
(Håber det okay at jeg skifter dag xD)
Electra Hun havde brugt formiddagen på at få ordnet spidser hos frisøren, købt lidt nyt make up og nogle sko, samt været inde og blive 'målt' op, da hun ville have lavet en speciel og skræddersyet gallakjole, når hun skulle til New York. Hun skulle jo til den gallamiddag med Harry derovre og han skulle i hvert fald ikke være flov over at tage hende med xD Hun havde haft brug for en dag til sig selv oven på alt det i går og det var rart at gå det hele lidt på afstand. Alligevel sad skyldfølelsen overfor Charlie der stadigt på grund af det telefonopkald, men hun håbede at han ikke ville tage det så tungt. Og apropos Charlie, så var hun nu på lille hyggelig gågade, som vist var ret tæt på hvor Charlie boede. Hun stoppede forsigtigt op foran et butiksvindue, hvor der hang en virkelig smuk kongeblå kjole med et flot snit. Hun lagde sine poser fra sig og vurderede den lidt. Måske skulle hun bruge den i aften?
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 2:36 am
Charlie
Han var blevet sendt i byen af Simona for at hente en kjole til hende, som hun havde fået lagt til side til Electra's fødselsdag. Han var blevet noget forbløffet over, at hun havde sat sig i hovedet og holde fødselsdag for Electra. Godt nok var Electras mor og hende bedste veninder, men i hans verden virkede det en smule underligt, at holde fødselsdag for en andens datter. Simona havde også snakket noget om, at hun virkelig ønske at det var deres egen datter de skulle holde fødselsdag til og havde opført sig helt fjollet. Han gik netop ud af en butik med en lille pose i hånden og fik et mindre chok, da han var ved at gå direkte ind i Electra. "Oh..Hej" Sagde han forskrækket.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 2:50 am
Electra Hun fik et chok, da der pludselig var en fyr, som var ved at gå ind i hende. Lige da hun skulle til at fortælle vedkommende om at passe bedre på, stoppede hun sin sætning brat, da hun så at 'vedkommende' var Charlie. ''Hej'' sagde hun overrasket og kunne ikke lade være med at smile lidt. Hendes hjerte slog allerede en smule hurtigere end normalt. Hun skævede kort mod posen, som havde en pastellyserød farve, hvilket lidt indikerede, at der lå nogle 'pigeting' dernede, så mon ikke at det betød at Simona var kommet hjem igen? ''Jeg er sikker på at hvad du end har dernede, så kommer den til at klæde dig'' smilede hun kort og vendte blikket i jorden. Hun kom med det samme i tanke om det telefonopkald. Og mon han havde hørt om den fest?
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 3:06 am
Charlie
Han vidste slet ikke hvad han skulle sige til Electra. Han var glad for at se hende, men det var så mærkeligt at de mødtes her på åben gade. "Jeg får en god røv i den" Sagde han og smilede lidt dumt. Det var underligt, men han havde det svært med at indrømme overfor hende, at han var afsted for Simona. "Den er til..din fødselsdag" Sagde han stille, da han gerne ville fortælle hende at han vidste at Simona holdt den fest. Pt prøvede han at finde en mulighed for, at han ikke behøvede at være hjemme. Simona og Electra sammen ville være for mærkeligt. Han var nok også endnu mere forvirret, fordi han ikke forstod hvorfor at hun havde haft ringet til ham. "Skal vi finde et sted og..sætte os?"
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.