VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Michelle
Admin
Michelle

Antal indlæg : 1864

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeMan Aug 12, 2013 10:38 am

Electra
''Tak.. Men jeg skal jo først til den test. Hvis de kan lide billederne, så får jeg måske en kontrakt med dem'' sagde hun med et skævt smil, da det jo var langt fra sikkert. ''Jo, det er jo Victoria's Secret. Det er jo.. Det mest kendte indenfor undertøj og hvis de bare laver et eller andet som går overstregen er de færdige.. Men min far er lidt.. Konservativ.. Min mor ville nok have det fint med det, men min far er også lige de 15-16 år ældre end min mor og han ville nok have det lidt presset med hvis hans lille pige skulle være undertøjsmodel'' sagde hun med et skævt smil, da hun lige kunne høre ham flippe skråt over det, hvis hun spurgte ham xD Dog kunne hun ikke lade være med at grine af ham, da han ville 'øve' med hende. ''Tjooeh.. Hvis du har et godt kamera liggende? Jeg skal jo tage mig ud fra den bedste side''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeMan Aug 12, 2013 10:53 am

Charlie

Han vidste godt at de fleste fædre ville have det svært med sådan nogle valg. Men på den anden side, var det også en virkelig stor chance for hende og hun var virkelig flot. Det gik dog igen lidt op for ham, hvor meget aldersforskel der egentlig var på dem, han kunne slet ikke mindes en tid, hvor han skulle spørge sine forældre om lov til noget som helst. "Måske? Selvfølgelig gør du det" Sagde han selvsikkert, da han slet ikke var i tvivl om hun ville klare det. Han så dog hen på hende, da hun spurgte om han havde et godt kamera liggende. "Jeg har et kamera liggende og jeg sikker på, at jeg kan fange dig fra din bedste side" Sagde han og trak hende en smule ind til sig. "Hvornår skal du så afsted? Lige når du fylder 17 eller?"
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeMan Aug 12, 2013 11:00 am

Electra
Hun smilede lidt, da han havde så meget tiltro til hende. Selv ville hun holde sine forhåbninger nede, da hun ville blive frygteligt skuffet hvis hun ikke gik det arbejde. ''Jeg ringer til mit bureau på mandag og får dem til at lave en tid med Victorias i den uge jeg er i New York..'' sagde hun, da der alligevel var nogle uger til. ''Men den første forhindring er mine forældre.. Jeg ville ønske min far var lidt mere.. Åben.. Over for sådan nogle ting.. Min mor er meget mere large over for sådan noget.. Ej, fortalte jeg dig nogensinde historien om mine forældre?'' spurgte hun, da han jo havde fortalt om hans forældre. Hun huskede dog ikke om hun havde fortalt om sine udover hvad de arbejdede med.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeMan Aug 12, 2013 11:07 am

Charlie

Han smilede let af hende, da det efterhånden havde brugt hele natten blot på at snakke, men alligevel var han langt fra træt af det endnu. "Hvis det endelig skal være, nu ikke fordi at undertøjmodel er noget dårligt eller noget, men der er virkelig nogle..lede svin derude. Så er det sgu det bedste sted du overhovedet kan komme hen. Altså..personligt ville jeg også have det lidt stramt med at give min datter væk, men hvis det var hendes ønske og det var underligt ordentlige forhold, såe" Sagde han med et skævt smil, selvom det nok var et meget stor skridt for enhver forældre. Han lagde sit hoved ned, da han alligevel var en smule ør i hovedet, efter den lange biltur. "Nej, jeg vil gerne høre det?" Sagde han og så nysgerrigt på hende. Af en eller anden grund blev han helt fascineret af hende, når hun forklaret sådan nogle ting xD
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeMan Aug 12, 2013 11:19 am

Electra
Hun vidste godt, at det nok ikke var en fars 'drøm', men hun ville virkeligt ærgre sig over, hvis hun skulle vente i nogle år på at kunne få den mulighed igen. Svagt smilede hun alligevel, da han gerne ville høre. ''Mine forældre er jo begge jurister og min far har et kæmpe firma i dag.. Men dengang de mødtes var min mor lige flyttet fra Grækenland til England for at studere jura. Min far var dengang professor på et universitet i London. Faktisk var min mor hans elev og det var.. Sådan de mødtes og de blev sindssygt forelskede selvom min mor kun var 18 på det tidspunkt og han var 34 eller sådan.. Det blev opdaget og min far mistede sit arbejde som professor, men de blev alligevel sammen.. Min fars familie er meget.. meget.. Konservative, så da han endte med at gøre hende gravid kort tid efter skar de hånden af ham, fordi at de ikke fattede at han ville spilde sit liv på en 18 årig.. Men her i dag er det jo nok den bedste beslutning han har taget..'' smilede hun lidt. Et eller andet sted lå der nok en 'morale' i den historie som hun ville vise Charlie, men han måtte selv 'finde' den.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeMan Aug 12, 2013 11:28 am

Charlie

Han brummede let, da den historie lød meget som dem selv, kort bed han sig dog i læben da et nyt spørgsmål kom op i ham. "Ikke for at snakke udenom, men..hvis din far fandt ud af, at vi var sammen..hvad ville der så ske?" Spurgte han stille. Han havde aldrig før tænkt over, at hendes forældre faktisk spillede så stor en rolle i hendes liv, da hun jo kun var 16. Ville de kunne bestemme om de måtte ses eller ej? Han så dog på hende med et lille smil, da det alligevel lød ret romantisk. "Alder har heller ingen betydning for sådan nogle ting. Man kan sagtens blive lykkelig" Sagde han stille og så på hende. Han var nok begyndt at falde for hende, selvom han ikke ville indrømme det. Faktisk kunne han se dem sammen, sove sammen hver dag og bare have en hverdag. Han sukkede let, da det aldrig ville gå.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeMan Aug 12, 2013 11:35 am

Electra
Hun bed sig lidt i læben, da hun faktisk ikke anede hvordan hendes forældre ville reagere. Hendes far ville nok ikke bryde sig om det, men alligevel var hun sikker på, at det var ham som ville have det nemmere ved at acceptere, at hun havde ligget i en med 35 årig. Hendes mor derimod ville blive virkeligt ked af det, da Simona var hendes bedste veninde. ''Problemet vil nok snarere være min mor.. Hun ville.. Aldrig aldrig tilgive mig for at være sammen med hendes bedste venindes mand. Kæft, hun ville blive ked..'' sagde hun stille og kunne mærke at hun fik helt ondt i maven ved tanken om, at hendes mor skulle være skuffet over hende. Svagt nikkede hun til hans ord. ''Nogle gange må man bare.. Glemme normerne for hvad der er rigtigt og forkert.. Hvad der er rigtigt for.. Dig er måske forkert for andre..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeMan Aug 12, 2013 9:31 pm

Charlie

Han bed sig lidt i læben, da det faktisk var modbydeligt mod hendes mor og Simona. Men han kunne virkelig ikke styre der, jo mere de var sammen jo større lyst fik han til at se hende igen. Han forstod ikke hvordan, at han kunne føle en form for 'tryghed' ved at tænke hendes ind i sit hverdags liv. Han vidste dog, at han virkelig måtte være påpasselig med sine følelser. Han fandt det også virkelig hårdt, at han aldrig nogensinde oprigtigt ville kunne Electra hvad hun betød for ham. For det første var der ingen ord for det de havde og for det andet ville det ødelægge for meget for dem begge. Han var 110% faldet for hende, men om det blot var fordi de kunne snakke så godt sammen blandet med sex eller om han havde følelser for hende kunne han ikke afgøre. Måske var det noget lige midt i mellem? Roligt tog han fat i hendes hånd, "Hvilke normer?" Mumlede han bare drillende og kyssede hende blidt.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeTirs Aug 13, 2013 2:56 am

Electra
Hun smilede svagt, da han kyssede hende. ''Mmh..'' sukkede hun helt, da deres læber mødtes. Selvom hun efter kort tid stoppede kysset, så holdte hun sit hoved tæt op af hans mens hun kiggede ham i øjnene. Det blev efterhånden sværere og sværere at holde følelserne tilbage, selvom hun virkeligt ikke ville give slip på dem. Hvis hun gjorde det, så vidste hun at hun ville stå tilbage med et knust hjerte og ingen Charlie overhovedet. ''Normer.. Som..'' begyndte hun, mens hun forsigtigt tog fat i hans hånd og blidt placerede den ved hendes hofte. ''.. Siger at du ikke må røre mig her..'' fortsatte hun, mens hun kiggede ham ind i hans øjne med et nedtonet smil, i det hun forsigtigt førte hans hånd videre ned af hendes krop og forsigtigt lod den krybe op under t-shirten og videre helt op til hendes bryst, så hendes t-shirt blev trukket op ved maven. ''..Og slet ikke her..'' smilede hun fortsat, inden hun krøb sig tættere ind til ham igen og atter kyssede ham ømt. ''Og du burde slet ikke lade mig kysse dig..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeTirs Aug 13, 2013 3:19 am

Charlie

Han bed sig hårdt i læben og holdt blikket ved hans hånd, som hun førte op til hendes bryst. Roligt begyndte han at kærtegne hende der og mærkede hvordan at han helt fik problemer med sin vejrtrækning. Det var en blanding af at hans puls steg, men samtidigt glemte han helt at trække vejret. "Nej, det burde jeg ikke" Snakkede han hende bare efter munden, da han ikke ville kunne få over sine læber, at hun ikke måtte kysse ham. Han lænede sig en smule ind over hendes, mens han roligt lod sin hånd ned over hendes mave og nussede hende blidt. Han nød virkelig sin tid med hende og han følte virkelig at han kunne bruge evigheder sammen med hende. Han gav hende blidt et klem og smilede let, "Hvis det her er hvad man får ud af at bryde normerne, burde man gøre det oftere" Sagde han med et lille smil.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeTirs Aug 13, 2013 4:02 am

Electra
Hun så op på ham, da han hævede sig hen over hende med et svagt smil. Hun vidste ikke hvordan det kunne lade sig gøre, men han fik hende til at glemme alt andet. Når hun brugte sin tid med Charlie, var hun bekymringsfri og hun følte, at hun ikke behøvede at 'bevise' noget over for ham. Han vidste hvordan hun var og hun kunne være 100% sig selv. Hun løftede sig kort op og placerede et kys på hans pande, inden hun træt lagde sig ned på puden igen og sukkede tilfredst ud. ''Måske skulle vi sove lidt.. Vi har allerede brudt den norm der siger, at man skal sove om natten..'' smilede hun drillende, mens hun lod hendes øjne følge hans hånds gang på hendes mave.

Sidst rettet af Michelle Tirs Aug 13, 2013 5:13 am, rettet 1 gang
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeTirs Aug 13, 2013 4:16 am

Charlie

Han nikkede let, da det virkelig også var ved at være meget meget tidligt xD Dog var det virkelig dejligt, at de ikke behøvede at bekymre sig om noget dagen efter. Ingen af dem skulle noget, så de ville bare kunne ligge arm i arm og sove tæt op af hinanden. Selvom han var en 'sej' rockstjerne, så havde han aldrig kunne lide at sove alene. Der skulle helst være en som man kunne ligge og holde om. "Mmh, sikke nogle banditter vi er" Sagde han med et lille smil og kunne alligevel ikke lade være med at skjule et gab, da han var ved at være virkelig træt. Han lod sig dumpe ned ved hendes side og 'trak' hende helt ind til sig, hvorefter han lagde sin hånd hen over hendes og tog fat i hendes hånd. "Vi bryder også den norm, at vi ikke må være i seng sammen" Sagde han med et lille smil, da det lidt kunne misforstås xD
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeTirs Aug 13, 2013 5:42 am

Electra
''Den norm har vi brudt big time..'' begyndte at hun at grine lidt. Der var så meget at de ikke måtte eller 'burde', men hun vidste ikke hvordan hun nogensinde skulle kunne sige nej til ham? Svagt sukkede hun ud, da det havde været en spøjs dag på så mange områder. Efter Harrys afvisning var stemningen i mellem dem så kølig, at hun aldrig havde følt sig længere væk fra ham før. Samtidigt havde hun aldrig følt sig tættere på Charlie, selvom hun vidste at der var endnu mindre chance for at noget godt ville komme ud af det. Hun så ind i hans øjne for en stund og begyndte at smile lidt, da hun aldrig kunne lade være med at stirre xD ''Er det okay at jeg lige henter noget at drikke inden vi sover?'' spurgte hun og betragtede ham fortsat.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeTirs Aug 13, 2013 7:19 am

Charlie

Han lå og prøvede at holde sine øjne åbne, da hun kiggede på ham men han var virkelig træt, så hans øjne faldt hele tiden i xD "Mmh, der står friske kolde vand i vores køleskab" Sagde han stille. Han regnet ikke med, at hun ville have andet at drikke end vand, da de lige havde børstet tænder og sådan noget sodavand smagte frygteligt efter. Selvom hun lige havde sagt, at hun ville hente noget i køkkenet krøb han alligevel en smule tættere ind til hende. Det var nok første og sidste gang, at de ville ligge sammen hjemme hos ham. For fremtiden ville Simona være der og han turde slet ikke tænke på, hvor besværligt det ville være at ses. Hun boede ved sine forældre, han med Simona og det tog tid at komme ud til sommerhus, udover dette måtte de ikke ses offentligt. Han sukkede helt opgivende ved tanken.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeTirs Aug 13, 2013 7:41 am

Electra
Hun begyndte at vride sig en smule 'væk' fra ham, da han havde krøbet sig ind til hende. ''Det er meningen, at du skal slippe mig'' smilede hun af ham, inden hun blidt placerede et kys på hans læber. Det var surrealistisk at være hjemme hos ham på den måde. Faktisk vidste hun ikke rigtigt, om hun brød sig om det eller ej, da alt mindede hende om Simona. Forsigtigt rejste hun sig fra sengen og gik op af trapperne der førte op til stueplanen igen. I sin egen lille verden gik hun ud i køkkenet, åbnede køleskabet og tog en vandflaske ud. Derefter lukkede hun lågen igen. Men da hun skulle vende sig rundt, fik hun sit livs største chok, da der sad en fyr henne på en barstol ved køkkenøen og drak en øl. Hun blev så forskrækket, at hun gav et skrig fra sig, hvilket bare fik manden til at grine og sige 'Charlie for helvede, din frækkert..' til sig selv xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeTirs Aug 13, 2013 7:53 am

Charlie

Han var så småt faldet i søvn, dog vågnede han med et chok da han hørte Electra skrige. Hurtigt røg han ud af sengen og løb op i køkkenet. Dog stoppet han hurtigt op, da han så at Aiden sat i hans køkken helt roligt og drak en øl. Han og Aiden havde gennem årene haft en del hemmeligheder med hinanden og det var ham, som han kom bedst ud af det med i bandet, derfor han havde også en nøgle. Selvom de havde mange hemmeligheder for hinanden, så måtte en 16 årige vel være for meget? "Hvad..laver du her?" Spurgte han lidt dumt. Han vidste, at Aiden kendte ham for godt til at vide, at der var noget mellem ham og Electra, derfor ville det intet nytte at bortforklarer sig. Dog bandede han højlydt inde i sig selv. Han gik over og fandt et tæppe, som han gik hen og lagde hen over Electra skuldre, da hun måske følte sig en smule bar, "Er du okay?" Brummede han stille.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeTirs Aug 13, 2013 8:01 am

Electra
Hun stod som frosset fast og tog tæppet en smule om sig, da Charlie lagde det på hendes skuldre. Tanken om at det måske kunne komme ud nu, fik hendes hjerte til at hamre og hun følte sig helt 'forpustet', selvom hun jo blot stod der. Hun bed sig en smule i læben og kiggede kort ned på sin trøje, da det gik op for hende at der også var et billede af fyren på hendes trøje xD 'Jeg ville bare se hvordan det gik efter alt det med Nick. Men jeg kan se at det.. Kører helt fint' svarede fyren og lavede en skålegestus med sin øl, mens han igen begyndte at skratte lidt af grin. ''Jeg.. Sætter mig lige nedenunder.. Så.. Kan I snakke..'' sagde hun stille og begyndte at bakke en smule bagud. Hun overvejede lidt om hun bare skulle stikke halen mellem benene og løbe sin vej.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeTirs Aug 13, 2013 8:19 am

Charlie

Han bed sig let i læben, da Electra gik, han havde det ret dårligt med at hun skulle sidde alene i uvished men på den anden side, var han også nødt til at få tingene med Aiden på plads først. Aiden var ikke gift og han havde derfor en del kvindelige bekendte. Aiden drak sin øl ud og de fik en aftale om, at han skulle komme den næste dag, hvor de ville kunne snakke tingene ordentligt igennem. Så efter 20min var han og Electra igen alene. "Fuckfuck" Sagde han til sig selv og bed sig i læben, da det virkelig var noget lort. Aiden havde aldrig sladret om noget, men der var selvfølgelig en chance. Men det viste bare, hvor holdbarhed der var i hans forhold med Electra, ikke engang hjemme hos ham ville de kunne føle sig sikre. Han gik nedenunder og åbnede døren ind til gæsteværelset. "Hey" Sagde han stille.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeTirs Aug 13, 2013 8:27 am

Electra
Hun havde imellem tiden fået skiftet om til sin kjole, da hun ikke rigtigt vidste, om det måske bare var bedst at hun gik efter i stedet for at sove der. Tanken om at det hele måske kunne være slut nu var virkeligt nedslående og hun kunne slet ikke få styr på sine tanker eller sin hjertebanken. Da Charlie kom ind i værelset, trak hun vejret dybt og kiggede væk fra ham. Hun overvejede, at han måske ville sige at de ikke skulle ses mere, da det var alt for farligt for ham. Hun kunne slet ikke holde tanken ud om, at det allerede kunne være slut. ''Hvad.. Sagde han så?'' spurgte hun stille, da han alligevel havde været længe væk. Hun kunne mærke at hun slet ikke kunne sidde stille, da hun var så nervøs over at høre ham sige 'det går ikke længere'.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeTirs Aug 13, 2013 8:42 am

Charlie

Af en eller anden grund, turde han slet ikke og gå over til hende. Han ønskede slet ikke, at der på nogen måde skulle være den afstand i mellem dem, men var det stadigvæk i orden med hende, at de var tætte? Særligt når hun havde taget sin kjole på og åbenbart havde planer om at gå, det var ikke ligefrem en kjole man ville vælge at sove i. "Han..synes det var noget rod og..at jeg risikere for meget. Men han indtil videre holder tæt også fortæller jeg ham..hele historien imorgen" Sagde han og bed sig i læben. Han tog sig til hovedet og gik hen og satte sig på sengen. Hvordan de skulle tackle det her vidste han ikke, han havde nærmest fået en 'afhængig' af hende. Hvordan han fremover måske skulle undvære den frihed hun gav ham, vidste han ikke.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeTirs Aug 13, 2013 8:53 am

Electra
Hun kunne slet ikke få sig selv til at kigge på ham, da hun konstant ventede på at høre de ord. Svagt skælvede hun en smule hen over kroppen, mens hun prøvede at holde sig i ro, men hun anede slet ikke hvad hun skulle gøre af sig selv. Selvom hans ven havde grinet lidt af situationen, så vidste man aldrig hvor man havde folk. Men måske var de 'heldige', at den person som havde opdaget dem var en tæt ven til Charlie. Ville venner virkeligt gå bag om ryggen på hinanden? Hun vendte sig en smule væk fra ham, da hun hele tiden havde siddet og kæmpet for at holde tårerne tilbage, men den kamp tabte hun nu. Hun havde aldrig tudet foran Charlie før og hun brød sig heller ikke om det, for det måtte så klart for ham, at det de havde betød mere for hende end hvad det 'burde'. Hun gad ikke engang at tørre sine tårer væk, da hun var helt opgivende.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeTirs Aug 13, 2013 9:17 am

Charlie

Han tænkte slet ikke over, at det måske var upassende at stå og holde om hende, når de lige var blevet opdaget, men det var han sådan set fuldstændig ligeglad med nu. Han fik det virkelig dårligt da hun blev så ked af det og gik derfor hen til hende og trak hende ind i sin favn. Forsigtigt kyssede han hende ved hendes hårkant. Det gjorde helt ondt på ham, at se at hun blev så påvirket over at de måske ikke kunne ses i fremtiden. Han vidste, at Aiden aldrig ville sige noget til nogle, men han ville helt sikkert prøve at tale ham fra at se Electra. "Han siger intet" Sagde han bestemt, da det var vigtigt for ham, at hun forstod at de på det punkt var sikre.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeTirs Aug 13, 2013 9:28 am

Electra
Hun satte sig så tæt ind til ham, som hun overhovedet kunne, mens hun lod sit ansigt blive 'begravet' i hans brystkasse. Hun kunne mærke hvordan hun alligevel blev roligere, da Charlie sagde at hans ven intet ville sige. Men om det så betød, at Charlie og hende kunne fortsætte som hidtil, vidste hun ikke. Selvom hun havde vidst, at hun inderst inde var blevet lidt glad for ham, så havde hun ikke regnet med at dette ville være hendes reaktion, hvis der en dag skulle ske noget. Hun var blevet sindssygt ræd, men ikke over at være blevet opdaget. ''Jeg.. Har hele tiden troet at jeg var bange for, at vi blev opdaget.. Men det er jeg ikke.. Det.. er tanken om at miste det.. her.. som gør mig bange'' sagde hun stille uden at kigge på ham. I stedet lænede hun fortsat sin pande mod hans brystkasse,
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeTirs Aug 13, 2013 9:42 am

Charlie

Han havde det virkelig dårligt med, at det var måden de var blevet opdaget på. Selvfølgelig var det godt, at Aiden intet ville sige videre, men at kunne have ønsket, at det var ham som var blevet opdaget og ikke hende. Hårdt bed han sig i læben, da hun sagde, at hun var bange for at miste det de havde sammen. Han trykkede hende hårde ind til sig, da hun sagde det, da han også var bange for at miste hende. "Det må bare ikke ske" Sagde han stille. Han kunne dog langt fra love noget. Hvis det kom frem, så ville det jo ikke blot gå udover ham selv, men hele bandet. Det var helt kommet bag på ham, hvor meget hun var kommet til at betyde på så kort tid.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeTirs Aug 13, 2013 9:57 am

Electra
Hun bed sig lidt i læben over hans ord, da han på den måde viste, at han heller ikke ville miste hende. Betød det, at de kunne blive ved med at ses? Hun kiggede op på ham med et svagt suk og lod sine øjne lede efter hans indtil de fik øjenkontakt. ''Det.. Her må ikke ske igen.. Vi.. Kan ikke tåle at blive opdaget en gang til..'' sagde hun stille, da de virkeligt skulle være mere forsigtige. Hun syntes at de havde taget deres forholdsregler indtil videre, men det var åbenbart bare ikke nok. ''Måske.. Bør vi slet slet ikke være i London.. Her.. Er alt for mange mennesker som vi kender.. Det.. '' hun vidste ikke hvordan det kunne foregå fremover. Bare det at de aldrig kunne have en fast aftale var svært at overskue.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitime

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 10 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick & Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: