Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 5:38 am
Electra Hun bed sig hårdt i læben, da han reagerede sådan. Hun vidste godt, at hun havde 'stukket' til hans samvittighed ved at sidde og nedværdige sig selv, men hun tænkte på en måde ikke over hvad hun sagde, men mere hvordan hun følte. Alligevel blev hun en smule 'sur' over, at han pludselig sad der med store og frustrerede armbevægelser. For så skulle han da lige prøve at være ulykkeligt forelsket, så kunne han først sidde sådan. ''Ja, det vil gøre mig virkeligt lykkelig at være sammen med én, som ikke havde nogle følelser for mig. Virkeligt'' sagde hun ironisk og rystede opgivende på hovedet. ''Ved du hvad det mest tragiske er? Jeg tror at en 35 årig gift mand kan lide mig mere på 2 uger end hvad du nogensinde har gjort i fem år.. Det.. Det er jo mig, der er åndssvag at blive ved med at være forelsket i dig. Jeg ødelægger.. Jo vores venskab..''
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 5:48 am
Harry
Han bed sig hårdt i læben, da hun sagde Charlie følte mere for hende, end han gjorde. Han lod sig lidt falde sammen i sofaen og vendte blikket væk fra hende. Det her var jo netop for hendes eget bedste, han var stærk for hende skyld. De ville aldrig blive lykkelige hvis de var sammen. "Jeg mente..hvis nu jeg havde de følelser for dig, om du så ville være lykkeligt i et forhold, hvor din..kæreste var flere tusinde kilometer væk" Sagde han og bed sig i læben. Det var ret underligt, at hentyde til dem som kærester. "Undskyld, det var ikke for at hidse mig op. Men..jeg ved ikke hvordan jeg skal reagere" Sagde han stille og rykkede lidt usikkert på sig. "Men for mig, er der intet som kan ødelægge vores venskab. Du..betyder for meget for min hverdag"
Mychell
Antal indlæg : 1565 Join date : 02/04/12
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 5:58 am
Electra Hun trak en smule på sine skuldre, da hun ikke kunne se dem 'sammen' nu. Hendes forældre ville aldrig tillade, at hun tog til New York alene så tit og slet ikke mens hun skulle til at afslutte skolen og hvad med bandet? Men man vidste jo aldrig hvad fremtiden bragte og det var lidt dér at hun havde håbet at der en dag ville åbne sig en mulighed for hende og Harry. ''Hvis du havde sagt at du elskede mig før, så.. Ville jeg nok have foreslået, at vi.. Levede vores liv som vi plejer de næste 2-3 år.. Hvis følelserne stadigt var der til den tid, så.. Havde det måske været værd for mig at flytte fra England. Men lige nu kan jeg ikke.. Så nej.. Vi.. Ville ikke have været lykkelige.. Det tror jeg ikke'' sagde hun stille, inden hun rejste sig en smule op. Det var efterhånden ved at gå op for hende, at den drøm efterhånden var blevet manet til jorden mange gange. Hvorfor hun blev ved med at tro på den, vidste hun ikke.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 6:03 am
Harry
Han bed sig let i læben, da han vidste at de følelser han havde for hende aldrig ville forsvinde. Alle de år han havde kendt hende, havde han kæmpet med at holde dem nede. Et eller andet sted, så kunne han heller ikke leve med, kun at have hende 'halvt'. Hvis de ville se tiden an om 2-3 år, ville han virkelig have svært ved at se hende med andre, det havde han allerede nu, så hvordan skulle det gå, hvis han gik med et håb om at hun blev 'hans' om nogle år. Svagt sukkede han og rejste sig op, hvor han hurtigt tog fat i hendes hånd og trak hende ind til sig i et kram. Han løsnet dog hurtigt sit greb, da han virkelig var usikker på, om hun havde lyst til at være så tæt på ham nu, hvor han lige havde afvist hende.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 6:26 am
Electra Hun skævede forsigtigt ned til deres hænder og lod sig blot blive trukket ind til ham. Selvom hun ikke vidste hvad fremtiden bragte for de to, så vidste hun med sikkerhed at de altid ville være ''sammen'' på en eller anden måde. Hun kunne i hvertfald ikke forestille sig et liv uden ham, om det så blev som bedste ven eller mere, vidste hun ikke. Men hvis følelserne bare ikke var der, så var der jo intet at gøre. Hun måtte bare 'acceptere' at de var og blev venner. ''Harry.. Ville det gøre noget, hvis jeg tog hjem? Jeg.. Har ikke været hjemme i næsten 2 uger og.. Det er ikke fordi, at jeg ikke vil være her sammen med dig, men.. Jeg trænger virkelig bare til at sove og.. Være lidt alene..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 7:26 am
Harry
Han bed sig lidt i læben, da hun spurgte ham om det var iorden at hun tog hjem. Selvom hun sagde, at det ikke var for noget, at han havde sagt så var han lidt i tvivl, havde han været ærlig omkring sine følelser ville hun så også tage hjem nu? Han trak dog let på skulderne og så på hende, "Selvfølgelig, skal jeg køre dig eller tager du en taxi?" Sagde han stille, da han intet havde imod lige at køre hende hjem. Det var det mindste han kunne gøre, når han havde løjet om sine følelser. Men han var stadig sikker, på at det var det bedste for dem. "Hvornår..kan vi ses igen?" Sagde han stille. Han ville lige sikre sig, at de havde en dato.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 7:48 am
Electra Hun havde kun fået sovet nogle få timer og var vågnet ved 1 tiden om natten. Faktisk savnede hun lidt at snakke med sin mor, som hun altid havde kunnet betro sig til. Godt nok havde hun aldrig fortalt om Harry, men hendes mor var jo ikke blind og havde altid sådan nogle gode råd at komme med. Hun sukkede opgivende og trak forsigtigt sin dagbog op af skuffen fra sit natbord, inden hun slog op på en blank side. Tænkende bad hun sig i læben og skævede kort hen mod døren ud til badeværelset, hvor hun havde hængt kjolen fra Harry op på en bøjle. Svagt sukkede hun, inden hun begav sig til at skrive; Uanset hvor mange blomster jeg plukker bladene af, så ender jeg altid på 'elsker ikke'.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 7:59 am
Charlie
Han havde siden Nick blevet indlagt været på hospitalet. Selvom han ikke havde været inde og besøge Nick, så havde han haft behov for at være i nærheden, hvis der havde været problemer. Desuden vidste han, at han ikke ville støde ind i nogle han kendte der. Han ville egentlig gerne have haft besøgt Nick, men der skulle gå nogle uger, inden han måtte få besøg, da Nick skulle vænne sig til livet der. Han havde nu været hjemme nogle timer og sad bare ud i sin have og tænkte tingene igennem. Lidt usikkert tog han sin mobil og skrev til Electra. 'Jeg er hos dig om 15min'. Skrev han bare og bed sig i læben. Det var sent og han ville ikke give hende noget valg. Han havde brug for at se hende nu xD Han blev dog siddende og ventet på svar.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 8:07 am
Electra Hun skævede kort ned til sin mobil, som pludseligt vibrerede. Forsigtigt lagde hun dagbogen fra sig og tog telefonen op for at læse beskeden. ''Hvad fanden..'' mumlede hun overrasket, da det faktisk var første gang at Charlie havde kontaktet hende. I hvertfald uden at Simona havde ringet op xD ''Mød mig ved parkeringspladsen ved Morrisons'' skrev hun tilbage til ham, da hendes far nok ville blive lidt mistroisk hvis han var vågen og kigget ud af vinduet. Lige nu var hun glad for at hun boede i en tilbygning til huset og ikke i selve huset xD Hun rejste sig hurtigt op og gik hen mod badeværelsesdøren, hvor sølvkjolen hang. Selvom det var lidt ondt over for Harry, så ville hun alligevel 'fryde' sig over hvis andre fik fornøjelsen af den. Hun tog den hurtigt på samt noget mascara, inden hun gik ud af døren og begav sig til at vente foran Morrisons, som var et mindre varehus ikke langt fra hende
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 8:14 am
Charlie
Han skyndte sig op, da hun skrev tilbage at han kunne møde hende. Han havde ikke regnet med, at hun faktisk kunne eller for den sags skyld ville når det var så sent. Han vidste også, at det var dumt at skrive fra sin mobil til hende, men Simona var på ferie, så hun ville alligevel ikke kunne tjekke hans mobil. 20min efter kørte han ind på en parkeringspladsen og slog kort det lange lys til at par gange, da han så Electra. Han stoppede bilen og steg ud, for at sige ordentligt hej. Helt uden videre gik han bare helt op af hende, lagde sine hænder ved hendes hofter og begyndte blidt at kysse hende. Sådan sagde de altid hej nu xD
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 8:31 am
Electra Hun smilede lidt, da hun så hans bil køre ind på p-pladsen og han derefter kom hen mod hende. ''He...'' nåede hun at sige, før han havde presset sine læber mod hendes. Hun lukkede sine øjne en smule sammen og lod forsigtigt sine hænder køre op mod hans nakke, hvor hun roligt lod sine fingre grave sig ind i hans hår. Det der egentligt forvirrede hende lidt var, hvordan man kunne elske én, men alligevel savne kys og kærtegn fra en helt anden? Hun sukkede tilfredst, inden hun forsigtigt slap hans læber og i stedet gav ham et lettere 'voldsomt' kram, da hun var sikker på, at de begge to nok havde brug for det. På en eller anden måde var Charlie blevet hendes 'frikvarter' væk fra hendes normale liv. ''Var det svært?'' spurgte hun stille og trak sig forsigtigt væk, så hun kunne se hans ansigt igen.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 8:46 am
Charlie
Han rystede let på hovedet, da det ikke havde været så svært at finde. "Nej, jeg kan fornemme hvor du er på lang afstand, så pas på" Mumlede han bare drillende. Han havde siden den aften, hvor de var nødt til at tage hjem til Nick og Hazel haft lyst til at kysse hende. Han havde ikke tænkt sig at fortælle, hvor de skulle hen da det skulle være en overraskelse for hende. "Lad os se at komme afsted, vi skal køre lidt tid" Sagde han bare drillende, inden han gik hen og åbnede bildøren for hende. Igen ville han ikke give hende noget valg for at bestemme hvad der skulle ske. Han havde godt nok været sig selv og slappet helt af de sidste par dage, men der faldt en anderledes ro over ham, når ham var sammen med Electra.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 8:59 am
Electra Hun så undrende hen mod ham, da de skulle et sted hen. Eftersom at han ikke sagde hvorhen, så måtte det jo være en overraskelse xD Hun satte sig forsigtigt ind i bilen og trak selen over sig og sukkede tilfredst. De sidste par timer havde hun været virkeligt ked af det og nok fået lidt for meget trøst fra hendes to bedste venner, Ben og Jerry, men bare det at være sammen med Charlie nu fik hende helt på andre tanker og hun virkede allerede mere glad igen. ''Klokken 2 om natten? Kunne du ikke sove?'' spurgte hun med et svagt smil og skævede kort hen mod Morrisons indgang, hvor der stod en vagt. Han måtte godt nok tro, at de var syge i hovedet over at være vågen så sent og mødes på en tilfældig parkeringsplads xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 9:15 am
Charlie
Hans satte sig ind i bilen og kørte hurtigt væk derfor. De skulle et lille stykke udenfor London og der var ingen på vejen så sent, så han sørgede for at køre godt til. "Jeg har haft lidt svært ved at sove siden det med Nick skete" Indrømmet han med et skævt smil, han vidste at Nick nu var et godt sted, men han kendte Nick nok til, at han hadet at få frataget sig sin frihed. Dog så han en smule undrende på hende, da det gik op for ham, at hun nok ikke vidste noget. "Den aften..tog jeg direkte hjem til ham og fik en lang snak med ham, hvor jeg overtalte ham til at lade sig indlægge. Han fik 24timer til at sige farvel til sine venner" Sagde han stille.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 9:24 am
Electra Hun bed sig lidt i læben, da hun godt vidste, at det havde været nogle sværere dage for Charlie uanset hvad. Men at sige 'farvel' til sin søn var nok det værste af det hele. ''Det.. Er også det eneste rigtige.. Han var ved at komme ud hvor man ikke kan bunde.. Bare det at han slog Hazel..'' sagde hun stille, da det virkeligt kun var svage mænd der gjorde sådan. Men som sagt havde han nok gjort det ubevidst - Men derfor blev Nick stadigt aldrig hendes favoritperson og det var nok lidt gensidigt. ''Har du været derude hele dagen, siden du ikke har sovet?'' spurgte hun og betragtede ham lidt. Det slog hende kort, at selv i mørket var hans øjne helt blå. Hun rystede kort på hovedet af sig selv og vendte blikket lige ud.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 9:38 am
Charlie
Der gik ikke lang tid, før at de nåede ud til motorvejen og han kunne sætte farten yderligere op. Han brummede let, da hun nævnte at han havde slået Hazel. Han havde tydeligt kunne se, at Nick virkelig holdt af Hazel, men om det var rigtigt at snakke med Electra om, vidste han ikke rigtigt. Hun havde sine grunde til, ikke at ville snakke om Nick. "Hvad med Hazel? Er hun okay?" Sagde han stille. "Der er ikke besøgstid, men jeg ville være der de første par dage, hvis der var noget som gik galt. Nick vidste det ikke, da jeg tror..at chancen for en udvej ville være større for ham" Sagde han med et skævt smil.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 9:47 am
Electra Hun nikkede lidt, selvom Hazel selvfølgelig havde virket lidt chokeret over det. Men alligevel havde hun jo hjulpet ham, hvilket hun syntes virkeligt var stort af hende, når man tænkte på hvad hun havde været igennem. ''Det er altid noget, at du har lidt.. Luft i dit skema i øjeblikket'' sagde hun stille, da det virkeligt måtte have været svært for ham, hvis han skulle på tour lige nu og han vidste at Nick bare sad alene flere tusindvis af kilometre væk fra ham. Hun kiggede lidt ud af vinduet og smilede lidt, da det var helt underligt, at der næsten ikke var nogle biler på vejene. ''Hvor det rart at køre bil lige nu..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 9:57 am
Charlie
Han tog sin ene hånd over til hende og famlede lidt i mørket, inden han fandt hendes hånd. Det var lidt underligt, at sidde og holde i hånd, mens man kørte bil men han havde et behov for at mærke hende, og de kunne desværre ikke sidde tættere nu. Dog ville de snart være fremme, han drejede af motorvejen og smilede let, da de nærmede sig et skovområde. Uden hun vidste det, havde han pakket en masse tæpper, som lå bag i bilen. Der var også en kølevogn med noget drikkelse. "Jeg er i hvert fald glad for, at du ville ses. Vores sidste møde..endte brat..lidt meget for brat efter min mening" Sagde han og kunne ikke lade være med at grine.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 10:05 am
Electra Hun smilede lidt, da hun mærkede hans hånd ved sin. Det var nok det, som hun allerbedst kunne lide ved Charlie. Han var så impulsiv og han var ligeglad med normerne. Hvis Harrys mor mente at hun var 'dårlig selskab', så ville hendes mor nok sige det samme som Charlie. Men i virkeligheden var han lidt dét, som hun havde brug for. Selvom hun havde kendt ham i så kort tid, så var han alligevel den person, som hun pt. følte at hun kunne betro sig allermest. ''Ej.. Det var frygteligt.. Jeg ville virkeligt ønske, at vi bare have haft en time mere.. Det er frygteligt at sige oven på det som skete, men.. Jøsses..'' smilede hun lidt og kunne mærke at hun fik helt gåsehud ved tanken om den aften xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 10:13 am
Charlie
Han nikkede hurtigt, da de virkelig godt kunne have brugt en time mere, eller to? Det var endnu værre, når det havde været med Electra, fordi de i forvejen havde så lidt tid sammen. "En time?" Sagde han og grinte helt hånligt, inden han begyndte at grine, "Hvis du tror jeg havde været færdig med dig på en time, såååe" Brummede han og rystede på hovedet, da det nok ikke ligefrem gjorde det nemmere at de var blevet afbrudt. Han drejet af ind til en skov og stoppet efter få hundrede meter, da de kom ned til nogle klipper ved noget vand. "Nu..hvor vi ikke kom afsted ved sommerhuset, så..tænkte jeg vi kunne være her" Sagde han stille og nikkede bagud. "Jeg har masser af tæpper med, så vi kommer ikke til at fryse"
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 10:22 am
Electra Hun smilede lidt af hans ord, da de blot fik hende til at længtes endnu mere tilbage til at være foran pejsen sammen med ham igen. Det havde været helt filmisk og så romantisk. Faktisk kunne hun ikke mindedes at hun havde oplevet noget lignende. Hun kiggede ud af vinduet og bed sig i læben, da hun kunne se vandet fra bilen. ''Åh..'' sagde hun stille med et svagt smil på læben, da hun ikke havde regnet med dét. Hun kunne ikke komme på en bedre idé, når ens tanker fyldte lidt for meget end at være nede ved vandet - Også så sammen med Charlie. Forsigtigt fik hun selen af, inden hun lænede sig hen mod ham og placerede et kys på hans kind. ''Selvom du er hård rockmusiker, så er du mere romantisk end Shakespeare'' smilede hun drillende til ham.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 10:45 am
Charlie
Han smilede svagt af hende, da hun kaldte ham for romantisk. Et eller andet sted, havde han ikke fundet det specielt svært, at tænke sig til det sted her. De skulle være et sted, hvor de var sikre at ingen ville se dem, men det skulle også være et sted med en betydning for dem. Han tog hurtigt fat i poserne, inden han steg ud af bilen. Nu hvor solen var gået ned, så var det små koldt, men der var heldigvis ingen vind. "Jeg ved der er en stor flad sten hernede, som vi kan sidde på" Sagde han og rakte den letteste pose til hende, "Hvis du vil tage den, så tager jeg køle'vognen'" Sagde han med et skvæt smil, da den var ret tung. Han lod bare bilen stå ulåst, da der alligevel ikke ville komme ned. "Skal vi gå?" Sagde han og begyndte at gå ned mod vandet.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 11:20 am
Electra Hun steg ud af bilen og tog imod den ene pose. Hun nåede også lige at tage et par tæpper over armen, da hun syntes at det var synd at han skulle bære det hele. Hun fulgte med ham ned til vandet og smilede let, da hun fik øje på den sten som han havde fortalt om. Det var faktisk sindssygt mørkt og der var selvfølgelig heller ikke nogle gadelamper heromkring. Faktisk var det lidt uhyggeligt, men at hun havde Charlie ved sig gav hende alligevel en vis tryghed. Hun spredte et par tæpper hen over stenen, så den ikke ville blive alt for hård at sidde på, inden hun vendte blikket tilbage mod ham med et svagt smil. ''Jeg kan ikke tro at vi er her klokken halv tre om natten'' smilede hun lidt og så hen mod vandet.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 11:29 am
Charlie
Han lo let, da det nok var lidt sindssygt at tage ud til nogle klipper midt om natten. Men han ville gerne have, at hun husket ham for noget positivt. Han havde en svag fornemmelsen af, at de ikke ville kunne forsættes med at ses, ikke fordi han ikke ville, men tingene var ved at blive så besværlige og mon ikke, at Simona var virkelig mistroisk når hun kom hjem igen. Han satte køletasken bagerste på stenen, inden han tog sine sko af og gik ud på tæppet. Roligt rakte han sin hånd frem mod hende, så hun ville kunne støtte sig til ham. Selvom pejsen havde været romantiske, så synes han faktisk også at dette var. Han så op i himlen og bed sig let i læben, da man kunne se en masse stjerner og en fuldmåne.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 11:37 am
Electra Hun tog forsigtigt imod hans hånd og kom op og stå på stenen. Lige nu var hun ret glad for, at han havde taget så mange tæpper med. Hun havde ikke overtøj på og hun havde bare ben. Det eneste hun sådan set havde på var den sølvkjole, som Harry havde givet hende. Hun bed sig lidt i læben, da hun stadigt holdte fast i ham, selvom hun var kommet op på stenen xD Forsigtigt stillede hun sig mere ind til ham, for det første fordi at hun bare gerne ville være tæt på ham, men også fordi at hun gerne ville stjæle lidt kropsvarme. Hendes arme var faktisk blevet virkeligt kolde bare ved at gå fra bilen hen til stenen. ''Du bruger en god aftershave..'' sagde hun med en drillende undertone og kyssede ham blidt ved kæben.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.