Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Sep 03, 2013 9:57 am
Charlie
Han brummede en smule da han ikke vidste hvordan han skulle forklarer det. "Du giver mig lyst til at passe på dig, til at behandle dig ordentligt og ja behandle dig som en ægte mand gør" sagde han stille og så på hende. "Jeg ved godt det med simona er et problem, men udover det vil jeg aldrig nogensinde gøre noget som såre dig" sagde han og så hende dybt ind i hendes øjne.
Michelle Admin
Antal indlæg : 1864 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Sep 03, 2013 10:20 am
Electra Hun sank svagt en klump og hun kunne faktisk ikke rigtigt finde frem til, hvorfor at hun blev så bevæget over hans ord. Måske lå det i, at hun havde mistet troen på, at der fandtes andre fyre end Harry for hende, og nu lå hun dér sammen med én, som ville passe på hende og kun ville hende det bedste. ''Det.. Ved jeg godt.. Jeg stoler på dig.. Sikkert.. Meget mere end hvad jeg burde.. Men.. Det gør jeg.. Virkeligt. Du.. Du gør mig tryg på en.. Måde jeg ikke har prøvet før..''
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Sep 03, 2013 10:26 am
Charlie
Han brummede en smule af hende og hævede det ene bryn. "Nå okay" sagde han og kunne ikke undgå at mærke et stik i brystet på ham. Han synes ikke at han havde gjort noget forkert og hun derfor ikke havde en grund til at stole på ham. "Du burde simpelthen ikke stole på mig fordi… jeg gift?" Sagde han og rettede sig en smule op.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Sep 03, 2013 10:39 am
Electra Hun bed sig svagt i læben, da han løftede sig op og pludseligt føltes mere fjern end hun kunne 'håndtere'. Hun satte sig op nogle få sekunder efter og kiggede lidt indtrængende på ham for en stund, inden hun kiggede væk. Hun vidste, at hun en dag ville komme i vejen for hans liv og hun nok ville blive såret, uanset hvor meget han prøvede at beskytte hende. ''Jeg burde ikke stole på en gift mand.. Jeg.. Burde jo slet ikke.. Være her med en der er gift.. Men.. Jeg kan jo ikke lade være.. Med at se dig.. Eller stole på dig.. Der er så meget man ikke burde, men.. Når man ikke.. Kan lade være..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Sep 03, 2013 10:47 am
Charlie.
Han så på hende med et pludseligt helt koldt blik "hvorfor ses vi så overhovedet?" Sagde han med en kølig stemme. Dette var et meget sårbart område for ham og han følte lidt, at hun ikke rigtigt stolet på ham, i det hun sagde hun ikke burde. Hvorfor han tog det så tungt vidste han ikke. "Hvis jeg ikke var gift, kunne du så stole på mig?"
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Sep 03, 2013 10:52 am
Electra Hun rykkede lidt usikkert på sig, da hans ord lød så hårde. Hvordan kunne et ellers perfekt øjeblik blive forvandlet til dette på ingen tid? ''Du.. Du hører jo ikke hvad jeg siger..'' sagde hun stille, da han fik det til at lyde som om, at hun ikke stolede på ham. ''Jeg stoler på dig uanset om du er gift med Simona eller ej. Det jeg sagde, var at jeg.. Ikke burde. Ligesom du heller ikke burde stole på en 17 årig pige.. Men.. Det gør vi jo alligevel.. Fordi der.. er mere bag det end bare.. Du ved.. Sex..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Sep 03, 2013 6:25 pm
Charlie
Han så på hende og smilede skævt, da han måske havde taget hendes ord en smule for nært. "Undskyld, det er bare et meget følsomt emne" sagde han stille og tog forsigtigt fat i hendes hånd. Han lænede sig lidt frem mod hende, "har…du stadig lyst til mig" spurgte han drilende inden han kørte sine læber blidt hen over hendes.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Sep 03, 2013 11:30 pm
Electra Hun vidste godt, at det var vigtigt at de stolede på hinanden. Det blev de nødt til, for når der var så meget på spil. Hun nikkede lidt, selvom hun egentligt var blevet en smule paf over hvor kølig han kunne være. ''Jeg troede, at jeg var den mest temperamentsfulde her'' smilede hun lidt og lod blidt sin tunge fugte hans læber ganske kort.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Sep 03, 2013 11:39 pm
Charlie
Han blev normalt ikke så kort for hovedet. Men det var også virkelig sjældent at han følte sig presset på den måde som han gjorde nu. Hvordan fremtiden så ud mellem dem vidste han på ingen måde. "Jeg…tingene er bare så underlige. For du har ret, det som vi har nu kan ingen af os undvære. Men mon ikke vi begge ved det ikke kan vare ved. Jeg mener…jeg er så bange for det går galt og at vi såre hinanden. At se dig ked af det og vide det på grund af mig" sagde han og vendte blikket væk.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 04, 2013 12:00 am
Electra Hun vidste, at han havde ret, men at høre ordene var alligevel hårdtslående. Hun vidste også, at hvis hun en dag mødte en fyr som kunne give hende en fremtid, så ville det være dumt at sige nej til det på grund af Charlie - Også ville hun måske ende med at såre Charlie. ''Charlie..'' sagde hun stille og lagde forsigtigt sin hånd ved hans kind og prøvede at vende hans blik mod hendes. ''Jeg.. Bliver sindssyg af at tænke på fremtiden. Vi.. Vi ved jo intet om hvad den bringer.. At man tænker på hvad der sker hele tiden.. Det er heller ikke sundt''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 04, 2013 12:09 am
Charlie
Sandheden var nok at han var sikker på, at det var ham som ville ende med at såre hende mest og det gik mere og mere for ham. Hun valgte selv hvem hun ville se. Det gjorde han i princippet også, men der var så mange ting der afhang af de valg han tog. "Jeg ved godt det intet hjælper. Og vi har begge valgt at være her nu. Jeg bare ved at være en bitter gammel mand" sagde han og prøvede at smile lidt til hende. Hun havde ret, de var nødt til at få det bedste ud af det sammen.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 04, 2013 12:14 am
Electra Hun rykkede sig forsigtigt en smule tættere på ham og tog samtidigt en smule fat i hans ene hånd. Hun gad ikke at tænke på hvordan fremtiden kunne blive eller hvilke valg de skulle tage fremover. Hun vil være sammen med ham så ofte hun kunne nu, for hun kunne godt lide den person hun var, når hun var sammen med ham. Hun følte sig virkeligt som sig selv. Hun behøvede ingen hård facade, for han ville alligevel se gennem den. ''Jeg kan godt lide min bitre gamle mand'' sagde hun med et svagt smil og gav ham blidt et kys på kinden.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 04, 2013 12:27 am
Charlie
Han ville virkelig gøre sit bedste i fremtiden for at beskytte hende bedst muligt. Han var villig til at gå virkelig lang for de ville kunne ses, men ligeså snart det gik udover andre kunne han ikke mere. Hverken Simona eller Electra skulle lide på grund af ham. "Mhm" brummede han tilfreds da hun kyssede hans kind. Han vendte sin mund lidt til siden, så hendes læber i stedet ramte der. "Jeg bliver kun værre fra nu af, bare lige så du er advaret" drillede han.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 04, 2013 1:07 am
Electra Hun kravlede forsigtigt op på hans skød, mens hun holdte det kys så godt hun nu end kunne. Hun satte sig en smule tungt ned på ham, i det hun roligt kørte sine hænder om bag hans nakke og lod sine fingre blive begravet i hans hår. Nu havde hun aldrig været sammen med en fyr, der næsten havde skulderlangt hår, så det var faktisk helt rart at have noget at hive fat i xD ''Jeg kan godt håndtere bitter..'' smilede hun lidt, inden hun blidt placerede et kys på hans mund en enkelt gang igen. ''Jeg er nødt til at..Pakke om lidt..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 04, 2013 1:16 am
Charlie
Han lod helt automatisk sine hænder køre rundt om livet på hende, for at holde hende en smule fast, da hun sagde at hun snart var nødt til at pakke. Han syntes lige at de havde mødtes og fattet ikke hvordan tiden kunne have gået så hurtigt. "Allerede?" Mumlede han tabt og mærkede hvordan at det blev sværere og sværere at holde humøret oppe. Tanken om, at han ikke bare kunne se hende når han ville var slem. Han kunne endda end ikke ringe, da simona ville finde ud af det
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 04, 2013 1:29 am
Electra Hun nikkede lidt, da den var lidt over elleve. De skulle jo være ude klokken 12, så der skulle pakkes og hun skulle også gøres lidt i stand. Men alt det lå bare ret langt væk, når hun sad oven på en nøgen Charlie xD ''Min mor kommer jo tidligt hjem..'' sagde hun stille og betragtede ham lidt. Forsigtigt lod hun sine negle 'kradse' ham blidt ned langs brystkassen og sukkede let, da det virkeligt var et dårligt tidspunkt at blive lidt smålysten på xD Hun trykkede sine læber blidt mod hans og lagde sin vægt en smule hen over ham. ''5 minutter mere..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 04, 2013 1:34 am
Charlie
Han var vant til at pakke hurtigt og kun have de mest nødvendige ting med når han var ude, da han jo med sit band havde rejst meget rundt. Han kiggede op på hende og smilede drillende, "så det godt man jan nå meget på 5 minutter" grinede han. Han begyndte at gengælde hendes kys og gjorde det hurtigt en smule heftigere. Hvis de snart skulle sige farvel skulle han have det hele med xD
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 04, 2013 1:48 am
Electra Hun gengældte heftigt kysset og kunne mærke at hendes vejrtrækning blev mere og mere ukontrolleret, da det ikke just hjalp på at hendes Charlie-lyst lige nu xD Svagt bed hun sig ned i sin læbe, da hun måtte prøve at blive 'normal' igen, selvom det var svært, når hun virkeligt virkeligt havde lyst. Hun lod sine læber køre ned mod hans hals, som hun med hårde kys og grådige kys begyndte at 'kærtegne'. ''Værste... tidspunkt.. at..blive.. liderlig..på'' sukkede hun i et helt opgivende tonefald xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 04, 2013 1:57 am
Charlie
Han kunne ikke lade være med at grine, da hun sagde at det var det værste tidspunkt. Det kunne godt være at han var en smule under tøflen, men han kunne nu også lokke hende bare en lille smule. "Der findes aldrig et dårligt tidspunkt " sagde han og lod sine hænder køre ned af hendes krop. I hans verdens havde de masser af tid, men det var måske ikke skude smart og møde sin mor efter en ferie med bolle hår xD
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 04, 2013 2:03 am
Electra Hun vidste godt, at de ikke ville have tid, slet ikke når de skulle pakke og hun skulle også rydde lidt op, for der var vist rosenblade over det hele xD ''Lige nu er et.. virkeligt.. virkeligt dårligt tidspunkt'' sagde hun lavt, mens hun lukkede øjnene en smule i, da hun mærkede hans hænder ved sin krop. ''Så.. Dårligt.. Tidspunkt'' gentog hun for sig selv, mens hun forsigtigt gned sig en smule op og ned af hans lem et par gange. Det var lidt pinligt, at hun pludselig var så desperat xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 04, 2013 2:33 am
Charlie
Han lukkede let sine øjne sammen, da hun gned sig op af ham på den måde. Han var allerede tændt og han fandt det blot mere pirrende, at hun på den måde pludselig havde lyst til ham. "De har sikkert ingen andre gæster til kl 12" sagde han stille, da ikke engang alle værelser var fyldt, men det hjalp heller intet da hun skulle være klar til at møde sin mor. Han lod sin hånd køre op til hendes bryst og begyndte blidt at massere der.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 04, 2013 4:24 am
Electra Hun kom til at give en 'lidt' for tilfreds lyd fra sig, da han sådan rørte ved hende. ''For helvede..'' sukkede hun lavt for sig selv, da det virkeligt var frygteligt, at hun kunne blive så lysten på ingen tid xD Hun kravlede forsigtigt ned fra hans skød og hoppede derefter ud af sengen. Hun betragtede ham kort og stampede irriteret i jorden en enkelt gang, da hun virkeligt bare gerne ville hoppe ned til ham igen xD ''Ej.. Tøj på..'' sagde hun og gik hen til sin kuffert, hvor hun begyndte at finde noget rent tøj frem.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 04, 2013 4:31 am
Charlie
Han brummede en smule da han sagtens ville kunne accepterer dette hvis de snart så hinanden igen, men det gik ham virkelig på at der ingen fast tid var for hvornår de ville ses igen. Han skævede kort mod et ur og sukkede let. "Kæft". Det var så irriterende at de snart skulle køre. Han rejste sig op og fandt et par rene boxer inden han så helt opgivende over på hende xD
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 04, 2013 4:40 am
Electra Hun fandt noget rent undertøj og en ganske almindelig kjole, som hun smed hen på sengen. ''Mhm.. Kæft'' efterlignede hun ham med et skævt smil, mens hun forsigtigt begyndte at lade stropperne af natkjolen glide ned af hendes arm. Hun vidste godt, at det var lidt ondt, men hun gjorde tingene heelt elegant og roligt xD Da natkjolen var af, spændte hun sin bh op, som hun ligeså langsomt lod glide ned af sig. Derefter vendte hun sig om med ryggen til og begyndte at trække sine trusser ned over sin mås.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 04, 2013 5:32 am
Charlie.
Han så på hende da hun begyndte at smide tøjet foran ham på den måde. Han betragtede hende helt åbenlyst. "Ved du hvad, jeg vil sgu skide på tiden" sagde han og gok over og vendte hende med front mod sig og begyndte heftigt at kysse hende på munden. Han lod sin hånd kære ned til hende lår og begyndte at nusse der. Dog skulle han have 'lov' før han ville gå videre og begynde at røre hende mere intimt.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.