VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Michelle
Admin
Michelle

Antal indlæg : 1864

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeTors Aug 15, 2013 10:44 am

Electra
Hun så på ham med et løftet bryn, da han fortalte at han ville med på photoshoot. ''Jeg vil gerne have, at du bliver ved med at tænke, at jeg er den lækreste kvinde i verdenen, så derfor tager jeg dig aldrig med til et photoshoot, hvor du meget vel vil ændre din mening omkring det'' smilede hun skævt. Hun vidste ikke hvor meget han havde ment, at han syntes at hun var 'lækker'. Hun vidste godt, at hun var langt fra grim, men han mon ikke han havde pyntet lidt på det? Hun glædede sig virkeligt til at se hvad New York kunne byde hende. Alle snakkede jo om, at det var den fedeste by i verden, men om det nogensinde kunne toppe London for hende, vidste hun ikke.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeTors Aug 15, 2013 10:50 am

Harry

Han brummede lidt surt, da hun sagde at han ikke måtte komme med. "Uanset hvad fanden jeg så ser, så vil jeg altid synes du er den lækreste. Jeg har været vild med dig det meste af mit liv, så derfor er du den som jeg synes er lækrest" Sagde han bestemt, dog accepteret han dog, at hun ikke ville have ham med, selvom det var skide træls, da han virkelig gerne ville kunne på damer. Men det kunne man alligevel også mange steder i New York. Han lænede sig frem og kyssede hende helt i begejstring. Han rettede sig dog hurtigt op og så undskyldende på hende. "Undskyld..jeg er bare så glad på dine vegne"
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeTors Aug 15, 2013 11:05 am

Electra
Hun så en smule forundret på ham, da hun ikke helt forstod hans ord. Syntes han, at hun var den lækreste fordi at han var vild med hende? Eller hvad var det han mente? Hun åbnede munden for at sige noget, men lige i det hun gjorde det, mærkede hun hans læber mod sine. Hun nåede ikke engang at gengælde det, før han sad og undskyldte. Hun kiggede en smule forvirret på ham og sad lidt uden at sige noget, da uanset hvad Harry gjorde ved hende, så gjorde det hende helt magelig i det. Hun kom til at tænke på, at han faktisk havde kysset hende efter at hun havde sagt, at e-ordet til ham. ''Harry..'' Kom det en smule tamt fra hende, da hans ord og hans kys havde paralyseret hende en smule. Hun var et stort spørgsmålstegn.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeTors Aug 15, 2013 9:27 pm

Harry

Han var normalt meget 'styret' af lyst og var vant til bare at gøre, hvad han havde lyst til og lige der, havde han haft en lyst til at kysse hende. Han havde ikke rigtigt tænkt over at han gjorde det. "Mmh?" Mumlede han stille, da hun sagde hans navn. Han vidste ikke helt hvordan at han skulle forklarer sig overfor hende. "Jeg..tænkte ikke lige over vores..ikke-kysse-regel, hende Miss Candy gjorde mig godt og grundigt forvirret." Brummede han stille og rykkede sig en smule. Tingene med Electra var så specielle og det var svært, at sidde og ikke vise følelser for hende, når han faktisk havde det. Han så ned på deres hænder og sukkede svagt.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 2:38 am

Electra
Hun kiggede lidt ned, da det åbenbart var 'Miss Candy's' skyld. Det irriterede hende, at Harry havde sådan en virkning på hende. Han kunne jo gøre hvad som helst og hun ville bare sidde tilbage helt mundlam og passiv. Når hun var ved Charlie, så kastede hun sig bare ud i tingene da hun havde friheden til det, men omkring Harry, blev hun altid helt tør i munden og usikker, for hun vidste aldrig hvor hun havde ham. Selvom hun kendte ham bedre end sin egen bukselomme, så var han altid ret uforudsigelig. Måske var det i virkeligheden dét, som hun allerbedst kunne lide ved ham? ''Hvad med i går? Efter jeg.. Havde sagt.. du ved.. Der var jeg bare Electra..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 3:44 am

Harry

Han brummede let og så på hende da han godt kunne mærke, at det der kys havde gjort et eller andet ved hende, hun havde indrømmet sine følelser, men han vidste ikke, at et kys påvirket hende så meget. Han ville dog 'passe' en smule mere på i fremtiden, da det ellers ville ende med, at han begyndte at lege med hendes følelser. Ikke bevidst, men hvis de kysset osv ville hendes følelser vel ikke ligefrem forsvinde. "Jeg har også altid lyst til Electra" Sagde han med et skævt smil, inden han lagde sin arm om hende. "Er du okay?" Sagde han stille, da hun virkede en smule rundt på gulvet.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 4:07 am

Electra
Hun nikkede lidt, selvom hun stadigt følte sig meget forvirret. Når man var så glad for en person, som hun var for Harry, så var det svært at sige 'nej'. Hendes hoved sagde nej, men hendes hjerte og lyst sagde ja. Og når han ligefrem sad og sagde, at han altid havde lyst til hende? Hun trak sig forsigtigt ud af hans favn, men kun for at hun efterfølgende kunne kravle op og sidde på hans skød. Selvom det var lidt svært med kjolen, så gik det alligevel. Hun kiggede ham ind i hans øjne for en stund, inden hun usikkert lænede sig frem mod hans ansigt. Forsigtigt lænede hun sin pande mod hans og gav en svag sukken fra sig, da hun følte sig så svag overfor ham, men alligevel kunne hun ikke få sig selv til at kysse ham. ''Jeg.. Hader mig selv for at holde så.. Meget af dig..'' hviskede hun og lukkede sine øjne i.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 5:34 am

Harry

Han betragtede hende kort, mens hun fik sig sat til rette på hans skød. Kort bed han sig i læben, da han faktisk kunne mærke hendes ånde mod sine læber, i det hun lænede sin pande mod hans. Forsigtigt nussede han hende blidt ved hendes kind, inden han strøg et hår om bag hendes øre. Han kunne ikke dy sig for, lige let at nappe hende i læben og forsigtigt ligge sine hænder ved hendes hofter, "Det en meget kendt sygdom. Harry-syndrom" Sagde han drillende og begyndte at grine lidt. Han ville ønske, at han var stærk nok til at åbne op og fortælle om sine egne følelser, men han var sikker på at de ville ødelægge mere. Hvis han åbnede op nu, så ville det også blive meget sværere at gå fra hende om nogle uger. Selvom hun så ville have mulighed for, at komme til New York ofte.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 5:47 am

Electra
Hun kunne ikke lade være med at grine lidt af hans ord, da hun var sikker på at Harry havde knust mange hjerter, i hvert fald i New York. Men hun kunne ikke forestille sig, at der var nogle, som havde det på samme måde som hende, når det kom til Harry. Hvorfor hun ikke kunne kysse ham, overraskede hende en smule. Hun følte lidt, at hun spillede på to heste i øjeblikket, hvilket et eller andet sted var absurd - Harry ville ikke have hende og Charlie var gift. Hvorfor hun så havde det dårligt over det, forstod hun ikke, for hun havde jo ikke lovet noget til nogle. Hun trak sit hoved en smule væk fra hans, men blev alligevel siddende på hans skød. ''Undskyld.. Jeg skulle..ikke..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 7:32 am

Harry

Han så kort undrende på hende, da hun trak sig hoved ved fra hans. Hun havde bevidst overfor ham, at hun havde lyst og han tog det derfor ikke som en direkte afvisning, men alligevel blev han blot mere forvirret over, hvad det var hun så ville? "Jeg..Electra, vi tager tingene i dit tempo og gør hvad du føler for" Sagde han med et skævt smil. Alle andre piger ville han havde prøvet at charmere sig ind på og bare kysse alligevel, men han respekterende Electra og han kunne ikke finde på, at spille på hendes følelser på den måde. Han lod sin hånd køre hen over hendes skulder og ned af hendes arm, som han blidt begyndte at nusse. "Du skal ikke føle dig presset til noget i hvert fald" Sagde han stille og vendte blikket en smule væk, da det kys måske havde været over grænsen?
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 7:55 am

Electra
Hun stirrede sig helt blind på hans læber og sad lidt uden at sige noget. Selvom hun virkeligt gerne ville, så kunne hun ikke. Harrys afvisning sidst sad dybt i hende og hun vidste ikke helt, om hun kunne holde til at få endnu et 'rap' over nallerne. Samtidigt tænkte hun på Charlie konstant og hvordan hun følte sig 'utro' hvis hun kyssede Harry. Hvordan kunne hun have den form for afholdenhed over for andre, når Charlie var gift og hun på ingen måde 'tilhørte' ham? Hun vendte blikket op mod Harrys øjne og glemte helt at blinke, mens hun trak vejret en smule tungt. ''Jeg tror jeg er ved at falde for ham..'' sagde hun lavt, men alligevel noget rystet, da det netop var gået op for hende hvor langt ude hun egentligt var. Hurtigt rejste hun sig op fra hans skød og trak vejret dybt en enkelt gang. ''Jeg.. Burde.. Jeg burde gå..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 8:06 am

Harry

Han bed sig hårdt i læben, da hun sagde at hun troede at hun var ved at falde for Charlie. Det gik ham på at hun faldt for en anden, men han havde selv valgt at lukke af for følelserne mellem dem, så det var ikke så meget det. Mere det at han vidste, at det aldrig ville gå mellem hende og Charlie. Så var det måske næsten bedre, hvis de havde indledt en form for forhold? Charlie var gift, kendt og han ville aldrig kunne give hende det som hun fortjente. "Du er hvad?" Røg det ud af munden på ham, inden han også rejste sig op og så lettere undrende på hende. Han håbede virkelig, at hun tænkte over hvad hun gjorde.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 8:21 am

Electra
Hun tog sig en smule til hovedet, da hun ikke helt vidste hvad der gik af hende. Det var som om, at da hun havde sagt de ord højt, så gik det virkeligt op for hende hvor meget Charlie var kommet under huden på hende og hvor bange hun var blevet for at miste ham imorges. At Harry havde skubbet hende væk og hun derfor følte at hun havde brug for at være tættere på andet menneske, havde heller ikke just hjulpet på det. ''Jeg.. Jeg er så langt ude'' sagde hun lavt, mens hendes hjerte slog hårdt i hendes bryst. Hun følte at hendes følelser var splittet imellem to fyre, som hun ikke engang havde en chance hos. ''Jeg er faldet.. For en.. gift.. 35 årig.. Rockstjerne..'' Remsede hun op for sig selv og kiggede en smule 'rystet' på ham, da hun ikke kunne finde ud af sig selv lige nu.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 8:27 am

Harry

Han holdt blikket i jorden og havde egentlig mest lyst til ikke at være til stede ved denne samtale her. Han kunne aldrig snakke 'positivt' om Charlie og sige, at hun skulle give det en chance og fortsætte med at ses ham, fordi han var overbevidst om, at det ville ende galt men han ønskede heller ikke, at tale grimt og Charlie hvis han gjorde hende gladere. "Electra.." Sagde han og gik i stå, da han slet ikke vidste hvordan han skulle snakke med hende lige nu. "Jeg..er ikke til meget hjælp" Brummede han og havde helt lyst til at gå hen og tage hende i sine arme, men hun var lige gået et skridt væk fra ham, ville hun så?
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 8:41 am

Electra
Hun vidste, at det ikke var en samtale, som hun skulle have med Harry. Det var slet ikke en samtale, som hun skulle have med nogle - Det var en samtale hun skulle have med Charlie, for han ville være den eneste som kunne banke noget fornuft ind i hovedet på hende og fortælle hende, at hun skulle stoppe med at føle sådan. ''Harry, jeg er virkelig.. Nødt til at gå.. Jeg er nødt til at gå det..løst'' sagde hun stille og kiggede op på ham med et opgivende blik. Hun vidste at det var sent og at hende og Charlie desuden havde en aftale i morgen, men hun følte sig så fortvivlet over det hele, at hun var nødt til at se Charlie nu. Det kunne ikke vente, for hun ville ikke føle noget for en fyr, hvor chancen var alig 0. Ikke igen.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 8:46 am

Harry

Han nikkede let, da hun sagde at hun var nødt til at gå. Egentlig ønskede han at ikke, at hun gik men på den anden side, havde han ikke vidst hvad han skulle sige til hende hele aftenen, så måske var det det bedste? Miss Candy havde virkelig gjort ham forvirret og nu stod hun og snakket om, at hun havde følelser for Charlie. Et eller andet sted, kunne han ikke lade være med at føle et lille stik, da hun hellere ville kysse og være sammen med Charlie på den måde end ham, selvom han så selv havde valgt at skubbe hende væk fra sig. "Det..iorden, du ved hvor jeg bor" Sagde han med et skævt smil, da hun altid kunne komme forbi hvis hun havde behov for at snakke.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 9:03 am

Electra
Hun havde det virkeligt virkeligt underligt og hun følte sig slet ikke om sig selv. Normalt ville hun aldrig have misset en mulighed for at kunne kysse Harry, men ligeså snart hun tænkte på hans ord i går gik det bare helt i sort for hende. Harry elskede hende ikke og det faktum måtte hun acceptere. Samtidigt havde hun det virkeligt presset med at hendes følelser for Charlie blev større og større som tiden gik. Bare tanken om, at det med Charlie allerede kunne være forbi gav hende helt kvalme. Hun havde på vej hen til Charlie bedt taxachaufføren om at stoppe ved hendes hus, så hun kunne løbe ind og skifte, da da ikke gik at hun mødte op som 'Miss Candy'. Hun ville ikke have at Charlie skulle tro at hende og Harry lavede alle mulige kinky ting xD Efter at have klædt om kørte hun mod Charlies nabolag og blev sat af. Selvom klokken efterhånden var 1.30 og hun kom helt uanmeldt, så håbede hun ikke at han blev sur. Nervøst fik hun banket på hans hoveddør.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 9:13 am

Charlie

Han havde ikke kunne sove efter mødet med Aiden. Han havde været oppe i byen og handle ind og efterfølgende, havde han bare gået en smule restløst rundt i huset. Det var endt med, at han havde bestilt en pizza, da han alligevel ikke havde orket at lave mad. Lige nu sad han ude i sin baghave og kiggede ned i deres pool med et tomt blik. Det var alligevel meget lydt i lejligheden, så han kunne nemt høre at nogen banket på udenfor. Han rejste sig op og gik hen til døren og forventede lidt at se Aiden, dog bed han sig i læben, da det var Electra som stod ude foran. "Jeg troede først vi skulle se imorgen, men kom ind, jeg kunne alligevel ikke sove".
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 9:27 am

Electra
Hun følte sig en smule skør over at dukke op på hans adresse klokken lort om natten. Men hendes hoved havde det som om, at det havde været ved at koge over. Bare dét at hun var mødt op i et Candy-outfit hos Harry indikerede lidt, at hun ikke havde helt styr over hendes handlinger den aften. Hun trådte tavst indenfor og hang forsigtigt sin jakke op ved entréen. '''Charlie..'' begyndte hun stille, inden hun forsigtigt greb fat om hans ene håndled og så op på ham med et nervøst og lettere flakkende blik, mens hun kunne mærke at hendes hals snørede sig mere og mere sammen og hendes tårer pressede på. Hun følte sig virkeligt vanvittig og hun vidste ikke, om hun måske havde fået et mindre sammenbrud. ''Jeg har brug for at du fortæller mig hvor lidt du vil mig, hvordan vi to aldrig aldrig kan ende godt og hvor meget du vil hade at have mig i dit liv'' fik hun ud af sine læber, i det hun brød helt sammen og hurtigt slap taget om hans håndled for at gemme sit ansigt bag sine hænder.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 9:44 am

Charlie

Han så helt forskrækket på hende, da hun pludselig begyndte at fortælle ham, at han skulle sige at han ikke ville ses sammen med hende og oven i købet hadet hende. "Hvad..mener du?" Sagde han helt forbløffet, inden han hurtigt tog fat i hendes hånd, trak hende ind i køkkenet og fik hende placeret på en stol. Hurtigt trak han en stol tæt op ved siden af og satte sig ved hendes side med et skævt sml, da han ikke vidste hvad han skulle gøre af sig selv eller hvorfor hun var kommet? "Er..du kommet for at høre mig sige det?" Sagde han stille og tog forsigtigt fat i hendes hånd, hvor han flettede sine fingre ind i. "For..der må jeg skuffe dig" Sagde han stille. Sådan noget ville han på ingen måde kunne få over sine læber nogensinde.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 9:54 am

Electra
Hun lod ham føre hende ind i køkkenet og satte sig ned i stolen. Hun kunne slet ikke kigge på ham, for hun følte sig virkeligt som en idiot, når hun sad og hulkede sådan foran ham. Alligevel kunne hun mærke at hun langsomt begyndte at slappe mere af, da han sad og flettede sine fingre ind i hendes. ''Jeg.. Har brug for, at du fortæller mig, at..'' hun tav en smule og kunne igen mærke at hendes hals snørede sig sammen - ikke fordi at hun var ved at begynde at stortude, men fordi at hun blev frygtelig usikker på situationen. ''At.. Jeg.. Ikke må falde for dig.. At det er det dummeste jeg kan gøre i hele verden, at vi to ender med at såre hinanden uanset hvad.. Jeg.. Kan ikke selv sige fra over for det mere.. Du må gøre det for mig.. Bare sig det.. Så forstår jeg'' bad hun ham stille, mens hun kiggede ham ind i hans øjne. Forsigtigt tørrede hun sine øjne med sine håndflader.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 10:00 am

Charlie

Var hun lige nu ved at fortælle ham, om hun var faldet for ham? Han havde elv nægtet sig de tanker og kunne måske bedre holde det på afstand, fordi han havde Simona ved siden af og vidste, at hun snart ville komme hjem, eller var han også faldet for hende? Han så ned på deres hænder og bed sig i læben, "Hvorfor..ønsker du at høre det?" Sagde han stille. Selvom det var forkert, at de begyndte at se hinanden på det punkt, kunne han bare ikke lade være og han var heller ikke i stand til at sige fra overfor hende. Men det virkede ikk til, at han var et frikvarter for hende mere, men at tingene alligevel blev for alvorligt. "Jeg..forstår ikke Electra" Sagde han stille.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 10:09 am

Electra
Hun trak vejret dybt en enkelt gang og kunne mærke, at efter at hun havde sagt de ord, der kom fornuften tilbage ind i hendes hoved. Hun vidste ikke, hvad der var med hende den aften, der havde bare været så meget og hun havde slet ikke følt sig som sig selv. Lige nu følte hun sig bare mere og mere til grin over for både Charlie og Harry. ''Jeg forstår heller ikke mig selv.. '' sagde hun lavt og tog sig en smule til hovedet, da hun havde virkeligt mange spændinger i nakken og det var begyndt at gøre slemt ondt i hendes hoved. ''Jeg forstår ikke, hvorfor jeg ikke.. Er fornuftig nok til.. Ikke at falde for en gift mand.. Du må virkelig undskylde for at jeg.. Kommer her og flipper helt ud og.. Jeg.. Jeg kan ikke gøre for det.. Du var bare så 'Charlie'..Og.. Jeg kan åbenbart godt lide.. Når folk er.. 'Charlie'.. For helvede'' sukkede hun og rejste sig op fra stolen, da hun ikke kunne kigge på ham længere.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 10:20 am

Charlie

Han burde nok have været den voksne og sige fra, inden det kom så vidt her. Han ønskede virkelig at se hende og han havde virkelig også svært ved at sige nej, men hvis hun skulle blive så ked af det, var det ikke rigtigt det værd. "Du skal ikke undskylde, jeg kan bare ikke sige, at jeg ikke vil se dig, når det ikke passer" Sagde han stille og vendte sit blik en smule på hendes, da hun rejste sig op. Uden videre trak han hende ind i sin favn og gav hende et kram, dog uden at give slip på hende. "Jeg..kommer dog alligevel i tvivl. Det..tager hårdt på os begge hvis vi ikke kan ses, vi er opdaget og..jeg kan ikke klare at se dig sådan her" Sagde han stille.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 10:30 am

Electra
Hun lod ham trække hende ind til sig og sukkede opgivende over sig selv. Dét, at de havde været blevet opdaget imorges havde fået hende til at opføre sig som en sindssyg. Hun var dukket op hos Harry i et halloween-kostume og pludselig stod hun og fortalte Charlie, at hun var faldet for ham. ''Siden.. Det i morges.. Jeg.. Har slet ikke været mig selv.. Jeg har været så nervøs.. Og jeg har opført mig som en eller anden, som lige er sluppet ud af en galeanstalt..'' sukkede hun svagt, da hun også vidste at hun skyldte Harry en undskyldning også. Men det måtte hun tænke på på et andet tidspunkt. ''Jeg burde ikke.. Have sagt det før.. Jeg er så ked af det, Charlie.. Også kommer jeg her klokken 2 om natten næsten.. Hvad fanden går der af mig?''
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitime

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 13 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick & Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: