Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Aug 10, 2013 9:37 am
Electra Hun vidste godt, at det nok ikke rigtigt kom hende ved og hvis han ikke ville snakke om det, så ville hun også acceptere det. Men det hele bundede nok bare ud i, at hun ikke helt forstod det. Og hvad betød det 'men'? Og ville man være én utro, hvis man lykkelig? Hun vendte blikket en smule hen mod ham, selvom det alligevel var svært, når hun sad med ryggen til. Desværre sad hun for godt til at orke at vende sig helt rundt xD ''Men.. Hun er ikke Jenna?'' prøvede hun at afslutte hans sætning. Sidste gang havde han sagt, at Jenna var hans store kærlighed i livet. Hun havde hele tiden haft en mistro til, at Simona havde været en hurtig løsning for ikke at være ensom, men måske havde de virkeligt et specielt bond?
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Aug 10, 2013 9:52 am
Charlie
Han brummede let. "Simona er virkelig..speciel og jeg holder rigtig meget af hende. Men nej, hun er ikke Jenna" Sagde han stille. Hans og Jenna forhold havde altid været meget intenst og selvom, de dengang boede på næsten ingen plads, så havde den der gnist altid været der mellem dem. Det havde den også været i starten mellem ham og Simona, men det var ligesom blevet hverdag mellem dem også. Han vidste ikke, om Simona havde været en nem løsning, eller om han var usikker nu, fordi han manglet noget omsorg efter alt det med Nick og det kunne han få af Electra? Men Electra var jo mere end blot sølle trøst? Han rystede på hovedet, da han ikke kunne finde rundt i noget. "Tingene er så..kørt op for tiden" Mumlede han dumt.
Mychell
Antal indlæg : 1565 Join date : 02/04/12
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Aug 10, 2013 10:08 am
Electra Selvom hun havde kendt ham i så kort tid, så kunne hun mærke at han aldrig havde virket 'rigtigt' glad. Der var som om, at der var noget der trykkede ham. Men det var nok et miks af Nicks problemer, Simona og Jenna blandet sammen. Det var lidt dét, som folk i hendes miljø var gode til - De satte en fin facade på ud af til, men hvis man bare rykkede en smule på bordet så faldt korthuset sammen og måske var det i virkeligheden det med at 'lade som om' og 'affinde' sig med tingene, som gik ham på. Hun tog forsigtigt fat i hans hånd og sukkede svagt ud. ''Hun skal jo heller ikke være en erstatning for Jenna.. Men jeg ved ikke.. I de sidste 3 uger.. Du.. Har bare ikke virket.. Glad..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Aug 10, 2013 10:17 am
Charlie
Han bed sig let i læben, da hun kunne fornemme, at han ikke rigtigt virket glad. "Tingene har også været meget..kørt op. Nick har som du ved, været meget påvirket på det sidste, hvilket har gjort stemningen derhjemme meget trygget. De har virkelig skændtes. Udover det, så vi så småt igang med at planlægge en ny tour. Jeg elsker mit band og jeg elsker det jeg laver. Men igen, både Nick og Simona er ramt af, at jeg ikke er i nærheden" Brummede han og lod forsigtigt sin hånd stryge op af hendes arm, for at varme hende en smule. Det slog ham lidt, at de kun snakket om ham lige nu. Han havde som sådan ikke noget imod det, men det var så sjældent noget åbnede op for. Det plejet at være gemt væk som en slags facade.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Aug 10, 2013 10:26 am
Electra Hun fulgte hans køre op af sin arm og vendte sig om med et svagt smil, da hans berøringer fik hende til at slappe helt af. Igen satte hun sig bedre til rette ind til ham, mens hun lyttede til hans ord. Det var synd for Nick, at han havde en fraværende far. Simona vidste hvad hun gik ind til og hun havde desuden virkeligt meget hun lavede også. Det var i hvertfald tit, at hun var hjemme ved dem for at besøge hendes mor. ''Jeg.. Tror du trænger til en ferie. Simona er ikke hjemme.. Du kan ikke gøre noget for Nick de næste par uger.. Hvis du intet skal med dit band, så rejs et sted hen. Ikke bare dit sommerhus, men bare.. Et eller andet sted hvor du for engang skyld kan være Charlie og ikke.. Forsanger-Charlie, ægtefælde-Charlie eller Far-charlie. Bare.. Charlie''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Aug 10, 2013 10:39 am
Charlie
Han brummede let, "Som sagt er vi igang med at planlægge en ny tour, så jeg kan ikke rejse. Desuden vil jeg udnytte tiden hvor Simona er væk til at være sammen med dig" Sagde han stille og lænede sig frem og kyssede hende, der hvor han nu lige kunne nå. Han vidste ikke hvad der var med Electra, han kunne snakke med hende om alt, deres sex var fatastisk og hun fik ham til at føle sig fantastisk. "Hvad har vi Electra? Altså hvad er vi?" Mumlede han lidt dumt, men hun havde en speciel betydning for ham, han kunne bare ikke sætte ord på hvad. "Vi ikke kærester, men vi dater heller ikke, vi er slet ikke bollevenner og.." Han rystede på hovedet, da han var forvirret xD
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Aug 10, 2013 10:49 am
Electra Hun begyndte at grine lidt, da han spurgte hvad de var. Det var nok mere eller mindre umuligt at sætte et 'label' på det, for det fandtes ikke. ''Jeg ved det ikke.. Men hvis der er nogle, som befinder sig i samme situation om 50 år, så vil de gå ind på google2050.com og finde frem til fænomenet 'Charlectra; Hvis I har det godt med hinanden og ikke har behov for at sætte et mærkat på hvad I er'' svarede hun med et skævt smil, da hun ikke havde behov for at der skulle et 'navn' på det. Det var så sjældent, at hun fandt mennesker som hun havde lyst til at blive ved med at se. Charlie var hun sikker på, at hun aldrig nogensinde blev træt af og hun havde en fornemmelse af at den følelse var gengældt. ''Men hvis du spørger en person udefra, så ville de nok sige at jeg var din.. elskerinde'' sagde hun stille. Det lød så lusket.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 11, 2013 12:49 am
Charlie
Han kunne ikke lade være med at grine, da Charlectra lød ret godt. Han rykkede dog en smule usikkert på sig da hun sagde, at andre ville se hende som hans elskerinde. Han vidste godt, at han gik bag om ryggen på sin kone og faktisk alle andre, ved at holde Electra hemmelig, men elskerinde lød som dømmende, et eller andet sted så mindet det ham blot om, hvor hurtigt det de havde kunne gå i stykker. "Hvis..det her kommer ud, vil du så stadigvæk se mig?" Sagde han stille. Han vidste, at det ville skabe rigtigt meget dårlig omtale af ham, men hvad med hende. Hvordan ville folk se på en 16 årige pige, der var sammen med en ældre rockstjerne? Mon ikke hun og FFF ville få noget dårlig omtale på grund af det, og var det de havde kun specielt fordi det var hemmeligt for alle andre? Eller ville de stadig holde hvis hele verdenen kendte til det.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 11, 2013 1:01 am
Electra Hun vidste, at hvis det kom frem i pressen at han havde et forhold til en person som ikke var myndig, så ville det have allerstørst konsekvenser for ham. Ikke blot karrieremæssigt, men hvad ville hans venner, familie og bekendte ikke tænke? Hun følte virkeligt, at han ofrede meget bare på hende og derfor forstod hun ikke helt det spørgsmål han stillede hende. ''Jeg vil altid se dig så længe du vil se mig..'' svarede hun stille, inden hun rykkede sig lidt fra ham, men kun for at få plads til at vende sig rundt og i stedet sætte sig på hans skød, så hun bedre kunne se hans ansigt. Hun strøg ham forsigtigt hen over hans kind med sine fingerspidser, mens hun svagt sukkede. ''Det er langt mere sandsynligt at du ikke vil se mig.. Eller kan..'' forklarede hun videre og mærkede hvordan hun blev så nervøs over, at de en dag kunne blive opdaget. Hvis hun bare havde været atten, så havde det været anderledes.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 11, 2013 1:17 am
Charlie
Han lagde sine hænder ved hendes skuldre og så hende ind i øjnene da hun nu sad med front mod ham. "Der kommer aldrig et tidspunkt, hvor jeg ikke har lyst til at se dig" Sagde han stille og fjerende forsigtigt noget hår fra hendes ansigt. "Men jeg frygter den dag, hvor vi ikke kan ses" Sagde han stille. Han vidste, at der ville komme tidspunkter hvor det ville være umuligt for dem at ses. Han skulle inden længe snart på en stor tour, hun havde sit band og hvis folk begyndte at få mistanke, blev de nødt til at stoppe. "Jeg forstår ikke mig selv, jeg..kan sgu ikke stoppe med at se dig" Sagde han en smule opgivende, men smilede alligevel til hende. Han følte det lidt ondt, men på den anden side ville han ikke lyve overfor hende og han var jo her sammen med hende nu. Men hvordan kunne en 16 årige pige var så speciel?
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 11, 2013 1:41 am
Electra Hun smilede lidt af hans ord, mens hun svagt nikkede. Selvom hun godt vidste at Charlie nok aldrig ville blive et permanent bekendtskab, så ville det ikke holde hende fra at blive ved med at se ham så længe hun kunne. ''Man ved aldrig hvad fremtiden bringer.. Men.. Jeg har lyst til at leve i nuet. Og lige nu sidder jeg her sammen med dig.. Jeg synes ikke at vi skal bruge den tid vi har sammen på at tænke 'hvad nu hvis'..'' sagde hun stille, i det hun forsigtigt lænede sig frem og placerede et langtrukkent kys på hans ene kind. Hun vidste at Charlie havde meget at bekymre sig om lige nu, men hun håbede inderligt, at hun ikke var en af hans problemer lige nu.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 11, 2013 2:36 am
Charlie
Han nikkede let af hendes ord, da han var enig med hende. Han havde ikke taget hende med herud, for at de skulle sidde og bekymre sig om deres problemer eller fremtiden problemer, men for at være sammen. Forsigtigt drejede han sit hoved, så hendes kys i stedet endte på hans kind. Forsigtigt gjorde han kysset en smule heftigere, inden han trak sig hoved til sig og så på hende, "Mmh" Mumlede han bare, inden han blidt startede et kys op igen. På en måde følte, han at de kendte hinanden en lille smule bedre efter i aften. Han vidste dog, at det blot ville gøre det sværere hvis de engang skulle stoppe med at ses igen, men det gad han ikke tænke over nu. Igen begyndte han at trække sig væk, denne gang bare meget langsomt, så han holdt deres kys og hun blev 'tvunget' til at følge med ned at ligge, hvis hun ville holde deres kys.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 11, 2013 2:51 am
Electra Hun lod sig blive 'trukket' med ned, da hun ikke havde lyst til at stoppe deres kys. Selvom de havde haft nogle mere seriøse emner oppe end hvad de plejede at have, så havde hun alligevel betragtet det som et ''frikvarter''. Hendes tanker var kommet væk fra Harry i nogle timer og det havde været utroligt rart. Hun lod blidt sine læber kærtegne hans, mens lod sig ligge helt oven på ham. Hendes hår var faldet en smule ned i hovedet på ham, men i stedet for at fjerne det lod hun det bare drillende kilde ham i hans ansigt. Hun satte sig ret op efter lidt tid og kiggede ned på ham med et svagt smil, mens hun nussede ham på brystet. ''Det begynder at blive mere lyst..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 11, 2013 3:00 am
Charlie
Hun fnøs let, da hendes hår kildede ham i ansigtet, han skulle lige til at fjerne det med sin hånd inden hun dog rettet sig op. Han skævede op i himlen og brummede let, da han faktisk ikke vidste hvad klokken var, men det måtte virkelig være sent, eller meget meget tidligt xD "Jeg tænkte lidt..hvis du skulle have lyst må du gerne sove ved mig i nat? Jeg er alene, Nick er væk" Sagde han og lagde sine hænder ved hendes lår og betragtede hende let. Han sukkede opgivende, da han lige nu følte at tingene var perfekt. De havde en skide flot udsigt, himlen var ved at blive lysere og han kunne kigge op på hende. Han vendte sit blik mod hendes og så hendes dybt ind i øjnene, "Vil du gerne have at vi kører nu?" spurgte han stille og lagde sit hoved let på skrå.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 11, 2013 3:10 am
Electra Hun smilede lidt, da hun blev inviteret hjem til ham. Faktisk havde hun været der hjemme et par gange når Simona havde holdt fest. Men det var aldrig indenfor, det var næsten altid ude i haven. Hun følte at de havde bygget lidt på dét som de havde. I dag havde vist at det ikke blot var sex der var imellem dem - der var også en form for respekt og en følelse af at de kunne betro sig til hinanden. ''Jeg er faktisk ret træt.. Men jeg sover kun hos dig på én betingelse. Og den betingelse er at jeg sover i gæsteværelset.. Jeg kan.. Ikke.. I din kones seng..'' sagde hun stille og bed sig lidt i læben. Hun regnede ikke just med at han ville hive hende med ind i ægtesengen og sove, men hun ville bare være sikker på at det var klart, før hun sagde ja.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 11, 2013 3:26 am
Charlie
Han havde en eller anden dum idé om, at Simona ville kunne 'lugte' en fremmed kvinde. Derfor havde han altid taget grundigt bad når han kom hjem og havde altid skiftet tøj, så han ville derfor heller ikke bryde sig om, hvis Electra skulle ligge inde i deres seng. "Selvfølgelig" Mumlede han stille. De havde et ret stort hus og havde derfor et par gæsteværelser. han var også ved at være rigtigt træt, men han havde virkeligt nydt, at de kunne åbne en smule op for hinanden, så godt kendte de ikke hinanden men alligevel kunne de faktisk snakke om alt. "Men jeg kører kun dig hjem på en betingelse" Sagde han og lænede sig drillende en smule frem, "Jeg skal undvære din læber indtil vi hjemme, såå.." Sagde han drillende og begyndte lidt at kysse hende, inden han dog ret hurtigt gjorde kysset mere hårdt.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 11, 2013 3:34 am
Electra Hun begyndte at le en smule, da han begyndte at kysse hende sådan igen. Selvom hun før havde sagt, at man ikke vidste hvad fremtiden bragte, så vidste hun at uanset hvor meget hun ville prøve, så kunne hun ikke undgå at falde bare en lille smule for ham hvis det fortsatte på denne her måde. Men hun vidste at hun ikke måtte og hun ville gøre alt for ikke at ende op ulykkeligt forelsket i endnu en fyr. Hun vidste virkeligt ikke, om hun kunne holde til det en gang til. Hun trak forsigtigt sine læber væk fra hans, men hun havde fortsat sit ansigt helt tæt op af hans. ''Hvis du har god benplads ved førersædet og du måske kan trække sædet lidt ud.. Så.. Behøves du måske ikke at undvære mine læber under hele turen..'' sagde hun smilende med en flirtende undertone.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 11, 2013 3:42 am
Charlie
Han bed sig kort i læben, da hun spurgte om der ville være plads, hvis han satte sædet bagud. Egentlig ville det være nemmere, hvis hun sad på sin plads og gjorde det, da hun nemt ville kunne nå, men det andet ville også kunne lykkedes. Der var auto pilot i bilen, så han ville slet ikke behøve at bruge sine ben til noget xD Han så kort helt dumt på hende, da han lidt blev 'slået' ud af det spørgsmål. "Øh..det er en stor bil ja" Sagde han dumt. Det var så underligt med Electra, da hun altid forstod at gøre selv de mest simple ting spændende. Han havde aldrig prøvet at lave sådan noget i en bil, mens de kørte, men han var sikker på, at de ville komme voldsomt hurtigt hjem på den måde. Desuden var han også sikker på, at han ikke ville falde i søvn bag ved retten.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 11, 2013 3:54 am
Electra Hun kunne ikke lade være med at grine lidt af ham, da han bare sad og kiggede på hende på den måde. ''Altså hvis det er din reaktion bare ved at høre det.. Hvordan bliver det så ikke imens? Tør jeg mon at køre hjem med dig så?'' spurgte hun med et drillende blik, inden hun forsigtigt kyssede ham ved kinden igen. Egentligt var hun ikke nervøs ved det, for der var nok stadigt ikke ret mange på vejene xD ''Så lad os se at komme af sted'' smilede hun drillende og klappede ham på låret, inden hun fik sig rejst op. Hun rakte en hånd ned til ham, så hun kunne hjælpe ham op. Hun var virkeligt glad for, at han havde inviteret hende med ud den aften. Det havde hjulpet på hendes humør og tanker.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 11, 2013 7:30 am
Charlie
Han ville nok blive en smule mere opmærksom, hvis det virkelig skete. Det ville måske være en lidt kedelig reaktion ellers, sådan et kedeligt stone face xD Han tog fat i hendes hånd og rejste sig op, "Det bedre end træt tilstand" Skyndte han sig at sige, da hun bestemt ikke behøvede at ombestemme sig, hvis hun var bange for sikkerheden xD "Det ville hjælpe virkelig meeeget på min kørsel, ellers tror jeg sørme at jeg falder i søvn" Sagde han og strakte sig og prøvede at se helt søvnig ud, dog begyndte han hurtigt at grine, da det var lidt svært at være træt med sådan en besked. Han tog blidt hendes hånd og begyndte at gå mod bilen, det var en lidt speciel følelse og gå hånd i hånd med hende.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 11, 2013 7:41 am
Electra Hun begyndte at samle nogle af tæpperne sammen og tog dem under sin ene arm. Svagt smilede hun, da Charlie havde taget fat i hendes hånd. Det var første gang at de sådan havde gået hånd i hånd, men det var selvfølgelig også kun fordi at omgivelserne tillod dem at gøre det lige nu. Da de kom hen til bilen fik hun de tæpper, som hun bar om i bagagerummet, inden hun satte sig ind i bilen. Hun kiggede lidt ud på ham og smilede lidt, da det et eller andet sted var lidt vildt at gøre sådan noget i en bil. Hun kunne lige forestille sig at de blev stoppet af en politibil og hun så bare sad der xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 11, 2013 7:49 am
Charlie
Han fik deres kølekasse sat ind på bagsædet også, hvorefter han satte sig på føresædet, startede bilen og begyndte at køre tilbage mod London igen. Han skyndte sig at køre ud på motorvejen igen og brummede let, da det faktisk var ved at være virkelig lyst. "Mmh, du kan bare blive så længe du vil imorgen, jeg skal ingenting" Sagde han med et skævt smil. Det var måske et lidt dumt emne, men han vidste slet ikke hvordan han skulle starte deres samtale op nu xD Han tog fat i hendes hånd og trak den hen til sig og kyssede den drillende. Han brummede let, da han så frem til at komme hjem og sove, særligt når han kunne ligge sammen med hende.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 11, 2013 8:05 am
Electra Hun begyndte at grine lidt, da han kyssede hendes hånd. ''Jeg skal heller ikke noget.. Så du hænger lidt på mig nu'' smilede hun drillende, inden hun forsigtigt lænede sig hen over ham og kyssede ham ved halsen, der hvor hun kunne nå. ''Ryk sædet lidt tilbage..'' sagde hun, inden hun 'kravlede' hen foran ham. Der var ikke skide meget plads at gå på og hun havde nok set lidt klodset ud xD Men ned kom hun. Hun vidste ikke om folk ville kunne se hvad de lavede hvis de kørte forbi nogle på motorvejen, men faktisk var hun også pænt ligeglad med det. Hun satte sig en smule op på sine knæ og sendte ham et forførende blik, mens hun løftede op i hans trøje for at 'slikke' og kysse ham ved hans boxers kant.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 11, 2013 8:17 am
Charlie
Han mærkede hvordan at bilen kort kom ud i slinger, da hun pludselig sad foran ham. Hurtigt fik han dog slået auto-piloten til og kunne derfor slippe speederen med sin fod. Han rykkede sædet så meget tilbage som han kunne og skulle lige til at lukke sine øjne sammen, da han kom i tanke om, at de kørte på en motorvej og det ville være en meget dum idé xD "Electra dog" Sagde han og kunne ikke lade være med at smile. Selvom han og Electra måske kun ville få kort tid sammen, ville det bestemt være nogle minder han ville huske resten af livet. Han skød ryggen en smule frem og bed sig i læben, da han mærkede hendes læber ved hans mave.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 11, 2013 8:39 am
Electra Hun lod sine hænder hvile på hans knækskaller, mens hun fortsatte med at kysse ham ved maven. Forsigtigt lynede hun en smule ned i hans jeans og kiggede op på ham med et drillende blik. Hun lod sin hånd køre ind hvor hun havde lynet ned, hvor hun blidt lod sin hånd strejfe 'den'. ''Jamen Charlie dog'' efterlignede hun ham og så på ham, som om han havde gjort noget slemt, inden hun forsigtigt trak en smule ned i hans bukser, selv om det svar svært, når han sad. Hun fik dem lirket ned til hans lår og begyndte derefter at gøre det samme med hans boxers. Hvis der var nogle der så, hvad de lavede lige nu måtte de godt nok tænke at de var vanvittige xD Hun tog et greb om den og førte den langsomt ind i hendes mund.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.