Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 08, 2013 2:53 am
Harry
Han så helt forvirret på Electra og sendte hende et undskyldende blik, da han helt fik en dårlig smag i munden over, at Rachel var kommet. De havde ikke haft en aftale og han vidste godt, at det ikke var hans skyld, men det var lidt uværdigt for hende at hun skulle gemme sig. Han var dog alligevel taknemmlig for, at hun ville hjælpe ham med Rachel. Han skyndte sig at tage sin t-shirt på og skyndte sig ind i sin stue. "Hey Rachel" Sagde han og prøvede at lyde meget træt. Dog havde han virkelig svært ved at komme ned i 'gear', da Electra virkelig havde fået fyret op under ham og man nok derfor tydeligt kunne se i hans øjne, at han på ingen måde var træt. Rachel så en smule undrende på Harry. Han gik lidt usikkert hen og gav Rachel et kram. Han var lidt bange for, at Rachel ville kunne lugte, at han lugede lidt af kvinde parfume. "Jeg..lå lige og sov" Sagde han dumt.
Mychell
Antal indlæg : 1565 Join date : 02/04/12
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 08, 2013 3:00 am
Electra Hun trak sine ben lidt op til sig og mærkede hvordan det helt trak sig sammen i hendes mave, da hun havde sendt ham ind til en anden kvinde. Selvom hun ville lade sig om, at det ikke ville gå hende på, så gjorde det mere end hun havde regnet med. At Rachel måske stod inde i stuen nu og krammede og måske kyssede med Harry få metre væk fra hende, var den mest underlige fornemmelse man kunne tænke sig. Svagt bed hun sig i læben, da hun hørte Rachel sige 'Er du træt da? Ellers kunne vi lave noget' efterfulgt af en mindre fnisen. Hun bed sig lidt i læben og overvejede virkeligt at glemme at hjælpe Harry og i stedet bare vade ind i stuen, men som sagt ville hun ikke såre Harry. Hun håbede bare, at han ville komme af med hende hurtigt.
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 08, 2013 3:08 am
Harry
Han bed sig hårdt i læben, da han virkelig havde svært ved at håndtere, at to piger ville lave noget sammen med ham xD Han bed sig kort i læben, da han overvejet en pæn med at afvise hende på, uden at det ville vække nogen former for mistanke. Men når man hed Harry, var der så nogensinde nogle undskyldninger for at sige nej til sex? Særligt når han snart skulle tilbage til New York igen. "Jeg..har faktisk et møde med en gammel ven, han kommer her om lidt så.." Sagde han dumt. Inden han nåede at se sig om, var Rachel på vej ind på hans soveværelse og stoppede op, da hun kom så langt frem, at hun ville kunne se Electra. 'Jeg vidste, at hun var dårlig selskab, hvorfor sagde du ikke hun var her' Kom det surt fra Rachel. Han bed sig hårdt i læben, da det næsten var det samme, som hans mor havde sagt omkring Electra. Inden han nåede at reagere, havde Rachel givet ham en på siden af hovedet og var på vej ud af døren igen.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 08, 2013 3:25 am
Electra Hun fik et chok, da Rachel pludseligt kom brasende ind. I 2 sekunder som føltes som 10 minutter havde de øjenkontakt og hun kunne slet ikke få nogle ord ud på sine læber. Alligevel rejste hun sig hurtigt op og begyndte at gå med hende ud, i det hun hørte hendes ord. Det var lige som at høre Harrys mor om igen og hun fik det virkeligt dårligt over, at der åbenbart var mange, der gik rundt og syntes, at hun var dårligt nyt når det kom til Harry. Hårdt bed hun sig i læben, da hun slog Harry. Og det var lidt der grænsen gik for hendes temperament. Selvom Rachel næsten var ude af døren, løb hun hen og tog den vandflaske, som Harry havde tilbudt hende før. ''Hey Rachel'' sagde hun og begyndte at gå efter hende ud mod gangen. ''Først og fremmest, jeg har ikke været sammen med din kæreste.. Og for det andet..'' sagde hun med sammenbidte tænder, i det hun med et hårdt ryk sprøjtede flaskens indhold ud i hovedet på hende. ''Så trop op med en bedre opførsel næste gang, eller så skal jeg fandme give dig dårligt selskab''. Hun smed den tomme flaske ned på hendes fødder, inden hun hårdt knaldede døren i hovedet på hende. Hun tog en dyb indånding og turde slet ikke at vende sig om.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 08, 2013 3:40 am
Harry
Han havde slet ikke tid til at reagere på noget, da han blev så chokeret over, at Rachel havde slået ham, men også over at Electra forsvaret ham på den måde. Egentlig følte han sig en smule skuffet over Rachel, han vidste at hun også havde været sammen med andre fyre, mens at han havde været væk og desuden var både han og Electra fuldt påklædt, så hun kunne vel sige til sig selv, at der ikke var sket noget - endnu. Han så helt forvirret hen på Electra, da han godt nok havde set hende sur mange gange før, men aldrig på denne måde xD Han åbnede munden for at sige noget, men lukket den igen da han ikke vidste hvad. Han gik hen bag hende og bed sig let i læben, "Electra..tak" Sagde han tamt, da han virkelig var blevet mundlam over det som lige var sket. Han tog forsigtigt fat i hendes hånd og trak hende hen i sofaen, da han lidt syntes, om de burde snakke om tingene. "Jeg..vidste ikke at hun kom" Sagde han lidt dumt, men han havde lige behov for at slå det helt på plads.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 08, 2013 3:50 am
Electra Hun rystede stadigt en smule i kroppen, da hun virkeligt var pissed over Rachels ord. Selvom Rachel på en måde havde haft 'ret' til at reagere på den måde, for jo, selvfølgelig havde der jo været ved at ske et eller andet mellem hende og Harry før Rachel var kommet. Men det var mere de ord, som hun havde sagt. Hun kunne ikke lade være med at tænke på, om hun i virkeligheden trak Harry ned? Var hun ikke klog eller smart nok til ham eller hvad var folks problem? ''Det ved jeg godt.. Men for helvede Harry, du bor i New York'' sagde hun og slog en smule ud med sine arme og hentydede til, at han dør jo havde været ulåst. Hendes stemme var nok en smule mere højrøstet end normalt, da hun slet ikke kunne styre det temperament når hun først kom op i det røde felt. ''Seriøst, hørte du hvad hun sagde? Den.. Jeg går sgu ned og losser den fissefornemme ko én..'' sagde hun surt og rejste sig op og begyndte atter at stavre hen mod døren xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 08, 2013 4:53 am
Harry
Han løb hurtigt hen foran hende og spærret for døren, så hun ikke kunne komme ud. Han ønskede ikke, at hverken Electra eller Rachel kom til skade i det her. "Electra, det nytter ikke noget" Sagde han og var parat til at tage fat i hendes skuldre, for at holde hende hen. Han vidste dog godt, at det var de samme ord, som hans mor havde brugt og det ramte hende nok ekstra derfor. Han følte sig en smule splittet mellem dem og hvis de hadet hinanden før, hvad gjorde de så ikke nu xD Han rettede sig en smule op og tog sig kort til hovedet, da det virkelig var noget lort. Stemningen var ødelagt mellem ham og Electra nu og han tvivlende på, om Rachel havde lyst til at se ham igen. Han overvejet kort at give hende et kram, men hun plejede gerne at have lidt luft, når hun var sur og nok specielt, når hans ekskæreste lige havde været på besøg xD
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 08, 2013 6:04 am
Electra Hun så en smule irriteret på ham, da han spærrede døren for hende. ''Men..'' kom det sammenbidt fra hende, mens hun kort prøvede at få fat i håndtaget, inden hun alligevel sukkede over sig selv. Han havde ret, det nyttede alligevel intet, selvom hun ikke ville have noget imod at stikke Rachel en flad tilbage. Rachels ord kørte rundt i hendes hoved og hun blev mere og mere frustreret, da hun var begyndte at tvivle på sig selv og om mon det passede, at hun var dårligt selskab. ''Du burde gå efter hende, hvis du ikke vil miste hende'' sagde hun stille, inden hun vendte sig om igen og begyndte at gå tilbage til sofaen, hvor hun satte sig ned. Hun trak vejret dybt og vendte blok blikket ned i gulvet, da hun følte sig helt målløs.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 08, 2013 6:13 am
Harry
Han havde ikke lyst til overhovedet at miste Rachel, men han ville ikke bare løbe efter hende. Det ville nok netop skabe en mistanke og han følte lidt, at han på den måde ville svigte Electra. Han gik hen og satte sig ved hendes side, "Jeg har ikke tænkt mig at gå" Sagde han med et skævt smil og lagde forsigtigt sin arm om hende og gav hende et let kram, inden han trak sig væk fra hende igen. "Electra, du skal ikke tage dig af det. Hun vil jo sige..hvad som helst for at ramme dig" Sagde han med et skævt smil. Dog var det en smule underligt, at Rachel kunne bruge præcis det samme ord som hans mor havde gjort. Når alt kom til alt, så var det nok også ham som var dårligt selskab for hende. Han følte i hvert fald, at det var hende som ville få sine følelser mest i klemme til sidst, da han havde sørget for at holde tæt om sine egne følelser.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 08, 2013 6:21 am
Electra Hun blev alligevel en smule glad for, at han valgte at være hos hende i stedet for Rachel. Samtidigt følte hun sig ked af det på hans vegne, da hun godt vidste, at han ikke brød sig om at se Rachel såret. Men inderst inde frydede det hende en smule, selvom hun følte sig frygtelig over at tænke sådan. Svagt rystede hun på hovedet af sig selv, da hun havde været så travl med at være såret over de ord, at hun slet ikke havde spurgt Harry, om han var okay eller trøstet ham. Forsigtigt tog hun en smule fat i hans hånd mens de sad sammen i sofaen. Blidt klemte hun den og kiggede opmuntrende på ham, så godt hun nu kunne. ''Hun bliver god igen.. Bare.. Hold fast i at vi ikke har lavet noget.. Det er jo.. Vores ord mod hendes så..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 08, 2013 7:26 am
Harry
Han rykkede sig tæt op af hende og trak hende ind til sig, da de vidst begge godt kunne bruge noget trøst nu. "Tænk ikke over det" Mumlede han stille og lagde sin arm om hende og begyndte blidt at nusse hende ved hendes skulder. Electra skulle ikke sidde med dårlig samvittighed over, at Rachel var dukket op, da han selv havde været ligeså meget med til det og mere til. Det var ham som havde lagt ud med at sige, at han var ked af deres ikke-kysse-i-London-løfte. Han brummede let, da han kom til at tænke på, at det var anden gang at hun var blevet afbrudt lige før det 'sjove'. "Forstyrrelser forstyrrelser" Mumlede han bare drillende. Egentlig vidste han godt, at det ikke var særligt sjovt for hende, da der intet værre var end at blive afbrudt, når man virkelig havde lyst, men det var nok også lidt et forsøg på at skabe lidt positiv stemning.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 08, 2013 9:55 am
Electra Hun kunne ikke lade være med at smile lidt af hans ord. Egentligt havde hun regnet med, at han ville være mere ked af det efter at Rachel havde set dem, men måske sagde han bare ikke noget til hende for at tage hensyn til hendes følelser. Hun vidste det ikke rigtigt, men hun vidste én ting og det var, at Rachel aldrig ville blive hendes slyngveninde. ''Tænk at jeg sprøjtede vand i hendes hoved'' sagde hun stille, og 'lod' som om at hun var chokeret over hendes opførsel, men hun kunne slet ikke beskrive hvor fedt det havde føltes at pille hende helt ned i 10 sekunder xD ''Det er jo ikke min skyld, at hendes.. Kæreste.. Er lækker.. Sprød.. Stærk'' smilede hun drillende og hentydede til før, hvor hun bare havde rost ham til skyerne.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 08, 2013 10:07 am
Harry
Han havde det egentlig ret dårligt over det med Rachel, da han ikke ønskede at være uvenner med nogle af dem og holde dem adskilt. Men han vidste ikke, om Rachel overhovedet ville snakke med ham hvis han gik efter hende, også ville han også bagefter skulle snakke med Electra. Han hævede let det ene bryn, da hun igen kaldte ham for en masse positive ord. "Mmh, det kan der være noget om" Sagde han stille og lænede sig frem og placeret let et kys ved hendes kind, han kunne dog ikke lade være med at grine, da sådan noget 'bitchfight' altid var sjovt. "Ingen skal røre din bitch, huh?" Mumlede han drillende og kunne ikke lade være med at grine, da hun jo havde forsvaret ham, da Rachel havde stukket ham en flad.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 08, 2013 10:15 am
Electra Hun vidste, at Harry med det store ego, et eller andet sted nok godt kunne lide at få nogle rosende ord sagt om sig. Forsigtigt tog hun hans hånd og gav sig til at stryge den blidt, mens hun svagt sukkede ud. Lige nu ville hun ønske, at Rachel ikke have været forbi. For at være blevet afbrudt to gange mens man samtidigt var sindssygt trængende var en nyopdaget torturmetode, dét var hun sikker på. ''Der er bare ikke nogle der skal røre dem jeg elsker. Så skal jeg nok sørge for at de ikke får deres elskede at se igen.. Undskyld, men min mor siger at min slægt består af varmblodige kvinder..'' smilede hun drillende, da hun selvfølgelig aldrig ville bruge virkeligt hårdhændede metoder. Desuden havde hun et frygteligt temperament når det tog hende og hun vidste, at det nok var noget hun bør arbejde på.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 08, 2013 10:28 am
Harry
Han smilede let, da hun sagde at hun elsket ham. Selvom hun lige havde rost ham til skyerne, så var det alligevel de bedste ord man kunne høre, selvom han så regnet med, at hun blot sagde det i lidt sjov. Han var nu også lidt glad for, at han aldrig havde set hende sur på den måde. "Mmh, så du elsker mig?" Mumlede han drillende, da han alligevel ikke kunne dy sig fra, at 'gnide' salt i såret, dog gav han hende et blidt klem i hånden, så hun forstod at han blot drillede. Han var dog ret lettet over, at hun ikke havde det dårligere over, at Rachel havde været på. Men nu forstod han pludselig hendes ønske om, at blive forstyrret blot en lille time senere, som hun havde snakket om med Charlie.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 08, 2013 10:37 am
Electra Hun bed sig lidt i læben, da det faktisk først gik op for hende nu, hvad hun havde sagt. Godt nok havde de sagt det til hinanden før for nogle dage siden eller i hendes tilfælde 2 gange, da hun åbenbart også havde plapret om det, da hun havde været ved at falde i søvn xD Det gik op for hende, at hun på lidt over en uge havde sagt det 3 gange til ham - 2 af gangene helt ubevidst. ''Hvad er der galt med mig'' sukkede hun pludseligt opgivende, mens hun atter tog sig til hovedet. Man kan jo ikke bare rundt og sagde til folk helt løst, at man elskede dem? Og hvordan kunne hun gøre det uden at 'vide' det? ''Undskyld, det falder mig bare så.. Naturligt..at..'' sukkede hun lidt og vendte blikket væk.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 08, 2013 10:44 am
Harry
Han bed sig i læben, da hun hentydet at det faldt naturligt for hende at sige. Hvis hun fortsatte med at sige det og de ikke havde deres ikke-kysse politik, ville han meget hurtigt også falde for hende. Han kunne allerede nu mærke, at han lidt foretrak Electra frem for Rachel. Sådan havde det også været sidste gang, men han havde undertrykt sine følelser for hende og derfor fundet Rachel i stedet. "Electra, det gør intet, hvordan kan man blive sur over, at en pige siger hun elsker en?" Sagde han og lagde sin arm omkring hende og gav hende et klem, da hun vidst var lidt forvirret over sine følelser. "Er det fordi vi..kyssede før?" Sagde han og bed sig i læben.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 08, 2013 10:54 am
Electra Hun bed sig lidt i læben, da det gik op for hende, hvor meget hun ville gøre for Harry og hvor meget hun havde 'ofret', ikke at hun fortrød det, for alt den tid hun havde brugt sammen med Harry, havde været mange af de bedste timer i hendes liv. Svagt rystede hun på hovedet, da det ikke var derfor. Hun kiggede lidt ned på deres hænder og sukkede svagt, da hun virkeligt følte sig patetisk på en måde. ''Harry, jeg tror slet.. Slet ikke at du ved hvor.. Højt jeg elsker dig. Hvis jeg var 2-3 år ældre så.. Ville jeg opgive alt hvad jeg havde her for dig. Selv endda mit band. Det.. Det er sygt, det ved jeg godt.. Men..Ja.. Det du læste i den dagbog, det med.. At ingen ville kunne elske dig som jeg kunne.. Det passer..'' Hun mærkede hvordan hendes hals snørede sig en smule sammen og hendes stemme blev mere og mere spæd. Hun vidste ikke hvorfor hun havde behovet for at være ærlig for ham, men inderst inde var hun nok bare træt af at skulle bære på alle hemmeligheder omkring ham.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 2:02 am
Harry
Han sad og så tomt ud i luften, da han slet ikke vidste hvordan han skulle svarer på det, eller hvilke ord de ville kunne måle sig med det? Han havde så længe nægtet sine følelser for Electra, men til gengæld havde han altid vidst at de var der. Han følte sig en smule egoistisk, for jo mere hun 'tilstod' sine følelser for ham, jo mere kom hans egne frem. Men ubevidst valgte han så ikke Electra frem for Rachel? Han havde inviteret hende til gallamiddag, havde valgt hende før Rachel nu? Han holdt lige meget af dem begge, eller gjorde han? Han fandt ud af, at han bare havde sat og kigget længe nu. Forsigtigt lænede han sig frem og placeret et kys ved hendes læber. På en eller anden måde prøvede han at ligge 'sjæl' i det kys. Han trak sig forsigtigt væk fra hende igen, men holdt dog sit hoved helt tæt ved hendes. Det var så specielt, at der var en pige som virkelig ville gøre alt det, blot for at være sammen med ham?
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 2:19 am
Electra Hun kiggede en smule bekymret på ham, da han bare sad og stirrede ud i luften. Hendes mave trak sig helt sammen og hun følte sig pludseligt svimmel, da hun for en stund fortrød at hun havde sagt det. Men hendes ord var jo ikke bluff og hun blev nødt til at stå ved hvad hun havde sagt, især når hun mente det så meget. Hun trak vejret en smule hurtigere, da hun mærkede ham tættere på sig og til sidst mærkede hans læber mod hendes. Hun mærkede hvordan hendes krop begyndte at dirre, imens hun gengældte kysset blidt. Hun vidste ikke hvad kysset betød, men hun vidste helt sikkert at hun aldrig havde følt så stor en 'mavepuster' før. Hun prøvede at trække vejret dybt for at få styr på sin vejrtrækning, men lige lidt hjalp det. Hun kiggede ham i øjnene, da han trak sig en smule væk. ''Harry.. Jeg forstår..ikke'' Kom det stille fra hende, da hun virkeligt var et stort spørgsmålstegn.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 2:42 am
Harry
Han trak sig en smule væk fra hende, da hun sagde at hun ikke forstod. Hans hjerte sprang utallige slag over og han havde virkelig lyst til, at fortælle sandheden til hende, at han elskede hende. Han havde prøvet at sige det med et kys, men kunne man mærke om det bare var et kys eller om der var følelser bag? Han havde virkelig prøvet, at fortælle gennem det kys at han elskede hende, men det virket åbenbart ikke. "Electra, jeg..holder virkelig meget af dig, men nok bare ikke på..den måde du ønsker" Sagde han og knugede hårdt sin ene hånd sammen, da han havde det så svært med at sidde og lyve for hende. Men han følte, at en løgn var bedre end at fortælle sandheden til hende. Hun skulle aldrig nogensinde droppe sit band for hans skyld og han skulle snart rejse igen. Lidt usikkert vendte han blikket i jorden og lukkede sine øjne, da det virkelig pinte ham.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 2:50 am
Electra Hun mærkede hvordan hendes hjerte helt sank til bunds, da hun hørte hans ord. Selvfølgelig havde hun vidst på forhånd, at han ikke havde haft følelser for hende på den måde, men det kys havde sat hendes forhåbninger så meget op, at hun igen fik en mavepuster - Bare en meget mindre rar version som den hun fik under kysset. Hun trak vejret dybt og sank lydløst en klump, mens hun overvejede hvordan hun skulle håndtere det. Hun fortrød ikke, at hun havde været ærlig for ham, også selvom det måske lød af meget, at hun ville opgive alt for ham. Men det ville hun virkeligt, hvis hun havde været ældre og selv kunne bestemme. Hun nikkede svagt af hans ord efter lidt tid, inden hun prøvende sendte ham et halvhjertet smil, selvom hun ikke just havde lyst til at smile. ''Det ved jeg godt, Harry.. Tro mig, jeg ved det alt for godt..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 3:00 am
Harry
Han havde det virkelig virkelig dårligt med sig selv og følte sig virkelig som et svin. Ikke nok med, at han ikke fortalte om sine følelser til hende, så løj han også overfor sin bedste ven, som sad og var helt ærlig overfor ham. Men hvad hvis han havde fortalt sandheden? Så kunne de have 2 uger sammen også så skulle han afsted igen. Hvorefter de ville se et par gange om året, inden hun blev stor nok til at rejse over til ham og først der, kunne de være rigtigt sammen? Og det var endda hvis alt gik godt. Spørgsmål var hvor længe det reelt ville holde, hvis de fik noget seriøst sammen, mens han var i Amerika? Han besluttede sig dog for, at fortælle hende sandheden inden han rejste tilbage. "Jeg..er ked af det Electra" Sagde han stille.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 3:14 am
Electra Selvom hun blev nødt til at deale med situationen på den mest voksne måde hun kunne, så mærkede hun alligevel hvor 'træt' hun blev indvendigt. Hun var træt af alle afvisningerne, alle hans damer, men mest af alt så følte hun sig udmattet og fortvivlet over at hun var så forelsket i en person, som ikke kunne se dem sammen. ''Det.. Skal du ikke være.. Man kan jo ikke tvinge.. Følelser frem. Måske har din mor og Rachel ret, måske.. Er jeg bare dårligt selskab for hvem som helst.. Jeg er jo aldrig nogens første valg. Jeg er ikke den slags.. Pige man tager med hjem og introducerer for sine forældre og jeg er i allerhøjeste grad heller ikke den slags pige man fortæller at man elsker'' sagde hun stille og kiggede ned. Igen havde hendes selvtillid fået et i midlertidigt knæk og for hver gang hun fik en afvisning, kunne hun mærke at det gjorde mere og mere ondt på hende.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 5:29 am
Harry
Han sukkede let, da hun begyndte at rakke sig selv ned. Han var ikke enig i hverken Rachel eller hans mor, det var ikke det, men han vidste ikke hvordan han skulle forklare det ikke passet? "Forhelvede Electra, hvor er det lige henne at det her ikke er godt nok for dig?" Sagde han opgivende. Han vidste det lød meget negativt, men det var ikke ment så hårdt. "Jeg giver dig en mulighed for at komme over at besøg mig, det en mulig hverken min mor eller Rachel får. Jeg..ved godt at jeg aldrig kan sige det du gerne vil høre, men..ville det virkelig gøre dig lykkeligere hvis vi fik et forhold? Det langt fra sikkert vi kan ses på månedlig basic" Sagde han og slog ud med sine arme. Han overreageret måske lidt, men han vidste aldrig hvad han skulle gøre, når hun var ked af det.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.