VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 06, 2013 9:51 am

Nick
Han rykkede lidt usikkert på sig, da han sagde at hun havde været i London i noget tid. Hvis hans mor så ham sådan, ville han aldrig kunne tilgive sig selv. ''Jeg skal ikke snakke med den forbandede so igen'' sagde han og hentydede til sin mor, da han virkeligt var bitter over at hun havde forladt ham og valgt at gå ud af hans liv på den måde. Han bed tænderne hårdt sammen og kunne mærke, at hans fars ord trængte sig mere på. Det han havde gjort mod Hazel var så langt ude og nu stod han og kaldte sin mor en so. I går havde han været så skæv, at han ikke engang kunne huske 3 personer fra festen igår. Han kunne mærke at tårerne begyndte at presse på, men han ville ikke græde over for sin far.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 06, 2013 9:57 am

Charlie

Han brummede let, da han kendte Nick godt nok til at vide, at tingene begyndte at presse sig på, når hans sprog lidt hårdere. "Tal ikke grimt om din mor. Hvis du skal tale grimt om nogle, så tal grimt om mig. Det..som sagt min skyld hun rejste" Sagde han stille. Han havde lige siden hun rejste, haft virkelig dårlig samvittighed. Ikke blot overfor Jenna, men også overfor Nick som havde mistet sin mor på hans fejl. "Nick, jeg..ved godt at jeg selv tager stoffer til tider og jeg derfor ikke kan...være særligt belærende overfor dig, men..det har ødelagt så meget for mig, og jeg ønsker ikke..at noget skal ødelægges for dig nogensinde. Du betyder sgu for meget til dig at se dig sådan..." Sagde han og gik i stå og holdt sit blik i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 06, 2013 10:04 am

Nick
Han bed sig hårdt i sin læbe, da han kunne mærke at han var ved at 'knække'. Han indså mere og mere at han havde et problem. Han skubbede jo alle væk fra sig, hans mor, bandet, hans far og ikke mindst Hazel. Hvis han fortsatte, så ville han jo ende op helt alene. Han kunne mærke at han ikke kunne holde tårerne tilbage længere, da stofferne gik ind og påvirkede hans følelser en del. Han gned vredt sin ene håndflade mod sin kind, da han ikke havde lyst til at græde, men alligevel kunne han ikke stoppe sig selv. ''Hvad.. Skal jeg gøre'' sagde han lavt og trak vejret tungt, da tanken om ikke at kunne bruge stofferne som støtte var helt nedslående. ''Hvad skal jeg gøre for at stoppe''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 06, 2013 10:11 am

Charlie

Han rejste sig hurtigt op og trak ham ind til sig i et kram. Selvom Nick efterhånden var hans store kram, så blev man aldrig få gammel til et kram, slet ikke når han var ked af det. Selv mærkede han, hvordan hans hjerte helt knugede sig sammen, da Nick var så ked af det. "Du..nødt til at få noget hjælp Nick. Jeg skal selvfølgelig nok støtte dig 100% procent, men du ved godt, at vi ikke kan klare det alene" Sagde han stille. Han holdt ham tæt ind til sig og prøvede at trøste ham. Det gjorde ondt på ham, når Nick var så ked af det, særligt når det var så sjældent at han så Nick ked af det.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 06, 2013 10:17 am

Nick
Han stod blot i hans favn og lagde en smule slapt armene omkring ham, mens han prøvede at styre sine tårer. Selvom han vidste at han blev nødt til at få hjælp, så slog det ham alligevel en del ud at det var kommet til det. Var han en junkie? Han trak vejret tungt et par gange og havde sådan set besluttet sig for, at han skulle i behandling, også selvom han vidste at det ville blive nogle af de værste uger i hans liv at være helt afskærmet fra alle han kendte det meste af tiden. ''Jeg er nødt til at sove rusen ud..'' mumlede han stille uden at svare på om han ville i behandling eller ej. Men han vidste at beslutningen var taget inderst inde.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 06, 2013 10:25 am

Charlie

Han mærkede hvordan, at Nick begyndte at slappe mere af i hans favn. "Se og få sovet, så tager vi afsted imorgen" sagde han stille,da han kunne mærke på Nick, at han vidste hvad der måtte gøres. "Bare husk du altid kan ringe til mig, så kommer jeg hvis der er problemer" Sagde han stille. "Det var Hazel som ringet til mig, hun var bekymret for dig" Indrømmede han. Men han tænkte at han kunne bruge det. Vide at Hazel ikke havde ham, men faktisk var bekymret for ham og blot ønskede at hjælpe.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 06, 2013 11:20 pm

Electra
Efter at hun havde forladt Hazels lejlighed, var hun gået lidt småberuset rundt og tænkt over hele den uge, som netop havde forløbet. Det med Hazel irriterede hende, at hun følte at hun savnede Charlie irriterende hende, alt ved Harry irriterede hende. Hun havde på vejen købt en vodkaflaske i en døgnkiosk og heldigvis havde de ikke bedt efter ID. Hendes tanker var groet fast på Harry, som hun stadigt følte sig såret over. Hun tænkte på alt det, som han havde sagt på båden. 'Der bliver aldrig noget mellem os, vi bor i to forskellige lande' og 'Jeg elsker dig'. Det lød pludselig så forvirrende i hendes hoved, for hvad betød det egentligt? Hun kunne mærke at hun blev mere 'vred', da alkoholen spillede et puds med hende. Efter en kort taxatur, lukkede dørmanden foran opgangen hende ind, da han kunne kende hende fra før i tiden, inden hun stod foran Harrys dør. Det var jo ikke engang sikkert at Harry var hjemme i hans lejlighed for han kunne også være hjemme hos sine forældre. Eller Rachel. Hun bankede på en del gange med 'hårde' slag.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 06, 2013 11:27 pm

Harry

Han havde været sammen med Rachel aftenen før, de havde været i et tivoli udenfor byen og var derfor kommet sent hjem, da de var endt på en eller anden bar efterfølgende hvor de havde snakket om gamle dage. Han havde det dårligt over det som var sket mellem ham og Electra, men han havde ikke villet kontakte hende, da han følte at hun nok havde brug for noget plads. Desuden vidste han også, at hun var på weekend med denne Charlie og ville ikke forstyrre hendes kærlighedsweekend. Han brummede dog let, da der var nogle som bankede på døren. Han gik hen og åbnede og bed sig let i læben, ved synet af en fuld Electra. "Hey, vil du indenfor?" Sagde han og trådte let et skridt til siden, så hun kunne komme forbi.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 06, 2013 11:34 pm

Electra
Hun vidste godt, at det var ret tidligt at være så fuld, men der havde bare været så mange ting der have presset sig på. Desuden var der 'andre' ting som pressede sig på nu, blandt andet en masse spørgsmål og en undertrykket 'lyst' efter igår xD Hun skævede kort ned af sig selv, da hun stadigt havde den natkjole på under sin cardigan. Man kunne dog bare ikke se den. Hun trådte indenfor og stillede sin vodkaflaske på hans køkkenbord, inden hun vendte sig om mod ham og lagde en hånd ved sin side. ''Jeg har en høne at plukke med dig'' mumlede hun og holdte blikket på ham i noget tid. ''Du.. Sagde..''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 06, 2013 11:41 pm

Harry

Han så en smule undrende på Electra, da hun vidst havde fået en del at drikke, men hun lignede ikke ligefrem en som havde været i byen. Hun så godt ud, det var slet ikke det, men hun plejede altid at have kjoler på i byen. Han brummede dog let, da hun sagde at hun havde en høne at plukke med ham. Han var lidt for træt til, at stå og snakke følelsessnak eller de hændelser på båden. Han havde ligesom undskyldt der og de var nogenlunde blevet gode venner igen. "Hvad sagde jeg?" Sagde han og prøvede at lyde interesseret, selvom han lidt tvivlede på, om han ville kunne føre en fornuftigt samtale med hende i den tilstand xD
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 06, 2013 11:51 pm

Electra
Hun lænede sig en smule mod køkkenbordet, da hendes balance ikke just var hvad den havde været efter den vodka. ''Du.. sagde.. Helt præcist.. ''Der bliver aldrig noget mellem os, vi bor i to forskellige lande''.. Hvad med betyder det egentligt? At hvis du boede i London, så ville der være? Også siger du sgu at du elsker mig'' kom det helt opgivende fra hende, da hun blev mere og mere forvirret over, hvad fanden han egentligt følte for hende, jo mere hun remsede op. ''Oh, nårh ja, så er jeg desuden den lækreste pige i verden'' sagde hun efterfulgt af en stor armbevægelse, for at udtrykke at hun slet ikke forstod ham. ''Det siger man ikke til en, man ikke kan lide. Dine ord er.. mærkelige.. og.. Du er mærkelig''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 07, 2013 12:13 am

Harry

Han sukkede let af hende. "Hvorfor skal vi blive ved med at svælge i hvad der er blevet sagt og ikke sagt?" Sukkede han opgivende, da han ikke orket at stå og forklarer overfor hende i den tilstand. Han vidste godt, at det nok ikke var så pænt sagt, men det var også mest for at 'sige' det til sig selv. Selv havde han gået og tænkt på, at måske var der noget mellem dem, måske var det noget seriøst. Men han vidste at han snart skulle tilbage og at det aldrig ville gå. Derfor nyttede det ikke at finde en mening i noget. "Hvad er det helt præcist du vil frem til Electra? Uanset hvad så kommer der ikke noget godt ud af det" Sukkede han og tog en flaske vand i sit køleskab som han gav til hende og tog også en selv.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 07, 2013 12:30 am

Electra
Hun så opgivende på ham, da han ikke kunne give hende et passende svar, men i stedet bare blev irriteret over at hun spurgte. ''Glem det. Man kan jo slet ikke snakke med dig'' mumlede hun ligegyldigt, da hun fuld eller ikke fuld, snart ikke orkede at høre på hans søforklaringer og tvetydige ord. ''Jeg.. Du gør mig så forvirret.. Man går ikke i seng med sin bedste veninde.. Så er man jo ikke bedste venner mere.. Og hvis man går i seng med én som ikke er ens bedste ven og som man ikke har følelser for.. Gør det mig så til din bolleveninde? Er det sådan du ser på mig nu?'' Hun rankede sig en smule op og vidste slet ikke, om hendes ord gav mening, men alkoholen gjorde hende også en del mere plaprende end normalt xD
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 07, 2013 12:39 am

Harry

Han brummede let og så på hende, da hun åbenbart ville have ord på, hvordan at han så hende. "Så fordi vi gik i seng sammen, kan vi ikke være bedste venner?" Spurgte han lidt undrende, da det eller andet sted ramte ham en smule. Han forstod slet ikke, hvorfor at hun pludselig var sådan. Han havde gjort det klart for hende, at der blev noget mellem dem. Det ville være for risikablet, plus han skulle rejse igen om nogle få uger. ""Hvad er det helt præcist du ønsker jeg skal sige? Du sgu for dum, hvis du tror at jeg blot ser dig som en bolleven" Sagde han opgivende. Han vidste ikke rigtigt, hvordan han skulle forsvarer sig overfor hende i den tilstand, da hun ville dreje alle hans ord.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 07, 2013 12:50 am

Electra
Hun vidste selvfølgelig godt, at han ikke så hende som en bolleven. Men hun var ikke særligt logisk når hun var så fuld, men omvendt så spurgte hun blot om de ting, som havde kørt rundt i hendes hoved siden de kom hjem fra turen. Det var først efter at hun var blevet fuld, at hun havde turde at sætte ord på det over for ham. ''Vi bliver aldrig bedste venner, vi bor i to forskellige lande'' Efterlignede hun ham lidt uden at mene det. Hun ville bare prøve at bevise, at når man brugte det argument, betød det at man ville være 'bedste venner' hvis de så boede i samme land. Ergo, de ville være sammen hvis de boede i samme land i følge hans argument. Hvilket hun ikke kunne få til at passe med, at han ikke havde følelser for hende.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 07, 2013 1:06 am

Harry

Han sukkede opgivende, da hun virkelig var en ordkløver lige nu. "Hvad så hvis vi siger, at jeg ville kunne falde for dig hvis vi begge boede i London? Ville det hjælpe en skid på noget af alt der her? Udover at så ved du, at det ville kunne ske også det kun et skide job som er imellem, at der ikke sker" Sagde han og gik hen foran hende og så hende dybt ind i øjnene. "Electra, jeg ville meget nemt kunne få følelser for dig igen, men jeg skal snart afsted igen, så det ville ramme os begge mere end det nogensinde ville gavne" Mumlede han og fik pludseligt et helt køligt blik og så på hende. "Hjalp det på dine spørgsmål? Har du det bedre nu?" Spurgte han roligt og så på hende. Hvis hun ville have svar, kunne hun få lov at æde det råt xD
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 07, 2013 1:14 am

Electra
Hun overvejede i et øjeblik at råbe 'Jeg vidste det, løgner!', men alligevel blev hun en smule tavs, da han satte det op på den måde. Hun var tavs i lidt tid efter hans ord og rykkede sit blik ned mod fødder, da hun ikke havde lyst til at kigge ham i øjnene. Selvfølgelig havde hun hele tiden vidst, at der ikke ville blive noget mellem dem uanset hvad, men hun havde bare haft behov for at vide at muligheden var der. Og nu hvor hun vidste det, føltes det bestemt ikke så godt, som hun troede. Hun lukkede øjnene en smule sammen, da hun følte sig en smule dårlig tilpas med alle de informationer samt alkoholen pludseligt steg op i hendes hals. ''Jeg skal kaste op..'' kom det lavt fra hende, mens hun begyndte at synke tungt for at undgå det.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 07, 2013 1:18 am

Harry

Han hadet sig selv for at have indrømmet det overfor hende og vidste ikke, om det var et forkert skridt at tage. Men han havde virkelig følt sig presset og selvom han nægtede at snakke om følelser og helst om dem tæt inde på livet, så gik det ham på at hun skulle 'udspørge' ham på den måde og nedværdige sig til at spørge, om han kun så hende som en bolleven. Han havde kort ønsket, at hun skulle kende sandheden og få det dårligt med sig selv over at kende svaret. Dog fortrød han med det samme, at hun blev så dårligt, at hun skulle kaste op. Uden et ord tog han fat i hende og fik hende ud til toilettet. "Sig..til hvis jeg skal gå ud" Sagde han og blev stående, da han ellers ville hjælpe hende, da mange blev bange når de skulle kaste op, mens nogle helst ville være alene.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 07, 2013 1:30 am

Electra
Hun fulgte med ham ud på badeværelset og måtte virkeligt tage sig sammen for ikke at overbrække hans gulvtæppe xD Ligeså snart hun stod foran toilettet, tog hun hurtigt brættet op, satte sig ned på knæ og begyndte at kaste alkoholen op. Hun havde slet ikke nået at svare ham, men nu havde hun ikke ret mange hæmninger over for Harry alligevel. Hun sad krøbet hen over toilettet i to minutters tid, mens hun flushede toilettet konstant imellem at hun fik kastet op. Hun flushede en sidste gang, inden hun forsigtigt rejste sig op og tog den tandbørste, som hun havde fået den første dag, han var kommet tilbage til London. Derefter fik hun børstet tænderne og drukket en smule vand fra hanen, for lige at komme til hægterne igen. ''Undskyld..'' sagde hun stille og kiggede på ham igennem spejlet, mens hun forsigtigt redte sit hår ud med fingrene.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 07, 2013 2:37 am

Harry

Han fik hurtigt fjernet hendes hår, i mens hun kastet op så hun ikke også skulle tænke på det. Han havde ikke noget imod, at folk de kastet op, så længe at det ikke kom ud på ting xD Så hvis hun pludselig ville ende med at sidde med bræk i håret, ville han også ende med at blive dårlig. "Ikke sig undskyld, det kan ske for selv den bedste" Sagde han med et skævt smil. Han vidste slet ikke hvad han skulle gøre af sig selv. "Er..der noget som du har lyst til? Jeg..kan hente din flaske med vand?" Sagde han lidt dumt. Hun havde godt nok lige drukket af vandhanen, men måske havde hun lyst til noget som var ordentligt koldt. "Vil du ikke sove her i nat?" Sagde han, da han ikke havde lyst til at hun skulle alene hjem i den tilstand.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 07, 2013 2:43 am

Electra
Hun bed sig lidt i læben, da det slog hende lidt, at en bedste ven var én, som holdte ens hår mens man brækkede sig xD Forsigtigt lagde hun tandbørsten på vaskens kant, inden hun uden at sige et ord gik ind i hans favn og gav ham et kram. Hun lukkede øjnene svagt sammen, da hun ikke havde sovet overhovedet i løbet af natten og var derfor ret træt. Selvom klokken kun var 11 om formiddagen, kunne hun alligevel ikke tænke på andet end at komme ned og ligge og sove. ''Har du da ingen planer i dag?'' spurgte hun lavt, inden hun trak sig et skridt væk fra ham. Hun vidste jo at han havde en aftale med Rachel i weekenden, men ikke hvornår.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 07, 2013 2:57 am

Harry

Han smilede let, da hun gik ind i hans favn og gav ham et kram. Han gengældte hendes kram og nussede hende let hen over armen, i det at hun trak sig væk fra ham. Han rystede let på hovedet, da han ingen aftaler havde. Han havde set Rachel dagen før, men de havde ingen nye aftaler. "Jeg har ingen planer, hvorfor?" spurgte han stille og betragtede hende kort. Det slog ham, hvor meget Electra egentlig betød for ham og hvor meget han havde siden hende siden den dag på båden. Han havde skubbet sine følelser væk, men når hun stod her foran ham, kunne han tydeligt mærke hvor meget at han havde brug for hende i sin hverdag. "Du vil måske være min personlige manager imorgen og planlægge min dag?"
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 07, 2013 3:08 am

Electra
Hun så en smule undrende på ham, da han spurgte om hun ville være hans manager. Lige nu var hun lidt langsom og opfattede først hvad han mente noget tid efter xD ''Nåårh.. Altid.. Men.. Det var faktisk mest for at høre, om jeg måtte sove lidt..nu.. også kan vi lave noget senere'' sagde stille, da det alligevel var svært at snakke fornuftigt med hende lige nu og hun var sygeligt træt. Hun trak forsigtigt sin pung op fra lommen og trykkede den ind i hånden på ham. Det var det eneste hun havde på sig samt sin mobil. Bagagen lå stadigt hjemme hos Hazel. ''Hvis du skal ud og handle senere.. Så.. Vil du så ikke gå ind i en eller anden tøjbutik og købe en kjole og noget undertøj til mig?'' spurgte hun, da hun ikke rigtigt var i stand til at gå og handle og heller ikke orkede at hente sit tøj. Selvom det var lidt 'ondt' at sende ham afsted, så håbede hun han forstod xD
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 07, 2013 3:20 am

Harry

Han trak let på skulderne, "Jeg kan også bare være din private shopmanager" Mumlede han drillende. Han kunne alligevel godt selv bruge noget nyt tøj, men han hadet at shoppe, så han kunne godt bruge et spark til at komme ud og finde noget til sig selv også. Han hævede let det ene bryn og så drillende på hende, "Jeg skal nok sørge for at købe noget..fint undertøj til dig" Sagde han med et drilsk smil. da han lige skulle gøre hende lidt 'bange' for at han kunne finde på at købe noget alt for udfordende undertøj til hende. "Gå du bare ind og sov, så må vi se..hvad jeg falder for" Sagde han drillende og tog imod hendes pung og lagde den ned i sin lomme. "Hvis du sulten eller andet, så tager du bare"
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 07, 2013 3:29 am

Electra
Hun smilede lidt af ham, da han ikke havde noget mod at købe noget tøj til hende. Faktisk var hun lidt ligeglad med om han købte bedstemorunderbukser, så længe det bare var rent xD ''Tak..'' Smilede hun skævt og gav ham et sidste kram. Det gik op for hende, at hun helt havde glemt at lægge mærke til, hvor rart det var at komme hjem til Harry igen. At have ham i London når der opstod 'kriser' som disse, var alligevel en rar fornemmelse at have i kroppen. En fornemmelse der vil blive svær at sige farvel til igen. Hun forsvandt ind i soveværelset, hvor hun trak hans tæppe af og fik lagt sig under hans dyne. Inden hun lagde sig helt til rette, skrev hun hurtigt en en sms til ham med hendes størrelser, så han ikke skulle blive forvirret over det. Til sidst foldede hun puden under sig og faldt i dyb søvn.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 40Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick og Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: