VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Mychell

Mychell

Antal indlæg : 1565

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 4 I_icon_minitimeOns Aug 07, 2013 11:01 am

Electra
Hun smilede lidt af ham, da han kyssede hende på kinden. Selvom det blot var et kindkys, så fik hun alligevel en smule sommerfugle i maven. Det gik lidt op for hende, at hun måtte være helt desperat, hvis hun følte sådan bare ved at kindkys og hun burde tage sig lidt sammen. ''Hmm..3. Også vil jeg have dem skåret ud i trekanter i stedet for en hel sandwich'' smilede hun drillende, da hun ellers altid svinede med sådan noget håndmad xD Hun forsvandt ud på badeværelset og fik prøvet den sorte kjole og det røde undertøj og det sad helt fint. Svagt bed hun sig i læben og tog det 'frække' sæt op af posen igen. Hun ville bare lige se det på. Bare en enkelt gang. Da hun fik det på, kiggede hun sig i spejlet og kunne ikke lade være med at bryde ud i latter, da hun ikke var vant til at se sig sådan. Alligevel tog hun hurtigt sølvkjolen udover og smilede let, da den var som skræddersyet til hende. Til sidst gik hun ud i køkkenet og prikkede ham blidt på skulderen. ''Et par stilletter til og jeg er den mest sexede bitch i byen''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 4 I_icon_minitimeOns Aug 07, 2013 11:06 am

Harry

Han havde fået skåret deres sandwichs i mellemtiden og havde fundet en bakke frem, hvor han havde sat to flasker vand og to dåse colaer, så kunne de selv vælge hvad de havde lyst til at drikke. Han vendte sig rundt, da hun prikkede ham på ryggen. Hårdt bed han sig i læben, da den virkelig var flot til hende. Han havde nok valgt den, fordi han selv synes virkelig godt om den og lidt ville 'tænde' på hende, hvis hun havde den på og ganske rigtigt xD "Hold kæft hvor jeg god til at købe kjoler, fuck hvor du smuk" Sagde han og bed sig i læben, da han ikke kunne stoppe med at stå og stirre på hende. Han kunne slet ikke fjerne sit blik xD
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 4 I_icon_minitimeOns Aug 07, 2013 11:12 am

Electra
Hun begyndte at grine lidt, da han bare stod og kiggede på hende på den måde. ''Ej lad være'' smilede hun lidt, mens hun drillende lagde sin ene hånd ved hans øjne, så han ikke længere kunne se ud på hende. Der skulle meget til at gøre hende genert, men når Harry stod og sagde at hun var smuk, så blussede hun op med det samme. Hun tog sin hånd til sig efter nogle få sekunder og smilede helt genert til ham i et øjeblik, inden hun dog rystede på hovedet, da hun måtte tage sig sammen xD ''Men ja, du er faktisk god.. Den er bare.. Wow.. Og resten af tøjet passer også helt fint'' smilede hun lidt. Hun ville ikke krølle kjolen for meget ved at ligge ned i den, så hun ville skifte til den sorte efter de havde spist.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 4 I_icon_minitimeOns Aug 07, 2013 11:16 am

Harry

Han rystede på hovedet, da hun fjernet sin hånd igen, bare lige for at være sikker på, at hun så ligeså godt ud som før. "Den klæder dig virkelig..virkelig godt" Sagde han og kunne ikke lade være med at grine. Han stod lidt og kæmpede med en trang til at kaste hende op på køkkenbordet og tage hende, men det ville hun nok finde upassende. Han vendte sig om for at tage bakken, "Hold kæft hvor kunne jeg godt" Sagde han lavt med sammenbidte tænder, da det ikke var meningen at hun skulle høre det. Han vendte sig op og så på hende. "I sengen eller vin bordet?" Sagde han med et skævt smil, da han jo egentlig havde sat tingene på bakken, så de kunne sidde i sengen.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 4 I_icon_minitimeOns Aug 07, 2013 11:25 am

Electra
Hun bed sig lidt i læben, da hun godt hørte hvad han sagde. I det mindste var hun ikke ene om at have lyst, men mon ikke han bare havde sagt det i sjov? ''Sengen er hyggeligst'' svarede hun, da det mindede lidt om før i tiden, hvor de var på deres børneværelser og lå og så tegnefilm. Altså indtil at Harry voksede fra det xD Hun gik tilbage i soveværelset og rettede forsigtigt det tæpperne og lagner lidt til, så de ikke var så rodet at se på, Derefter satte hun sig ned på sengen og kiggede hen på ham med et skævt smil. ''Hvis du virkeligt godt kunne, så skulle du se hvad jeg havde på indenunder'' smilede hun drillende, da hun lige ville kaste joken tilbage og gøre opmærksom på at hun havde hørt det.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 4 I_icon_minitimeOns Aug 07, 2013 8:41 pm

Harry

Han gik ind i sit soveværelse og satte bakken på sengen. Inden han kort skævede til hende, da hun åbenbart havde hørt hvad han havde sagt. Han kunne dog ikke lade være med at grine og skævede lidt til hende, "Hvad har du på indenunder da?" Spurgte han og prøvede at lyde meget dum og som om, at han aaldrig kunne gætte at hun havde en eller anden form for undertøj indenunder. Han følte sig ikke rigtigt flov over, at have sagt at han havde lyst til hende, han havde haft lyst på båden, så hvad skulle have ændret sig? Han betragtede hende kort igen og smilede drillende, inden han satte sig op i sengen. Han kunne ikke helt dy sig fra, at se en smule afventende på hende, da han håbet og se, hvad hun faktisk havde på indenunder xD
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 4 I_icon_minitimeOns Aug 07, 2013 9:51 pm

Electra
Hun vidste godt, at han gjorde sig dum med det undertøj dér. Selvom hun selvfølgelig godt vidste, at det var købt som en spøg, så kunne hun ikke lade være med at tænke på om han mon havde haft en bagtanke med det et eller andet sted. Men en smule uskyldig 'nok-se-men-ikke-røre-flirten', var vel okay? ''Ej, jeg har det dårligt med at spise i den her kjole. Jeg tilgiver aldrig mig selv, hvis jeg spilder på den..'' sagde hun og tog sig selv i at sende ham et flirtende blik for en stund. Forsigtigt rejste hun sig op igen og tog roligt sølvkjolen af uden at kigge på ham overhovedet. Hun ville bare lade som ingenting og lade ham se, hvad han gik glip af. ''Hmm, hvor er den sorte kjole? Her?'' mumlede hun for sig selv, mens bukkede sig ned med rumpen til ham for at 'kigge' i en pose xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 4 I_icon_minitimeOns Aug 07, 2013 10:33 pm

Harry

Han kunne ikke lade være med at grine, da det undertøj måske var liidt for meget til Electra, men på den anden side så hun sgu godt ud i hvad som helst. Han bed sig svagt i læben, da han godt vidste at hun muligvis lokket ham lidt med vilje ved at kigge i posen, men det ville han bestemt ikke klage over. "Jeg er sikker på, at den er dernede et sted, bare kig lidt..bedre efter" Sagde han dumt og bed sig i læben. Han havde egentlig mest købt det undertøj for at drille hende, men han havde selvfølgelig også lidt håbet, at hun ville tage det på. Han havde pludselig slet ikke tid til at spise xD
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 4 I_icon_minitimeOns Aug 07, 2013 10:42 pm

Electra
''Ja, jeg mener også at jeg lagde den der'' sagde hun bare for at drille ham lidt. Lige nu var hun glad for at hun stod med ryggen til, fordi hun var tæt på at bryde sammen af grin, da hun alligevel havde svært ved at tage sig selv seriøst i sådan noget undertøj. Hendes definition på 'sexet' var bestemt ikke den form for undertøj, men derfor var det stadigt sjovt at drille ham lidt. Hun trak kjolen forsigtigt op af posen, selvom hun for længst havde fundet den, inden hun hurtigt trak den over sig og gik tilbage mod ham med et fortsat drillende smil. ''Nu kan vi spise uden at jeg kan savle på min nye kjole'' smilede hun skævt.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 4 I_icon_minitimeOns Aug 07, 2013 10:46 pm

Harry

Han brummede en smule utilfreds, da hun tog den sorte kjole på, men de havde aftalt at kys og nusseri var slut når de kom tilbage til London. Dog var det en aftale, han ikke ville kunne overholde hvis hun fortsatte med at pirre ham på den måde. Godt nok, var han ikke så meget til overpyntet undertøj, men uanset hvad, så var der en nøgen Electra inden under xD Han løftede let bakken op, så hun ville kunne sætte sig og tingene ikke væltet. Hurtigt tog han et tæppe og lagde over sig selv og sørgede for, at der var plads til, at hun ville kunne få den anden halvdel. "Bare tag for dig" Sagde han og satte bakken i mellem dem. "Vil du se tv i mens eller skal vi snakke?" Spurgte han og prøvede at ignorerer, at hun lige havde stået halvnøgen foran ham xD
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 4 I_icon_minitimeOns Aug 07, 2013 10:58 pm

Electra
Hun tog en af sandwicherne, inden hun satte sig til rette i sengen. ''Snakke.. Vi kan se TV når vi bliver gamle'' smilede hun lidt, da hun hellere ville sidde og hygge med ham, nu hvor han endeligt var i London. Det var helt underligt at sidde i hans lejlighed igen, når man tænkte på hvor mange timer de havde brugt sammen der. I et øjeblik tænkte hun, at det egentligt var mærkeligt, hvordan de havde kunnet gået op og ned af hinanden flere timer om ugen uden at der var 'sket' noget, nu hvor de desuden også havde været vilde med hinanden i så længe dengang. Hun fik tavst spist sin sandwich op, inden hun vendte blikket hen mod ham med et svagt smil. ''Hvad tænker du på?''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 4 I_icon_minitimeOns Aug 07, 2013 11:13 pm

Harry

Han brummede let, da hun ikke havde lyst til at se tv. Personligt så han heller ikke særligt meget tv, da han brugte det meste af sin tid på arbejde og i stedet for, hørte musik. Han tog en sandwich, som han begyndte at spise. Han var alligevel blevet en smule sulten og der var intet bedre end sådan en omgang mad, inden man skulle sove. Kort skævede han til hende, da hun spurgte hvad han tænke på. "Jeg..tænkte på vores ikke kysseregel" Mumlede han ærligt. De kendte hinanden så godt, så han vidste at hvis han fyret en hvid løgn af, så ville hun nemt kunne gennemskue ham. Desuden var han ikke flov over, at han havde lyst til at kysse hende. "Jeg ved det mest fornuftige er at holde den, men du går rundt i..." Sagde han og pegede han mod hendes kjole og begyndte at grine.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 4 I_icon_minitimeOns Aug 07, 2013 11:25 pm

Electra
Hun åndede helt lettet op, da hun hørte hans ord. Så havde det ikke kun været hende, som havde været ramt af en uhelbredelig kæle-syge xD ''Gudskelov'' kom det grinende fra hende. Selvom om vidste at hun ville have nemmere ved at beskytte sine følelser, hvis de 100% var på et vennebasis, så kunne hun jo aldrig sige nej til Harry. Hun tog uden videre bakken fra sengen, som hun forsigtigt fik stillet hen på hans natbord, selvom der knapt var plads, inden hun 'hoppede' tilbage på ham og tog fat om begge hans håndled. Hun vidste godt, at det var virkeligt farligt for hende at ligge noget som helst i det. Men når hun tænkte på hans gave og at han havde valgt at invitere hende med til galla og ikke Rachel, så strejfede hendes tanker kort, om han uden at vide det hentydede til noget? Hun slog dog tanken ud af hovedet igen og 'tvang' hans håndled ned i madrassen, inden hun bogstavligt talt snavede ham i jorden med voldsomme kys.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 4 I_icon_minitimeOns Aug 07, 2013 11:33 pm

Harry

Han skulle lige til lidt fornærmet at spørge, hvad hun mente med gudskelov. Var hun ligefrem lettet over, at han sad og led af savn over hendes læber? Dog gik det hurtigt op for ham, at det var fordi at hun havde det på samme måde som ham. Gad vide hvor mange gange de havde sat her i sengen og haft en ubegribelig lyst til hinanden, men uden at have mod til at sige eller gøre noget? Han lod sig uden videre 'føre' af hende og lod sig bare ligge ned i sengen, mens han heftige gengældte hendes kys. Når nu hun holdt hans hænder, hævede han sin overkrop en anelse, så han lidt 'trykkede' sin overkrop mod hendes. Lige nu havde han slet ingen hæmninger og mærkede, hvordan at hans vejrtrækninger hurtigt begyndte at stige i takt med hans puls.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 4 I_icon_minitimeOns Aug 07, 2013 11:50 pm

Electra
Hun tænkte ikke rigtigt over konsekvenserne ved at kysse med ham igen. Det eneste hun vidste, var at det var ubeskriveligt endeligt at få lov, efter hun havde haft lyst hele dagen. Men allerede nu kunne hun mærke hvor 'farligt' det var for hende. Selvom hun havde brugt en dag på at undertrykke sine følelser for Harry og desuden havde været sammen med Charlie, så kom alt det som hun gerne ville glemme tilbage på fuld blus. Og når så de 'følelser' hun havde for Charlie lå i baghovedet, gjorde det hende blot endnu mere forvirret. Langsomt fugtede hun hans læber under deres kys, inden hun forsigtigt slap grebet om hans hænder igen, så han frit kunne bruge dem igen. Det tog dog ikke lang tid før hun igen kyssede ham 'voldsomt', da hun slet ikke kunne 'styre' sig og bare ville mærke hans læber konstant.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 4 I_icon_minitimeTors Aug 08, 2013 12:02 am

Harry

Han vidste at han kun skabte forvirring for sig selv, ved at kysse med hende nu. Han skulle bestemt ikke have følelser for hende og desuden var han begyndt at se Rachel igen. Men der var bare så mange års 'lyst' efter Electra. Han havde også svært ved at sige nej til piger, særligt når han bevidst undertrykkede alle sine følelser, så var han meget 'svag' når det kom til nærkontakt. Han lod sin ene hånd køre op af hendes lår og op under hendes kjole til hendes bag, men hans med den anden nussede hende ved hendes skulder. 'voldsomt' trykkede han sine læber mod hendes, da han ikke rigtigt kunne kontrollere sig selv og det havde han heller ikke lyst til.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 4 I_icon_minitimeTors Aug 08, 2013 12:40 am

Electra
Hun lukkede øjnene sammen, da hun mærkede hans kærtegn over det hele. ''Mmh..'' sukkede hun lavt mod hans læber, mens hun lidt prøvende begyndte at tage 'farten' ud af deres kys, så det ikke var så voldsomt igen. Hun slap forsigtigt kysset igen, og rankede sig en smule op, så han ikke kunne nå hende, hvis ikke han 'hev' hende ned. ''Jeg har virkeligt.. Haft lyst til at kysse dig hele dagen, men.. Jeg er bare.. Usikker på om jeg kan styre det.. Indeni'' indrømmede hun stille og kiggede lidt den anden vej. Han vidste jo hvad hun følte for ham og de følelser var jo ikke forsvundet på 3 dage. ''Jeg vil ikke have at du bliver sur på mig, fordi.. At jeg er lidt.. du ved.. I dig'' sagde hun og bed sig i læben, da hun ikke kunne få ordet 'forelsket' ud på sine læber.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 4 I_icon_minitimeTors Aug 08, 2013 12:54 am

Harry

Han bed sig let i læben, da hun sagde at hun ville have svært ved at styre sine følelser. Et eller andet sted blev han lidt 'imponeret' over hende. Det kunne godt være, at hun ikke sagde direkte at hun havde følelser for ham, men hun havde nosser nok til at indrømme det. Det havde han ikke selv og han nægtede det endda overfor sig selv. Han så roligt på hende, da han på ingen måde ønskede at hun følte at han udnyttet de følelser. "Jeg...kan ikke være sur på dig" Sagde han stille. Hvilket også var rigtigt nok. De havde tit været uvenner og råbt og skrevet af hinanden, men de var altid blevet gode igen og hun var så stor en del af hans liv, så et skænderi ville ikke ødelægge noget, eller at der var lidt flere følelser i mellem dem end blot venner. "Jeg har virkelig lyst til at være sammen med dig, men..jeg ønsker ikke at det skal skabe mere spild mellem os. Vi..har ikke alverdens tid" Sagde han stille. Han ville hellere bruge alt sin tid med hende, hvor de ikke lavet noget, end knalde en enkelt gang også ikke ses indtil han tog afsted.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 4 I_icon_minitimeTors Aug 08, 2013 1:12 am

Electra
Hun lod forsigtigt sine håndflade stryge ham blidt hen over hans bluse ved brystkassen. Hun anede ikke hvad der var rigtigt eller forkert at gøre, men hun ville bare være ærlig over for ham, så det ikke kom som en overraskelse efter at de havde været sammen. ''Jeg har virkeligt.. Virkeligt også lyst.. Jeg kan slet ikke..'' mumlede hun usammenhængende med lettere sammenbidte tænder, mens hun lænede sig ned over ham, da hun havde en sygelig lyst til bare at kysse ham. Alligevel placerede hun blot sine læber ved hans kind i stedet og sukkede lydløst, da det ikke just var 'tilfredsstillende' at kysse hans kind. ''Jeg ved ikke om jeg skal lytte til min fornuft eller..'' mumlede hun lettere opgivende, mens hun i stedet førte sine læber ned til hans hals.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 4 I_icon_minitimeTors Aug 08, 2013 1:20 am

Harry

Han vidste godt, at han ikke rigtigt var til nogen hjælp overhovedet. Selvom han var begyndt at se Rachel igen, ville han aldrig afvise Electra. Selvfølgelig hvis han og Rachel fik noget seriøst sammen, ville han ikke være utro, men lige nu var der ingen han kunne være utro. Han prøvede at holde sin vejrtrækning i ro, da han ikke ville virke for ivrig, men det var tydeligt at høre, at den var hurtigere end normal. I hans verden, der fortrød man ikke at man sagde nej til at være sammen med en pige, men man fortrød hvis man ikke sagde ja. "Jeg..gør ikke just dit valg nemmere, jeg kan ikke sige nej" Mumlede han drillende. Et eller andet sted, måtte det også være lidt bekræftende for hende, at det var hende som lige nu havde 'magten'. Men han ville dog 110% acceptere, hvis hun valgte at gå fornuftens vej, da hun i så fald gjorde det for, ikke at blive såret senere hen.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 4 I_icon_minitimeTors Aug 08, 2013 1:33 am

Electra
Hun smilede lidt af ham, da han bare lå og tog imod og ikke rigtigt 'hjalp' hende med at træffe en fornuftig beslutning. ''Du er meget.. Meget.. Meget slem'' sagde hun i et lettere opgivende tonefald, da fornuften alligevel føltes mere ligegyldig. Blidt kyssede hun ham ved halsen og videre ned mod hans kraveben, som hun lige kunne nå, da hans trøje ellers 'blokerede' for mere bar hud. ''Hvordan skal jeg.. nogensinde kunne sige.. Nej.. Du er så..Mmh..'' Kom det igen lavt fra hende, mens hun lod sine læber køre hen mod hans øre, samtidigt med at hendes kind blidt gned sig mod hans. Det var frygteligt, at han havde den virkning på hende. Og når hun endeligt fik 'lov', var han ligesom et narkotika, man ikke kunne holde sig fra.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 4 I_icon_minitimeTors Aug 08, 2013 2:00 am

Harry

Han vidste godt, at det var lidt ondt at han ikke rigtigt sagde fra overfor hende, da de nok skulle være to om at vælge fornuftens vej. Men han var heller ikke sikker på, at hun ville have ham til at afvise hende? Han slog dog tankerne væk, da han hellere ville fokusere på, at være sammen med hende nu også bagefter tænke over konsekvenserne. Han smilede svagt, "Jeg er så, hvad?" Mumlede han drillende, da hun havde spurgt ind til det samme tidligere. Han vred sig let under hende, da hun lod sine læber køre op mod hans øre. Han lod 'stramt' begge sine hænder køre ned at hendes sider og sukkede helt saligt, da hun gjorde et eller andet ved ham. Han trak forsigtigt op i sin trøje, da han allerede begyndte at svede og derfor havde brug for en smule luft. "Det bliver pludselig meget varmt herinde, gør det ikke?" Mumlede han drillende.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 4 I_icon_minitimeTors Aug 08, 2013 2:19 am

Electra
Hun trak ivrigt hans trøje af, da hun fik det sværere og sværere med at holde sig tilbage. Bare én gang mere kunne vel ikke skade? Hun vidste at hun havde sagt det til sig selv på båden også, 'bare en gang mere', men denne gang mente hun det 'virkeligt', at det bare skulle være én gang xD ''Du er så.. Sexet.. Mandlig.. Klog..'' begyndte hun, mens hun langsomt kravlede hun smule bagud og begyndte at kysse ham blidt hen over hans brystkasse og mave. Det var små langtrukne kys, som hun håbede på ville få ham til at få det endnu varmere. ''.. Lækker.. Fantastik.. Hård'' sagde hun med en drillende undertone, mens hun helt forsigtigt lagde sin hånd ved 'den' udenpå hans bukser. Svagt gav det et gip i hende, da hun hørte at det bankede på hoveddøren. ''Skal du åbne den, eller skal jeg blive ved med at fortælle hvor fantastisk du er?'' smilede hun skævt, men rykkede sig alligevel en smule, så han kunne komme op.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 4 I_icon_minitimeTors Aug 08, 2013 2:32 am

Harry

Selvom han gerne ville gengælde hendes 'kærtegn', blev han alligevel så overvældet af hendes berøringer og ord, at han kom i en trance agtig tilstand xD Han lukkede sine øjne og nød at mærke hende overalt på sin krop, "Bare fortsat" Sagde han med sammenbidte tænder og borede sine fingre ned i sengen, da hun lagde sin hånd ved hans bukser. Det gav et sæt i ham, da han pludselig hørte Rachel råbe på ham, ude fra den anden side af døren. Hun råbte, at hun vidste at han var hjemme fordi hun kunne se lys i hans lejlighed. Hårdt bed han sig i læben, da han ikke vidste hvordan han skulle redde sig ud af den. Både Electra og Rachel kendte til hinanden, men han var ikke klar til, at de mødte hinanden. Slet ikke nu hvor han endda var halvnøgen. "Fuck" Sagde han og satte sig hurtigt op. Han vidste, at han ikke havde låst sin dør og han mærkede en kulde løbe gennem hele hans krop, da han hørte at håndtaget til hans lejlighed blev trykket ned.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 4 I_icon_minitimeTors Aug 08, 2013 2:39 am

Electra
Hun mærkede hvordan hun helt fik et sug i maven, da hun hørte en kvindestemme ude foran. Det var ikke svært at gætte sig frem til hvem det var, men hun havde bare ikke lige set den komme. ''Du er nødt til at slappe' sagde hun lavt til ham, da han ikke skulle panikke, selvom det var svært, det vidste hun. Hun hoppede hurtigt ud i sengen og tog hans bluse op fra gulvet, som hun kastede hen i hans skød. Selvom det var lidt egoistisk at tænke sådan, så håbede hun lidt at de ville blive opdaget så Rachel kunne få lidt gengæld fra Cardiff - Hun havde jo udmærket selv vidst at ham og Electra havde en aftale den dag. Men hun kunne aldrig gøre noget, som ville såre Harry og derfor ville hun gøre alt for, at de ikke blev opdaget. ''Gå ud i stuen nu og lad som om du har sovet'' sagde hun og gik hurtigt hen og ruskede ham i håret, inden hun satte sig ned ved sengebordet bag hans seng, så man ikke lige kunne se hende ved første øjekast.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 4 I_icon_minitime

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 4 af 40Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick & Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: