VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Michelle
Admin
Michelle

Antal indlæg : 1864

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeSøn Sep 01, 2013 7:57 am

Electra
Hun sukkede tilfredst, da hun mærkede hans nussen ved sin side. ''Mhm..'' smilede hun lidt, i det hun forsigtigt vendte sig om med ryggen til ham. Dog trykkede hun blidt ryggen ind til ham og smilede svagt, da hun vidste at hun ville komme til at sove godt, når Charlie var der til at ''passe på'' hende. Det skræmte hende faktisk en smule, at man kunne blive så glad for en person på så kort tid. Hvis Charlie valgte at forsvinde ud af hendes liv, så ville hun føle at der manglede et eller andet i hendes liv. Det gjorde hende helt roligt i kroppen, at hun kunne mærke ham så tæt på og hun mærkede at hun blev mere og mere træt. Faktisk nåede hun ikke engang at sige 'godnat' før hun faldt i søvn.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeSøn Sep 01, 2013 8:18 am

Charlie

Han vågnet med et voldsomt sæt den næste morgen, han vidste ikke hvad der var sket eller om det overhovedet var sket noget? Lidt forvirret sig han sig rundt i værelset og kunne ikke lade være med at smile, da han fik øje på Electra der lå foran ham. Han håbede ikke, at hans spjæt havde vækket hende, men hun måtte virkelig sove tungt hvis ikke hun havde været vågen af det. "Undskyld, jeg ved ikke hvad der skete" Sagde han meget stille, da han ikke ville vække hende, hvis nu hun stadigvæk lå og sov. Roligt lod han sin hånd køre op til hende skulder og begyndte at nusse hende, for at gøre hende en smule rolig igen.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeSøn Sep 01, 2013 8:31 am

Electra
Hun fik et chok, da der pludseligt blev 'rykket' i sengen. Dog nåede hun ikke at sige noget, før hun igen mærkede ham ved sin side og det virkede som om at han prøvede at berolige hende. Men hun havde sovet så dybt, at hun var helt groggy og slet ikke var vågen i hovedet. Forsigtigt vendte hun sig om mod ham og kiggede på ham med morgenhævede øjne, mens hun løftede brynet en smule. ''Hvad laver du?'' spurgte hun mumlende og rykkede forsigtigt på sig. Hun hadede at vågne sådan, så hun var ikke just morgen-frisk lige nu xD ''Havde du et.. mareridt eller sådan..noget..'' Sagde hun en smule vrøvlende. Det tog altid noget tid før hun rigtigt vågnede.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeSøn Sep 01, 2013 8:50 am

Charlie

Han vidste på ingen måde hvad der havde været sket. Kort kiggede han på uret og brummede let, da klokken var lidt over ti. "Jeg ved ikke hvad der skete. Måske er det fordi vi snart skal til at indspille og det plejer vi at gøre ved en titiden. Men..ellers ved jeg det ikke" Sagde han og så helt forvirret ud, da han faktisk slet ikke var træt mere. Han fortsatte med at nusse hende og kyssede hende blidt i panden, "Det må du altså virkelig undskylde" sagde han stille. Han så ud af vinduet og smilede let, da det var virkelig godt vejr ud for. Men det var sikkert skide mudret efter alt det regn fra i går.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeSøn Sep 01, 2013 9:18 am

Electra
Hun bed sig lidt i læben, da han virkede så stresset. Om det var over hans band eller over hende vidste hun ikke - Og hun ville ikke spørge, for hun ville ikke vide svaret. Hun smilede lidt, da han kyssede hendes pande, inden hun forsigtigt fulgte hans blik hen mod uret. ''Lort..'' sagde hun stille, da hun fandt ud af at klokken var så mange. Hun var jo nødt til at gå ved tolv tiden. Pludseligt virkede tiden virkeligt dyrbar og kort, hvilket fik hende til at vågne helt op. ''Min.. mor kommer hjem i dag..'' Sagde hun stille og kiggede ham ind i øjnene med en svag sukken. ''Jeg vil hellere være her'' mumlede hun lavt, da hun følte som om, at hun havde lyst til at sætte sit liv på standby for at være sammen med Charlie.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeMan Sep 02, 2013 1:03 am

Charlie

Han lagde sin hånd ved hendes side og trak hende forsigtigt ind til sig, da han vidste at de efterhånden ikke havde særligt meget tid tilbage sammen. "Jeg så os helst du blev" Sagde han stille og begyndte at nusse hendes side. Det var så underligt at der er mindre end 24 timer til at hverdagen med Simona banket på. "Skal vi..bestille noget morgenmad?" Sagde han stille, da man på et bed og breakfast burde kunne få morgenmad. Selv var han ikke voldsomt sulten og ville egentlig hellere vente med at spise til de var dem selv igen. "Eller..er der noget andet du har lyst til?" Sagde han og lagde sit ind til hende.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeMan Sep 02, 2013 5:27 am

Electra
Hun var ikke specielt sulten, det var hun aldrig om morgenen, men tanken om at de ikke havde så mange timer tilbage gav heller ikke just appetit. Men hun var mere fortrøstningsfuld nu end da hun var ankommet til stedet igår. Nu vidste hun da, at det ikke ville være et endeligt farvel og at de måske kunne ses efter. Det var helt 'træls' at skulle vende tilbage til det normale liv igen. Hun vidste, at hun i hvertfald måtte få redt trådene ud med Harry efter hendes pinlige Miss Candy-besøg. Hun tog forsigtigt fat i hans hånd og begyndte blidt at nusse den med sin ene finger hen over hans hånds ryg. ''Jeg har lyst til.. Bare at ligge her.. Hvis du.. Også vil'' smilede hun lidt og lod blikket hvile mod hans. Svagt bed hun sig i læben, da hun for 117 gang kom til at stirre de der sekunder for længe xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeMan Sep 02, 2013 9:45 am

Charlige

han nikkede let da han absolut intet havde imod at ligge og snakke og nyde deres 'sidste' tid sammen.Han gengældte hendes blik og følte at det hele var en smule mere virkeligt mellem dem, nu hvor de havde været oprigtige om hvad de følte. Han lod blidt sin finger køre hen over hendes læber og smilede let, "Du har sådan nogle læber, som man ikke kan lade være med at ville røre" Sagde han lidt dumt, måske havde hun noget med hans øjne og havde svært ved ikke at kigge på ham, men han havde noget med hendes læber og kunne ikke rigtigt holde sig fra dem.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeMan Sep 02, 2013 10:14 am

Electra
Hun smilede lidt, da hun intet havde imod at han havde en "electra"fetisch også. Ligenu ville hun bruge den næste time på at snakke og hygge sig med ham, før de skulle pakke og aflevere nøglen. "Jeg håber.. Virkeligt at.. Aidan vil hjælpe dig.. Os.." Sagde hun stille og gav hans hånd et klem.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeMan Sep 02, 2013 10:19 am

Charlie

Han var sikker på at Aiden ville hjælpe dem videre og sørge for at det kom frem. "Det er meget godt formuleret" sagde han stilke og nussede blidt hendes hånd, da hun tog fat i den. "Jeg ved han holder tæt og ikke afslører noget. Men om han vil hjælpe os ved jeg ikke. Jeg… tror han vil overtale mig til, ikke at se dig mere" sagde han og vendte blikket i jorden.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeMan Sep 02, 2013 10:26 am

Electra
Hun var glad for, at hendes bedste veninde aldrig ville prøve at overtale hende til noget. De gange Hazel havde spurgt ind til Charlie, havde hun omtalt ham som enhver anden fyr, men nu var hendes situation også en del anderledes end Charlies. "Jeg er åbenbart den slags pige, som andre advarer dig imod" smilede hun lidt og tænkte kort på Harrys mor og Rachel, som allerede havde advaret Harry. "Jeg må være meget.. Meget slem.."
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeMan Sep 02, 2013 7:31 pm

Charlie

Han trak let på skulderne. "Jeg tror ikke det har noget at gøre med dig, overhovedet" sagde han stille og fortsatte med at nusse hende. "Men mere de konsekvenser af at vi ser hinanden. Havde det været enhver anden pige ville det samme ske" sagde han med et skævt smil. "Men…så det godt han ikke kender vores hemmelige gemmesteder" drillede han og begyndte at kysse hende.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Sep 03, 2013 12:12 am

Electra
Hun smilede lidt af hans ord, da de nok ville finde mange nye gemmesteder, hvis de fortsatte med at se hinanden. Hun vidste ikke om det var 'sundt' for nogle af dem at de sås lige nu, men hun kunne ikke stoppe det. Hun var faldet for dybt. ''Så du synes ikke at jeg er slem?'' spurgte hun og hævede sig let op, mens hun støttede med sin ene arm. ''Slet.. Ikke?'' spurgte hun mere indgående og kiggede nu på ham med et drillende blik.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Sep 03, 2013 12:55 am

Charlie

Han så på hende med et drillende blik, da hun spurgte ind til om han synes hun var slem. "Mmh, hvis sandheden absolut skal frem så synes jeg du er meget slem" Sagde ha drillende. Roligt lænede han sig frem og bed fat i hendes læbe og 'trak' den med tilbage idet han rettede sig op igen. "Men hvem siger det ikker er netop det, som jeg kan lide?" Sagde han drillende og så hende ind i øjenene. Han fandt det en smule morsomt at de havde så svært ved at holde en anstændig samtale i længere tid. Selv da de havde mødtes i sommerhuset var der kun gået et par få sekunder før de havde kastet sig over hinanden xD
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Sep 03, 2013 2:01 am

Electra
Hun begyndte at grine, da han sådan hev fat i hans læbe. Da hun lod sit ansigt følge med, da han trak sig tilbage, endte hun helt helt tæt på ham. Forsigtigt lod hun sin hånd køre op af hans brystkasse - først med helt bløde bevægelse, men da hun jo skulle være 'slem', lod hun sine negle blive boret en smule ned i hans hud. Det ville kunne mærkes, men det ville ikke gøre ondtondt med mindre han flyttede sig, så han blev revet xD ''Og.. Hvordan behandler du så slemme piger?'' spurgte hun stille, mens hun kiggede ham i øjnene imens.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Sep 03, 2013 6:46 am

Charlie

Han spændte let til i sin mave da hun sådan satte sin negle i. "Det vil du slet ikke vide" sagde han drillende og skød bare sin brystkassens frem mod hende. "For jeg kan være meget meget ondt" sagde han drillende, inden han ændret sig helt og sendte hende et køligt blik med en ond mine. Han kunne selvfølgelig aldrig finde på at gøre hende ondt, men det var han også sikker på hin vidste.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Sep 03, 2013 7:00 am

Electra
Hun vidste godt, at han at han sikkert ville være så blød som smør, hvis hun bare var lidt sød ved ham. I hvert fald havde hun aldrig set ham 'ond' før og det ville hun prøve at bevise for ham xD Forsigtigt slap hun taget med sine negle og krøb i stedet blot ind til ham med det bedste lille-pige-look i ansigtet hun kunne lave. Forsigtigt kyssede hun ham ved halsen en enkelt gang, inden hun vendte blikket op mod ham uden at blinke. ''Ved du hvad jeg godt kan lide, at du gør ved mig?'' Begyndte hun med et drilsk smil.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Sep 03, 2013 7:19 am

Charlie.

Han vidste at det nok var en kamp som han på forhånd havde tabt. Hendes charme kunne han ikke rigtigt kæmpe imod på nogen måde. "Hvad…kan du godt lide" sagde han og prøvede at holde sit onde look. Men mon ikke den kamp allerede var tabt. Hvis han skulle værd ond skulle han vel bare 'gøre' og ikke spørge xD
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Sep 03, 2013 8:13 am

Electra
Hun kunne ikke lade være med at smile lidt af ham, da han allerede så 'opgivende' ud xD. ''Jeg kan godt lide.. At når du rører ved mig, så.. Rører du mig ikke blot.. Du tager mig. Og når du tager mig, så tager du mig ikke bare... Du voldknalder mig.. Og når du voldknalder mig.. Så voldknalder du mig ikke bare, du er også lidenskabelig.. og sexet og..mmh..'' brummede hun lavt, mens forsigtigt trykkede sine læber mod hans i et blidt kys. Hun anede ikke, hvordan hun skulle nøjes med kun at få et lille stykke af ham nogle gange.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Sep 03, 2013 8:22 am

Charlie

Han smilede let af hende, da det passet ret godt. Han blev så ivrig at han forsvandt ud sf tid og sted, men fordi at han var sammen med hende var han fuldt nærværende. Nok en ret underlig sammenvoksning xD han tog 'hårdt' fat i hende og skubbede hende ned i sengen og væk fra hans læber. "Kan du ikke nå" drillede han. Nok den eneste måde han kunne få kontrol på, men det gik så meget udover ham selv.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Sep 03, 2013 8:34 am

Electra
Hun lod sig falde ned i sengen og begyndte at grine lidt, da han alligevel godt kunne være ond xD Hun vil jo helst kysse med ham så meget som muligt inden de skulle pakke, hvilket jo var snart. Hun rystede på hovedet til hans spørgsmål og kiggede op på ham med en let bævrende læbe. ''Jeg.. Jeg vil jo bare.. Mærke dig.. Du ved.. Føle vægten af en rigtig mand oven på mig'' forklarede hun og prøvede at lave hvalpeøjne så godt hun kunne xD Det var nok lidt 'plat', men det var virkeligt skønt at kunne være så fri omkring en person.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Sep 03, 2013 8:41 am

Charlie

Han kunne ikke lade være med at grine, da han ved dette blot straffede sig selv også. Når de om nogle timer ikke var sammen ville han fortryde at han ikke havde brugt tiden på at kysse hende, men i stedet spille smart fyr. "Og jeg er en rigtig mand" sagde han med et hævet bryn og så koldt på hende, dig rykkede hans hoved automatisk tættere og tættere om hendes xD
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Sep 03, 2013 9:07 am

Electra
Hun nikkede med et svagt smil, da hun bemærkede at han kom tættere og tættere på hende igen. Hun kunne mærke hvordan hendes hjerte begyndte at slå hårdt i hendes bryst bare ved så lidt. ''Du er så meget mand, at man.. Automatisk anstrenger sig for at være kvinde for dig'' smilede hun drillende og lod sit blik hvile direkte mod hans. Det var ikke engang løgn - Faktisk følte hun sig mere 'moden' omkring Charlie end andre mennesker.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Sep 03, 2013 9:12 am

Charlie

Han gengældte hendes blik og mærkede hvordan hele hans krop dirrede ved at de var så tætte. Det var efterhånden længe siden han havde følt sådan for Simona. "Det dig som gør mig til den mand" sagde han stille og var nu helt tæt på hendes læber med sine. Han lænede sig frem og lod ømt sine læber kærtegne hendes, da han godt kunne opgive at holde afstand til hende.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Sep 03, 2013 9:52 am

Electra
Hun vidste ikke hvorfor, men den kommentar gav hende helt kuldegysninger. Følte han, at han ændrede sig til en 'mand', når han var sammen med hende? Hun glemte helt at trække vejret, da han lænede sig frem for at 'lege' med hendes læber. ''Mener du det?'' spurgte hun stille, i det hun forsigtigt trak sine læber en smule væk fra hans. At de lå og var så tætte før de skulle sige farvel, gjorde det ikke just nemmere at give slip på ham.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitime

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 22 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick & Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: