Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Aug 14, 2013 10:53 pm
Harry
Normalt var han slet ikke så usikker på sig selv, men måske var det netop fordi at hun sidst havde fortalt hvor meget han betød for hende, så han var bange for at såre hende følelser eller gøre noget forkert. Normalt havde han ingen grænser på, hvad der var rigtigt og forkert og han gjorde bare hvad der passet ham, men det var oftes også med piger som han var ligeglad med, eller var han sikker på at de ville ham. Men var det her kun for at drille ham eller lagde hun virkelig op til ham, for der skulle ske mere mellem dem? Han lod sine læber roligt køre op af hendes kind, dog uden at kysse da han af en eller anden grund ikke turde, inden gav gav hende et små hårdt dask bagi, selvfølgelig på en måde så det ikke gjorde ondt på hende.
Michelle Admin
Antal indlæg : 1864 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 15, 2013 2:11 am
Electra Selvom hun var glad for, at de kunne stå og pjatte igen, så kunne hun alligevel ikke lade være med at føle sig en smule hævngerrig oven på sidst. I dag havde været en dum dag, det med Charlie lå konstant i hendes baghoved, selvom det at 'være' Miss Candy havde fået det lidt på afstand. Normalt ville det være det første som hun snakkede med Harry om, for hun delte jo alt med ham, især hendes dumme dage. Men det eneste hun kunne tænke på var at 'straffe' ham, selvom det var forfærdeligt at tænke sådan. Man kunne jo ikke tvinge folk til at elske andre, men hun havde et behov for at 'hæve' sig over ham. ''Nu gik vi fra slemme slemme Miss Candy til slemme slemme Harry..'' smilede hun drillende til ham og lod sit blik møde hans øjne. ''Hvad skal vi nu gøre ved slemme slemme Harry?..''
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 15, 2013 3:02 am
Harry
Han brummede let, da han ikke helt vidste hvordan at han skulle snakke med Electra lige nu. På en eller anden måde følte han lidt, at hun kun lagde op til ham nu fordi at han havde afvist hende den anden dag. "Er det her ikke straf nok?" Sagde han med et skævt smil, da det var pirrende nok at se på hende og ikke rigtigt vide hvor meget han havde lov til. Han så på hende og smilede let, inden han bare trak sin t-shirt af, da han også skulle prøve at gøre sig en smule til. Han lagde sig hoved på skrå og så en smule selvsikkert på hende, "Men så må du jo finde en måde at straffe mig på?" Sagde han og smilede drillende til hende, da han ville prøve at træde en smule mere i karakter.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 15, 2013 3:13 am
Electra Hun betragtede kort hans overkrop, selvom hun prøvede at lade være at virke påvirket, især når hun i forvejen havde svært ved at sige 'nej' til Harry. ''Din straf er.. 'Nej' '' sagde hun efterfølgende og vendte sit blik op mod ham med et mere bestemt blik end før. Hun kunne mærke hvordan nervøsiteten steg i hende, da det var dét, som hun havde ventet på. At lade ham få forhåbningerne op og derefter bruge ordet 'nej' imod ham. Hun vidste udmærket godt, at det ikke var fair, men det føltes så godt indeni lige nu at kunne afvise ham. Bare for at provokere en smule mere, tog hun forsigtigt fat i hans hånd og førte den ned af sin overkrop. ''Det her kommer ikke til at tilhøre dig.. Aldrig. Du kommer ikke til at være sammen med mig.. Aldrig.. Er det straf nok?''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 15, 2013 4:29 am
Harry
Han brummede let, da hun sagde at han aldrig fik lov til at være sammen med hende. Det gik lidt op for ham, at hun kun havde lagt op til ham for at kunne afvise ham. Han trak let på sine skuldre, "Jeg har nok i Rachel. Jeg vidste godt, hvad jeg sagde nej til i går. Så at du ligger op i dag, også alligevel trækker det tilbage, gør mig blot forvirret hvor vi står. Var det ikke meningen vi skulle have en hygge aften?" Sagde han og så en smule spydigt på hende, men han forstod ikke helt hvorfor at hun pludselig var sådan. "Tror du jeg nød at afvise dig i går?" Sagde han en smule surt og lagde sine arme over kors.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 15, 2013 4:37 am
Electra Hun vendte sit blik kort ned, da han nævnte Rachel. For en stund virkede hun pludselig ikke så selvsikker mere. Var de virkeligt sammen igen? Hun rankede sig dog alligevel op og kiggede ham i øjnene for ikke at virke alt for påvirket af hans ord. ''Siger manden, som lige har spanket mig. Selvfølgelig har du nok i hende'' kom det ironisk fra hende, selvom hun begyndte at få en mere og mere grim smag i munden. Det havde været meningen at de skulle hygge sig, men hendes hævngerrighed havde taget helt over og var måske igang med at ødelægge det mere i mellem dem. ''Hvis du nød det bare halvt så meget som jeg gør lige nu.. Så måtte du have været i himlen igår''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 15, 2013 4:45 am
Harry
Han hævede let det ene bryn, da hun med den kommentar hentydet til, at hun blot gjorde det for at få hævn. Han skulle lige til at puste sig op og sige, at han før havde ordnet dem begge på en dag, endda hvor hun havde været blevet gravid, så han kunne nemt være sammen med dem begge igen, men han ville dog ikke ødelægge tingene yderligere mellem dem. I stedet vendte han blikket i jorden og sukkede svagt. "Hvis det her er hvad du forstår ved en hygge aften, næsten inden jeg rejser, så du godt nok ikke den Electra jeg husker, men nyd dit hævnfix" Sagde han og vendte bare ryggen til hende og gik hen i sin sofa og satte sig.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 15, 2013 4:55 am
Electra Hun sank svagt en klump, da han valgte at tackle det hele meget mere modent end hende. Lige nu følte hun sig virkeligt dum og den hævnfølelse, som havde følt virkelig godt for 2 sekunder havde bare ikke været det værd. Hun stod lidt fast på stedet uden at sige noget, mens hun holdte lidt øje med ham i øjenkrogen. Det havde virkeligt været en frygtelig dag, men det her var hun godt nok selv skyld i. Efter at have stået lidt uden at vide hvad hun skulle gøre, trådte hun lidt tøvende nogle skridt i hans retning, hvor hun satte sig i den anden ende af sofaen. Hun sukkede svagt, da hun ikke vidste hvad hun skulle sige og hun holdte sit blik fast ned i hans bordplade. ''Jeg.. Tackler ikke det her særlig godt, gør jeg..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 15, 2013 5:25 am
Harry
Han vidste ikke, om han havde været en smule for hård ved hende, men han gad ikke finde sig i, at hun lokkede ham på den måde, blot for at få hævn. Selvfølgelig ville han da blive påvirket af det og han ville da aldrig sige nej tak. Han smilede skævt til hende. "Jeg..forstår godt at det er svært for dig, men den der er bogstaveligt talt lige under bæltestedet" Sagde han stille og vendte blikket i jorden igen, da han faktisk følte sig en smule til grin, da hun åbenbart bare havde leget en smule med ham og ikke ville noget. "Så nej, lige det her klaret du ikke særlig godt. Jeg ville være en idiot hvis jeg ikke havde lyst"
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 15, 2013 5:51 am
Electra Hun kunne godt se nu, at dét trip hun havde haft gang i havde været lidt henne i vejret. De kunne jo sagtens bare have haft småflirtet uden at hun skulle have ladet sine følelser styre hende. ''Undskyld..'' sagde hun stille og sank svagt en klump. Hun ville gerne fortælle ham om Charlie og det som var sket samt hendes møde med Victoria's Secret i NY, men hun følte ikke at hun kunne sidde og belemre ham med alt det, når hun lige havde ødelagt stemningen som hun havde. Forsigtigt rejste hun sig op fra sofaen igen og gik hen mod stolen, hvor hendes frakke hang. Hun trak den på sig og fik den knappet op, inden hun kiggede hen på ham med et kort smil. ''Behold bærrene.. De er virkeligt lækre..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 15, 2013 7:36 am
Harry
Han holdt blikket i jorden da hun sagde undskyld og sagde ikke rigtigt noget, dog rejste han sig hurtigt op da han hørte at hun begyndte at tage sin jakke på. Han gik over til hende og tog et let tag i hendes skuldre, "Hør..gå ikke bare. Du..kan ikke gøre sådan noget også bare skride, så bliv...please?" Sagde han lidt dumt og så på hende. Men han havde jo intet imod at være sammen med hende, men han gad bare ikke føle sig til grin eller holdt hen. Han gik hen foran døren og spærret den, så vi ikke kunne komme ud. Han tog fat i hende og trak hende kort ind til sig i et kram, da hun virket ret ked af det og han tænkte derfor, at hun kunne bruge et kram. Han håbet bare ikke, at hun blev sur over det.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 15, 2013 7:54 am
Electra Hun bed sig lidt i læben, da han ikke ville have at hun skulle gå. Faktisk forstod hun ikke hvorfor, at han ville have hende til at blive efter hendes lille optrin. Lige nu følte hun virkeligt, at hun ikke havde gjort sig fortjent til hans trøst eller søde ord. Hun lod ham alligevel trække hende ind til sig og lod forsigtigt sine arme falde til rette rundt om ham, mens hun gemte sit hoved ind i hans brystkasse. ''Det.. Har virkeligt været en lortedag.. Også gør jeg det værre selv..'' sagde hun opgivende, da hun heller ikke gjorde det nemmere for sig selv. Hun gik et skridt tilbage og derfor ud af hans favn. ''Jeg fortjener dig virkeligt ikke i dag..'' sagde hun i et lavt tonefald, da respekt gik begge veje. I dag havde hun ikke vist ham særligt meget respekt og i stedet 'straffet' ham for ikke at have de følelser, som hun ville have han skulle have.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 15, 2013 8:15 am
Harry
Han trak let på skulderne, da han aldrig kunne være rigtigt sur på Electra. Om det var fordi, at hun var hans bedste ven eller om de var følelserne som spillede ind vidste han ikke, men han kunne altså aldrig være sur på hende i længere tid. Han kunne sagtens puste sig op og sætte hende lidt 'på plads', men så var det også det. "Alle fortjener en ven, nu det så tilfældigt at jeg er din bedste ven" Sagde han med et lille smil. "Skal jeg bære dig eller sætter du dig frivilligt over i sofaen så vi kan snakke?" Sagde han, da han stadigvæk stod foran døren. Han vidste godt, at Electra ikke normalt var sådan, så der måtte virkelig være noget som tryggede et eller andet sted. Han var ret sikker på, at det måtte have noget med denne Charlie at gøre.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 15, 2013 8:38 am
Electra Hun smilede kort af hans ord, inden hun forsigtigt greb fat om håndleddet på ham for at trække ham hen mod sofaen, hvor de kunne sætte sig. Svagt sukkede hun, da hun ikke rigtigt vidste hvordan hun skulle starte. Kunne hun overhovedet tillade sig at snakke om en anden mand foran Harry, selvom han godt nok havde sagt, at han intet havde for hende? ''I nat.. Der.. Fik jeg en besked om at Charlie ville hente mig.. Og vi kørte ud til nogle klipper nede ved vandet, hvor vi bare.. Snakker.. Om.. Alt faktisk.. Så.. Da vi skal hjem, spørger han om jeg vil med ham hjem.. Og.. Det gør jeg så.. Men.. En fyr fra Charlies band var oppe i køkkenet uden at vi vidste det, så.. Da jeg gik op i køkkenet for at hente noget at drikke.. Så.. Så han mig.. Vi blev.. opdaget'' sagde hun en smule tamt, da hun slet ikke kunne forstå at det var sket. Det var bare umuligt at holde sådan noget skjult.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 15, 2013 8:55 am
Harry
Han bed sig kort i læben, da de åbenbart var blevet opdaget. Han vidste, at det virkelig ville have store konsekvenser for Charlie, men det var han en smule ligeglad med, manden vidste vel hvad han gik ind til, når han valgte at være sammen med en 16 årige pige. "Hvad så nu? Altså..har ham fra bandet tænkt sig at gå til pressen eller...fortsætter i med at ses?" Brummede han. Det var ret svært at sidde og snakke om, men han havde jo selv valgt hårdnakket at holde fast i, at han intet følte for hende. Han havde hele tiden haft på fornemmelsen, at det med Charlie endte galt, men på den anden side var det nok også svært at skjule et forhold til en kendt. "Jeg..ved slet ikke hvad jeg skal sige, hvis det kommer frem..så" Sagde han og gik i stå, i stedet tog han fat i hendes hånd.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 15, 2013 9:08 am
Electra Hun skævede forsigtigt ned til deres hænder, mens hun lydløst gav en sukken fra sig. ''Nej, de.. Er virkeligt gode venner, men.. Han så helst, at Charlie holdte sig fra mig..'' forklarede hun, mens hun vendte blikket op mod hans. Det måtte aldrig komme frem, for hun kunne ærligt talt ikke bære at skulle 'af' med Charlie allerede. Ansigtet ud af til var alt i den branche og det kunne måske smadre hans karriere helt. ''Men.. Tingene er bare.. Mere kompliceret end det. Det.. Startede som noget, som bare skulle være..Sjovt.. Men.. Tingene har udviklet sig lidt i retning, som.. Jeg ikke havde regnet med. Han.. Kan lide mig præcist som jeg er og jeg.. Kan være helt fri, når jeg er med ham.. Og han.. Har det på samme måde.. Det er ikke bare sex, det.. Er også et virkelig godt venskab, som jeg ikke kan.. Klare at miste lige nu''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 15, 2013 9:21 am
Harry
Han vidste slet ikke hvordan, at han skulle være den støtte som hun havde brug for lige nu. Han var generelt virkelig dårlig til at snakke om følelser, også når den person som han havde følelser for, sad og snakket om en anden fyr gjorde det ikke ligefrem nemmere. "Jeg..tror virkelig det er svært at sætte sig ind i når man ser det udefra Electra" Sagde han stille og kiggede kort på hende. "I sætter virkelig meget på spil, men du virker os glad for ham" Sagde han stille. Faktisk følte han sig ret dum, da han på ingen måde vidste hvad han skulle svarer på deres spørgsmål. Et eller andet sted, så følte han ikke helt, at deres venskab kunne være så unikt, at det var værd at satse så meget på. De ville begge få virkelig dårlig omtale, men det brød han sig ikke om at sige højt til hende.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 15, 2013 9:29 am
Electra Hun nikkede lidt, da hun godt vidste at ingen andre ville forstå. Men Charlie var blevet hendes 'frikvarter' og et frikvarter, var det pusterum, som man så mest frem til. Hvordan hun skulle undvære det igen, vidste hun ikke. Men hun vidste at hun måtte vende sig til tanken, for hun havde altid vidst at der var en tidsbegrænsning på Charlie. ''Men.. I morgen eftermiddag har jeg booket mig ind på et Bed and Breakfast udenfor London, da.. Vi er nødt til at snakke tingene igennem uden forstyrrelser og..Uden at vi kan risikere at møde folk vi kender'' sagde hun og betragtede ham lidt. Hun følte sig af en eller anden grund virkelig ufølsom over at sidde og snakke med det her foran Harry. Hun vidste bare ikke hvorfor, når han havde tydeliggjort det for hende, at der intet var imellem dem.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 15, 2013 9:46 am
Harry
Han kunne godt fornemme på Electra, at denne Charlie havde en virkelig speciel plads hos hende, men det var dømt til at gå galt og han kunne ikke se en måde, hvorpå hun ville kunne komme ud af det uden at blive såret. "Det på ingen måde fordi, at jeg vil bestemme hvad du skal gøre eller sidde at spille klog, men bare lov mig..at du passer på, jeg ønsker ikke at se dig såret" Sagde han stille og vendte sit blik mod hendes. Han følte sig lidt dum med at sidde og advarer hende på den måde, men han ville heller ikke bare sidde og snakke hende efter munden, uden at komme med sin egen mening.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 15, 2013 9:53 am
Electra Hun nikkede svagt, da hun udmærket godt vidste, at Harry kun ville hende hendes bedste. ''Jeg ved det godt, Charlie.. Jeg ved også godt, at det er en dødssejler.. Men nogle gange må man bare.. Kaste sig ud i tingene og se hvad der sker. Man bliver jo.. Syg i hovedet af at tænke 'hvad nu hvis' og ikke gør noget ved det.. Man kommer bare ikke videre i ens liv så..'' sagde hun stille og lod fortsat sit blik hvile mod hans. Det havde faktisk været dejligt at dele det med nogle i stedet for at det bare sad fast i ens tanker, men egentligt havde 'Miss Candy' også fået hende til at glemme det for en stund. ''Der er faktisk også noget andet.. Jeg vil fortælle dig.. Noget som er lidt mere postivt.. Måske''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 15, 2013 10:01 am
Harry
Han nikkede let, da han heller ikke syntes, at hun skulle blive hjemme hvis de havde den form for venskab. Han så dog en smule nysgerrigt på hende, da hun sagde at der var noget lidt mere positivt som hun gerne ville fortælle ham. "Hvilket?" Spurgte han. Han var glad for, at han havde overtalt hende til at blive hos sig. Selvom deres samtale primært havde handlet om Charlie, så havde han det bedst, når de var på talefod og ikke var uvenner, eller der var en eller anden form for underlig stemning mellem dem. Han var også sikker på, at hun var kommet for at rode bod på tingene og ikke for at hævne sig som Miss Candy.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 15, 2013 10:09 am
Electra ''Du ved.. Hvordan at jeg var hobby-model og.. Da jeg blev teenager, så var der ingen der gad at bruge mig mere? Nå.. Men.. For et halvt år siden blev mit bureau kontaktet.. Af.. Nogle.. Og de sagde, at når jeg blev 17, kunne jeg med en værges underskrift måske få fast arbejde hos dem.. De er i hvert fald interesseret i, at jeg laver en casting. Og 'nogle'.. Er forresten Victoria's Secret.. I New York'' smilede hun lidt og holdte blikket lidt på ham. Hun havde med vilje ikke fortalt ham noget, da hun ikke vidste hvordan han ville reagere. Hvis hun fik jobbet, så ville hun være i New York ret tit, men måske ville han føle, at hun 'invaderede' ham hvis hun fik et arbejde der? ''Men.. Det er langt.. Langt fra sikkert, at jeg får det arbejde.. Virkeligt.. '' Sagde hun, da hun ikke ville føle sig så påtrængende.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 15, 2013 10:19 am
Harry
Han sad nogle sekunder og smilede dumt på hende, inden han lyste op og smilede stort til hende. "Seriøst?" Sagde han og kunne ikke lade være med at grine, da det virkelig kunne være dejligt, hvis hun var i New York noget oftere. Han lænede sig frem og gav hende et tillykke kram. "Du må altid gerne være ved mig når du er derovre, du kan bare få en ekstra nøgle, også kan vi hygge om aftenen" Sagde han, inden han kort bed sig i læben, da det nok var dumt at glæde sig for tidligt, men det ville virkelig være dejligt, at have en som han kendte så godt tæt på sig i New York. "Victoria's secert, wow!" Sagde han med et grin.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 15, 2013 10:26 am
Electra: Hun begyndte at smile lidt, da han lagde armene omkring hende. Det gjorde hende virkeligt virkeligt glad, at hun havde Harrys støtte i dette, da det var lidt en drøm for hende at kunne begynde at tjene sine egne penge og samtidigt lave noget, som var sjovt. Men hun vidste at det ville blive hårdt at 'pendle' så meget, hvis hun fik jobbet. Hun følte ikke, at hun var 100% klar til at forlade sin familie og da slet ikke bandet og Hazel. ''Det ville være helt fantastisk..'' smilede hun svagt, mens hun betragtede ham lidt. ''Mit bureau prøver at få et møde om 6 uger.. Med en test-shooting og det hele.. Så hvis det hele løber efter planen, så når vi skal til den galla-fest, så kan du sige 'Det er min date, Electra Di Aura, Victoria's Secret-modellen'' smilede hun drillende, da hun lød helt selvglad xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 15, 2013 10:34 am
Harry
Han smilede let, da det virkelig ville lyde godt. Han vidste også, at de passede en del på deres modeller og så hun var trygge hænder. "Hvis der er nogle ubehagelige fyre, så kender jeg et par folk vi kan kontakte, så skal de nok ordne dem" Mumlede han drillende. Hvis hun blev kendt undertøjs model, ville hun nok hurtigt få nogle tilråd. Han kendte faktisk også en del skumle fyre i New York. Han glædede sig uanset hvad til den gallafest, da han altid havde hørt så meget positivt. "Jeg vil gerne med til nogle photoshoots" Sagde han med et lille smil, da der garanteret ville være andre modeller til stede, som han kunne kigge på også xD
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.