VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 11 I_icon_minitimeTirs Aug 13, 2013 10:03 am

Charlie

Han ville gerne kunne sige, at de kunne fortsætte med at ses men det kunne han bare ikke. På en eller anden måde, var det ikke længere kun hans beslutning. Han havde aldrig ladet Aiden bestemme over sit liv, desuden havde Aiden altid haft en god forståelse for sådan nogle ting, men han måtte indrømme at hvis det var Aiden som sås med en 16årige, ville han tvivle på hvor seriøst det kunne være. Men alt det måtte de snakke igennem imorgen. "Udenfor London?" Sagde han stille, da det hele virkelig blev sat på spidsen, ville han kunne rejse hvergang de skulle ses uden at Simona ville ligge mærke til noget? "Jeg ved ikke hvordan, men vi skal finde en løsning" Sagde han bestemt.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle

Antal indlæg : 1864

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 11 I_icon_minitimeTirs Aug 13, 2013 10:22 am

Electra
Hun kunne godt høre, at hendes forslag havde lydt en smule desperat, men hun anede ikke hvad de ellers skulle gøre. Hun betragtede ham fortsat tavst, mens hun funderede lidt over hans ord. ''Da din ven.. Siger at du risikerer meget.. Er det så på grund af.. At du i det hele taget er utro, eller er det mere på grund af at du er utro med en 16 årig'' spurgte hun stille og vendte atter blikket en smule væk fra ham. Lige nu ville hun ønske at hun var 10 år ældre. Det ville nok ikke ændre på så meget, men hun kunne ikke beskrive hvor træt af hun var at blive bedømt på sin alder. Hun hverken lignede eller opførte sig som en 16 årig, det var bare et lortetal.
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 11 I_icon_minitimeTirs Aug 13, 2013 10:38 am

Charlie

Han begyndte blidt at nusse hende hen over hendes arm. "Det er nok lidt begge dele. Der er altid..stort drama når en kendt er utro, men..når det er med en som er så meget yngre, så..altså jeg kommer jo til at fremstå som en eller anden syg stodder" Sukkede han svagt. Han kunne lige forstille sig, hvordan det ville komme på forsiden af alle nyhedsbreve. Han havde tit hørt, at der var mange af sådan nogle sager men aldrig med så unge piger. Det var så irriterende, at ingen nogensinde ville forstå hvad det var at de havde sammen. "Jeg..kan godt se idéen med at mødes udenfor London og det vil være bedst. Men..Simona vil nok gerne vide, hvorfor jeg pludselig får sådan en rejselyst" Sagde han med et skævt smil.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 11 I_icon_minitimeTirs Aug 13, 2013 11:06 am

Electra
Hun rykkede en smule usikkert på sig, da hun godt vidste at de ikke ville møde særligt meget forståelse. I et kort øjeblik overvejede hun lidt at sige, at de kunne en leje en etværelses, som de kunne ses i. Men hvis hun forslog det, ville hun lyde virkeligt skør og mere desperat end nogensinde. Hun sukkede svagt, da hendes hoved ikke rigtigt kunne kapere mere og hun kunne mærke at hun fik mere og mere ondt. Hun havde måske sovet 12 timer på tre dage og det hjalp ikke just på det. ''Charlie.. Jeg.. Jeg tror jeg tager hjem. Jeg kan ikke.. Være her og mit hoved er helt smadret. Jeg.. Kan bare ikke mere'' sagde hun en smule opgivende og kunne mærke at hun igen var ved at tude, da hun inderst inde ikke ville gå.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 11 I_icon_minitimeTirs Aug 13, 2013 11:14 am

Charlie

Han bed sig hårdt i læben, da hun ville til at gå. Han vendte blikket i jorden og brummede let. Tanken om, at hvis de ikke var blevet opdaget og de i stedet lå og sov nu jagede ham en del. "Mmh" Mumlede han bare stille. Han vidste ikke hvordan, at den samtale ville ende imorgen, men i fremtiden ville det blive meget svært for dem at ses også valgte hun at gå. "Men..vi ses på et eller andet tidspunkt" Sagde han stille og skævede kort til hende. "Jeg er også virkelig træt" Sagde han med smule tørt. Han var virkelig ikke god til sådan nogle ting og han var sikker på, at hun ville gå fordi at det her var sket og hun derfor ville hen for ham.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 11 I_icon_minitimeTirs Aug 13, 2013 11:29 am

Electra
Hun sank svagt en klump, da han reagerede ved at blive lettere kort for hovedet. Det var jo heller ikke fordi, at hun ikke ville være sammen med ham, tvært imod. ''Charlie for helvede, jeg troede jeg var okay med at være her, men det er jeg ikke'' sagde hun med en hævet stemme, men alligevel med et opgivende tonefald. ''Jeg.. Jeg kan se din kone over det hele. Jeg føler mig så skyldig.. Også.. Kommer dine venner her uden at du lukker dem ind.. Hvem er det næste gang? Hushjælpen?'' Spurgte hun og kunne mærke at hendes stemme blev mere og mere 'fyldig' og høj jo mere hun talte, da hun virkeligt var ved at kamme en smule over. Hun havde aldrig 'råbt' af Charlie før eller været tæt på at skændtes, men lige nu var hun bare så frustreret og træt at hun ikke kunne mere.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 11 I_icon_minitimeTirs Aug 13, 2013 10:28 pm

Charlie

Han sukkede let, da hun begyndte at forklarer sig. Han vidste godt, at det ikke var i orden at blive så kort for hovedet, men tanken om, at han ikke vidste hvornår de ville ses igen gik ham virkelig meget på. "Jeg forstår" Sagde han i et lidt mere roligt tonefald og så op på hende, inden han dog vendte blikket væk og tog sig til hovedet. "Jeg..kan bare ikke klare, at andre ting skal afgøre om vi kan ses eller ej" Sukkede han svagt. Dog ville det måske alligevel være en meget idé med en smule ro og de begge kunne få sovet ud og få tænkt tingene igennem. "Jeg..ville ønske jeg vidste hvornår vi kunne ses igen" Sagde han stille. Han var blevet en smule usikker på, om hun ville fortsætte med at ses. Selvfølgelig havde hun selv forslået uden for London, men måske ville hun ændre mening når tingene havde lagt sig?
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 11 I_icon_minitimeOns Aug 14, 2013 3:10 am

Electra
Hun sukkede svagt, da hun fik det helt dårligt over at have hævet sin stemme over for ham. ''Undskyld..'' sagde hun efter lidt tid, da hun alligevel hurtigt faldt til ro igen. ''Hvis jeg må skrive til dig, så.. Kan jeg smse en adresse vi kan mødes ved imorgen.. Hvis du altså ikke skal noget og hvis du.. Stadig har lyst'' forklarede hun, mens hun prøvende prøvede at få øjenkontakt med ham, men det kunne hun ikke, når han så væk fra hende. Hun gik hen mod ham og lagde forsigtigt en finger ved hans hage, for at 'vende' hans hoved opad, så han var tvunget til at se på hende. ''Hvis det her skal fortsætte, så.. Må vi acceptere at vi.. Aldrig kommer til at bestemme 100% selv hvad vi gør..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 11 I_icon_minitimeOns Aug 14, 2013 4:01 am

Charlie

Han rystede opgivende på hovedet, da hun sagde undskyld og så på hende med et roligt blik, da der ikke rigtigt var noget at undskylde over. De var nok begge ret påvirket af, at de var blevet opdaget. Forsigtigt lagde han sine arme om hende, da hun kom hen til ham og holdt hende tæt ind til sig. "Aiden kommer kl 11.30, så cirka ved 12.30-1 tiden er jeg klar" Sagde han stille og lod sit blik møde hendes, da hun holdt hans hoved. "Electra, uanset hvad så stopper min lyst ikke til at se dig" Sagde han oprigtigt, da det var vigtigt for ham at hun forstod, at der ikke var ændret noget mellem dem, udover det ville blive sværere for dem at ses.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 11 I_icon_minitimeOns Aug 14, 2013 5:17 am

Harry

Han havde været nede at træne og derefter kort været ovre hos Rachel, dog havde hun haft en aftale med sin veninde, så han havde taget en pizza med hjem og lå nu i sin sofa og så tv. Det var sjældent at han havde tid til ikke at lave noget. Tingene med Rachel var ikke i orden, men han havde stædigt holdt fast i, at de intet havde lavet, da hun var kommet på besøg den anden dag. Han havde det dog dårligt med, at han havde afvist Electra så groft sidste gang. Men hun ville aldrig have mulighed for at være i New York permanet og det ville derfor blive for svært at ses eller 'låse' sig op på hinanden de næste to år. Han kiggede kort på sin mobil og brummede let, da klokken allerede var lidt over ti. Han fandt et tæppe som han trak over sig og kvalte et gab, da han alligevel var en smule søvnig.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 11 I_icon_minitimeOns Aug 14, 2013 6:04 am

Electra
Hun havde fået sovet nogenlunde efter at hun var kommet hjem fra Charlie. Faktisk kunne hun ikke mindedes hvornår hun sidst havde sovet i otte sammenhængende timer. Alligevel var hendes tanker hurtigt blevet ledt hen på alt det, som var sket med både Charlie og Harry de sidste par dage. Det med Charlie kunne hun ikke selv bare ordne nu, men hun kunne i det mindste prøve at række en hånd ud til Harry. Selvom det var ret sent, kunne hun ikke bare lade det ligge. Derfor gik hun ud i sit køkken og fyldte en kurv med kirsebær samt en flaske sød champagne, da hun havde brug for en fredsgave til at bryde isen. For at forhåbentligt kunne få ham til at grine lidt af hende, havde hun fundet sit kostume fra sidste års Halloween-fest hvor hun havde været klædt ud som ''Candy-girl'', som var en kort lyserød fjollet kjole med masser af tyl, lidt som et balletskørt samt et par lyserøde stribede sokker. Godt nok delte hun ikke slik ud i dag, men kirsebærrene og kurven matchede alligevel xD Hun trak en frakke over sig, tog en taxa og stod kort tid efter foran Harrys dør. Hun fik ringet på, smidt jakken og fik sat sådan en hårbøjle med en kæmpe pink sløjfe på sin hoved, så hun var helt klar xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 11 I_icon_minitimeOns Aug 14, 2013 6:25 am

Harry

Han brummede let, da der var nogle som banket på døren på dette tidspunkt. Han rejste sig op med et lille suk, inden han trak sin t-shirt på, da han bare havde ligget i bar mave og set tv xD Hårdt bed han sig i læben, da han så Electra stå som candy-girl. "Hey" Sagde han og kunne ikke lade være med at smile, "Du ser virkelig godt ud, men nu skal jeg se om jeg har noget slik til din kurv" Sagde han lidt dumt, da man jo normalt kom for at tigge slik til Halloween xD Selvom stemningen virkelig havde været dårlig sidst de sås, var han alligevel glad for at hun var kommet nu. "Kom ind" Sagde han og trådte et skidt til siden, så hun ville kunne komme indenfor. Han kunne dog ikke dy sig for at kigge på hende, da hun virkelig så godt ud. Kort så han ned i hendes kurv og smilede let, da der var kirsebær og champagne. "Uh, er det til os?"
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 11 I_icon_minitimeOns Aug 14, 2013 8:28 am

Electra
Hun smilede bredt, da han begyndte at smile af hende, da det præcist var den reaktion hun havde håbet på. Isen var i hvertfald brudt nu og det hele føltes bare lidt nemmere at gå til. ''Hej'' smilede hun fortsat, inden hun gik indenfor da han gjorde plads. Hun stillede kurven med bær og champagne på hans køkkenbord. Hun kunne høre at hans tv kørte, så han var i hvertfald ikke gået i seng. ''Miss Candy er kommet for at give dig et tilbud'' sagde hun og tog nogle 'gadehop' hen i mod ham for at gøre det hele lidt mere fjollet xD Hun stoppede foran ham og kiggede op par ham med et drillende smil, mens hun rettede kort på sin sløjfe, som havde rykket sig af de hop dér. ''Et; Vi skændes ikke mere. To; Vi skal hygge os til vi bliver trætte. Tre; Jeg ødelægger aldrig mere stemningen ved at sige.. Sådan noget.. igen..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 11 I_icon_minitimeOns Aug 14, 2013 8:46 am

Harry

Han kunne ikke lade være med at grine, da hun lavet gadedrenge hop hen til ham. Det var sådan at man rigtigt forstillet sig en candy-girl. Han smilede dog let, da hun forslog at de skulle have en hyggeaften. Han gik hen til hende og gav hende et blidt kram, både for at sige ordentligt hej men også for at signalere at han var med på idéen. "Hygge aften er jeg frisk på" Sagde han med et lille smil. Han overvejet kort at sige, at han heller ikke havde været helt fair den anden aften og tilstå det andet, men det kunne han alligevel ikke få sig selv til. Han havde taget valget om at gemme sine følelser væk, fordi det var det bedste for dem, så havde han også bare at være stærk og holde ud.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 11 I_icon_minitimeOns Aug 14, 2013 8:58 am

Electra
Hun smilede lidt, da han lagde armene omkring hende. I dag havde hun lovet sig selv ikke at fortælle ham hvor meget hun holdte af ham eller komme ind på noget som bare mindede om det. I dag skulle de være bedste-vennerne Harry og Electra som i gamle dage uden at lade hendes følelser overskygge det. ''Vent'' smilede hun lidt, inden hun vendte rundt og - igen med gadedrengehop - gik mod køkkenbordet. Her fandt hun to glas, som hun hældte noget champagne op i. Champagnen var i forvejen meget rød, så da hun puttede et kirsebær ned som sank ned i bunden, gav det en ret flot effekt xD ''Miss Candy har goodies til dig?'' smilede hun drillende og rakte et glas frem mod ham som tegn på at han skulle komme og tage det.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 11 I_icon_minitimeOns Aug 14, 2013 9:11 am

Harry

Han var virkelig glad for, at de stadigvæk kunne snakke sammen og at hun stadigvæk gerne ville se ham igen. Selvfølgelig vidste han godt, at intet nogensinde ville ødelægge deres venskab og det var ikke første gang de var uvenner, men han havde aldrig afvist hende på den måde som han gjorde sidst. Han smilede let, da hun stod med et glas til ham, "Mmh, goodies?" Mumlede han drillende. Han tog en tår og smilede let, da det faktisk smagte rigtigt godt. "Hvor tit..er det muligt at få besøg af miss candy?" Spurgte han drillende, da han da intet havde imod hvis hun tit kom på besøg hos ham klædt ud på den måde xD
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 11 I_icon_minitimeOns Aug 14, 2013 9:28 am

Electra
''Så tit De lyster. Men nu, min gode mand, er De ved at se et vaskeægte klassisk Candy-trick'' smilede hun drillende, inden hun kort tog en knaldrød læbestift op fra hendes frakkelomme, som hun havde hængt på en stol lige ved hende. Hun fik den taget på, mens hun kiggede hen på ham med et helt uskyldigt blik, inden hun forsigtigt fiskede kirsebærret op fra det glas, hun netop havde drukket af. Bare for at drille ham lidt, spiste hun det kirsebær langsomt, mens hun havde ladet det hvile på hendes læber lidt, mens hun havde holdt fast i stilken. Godt nok havde hun lovet sig selv ikke at sige flere 'dumme' ting, men lidt sjov og uskyldig flirten var vel i orden? Hun tog nu stilken ind i sin mund og begyndte at lave en 'knude' på den med kun sin tunge. ''Ah'' sagde hun, da hun endeligt havde den. Hun tog den forsigtigt ud og lagde stolt stilken som nu havde en knude på bordet. ''Tadaa'' sagde hun med et bredt smil og 'nejede' for ham.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 11 I_icon_minitimeOns Aug 14, 2013 9:40 am

Harry

Han bed sig hårdt i læben, da hun begyndte at stå og spise det kirsebær foran ham. Det var ligesom, at efter de havde haft deres tur på båden og hvor de havde kysset, var det ikke bare almindeligt venskab de havde længere. Der var kommet en del mere flirteri indenover, men det gjorde ham bestemt intet. I det skjulte havde han jo følelser for hende og derfor også lysten til at være tæt på hende. Han tog sig i at 'vågne' op, da hun sagde tadaa, da han bare havde stået og gloet på hende som en lallende idiot. "Hvad hvis man vil prøve det? Måske med andre..ingredienser" Sagde han og kunne ikke lade være med at grine, da det var meningen hun skulle misforstå den, men hvis den gik gik den vel? xD
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 11 I_icon_minitimeOns Aug 14, 2013 9:49 am

Electra
Hun havde måske alligevel en skjult dagsorden ved at være dukket op hos ham på den måde. Selvfølgelig var det primære at få deres venskab på rette køl igen, for hun hadede når de var uvenner. Men omvendt ville hun virkeligt også vise ham, hvad han havde sagt nej til igår. Hun fandt to kirsebær som hang på den samme stilk i kurven, inden hun bukkede sit hoved en smule bagover og lod begge kirsebær blive ført ind i hendes mund, mens hun holdte stilkene. Hun hentydede lidt til noget i den mere 'frække' boldgade med den lille manøvre, men han havde selv bedt om det med hans kommentar xD Hun tog endnu et kirsebær op, som hun holdte op foran hans læber. Igen kiggede hun på ham med et småflirtende blik. ''Hvilke ingredienser, Harry?''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 11 I_icon_minitimeOns Aug 14, 2013 9:58 am

Harry

Han havde det helt mærkeligt, da det var virkelig sjældent at en pige kunne slå ham ud på den måde og gøre ham mundlam, men han vidste slet ikke hvad han skulle sige eller gøre. Han sad bare en smule lamslået og kiggede på hende, da han ikke vidste hvor meget han måtte eller ikke måtte. Kunne han være bekendt og gå hen og kysse hende, eller ville det være for meget? "Øh..en banan..eller noget i den..stil?" Sagde han lidt dumt, inden han lænede sig frem og forsigtigt bed fat i det kirsebær som hun holdt ud foran ham. Han følte sig virkelig dum og under tøflen lige nu, men hun havde helt klaret for at tage 'føringen'.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 11 I_icon_minitimeOns Aug 14, 2013 10:15 am

Electra
Hun hev forsigtigt fat i stilken, så han ikke fik den med ind i munden. Det var lidt utroligt hvad nogle kirsebær kunne gøre, for han sad og så helt væk ud. Svagt bed hun sig ned i sin underlæbe for ikke at komme til at grine af ham. ''En banan?'' gentog hun og vendte blikket hen mod hans frugtskål, hvor der lå en klase bananer. Hun rev forsigtigt en væk fra klasen, inden hun gik tilbage til køkkenbordet og kiggede kort hen mod ham med et svagt smil på læben. Hun fik taget skrællet halvt af og sendte ham kort et drillende blik, inden hun lukkede øjnene og førte bananen ind i sin mund så langt hun kunne, dog uden at bide den over. Hun trak den langsomt ud igen og åbnede nu sine øjne igen for igen at sende ham et drilsk blik. Hun bed forsigtigt tippen af bananen og sukkede svagt. ''Mmmh.. Det.. Er bare en god banan.. Så.. saftig og.. sød..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 11 I_icon_minitimeOns Aug 14, 2013 10:25 am

Harry

Han tabte nærmest sin underkæbe, da hun tog banen så langt ind i munden hun kunne xD Det irriteret ham virkeligt, at han bare ikke kunne sidde og opfører sig pænt og være total hardcore, men selvom hun 'blot' suttede helt uskyldigt på en banan, hvor hans tanker helt andre steder. Det var virkelig også irriterende, at fyre ikke kunne charmere på samme måde som en pige, han ville ikke kunne sidde og spise frugter helt uskyldigt, hvor hun ville få andre tanker xD "Det ret ondt, det der?" Sagde han og så en smule fornærmet på hende, inden han dog begyndte at grine at, da han nok opførte sig virkelig underligt xD
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 11 I_icon_minitimeOns Aug 14, 2013 10:38 am

Electra
Hun så en smule 'undrende' på ham, da hun udmærket godt vidste at hun var 'ond' ved ham. ''Er jeg det?'' spurgte hun og gik et skridt tættere på ham, mens hun med hvalpe-øjne og en bævrende underlæbe kiggede på ham. Hun syntes nu alligevel, at det var sjovt at flirte sådan med Harry. At hun kunne få ham til at være helt 'fascineret' af så lidt var alligevel et stort selvtillidsboost oven på sidst. ''Du ved hvad man gør ved onde og slemme piger, ik'?'' sagde hun stille, inden hun forsigtigt tog fat i hans hånd og langsomt førte den til at lave et sving, nærmest som om at det var i slow motion xD Hun førte 'svinget' hen mod hendes mås og op under strutskørtet, hvor hun - stadigt helt langsomt - trykkede hans hånd hårdt mod hendes balle, som om han spankede hende. ''Puha, slemme slemme Miss Candy..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 11 I_icon_minitimeOns Aug 14, 2013 10:52 am

Harry

Han så lidt undrende på hende, da han først ikke lige vidste hvad hun hentydede til omkring hvad man gjorde med slemme piger, og han blev blot mere forvirret da hun kom hen og tog hans hånd. Han lod hende dog blidt føre sin hånd og gav et lidt nervøst grin fra sig, da hun sørgede for at han spankede hende. Hårdt bed han sig i læben, da han følte sig en smule dum ved at sidde og grine på den måde. "Mmh, du meget meget slem" Sagde han og prøvede at lyde en smule mere cool. Han vendte kort blikket mod hendes bag og brummede let, da han jo tydeligt kunne lide hvad der skete, men han var en smule usikker på, hvor de stod?
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 11 I_icon_minitimeOns Aug 14, 2013 11:06 am

Electra
Hun vidste godt, at Harrys svage punkt var piger. Og når de så åbenlyst flirtede med ham, havde hun bare altid troet at han havde haft mere selvtillid, men i stedet sad han bare dér og grinede helt nervøst. Det var faktisk lidt sødt, når man tænkte på hvor ofte han havde en ret arrogant attitude. ''Måske skulle du give Miss Candy en ordentlig lærestreg så.. Men nu ikke noget, som gør ondt, vel?'' smilede hun drillende af ham, inden hun forsigtigt stillede sig op på tæerne, da han var så pokkers høj xD Forsigtigt strakte hun sig op mod hans øre og lod samtidigt blidt sin kind køre op af hans. ''.. For det ville ikke være en straf for hende.. Hun elsker det hårdt'' hviskede hun ind i hans øre og bed sig kort i læben, for ikke at begyndte at grine.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 11 I_icon_minitime

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 11 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick & Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: