VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Michelle
Admin
Michelle

Antal indlæg : 1864

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 I_icon_minitimeTors Sep 05, 2013 3:23 am

Electra
Hun smilede lidt af ham, i det hun blidt placerede et kys på hans læber. Hun ville ikke have at de skulle have en 'akavet' følelse i kroppen, når de skulle sige farvel om lidt, for det var jo i bund og grund bare ord. Hun gav ham et blidt nap i læben, inden hun rejste sig op igen og gik hen til sin kuffert for at tage noget rent undertøj på. Derefter tog hun den kjole på, som hun før havde fundet frem. Igår havde hun glædet sig til at bruge en hel dag med ham, så at den nu var forbi føltes ret vemodigt. ''Tænk at en dag kan gå så stærkt..''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 I_icon_minitimeTors Sep 05, 2013 3:47 am

Charlie

Han forstod slet ikke hvordan de allerede kunne være på vej hver til sit igen. De havde lige mødtes og det værste var, at ingen af dem vidste hvornår det var mulighed for at de ville kunne ses igen. "Tiden er gået så hurtigt" sukkede han. Han fandt selv sine boxer og tog dem på. Inden han fandt nogle bukser og også tog dem på. "Hvordan kommer du ind til byen? Jeg ville godt kunne sætte dig af"
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 I_icon_minitimeTors Sep 05, 2013 5:43 am

Electra
Normalt pakkede hun sine ting meget pertentligt, men lige nu smed hun bare alle hendes ting ned i kufferten og lynede den op, selvom det var en stor hulter-til-bulter xD Da hun var færdig, stillede hun forsigtigt kufferten hen til væggen, inden hun gik hen mod ham. Hun trak bare at i hans arm, selvom han var igang med at tage sine bukser på. Det kunne han også gøre om et minut. Hun begyndte blidt at køre sine hænder op langs hans sider, mens hun med en forsigtig bevægelse kyssede ham ved munden. ''Forresten.. Du bør nok ikke stille mig det spørgsmål for tit. Det ender sgu da med at jeg siger ja..'' smilede hun skævt.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 I_icon_minitimeTors Sep 05, 2013 7:31 am

Charlie

Han vidste at havde havde forspildt sin chance for at spørge om hun virkelig havde været ved at sige at hun elskede ham. Det havde været nok akavet samtaler den aften. Han kunne ikke lade være med at gribs af hende, "ham CHarlie må virkelig være en sød dyr så" sagde han mod hendes læber, inden han alligevel gjorde deres kys heftigere. Dog var det ikke sådan heftig heftig mere intenst c
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 I_icon_minitimeTors Sep 05, 2013 7:44 am

Electra
Hun smilede lidt mod hans læber og var alligevel lettet over, at de kunne joke lidt med det. Men hun kendte sig selv nok til, at hun ikke ville kunne glemme det bare uden lige. Hun holdte kysset med små bløde bevægelser og sukkede lavt, da det gik op for hende hvor meget hun ville savne de læber og hans kærtegn. ''Vi.. Må finde ud af noget igen.. Snart'' sagde hun stille og slap hans læber en smule. Det var så trættende ikke at vide, hvornår de kunne ses igen.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 I_icon_minitimeTors Sep 05, 2013 7:56 am

Charlie

Han brummede en smule og vidste at de skulle ses igen. De blev de nødt til, da han ikke kunne undvære hende på nogen måde. "Selvfølgelig. Vi må virkelig holde øje med når vi får en chance" sagde han stille og nussede blidt hendes kind. Han følte det altid så specielt og have hende tæt på sig. Han fortsatte deres kys og lukkede sine øjne i.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 I_icon_minitimeTors Sep 05, 2013 8:06 am

Electra
Hun havde virkeligt virkeligt ikke lyst til at gå fra ham, men hun vidste at det var de nødt til og jo mere de trak tiden ud, jo mere havde hun lyst til bare at skide det hele et stykke. ''Jeg er nødt til at.. Gå.. nu..'' sagde hun stille, mens hun alligevel bare fortsatte kyssene xD Hun overvejede virkeligt bare at smide ham ned i sengen og voldsnave ham, men tiden var ret knap nu. Forsigtigt slap hun hans læber igen og trådte et skridt tilbage. ''Jeg.. Smser ikke til dig..Det lover jeg.. Så.. Men.. Min telefon er altid på mig så.. Hvis du.. du ved..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 I_icon_minitimeTors Sep 05, 2013 8:20 am

Hazel

Han smilede let af hende, da hun sagde at hendes telefon altid var på hende. "Jeg skriver hvis der er noget. Hvor lang tid før skal du have esked"? Spurgte han med et skævt smil. Det ville være så dejligt at han kunne ringe når han havde tid. Men hun havde selvfølgelig også andre ting. Han sukkede opgivende da han ikke ønskede hun skulle gå.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 I_icon_minitimeTors Sep 05, 2013 8:27 am

Electra
Hun havde fået hentet sin mor i lufthavnen og havde derefter været ude og spise med sine forældre. Hendes mor havde snakket nonstop om tennis, mens hun selv bare havde siddet og tænkt på Charlies ord. Hun var nu kommet hjem, været i bad og hun havde pakket ud. Hun sad nu på FB og cruisede lidt, da hun fik øje på Harry, da han var online. Det sidste møde havde været frygteligt og hun skyldte nok en del forklaringer. Hun åbnede chatten med et enkelt "heyhey"
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 I_icon_minitimeTors Sep 05, 2013 12:54 pm

Harry

Han lå i sin seng og slappede af og så film på sin computer. Han smilede let da han så Electra skrev til ham. "Hey hvad så? Jeg er hjemme. Kom over hvis du vil" Han hadet at skrive da det var meget nemmere at snakke face to face. "Tager du en taxi eller skal jeg hente dig"? Skrev han og lagde sig til rette igen. Han havde faktisk savnet hende.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 I_icon_minitimeTors Sep 05, 2013 3:04 pm

Electra
Hun smilede lidt, da han allerede foreslog, at de skulle lave noget sammen. Hun havde tænkt meget over sin opførsel sidst og det havde alligevel krævet mod at kontakte ham. Selvom hun ikke ville sige det højt, havde det alligevel været rart at få Harry lidt på afstand i disse dage - for der var ingen der kunne fucke med hendes hoved mere end ham. "Du kunne også komme herover. Det er længe siden Smile" skrev hun tilbage, mens hun satte sig bedre tilbage i sin stol med et svagt suk. Hun kunne heller ikke rigtigt ligge Charlie bag sig - og slet ikke de berygtede ord. Hun var sgu begyndt at hade, når mænd sagde at kvinder var kompliceret, når de selv var det sværeste puslespil at løse.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 I_icon_minitimeTors Sep 05, 2013 10:19 pm

Harry

Han brummede let, da han heller intet havde i mod at være hos hende. "Jeg er der om 15" skrev han. Han fandt nogle mørke bikser frem og tog en skjorte på, hvorefter han hurtigt puttede noget voks i sit hår. Han fik også lige pakket sin tandbørste og andre nødvendige ting. Inden han satte sig i sin bil og kørte afsted. Kort tid efter bankede han på hendes dør, inden han bare gik indenfor. Det var virkelig rart at hun havde sin egen afdeling og de på den måde ville kunne være alene.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 I_icon_minitimeFre Sep 06, 2013 2:04 am

Electra
Hun sad i en Hello Kitty natkjole med matchende hjemmesko og hun måtte indrømme, at hun ikke følte sig særligt sexet xD Men det var jo bare Harry, som skulle se hende jo, så dér var hun ret ligeglad. Hun loggede af sin PC, da hun hørte at døren gik op og rejste sig for at gå hen og tage imod ham. Svagt bed hun sig i læben, da han så godt ud i skjorte og sat hår, mens hun stod der med halvvådt hår og en natkjole med en vinkende Hello Kitty på. Hun rystede lidt på hovedet, mens hun begyndte at grine lidt af sig selv. Hun glemte helt at sige hej xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 I_icon_minitimeFre Sep 06, 2013 2:17 am

Harry

Han var lidt ligeglad med at hun vare havde nattøj på. Selv kunne han ikke tage afsted uden vare at se lidt ordentlig ud. "Wow, det må jeg sige. Flot outfit. Skal vi til fest?" Drillede han og gav hende et blidt kram. Han tog sine sko af og gik ind på hendes værelse hvor han satte sin taske. Det gode ved Elevte var at man altid bare kunne være sig selv og der ikke rigtigt var nogen normer mellem dem.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 I_icon_minitimeFre Sep 06, 2013 2:25 am

Electra
Hun kiggede lidt ned af sig selv og begyndte atter at le, da hun ikke engang ville gå til en Halloween-fest sådan. ''Jep, men desværre er det kun os, som er inviteret'' smilede hun lidt, inden hun forsigtigt gengældte hans klem. Det lod til, at han var 'god' igen. Alligevel skammede hun sig lidt over sin opførsel sidst, det med Miss Candy og at hun så var gået ligeefter hun havde sagt, at hun var vild med Charlie. Hun satte sig forsigtigt ned på sengen og betragtede ham lidt, mens han fik lagt sine ting fra sig. ''Harry..Det.. Sidst.. Jeg var virkeligt ikke mig selv. Det.. Jeg har tænkt meget over det og.. Jeg var så pinlig. Undskyld..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 I_icon_minitimeFre Sep 06, 2013 3:54 am

Harry

Han havde det selv virkelig dårligt med det som var sket sidst og han havde følt, at hun havde leget med hans følelser, men Electra betød bare så meget for ham at han ikke kunne lukke hende ud af sit liv og derved heller ikke være sur på hende. Hun havde været en del af hans liv så længe han kunne huske og det skulle hun blive ved med. "Det..gør ikke noget. Jeg blev ret såret over det, men du er min bedste ven" Sagde han stille og tog hendes hånd og gav den et klem. Hun måtte dog godt have en smule dårlig samvittighed over det stadig, eller måske ikke dårlig samvittighed men der gik nok lidt tid, før de begge var kommet sig 100% over det.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 I_icon_minitimeFre Sep 06, 2013 5:01 am

Electra
Hun kiggede lidt ned på hans hånd, som holdte om hendes og sukkede en smule lydløst, da hun følte sig virkeligt håbløs når det kom til Harry. Han var jo nærmest en besættelse for hende og da han havde afvist hende, var hun jo målrettet gået efter at såre ham også. Selvom hun havde prøvet at glemme Harry lidt og i stedet fokuseret på Charlie, så følte hun alligevel at hun kom tilbage til startpunktet, når han sad og holdte hende i hånden. Måske var der virkeligt ikke nogen Harry-kur for hende? ''Det gør noget.. Det.. Gør noget for mig. At jeg er din bedste ven, burde ikke være din undskyldning for min opførsel. Du er også min bedste ven ..Og.. Af den grund burde jeg ikke.. Opføre mig sådan.. Jeg er virkeligt.. Virkeligt ked af det.. Jeg lover at.. Jeg tager mig sammen''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 I_icon_minitimeFre Sep 06, 2013 6:14 am

Harry

Han havde lidt den holdning at man altid tilgav sine bedste venner. Han kunne mærke på hende at hun virkelig havde det dårligt over det og havde indset t det var ret tarveligt gjort. Han havde også igennem tiden gjort dumme ting overfor hende, blandt andet da han på båden havde valgt at brænde deres aften af. "Jeg føler mig også stadig meget meget snydt" Sagde han og så helt fornærmet på hende, inden han begyndte at smile, da han ikke gad at tingene skulle være så alvorlige. Han gav hendes hånd et ekstra klem, inden han igen slap og tog sin hånd til sig.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 I_icon_minitimeFre Sep 06, 2013 6:38 am

Electra
Hun smilede lidt af hans kommentar, da ''Miss Candy'' jo virkeligt havde gået all-in på ham. ''Snydt? Mon dog.. Du har jo Ra..'' Hun tav en smule, da han jo havde sagt, at han havde nok i Rachel. Men lige da hun skulle til at sige, fortrød hun. For hun ville ikke diskutere mere med ham om det, fortiden var jo fortiden. Hun rystede lidt på hovedet af sig selv og gav ham i stedet et ømt tantekys ved mundvigen. Hun trak sig lidt tilbage og smilede kort hen mod ham. ''Så.. Nu er du ikke snydt mere'' forklarede hun tantekysset. Alligevel havde hun lyst til at slå sig selv, for selv sådan noget pjatteri gjorde at hun fik sommerfugle i maven. ''Øhm.. Jeg har lagt en ekstra dyne i sengen forresten..Så hvis du overnatter..'' Sagde hun lidt henkastet i et forsøg på at ignorere de 'sommerfugle'.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 I_icon_minitimeFre Sep 06, 2013 7:14 am

Harry

Han kunne godt fornemme på hende at hun blev en lille smule usikker på sig selv efter det tantekys der. Han begyndte at grine, da hun sagde at han kunne overnatte hvis han ville. "Så jeg får et kys og med det samme går du igang med at forklarer, at jeg kan overnatte her? Frækt?" Sagde han drillende, da han ikke kunne lade være med at stikke bare en lille smule til hende. Han kunne godt høre, at hun var ved at sige at han havde nok i Rachel, dog var det bare noget han sagt da han aldrig ville have nok i nogle af dem og ingen af dem ville kunne tage hinandens plads.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 I_icon_minitimeFre Sep 06, 2013 7:26 am

Electra
Hun måtte virkeligt tage sig sammen - Det var jo Harry, hendes bedste ven Harry som sad der, der var jo ingen grund til at hun skulle være så akavet og opføre sig som en hårdtramt 13 årig. ''Du kan også sove på gulvet, hvis du ikke passer på'' smilede hun drillende, mens hun forsigtigt trak sin egen dyne lidt omkring sig. Det var alligevel ret koldt, når man kun havde sådan en natkjole på. Det havde været en ret underlig dag og Charlies ord lå stadigt virkeligt dybt i hende. Selv ved middagen sammen med hendes forældre, havde hun været helt stille og bare siddet i sin egen lille verden. ''Jeg kom lige.. Til at tænke på noget som øh.. Hazel oplevede. Vil du høre?'' spurgte hun lidt tamt. Hun ville ikke sige, at det var hende selv, som havde oplevet det.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 I_icon_minitimeFre Sep 06, 2013 7:32 am

Harry

Han brummede let da hun spurgte om han ville høre noget som Hazel havde oplevet, han havde en svag mistanke om at det ikke havde noget med Hazel at gøre. Ikke fordi at han ikke troede på hvad hun fortalte ham, men hun plejede altid at være ivrig med at fortælle nye ting og plejede ikke at tøve med, hvem det omhandlet. Dog nikkede han bare nysgerrigt, "Fortæl?" Sagde han og kunne alligevel ikke lade være med at smile lumsk til hende, da han havde en mistanke om at det var et eller andet dybt mærkeligt som hun skulle til at fortælle xD
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 I_icon_minitimeFre Sep 06, 2013 7:49 am

Electra
Hun smilede lidt usikkert tilbage til ham og kom med ligeså usikkert grin efter, hvilket nok afslørede lidt, at det nok ikke var Hazel som den historie handlede om xD ''Altså.. Øhm.. Hazel var sammen med den her fyr.. Du ved.. Sammensammen.. Og lige efter de har været sammen, så.. Siger ham.. fyren dér.. ''Hvis vi bliver ved med at have god sex og have det så godt sammen, vil du så gifte dig med mig?'''' Forklarede hun og kiggede hen mod ham, mens hun bed sig lidt ned i læben. ''Altså.. Det er lidt.. Specielt ikke? Jeg mener.. På den.. Lidt underlige.. Måde.. Jeg mener.. Uanset hvor langt.. Væk man er lige i en situation, så ville man ikke bare.. Sige sådan noget uden..Du ved.. Ikke at mene det en smule? Ville man?''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 I_icon_minitimeFre Sep 06, 2013 8:10 am

Harry

Han så en smule undrende på hende, da han virkeligt havde svært ved at tro på at det var Hazel som havde oplevet det. Han kunne dog ikke lade være med at grine da han synes at det virket virkelig sjovt, "Hun kunne da ikke få et større kompliment" Sagde han og sørgede for at holde hendes blik fast. "Men det kommer vel lidt an på hvilket forhold..Hazel og denne fyr har. Men nej, det nok ikke noget man spørger om, hvis man ikke har et eller andet bag. Hvem var det som sagde det til hende? En fast kæreste eller?" spurgte han og prøvede at se heelt uvidende ud xD
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 I_icon_minitimeFre Sep 06, 2013 8:19 am

Electra
Det lettede faktisk lidt at få ord på sine tanker, men det var alligevel synd for Harry, at det altid var ham der skulle høre på det xD Hun var glad for, at han grinede af det og det krævede jo heller ikke en videnskabsmand for at regne sig frem til at hun selv var 'Hazel' i den historie. ''Næeh.. Ingen.. Fast fyr.. Bare denne her.. Rockstjerne som hun hygger sig med'' sagde hun efterfulgt af et kort smil. Han virkede jo til at være okay med det siden han havde grinet. Faktisk vidste hun slet ikke hvorfor hun havde prøvet at skåne hans følelser, for han havde jo gjort klart at det ikke var sådan nogle følelser han havde for hende. ''Vi.. Snakkede om at det var.. Kommet ned på et lidt dybere niveau også.. Imorges siger han.. dét.. der''
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 I_icon_minitime

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 25 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick & Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: