Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 16, 2013 10:43 am
Charlie
"Jeg har heller ikke kunne fortage mig noget i dag" Sagde han stille. Han havde også haft det så underligt med, at hun havde haft så travlt med at komme afsted, dog gad han ikke diskutere sådan noget nu, da det heller ikke rigtigt betød noget. "Men..mente du det?" Spurgte han dumt, inden han så hende ind i hendes øjne. Han vidste godt, at det var en smule upassende bare at spørge om, men hvis hun havde fået følelser i klemme, så blev det en pludselig alvorligt. "Altså..som sagt, kan jeg ikke forklarer hvad det er, at jeg føler for dig, men der er nogle følelser ind over og..jeg kan slet ikke forstille mig, hvis vi ikke skal ses. Men..måske skulle jeg have sagt fra noget før? Altså..jeg ønsker ikke, at nogen skal blive såret"
Michelle Admin
Antal indlæg : 1864 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 16, 2013 10:59 am
Electra Hun nikkede lidt, da det vist havde været en forvirrende dag for dem begge. Hun havde i hvert fald været helt ved siden af sig selv hele dagen, så man kunne vist roligt sige, at hun ikke havde håndteret det særligt godt, det med at blive opdaget. Men det var sket så pludseligt og det havde rystet hende en del, hvor skrøbeligt det forhold hun havde til Charlie var. Måske var det også lidt dét, som havde fået hende til at sige at hun var faldet for ham. Svagt bed hun sig i læben, da han spurgte ind til det. Hun vidste at hun måtte give ham et ærligt svar for alles bedste, også selvom han måske ikke ville bryde sig om svaret. ''Når du.. Rører ved mig, så.. Står verdenen stille.. Men når du kysser mig, har jeg det som om at jeg.. Rigtigt.. Lever.. Jeg ved det lyder tåbeligt.. Jeg kan bare mærke det helt ud til mine fingerspidser.. Jeg ved ikke hvad det er, Charlie.. Det er et eller andet.. Det er ikke ren.. Tiltrækningskraft.. ''
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 16, 2013 10:06 pm
Charlie
Han blev faktisk mere og mere forvirret jo mere hun snakkede og faktisk også mere usikker på, om de skulle fortsætte med at ses. Han ville virkelig gerne, men han kunne jo også selv mærke at hans følelser for hende voksede og han kunne ikke rigtigt holde til de her samtaler. De havde aftalt at mødes alene og hvis de allerede nu, begyndte at dukke op i tide og utide hos hinanden, ville det først begynde at gå galt. Dog havde han jo selv spurgt, så måtte han også forvente at få et oprigtigt svar. "Jeg..har det på samme måde" Sagde han stille og så på hende. "Jeg ved bare ikke..om vi risikere for meget. Altså..jeg ved det ikke" Sagde han dumt, men han vidste slet ikke hvad de skulle gøre.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 16, 2013 10:13 pm
Electra Hun vidste, at deres 'forhold' overhovedet ikke havde en chance og at det var dømt til at gå galt. Charlies ry og ægteskab stod på spil, men de måtte heller ikke glemme, at jo længere ud de kom, jo større var chancen for at en af dem eller de begge ville ende op med et knust hjerte. ''Vi risikerer.. Alt.. Du risikere alt.. Din.. Karriere.. Dit ægteskab.. Dit omdømme'' sagde hun stille og følte lidt, at hun var nødt til at tage bare én moden beslutning den dag, for hun havde godt nok ikke været den bedste til lige dét indtil videre. ''Jeg er ikke det værd, Charlie.. Jeg tror at jeg snakker for os begge.. Når jeg siger, at.. Vi har det godt når vi er sammen.. Men.. Dit ægteskab.. Dit band.. Nick.. De.. vejer højere end det..'' sagde hun stille. Det var ham der stod til at kunne miste alt. Hvis de blev opdaget, kunne hun jo nok fortsætte sit liv som før alligevel.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 16, 2013 10:20 pm
Charlie
Han nikkede let, da hun havde ret. Han ønskede det ikke og han ville mere end noget andet fortsætte med at se hende, men det var hele hans liv indtil nu, at han ville ødelægge, for en pige han havde kendt nogle få uger. "Jeg..ville ønske det kunne være anderledes" Sagde han stille og så på hende, inden han hurtigt vendte blikket i jorden igen, da han ikke rigtigt kunne holde ud at tænke på, at chancerne for de sås igen var uendeligt små. Han var på en eller anden måde virkelig også blevet virkelig panisk og gik hele tiden og tænkte på, hvad nu hvis de blev opdaget. Var det så nu de skulle sige farvel eller? Hårdt bed han sig i læben ved tanken.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 16, 2013 10:31 pm
Electra Hun kunne godt mærke, at de begge var blevet bange oven på dét i morges. Hvad Aidan havde sagt til ham, vidste hun ikke, men hun kunne mærke at han var blevet mere tilbageholdende siden i morges. Hun rykkede en smule nervøst på sig, mens hun vendte blikket ned mod gulvet. Hvis hun trådte ud af hans hoveddør nu, var det så det? Hun mærkede hvordan den paniske følelse fra i morges kom tilbage, den følelse af at hun var bange for at miste ham, selvom hun virkeligt prøvede at bekæmpe den. ''En.. sidste gang..'' sagde hun stille, inden hun tøvende trådte et skridt tættere på ham. Forsigtigt tog hun fat i hans ene hånd og lod sine fingre flette sig ind , mens hun lod sine øjne finde ro mod hans. Blidt bed hun ham i underlæben, men hendes krop holdte alligevel en vis distance.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 16, 2013 10:37 pm
Charlie
Han havde det virkelig dårligt, men han vidste at han var nødt til at være stærk nu. Hvis han begyndte at stå og fortælle, hvor svært det var for ham, at de ikke skulle ses eller hvor meget han ville savne hende, så ville det bare blive meget sværere for dem at sige farvel eller finde ud af, hvad der skulle ske mellem dem? Måske ville de kunne ses bare engang i mellem? Han så på hende, inden han lod sine hende flette sine fingre ind i hans. Han lagde den anden hånd omkring hende og trak hende ind til sig. Roligt lænede han sig frem og begyndte ømt at kysse hende læber. Med det samme mærkede han, hvordan at hans hjerte hamret afsted.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 16, 2013 10:46 pm
Electra Hun mente virkeligt, at hendes verden stod stille, når han kyssede hende. Med det samme mærkede hun hvordan hendes fingre begyndte at 'kilde', mens hendes hjerte slog hurtigere og hurtigere for hvert sekund der gik. Forsigtigt slap hun taget omkring hans hånd, men kun for at kunne køre hendes hænder langsomt om bag hans nakke og bore sine fingre dybt ind i hans lokker. Hun følte sig så trist, mens hendes krop følte at hun var i himlen og hun kunne slet ikke få ind i sit hoved, at dette var deres allersidste kys. Hun kunne ikke få sig selv til at slippe det. I stedet begyndte hun at kysse ham heftigere, mens hun lod sine hænder vandre ned af hans krop. Grådigt tog hun fat i hans t-shirt og hev ham tættere ind til sig. Hun kunne ikke give slip.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Aug 17, 2013 3:49 am
Charlie
Han lod sig bare trække ind til hende og bare for at komme tættere på, trådte han et lille skridt fra, så han 'gik' helt tæt op til hende. Han var sikker på, at han ikke ville kunne sige farvel i dag, han ville prøve at benytte enhver chance i fremtiden til at se hende, dog ville han ikke sige noget til hende, da han var bange for, at hun ville gå og vente for meget på det og sætte sig liv lidt på 'standby'. Han vidste heller ikke hvor tit de kunne ses, men det her skulle aldrig nogensinde være den sidste gang de sås. Han fik kort sin tunge med i kysset, inden han bare begyndte at kysse hende 'normalt' igen, blot meget heftige.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Aug 17, 2013 5:14 am
Electra Hun vidste virkeligt ikke, hvordan hun skulle give slip på ham. Selvom hun godt vidste, at hun lige havde prædiket om hvor fornuftig det ville være, hvis de ikke længere sås, så kunne hun bare ikke. Hun kunne ikke lade være med at føle sig bare lidt egoistisk omkring Charlie og hun var sikker på at hun ville blive mere vanvittig af ikke at få bare et lille stykke af ham end slet ikke at ses. Hun holdte kysset, mens hun blidt lod sine fingre nusse hans nakke imens. Samtidigt strejfede hendes tanke kort, om hvis hun ikke gav slip på ham, ville han så forblive i hendes arme og omvendt? Hun rystede kort på hovedet af sig selv, men det var alligevel den grund der gjorde, at hun ikke slap. Det lille håb dér. Hun fugtede blidt hans læber med sin tunge, inden hun begyndte at kysse ham med små bløde kys.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Aug 17, 2013 6:02 am
Charlie
Det var så svært at stå her med hende, når han slet ikke vidste hvad fremtiden ville bringe. Han havde lyst til at holde kysset så længe de overhovedet kunne, men på den anden side følte han, at han også trak pinen mere ud. Forsigtigt trak han sit hoved væk fra hendes og bed sig i læben, "Hvad med hotellet imorgen?" Spurgte han stille. Dog sørgede han for, at holde sit hoved helt tæt på hende. Han ville ikke have, at hun troede at han ikke havde lyst til at kysse hende, men der var bare nogle ting som skulle afklares først. Selvom han så allerede længtes efter at røre ved hendes læber igen. "Måske..skal vi holde fast ved det..også bagefter" Sagde han og bed sig i læben, da han allerede prøvede at skubbe deres afsked.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Aug 17, 2013 6:16 am
Electra Hun kiggede ham ind i øjnene, da han trak sine læber væk fra hendes. Det slog hende hvor tit hun havde faldet helt i staver bare ved at kigge ind i hans øjne og tanken om, at det snart ville være slut, gjorde helt ondt på hende. ''Hotel er så meget sagt.. Det er bare et lille Bed & Breakfast.. Jeg.. Tænkte at der ville være færre nysgerrige øjne dér'' forklarede hun ham, mens hun fortsat lod sine øjne hvile mod hans. Dog kunne et smil alligevel ikke lade være med at brede sig på hendes læber, da han ville se hende den næste dag. ''Jeg bør nok fortælle dig at der er en dress-code i lige det værelse jeg fik.. Det er sådan set enkelt nok.. Man må slet ikke have så meget et lille bitte stykke garn på kroppen'' smilede hun lettere drillende og gav ham et blidt kys ved hans kind, da hun lige kunne dér.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Aug 17, 2013 6:27 am
Charlie
Han kunne ikke lade være med at smile, da hun sagde at der var dress code. "Er du sikker på, at det virkelig er et Bed and Breakfast? Der er ingen kamera eller noget?" Sagde han og så helt dum ud. Dog kunne han godt gætte sig til, at det var noget som hun havde fundet på, men han havde lidt et behov for at joke med deres situation. "Hvis du giver mig adressen inden du køre, hvornår kan vi så mødes?" Spurgte han stille, inden han blidt gav hende et kys. Han var sådan set ligeglad med, hvordan deres værelse så ud og hvor lille eller stort det var, bare at de kunne være sammen. Gaad vide om de ville fortsætte på den her måde, med hele tiden at finde et nyt sted og nyt tidspunkt de kunne ses.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Aug 17, 2013 6:35 am
Electra Hun begyndte at smile lidt af hans kommentar. Hun havde før været på det Bed and Breakfast, da hun var lille. Det var et ældre ægtepar som kørte det og hun var næsten sikker på, at de ikke ville ane hvem Charlie ville være overhovedet. Det var faktisk meget hyggeligt og meget meget engelsk xD ''Kun hvis du selv sætter et op.. Kinky.. Men jeg SMSer adressen til dig. Så husk at slette beskeden igen..'' smilede hun svagt og kunne mærke, at hun allerede var blevet i bedre humør, da deres afsked var blevet skubbet. Hun havde aldrig drømt om, at en person kunne betyde så meget for hende efter kun nogle uger, men han havde virkeligt slået benene væk under hende mere hun egentligt ville indrømme over for nogle. ''Har du.. Talt mere med Aidan?''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Aug 17, 2013 7:20 am
Charlie
Han brummede let, da det nok ville være en smule nemmere hvis hun bare skrev adressen ned nu hun var her og det ville være sikre end en sms, men han havde jo selv skrevet til hende den anden dag, så mon ikke at den skade var sket. Han rystede let på hovedet, da han ikke havde snakket med Aiden endnu. "Han har kun skrevet, at han selvfølgelig holder tæt, men jeg bør overveje mine valg" Sagde han med et skævt smil. Han så dog helt frem til, at de skulle mødes imorgen og bare være alene et sted, hvor ingen ville genkende dem. Det ville bare være typisk, hvis en af dem skulle blive ringet op fordi et eller andet alvorligt var sket. "Hvad med..vi slukker vores telefoner imorgen når vi ankommer?" Spurgte han lidt dumt. Men så var det kun de ting.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Aug 17, 2013 7:50 am
Electra Hun smilede svagt, da det forslag var ret godt. De var faktisk blevet forstyrret næsten hver gang, men alle gangene havde været med god grund. Først var det Hazel, som var blevet påvirket af stoffer, Så Nick og igår Aidan, som nok havde villet trøste Charlie oven på Nicks nedtur. ''Tror du ikke, at Simona bliver lidt.. Mistænksom, hvis.. Du ikke tager telefonen?'' spurgte hun stille. Selvom hun ville elske at kunne lukke hele verdenen ude, så vidste hun også at det ville blive svært. Måske ville Simona lægge to og to sammen, hvis Electras mor ikke kunne få fat på hende og Simona ikke kunne få fat på Charlie. Selvom chancen nok var minimal for at de ville tænke sådan, så turde hun ikke at tage nogle chancer. Selvom de tog afsted for at tage afsked, så havde hun alligevel et lille håb om, at de ikke ville kunne lade være med at ses.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Aug 17, 2013 8:01 am
Charlie
Han brummede let og trak på skulderne, da han faktisk ikke rigtigt havde snakket med Simona mens de havde været afsted på den ferie. Han havde kort snakket med hendes over Skype, men de undgik for det meste af ringe da det kostet en del. Selvom penge ikke rigtigt betød noget, så var det alligevel nemmere bare at snakke over skype, hvor det var gratis. Men Simona havde mere travlt med sit tennis. "Vi kan bare ligge dem ind i et skab så" sagde han lidt dumt, men han havde lidt behov for at ligge 'hverdagen' væk sidste gang de kunne ses. Det var virkelig svært, at der ikke var nogle events i den nærmeste fremtid, hvor de ville kunne se hinanden. Der var ingen festival med ham det næste år heller.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Aug 17, 2013 8:14 am
Electra Hun vidste at ''tennisbanden'' ville komme hjem om 2-3 dage og at det nok dér ville være slut med at ses. Det var stort set umuligt at være diskret når det kom til utroskab, især når man boede sammen. ''Lad os det.. Også forhåbentligt ingen forstyrrelser i 24 timer'' smilede hun skævt, mens hun kort skævede op mod hans ur i køkkenet. Klokken var efterhånden snart 3 og hun vidste, at hun burde komme hjem og få pakket og få noget søvn. Hun ville i hvertfald ikke bruge hele dagen imorgen på at sove, men hun vidste at det ville tage tid at pakke, for hun skulle have det helt rigtige tøj med xD ''Hvorfor er det lige, at jeg.. Ikke kan lade den kamera-idé ligge? Jeg føler mig helt pervers nu..'' sagde hun med et kort grin, da hun ikke ville have noget imod at have et minde derfra xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Aug 17, 2013 8:35 am
Charlie
Han håbede virkelig, at de ville kunne have nogle timer kun for sig selv og at der ikke rigtigt skete noget stort omkring den samtale med Aiden imorgen. Han smilede let, da hun alligevel var åben for kamera idéen, selv ville han ikke have noget imod det, men han tvivlede dog en smule, da det virkelig nemt ville kunne slippe ud. Særligt hvis det var hans kamera som de skulle optage med. "Jeg altid frisk, men..tror du det er sikkert?" Sagde han med et skævt smil, da han pludselig var helt gammelklog, men hvor fanden skulle de gemme sådan noget? xD
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Aug 17, 2013 8:46 am
Electra Hun kunne ikke lade være med at blive en smule rød i kinderne, da hun virkeligt følte sig lidt småpervers efter at have foreslået sådan noget xD Selvfølgelig var hun altid med på den værste, men selvom hun selvfølgelig ikke ønskede at det skete, så var det alligevel lidt farligt og spændende, hvis de kunne blive 'opdaget'. Hun følte sig lidt skør over at tænke sådan, hvor det sidste hun ville var netop at blive opdaget én gang til. ''Det kunne.. Godt være en lille.. Bitte.. Smule naughty, men.. Ja, problemet ligger nok i, at det ville være.. Problematisk hvis sådan en fil fandtes overhovedet..'' sagde hun med et svagt smil. Nogle gange ville hun ønske, at han var en helt almindelig fyr, som ikke havde helt så meget at miste som Charlie havde.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Aug 17, 2013 8:52 am
Charlie
Han så helt opgivende på hende og sukkede svagt. "Jeg ville godt nok være dum, hvis jeg ikke tog den chance at vi kunne blive opdaget" Sagde han med et lille smil, da han aldrig nogensinde ville kunne sige nej til det. Han vidste ikke, hvor han ville kunne have den fil eller om han nogensinde ville se det, men tanken om at blive 'filmet' og set på var ret pirrende. Han så på hende og begyndte blidt at kysse hende ved halsen, "Var det noget..du ville kunne finde på at se efter?" Spurgte han lidt dumt, men det var hende som havde taget idéen om igen, så var det for at se det eller var det blot den 'viden' at den fil fandtes et eller andet sted derude, så gjorde det spændende for hende?
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Aug 17, 2013 9:06 am
Electra Hun begyndte at småfnise en smule, da hun blev helt genert når han spurgte så direkte ind til det. Normalt var hun virkeligt frisindet, men der var alligevel nogle ting der kunne give hende røde ører og Charlie havde efterhånden fået hende til at blusse op en del gange. Forsigtigt strakte hun sin hals for ham, mens hun fortsat fnisende begyndte skråne sit hoved, så han fik mere plads at gå på. ''Måske.. Hvis jeg skulle føle mig ensom..'' smilede hun svagt, mens hun forsigtigt lod sine hænder køre op af hans t-shirt. Tanken pirrede hende en del og hun kunne pludseligt ikke lade være med at røre ham xD Forsigtigt lod hun sine hænder op under hans trøje, mens hendes negle blidt 'kradsede' ham hele vejen op. ''Hvordan kan jeg gå fra at være trist til at være.. Du ved.. Så..hurtigt..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Aug 17, 2013 9:16 am
Charlie
Han fik et lille selvtillids boost af at hun havde lyst til at se de film hvis hun følte sig ensom. Han ville nok ikke selv have mulighed for at se dem, så tanken om at hun kunne finde på at se det var alligevel ret tiltrækkende. Han rømmede sig en smule, da hun sagde at hun var blevet helt du ved. "Mmh, du ved hvad?" Sagde han drillende, da han så tit havde skulle forklarer sig yderligere, når han havde prøvet at forklarer noget så skulle hun lige have den lidt tilbage. Han spændte let til i maven, da hun kørte sine negle op under hans trøje. Men han blev nu også selv helt pirret af hele situationen.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Aug 17, 2013 9:32 am
Electra Hun vidste godt, at han drillede hende lidt nu, for det var ikke svært at se at hun var blevet en del rødmende de sidste par minutter. Hun kiggede alligevel op på ham med et svagt smil på sine læber. ''Bliver så.. Vild?..Våd?.. Eller stanghamrende liderlig?'' svarede hun i et så casual tonefald hun nu end kunne. Dog kunne hun ikke holde masken i mere end 5 sekunder, før hun begyndte at grine af sig selv. Selvom de havde drøftet nogle ret så seriøse emner, så var det alligevel dejligt befriende at kunne stå og pjatte sammen. Det var nok lidt den frihed til at kunne sige og gøre hvad som helst, som hun virkeligt ville komme til at savne. For hvor tit mødte man måske et menneske, som man kunne føle sig så fri omkring? ''Jeg burde nok tage hjem og få noget søvn.. Jeg har heller ikke pakket endnu..'' sagde hun stille og kiggede op på ham med et kort smil.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Aug 17, 2013 9:39 am
Charlie
Selvom han godt vidste, hvad hun havde ment, blev han alligevel pirret af at hun sagde det. Det var nok virkelig plat, men hun havde aldrig skulle gøre specielt meget, før han også var helt oppe at køre. Selvom det var lidt underligt, så var det også ret pirrende at hun følte sig en smule 'flov' og begyndte at grine over det. Det hele blev på en eller anden måde lidt mere beskidt ved det. "Det os..sent" Sagde han stille, da han ikke ønskede at hun skulle gå lige nu og han da slet ikke ville vente til imorgen, men han vidste at det nok ville være bedst sådan. "Hvor meget skal du have pakket med den dress-code?" Mumlede han stille, inden han lod sine læber køre fra hendes hals og op mod hendes mund, dog stoppede han lige før deres læber mødtes.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.