Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 11:51 am
Charlie
Han lagde først mærke til hendes kjole, da de kom ned til vandet, fordi den lidt glimtede i månelyset. "Mmh, kæft den kjole klæder dig" Sagde han. Han tog fat i et tæppe og viklede rundt om hende, mens han stadig holdt fast i begge ender af tæppet. Bare for at drille trak han i begge ender, så hun kom til at stå helt op af ham. "Hey, det smart, så går du aldrig" Sagde han drillende og trak lige lidt ekstra i tæppet, så de nu stod helt snortæt op af hinanden. Han kyssede hende blidt og smilede mod hendes læber. Han satte sig ned på stenen og trak i tæppe enderne, så hun blidt landet på hans skød. "Det altså drønsmart det her" Grinede han. Roligt lagde han begge sine arme om hende og trykkede hende ind til sig, "Du fryser ikke nu, vel?"
Mychell
Antal indlæg : 1565 Join date : 02/04/12
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 12:00 pm
Electra Hun smilede lidt, da han lagde mærke til kjolen. Selvom hendes tanker kort vandrede i Harrys retning, slog hun ham ud i hovedet igen. Hun gad ikke at tænke på ham mere den dag. Det gjorde lige ondt i hjertet hver gang. Hendes tanker røg dog et helt andet sted hen, da han ved hjælp af tæppet først fik hende trukket ind til sig og derefter ned på hans skød. Forsigtigt satte hun sig til rette, mens hun kiggede ham ind i øjnene med et svagt smil. ''Ikke mere.. Her er virkelig skønt hernede'' sagde hun fortsat smilende, mens hun forsigtigt gned sin næsetip mod hans. Hun lod øjnene falde ned til hans brystkasse, som hendes fingre blidt begyndte at nusse uden på trøjen. ''Når Simona kommer hjem, så bliver der nok ikke mange spontane strandture'' sagde hun stille.
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 12:09 pm
Charlie
Han smilede let, da hun ikke frøs mere. Det skulle være en god tur og det blev det ikke hvis hun sad og frøs. "Ellers måtte jeg jo finde på en anden måde at varme dig på" Sagde han drillende, men kun i sjov selvfølgelig. Han brummede let, da hun nævnte Simona. "Nej desværre" Sagde han og mærkede, at han fik det helt dårligt ved tanken. Han glædede sig til Simona kom hjem, men han ville nok ikke kunne se Electra så meget. Det gik ham virkelig på, at hun skulle stå til hans rådighed og de ikke bare kunne ses når de ville. Ubevidst trak han hende tættere ind til sig, da han ville sikre sig at hun ikke gik. "Jeg har..tænkt meget på dig" Sagde han stille
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 12:18 pm
Electra Hun vidste, at hun blev nødt til at affinde sig selv med, at de ikke ville kunne ses så meget. Det havde hun vist fra begyndelsen, men alligevel var det træls, at der skulle være sådan nogle restriktioner. ''Jeg har også tænkt på dig..'' sagde hun med et svagt smil. Siden festivalen, havde han konstant ligget i baghovedet. Han var lidt som en influenza, man ikke kunne komme af med, hvis man skulle sige det med barske ord. Men denne influenza ville hun egentligt ikke af med xD ''Er det.. Forfærdeligt at sige, at du.. er mit frikvarter?'' spurgte hun, mens hun lod sig blive trukket ind til ham. Hun følte virkelig, at sammen med Charlie, der havde hun så meget frihed og plads, men i virkeligheden var deres tid jo dyrbar og der var ikke 'plads' til den frihed.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 12:25 pm
Charlie
Han smilede let af hende, da han jo lidt havde det på samme måde. Når han var sammen med Electra, kom han en smule væk fra hverdagen også tænkte han kun på hende. "Det jeg faktisk glad for du siger, fordi jeg har det på samme med med dig og jeg troede jeg var lidt skør" Sagde han. Han tænkte faktisk på hende hele tiden. Når de var sammen og når de ikke var sammen, "Hmm, er der ellers sket noget nyt?" Spurgte han stille. De havde ikke set hinanden for ikke så frygtelig længe siden, men det kunne jo være der var sket noget spændende, og hvis der ikke var, kunne han bare gode lide at høre hende fortælle omkring sig selv.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 12:30 pm
Electra Hun strøg ham forsigtigt hen over brystkassen og vendte blikket en smule ned, da han spurgte om der var noget nyt. Hun havde længe overvejet, om hun skulle fortælle ham om Harry, men han havde før sagt, at han godt kunne blive jaloux. Men alligevel havde hun brug for at snakke ud om det, men hun vidste bare ikke om hun turde, da hun heller ikke ville gøre at han fik det dårligt over det. ''Jeg har haft.. Lidt af en lortedag hvis jeg skal være ærlig.. Men.. Jeg ved ikke om jeg kan fortælle om det..'' sagde hun og holdte blikket nedad. Alligevel satte hun sig endnu tættere ind til ham og sukkede svagt. ''Kan jeg betro dig.. Alt? Uanset om det måske er.. Akavet''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 12:35 pm
Charlie
Han bed sig i læben, da hun ikke vidste, om hun kunne fortælle det. "Altså jeg stoler 110% dig på. Hvis folk finder ud af, at Nick er indlagt, får de en skide god historie ud af det. Så..hvorfor skulle du ikke kunne betro dig til mig?" Sagde han en smule undrende, da han kort opfattet det som om, at hun ikke stolede på ham. Men selvfølgelig gjorde hun vel det? Han kyssede hende blidt ved hendes hår grænse og smilede let. Han lagde sine hænder ind under hendes tæppe og begyndte at nusse hendes arm. Han forstod ikke, hvordan tiden kunne gå så hurtigt når de var sammen og så langsom, når de ikke var, "Og selvfølgelig kan du snakke med mig om det, hvis det er negativt" Sagde han stille.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 12:40 pm
Electra Hun nikkede lidt, da hun selvfølgelig stolede på ham. Men hun vidste bare ikke, om han ville kunne lide hele sandheden om hende. ''Det.. Er bare.. I dag.. Der.. '' hun sukkede svagt og vidste ikke helt, hvordan hun skulle fortsætte uden at han ville blive forvirret. ''Jeg.. Har været forelsket i.. Harry i meget lang tid.. I dag fortalte jeg ham, at jeg elskede ham, men han sagde, at han ikke holdte af mig på den måde, som jeg.. ønskede. Før.. Det havde han inviteret mig til New York om 6 uger.. Men jeg er lidt usikker på, om jeg overhovedet vil af sted nu..'' fortalte hun i et lavt tonefald, mens hun kiggede væk fra ham. Hun var nervøs for, om det ville stikke til ham at høre at hun havde så stærke følelser for en anden, men lige nu var han bare det bedste bud på en 'rådgiver'.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 12:47 pm
Charlie
Han brummede let, da han ikke helt forstod, hvorfor at hun havde været sammen med ham i sommerhus, hvis hun havde muligheden for Harry. Det måtte jo så være før hun havde fortalte om sine følelser for ham. "Han er din ven, ikke?" Sagde han stille og brummede en smule. "Men jeg synes du skal tage med uanset hvad. Du snakket om i har kendt hinanden længe, så i må have det godt sammen. New York er en kæmpe oplevelse og..mon ikke han falder for dig når i er afsted? Altså...jeg ville ikke kunne modstå" Sagde han og bed sig i læben, da han ikke brød sig om, at sidde og give hende gode råd omkring fyre, men Electra fortjente det bedste. Med eller uden ham. Hvis Harry gjorde hende lykkeligere, end det de to havde gang i, skulle hun gøre det.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 12:59 pm
Electra Hun bed sig en smule i læben, da han rådede hende til at tage af sted. ''Jeg vil også gerne.. Men jeg ved ikke rigtigt, om vi kan enes efter i dag.. Det.. Jeg har for Harry er efterhånden blevet en sygdom.. For helvede, jeg smed endda vand i hovedet på hans ekskæreste i dag'' sukkede hun og tog sig til hovedet, da alt det med Harry var så forvirrede og virkeligt tærede på alle hendes kræfter. ''Undskyld.. At jeg..'' hun tabte tråden en smule, da hun hørte hans ord. 'jeg ville ikke kunne modstå. Hun bed sig lidt i læben for ikke at komme til at smile, da det nok ikke havde lydt som han havde håbet. ''Så.. Du ville simpelthen ikke kunne modstå at falde for mig i New York'' smilede hun lidt. Hun regnede ikke med, at han var noget nær ved at 'falde' for hende. Det var nok snarere omvendt.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 8:40 pm
Charlie
Han brummede let, da hans følelser for Electra var så specielle, alt i hans krop skreg både for og i mod at være sammen med hende. "Jeg mente mere..hvis jeg var Harry, ville jeg ikke kunne lade være med at falde for dg" Sagde han stille. Egentlig var det lidt det samme han sagde. Men var han ved at falde for hende? Uanset hvor meget han ledte, kunne han ikke finde andre ord, som passede bedre ind. "Uanset om du tager afsted eller ej, så vil der vel næsten være en akavet stemning mellem jer? Personligt ville jeg slet ikke vide, hvordan jeg skulle snakke med en pige, som havde følelser for mig, og jeg ikke havde for hende. Og hvad er bedre til at fjerne den akavet stemning end New York?" Sagde han med et skævt smil. Han vidste, det ville blive en kæmpe oplevelse for hende, selvom det var svært at sidde og sige, at hun skulle tage afsted til en fyr han ikke kendte i et andet land.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 11:01 pm
Electra Hun vidste godt, at hun nok ikke ville kunne sige nej til New York. Desuden havde hende og Harrys forhold efterhånden overlevet mange kriser og mon ikke, at dette var endnu en krise, som kunne overvindes? Hun hævede brynet en smule og kunne ikke lade være med at grine en smule, da hans forklaringer blev værre og værre i hendes ører. Den eneste grund til at hun kunne ''joke'' med det, var fordi at hun ikke rigtigt troede på, at han ville kunne falde for hende. De kunne være hinandens 'frikvarter', måske endda gode venner, men der var ingen chance for at en fyr som Charlie nogensinde ville falde for hende. ''Jeg mente mere.. at hvis du var Charlie..Såå..'' Efterlignede hun drillende og strøg ham blidt hen over brystkassen.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 11:28 pm
Charlie
Han sukkede opgivende af hende, da han ikke vidste hvordan at han skulle forklarer sig overfor hende. Men det var selvfølgelig ikke ondt ment. "Hvis jeg var Charlie, så ville jeg i hvert fald ikke forspilde en eneste chance for at..." Sagde han og så helt truende på hende, inden han igen tog fat i enderne af tæppet og fik hende lagt ned. Han lagde sig forsigtigt hen over hende og bed hende i læben, mens han sagde en knurrende lyd. Han så drillende på hende, "Hmm, hvad vil du nu gøre?" Sagde han og begyndte at grine, selvom han stadig prøvede at se truende ud overfor hende. Han lænede sig frem og kyssede hende på næsetippen.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Aug 10, 2013 3:31 am
Electra Hun så helt afventende på ham, da han stoppede midt i sætningen. Med et mindre hvin, lod hun sig ligge ned og begyndte at grine af ham, dog en smule 'ukontrolleret', da hun var blevet virkeligt forskrækket. Hun fik det dog hurtigt under kontrol igen og lod sit blik hvile mod hans øjne, da han kom helt tæt på. I et øjeblik overvejede hun om han mon 'angreb' hende for at distrahere hende fra deres snak, men hun lod den blot ligge i luften. ''Hvad jeg vil gøre for at køle dig ned?'' gentog hun og så helt tænkende på ham i nogle sekunder, inden hun hævede sig op så langt hun nu end kunne og lod sit ansigt være helt tæt på hans. ''Først.. Ville jeg sige, at du har de flotteste øjne jeg nogensinde har set.. Og derefter..'' sagde hun stille, i det hun blidt trykkede sine læber mod hans og ømt kærtegnede hans læber med bløde bevægelser.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Aug 10, 2013 3:54 am
Charlie
Han prøvede stædigt at holde hende nede, men han måtte erkende at hans kræfter langsomt slap op, da hun begyndte at kysse ham. Han forsvandt ind i sin egen verden hvergang. Roligt gengældte han hendes læber kærtegn med sine. Langsomt fjernet han tæpper fra hende og lod i stedet sin ene hånd køre op langs hendes side. Han havde ikke regnet med, at de ville se hinanden så hurtigt igen og han håbede, at de ville kunne ses jævnligt i fremtiden, da hun som sagt gav ham en anden ro, end han ellers kunne finde. Han trak vejret tungt og lukkede sine øjne sammen. Forsigtigt trak han sig en smule væk og så på hende, "Det der får mig altså ikke til at køle ned, tværtimod" Mumlede han stille.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Aug 10, 2013 4:03 am
Electra Hun holdte kysset og smilede svagt, da hun godt kunne mærke at han 'gav' op. Forsigtigt satte hun sig helt op, da han trak sig væk fra hende. ''Er der noget.. Der går dig på?'' spurgte hun og lod blikket hvile på ham lidt, da hun ikke rigtigt kunne bedømme hvad han mente med hans ord, når han så trak sig væk. Hun rykkede sig lidt prøvende tættere på ham igen, men blot for at 'kravle' ind foran ham med ryggen til og derved bruge hans mave til ryglæn. Hun lod sig falde en smule sammen, da det var helt rart at kunne mærke en andens varme omkring sig. Forsigtigt lod hun sin ene hånd hvile omkring hans knæ, mens hun sukkede svagt ud.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Aug 10, 2013 4:14 am
Charlie
Han lagde sine arme om hende, da hun satte sig ind til ham. Forsigtigt kyssede han hende i nakken og brummede svagt. "Jeg..Det har intet med dig at gøre, jeg er virkelig glad for, at vi kunne ses" Sagde han stille, da han havde lige ville slå fast, at hans fravære ikke skyldtes noget hun havde gjort. "Jeg kan ikke lade være med at tænke på tingene omkring Nick, det det bedste for ham, men han havde det så dårligt da han skulle afsted" Sagde han stille og lagde sin hånd over hendes som lå ved hans knæ. "Simona kan jeg ikke snakke med omkring det, jeg er nødt til at være stærk overfor Nick og.." Sagde han og gik lidt i stå. Han vidste ikke, om hun stadig syntes at han var så skide fantastisk, når det kom frem, at han ikke rigtigt havde nogen at støtte sig til når det kom til Nick. Han ville ikke ødelægge aftenen for dem, men for ham var blot det at sidde her med hende stille og roligt, helt specielt for ham.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Aug 10, 2013 5:27 am
Electra Hun kiggede sig en smule over skulderen, mens hun lyttede til hans ord. Det var helt underligt at høre, at ham som man skulle tro havde en stor omgangskreds - hvilket han nok også havde, ikke havde nogle at betro sig til. Alligevel sad han med hende og fortalte om det. '' Charlie, du er stærk over for Nick. Hvis det ikke havde været fordi, at han havde haft dig og din vejledning, så var han jo aldrig taget af sted.. Jeg.. Ved godt at det er.. Sindssygt hårdt for jer begge to, at det her er sket.. Men hvis du holder kortene tæt ind til dig og han i fred og ro kan få sin behandling samtidigt med at han ved, at hans familie og venner støtter op om ham.. Så.. Er det det bedste og nok.. Det eneste du kan gøre for at hjælpe ham..'' sagde hun stille. Selvom Nick aldrig nogensinde ville blive hendes yndlingsperson, så vidste hun godt, hvor hårdt det måtte være for ham at være ''indespærret''.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Aug 10, 2013 7:31 am
Charlie
Han kendte en masse mennesker, men der var ingen af dem han kunne snakke med Nick om. Enten var de for travlt optaget til at snakke om deres egne børn og deres egne problemer og hørte ikke rigtigt efter eller var de selv på stoffer. "Jeg..ved det godt, jeg ville bare ønske, at der var mere som jeg kunne gøre for ham" Sagde han stille. At Nick var blevet så ked af det den aften, var virkelig kommet bag på ham. Men han kunne selv have brugt sådan en øjenåbner da han var ung. "Måske..er jeg også skuffet over mig selv, jeg burde have set det noget før eller bare være grebet ind. Inden det røg så langt ud som det gjorde med Hazel" Sagde han og lagde forsigtigt sit hoved ved hendes skulder, så de sad kind mod kind.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Aug 10, 2013 7:44 am
Electra Hun puttede sig forsigtigt mere ind til ham, mens hun vendte sin kind mere mod hans, så hun ligge kunne skimte hans øjne en enkelt gang. ''Jeg tror det.. Bedste du kan gøre er at sørge for at han ikke gør det i fremtiden.. Jeg.. Ved godt at du har travlt i din hverdag, men nu hvor.. Du ved at problemet er der.. Og at han ved at du ved det.. Måske afskrækker det ham lidt. Har du overvejet at opsige hans lejlighed eller bare leje den ud, så han ikke har et flugtsted at tage hen, men i stedet er.. Tvunget til at bo hos dig?'' spurgte hun og skævede en smule bagud. Hun vidste ikke hvorfor at han ville betro hende sådan, men hun var virkeligt glad for at han gjorde.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Aug 10, 2013 8:01 am
Charlie
Det var helt anderledes at snakke med Electra, det var sjældent at han følte at han blev hørt og endda fik gode råd igen. Men nu var det også sjældent, at han åbnede op for et menneske som han gjorde overfor Electra. Det hele føltes dog så rigtigt og han vidste, at det ikke ville komme videre. "Det tror jeg ville være en god idé, det handler også meget om, at han ikke falder ind i de gamle rammer igen" Sagde han stille og kyssede hende forsigtigt ved hendes kind. "Tænk, vi tager helt herud for at tale om Nick" Sagde han med et skævt smil. Det havde ikke været meningen til at starte med, men det kørte konstant rundt i hans hoved. "Han snakket om..at Hazel ville besøge ham" Sagde han stille.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Aug 10, 2013 8:13 am
Electra Hun smilede svagt, da han kyssede hendes kind. For hendes skyld kunne de snakke om hvad som helst og hun ikke ikke se, hvorfor at de ikke skulle snakke om Nick, som gik igennem nogle svære måneder. Svagt bed hun sig lidt i læben, da Hazel ville besøge ham. Selvom hun på ingen måde ville lege 'mor' over for hende, så ønskede hun alligevel at hun ville holde sig væk fra Nick, men hun måtte jo tro på, at han havde en chance for at ændre sig. ''Hun må kunne se, at det ikke var hans rigtige.. Jeg.. Da han slog hende'' sagde hun stille, mens hun satte sig en smule bedre til rette. Selvom de snakkede om noget seriøst, var det alligevel så rart at sidde op og varme sig af én, at hun blev helt døsig xD ''Da du sagde.. At du ikke kunne snakke med Simona, så mente du fordi, at hun ikke er hjemme.. Ikke?''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Aug 10, 2013 8:24 am
Charlie
Han brummede let da hun satte sig en smule mere ind til ham. "Jeg ved det ikke er sådan Nick er" Sagde han stille. Han havde også længe kunne fornemme, at Nick virkelig holdt af Hazel. Han rystede let på hovedet, da hun spurgte ind til Simona og Nick. "Jeg kan snakke med Simona om..virkelig mange ting, men hende og Nick kan slet..ikke sammen. Simona hun..lytter aldrig til mig, når det handler om Nick" Sagde han stille, da det nok var et af de svagpunkter "Jeg forstår godt Nick ikke vil snakke om Simona, men" Sagde han en smule usikkert. Nick havde nok et eller andet sted, ødelagt den facade som Simona gerne ville have bygget op omkring dem.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Aug 10, 2013 8:57 am
Electra Hun vidste, at Simona og Charlie måtte have et eller andet forhold, men hun lærte nok bare aldrig at forstå det. I hendes øjne havde Simona altid været frygtelig og hun havde nogle virkeligt ucharmerende egenskaber, som hun ikke rigtigt kunne forstå at Charlie kunne leve med. Men nu var det heller ikke hendes job at 'forstå' det, hun skulle bare acceptere det. Hun lyttede lidt til hans ord, mens hun kiggede lidt ud i luften. Der var noget som slog hende, men hun var ikke helt sikker på at hun turde spørge. Men så tænkte hun tilbage på, hans ord fra før, det med at de kunne fortælle hinanden alt, også selvom det var negativt. ''Er du.. Lykkelig med Simona?''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Aug 10, 2013 9:12 am
Charlie
Han havde engang kunne snakke med Simona og Nick, men efterhånden som deres skænderier var blevet værre mellem Nick og Simona og i takt med, at Nicks misbrug var blevet større, var det ligesom at Simona på en eller anden måde var blevet bange. Hun havde altid slået det hen, når han havde brug for at snakke om det. Kort bed han sig i læben. Selvfølgelig var han lykkelig med Simona og hun var virkelig anderledes, når de var alene sammen. Men der var aldrig nogen som havde givet ham den samme følelse som Jenna. Det var ligesom blevet hverdag mellem ham og Simona, og kunne han være lykkelig med Simona, når han var sammen med Electra. "Jeg..ved det ikke, hun gør mig lykkelig, men.." Sagde han og stoppede sig selv.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.