Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 11, 2013 8:52 am
Charlie
Han spændte begge sine ben ind i 'siderne' af bilen, både fordi at han havde behov for at afreagere på en eller anden måde, men også for at give hende så meget plads som muligt. Det var næsten umuligt for hende at sidde der, så han ville gøre det så nemt som muligt. Han prøvede at løfte sin en smule op, da hun trak hans bukser og boxer ned, dog var det ret svært. Han gav et svagt støn fra sig, da han mærkede hendes læber omkring den. Det var virkelig pirrende, at gøre sådan noget når det var strengt forbudt. Heldigvis var der ingen andre på vejen lige nu. Han lagde sit hoved tilbage og sukkede helt lykkeligt xD
Mychell
Antal indlæg : 1565 Join date : 02/04/12
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 11, 2013 9:12 am
Electra Hun lod sine læber omslutte sig den og kiggede samtidigt op på ham med et drillende blik. Hun vidste at der var mange som ikke kunne lide at have øjenkontakt imens, men hun syntes bare at det gjorde det lidt mere spicy xD Hun kunne ikke lade være med at tænke på, at Charlie fik hende til at gøre så spontane ting. Godt nok var hun ret spontan normalt, men Charlie gjorde at hun følte sig endnu mere fri. Hun lod blidt sine hænder føle sig frem på den og lukkede kort sine øjne. Selv om det var ham, som gik 'fornøjelsen', så elskede hun altid at se og mærke at en fyr kunne lide det, som hun gjorde ved ham.
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 11, 2013 9:22 am
Charlie
Hvis hun var sådan normalt, så måtte han ærligt indrømme, at han på ingen måde hvorfor stod denne Harry ikke så i hende. Han elskede når tingene blev spontane og tingene ikke bare være regelsatte og efter normerne, men Electra viste hele tiden nye sider. Han nød at de for 10min siden havde sat og snakket helt seriøst og nu var de igang med det her. Han var nok lidt ekstra tændt, da de jo var blevet afbrudt den anden dag og han siden havde gået rundt med en sygelig lyst til hende. Han trak vejret hurtigt med sammenbidte tænder, da det virkelig føltes godt. "Sh..it" brummede han og havde svært ved at sidde stille, da det også var en pirrende faktor at de så nemt ville kunne blive opdaget.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 11, 2013 9:48 am
Electra Hun kunne ikke lade være med at smile lidt af hans reaktion. Bare for at tirre ham lidt mere lod hun sine læber slippe den og i stedet begyndte hun langsomt at slikke op af den og op til hans mave. Forsigtigt lod hun sin ene hånd køre lidt under sædet og begyndte samtidigt at lege med hans kø'boller xD Hun sendte ham igen et drillende blik, inden hun atter tog den i munden og begyndte at lade sin tunge slikke hovedet. Hun vidste ikke hvor de var overhovedet, men hun var også ligeglad. Det var virkeligt 'rart' at have så meget tid til overs og de kun kunne være dem selv. Men hun vidste at de dage efterhånden var talte og det gjorde hende faktisk lidt trist at tænke på.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 11, 2013 10:03 am
Charlie
Han nød og hun kærtegnede sådan om ham og selvom han skulle holde øje med vejen, så var hans øjne mest hos hende. Det tændte ham ekstra meget, at han kunne fornemme at hun kunne lide hvad han lavet. Der var intet mere ucharmerende end være sammen med en pige, som i virkeligheden ikke havde lyst. "Mmh, du god" Sagde han og mærkede, hvordan at han snart ikke kunne holde sig tilbage mere. Han klemte hårdt fat i retten og gav nogle små stønnelyde fra sig, inden han kom med et lidt højere støn. Han måtte indrømme, at det nok virkelig var farligt det de havde gang i, da han slet ikke kunne koncentere sig om noget når han kom xD
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 11, 2013 10:12 am
Electra Hun smilede tilfredst, da hun havde fået ham til at komme. Selvom hun ikke havde prøvet det så tit, så følte hun allerede nu at hun var ved at få meget godt styr på det xD Hun sank en gang og blev siddende lidt, da hun lige skulle have luften igen, inden hun forsigtigt kravlede ud, selvom det var ret svært når der ikke var så meget plads. Hun fik sat op på sædet igen og sukkede blot tilfredst mens hun kiggede ud af vinduet. ''Det er faktisk kun tredje gang jeg prøver det..'' sagde hun, da han havde sagt at hun var 'god og hun alligevel syntes, at hun fortjente nogle credits over det xD'. ''Så du er lidt min forsøgskanin.. Så når vi har øvet og øvet..og øvet.. Så tænk på hvor god jeg så rigtigt bliver'' drillede hun og gav ham et blidt puf.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 11, 2013 10:34 am
Charlie
Han smilede let af hende, da hun sagde at det kun var tredje gang at hun gjorde det. Selvom han havde sagt hun var god, så var det bedste kompliment hun kunne få, var vel at han var kommet xD "Det kan man sgu ikke mærke" Sagde han og kunne ikke lade være med at grine, da det var lidt sjovt at det var sket mens de havde kørt. "Så jeg vil nyde at være din ydmyg forsøgskanin" Sagde han med et et stort smil. Han brummede dog let, da hun et eller andet sted, også måtte have en undertrykket lyst, siden de var blevet afbrudt den anden dag. "Vi burde kører noget oftere. Her kan vi ikke blive afbrudt" Sagde han og begyndte at le.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 11, 2013 10:45 am
Electra Hun begyndte at grine lidt af hans forslag, da det var sandt nok et eller andet sted. Hun satte sig bedre til rette i sædet og kunne mærke at trætheden var ved at have et godt tag i hende. ''Charlie?'' mumlede hun stille, mens hun kiggede fremad, da hun sad og døsede lidt hen. ''Tak.. For.. Alt.. Jeg mener.. Du er min solstråle i min hverdag i øjeblikket'' sagde hun efterfulgt af et mindre smil, inden hun til sidst vendte blikket imod ham. Hun lænede sig frem og kyssede ham forsigtigt ved hans kæbelinje. Kort smilede hun til ham, inden hun atter satte sig ned på sin plads. Hun vidste ikke, om det var trætheden som talte, men hun mente virkeligt at han var hendes lille solstråle xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 11, 2013 10:55 am
Charlie
Han smilede let, da han så at de snart ville være tilbage i London, sikke tiden dog var fløjet afsted xD Han vendte hurtigt sit hoved, da han mærkede hendes læber ved hans kind og nåede lige, at ramme halvdelen af hendes mund med sine læber, inden hun trak sig væk igen. Han smilede let, da hun sagde at han var hendes solstråle, dog han havde lidt svært ved at se, hvad hun så i ham. Han havde haft et misbrug i flere år, var gift og meget ældre end hende. Men han kunne heller ikke sætte ord på, hvad han så i hende, de havde bare noget specielt. "En meget tilfreds solstråle" Grinede han, da hun lige skulle have lidt ekstra credits for det før xD
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 11, 2013 11:07 am
Electra Hun sukkede tilfredst, da hun begyndte at kunne genkende bygninger og skilte (Det betyder vi snart er hjemme!). Det ville blive virkeligt skønt at komme ind og få varmen i en rigtig seng under store tykke dyner og så med en Charlie som holdte rundt om én. Hun vidste ikke helt, om han forstod hvor meget deres møder betød for hende. Måske troede han, at hun ville miste interessen hurtigt og 'forlade' ham af den grund, men sådan var hun ikke. Hun var sikker på, at den eneste grund til at de måtte stoppe møderne ville være på grund af ham og ikke hende. For hvad havde en snart 17 årig at byde en mand på 35? Træt lukkede hun øjnene i.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 11, 2013 11:23 am
Charlie
Han smilede let, da hun sad med lukkede øjnene. Han sagde dog intet, men sørgede for at køre godt til det sidste stykke, da han også selv var træt. Efter nogle få minutter kørte han også ind på deres parkeringplads. Han tog roligt sin sele af og lænede sig let ind over hendes, "Vi er fremme" Sagde han stille og kyssede hende blidt i panden, inden han steg ud af bilen. Han tog køletasken og gik hen og låste deres dør op. "Vi sover i kælderen, jeg finder lige en tandbørste til dig" Sagde han og satte kølekassen fra sig. Inden han hurtigt fandt en tandbørste til hende. Han regnet med, at de bare skyndte sig i seng så hurtigt som muligt. "Badeværeslet er første dør når du kommer ned. Vi ses i gæsteværelset om 5min" Smilede han let.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 11, 2013 11:37 am
Electra Hun fulgte med ham indenfor og kiggede kort rundt, da der virkeligt var flot. Svagt bed hun sig i læben, da hun fik øje på Simona og Charlies bryllupsbillede hænge i entreen. Dog sagde hun intet, men alligevel kunne hun ikke lade være med at få det dårligt over, at hun var sammen med en anden kvindes mand - I hendes eget hjem. ''Tak'' sagde hun med et skævt smil, inden hun hurtigt forsvandt ud på badeværelset, så han ikke kunne nå at sige noget til at hun var faldet i staver over det billede der. Hun fik børstet sine tænder og tog forsigtigt sin kjole af. Dog bed hun sig hårdt i læben, da hun lige havde glemt hvad for noget undertøj hun havde taget på - Da hun var kommet hjem fra Harry, var hun jo bare gået deprimeret i seng uden at skifte. ''Fuck.. Fuck..'' sukkede hun, da det virkeligt var én tand for meget. Han måtte virkeligt tro, at hun prøvede liiidt for meget, hvis han så det. Men hun kunne jo heller ikke sove i sølvkjolen. Hurtigt trippede hun ned mod soveværelset og åndede lettet op, da hun var den første. Hun lagde sig hurtigt op i sengen og holdte ellers bare dynen godt til sig xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 11, 2013 11:45 am
Charlie
Han havde lige taget et meget hurtigt bad. Da han var mand, behøvede det jo ikke at tage så frygteligt lang tid og han var derfor hurtigt oppe igen. Han tog en aftershave på og tog sine boxer på. Selvom han skulle i seng, kunne han altså godt lide at dufte godt, så man fandt ham næsten aldrig uden aftershave uanset tidspunkt. Han fik børstet tænder, inden han gik ned i kælderen og ind i et gæsteværelse. Han smilede let, da han så at hun allerede lå i sengen. "Hello gorgeous" Sagde han drillende, inden han gik hen i siden og lagde sig ved hendes side. Han løftede op i dynen og bed sig i læben, da han så hendes undertøj. Det var ikke lige ham og særligt ikke, når hun kun var 16. Alle andre steder spillede hendes rolle ikke her, men her gik grænsen lidt. Men han syntes ikke rigtigt det undertøj passet til nogle. "Ny stil?" Sagde han drillende og kyssede hende ved kinden, inden han lagde sig helt ind til hende og lagde tæppet over dem begge.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 11, 2013 11:58 am
Electra ''Heyhey..'' smilede hun drillende og foldede sin pude forsigtigt under sig. Selvom hun havde holdt godt fat i dynen, så var hun alligevel blevet ukoncentreret for en stund. Da han pludselig hev op i dynen, kom hun helt til at give et skrig fra sig, da hun ikke lige havde lyst til at blive set sådan. ''Fuck..'' mumlede hun for tredje gang til sig selv, inden hun forsigtigt rykkede sig en smule væk fra ham, selvom han var krøbet tæt op af hende. ''Nej..Slet..slet ikke.. Det.. Jeg havde glemt at jeg havde det på.. Helt..Seriøst.. Det var en joke-gave jeg fik i dag. Jeg går altså ikke i sådan noget her normalt'' forklarede hun og hev dynen godt rundt om sig med et svagt suk. Hun havde bare håbet at han havde slukket lyset og hun så kunne have taget sin kjole på før han var vågnet den næste dag.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 11, 2013 12:11 pm
Charlie
Han brummede let, da hun trak sig væk fra ham. Han var egentlig lidt ligeglad hvilket undertøj hun havde på, men han kunne vel have sin mening om det? Han lagde sig normalt ned i sengen og brummede let. "Det går nok. Jeg har os set dig i bedre" Mumlede han og skævede til hende.Han var usikker på, om hun ville ligge sammen med ham nu. "Electra, jeg ligeglad hvad du har på" Sagde han stille. "Vil du ikke ligge med mig?" Sagde han og lød helt ked af det, men hun havde jo kun rykket sig væk, fordi at han havde nævnt hendes undertøj. "Du kunne os bare have lånt en band t.shirt af mig, vi har masser liggende"
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 11, 2013 12:25 pm
Electra Hun fik det helt dårligt over, at hun havde rykket sig væk fra ham. Normalt var hun heller ikke ligefrem flov over sig selv - Det var hun heller ikke nu, men følte lidt at hun lignede en som lige var trådt ud fra et vindue i Red Light District. Hun lagde sig forsigtigt ned igen med fronten til ham og gav ham et blidt kys ved hans ene kind. ''Undskyld.. Det var bare Harry der..'' hun tav en smule, da det nok ikke gjorde det bedre, hvis han vidste at den gave var fra Harry. Hun sukkede atter over sig selv og vendte blikket en smule mod hans øjne. Måske kunne hun stadigt nå at redde den og få ham til at glemme Harry igen? ''Jeg vil meget meget gerne låne en t-shirt'' sagde hun og håbede at han havde overhørt det andet.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 11, 2013 12:36 pm
Charlie
Han brummede let. "Så du gik med det fordi Harry kunne lide det. Så i var altså sammen og bagefter kommer du til mig" Sagde han stille og rejste sig op. Han gik ud i et depot i kælderen og tog en t-shirt og fandt den frem. Hvorefter han gik ind i soveværelset igen og gav den til hende. Hvorefter han lagde sig ned i sengen og ventede på, at hun tog den på og lagde sig igen. Han rykkede lidt på sig, da han ikke vidste hvorfor at det med Harry gik ham sådan på lige nu. Han løftede dynen så hun ville kunne ligge sig ind til ham, når hun havde fået sin t-shirt på. "Mmh, skide fangirl" Drillede han med et lille smil. Da det jo var hans bandlogo der var på med et billede af ham xD
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 11, 2013 12:47 pm
Electra Hun ville ønske at hun kunne krybe i et meget lille musehul, da hun følte sig virkeligt billig, når han satte det op sådan. Dog sagde hun intet og tog tavst imod trøjen, inden hun rejste sig op og trak den over sig. Hun vendte sig derefter om kiggede ned af sig selv og kunne ikke lade være med at smile lidt, da der stod 'Martyrdom' med store bogstaver overalt på hende og så der lige et print med Charlie xD Hun satte sig forsigtigt med knæene først på madrassen og betragtede ham lidt. Hun vidste godt, at han gerne ville have hun kravlede ind til ham, men hans ord sad bare fast i hovedet på hende. ''Jeg var ikke sammen med Harry i dag.. Han købte det bare som en spøg. Jeg prøvede det og nåede ikke at skifte om, fordi at vi skulle spise..'' forklarede hun og bed sig lidt i læben, da der var et spørgsmål som blev ved med at poppe op. ''Er jeg.. Billig?''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 11, 2013 8:45 pm
Charlie
Han bed sig kort i læben, da hun spurgte ham om han var billig. Egentlig havde det intet med hendes undertøj at gøre, det var meget anderledes. Men alt i alt var undertøj vel undertøj, desuden havde hun før fortalt om Harry og han havde samme dag sagt, at hun skulle tage med til NY. "Jeg har aldrig ment du var billig Electra. Du skal ikke tage dig af en småfed'småjaloux gammel mand som mig" Sagde han stille. Han kunne sagtens tale om Harry, men det havde givet et stik i ham, da han troede at hun lige havde været sammensammen med Harry. Han lænede sig forsigtigt frem og kyssede hende ved kinden.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 11, 2013 10:33 pm
Electra Hun så en smule ned i madrassen og gav et lydløst suk fra sig, da hun hørte hans ord. Alligevel kunne hun ikke lade være med at tænke på, at han havde sagt at han var småjaloux. Godt nok havde han før sagt, at han havde nemt ved at føle jalousi - Selv havde det givet et jag i hendes krop, da hun havde set hans bryllupsbillede. Ville man føle jalousi, hvis ikke der var følelser klemt et eller andet sted? Hun ville ikke spørge, da det var et alt for følsomt emne at bringe op. I stedet lagde hun sig forsigtigt ned til ham med fronten til og tog et blidt greb i hans hånd, som hun langsomt lod sine fingre flette sig ind. ''Så kan kan godt lide småfede, småjaloux gamle mænd..'' smilede hun lidt og lage forsigtigt sit hoved på puden.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Aug 12, 2013 1:43 am
Charlie
Han vidste faktisk ikke, om jaloux var det rigtige ord. Han ønskede virkelig det bedste for Electra og at hun skulle finde en fyr, som hun ville kunne være sammen med og som passet ordentligt på hende. Han kunne også sagtens acceptere at hun så andre, men han ville helst ikke vide det eller høre om det. Ham smilede da hun lagde sig ind til ham og lod sine fingre flette sin ind i hendes. Han lod sin finger høre hen over hendes mave og stoppede sine finger, da den var ud fra billedet af ham. "Hvad så med ham den gamle der? Kan du os lide ham?" Spurgte han og så helt uskyldigt på hende. "Altså..han har nogle virkelig flotte øjne, men ellers?" Sagde han drillende, inden han blidt kyssede hende ved kæbelinjen.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Aug 12, 2013 3:43 am
Electra Hun fulgte hans finger ned af sig og kunne ikke lade være med at smile lidt, da han pegede på sig selv. ''Hmm..'' sagde hun tænkende og vendte blikket op i loftet som om, at det var et virkeligt besværligt spørgsmål han havde stillet hende xD ''Jeg synes.. Han er sød.. Og sindssygt.. Sindssygt fræk..'' smilede hun lidt og gav ham et blidt klem ved hans hånd. Der var et eller andet med Charlie. Både hans udseende og hans personlighed var så 'gadedrengeagtigt' og charmerende. Han måtte virkeligt kunne score hvilken som helst pige bare på det. Hun kiggede ind i hans øjne, da hun ikke rigtigt kunne lade være nu hvor han selv havde nævnt dem xD ''Kan du holde på en hemmelighed?'' spurgte hun stille og bed sig lidt i læben.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Aug 12, 2013 9:17 am
Charlie
Han blev ret godt tilfreds med at hun kaldte ham for sød og fræk. "Mmh, han lyder som en dejlig fyr" Sagde han med et lille smil, inden han gengældte hendes blik og holdt det fast, "Selvfølgelig?" Sagde han stille. Han vidste dog ikke hvilken form for hemmelig, at hun ville fortælle ham, men han forventede lidt et eller andet helt seriøst eller et eller andet fjollet. Han skævede kort ud af vindue, som var lige før loftet, da de jo lå i hans kælder, men han kunne dog se at det var ret lyst udenfor. Nysgerrigt vendte han blikket tilbage mod hende, inden han lod sine læber køre op af hendes hals og tænkte ikke over, at det nok ville være virkelig svært at fortælle en hemmelig, når han gjorde sådan xD
Michelle Admin
Antal indlæg : 1864 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Aug 12, 2013 10:18 am
Electra Hun begyndte at fnise lidt, da han kørte hans læber op af hendes hals lige imens hun skulle til at fortælle xD Forsigtigt trak hun sit hoved væk også på med et bestemt blik, inden hun bare begyndte at grine igen, da hun ikke kunne holde det. ''Ej.. Men.. Siden jeg var 9 har jeg lavet modelarbejde.. Blandt andet for børnetøj. Men da jeg blev teenager, der fik jeg mindre jobs fordi.. At jeg ikke blev højere og det er en crime at have en røv.. Men for et halvt år siden fik jeg en opringning og tilsendt nogle papirer fra Victoria's Secret. De havde fundet mig igennem mit bureau og vil gerne have mig til test photoshoot når jeg blev 17 med en værges underskrift.. Så.. jeg tager til New York overvejer jeg at prøve at gå til en test photoshoot.. Men det kræver at mine forældre skriver under.. Og jeg tvivler lidt på om de vil gøre det..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Aug 12, 2013 10:28 am
Charlie
Han bed sig let i læben, da han ikke lige havde regnet med at det var sådan en hemmelig, dog lyste han hurtigt op i et smil. "Woaw, tillykke" Sagde han og begyndte at grine lidt, da det virkelig var stort for hende. Specielt hvis hun havde lavet modelarbejde hele sit liv og det var en form for drøm for hende. "Model og danser?" Sagde han og nikkede let. "Altså..nu inden du skal til New York, så tænkte jeg..at vi måske kunne øve lidt og..vi kunne jo tage nogle billeder?" Sagde han og så ganske uskyldigt på hende, inden han dog begyndte at grine, da det var et ret plat forslag. Han så dog alvorligt på hende igen, "Hvorfor skulle dine forældre ikke give dig lov? Det vel under ordnetlige forhold?"
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.