VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Mychell

Mychell

Antal indlæg : 1565

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 I_icon_minitimeMan Jul 29, 2013 7:31 am

Nick
Han havde nok ikke sendt hende videre, nej, men sandheden var altså at han havde glemt den aftale. Hvis ikke det var for Hazel, så havde han jo faktisk været til bandmøde nu og Sabrina havde dukket op uden at han ville være hjemme. ''Jeg er også ked af, at hun kom.. Men.. Ja, jeg gider ikke at holde skjul på at jeg ikke er sammen med andre, men jeg kan godt forstå, at det ikke er særligt fedt at det foregår.. Lige for øjnene af dig.. Altså jeg havde det jo også dårligt med Jake, men.. Bare husk på at du til enhver tid også kan være sammen med andre.. Jeg synes at vores.. primære titel skal være venner.. Hvis andet sker.. Så sker det''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 I_icon_minitimeMan Jul 29, 2013 7:39 am

Hazel

Hun brummede svagt, da hun slet ikke havde lyst til at være sammen med andre, men heller ikke Nick nu. Det var ligesom at hun ikke gad at være en ud af mange. Hun sukkede bare opgivende, da hun ikke rigtigt orket at snakke mere om Jake eller Lee nu. "Vi har hele tiden haft en aftale om, at vi blot var venner" Mumlede hun bare, inden hun trak sine ben op til sig.Det var underligt, at i morges havde hun det virkelig fedt med at tilbringe tid med Nick og nu så hun egentlig mest frem til, bare at komme hjem igen. Hun tog sin pung frem, for at se om hun havde råd til en taxa, dog bed hun sig hårdt i læben, da alle hendes penge var væk.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 I_icon_minitimeMan Jul 29, 2013 7:43 am

Nick
Han kunne godt mærke, at hun ikke rigtigt havde lyst til at snakke med ham. Det var ikke fordi, at han ikke forstod det, for gjorde han. Han ville selv være ked af det, hvis en fyr var gået hen og kysset hende lige direkte foran ham. Men han ville bare gøre det klart for dem begge to, at de ikke skulle være mere end venner lige foreløbigt. Han ville have sin frihed og han var sikker på, at hun snart ville indse, at hun havde det bedre uden ham som kæreste. ''Er der noget galt?'' spurgte han, da han, da hun kiggede ned i sin pung. Hendes ansigtsudtryk havde ændret sig ret meget ligepludseligt.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 I_icon_minitimeMan Jul 29, 2013 7:59 am

Hazel

Hun skyndte sig at undersøge sin taske, da pengene måske kunne være faldet ud? "Mine penge" Mumlede hun bare, da det nok ikke gav en videre forklaring. "Jeg hævet i går og lagde i nogle små poser i min pung" Sagde hun stille, da det var den måde som hun bedst fandt ud af sine penge på. For hver uge havde hun et fast beløb hun måtte bruge og når der ikke var flere penge, ja så kunne hun ikke købe mere xD Hun begyndte lidt panisk at hive alt ud fra sin taske og smed det bare ud på hans gulv, "De må sguda være her" Sagde hun og tænkte slet ikke over, at hun rodet hele hans gulv til xD
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 I_icon_minitimeMan Jul 29, 2013 8:06 am

Nick
Han bed sig lidt i læben, da hun tømte hendes taske udover hans gulv. Forsigtigt kravlede han ned på gulvet ved siden af hende, dog uden at røre hendes ting, da det måske ville være lidt uhøfligt. ''Seriøst? Er du sikker på at du ikke har glemt dem derhjemme? Hvornår så du dem sidst?'' spurgte han, da han kunne huske at hun havde haft pungen fremme igår i 7 Eleven, men der havde han jo betalt. Han skimmede hendes ting i gennem, men han kunne ikke se nogle penge nogle steder. Selv havde han aldrig skulle tænke på penge som sådan, men han vidste jo at Hazel ikke var i samme situation og være meget afhængig af det hun havde.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 I_icon_minitimeMan Jul 29, 2013 8:11 am

Hazel

Hun nåede at få væltet hele tiden taske ud på gulvet og have ingenting fundet. Hun rykkede en smule på sig, "I går hævet jeg de kontanter jeg havde" Sagde hun stille og rystede på hovedet, da hun aldrig ville glemme sin penge derhjemme, når hun skulle på tur. "Jeg ved jeg havde dem med, de ligger altid i min pung" Sagde hun stille. Hun forstod ikke, hvor de kunne have været forsvundet hen, da den havde ligget bag i bilen og de aldrig havde været stoppet. "Jeg skal bare finde dem" Sagde hun og begyndte helt nyttesløst, at lede tingene igennem igen mens hun pakket det ned i sin taske igen. Uden de penge, havde hun ikke råd til noget.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 I_icon_minitimeMan Jul 29, 2013 8:16 am

Nick
Han bed sig en smule i læben, da han overvejede om det kunne være Jake. Jake havde før i desperate situationer stjålet penge fra ham, når han havde været langt nede. Men Jake havde det jo bedre i dag - Men måske ikke lige efter at ham og Hazel var blevet uvenner. ''Var de penge der imorges'' spurgte han stille, da han lige måtte vide det for at afskrive den mulighed, at Jake kunne have taget dem. Det var jo synd for Jake, hvis han var faldet så dybt igen, men i denne situation var han altså på Hazels side, for hvis hun ikke kunne betale sine regninger så var hun jo pænt meget på skideren, selvom han selvfølgelig ville tilbyde at hjælpe hende hvis pengene ikke dukkede op igen.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 I_icon_minitimeMan Jul 29, 2013 8:21 am

Hazel

Hun nikkede let, "Jeg havde hævet dem inden jeg mødtes med dig i går" Sagde hun og fik alle sine ting ned i sine taske igen. Igen uden at finde sine penge. Hun sukkede opgivende og skubbede hårdt til sin taske, da hun var ret sur og slet ikke kunne forstå, hvor de var forsvundet hen. "Jeg er nødt til at tage hjem og kigge" Sagde hun og rejste sig hurtigt op, dog kom hun i tanke om, at hun skulle bruge penge for at komme hjem og hun ingen havde. Hun kørte sine hænder over sine lommer, for lige at dobbelttjekke alt. "Jeg forstår det slet ikke, de eneste jeg har snakket med er Lee, dig og Jake" Sagde hun og bed sig hårdt i læben, da hun nævnte Lee. "Lee" Sagde hun bare surt.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 I_icon_minitimeMan Jul 29, 2013 8:31 am

Nick
Han bed sig en smule i læben, da det jo også godt kunne være Lee. Det så i hvertfald ud til, at hun mistænkte ham allermest, men alligevel havde han en 'fidus' til at det godt kunne være Jake, for alle de gange hvor hans penge pludseligt var forsvundet havde altid været efter et skænderi. Dog sagde han intet, da han jo heller ikke ville beskylde Jake for ting, som han måske ikke havde gjort. ''Var Lee inde i din lejlighed?'' spurgte han, da han jo ikke vidste det. Han havde ikke kunnet forestille sig, at hun havde inviteret ham indenfor, men man vidste jo aldrig. Han kendte jo ikke alle detaljer i Hazels og Lees forhold, men Lee kunne selvfølgelig også være så bitter at han ville gøre sådan noget for at hævne sig på hende.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 I_icon_minitimeMan Jul 29, 2013 8:36 am

Hazel

Hun nikkede let, da Lee havde været inde for. "Jeg forstår bare ikke, Lee mangler ikke ligefrem penge og..jeg holdt øje med ham hele tiden" Sagde hun stille. Hun havde haft kigget meget væk, mens Lee havde været der, men hun havde hele tiden holdt øje med ham ud af øjenkrogen, da hun var bange for at han pludselig ville lave nogle pludselige bevægelser. Hun tog sig til hovedet og vidste slet ikke hvad hun skulle gøre, hun havde ikke frygtelig meget mad hjemme i sit køleskab. "Jeg..kan også have tabt dem" Mumlede hun lidt tamt, da hun aldrig havde tabt sine penge før og det slet ikke lignet hende, men der var ikke rigtigt andre forklaringer.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 I_icon_minitimeMan Jul 29, 2013 8:49 am

Nick
Han kunne efterhånden godt se, hvor situationen bar hen af og han vidste ikke, hvordan han skulle forklare sin mistanke, så han lod være. Han ville først selv snakke med Jake før han satte ham under mistanke. ''Det er nok den mest logiske forklaring at du har tabt dem'' sagde han og prøvede trøstede at stryge hende hen over ryggen et par gange. Dog huskede han på, at hun nok stadigt var lidt vred på ham, derfor fjernede han alligevel sin hånd hurtigt igen, da han ikke ville gøre hende endnu mere sur og frustreret end hun i forvejen var. ''Du må gerne få nogle penge af mig.. Jeg har alligevel en del opsparet, jeg kan sagtens undvære lidt'' sagde han og skævede hen mod hende. Han vidste dog næsten med sikkerhed at hun var for stolt til at tage imod dem.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 I_icon_minitimeMan Jul 29, 2013 8:55 am

Hazel

Hun rystede på hovedet, da hun ikke skulle til at låne penge af nogle. Så ville hun hellere leve af det mad hun havde også vente på, at hun ville få nogle penge igen. "Hvis jeg bare kan låne til bussen imorgen, vil det være fint" Sagde hun stille, da hun slet ikke havde nogle penge på sig nu og derfor ikke ville kunne betale. "Det er virkelig sødt af dig Nick, men..jeg vil aldrig kunne betale tilbage. Selvfølgelig ville du få dem igen, men..jeg tjener ikke voldsomt og..det ville tage tid før du fik dem igen, det kan jeg ikke" Sagde hun stille. Hun sukkede svagt, da hun slet ikke vidste hvad hun skulle gøre. Hun havde aldrig manglet penge før, da hun var for ordentligt til at bruge penge hun ikke havde.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 I_icon_minitimeMan Jul 29, 2013 9:12 am

Nick
Han ville ikke ligefrem mangle de penge, men han havde jo forberedt sig på at få et nej som svar på det. Det ville han også respektere, da han ikke ville gøre hende forlegen på nogen måde. ''Måske skulle du spørge Electra så'' spurgte han, inden han svagt sukkede, da han lige huskede på, at hun havde sagt at hun ikke var hjemme i øjeblikket. ''Men hvis du fortryder så.. Kan du bare sige til.. Måske har vi noget i fryseren du kan få med hjem?'' mumlede han, da det kunne være at hun hellere ville tage imod mad end penge så. Han rejste sig forsigtigt op igen og kiggede lidt hen over rodet, men der var stadigt ingen penge at se. ''Hvor lang tid skulle de strække sig selv?''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 I_icon_minitimeMan Jul 29, 2013 9:18 am

Hazel

Hun gik lidt usikkert over og lagde sine arme om ham i et kram. Det havde ikke rigtigt været hans skyld, at hende pigen var dukket op. Selvom han allerede havde ville været sammen med en anden, kom det ikke rigtigt bag på hende, hun havde hele tiden vidst hvad hun gik ind til og nægtet jo heller ikke intet for hende, i stedet for forsøgte han stadigvæk at hjælpe hende. "Jeg skal nok finde ud af noget, jeg kender Electras forældre ret godt, så jeg ville sikkert kunne snakke med dem" Mumlede hun, mest for at få ham til at falde en smule til ro, men hun havde ikke tænkt sig at spørge Electras forældre. Hun vidste dog, at hvis Electra havde været hjemme, ville hun kunne spise der og være hos hende.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 I_icon_minitimeMan Jul 29, 2013 9:26 am

Nick
Han nikkede kort, da hun vidst så ud til at have en løsning på problemet. ''Og ja.. Selvfølgelig kan du låne til bussen'' smilede han skævt. Hvis han kunne, så havde han selvfølgelig kørt hende hjem, men han havde for nogle måneder siden mistet sit kørekort på grund af spirituskørsel xD Forsigtigt lagde han sine arme omkring hende og han blev nu alligevel lidt overrasket over, at hun gjorde det. Måske havde hun det bedre med ham igen? Han kyssede hende hårgrænsen og strøg hende beroligende hen over ryggen. ''Men husk nu at du kan blive lige så længe du vil.. Du går ikke vejen, selvom du måske tror det'' sagde han stille, da han jo selvfølgelig helst så at hun blev i nogle dage, især efter den dag hun havde haft.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 I_icon_minitimeMan Jul 29, 2013 9:34 am

Hazel

"Nick, jeg ikke klar til..kys og sådan endnu" Mumlede hun stille, "Jeg..vil virkelig gerne, men..der er sket så meget og jeg er..bange for mine følelser bare løber af med mig, så..ikke for meget" Mumlede hun lidt dumt, men lige nu var hun parat til at give sig helt hen til ham, da hun var så sårbar og det ville ende med, at hun ville blive frygtelig ked af det, når han næste gang var sammen med en anden, selvom hun vidste det ville ske. Men hun skulle finde ud af sine følelser og have på plads i sit hoved, at Nick ikke var andet end en ven med fordele. Alligevel lagde hun sit hoved ved hans skulder, da hun gerne ville have ham tæt på. "Jeg er nødt til at finde ud af, om jeg har glemt dem derhjemme, så jeg nødt til at tage hjem imorgen"
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 I_icon_minitimeMan Jul 29, 2013 9:46 am

Nick
Han ønskede virkeligt, at der ikke var noget der havde ændret sig imellem dem. Det var som om at de var endt helt tilbage ved start, hvor kys og berøringer var forbudt. Han slap forsigtigt taget omkring hende og nikkede kort, for at vise at han respekterede hendes valg. ''Hør, jeg er.. Ked af at du har haft sådan en lorte dag indtil videre.. Jeg har jo ikke just gjort den bedre'' sukkede han, da han jo havde gjort den meget værre. Og nu manglede hendes penge også. ''Jeg kan virkeligt ikke lide at du skal ligge på gæsteværelset helt alene. Er du sikker på, at du ikke vil være her sammen med mig? Ikke noget hokus pokus, det lover jeg..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 I_icon_minitimeMan Jul 29, 2013 9:51 am

Hazel

Hun vidste ikke rigtigt, om hun ville kunne stole på at der ikke ville ske noget. Hun vidste, at han ikke ville prøve på noget, hvis han havde lovet det, men når hun blev træt og ekstra sårbar, ville hun så kunne lade ham være? Chancen for at han ville sige nej, hvis hun lagde op til det mindste var meget lille. "Nu må vi se" Mumlede hun stille, da hun ikke rigtigt kunne svare på det nu. "Men nu vil jeg gerne i jacuzzi, hvis tilbuddet stadigvæk gælder" Sagde hun stille, da hun havde behov for at få sine tanker lidt væk og bare sidde i noget varmt vand og få lov til at slappe lidt af. "Særligt hvis vi kan få noget koldt at drikke til"
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 I_icon_minitimeMan Jul 29, 2013 10:01 am

Nick
Han blev lettet i hele kroppen, da hun stadigt var ''frisk'' på at hygge sig lidt. Selvom han selvfølgelig før havde håbet på, at de måske kunne kysse og lidt ekstra i den jacuzzi, så ville det stadigt være 'hyggeligt', dog bare i en anden forstand. ''Selvfølgelig.. Bare gør dig klar, så går jeg ned og henter noget'' smilede han skævt. Han var alligevel glad for at han havde hende bare én dag. Dagen havde ikke udviklet sig som han håbede, men faktisk var han tilfreds ved bare at være sammen med hende. Det var ikke så tit, han kunne sige det om en pige. Han gik ned i køkkenet, hvor han fandt en kande, som han fyldte med en del isterninger. Derefter tog han noget lemonade og hældte op i. Han gik op på sit værelse igen med kanden og to glas i hånden. ''Såeh..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 I_icon_minitimeMan Jul 29, 2013 10:18 am

Hazel

Hun havde i mellemtiden taget sin bikini på og havde taget en stor t-shirt på udover. Hun havde bundet sit håndklæde om sine ben, så hun var helt dækket ind. Hun ville ikke bryde sig om, at gå rundt i bikini hvis nu Charlie eller Simona skulle se hende, selvom Nick havde sagt, at de stort set aldrig var på førstesalen. Men et eller andet sted, var hun pludselig også blevet en smule nervøs, også for Nick. Hun gik ikke ligefrem så udforderende klædt, som hende pigen som var troppet op udenfor og måske kunne han bedre lide sådan nogle typer? Hun blev lidt forskrækket, da han bare kom ind på værelset igen. "Jeg var lige ved at.." Sagde hun helt forbløffet, inden hun så ned af sig selv og begyndte at grine, da der ingen chancer var fro, at han så noget.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 I_icon_minitimeMan Jul 29, 2013 10:26 am

Nick
Han stillede roligt tingene ved hans skrivebord og kunne ikke lade være med at smile lidt af hende, da hun vist blev forskrækket. Dog havde han godt lagt mærke til, at hun så ud til at være i sine egne tanker og derfor ikke havde hørt ham komme ind. Lidt usikkert lod han igen sin hånd stryge hende hen over ryggen, mens han kiggede hen mod hendes ansigt. Han vidste slet ikke hvordan han skulle trøste hende, da hun virkeligt havde måttet sluge en del kameler den dag. ''Hvad tænker du på'' spurgte han stille og betragtede hende lidt. Han overvejede lidt, om hun nogensinde ville kunne stole på ham igen efter det i dag eller om helt havde ændret sit syn på ham.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 I_icon_minitimeMan Jul 29, 2013 10:33 am

Hazel

Hun brummede let, "Jeg tænker på, hvor de penge kan blive af. Jeg har to uger før jeg før penge igen" Sagde hun stille, da de var midt i måneden. "Hvis der er nogle som har taget dem, så..så" Sagde hun og skulle til at sige, at så fik de tæsk, men det kunne hun alligevel ikke få over sine læber. "Så får de med mig at bestille" Sagde hun og rystede på hovedet. "Men jeg tror virkelig det er Lee. Jeg holdt øje med ham hele tiden, men han..vil måske gerne have jeg opsøger ham, og hvis han tager mine penge, så opsøger jeg ham jo for at spørge" Sagde hun med et skævt smil. "Men han lovet, at han aldrig ville kontakte mig igen. Men så det jo mig der kontakter ham" Snakkede hun bare i tåger, da hendes tanker kørte rundt i hendes hoved.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 I_icon_minitimeMan Jul 29, 2013 10:40 am

Nick
Han lyttede til hendes ord, selvom han måtte indrømme at det blev helt svært at finde rundt i til sidst og han overvejede, om hun i virkeligheden snakkede mere med sig selv end ham xD Alligevel opsnappede han nok til at kunne reagere på hvad hun sagde. Han tog fat omkring begge hendes håndled og vendte hende imod sig. Om han så skulle holde hende indespærret i huset indtil hun fik penge igen, så ville han på ingen måde have at hun kontaktede Lee. ''Hazel, du lover mig kraftedme at du ikke kontakter ham.. Seriøst, hvis det er ham, så får han det jo som han vil'' sagde han, da han ikke vidste hvad hun havde tænkt sig at gøre, men han ville gøre alt i sin magt for at hun ikke ville gøre noget der var så dumt. ''Lov mig det.. Nu''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 I_icon_minitimeMan Jul 29, 2013 10:50 am

Hazel

Hun bed sig svagt i læben, inden hun kiggede lidt væk. "Det kan jeg ikke love, jeg må finde ud af om det er ham som har gjort det. Så derfor må jeg snakke med ham, jeg..skal have de penge igen" Sagde hun stille og vendte sit blik mod ham. Hun vidste godt, at hvis det var ham som havde taget dem, som fik han præcis hvad han ville have. Men mon ikke han bare brød ind i hendes lejlighed og tog noget andet denne gang, som hun også skulle bruge. Lee havde ingen grænser. "Jeg..har tænkt mig at kontakte ham" Sagde hun stille og så på ham. Hun vidste, at Nick nok ville blive ret sur, men hun måtte finde ud af, hvem der havde de penge. Hun kunne jo ikke leve uden.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 I_icon_minitimeMan Jul 29, 2013 10:57 am

Nick
Han slap opgivende taget omkring hende, da hun vidst allerede havde truffet den beslutning. Selvfølgelig var hun en voksen kvinde, som selv kunne bestemme hvad hun ville, men han var bestemt ikke vild med tanken, om at hun skulle hjem til en halvpsykopat. ''Hazel, det.. Nej'' sagde han, som om at han kunne stoppe hende. ''Du går jo lige i hans fælde.. Det kan jeg simpelthen ikke tillade'' sagde han og prøvede at se meget konsekvent ud, men han vidste jo godt inderst inde, at han nok ikke ville kunne stoppe hende. Svagt sukkede han ud og tog sig en smule til hovedet, da det gik ham meget på, at hun ville gå tilbage til 'løvens' hule. ''Skal jeg gå med?''
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 I_icon_minitime

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 31 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick & Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: