VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 10:04 am

Hazel

Hun gik hen og satte sig på kanten af hans seng. Selvom det var Nick, brød hun sig alligevel ikke om, blot at smide sig ned i hans seng. Hun lagde sin hånd ved hans ben, da han jo lå ned og hun kunne nå der. "Jeg..er virkelig glad" Sagde hun og så hen på ham med et stort smil. "Jeg..har sommerfugle i maven og jeg..tænker slet ikke på Lee eller noget andet" Sagde hun med et skævt smil. "Jeg..tænker kun på dig og det gør mig glad" Grinede hun, da det nok var lidt pladderromantisk, men hun elskede sådan noget. Når hun holdt af en person skulle de også vide det.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell

Antal indlæg : 1565

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 10:11 am

Nick
Han var glad for at han havde kunnet hjælpe hende med et eller andet. Sandheden var nok lidt, at han stadigt var ramt af skyldfølelse over det som skete ved festivalen. Et eller andet sted følte han sig ikke et hak bedre end ham Lee, for Hazel kunne ligeså godt have været endt på hospitalet den dag, derfor havde han også udset dette som en mulighed for at komme lidt af med sin skyldfølelse. Alligevel kunne han ikke rigtigt slippe tanken om, at ham og hendes eks måske ikke var så forskellige? ''Minder jeg om Lee?'' spurgte han pludseligt. Han var glad for at hun var glad for hans hjælp, men han var virkeligt selv nervøs for at han ville såre hende eller skuffe hende endnu engang. For hånden på hjertet, så skuffede han rigtigt tit de mennesker, som han holdte allermest af.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 10:22 am

Hazel

Hun brummede let, da han spurgte om Nick mindet om Lee. "Det..tror jeg ikke" Mumlede hun stille. "Du er tit sammen med piger, der er ingen hemmelighed, det er han ikke så tit. Nu ved jeg ikke hvordan du er så kæreste, men han var ekstremt kærlig, sagde altid han elsket mig, sørget for mig og var bare..ja sød" Mumlede hun med et skævt smil. "Det eneste i har tilfælles er, at i begge to ryger lidt ud af krus, når i er påvirket. Men mon ikke det kendertegner alle der tager stoffer og sådan" Mumlede hun med et skævt smil.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 I_icon_minitimeSøn Jul 28, 2013 6:24 am

Nick
Han nikkede kort, selvom han alligevel syntes at han kunne høre nogle ligheder. Han lagde sig en smule bedre og kiggede kort på i loftet. Faktisk var han ikke sikker på, hvor god en kæreste han var. Selvom han allerede virkeligt holdt af Hazel, så var han ikke sikker på, at han ville kunne holde sig blot til én pige. Han havde aldrig kunnet før og alle de gange hvor han havde prøvet noget seriøst med en pige, så havde han altid ødelagt det ved at være sammen med en anden. ''Du har virkeligt en dårlig smag i mænd'' smilede han skævt, dog mest i sjov. Han var faktisk bange for at han ville såre hende på et tidspunkt.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 I_icon_minitimeSøn Jul 28, 2013 8:04 am

Hazel

Hun betragtede hende drillende længe og hævede let det ene øjenbryn. "Mmh, du har faktisk ret. Hold kæft hvor har jeg en dårlig smag i mænd" Mumlede hun drillende, da hun lige skulle bruge hans ord og udnytte dem mod ham. Hun vidste godt, at Nick kun lidt var til "låns" og at hun aldrig ville få noget fast med ham. Det havde han en lidt for aktiv livsstil til. Men hun skubbede det ligesom hele tiden væk og håbet, at han ville kunne ændre sig for hende. Dog dybt inde, vidste hun at dagene alene med ham nok var talte. Hun rakte drillende tunge til ham, da hun lige havde sagt at han var "dårlig" smag. Selvfølgelig kun i sjov
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 I_icon_minitimeSøn Jul 28, 2013 8:09 am

Nick
Han kunne ikke lade være med at grine lidt af hende, da hun bare gav ham ret. Selvfølgelig villet han helst have hørt 'Selvfølgelig har jeg ikke det, jeg kan jo lide dig', men han vidste at han skulle gøre sig fortjent til de ord og indtil videre kunne han kun komme på en god gerning han havde gjort for hende, nemlig at hjælpe hende med Lee. I den korte tid de havde kendt hinanden havde han alligevel formået at såre hende et par gange. ''Du går fra den ene addict til den anden..'' smilede han skævt, selvom han nu aldrig havde været en 'addict', han kunne godt styre det og han kunne også godt leve uden det.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 I_icon_minitimeSøn Jul 28, 2013 8:21 am

Hazel

Hun havde mest sagt det i sjov, da hun jo virkelig synes han var sød. Men hun kunne alligevel ikke for "rosende" ord over sine læber. Hun ville virkelig gerne kysse ham og være tæt på ham og på den måde vise ham, at hun var glad for ham. Men hun turde ikke sige det. Hun var bange for, at hun ville blive såret i sidste ende og et eller andet sted, var hun bange for at han ville føle sig "skræmt" hvis hun blev alt for kærlig og fortalte hvad hun følte. "Så længe der er af mig, så klarer jeg mig" Mumlede hun drillende og vendte det hvide ud af øjnene, bare for at sikre sig, at han vidste det var i sjov hun havde sagt det.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 I_icon_minitimeSøn Jul 28, 2013 8:32 am

Nick
Han satte sig forsigtigt op i sengen igen og kunne igen ikke lade være med at grine af hendes ord. Det var lidt sødt, at hun ikke kunne lide at sige noget 'rosende' om sig selv og mene det, i stedet for at rulle med øjnene efter hun havde sagt det. ''Jeg kunne godt blive afhængig af dig.. Især efter igår'' smilede han drillende og hentydede lidt til deres lille park-visit i går aftes. Han skævede kort ud mod døren, da han hørte at der var nogle der ringede på. ''Det er nok pakkepost på den her tid.. Vil du med ned?'' spurgte han og rejste sig lidt ugideligt op for at gå hen mod døren. Han kunne ikke regne med at Simona ville åbne døren, det gjorde hun sgu aldrig.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 I_icon_minitimeSøn Jul 28, 2013 8:46 am

Hazel

Hun kunne ikke lade være med at grine, da han sagde at han ville kunne blive afhængig efter i går. Det var sgu heller ikke lige hverdag, at lysten kom sådan over en midt i en park, hvor alle og enhver kunne komme forbi og kigge. Hun brummede let, da det ringet på døren. "Gerne" Sagde hun og gik bare med ham. Hun kiggede sig nysgerrigt rundt, mens de gik ned af trappen da de virkelig havde et stort og flot hus. "Har du bestilt noget godt så?" Spurgte hun, da det altid var spændende at få pakker, dog var det et lidt underligt tidspunkt, men det tænkte hun ikke rigtigt videre over. Det var tit at der var specielleveringer.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 I_icon_minitimeSøn Jul 28, 2013 8:55 am

Nick
Han trissede ned af trappen i et roligt tempo, da han ikke gad at skynde sig xD ''Hmm, ikke hvad jeg ved af. Det er nok Simonas ting..'' mumlede han, inden han gik hen og låste døren op. Hårdt bed han sig i læben ved synet, da det var Sabrina, en pige som han tit havde været sammen med løst. Han havde fuldstændigt svedt ud, at de havde en aftale den dag. ''Øh..'' mumlede han lidt dumt, inden han ikke nåede at sige mere, før hun kom hen og gav ham et kys. Dog stoppede hun meget hurtigt igen, da hun så Hazel i baggrunden. ''Jeg har desværre.. Lidt travlt'' sagde han en smule tamt, og kunne mærke at nervøsiteten steg i hans krop, da han vidste at Hazel ville blive virkeligt såret over dette. Sabrina, som var klædt i stortset ingenting, sagde bare at hun ville komme en anden dag, inden hun sendte et 'ondt' blik i Hazels retning og forsvandt ud af porten. Tavst lukkede han døren efter sig og turde slet ikke at vende sig om.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 I_icon_minitimeSøn Jul 28, 2013 9:10 am

Hazel

Hun stivnede helt, da det var en eller anden tøs som gik lige ind og kyssede Nick. Da hun så lidt bedre efter, så hun at det var den selv samme tøs, som han havde været sammen med på festivalen. "Jeg..finder selv ud" Mumlede hun tamt, inden hun vendte sig om og nærmest løb op af trappen. Hun vidste, at hun indenfor meget kort tid, ville begynde at græde og hun ville derfor gerne ud så hurtigt som muligt. Hun gik hurtigt ud til døren, da hendes taske stadigvæk stod der. Inden hun hurtigt begyndte at tage sin sko på og så slet ikke i hans retning. Så ville hun så hellere være hjemme end her, hvor det åbenbart kom piger til Nick hele tiden.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 I_icon_minitimeSøn Jul 28, 2013 9:27 am

Nick
Han vidste at hun ville sige at hun ville hjem. Irriteret tog han en dyb indånding, inden han vendte sig om og fulgte efter hende tættere mod døren ''Hazel, vent'' sagde han opgivende, da han jo ikke rigtigt kunne undskylde for at hun kyssede ham. ''Den aftale stammer helt tilbage fra festivalen af.. Jeg havde helt svedt den ud'' prøvede han at forklare, mens han stillede sig foran døren, så hun ikke kunne komme ud. Faktisk passede det ikke, at aftalen var så gammel. Da han havde fundet ud af at Hazel havde haft to dates med Jake, havde han ligesom haft brug for noget at 'hævne' sig over. Men det var selvfølgelig før de havde været sammen i parken, at han havde lavet den aftale. ''Hun betyder jo ikke en skid''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 I_icon_minitimeSøn Jul 28, 2013 9:33 am

Hazel

Hun så bare på ham og trak på skulderne, "Det nok netop det som er problemet Nick, ingen af de piger som du er sammen med vil eller kommer nogensinde til at betyde nok til, at du ikke bare finder en ny" Sagde hun og kneb sine øjne lidt sammen, da han spærret for døren, så hun ikke ville kunne komme ud. "Jeg vidste jo godt, at vi ikke ville få noget seriøst og i går, må bare have været..ja noget som skete i går" Sagde hun og holdt sig blik på ham lidt, inden hun dog måtte kigge ned i jorden, da hun var ret ked af det. Hun vidste slet ikke, hvad hun havde regnet med, men hun havde ikke regnet med, at der ville trappe en pige op hos ham.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 I_icon_minitimeSøn Jul 28, 2013 9:39 am

Nick
Han tav en smule, da hun sådan set havde ret i det, som hun sagde. Selvom Hazel allerede betød en del for ham og han gerne ville hjælpe hende, så vidste han at han ville såre hende på et tidspunkt. ''Det igår var specielt'' sagde han og kiggede surt på hende, da han ikke ville have at hun skulle tro at han blot betragtede det som et tilfældigt knald. ''Og dét ved du.. Og jeg ved godt, at det ikke er fedt at der dukker en pige op her nu, men så forestil dig hvordan jeg havde det, da du lavede dates med Jake? Men vi er ikke kærester eller sammen, vi har ingen forpligtelser over for hinanden..'' sukkede han opgivende, da de på ingen måde havde talt om at gøre noget 'mere' ud af det. Det var han bestemt heller ikke klar til.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 I_icon_minitimeSøn Jul 28, 2013 9:48 am

Hazel

Hun så surt på ham. "Da jeg fortalte dig at vi blot skulle være venner og jeg skulle se Jake, er det det sammenligner med, at du invitere mig med hjem og der så dukker en pige op? At du har så mange aftaler, at du ikke kan finde rundt i hvem du lige er sammen med?" Mumlede hun surt, da det ikke rigtigt kunne sammenlignes. "Jeg ved godt, at vi ingen aftaler har eller noget, men jeg regner sgu med, at du lige tjekker op på, om du skal noget inden du inviterer mig med hjem" Sagde hun og trak sin taske over skuleren og nikkede hen mod døren. "Har du tænkt dig at stå der hele dagen eller må jeg komme ud?" Mumlede hun surt.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 I_icon_minitimeSøn Jul 28, 2013 9:56 am

Nick
Han måtte indrømme, at han syntes at overreagerede en smule. Den aftale havde jo været så ligegyldig for ham, at han havde glemt den og den var kun lavet for at han kunne glemme det med Jake og Hazel. ''Så du synes ikke, at det er det samme?'' gentog han og mærkede alligevel at han blev en smule vred indeni. ''Hvad fanden mener du? Du afviste mig jo og den aftale er lavet for længe siden. Desuden så er dét du gjorde meget værre. Først kunne du bedst lide Jake, så mig og nu hvor jeg er styg og ond, så løber du sikkert tilbage til Jake igen'' sagde han igen surt, da han alligevel havde holdt inde med det i noget tid. Selvom det var lidt barnligt at pege fingre sådan, så kunne han ikke holde sin kæft, især ikke når de ikke havde en aftale om ikke at være sammen med andre.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 I_icon_minitimeSøn Jul 28, 2013 10:00 am

Hazel

Hun så helt forskrækket på ham, "Muligvis" Sagde hun bare surt, da hun ikke orket at diskutere eller forsvarer sig selv ligenu. Hun ville bare gerne hjem. Hun vidste slet ikke hvordan skulle finde rundt i sine følelser og hun havde glædet til sig, at være alene med Nick i denne weekend. "Kommer der så en ny om en time?" Sagde hun og gik lidt frem og "ind" i ham, da hun ville prøve at komme forbi ham så hun kunne komme ud. Hun overreageret nok lidt, men hun var virkelig ked af det og forvirret, så det var nok derfor at hun tog tingene lidt hårdere og tungere end de egentlig var. Lige nu skulle hun sgu holde pause med det kyssri der. Det skabte bare problemer.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 I_icon_minitimeSøn Jul 28, 2013 10:03 am

Nick
Han sukkede opgivende, da det havde udviklet sig til noget det ikke skulle. ''Nej, det gør der ikke. Jeg har ingen aftaler'' sagde han, selvom han egentligt ikke orkede at skulle forsvare sig selv med sådan noget. Han tog fat omkring hendes skuldre og 'ruskede' i hende en enkelt gang, ikke hårdt eller noget, for at få hende til at stoppe med at gå ind i ham. ''Der er ikke en chance for at jeg lader dig tage hjem i dag'' sagde han bestemt, da hun havde haft en dårlig dag og man vidste aldrig om ham Lee kunne finde på at dukke op på hendes adresse igen. Det kunne han jo gøre når som helst, men han syntes at hun havde brug for noget ro nu.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 I_icon_minitimeSøn Jul 28, 2013 10:10 am

Hazel

Hun brummede let og så på ham, da han sagde at han ikke ville lade hende tage hjem igen. "Hvordan vil du så forhindre dig?" Mumlede hun surt, da hun stadigvæk havde lyst til at tage hjem. Hun havde behov for at være alene og ikke tænke på noget. Hun kunne ikke have mere i sit hoved. Lee, Nick og Jake. Hun sukkede opgivende og gik prøvende frem igen, da hun ikke ville opgive. "Nick er du sød at flytte dig" Sagde hun og skubbede blidt til ham igen. Tanken om, at han allerede nu havde været sammen med en anden var knusende.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 I_icon_minitimeSøn Jul 28, 2013 10:19 am

Nick
Han rystede på hovedet, da han på ingen måde havde tænkt sig at give sig. ''Hun betyder jo for helvede ikke noget, Hazel'' sagde han surt, selvom han godt vidste, at hun nok var mere sårbar end hun plejede oven på den dag, som hun indtil videre havde haft. ''Hvis du skal sidde alene, får det du det bare endnu værre. Desuden er der virkeligt langt hjem.. Vent dog i det mindste til imorgen med at tage hjem hvis det er..'' sagde han og holdte fortsat fast i hende. Han vidste godt, at han ikke kunne 'tillade' sig at stoppe hende fra at tage hjem, men han kunne jo ligeså godt prøve. ''Du kan sove i et af vores gæsteværelser..Seriøst..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 I_icon_minitimeMan Jul 29, 2013 1:58 am

Hazel

Hun vidste godt, at hun ikke kunne tillade sig at være så sur, men det var ligesom at tingene i deres forhold blev bekræftet. Han ville være sammen med andre inden for kort tid og de ville aldrig nogensinde kunne have noget sammen. Kun for nogle få timer. "Så sover jeg i jeres gæsteværelse" Mumlede hun stille, da hun godt vidste at det ville være dumt at være alene. Så ville hun bare begynde at tænke på Lee igen, hvorimod her ville hun være i "sikkerhed". Hun satte sin taske på jorden og sukkede svagt. "Bare jeg ikke er i vejen" Mumlede hun stille. Hun havde også lidt svært ved at se, hvordan en fyr som Nick skulle kunne falde for hende. Tanken om, at hvis hun ikke havde været der, var lidt mærkelig, havde han så været sammen med hende allerede nu?
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 I_icon_minitimeMan Jul 29, 2013 4:08 am

Nick
Han vidste godt, at det ikke gik at love hende guld og grønne skove, for han var bare ikke den slags person, som brød sig om at være i et fast forhold. Selvfølgelig syntes han heller ikke, hvis Hazel havde andre fyre, men han ville ikke noget 'seriøst'. Den nærmeste betegnelse han kunne komme var at han ville være hendes virkeligt gode ven med fordele. ''Godt så'' svarede han, da han nu hellere havde set at hun sov ved hans værelse, men han ville ikke klokke mere i det. ''Måske skulle vi.. Snakke videre oppe på mit værelse'' sagde han stille, da han ikke gad at Simona kunne overhøre dem måske. Han syntes at de trængte til at snakke - Og det var sjældent at han følte lige dét med en pige.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 I_icon_minitimeMan Jul 29, 2013 5:53 am

Hazel

Hun nikkede let, da han sagde at de kunne snakke sammen. Det ville måske være meget godt, at få på plads hvad de egentlig havde sammen. Hun var egentlig ikke som sådan sur over, hvis han var sammen med andre, hun vidste næsten at hun kunne undgå det. Men hun ønskede ikke at høre om det eller være til stede når de kom forbi. Hun tog sin taske og fik den med lidt besvær slæbt sig op på hans værelse, inden hun satte sig på sin kontorstol, på den måde ville hun kunne sørge for, at de ikke sad for tæt på hinanden. Hun vidste heller ikke helt, hvad de skulle snakke om, men det virket som om at han havde noget på hjertet.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 I_icon_minitimeMan Jul 29, 2013 6:44 am

Nick
Han fulgte med hende op på sit værelse og bed sig lidt i læben, da hun satte sig ved hans stol. (But that's MY seat). Han vidste godt, at hun ikke havde det samme behov for at være tæt på ham ligenu og det måtte han respektere. Han håbede bare, at den episode ikke havde ødelagt det hele imellem dem. ''Jeg.. Tænkte bare at vi burde snakke om..Tingene.. Så vi undgår misforståelser frem over'' sagde han stille, inden han satte sig ned på sengen og var tavs i nogle sekunder, da han tænkte over hvad han ville sige. ''Jeg er ikke parat.. Til at vi er noget seriøst.. Ikke.. Lige nu.. Det er længe siden at jeg har syntes så godt om en pige, men.. Ja.. Jeg er verdens dårligste kæreste og jeg ved at jeg vil såre dig, hvis.. Vi blev det''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 I_icon_minitimeMan Jul 29, 2013 7:18 am

Hazel

Hun bed sig kort i læben, da det nok var det bedste han kunne sige. Et eller andet sted, så havde han følelser nok for hende, til at de blev kærester. Men alligevel var det bare ikke hans livstil. "Nick, jeg forventer heller ikke at vi bliver kærester eller noget i den stil. Men..det gør mig ked af det, når der kommer en eller anden tilfældig pige. Havde jeg ikke været her, så havde du vel været sammen med hende" Sagde hun og trak på sine skuldre. "Jeg...kunne aldrig drømme om at bestemme hvem du måtte være sammen med, men jeg ville måske ønske, at det gik mere end 24timer før du havde behov for at se en pige igen" Sagde hun stille.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 30 I_icon_minitime

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 30 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick & Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: