VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 16 I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 9:35 am

Hazel

Hun nikkede let, "Jeg har ikke svaret endnu, men jeg kan få lov til at synge kl 17.30 hvis jeg har lyst" Sagde hun med et lille smil. Hun ville dog ikke gøre det, hvis det kom i vejen for deres planer, men det ville være en øvelse st få lov til at optræde og det ville hjælpe på hendes nervøsitet til næste gang hende og Electra skulle optræde. Hun brummede svagt, da han ville tage opvasken den næste dag. Hun gik hen til ham og lagde forsigtigt sin hånd ved hans brystkasse. "Så..mange tak for mad" Sagde hun stille og gav ham et forsigtigt kys.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell

Antal indlæg : 1565

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 16 I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 9:54 am

Jake
Han smilede svagt af hende, da hun kom hen og gav ham et kys. Selvom han slet ikke havde lyst til at slippe det, så havde han allerede dummet sig en smule den aften. Derfor lod han det også blot være et lille kys. ''Det var så lidt.. Som sagt, er det altid en fornøjelse at lave mad til en prinsesse..'' smilede han fortsat, mens han kort lod en hånd køre hen over hendes kind. ''Jeg synes du skal sige ja.. Så lover jeg at jeg er den som klapper højest'' sagde han og gav hende blidt et kys ved panden. Det var lidt underligt, at han allerede syntes så godt om hende. Normalt havde han det lidt svært med at få nye bekendskaber, men det havde gået virkeligt hurtigt.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 16 I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 10:04 am

Hazel

Hun smilede let, da han sagde at han syntes at hun skulle sige ja. Hun havde nok haft et behov for, at der var nogle til stede som hun kendte godt og hun ville kunne snakke med efterfølgende. Hun kendte selvfølgelig de andre i musikskolen, men det var ikke nogen hun brugte tid med privat. "Jeg bider ikke" Mumlede hun drillende, da hun godt kunne mærke, at han var en smule usikker. Bare fordi de ikke skulle have sex, kunne de jo sagtens røre og kysse. "Så mødes vi i parken ved en fem tiden?" Sagde hun og nappede ham drillende ved hans hals.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 16 I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 10:12 am

Jake
''Jeg synes ellers at du er en farlig femme fatale'' smilede han drillende, da han jo hentydede til hendes bands navn. Han gik dog alligevel en smule tættere på hende og lagde sine arme omkring hende dog uden kysse hende. Alligevel strak han dog forsigtigt sin hals, så hun kunne komme bedre til. ''Vi mødes i parken klokken fem'' gentog han, mens han lukkede øjnene i og slappede lidt af. Han vidste ikke om hun ville se at komme hjem, men hvis hun skulle optræde imorgen, så havde hun nok nogle ting at forberede inden da. ''Vil du have noget citronfromage med hjem?''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 16 I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 10:19 am

Hazel

Hun smilede let, da han spurgte om hun vill have noget dessert med ham. "Mmh, gerne så kan jeg spise lidt i de sene nattetimer og tænke på dig" Mumlede hun med et lille smil. Hun vidste præcis, hvad hun skulle spille imorgen, da hendes musikskole gjorde meget ud af, at man skulle ud at optræde og derfor skulle forbedrede sig, men hun skulle alligevel lige hjem og gøre nogle småting klar og få sig en ordentligt natsøvn. Hun lod sine læber køre op af hans hals og op til hans læber, hvor hun startede et kys, hun dog hurtigt gjorde heftigere.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 16 I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 10:26 am

Jake
Han bøjede forsigtigt sit hoved ned for at hans læber kunne mødes med hendes. Svagt smilede han imens og lod sine hænder køre forsigtigt ned af hendes sider. Det gav ham et lille sug i maven, da hun sagde at han ville tænke på ham. Det var virkeligt mærkeligt at bare sådan en lille kommentar kunne ændre hans humør fuldstændigt. ''mmh..'' sukkede han lavt, inden han roligt slap hendes læber og kiggede hende i øjnene for en stund, inden han fjernede sine hænder. Han var vist lidt hårdt ramt allerede, men han måtte putte bånd på sig selv for ikke at gå for hurtigt frem. Det havde han lært i dag.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 16 I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 10:52 am

Hazel

Hun følte sig helt svimmel i hele krop, i det de stod så tæt sammen. Det var virkelig mærkeligt, at han fyr var i stand til at give hende den følelse. Hun havde det stadig lidt dårligt med, at hun havde afvist ham tidligere, men hun vidste også at hun skulle være sikker før de var sammen. Hun trådte et lille skridt væk fra ham og betragtede ham kort. "Jeg må se at komme hjem" Sagde hun og gik hen mod hans hoveddør, for at begynde at tage sit overtøj på. Heldigvis boede hun ikke så langt væk, "Igen..tusind tak for mad" Grinede hun, da hun følte sig helt speciel, over at havde fået sådan en middag.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 16 I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 11:02 am

Jake
Han havde følt sig lidt som en tøs, da han havde brugt alt for meget tid på at sætte sit hår og finde det rigtige tøj til dagens date i parken. Normalt fandt han jo bare et eller andet tilfældigt i skabet, men han ville bare gerne se godt ud for Hazels skyld, især nu hvor hun havde inviteret ham med ud hvor der sikkert også var nogle af hendes venner. Han ankom med bussen foran parken og smilede let, da han kunne se en scene derinde og en del andre mennesker, som var kommet på den samme idé med at lave picnic. Han gik dog ikke ind, da han havde aftalt at mødes med hende foran parken.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 16 I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 11:09 am

Hazel

Hun boede tæt på parken, så hun havde besluttet sig for at gå. Hun havde en rød kjole på, som hun havde været ude at købe samme dag, den var ikke helt så kort som i går, men hun skulle også optræde samme aften, derfor skulle hun heller ikke være alt for udfordende, desuden skulle hun også slæbe på deres kurv med mad. Hun smilede svagt, da hun så Jake stå foran parken. Hun gik hen til ham, "Hold kæft" Mumlede hun drillende, da det var det samme, som han havde sagt til hende aftenen før. Hun lænede sig frem og gav ham et blidt kys på munden og derefter et kram, da det var sådan de sagde hej nu xD
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 16 I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 11:27 am

Jake
Han smilede svagt, da han så hende i det fjerne, men det smil blev blot endnu større, da hun kom hen og sagde hej på den måde xD ''Hej prinsesse'' sagde han med et smil, mens han en enkelt gang strøg hende blidt hen over hendes kind, inden han bøjede sig ned for at tage kurven, da hun ikke skulle slæbe på den mere. Han begyndte med lidt tøvende skridt at gå ind i parken og kiggede tilbage på hende for at se om hun var klar til at gå videre. ''Er du nervøs?'' spurgte han og kiggede hen mod scenen, hvor der var nogle der var igang med at sætte instrumenter og mikrofoner op.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 16 I_icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 5:42 am

Hazel

Hun nikkede let, "Jeg er meget nervøs" Grinede hun og gik efter ham ind i parken. Hun brummede let, da det var sødt af ham at tage kurven. "Er du sikker?" Mumlede hun med et skævt smil, da hun havde fået pakket en del mad og drikkelse ned, så den var ret tung. Hun pegede hen under et lille træ, som stod en smule fra scenen, men alligevel så man havde en fin udsigt. Heldigvis var vejret rigtig fint og der var helt blå himmel, så de ville nok kunne sidde ude næsten hele aftenen hvis de havde lyst til det.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 16 I_icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 5:46 am

Jake
Han begyndte at bære kurven hen mod det træ hun havde udvalgt sig. ''Hvis det bare kommer til at gå halvt så godt som koncerten ved festivalen, så kommer det til at gå fantastisk'' smilede han, inden han forsigtigt lagde kurven fra sig, da de nåede derhen. Han tog det tæppe som lå oven på kurven og spredte det ud over græsset, så de kunne sætte sig ned. Dog gik han hen og tog en roligt greb i hende for at trække hende tættere til sig, da han ikke kunne lide at hun gik rundt og var nervøs xD ''Vil du spise før eller efter koncerten?'' spurgte han stille og kyssede hende blidt ved panden.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 16 I_icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 6:02 am

Hazel

Hun smilede let, da hun fik lov til at sidde op af ham. Hun fik sat sig godt til rette og lænede sig godt ind til ham, "Mmh, jeg vil helst spise efter" Sagde hun med et lille smil, da hun gerne ville spille på tom mave. "Jeg har virkelig taget meget mad med, så hvis vi spiser før, bliver jeg så mæt at jeg ikke kan synge" Grinede hun og så hen mod scenen, som næsten var klar nu. "Men hvis du er meget sulten, kan du godt tage noget frugt? Eller hvis du tørstig?" Spurgte hun og kyssede ham blidt ved hagen. Det var ret hyggeligt og sidde sammen i en park xD
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 16 I_icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 6:08 am

Jake
Han lagde armene blidt om hende, mens han begyndte at 'lege' lidt med hendes hår. ''Jeg venter også bare til du er færdig.. Jeg bliver jo selv helt nervøs når du er sådan'' smilede han drillende og gav hende et blidt kys nær kæben, da han lige kunne nå der xD Han kiggede rundt på de andre som var dukket op. Nogle stod i en lille gruppe og sang mens de spillede guitar, så det var vist flere optrædende. ''Kender du alle folk her?'' spurgte han, da han ikke var sikker på om det kun var musikskolen der var dukket op eller om der var andre som var kommet hen for at kigge også.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 16 I_icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 6:24 am

Hazel

Hun tog fat i hans hånd og smilede let, da de kunne sidde og holde lidt i hånden xD Hun så rundt, da han spurgte om hun kendte andre der. "De fleste af dem kender jeg, men der er os mange som jeg ikke kender. De fleste som sidder på tæpper som os, kender jeg ikke" Sagde hun med et lille smil, da der sad en masse på tæpper rundt omkring, der havde en kurv eller en lille grill mad. "Hvad med dig, kender du nogen?" Spurgte hun, da han jo boede lige i nærheden, så det kunne jo være at han også kendte nogle. Selvom det nok ikke var de sædvanlige steder, som han og Nick plejet at komme xD
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 16 I_icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 6:27 am

Jake
Han kiggede lidt rundt, da han umiddelbart ikke syntes at kende nogle. Dog blev hans blik fanget af et velkendt langt rødt hår, som stod med ryggen til og snakkede med en anden pige. Selvom hun stod med ryggen til, så vidste han med det samme hvem det var. For den sweater hun havde på havde han givet hende for et par år siden. Det var hendes ''lykketrøje''. Og det var det vist åbenbart stadigt. Han bed sig lidt i læben og kom helt til at glemme at blinke, inden han hurtigt vendte blikket tilbage til Hazel med et noget påsat smil. ''Nej, jeg er ikke så velkendt i det her område'' smilede han skævt og gav blidt hendes hånd et klem.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 16 I_icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 6:40 am

Hazel

Hun fulgte hans blik og brummede svagt, da han sagde at han ikke kendte noget, men alligevel havde kigget efter to piger. "De går også på skolen, den ene spiller guitar og den anden synger. De næsten altid sammen" Mumlede hun bare og begyndte at nusse hans hånd overflade med sin tommelfinger. "De er de første som skal spille" Sagde hun og nød bare at sidde med ham. Hun havde altid set på de kærestepar som sad sammen i parker og tænkt, at sådan ville hun heldigvis aldrig opfører sig, også alligevel sad hun her sammen med ham nu. Forskellen var bare, at de ikke var kærester. I hvert fald ikke endnu.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 16 I_icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 6:44 am

Jake
Han vendte blikket tilbage mod dem og kneb øjnene en smule sammen, da han godt kunne se nu at den mørkhårede pige var Rebecca, som var Valerie's, hans eks, bedste veninde. ''Ah.. Okay.. Jeg syntes at jeg kendte den ene, men det gør jeg ikke'' sagde han med et skævt smil, selvom det selvfølgelig var en stor fed løgn, men han kunne ikke få sig til at sige at det var hans eks. Dog holdte han alligevel lidt øje med hende og da Val pludselig vendte sig om og de fik øjenkontakt, gav det et helt ryk i ham. Forsigtigt gjorde han tegn til at han ville rejse sig op, så Hazel kunne komme af. ''Jeg henter lige noget at drikke i sodavandsautomaten'' sagde han en smule dumt, da han bare havde brug for at komme væk i et par minutter.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 16 I_icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 7:02 am

Hazel

Hun rystede på hovedet, da hun slet ikke forstod noget af hvad der skete. Hun lagde godt mærke til, at hun kigget på pigerne. Hun havde sodavand med, så han behøvet heller ikke at hente. Hun sagde dog intet, da han virket til at han lige skulle have noget ro. I stedet rejste hun sig op og skævede hen mod autoen, der ikke stod så langt væk. "Jeg skal også op at spille om lidt, så jeg nødt til at gå, bliver ud og holder øje med tingene?" Mumlede hun stille, da hun ikke havde lyst til at gå fra tingene, hvis han gik væk. Dog forstod hun ikke rigtigt, hvorfor han ændret sig.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 16 I_icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 7:06 am

Jake
Han nåede slet ikke hen til automaten, da hun sagde at hun ville gå nu. Men nu var han heller ikke særligt tørstig, så han ville blot vente ved tæppet. ''Selvfølgelig.. Jeg tager noget at drikke efter'' sagde han med et svagt smil, inden han gik nogle skridt tættere på hende igen. Forsigtigt tog han fat ved begge hendes skuldre og gav hende et blidt kys ved panden igen - Han ville ikke stå og kysse hende foran hans ekskæreste. Det ville virke så upassende på så mange punkter, syntes han. ''Pøj pøj.. Jeg ved at det vil gå godt'' sagde han med et svagt smil, inden han skævede hen mod scenen hvor Val og Rebecca allerede var ved at optræde.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 16 I_icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 8:07 am

Hazel

Hun forstod ikke, hvorfor at Jake pludselig var så mærkelig. Men lige nu ville hun heller ikke tænke på det, da det ikke skulle gå ud over hendes optræden. Hun smilede let, da han kyssede hende ved panden og strøg let sin hånd hen over hans arm. "Mange tak, vi ses efter" Sagde hun og gik hen til scenen. Hun smilede let, da hendes lærer stod der og ventede hende bag scenen. Hun var en smule nervøs, men glædet sig også til at komme op på scene. Efter lidt tid, gik hun ud på scenen. Hun fik hilst på publikum og begyndte at synge. Det var helt anderledes og stå alene på en scene end sammen med Electra.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 16 I_icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 8:11 am

Jake
''Vi ses'' sagde han med et skævt smil og fulgte hende med blikket hen mod scenen. Da hun kom på smilede han bredt og sørgede for at klappe ekstra højt og pifte af hende xD Dog var der ikke gået mere end 30 sekunder inde i hendes optræden, før han mærkede en hånd ved sin skulder. Hurtigt vendte han sig om og bed sig kort i læben, da Val stod ved hans side. Hun lagde sine arme om ham i et kram, inden hun smilende trak sig væk og begyndte at snakke om Zindy, deres datter, og om hvornår han hentede hende i weekenden, da han jo havde hende hver anden weekend. Dog fandt sig selv værende en del panisk, da Hazel jo kunne stå og kigge direkte på dem.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 16 I_icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 8:43 am

Hazel

Hun så godt, at Jake stod og snakket med hende pigen fra før. Det var dog en smule underligt, da han jo havde sagt, at han ikke kendte hende. Det var ikke fordi, at hun ville være en eller anden sur kælling, men hun mistede helt lysten til at bruge resten af aftenen sammen med ham. Hun forstod ikke hvorfor, at han sagde at han ikke kendte hende også alligevel gjorde. Men hun ville dog lige spørge ham ud først, det kunne jo være at han havde en god forklaring. Hun blev færdig, da hun kun skulle synge et par sange og gik ned fra scenen igen og langsomt bevægede sig tilbage mod tæppet.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 16 I_icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 8:46 am

Jake
Han bed sig en smule i læben, da Val egyndte at spørge om han og Hazel var sammen, for hun syntes at hun havde krav på at vide det inden hun lukkede Zindy hjem til ham og Hazel så. Dog fik han forklaret at de ville snakke om det en anden dag, da Hazel kom nu, hvilket fik Val til at gå tilbage til Rebecca. Han vendte blikket hen mod Hazel som kom gående mod ham. Faktisk havde han næsten ikke hørt hendes optræden, da han var ret stresset over det med hans eks og det var han ret ked af. ''Det lød fantastisk'' smilede han, da han var sikker på at hun ikke havde skuffet nogle, for folk havde givet hende et stort bifald. ''Er du tilfreds med optræden?'' spurgte han henkastet og håbede lidt at hun ikke havde set Val ved ham.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 16 I_icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 8:49 am

Hazel

Hun rynkede let på næsen, da han bare lod som ingenting - så kunne hun også. "Jeg er meget tilfreds" Mumlede hun bare roligt og gik hen og satte sig på tæppet, hvor hun uden et ord, begyndte at pakke en sandwich ud til sig selv. Lige nu var hun for sur til at tænke på Jake. Hun skævede over mod den pige, han havde snakket med. "Jeg tror de har noget mad i overskud, hvis du sulten" Sagde hun bare og vendte sig lidt væk fra ham, så hun i stedet sad rettet mod scenen og begyndte at spise sin sandwich. Hun var nok ekstra sårbar, fordi Nick også kørte på flere heste.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 16 I_icon_minitime

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 16 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick & Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: