Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Jul 16, 2013 8:56 am
Jake Han bed sig lidt i læben, da hun vist havde set det. Men han kunne ikke bare få sig selv til at sige sandheden. Ikke endnu i hvertfald, det syntes han ikke at deres forhold endnu var parat til - Det var jo ikke engang begyndt nu. Forsigtigt satte han sig ned på tæppet igen, dog uden at tage noget mad, da det pludselig ikke lød som om at hun ville dele længere. ''Det var min veninde. Hun havde bare forandret sig så meget siden sidst jeg så hende, at jeg slet ikke kunne genkende hende.. Hun er fra folkeskolen.. Der er jo ikke så mange rødhårede..Så..'' Han bed sig lidt i læben, da han ikke var sikker på at hun hoppede på den, men det var hans bedste og eneste løgn han kunne komme på ligenu.
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Jul 16, 2013 9:03 am
Hazel
Hun havde på fornemmelsen, at han ikke fortalte sandheden. "Hvis det løgn, så får du med mig at bestille" Mumlede hun surt og så strengt på ham, inden hun skubbede kurven hen til ham, som tegn på at han kunne tage noget at spise. De havde ikke et særligt seriøst forhold nu, og de var faktisk slet ikke kærester, så hun kunne ikke tillade sig, at være sur over at han snakket med en pige. Men det var nu heller ikke det han snakket med en pige, men det at det virket som om, at han løj omkring den her pige. Hun vidste godt, at Nick havde sagt, at Jake ikke var bedre end ham, måske var det han havde ment?
Mychell
Antal indlæg : 1565 Join date : 02/04/12
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Jul 16, 2013 9:09 am
Jake Han sukkede lidt, da hun vist ikke helt troede ham, men nu var han nødt til at holde fast i den forklaring. Nu håbede han bare ikke, at Val og Hazel ville snakke sammen foreløbigt, da Val sikkert bare ville afsløre ham. Han greb hurtigt kurven, da den var lige ved at tippe over, da hun skubbede til den. ''Hazel, seriøst det er bare en jeg gik i klasse med for 100 år siden'' sagde han stille. Egentligt passede det også. De havde været kærester lige siden 8 klasse indtil sidste år, hvor Val havde fået nok af hans pengeproblemer og flyttede fra lejligheden sammen med Zindy. ''Du.. Behøves ikke at være sur over det, seriøst.. ''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Jul 16, 2013 9:31 am
Hazel
Hun brummede svagt, da hun havde svært ved hvad hun skulle tro, men nu havde hun lavet mad også kunne de lige så godt hygge sig, dog ville hun nok sørge for at det kysseri blev tonet en smule ned. Hvorfor sådan en åndssvag tøs kunne ødelægge så meget, vidste hun ikke. "Der er sandwich, frugt, flæskestegstykker, kampsteg, hjemmebagt rugbrød, ost, kage, jordbær og ja..kig" Sagde hun lidt dumt, da hun havde taget en del med. Hun brummede svagt, "Gider du tage en dåsecola til mig? Der skulle gerne være 4" Mumlede hun og rakte sin hånd frem mod ham.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Jul 16, 2013 9:36 am
Jake ''Tømte du hele dit køleskab?'' spurgte han med et skævt smil, mens han betragtede hende lidt. Han kunne godt se på hende, at hendes humør var en del påvirket af det med Val. Det var faktisk første gang, at han havde oplevet hende sur. Eller skuffet? Ligenu følte han bare at han havde ødelagt deres picnic, selvom han egentligt ikke havde gjort noget forkert. Eller jo, han havde løjet, men det var kun en hvid løgn og han ville jo fortælle hende sandheden hvis det skulle udvikle sig til mere mellem ham og Hazel. Han fandt en dåsecola som han forsigtigt rakte hen mod hende, inden han selv tog en og tog et stykke rugbrød, som han puttede noget flæskesteg på. ''Det er virkelig en lækker picnic du har lavet'' mumlede han lidt tamt, da han pludseligt ikke helt vidste hvad han skulle sige mere.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Jul 16, 2013 9:48 am
Hazel
Hun smilede let, da han gav hende en cola. Hun åbnede den hurtigt og tog en tår, da hun var blevet tørstig af at synge.Hun vidste ikke, hvad det var han gemte på, men hun havde på fornemmelsen at hun nok også skulle finde ud af hvad han gemte på. Hun kunne ikke lade være med at grine, da han spurgte om hun havde tømt hele køleskabet. "Sådan cirka næsten" Mumlede hun dog kun i sjov. Hun havde lagt nogle køleelementer i kurven, så maden ikke blev varm og derfor kunne spises senere os. "Der er også en pose chips og slik til dessert" Geinede hun.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Jul 16, 2013 9:54 am
Jake Han blev helt lettet, da hun sad og smilte igen. Men han var et eller andet sted sikker på at den løgn var lidt som at pisse i bukserne. Rar nu, men meget ubehagelig senere hen xD Han begyndte at spise sin mad, mens kiggede lidt rundt. Folk så ud til at være glade og nyde musikken. ''Skal du tilbage på scenen senere?'' spurgte han, da han ikke var sikker på om det kun var et nummer eller om der også var noget fællessang. Det var der jo tit på sådan nogle korskoler. Han tog noget at drikke da han var færdig med maden, inden han igen gik på jagt i hendes kurv. Denne gang fandt han noget brie, som han igen puttede på en skive frisk rugbrød. ''Har du selv lavet det her brød?''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Jul 16, 2013 10:11 am
Hazel
Hun smilede let, da han spurgte om hun skulle spille senere. "Nej, der er nogle kor der skal spille, men jeg fortrækker at synge for mig selv. Nu det os kun fordi jeg skal øve min stemme til bandet" Sagde hun med et lille smil. Selvom bandet ikke fandtes ville hun stadig gå til sang. "Mmh, jeg har noget surdej hjemme, som jeg holder igang også bager jeg altid frisk rugbrød og franskbrød. Forresten franskbrødet er også hjemmelavet" Sagde hun med en lille smil, da hun lød som sådan en rigtig hjemmegående mor, men hun slappede af når hun lavet mad.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Jul 16, 2013 10:16 am
Jake Han kunne selv også godt lide at lave mad, men han brugte ofte de samme opskrifter, som han kendte så godt efterhånden. Det var sjældent han sådan eksperimenteret. ''Jeg har skudt papegøjen her'' smilede han drillende, inden han forsigtigt tog en paptallerken, som han lagde sin mad ned på. Han kravlede hen ved hendes side og lagde forsigtigt armen omkring hende, da han lige havde brug for at være lidt tæt på hende, da han ikke kunne lide hvis hun gik rundt og stadigt var sur på ham uden at hun sagde noget. Han kyssede hende blidt på kinden og strøg hende ned af hendes ene arm. ''Du laver god mad, du er sød.. Høflig.. Smuk.. Du er virkeligt en prinsesse, ikke?'' smilede han drillende.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Jul 17, 2013 7:50 am
Hazel
Hun vidste ikke helt, om hun brød sig om at han kyssede hende. Selvfølgelig kunne hun lide det og hun havde også selv lagt op til ham før, men hun brød sig ikke om denne pige. Dog ville hun heller ikke ødelægge deres aften. På den anden side, havde hun også halvt haft noget med Nick, så hun kunne vel ikke rigtigt tillade sig at være sur. "Tjaeh, der er en del fyre som finder de evner gode" Mumlede hun og bed sig svagt i læben, da den nok var lidt grov, men hun havde nok lidt behov for, lige at sætte ham en smule på plads. Dog lænede hun sig frem og nappede ham drillende i læben, "Men jeg nu sikker på, at du er den ægte prins" Sagde hun, da det før ikke skulle virke alt for ondt.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Jul 17, 2013 7:58 am
Jake Han kiggede end smule undrende på hende, da hun på en måde sagde at hun havde noget med flere fyre. Han vidste ikke om det var rigtigt, eller om det var noget som hun sagde, fordi at hun havde brug for at dampe af og give tilbage på det med Val før. Selvom hun prøvede at redde den med en kommentar efter, så printede det alligevel sig fast. ''Der er måske.. Mange om buddet i øjeblikket?'' spurgte han stille. Han følte slet ikke at han kunne stille krav til hvor mange og hvem hun så, men alligevel syntes han at de var kommet til et stadie, hvor de godt kunne snakke om om de skulle se flere pt eller om de skulle forsøge sig med et eller andet kun de to.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Jul 17, 2013 8:30 am
Hazel
Hun så på ham og bed sig lidt i læben, da det egentlig bare havde været ment som en dum kommentar. "Der er ikke flere, jeg er nok bare lidt..opmærksom fordi..." Sagde hun og gik lidt i stå, sandheden var jo egentligt, at hun vidste at Nick ikke rigtigt ville kunne holde sig på måtten, og hun havde hørt at Jake ikke var bedre. "Jeg er nok bare bange for, at du ikke er bedre end Nick" Mumlede hun ærligt. Hun vidste godt, at det var lidt svinsk at sidde og sige, men på den anden side, havde den kommentar før været ret ond, så han fortjente nærmest at høre sandheden bag hendes tanker.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Jul 17, 2013 8:34 am
Jake Han så helt forundret på hende, da han ikke helt vidste hvad hun mente. Selv havde han sine problemer, men han havde ikke helt det samme kvindesyn som Nick, det syntes han i hvertfald ikke selv. ''Hvorfor siger du det?'' spurgte han stille, da han ikke helt forstod. Han rykkede sig en smule væk fra hende, da han følte at hun ikke rigtigt stolede på ham. Var det efter det med Val eller var det en generel følelse hun havde omkring ham? Han tog sig en smule til hovedet, inden han blot afventende kiggede hen mod hende.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Jul 17, 2013 8:39 am
Hazel
Hun brummede svagt, "Nick sagde den aften på festivalen, at du ikke var bedre end ham jo" Sagde hun og rykkede en smule på sig, da hun havde det lidt dårligt med, at hun følte sådan. "Jeg ved godt, at du sagde, at han blot sagde det fordi han var en smule misundelig. Men selvom Nick så var misundelig, hvorfor skulle han så sige det? Og nu det med hende pigen..Undskyld, det kan godt være det bare er mig, men det virker som om, der er noget som du ikke fortæller mig" Mumlede hun stille.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Jul 17, 2013 8:47 am
Jake Han vidste godt, at det ikke var helt fair at lyve overfor hende, men han følte sig virkeligt svigtet af Nick, som åbenbart havde prøvet at gøre hende mistroisk omkring ham. ''Har han seriøst sagt det?'' spurgte han, inden han rejste sig op. Han havde en fortid ja, men han havde ikke lyst til at dele det med hende endnu. Hvis de blev seriøse, så var det det første han ville gøre. ''Hør, det har været.. Virkeligt hyggeligt, men jeg gider faktisk ikke at sidde og skulle forsvare mig selv.. Og slet ikke over udtalelser som kommer fra Nick, som opfører sig som en 13 årig.. Det er fint nok at du høre på hvad han siger, men jeg gider godt nok ikke at høre på sådan noget lort'' sagde han en smule surt.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Jul 17, 2013 9:05 am
Hazel
Hun rejste sig hurtigt op og så på ham, "Så det er helt okay, at du bliver ved med at spørge ind til Nick og om vi skal ses igen osv, men ligeså snart du sidder og stirre på en pige, påstår at i ikke kender hinanden og 2min efter står og snakker sammen og efterfølgende siger, at du har kendt hende hele livet, men bare ikke liiige kunne genkende hende? Men fint, så skrid dog" Mumlede hun surt og satte sig på hug og begyndte at pakke maden sammen. Hun var ved at være lidt træt af, at diskutere følelser med Nick og Jake.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Jul 17, 2013 9:10 am
Jake Han havde godt bemærket at folk omkring dem var begyndt at kigge hen mod dem, da de havde hævet deres stemmer. Han overvejede virkeligt bare at 'skride' som om sagde, for han gad virkeligt ikke at høre på det, men omvendt ville han han heller ikke skilles med hende sådan. ''Hun stod jo ret langt væk med ryggen til, så jeg var ikke sikker'' bed han af hende. Igen hørte han sig selv lyve og han vidste at han nok snart måtte fortælle hende sandheden, men nu hvor stemningen var så dårlig, så var det bestemt ikke det rette tidspunkt. ''Hvad er det helt præcist du er sur over? At jeg snakkede med en anden pige eller hvad?''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Jul 17, 2013 9:25 am
Hazel
Hun sukkede opgivende af ham, "Jeg er ikke sur, jeg prøvet at være ærlig omkring hvordan jeg følte også blev du sur" Sagde hun, dog i et normalt toneleje igen, da hun ikke gad at te sig. "Jeg følte mig nok bare lidt truet, okay?" Mumlede hun dumt og vendte blikket væk. Hun vidste faktisk ikke, hvorfor at hun havde reageret sådan, da hun lige nu ikke kunne se en grund til det, men et eller andet sted dybt i hende, var der noget som sagde at der var noget lusket ved situationen. "...Undskyld, det var ikke for at.." Mumlede hun og skævede lidt rundt, da de havde fået en del opmærksomhed.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Jul 17, 2013 9:31 am
Jake Han så en smule bekymret på hende, da hun ikke kunne lide at tiltrække sig den opmærksomhed - Det kunne han heller ikke selv. Nu fortrød han lidt at han i det hele taget havde hævet sin stemme, men han måtte indrømme at det mest var på grund af Nick at han var blevet sur. Han gik hen mod hende igen, hvor han ligesom hende sætte sig ned på hug. ''Hazel, du har intet at være truet over..'' sagde han stille, inden han lod sig sætte sig ordentligt ned på bagdelen. ''Jeg har ikke noget kørende med nogle andre. Det har jeg ikke haft i et år. Jeg har ikke haft sex i et år..'' Mumlede han og bed sig lidt i læben, da han faktisk sagde det højt xD ''Altså.. Altså virkeligt.. Det har jeg ikke'' mumlede han og var pludseligt blevet en smule ''flov'', da det med sexen blot var røget ud af hans mund.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Jul 17, 2013 9:52 am
Hazel
Hun så lidt forundret på ham, da han pludselig sagde, at han ikke havde haft sex i et år. Hun lod sig dumpe ned på tæppet igen og sad lidt uden at sige nu, da de vidst begge havde fået lidt dårlig samvittighed. Hun så på ham og kunne ikke lade være med at grine, da det var lidt dumt. "Mon ikke det blot betyder, at vi er glade for hinanden?" Mumlede hun, da hun ville prøve at se det positive på tingene. Men det var vel sandt, de var vel ikke blevet uvenner over småting, hvis de ikke havde en eller anden form for følelser med i det. "Så må du alligevel være lidt trængende" Sagde hun dumt og begyndte at grine igen.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Jul 17, 2013 9:58 am
Jake Han skulle nok ikke have sagt det med at han ikke havde fået sex, for det var måske ikke lige så tjekket igen, når man var fyr og spillede i band - Man burde jo næsten kunne score hvad som helst. Men det var jo heller ikke fordi at der ikke havde været piger interesseret, han havde bare sagt nej, da de ikke rigtigt sagde ham noget. ''Det er nok der problemet ligger'' sagde han stille med et svagt smil, inden han forsigtigt støttede med sine hænder ned i græsset, mens han lænede sig en smule tilbage. ''Hvad tror du selv, jeg var ved at overfalde dig til middagen igår'' grinede han, inden han svagt gav et suk fra sig. ''Så..Venner?''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Jul 17, 2013 10:22 am
Hazel
Hun kunne godt huske, at han havde haft problemer med at åbne hendes bh. Hun skulle lige til at sige, at sige, at han måske også var ude af træning, da han ikke kunne åbne den. Men det var lidt ondt, det sådan noget nok gik udover hans mandlighed. Desuden havde det at åbne en bh slet ikke noget med sex at gøre. Hun nikkede let, "Venner" Sagde hun med et lille smil. Det var lidt underligt, at de var begyndte at skændtes, men heldigvis var de hurtigt blevet venner igen.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Jul 17, 2013 10:30 am
Jake Han sukkede svagt, da krisen vist var ovre. Men han vidste selvfølgelig godt, at han måtte indrømme nogle ting på et senere tidspunkt. Mon ikke også at hun selv havde nogle hemmeligheder som hun gik og gemte på? Han kiggede kort hen mod scenen, da et kor netop var gået på. Svagt bed han sig i læben, da Val igen var på scenen som en del af det kor. Han kunne vist ikke rigtigt undslippe sin fortid i den park. ''Skal vi ikke tage hjem til dig?'' spurgte han en smule henkastet, selvom de var lige midt i hendes musikskoles koncert xD Han orkede bare ikke hvis Val kom hen og sagde et eller andet. ''Jeg vil gerne se hvor du.. bor'' undskyldte han sig med.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 18, 2013 12:59 am
Hazel
Hun brummede let, da han spurgte om de skulle tage hjem til hende. Men hun så heller ikke grund til at blive, da det var lidt pinligt, da de lige havde haft hævet stemmer og folk sad og holdt lige øje med dem. "Jo lad os, jeg har allerede pakket kurven" Mumlede hun lidt dumt, da hun jo havde pakket sammen før hvor hun blev sur. Hun orket heller ikke at der skulle være mere dårlig stemning, "Vi kunne evt. lave noget varm kakao hjemme his mig også spise den kage jeg har med" Sagde hun og rejste sig op, forsigtigt gav hun ham et lille puf, som tegn på, at han skulle flytte sig fra tæppet, så hun kunne rulle det sammen.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 18, 2013 3:09 am
Jake Han rejste sig hurtigt op, så hun kunne pakke sammen. Heldigvis var hun med på at gå hjem, da han pludselig følte et ret stort behov for at komme videre og ikke møde Val igen. Men han var stadigt bekymret over, om hvor meget de kendte hinanden og om Hazel mon kunne finde på at snakke med Val for at være sikker på at det han sagde var rigtigt. ''Det lyder som en god idé.. Er det tæt på eller skal vi med en bus.. eller?'' spurgte han, da han jo endnu ikke havde set hendes lejlighed. Han vidste faktisk ikke andet end at den lå i London xD
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.