VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Mychell

Mychell

Antal indlæg : 1565

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeTirs Jul 09, 2013 9:55 am

Nick
Han kunne ikke lade være med at blive en smule skuffet, da hun bare spurgte efter Jake. Hun blev ved med at gøre det klart for ham, at hun ikke ville ham noget på det punkt, men alligevel virkede det ikke som om at hun afviste ham 100%. ''Han er ovre i vognen for at rydde op'' mumlede han, da Brad var smidt ud og Nick var nødt til at være til hans fars efterfest. Men Jake havde nu heller ikke haft noget i mod det og han var jo den mest ordentlige af hele gruppen xD ''Du kan bare gå hen og sige farvel hvis det er.. jeg må nok også hellere gå ind'' mumlede han med et kort smil og undgik at kigge på hende, da han var en smule fornærmet over det.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeTirs Jul 09, 2013 10:05 am

Hazel

Hun smilede let, da han sagde at hu kunne gå over og sige farvel. Hun gik frem og gav Nick et kram. "Vi ses på torsdag Nick" Sagde hun og kyssede ham lidt under munden. da hun lige ville forvirrer ham en smule. Hun vendte sig om og gik over mod vognene og smilede let, hun var helt høj af den koncert der. Hun gik hen til vognen og banket på. "Jake er du det? Det er Hazel" Sagde hun og bankede lidt på igen, for en sikkerhedsskyld.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeTirs Jul 09, 2013 10:11 am

Jake
Han var gået igang med at smide alle deres tomme ølflasker og dåser ned i en stor sort sæk, da han hørte nogle ved døren. Hurtigt slap han sækken, inden han gik hen mod døren og åbnede den med et svagt smil, da det var Hazel. ''Heyhey.. Jeg troede du var henne til efterfesten?'' spurgte han. Selv var han nu ikke ked af at gå glip af den, der var altid så mange falske mennesker og det magtede han ikke lige, hvis han skulle være ærlig ''Kom indenfor'' sagde han hurtigt, mens han holdte døren for hende.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeTirs Jul 09, 2013 10:15 am

Hazel

Hun gik indenfor og smilede svagt, "Det var Nick også, men så skulle han et eller andet, så jeg besluttede mig for at finde dig" Sagde hun med et lille smil. "Vi fik ikke snakket så meget, men jeg...ville gerne sige ordentligt farvel" Mumlede hun stille og smilede let til ham. Hun vidste ikke hvad der skete med hende for tiden, men hun synes både Jake og Nick var søde. Hun sukkede opgivende. "Jeg forstyrrer ikke vel?" Mumlede hun stille, da hun jo ikke vidste, om han ville snakke med hende.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeTirs Jul 09, 2013 10:19 am

Jake
Han var faktisk snart færdig med at rydde op. Det gik altid hurtigere alene, for Nick og de andre fik ham altid distraheret med alt muligt andet når det var. Selvom han ikke kendte Hazel særlig godt, så havde han fået et virkeligt godt indtryk af hende og han syntes desuden også, at hun mindede en smule om ham selv. ''Nejnej, jeg er snart færdig'' smilede han, inden han gik hen mod køleskabet og tog to colaer ud. Det var de sidste drikkevarer de havde tilbage. Forsigtig rakte han den ene til hende. ''Jeg håber at det er stærkt nok til frøkenen''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeTirs Jul 09, 2013 10:28 am

Hazel

Hun smilede let til ham, "Mange tak" Sagde hun og satte sig ned og åbnede sin cola og tog en tår. "Hvordan synes du vi spillet?" Mumlede hun nysgerrigt. Hun skævede kort til ham og brummede svagt, "Nu hvor vi ikke skal ses efter det her, er der noget..som jeg gerne vil give dig når du har tid" Sagde hun stille og så på ham. "Så når du klar" Grinede hun og lagde sit hoved på skrå og sad bare og betragtede ham med et lille smil. "Oh, du må sige til hvis jeg kan hjælpe med noget"
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeTirs Jul 09, 2013 10:33 am

Jake
Han kunne godt forestille sig at de ville mødes fremover. Det virkede til at Nick ikke havde tænkt sig at lade hende være i hvertfald, så man vidste jo aldrig hvad fremtiden bragte. ''Det er helt fint, jeg er færdig'' sagde han og kiggede rundt, da vognen virkelig var pletfri. Han vendte sig undrende om mod hende, mens han kort tog en tår af sin cola, inden han stillede den på køkkenbordet. ''Give mig noget?'' Gentog han efter hende og så nysgerrigt på hende, da han ikke vidste hvad det kunne være.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeTirs Jul 09, 2013 10:38 am

Hazel

Hun havde besluttet sig med, at hun skulle være kysse og måske have sex med en på festivalen. Og Nick blev det ikke, da de ikke skulle have noget sammen på den måde. Forsigtigt hun hen foran ham og bed sig i læben. Hun tog mod til sig og lænede sig frem og ømt placeret et kys på hans læber. Hun trak sit hoved en smule væk, så hun nu kunne mærke hans ånde på sine læber. Hun håbede, at han ville genoptage kysset, men han kunne også blive sur og gå.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeTirs Jul 09, 2013 11:45 pm

Jake
Han bed sig lidt i læben, da hun trykkede sig ind til ham og gav ham et kys. Det var en meget blandet følelse, for han vidste jo godt at Nick var en smule vild med hende og kendte hende bedre. Men omvendt havde han også selv fået et godt indtryk af hende og kunne nok ikke rigtigt sige nej når de stod sådan der. Han var en smule tavs, da hun trak kysset tilbage. Det ville være alt for svært at sige nej, men hvis Nick fandt ud af det, ville han blive virkeligt rasende. ''Mmh..'' mumlede han lidt sukkende, inden han blot trykkede sine læber mod hendes igen og gjorde kysset heftigere.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 12:16 am

Hazel

Hun vidste slet ikke hvor hun havde fundet modet frem til at kysse ham. Et eller andet sted, havde hun vel haft behov for at flygte lidt fra Nick og blive bekræftet i, at andre også havde interesse i hende, men hun havde også haft behov for at bevise overfor for sig selv, at hun ikke var den kedelige type hele tiden. Og hun var sikker på, at hende og Jake alligevel ikke ville ses efter det her, så en afvisning havde ikke været så slem. Hun lukkede sine øjne i, da han gjorde kysset heftigere. Forsigtigt lagde hun sine hænder om hans nakke og trak sig en smule ind til ham.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 12:51 am

Jake
Han vidste ikke rigtigt hvordan en pige som han næsten ikke kendte kunne give ham sådan et sug i maven. Han havde ikke rigtigt været sammen med en pige siden hans sidste kæreste, som desuden også havde været hans forlovede i nogle måneder. Men de var brudt for et års tid siden. Han lagde begge sine hænder ved hendes sider, mens han bakkede hende ind i væggen og 'løftede' hende let op, så hun ville kunne svinge benene rundt omkring ham.

Nick
Han havde ikke rigtigt gidet festen, for Simona havde stået og snakket løs mens Charlie pludselig var væk. Derfor besluttede han sig for at gå tilbage til vognen for at hjælpe Jake med at gøre rent. Han åbnede bare døren og bed sig hårdt i læben, da han så Hazel i Jakes arme. I nogle få sekunder stod han bare og kiggede og tænkte på noget så dumt som at han efterhånden måtte lære at banke på døren før han åbnede. ''Bare lad som om jeg ikke eksistere'' sagde han surt, inden han gik hen og tog de sorte sække med tomme flasker og begyndte at slæbe dem udenfor.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 1:03 am

Hazel

Hun lod sig bare løfte op af væggen og sørgede for at holde deres kys. Dog gav hun et lille hvin fra sig, da Nick pludselig kom ind. Hun havde ikke lige tænkt over, at døren ikke var låst, så alle ville kunne komme og gå. "Nick" Mumlede hun lettere forvirret og skubbede blidt Jake væk, så hun kom ned på jorden igen. Hun tog sig lidt til hovedet, da Nick virket ret sur. "Jeg..det.." Begyndte hun forvirret. Så det kys, havde altså ikke bare været et kys, men måske havde han lidt følelser bag det?
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 1:17 am

Jake
Han bed sig hårdt i læben, da det var præcist det han var bange for. At Nick skulle finde ud af det. ''Nick vent..'' sagde han opgivende, da han allerede var på vej ud af døren. Det sidste han ville var at gøre sig uvenner med sin bedste ven, men det blev pludselig hurtigt kompliceret. ''Hvis jeg går derud nu så slår han mig ihjel'' sukkede han og slog irriteret sin hånd mod væggen, da han ikke helt vidste hvad han skulle gøre. Men de kunne ikke bare ignorere ham og fortsætte, selvom han et eller andet sted overvejet det - og bare det gav ham en dårlig smag i munden. ''Vil du..eller skal jeg snakke med ham?''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 1:49 am

Hazel

Hun så hurtigt efter Nick og derefter på Jake. "Jake det jeg..virkelig ked af, det var ikke meningen det skulle..ødelægge noget mellem jer" Sagde hun og bed sig i læben, da hun slet ikke havde tænkt den tanke. "Jeg går derud" Mumlede hun stille. Hun fælte lidt, at det var hende der var skyld i det hele og derfor også hende, så måtte rode bod på det igen. Hun gik udenfor og så sig lidt rundt, "Nick?" Mumlede hun og kunne ikke rigtigt se ham i mørket. Hun sukkede svagt, da det ikke ligefrem lignet hende og have gang i to fyre på engang. Måske skulle hun bare stoppe med at se dem begge to? Hun begyndte at gå mod skraldespandene, da Nick jo var gået med nogle poser.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 2:04 am

Nick
Han var blevet ret såret over, at Jake havde fået lov til at stå sådan med hende, når hun gang på gang havde ''afvist'' ham. Selvom de selvfølgelig ikke havde 'noget' sammen, så havde alligevel følt at hun var hans pige, så at Jake havde opført sig sådan var virkeligt sårende. Han gad ikke engang at svare Hazel. I stedet sørgede han dog alligevel at larme så meget med en skraldespand, så hun ville høre ham. Han smed noget skrald ud og lagde bare låget tilbage på skraldespanden helt uden at sige et ord.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 2:14 am

Hazel

Hun kunne høre nogle larme med nogle poser og gik ud fra, at det var Nick. Derfor gik hun over til ham og bed sig i kort i læben, da hun så ham. "Nick sig noget" Mumlede hun lidt dumt, da hun ikke selv vidste, hvad hun skulle sige. Hun havde svært ved at finde rundt i sine følelser og om hvad der var bedst for hende. "Det..skete bare" Mumlede hun lidt dumt, da det jo havde været hende som havde taget det første skridt. Egentlig forstod hun ikke rigtigt, hvordan han kunne være sammen med en anden og hun ikke kunne. Men normalt var hun jo heller ikke typen, som bare kysset med en fyr. Så måske så han anderledes på hende nu?
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 2:18 am

Nick
Han rystede på hovedet af hende, da han ikke lige ville kunne tilgive at hun havde haft tungen nede i hans bedste ven, men omvendt kunne han heller ikke tillade sig at være sur. For det første var de jo på ingen måde sammen eller havde nogle løfter og for det andet så havde han selv været lidt af en røv i denne uge. På en måde var han også mere sur på Jake end på Hazel. Det skuffede ham virkeligt meget at Jake ''stjal'' hans pige. ''Hvad skal jeg sige? Det er fint nok Hazel.. Du bestemmer jo selv.. og det gør Jake også.. Og det gør jeg også'' mumlede han, da han da bestemt ikke havde tænkt sig ikke at være sammen med andre piger også. ''Gå du bare ind igen.. ''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 2:30 am

Hazel

Hun brummede svagt, da hun slet ikke vidste hvor hun havde Nick. Han havde startet med at være sammen med en anden og hun var sikkert på, at det var ikke noget han ville stoppe med, blot for hendes skyld. "Nogengange kunne du sgu godt lærer, at åbne lidt op" Mumlede hun lidt surt. "Det var jo bare et kys" Mumlede hun opgivende, da det jo var det samme som han havde sagt til hende tidligere. Hun turde slet ikke tænke tanke, at han måske synes hun var lidt sød. "Jeg troede ikke det betød noget..jeg troede ikke..jeg betød noget" Mumlede hun stille og vendte sit blik i jorden.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 2:40 am

Nick
''Mhm.. Du kyssede med min bedste ven.. Jeg håber at det var godt'' sagde han bare, da han egentligt ikke orkede at blive sur på hende. Han vidste godt at han måske havde fortjent det et eller andet sted, men omvendt var det bare et tarveligt kneb at bruge. ''Men hey, du finder nok ud af at han ikke er bedre end mig.. '' mumlede han, da Jake jo havde et barn og udover det havde et problem med penge, men han gad ikke at stikke Jake, han var sikker på at hun selv ville finde ud af det. ''Gå nu bare ind.. Vi ses på torsdag'' mumlede han stille, da han ikke ville aflyse den aftale. Han måtte prøve at tackle det her på en eller andet måde.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 2:53 am

Hazel

Hun brummede svagt, "Selvfølgelig, jeg gjorde det jo kun fordi han er din bedste ven. Udelukkende for at ramme dig" Mumlede hun ironisk. Hun vidste ikke rigtigt, hvad hun havde tænkt på, da hun havde kysset Jake. Han var virkelig sød og hun ville gerne se ham fremover. Men hun burde have sagt sig selv, at på et eller andet tidspunkt ville Nick finde ud af det, og hun ønskede ikke at skabe mere kaos end der allerede var mellem dem. "Vi ses torsdag" Mumlede hun bare stille og vendte sig om, inden hun gik ind i vognen igen. Forsigtigt satte hun sig på en stol og skævede kort til Jake. "Kæft et rod" Sagde hun og bed sig i læben.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 3:04 am

Nick
Han rystede lidt på hovedet af hende, da hun bare gik ind. Selvom han havde sagt det, så ville han ikke have det. Men det viste jo bare at hun hellere ville bruge sin tid på Jake ligenu fremfor ham. Et eller andet sted havde han lyst til at aflyse på torsdag, men han ville ikke være så tarvelig at bryde deres aftale to gange.

Jake
Han kiggede hurtigt op, da Hazel kom indenfor igen. Han vidste godt, at han selv måtte tage snak med Nick på hjemturen i morgen og han måtte indrømme, at han frygtede det en smule. Nick havde altid samlet ham op når han havde været nede og dette var åbenbart hans måde at takke ham på? ''Hvad.. Sagde han?'' spurgte han stille og tog sig kort til hovedet.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 3:33 am

Hazel

Hun brummede svagt, da hun egentlig ikke havde haft lyst til at gå fra Nick, men hun følte ikke at de fik noget ud af deres samtale ligenu. "Han..var vidst ret skuffet" Mumlede hun stille og kunne slet ikke få tingene til at hænge sammen. "Det før var måske os en.." Begyndte hun, men kunne alligevel ikke få sig selv til at afslutte sin sætning og sige, at det var en fejl. Hun havde haft lyst til at kysse ham. "Du må undskylde" Sagde hun i stedet. Hun tog sig til hovedet, da hun ikke kunne finde ud af sine følelser. Det var lidt underligt, pludselig at være alene med Jake, da de lige havde stået og kysset.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 4:27 am

Jake
Han vidste godt at Nick ville have det dårligt med det, men han vidste os at der ikke ville gå så længe før han var god igen. Man kunne sige meget dårligt om Nick, men han bar aldrig rigtig nag og havde nemt ved at tilgive ham. ''Du skal ikke undskylde.. Jeg var ligeså meget med til det'' sagde han med et skævt smil, mens han betragtede hende en smule. Selvom det var lidt forkert, så overvejede han virkeligt bare at gå hen og kysse hende igen, men samtidigt kunne han ikke lade være med at tænke på den samtale, som han skulle have med Nick imorgen. ''En.. fejl?'' sagde han lidt tamt til sidst.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 5:15 am

Hazel

Hun trak let på skulderne, da hun ikke rigtigt vidste hvad hun skulle svarer på det spørgsmål. "Det var ikke en fejl" Mumlede hun stille, det havde det jo ikke været. Det havde været rart at kysse ham og hun kunne også finde på det igen. Fejlen lå nok mere i, at de var blevet opdaget. "Han sagde noget med, at du ikke var bedre end ham" Begyndte hun stille og skævede over til Jake, "Jeg ved ikke helt hvad han mente" Sagde hun med et skævt smil, da Jake ikke virket som en type, der var sammen med en masser piger eller tog stoffer. Men folk kunne jo altid overraske.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 5:30 am

Jake
Han bed sig lidt i læben, da han selv havde nogle problemer. Ja, måske endda større end Nicks. Hans sidste forhold gik i stykker fordi at han ærlig talt spillede hver en krone op. Desuden havde de haft en datter, som så havde måttet lide under det og det havde fået hans ekskæreste til at trække stikket. Men de havde også været meget unge, da de fik datteren. Men alt det var ikke noget, som han på nuværende tidspunkt var klar til at dele med Hazel. ''Hm? Jeg ved ikke hvad han mener..Jeg tror bare.. Han er lidt bitter.. Du var jo også lidt.. Hans pige.. Forstå mig ret.. Fyre burde.. ikke røre en anden..fyrs pige''
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 10 I_icon_minitime

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 10 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick & Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: