Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Jul 10, 2013 5:53 am
Hazel
Hun brummede svagt, da hun ikke mente at man kunne kalde hende for Nicks pige, men på en eller anden måde kunne hun jo godt fornemme, at Nick havde følelser med i det på et eeller andet plan. "Så jeg er Nicks pige, fordi vi har..snakket sammen" Mumlede hun lidt uforstående, da hun aldrig rigtigt havde forstået det der. Hvad nu hvis Hazel ikke kunne lide Nick, men Jake var det så forbudt, fordi hun allerede var Nicks pige. Hun troede dog blindt på hvad Jake sagde, da hun før havde set Nick sur. "Tror du..han ser anderledes på mig nu?"
Mychell
Antal indlæg : 1565 Join date : 02/04/12
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Jul 10, 2013 5:56 am
Jake Han gik hen mod hende, da han godt kunne se at hun vist var lidt påvirket af det. Det var han også selv, men han ville hellere trøste hende end omvendt. Forsigtigt lagde han sin ene arm omkring hende uden at trække hende alt for meget indtil sig. Han var pludselig usikker på hvor meget hun ville ham selv nu efter det med Nick. ''Hør.. Nick.. Han reagerer meget voldsomt..Men.. Kender jeg ham ret, så varer det ikke længe før han glemmer det og kommer videre'' sagde han stille. ''Jamen.. Det er bare den der.. brocode.. Som fyre har'' forklarede han lidt dumt, da han ellers ikke kunne forklare det xD
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Jul 10, 2013 6:20 am
Hazel
Hun lod sig trække ind til ham og lagde sine hænder ved hans sider. "Hvad med dig, er du okay?" Mumlede hun stille, da hun helt havde glemt at høre, hvordan han havde det med det hele. Desuden havde de snakket nok om Nick nu. Hun havde ingen aftaler med Jake fremover og hun vidste ikke, om hun ville se ham igen. "Jake?" Mumlede hun stille og vendte sit blik mod ham, inden hun bed sig i læben, "Der før ikke, hvor kom vi så fra?" Mumlede hun og sendte ham et drillende blik. Selvom det nok var dumt at starte op igen, kunne hun ikke rigtigt lade være.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Jul 10, 2013 6:26 am
Jake Han nikkede let, da sket jo var sket. Man kunne ikke rigtigt gøre om på det og han måtte være ærlig og indrømme at han bestemt ikke havde fortrudt det. Undrende kiggede han op på hende, da hun sagde hans navn. ''Mmh..Det kan jeg godt huske'' svarede han med et lettere flabet smil, mens han trak hende tættere ind til sig. Han skulle lige til at trykke sine læber mod hendes, men fik alligevel et lille stik af dårlig samvittighed. Han kunne ikke bare fortsætte og så tænke på at Nick, hans bedste ven havde det dårligt over det. ''Hazel.. Jeg vil.. Virkeligt gerne.. Men jeg kan ikke nyde det før jeg har snakket tingene ud med Nick..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Jul 10, 2013 8:49 am
Hazel
Hun rykkede en smule på sig, da han afviste hende. Hun vidste egentlig godt, at han gjorde det på grund af det med Nick, men alligevel gik det hende ret meget på. Men hun kunne godt se det fornuftige i det. "Jeg..må os se at komme videre" Sagde hun og pegede lidt dumt hen på døren, da hun ikke rigtigt vidste, hvordan hun skulle snakke med ham efter det her. Hun glædet sig til at komme hjem og ind i en fast hverdag nu. Hun vidste ikke om de ville ses fremover, men mon ikke også at han boede i London, nu hvor Nick også gjorde. "Du har mit nummer hvis det er" sagde hun stille.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Jul 10, 2013 8:59 am
Jake Han sukkede lidt, da hun vist blev lidt ked af at blive afvist, hvilket han jo heller ikke ville have. Han ville gøre det klart for hende, at han bestemt havde lyst. ''Hold nu op'' sagde han og kom måske til at lyde en smule irriteret, da han jo ikke ville have at hun skulle gå. Forsigtigt tog han hendes hånd og trak hende indtil sig igen. ''Tænk nu hvis.. Du kyssede Electras fyr og hun så det'' sagde han stille og kiggede lidt ned på deres hænder. ''Det er jo.. Ikke fordi at jeg ikke vil, jeg vil bare gerne have snakket med Nick først.. Måske har du lyst til at lave noget i næste uge?'' spurgte han håbefuldt og kiggede hende i øjnene.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Jul 10, 2013 9:23 am
Hazel
Hun lod sig trække ind til ham og lagde sit hoved ved hans skulder. Hun vidste godt, at han gjorde det for Nicks skyld, men det var aldrig fedt at blive afvist. Men hun måtte indrømme, at hun også syntes at det var bedst at vente, indtil tingene var faldet en smule mere til ro. "Det kunne være hyggeligt" Sagde hun stille og nød bare, at mærke ham helt tæt på sig. "Hvad tid passer dig bedst og hvor?" Sagde hun stille. Hun lukkede sine øjne lidt i og var faktisk utrolig træt, da det alligevel havde været hårdt at spille koncert. "Spillet vi godt?" Mumlede hun pludseligt xD
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Jul 10, 2013 9:30 am
Jake Han begyndte at grine lidt af hendes spørgsmål til sidst. Det lød helt random xD ''Ja, men jeg blev nødt til at bede Brad om at holde kæft under det meste af showet.. Men hey, hvis I skal spille igen, så håber jeg at jeg får en gratis billet?'' smilede han skævt og sørgede stadigt for at holde hende tættere på sig, da han ikke ville give slip på hende allerede. ''Hvad med.. På mandag? Skal du noget der?'' spurgte han, da han jo godt vidste at hun havde en aftale med Nick om torsdagen, men det brød han sig egentligt heller ikke om nu. ''Skal du stadigt noget med Nick på torsdag?''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Jul 10, 2013 9:37 am
Hazel
Hun smilede svagt, da hun godt havde set at Brad havde opført sig ret underligt. "Han fik da råbt nogle meget...charmerende ting" Mumlede hun og kunne ikke lade være med at grine, da han virkelig havde været frygtelig. Hun nikkede let, "Hvis vi nogensinde bliver så store, at vi kan give billetter ud til højre og venstre" Sagde hun med et lille smil, da de stadigvæk ikke var så store endnu, så hun troede kun at de ville spille på clubber og sådan i fremtiden. "Jeg skal stadigvæk se Nick torsdag, det bliver ret akavet" Sagde hun. "Mandag er fint, hos dig?" Sagde hun, da hun godt ville se hvor han boede.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Jul 10, 2013 9:40 am
Jake Han gav et lydløst suk fra sig, da han ikke var med på den idé om at de skulle ses. Men igen måtte han huske på at hverken Nick eller han selv ejede Hazel og hun bestemte selv hvad hun gjorde og hvem hun ville hænge ud sammen med. ''Hvad skal I lave?'' hørte han sig alligevel sige højt, mens han kort bed sig i læben. ''Men jo, jeg kan smse dig adressen bagefter.. Jeg kan lave aftensmad..Også kan vi enten gå i biffen eller se en film hjemme.. Hvis du har lyst'' foreslog han, da han ikke helt vidste hvad hun var til og han var alligevel så meget gentleman at han ville lade hende vælge xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Jul 10, 2013 9:54 am
Hazel
Hun brummede svagt, "Nick forslog at vi gik ned i en park der ligger tæt på mig, også rister vi skumfiduser ved et lille bål" Sagde hun med et lille smil. Da det faktisk lød rigtigt hyggeligt. Hun så på ham, da de kunne spise ved ham og nikkede let. "Jeg vil helst se en film hjemme hos dig" Sagde hun med et lille smil. Hun kunne virkelig godt lide at gå i biffen, men når hun var sammen med jake, ville hun gerne snakke med ham og ikke sidde i en mørk sal uden at snakke med hinanden. Pludselig fik hun en lyst til at kysse ham og begyndte at nærme sig hans læber, dog trak hun hovedet tilbage, da han havde afvist hende før. "Undskyld" Mumlede hun stille.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Jul 10, 2013 10:01 am
Jake Han ville også helst have hende derhjemme. Egentligt var han ikke den vilde ''gå-ud'' type, han kunne bedre lide hjemmelig hygge, især efter han var blevet far sidste år. Så stoppede alt det med sprut og andet 'hygge' ret hurtigt. ''Mandag.. Hos mig kl 18?'' smilede han svagt, mens han bemærkede at hun kom tættere på ham. ''Du..Må da ikke snyde mig nu..'' sagde han stille, da han jo havde 'snydt' hende før. Selvom han virkeligt havde dårlig samvittighed over for Nick, så kunne et kys fra eller til vel ikke skade nogle nu? Forsigtigt lagde han sine hænder ved hendes hofter, mens han blidt trykkede sine læber mod hendes.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Jul 10, 2013 8:27 pm
Hazel
Hun smilede let, da det så alligevel endte med, at hun skulle se både Nick og Jade efter festivalen. "Deal" Sagde hun og glædet sig allerede til, at de skulle ses et andet sted end en festival. Hun var ved at være ret træt af maden, toiletterne, affaldet og hvad der nu ellers hørte med. Hun smilede let mod hans læber, da han kyssede hende. Hun gengældte kort, inden hun trak sig væk. Jake havde ret i, at de måtte holde det på et nogenlunde uskyldigt plan, indtil der var snakket med Nick. Hun kom kort til at tænke på, at Nick havde kysset hende tidligere, vidste Jake noget om det?
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Jul 10, 2013 10:41 pm
Jake Han lod hende blot trække sig væk, men han undrede sig lidt over hvorfor hun gjorde det. Var hun selv også ramt af en skyldfølelse? Eller havde hun nogle følelser lidt i klemme når det kom til Nick? Han bed sig svagt i læben, da han ikke vidste, hvorfor han pludselig mente og havde lyst til at sætte restriktioner for hende - De kendte jo dårligt hinanden. Han tog sig lidt til hovedet, inden han kort tog fat i hendes hånd og kiggede hen på hende. ''Hazel..'' sagde han lidt tamt, inden han tog sig sammen til at kigge hende i øjnene. ''Jeg ved ikke hvor det her fører hen.. Ingen ved det, men.. Før jeg overhovedet begiver mig hen på den her.. sti..Så.. Skal jeg lige vide..Om du har noget for Nick overhovedet?''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Jul 10, 2013 11:56 pm
Hazel
Hun smilede let da han tog hendes hånd og gav den et blidt klem. Hun bed sig lidt i læben, da han spurgte indtil Nick. "Lige nu, har jeg svært ved at finde ud af det med Nick" Mumlede hun stille, "Han..kysset mig tidligere..og jeg kan ikke finde ud af, om det er følelser eller jeg bare er smigret..over han tilsyneladende synes jeg er sød" Mumlede hun ærligt. Når det kom til følelser og sådan, kunne hun aldrig lyve overfor folk. "Men jeg tror ikke at det er følelser, vi er to forskellige steder i vores liv og..vi passer bare ikke sammen på det punkt" Slog hun fast og så på ham.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 12:16 am
Jake Han havde det en smule blandet med det svar. For han holdte sgu for meget af Nick til at 'stjæle' hans pige, især hvis der var noget imellem dem. Desuden ville han virkeligt have det svært med, hvis hun havde noget for dem begge to og blev nødt til at vælge på et tidspunkt. Han kunne virkelig se ballade ude i fremtiden, men måske overtænkte han også bare tingene? Forsigtigt slap han hendes hænder og gav en svag sukken fra sig. Nu var de jo hverken gift eller forlovet, så selvfølgelig ville han overhovedet ikke stille krav til hende, men han mærkede alligevel at det gik ham på. ''Kan du på sigt.. Udvikle følelser for ham så..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 12:22 am
Hazel
Hun havde mest af alt lyst til at lyve og bare sige, at hun aldrig kunne se noget mellem hende og Nick. Men igen, Jake fortjente et ærligt svar. "Jeg tror det ikke, Nick vil være sammen med andre piger i fremtiden og fortsætte sin livsstil. Ikke der er noget galt i det, men det er svært at udvikle følelser for en, som også er sammen med andre" Mumlede hun stille, da hun jo egentlig lige selv, havde været sammen med Jake foran Nick. "Men jeg tror heller ikke, at han har følelser for mig. Jeg tror han synes jeg er..anderledes. Men ikke nok til, at han vil slå sig ned. Så mon ikke vi bare er lidt..fascineret af hinanden"
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 12:31 am
Jake Han nikkede let til hendes forklaring, da det et eller andet sted gav mening. Nick havde aldrig kunne holde på en pige, ikke fordi at han ikke 'kunne', han ville bare ikke. Og mon ikke at hans fascination overfor Hazel ville falde på et tidspunkt, når noget nyt spændende dukkede op? Han trak hende forsigtigt ind til sig og gav hende blidt et kys ved hendes pande. ''Men Nick er også god nok som ven'' sagde han stille, da Nick altid havde støttet ham i hans problemer. Desuden ville han ikke virke alt for bestemmende over for hende. ''Så.. Hvis du stadigt vil snakke med ham, så er han den bedste ven du kan få..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 12:46 am
Hazel
Hun vidste omvendt heller ikke, hvad hun følte for Jake nu. De havde næsten ikke snakket sammen og der kunne vel heller ikke rigtigt have nået, at komme følelser mellem dem. "Vi må se hvad der sker torsdag" Mumlede hun med et skævt smil. Hun kunne ikke rigtigt udelukke noget. Hun synes jo stadig, at Nick var sød, men at det ville blive for besværligt. "Men lad os nu ikke snakke mere om Nick" Sagde hun og rettede sig en smule op, da hun efterhånden var ret træt, da det havde været en lang og forvirrende dag.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 12:53 am
Jake Det var helt mærkeligt at tænke på, at festivalen faktisk var slut. Alle havde fået spillet deres koncerter og folk var ved at pakke sammen udenfor. Selv havde han haft en god festival, det måtte han indrømme. Også selvom det normalt ikke var så meget ham. ''Hvornår tager du egentligt hjem?'' spurgte han stille, mens han kort kiggede rundt i bussen. Den var faktisk ren og klar til at blive kørt hjem til Nick, da han var den eneste som havde plads til den på sin parkeringsplads. Han var virkeligt træt selv, så han ville nok vente til imorgen og overnatte i bilen. ''Jeg tror Nick tager hjem selv..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 6:42 am
Hazel
Hun var næsten lige kommet hjem, efter at hun havde været til sangundervisning. Selvom hun nu spillet i et band og havde en del at se til, havde hun alligevel gået til sang så længe, at hun ikke rigtigt kunne slippe det, da hun havde gået så længe hun kunne huske. Desuden kunne man jo altid blive bedre xD Hun havde taget sig et bad da hun kom hjem og sad nu inde i sin stue og så noget tv. Hun havde endnu ikke fået noget aftensmad. Lettere dovent rejste hun sig fra sofaen og gik ud for at finde noget aftenmad, eller nærmere natmad da klokken var lidt over ti.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 6:46 am
Nick Han havde siddet hjemme hos en af sine venner og havde nok fået lige en tand for meget at drikke. På telefonen havde han været inde på Electra's facebook, da han jo kendte hendes fulde navn og via den havde han fundet Hazel. Derefter havde han på de gule sider fundet hendes adresse og han havde opdaget at det faktisk ikke var så langt fra hans ven. Derfor havde han også hurtigt fundet en undskyldning for at gå tidligt og var derfor gået hen til Hazels lejlighedsblok med hjælp fra sin GPS. Da han nåede opgangen, begyndte han at trykke på dørtelefonen en del gange i træk bare for at være lidt irriterende xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 6:57 am
Hazel
Hun havde taget noget rugbrød og var igang med at spise, da det pludselig ringet på døren - en masse gange. "Hvad fanden" Mumlede hun lidt surt, da klokken var mange og hun faktisk havde haft planer om, at gå tidligt i seng. Hun vidste ikke rigtigt, hvem det kunne være på denne tid af døgnet. Electra var sammen med Harry og hendes forældre boede ikke inde i selve London, og de ville heller ikke dukke på på denne tid. "Hvem der?" Sagde hun lidt surt, da hun tog dørtelefonen. Hun trykkede dog alligevel på knappen, så døren blev låst op.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 7:03 am
Nick Han skulle lige til at svare, men da døren begyndte at larme, fordi at hun holdte knappen inde, åbnede han blot uden at svare og begyndte at gå op af trapperne. Dog havde han en smule svært ved at gå op af trapperne, da alkoholen alligevel fuckede med hans balance, men han følte sig egentlig klar nok i hovedet, selvom han alligevel ikke kunne lade være med at føle sig som en storker. Da han nåede hendes etage, bankede han igen på hendes dyr, mens han holdte fingeren for det lille hul i døren, så hun ikke kunne se ud xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 7:18 am
Hazel
Hun havde lige skyndt sig ind i sin stue, da hun bare havde smidt noget tøj på gulvet. Hun havde fået det gemt væk i et skab og løb hen til døren, da det ringet på. Hun prøvede at kigge ud, for at se hvem det var, men brummede svagt da der bare var helt mørkt. Hun åbnede døren og bed sig i læben, da hun så at det var Nick. "Øh..hej" Mumlede hun lidt dumt. Hvordan han havde fundet frem til hvor hun boede, vidste hun ikke og for den sags skyld heller ikke hvorfor, at han var dukket op. "Det er...først på torsdag vi har en aftale" Mumlede hun lidt dumt og blev bare stående i døren Xd
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.