Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 7:27 am
Nick: Han smilede bredt, da hun åbnede døren - Også selvom hun virkede en smule 'cranky' over at han var dukket op. ''Jaeh, men jeg tænkte at jeg lige ville høre om du var kommet godt hjem?'' undskyldte han sig med, inden han gik hen og gav hende et ret hurtigt kram, inden han forsigtigt puffede hende til siden og bare gik indenfor. Han huskede godt hendes skoregel, derfor vippede han også sine sko af ude i entreen, inden han gik videre ind. ''Så det her er altså.. Casa del Hazel.. Hvor er her dog.. Ryddeligt'' mumlede han og kiggede sig rundt. Det hele var meget Hazel-agtigt. Nydeligt, ryddeligt og feminint.
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 7:46 am
Hazel
Hun sig i læben, da han gav hende et kram. Hun sukkede bare opgivende, da hun godt kunne fornemme at hun nok ikke sådan lige slap af med hende. Hun kunne også god lugte, at han havde drukket, men det var efterhånden nok svært at finde Nick i ædru tilstand. "Som du ser er jeg kommet godt hjem ja" Sagde hun med et lille smil og gik efter ham ind i sin stue. "Hvad med dig, du er måske ikke kommet hjem endnu" Mumlede hun drillende, da han havde været småfuld sidst hun så ham også. "Vil du have noget at drikke? Jeg har ingen alkohol" Sagde hun hurtigt, selvom hun havde et par øl i sit køleskab xD
Mychell
Antal indlæg : 1565 Join date : 02/04/12
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 7:57 am
Nick Han gik ind i stuen og kiggede kort på TV'et som stod og kørte. ''Sex and the city?'' mumlede han uden at vide hvad det var. Der var bare nogle piger og det kunne jo godt være sex and the city xD ''Jeg er helt sikkert Carrie'' sagde han og lavede en lidt tøset stemme, da det var den eneste person han lige kendte navnet på i den serie. Dog rystede han lidt på hovedet af sig selv, inden han bare lod sig sætte ned i sofaen og satte sig godt til rette. ''Jamen vand er også fint nok'' sagde han, da han egentligt heller ikke ville blive mere fuld end han var nu.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 8:10 am
Hazel
Hun skyndte sig at slutte sig tv og lagde fjernbetjeningen oven på tvet, da den altid lå der når hun ikke brugte den. Hun kunne dog ikke lade være med at grine, da han sagde at han var Carrie. "Helt sikkert" Sagde hun bare, da Carrie måske ikke lige var den han mindet mest om. Hun gik ud i køkkenet og fandt en kande, som hun hældte vand i. I fryseren fandt hun nogle frosne jordbær, som gjorde det ud for isterninger. Derefter tog hun to glas og nogle chips, som hun hældte op i en skål. Hun gik ind i stuen igen, "cosmopolitan" Sagde hun bare drillende, da det var det som Carrie plejet at drikke xD
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 8:17 am
Nick Han hævede brynet lidt, da Hazel var lidt for vild til ham, hvis hun var til alle de der tøseserier. Selvom han ikke havde set Sex and the City, så regnede han med at det med en cosmopolitan var en reference til serien. ''Selvfølgelig har du set den..'' smilede han drillende og kiggede på det meget røde vand som kom ind i stuen. ''Hvis det der er cosmopolitan, så håber jeg sgu der er noget alkohol i'' sagde han grinende, dog uden at mene det helt, da han som sagt ikke ville være mere fuld end han var i forvejen. ''Nåeh, så jeg hører at du og Jake skal lave noget sammen på mandag?'' sagde han og prøvede at lyde så henkastet som muligt. Ham og Jake havde fået snakket ud, men alligevel havde stemningen virket en del trykket mens de snakkede .
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 8:50 am
Hazel
Hun så lidt undrende på ham, "Hvilken pige har ikke set sex and the city?" Mumlede hun drillende, da det ligesom var et most. "Der er ingen alkohol i, men det er bare vand og jordbær" Mumlede hun med et lille smil. "Det rigtigt vi skal ses, vi mødes ved ham også skal vi spise sammen" Sagde hun og satte sig overfor ham. Det var lidt underligt, at de begge to havde så travlt med, hvad den anden lavet. "Jeg..er ked af det som skete den aften" Sagde hun og rykkede lidt på sig, "Der skete så mange ting og det var ikke alt der var..meningen"
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 9:06 am
Nick Han bed sig kort i læben, da hun begyndte at snakke om den anden aften, hvor han havde set hende med Jake. Men faktisk var han ikke rigtigt sur over det længere. For hun bestemte selv hvad hun ville og han gik selv ind for frihed, selvom han måtte indrømme at det ikke havde været særlig fedt at se. ''Det skal du ikke være.. Jeg ejer dig jo ikke.. Hvad du har lyst til, skal du ikke spørge andre om lov om først'' forklarede han, selvom han nok lød en smule snalret, men han prøvede da at lyde nogenlunde normal xD ''Kan jeg få dig til at hælde lidt op til mig?'' spurgte han, da han ikke selv turde, hvis han nu skulle spilde på hendes gulv.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 9:11 am
Hazel
Hun hældte noget vand op til ham og derefter sig selv. "Jeg ved godt, at jeg selv bestemmer hvad jeg gør men derfor kan det stadig have..påvirket dig på en eller anden måde" Mumlede hun med et skævt smil. "Jeg blev da lidt ked af det, da jeg så dig sammen med hende Britney" Indrømmede hun. Det var dog på ingen måde derfor, at hun havde kysset Jake. Hun vidste godt, at hun nok var ret åben og nem at læse, men hun kunne ikke rigtigt give Nick den kolde skulder og bare lade som om, at hun var ligeglad.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 9:19 am
Nick Han sukkede næsten lydløst, da han selvfølgelig også var blevet påvirket af det. ''Det ved jeg godt at du gjorde'' sagde han lidt dumt, da man ikke bare flippede på den måde på grund af at man havde glemt en aftale. Han tog sit glas og var tavs i noget tid, inden han tog en tår og vendte blikket hen mod hende. ''Jeg blev da også lidt.. du ved.. Du er jo min bitch'' mumlede han, selvom det med bitch ikke skulle forstås så hårdt, han havde selvfølgelig mest sagt i sjov. ''.. Og det er du fordi at jeg så dig først'' forklarede han, inden hun ville kunne nå at spørge om det eller flippe ud xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 9:29 am
Hazel
Hun tog sig ikke rigtigt af, at han kaldte hende for sin bitch, da det et eller andet sted var gået op for hende, at Nick ikke var voldsomt godt til at snakke om følelser eller indrømme, at sådan nogle ting gik ham på. Så det var nok et forsøg på at sige, at det faktisk betød noget for ham. "Ja okay, du var lidt min redningsmand" Grinede hun, da hun nær havde været faldet, i det hun var trådt ind på festivalspladsen. Hun tog en lille håndfuld chips og smilede drillende til ham, "Dit øje ser da bedre ud" Sagde hun, da det ikke var så slemt mere.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 9:36 am
Nick Han nikkede let, da hans øje var faldet en del ''Så skulle du se hvordan ham den anden så ud'' smilede han drillende og drak sit glas ud. Ved en fejl fik han et jordbær ind i munden og da han prøvede at tygge det, kom han helt til at gispe da han havde glemt at det var frossent. ''Aav..'' kom det lavt fra ham, inden han stillede glasset tilbage og kiggede lidt på hende. Han syntes virkeligt at hun var en smuk pige, dem han normalt var sammen med var meget 'hærdede' og hårde typer, som han normalt også godt kunne lide. Men Hazel var bare så anderledes og det var dér at drivkraften lå. ''Er du sur over at jeg sådan dukker uanmeldt op?''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 7:38 pm
Hazel
Hun forstod aldrig rigtigt hvor hun havde Nick henne, og det var lidt spændende at han gjorde som der passet ham. Hun var vant til at tingene var meget i kontrol. Hun så på ham og bed sig i læben, da hun fik lyst til at være tæt på ham. "Næeh, sandheden skal jo komme fra børn og fulde folk" Sagde hun og hentydet lidt til, at sandheden jo måtte være, at han gerne ville se hende, nu hvor han pludselig dukket op. "Men..hvordan fandt du frem til hvor jeg boede?"Spurgte hun, da de ikke havde givet hinanden deres adresser.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 10:01 pm
Nick Han trak lidt på skuldrene, da det jo egentligt havde været ret simpelt. ''Nu kommer jeg til at lyde lidt stalkerklam, men jeg fandt dig på Electras Facebook og derefter googlede jeg dit fulde navn og fandt dig på dgs'' forklarede han og lænede sig en smule træt tilbage i sofaen hvor han kort lukkede øjnene i. Han havde drukket i nogle timer og selvom han ikke havde den vildeste rus i kroppen, så blev man altid så træt i hovedet af det. ''Hvad er klokken egentligt?'' spurgte han, da han ikke anede det og det var måske lidt uhøfligt at komme så sent hvis det var. Meget måtte man lade ham, men god til at imponere 'pæne' piger var nok ikke en af hans bedste skills xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 11:25 pm
Hazel
Hun tog sin mobil op af lommen, for at se hvad klokken var. "Der er lidt i elleve" Sagde hun med et skævt smil. Det var ikke voldsomt sent, men hun havde glædet sig til at komme tidligt i seng. Men når nu det endelig skulle være, så gjorde det ikke så meget, når det var Nick som kom forbi. Selvom han tit var fuld, så kedet man sig aldrig i hans selskab. Hun sukkede svagt, da hun ikke kunne finde ud af, hvad hun følte overfor Nick. "Og alt det fik du lige lyst til fordi?" Mumlede hun med et skævt smil, da det var lidt meget, blot for at finde hjem til hende.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 11:29 pm
Nick Han trak lidt på skuldrene, da den eneste logiske forklaring jo var at han gerne ville se hende. ''Fordi at den ven jeg var hos var megakedelig og fordi at jeg havde lyst til dig.. At se dig i stedet'' sagde han og blinkede drillende til hende, da han havde lavet den fejl med overlæg. Selvom klokken var elleve, så havde han ikke lyst til at tage hjem endnu, men han vidste jo ikke om hun skulle tidligt op eller havde planer, så han tænkte at han for engangs skyld måtte prøve at tage hensyn til andres behov. ''Du skal bare sige til når du vil sove.. Ellers kommer jeg til at blive siddende i evigheder''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 11:38 pm
Hazel
Hun kunne ikke lade være med at grine, da han sagde at han havde lyst til hende. "Jamen Nick, jeg har os lyst til dig?" Sagde hun og så meget alvorlig ud, inden hun begyndte at grine. Hun var normalt ikke typen, der sagde sådan noget og hun skulle derfor lige se, hvordan han ville reagere, selvom han nok var ret vant til sådan nogle kommentarer fra sine veninder xD Hun trak let på skulderne, da hun alligevel intet skulle imorgen, "Det gør intet, jeg kan sove når jeg bliver gammel" Smilede hun og brummede svagt, da hendes mobil der lå på bordet viberede.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 11:51 pm
Nick Han kunne ikke lade være med at smile lidt af hende, da han godt vidste at det var for sjov. Eller det var det måske ikke, men han kunne bestemt ikke forestille sig at søde lille Hazel pludselig ville forvandle sig til et sensuelt vilddyr og springe på ham uden lige xD ''Ja, det ville du kunne lide'' smilede han drillende inden han kort skævede til telefonen, hvor beskeden var poppet op på skærmen. ''Jeg glæder mig til dessert imorgen, xx Jake'' stod der i den. Hvad Nick ikke vidste var at Jake havde købt ind til en god virkelig dessert. Men dessert kunne betyde så meget, især når man læste det påvirket af alkohol. ''Nånå, ham har du vel også lyst til'' kom det en smule surt fra ham. Egentligt var han mere sur på Jake. Hvorfor kunne han ikke bare lade Hazel være?
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 12, 2013 12:04 am
Hazel
Hun brummede svagt, da Nick åbenbart havde læst hendes besked. "Om jeg har lyst til Jake?" Mumlede hun og lød lettere surt, da det måske ikke var helt pænt sagt. "Jake er en sød fyr, men jeg har ikke lyst til ham, vi kender næsten ikke hinanden. Vi skal spise middag sammen og det det" Mumlede hun og lagde sine arme over kors. "Når han hører, at du kom uanmeldt på besøg hos mig i weekeden, vil han os tro vi lavet en masse. Jeg ved ikke hvem af jer, der er mest barnlige" Sukkede hun. Hun havde kort kysset med dem begge to, men der var ikke følelser indblandet endnu og de sås allesammen som venner.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 12, 2013 12:09 am
Nick Han havde virkeligt lyst til at troppe op henne hos Jake og fortælle ham at han skulle holde sig væk. Hazel var hans ''territorium'' og hans besøg i dag gik nok mere ud på at han skulle pisse det af før Jake kom på besøg og kunne nå at gøre noget før ham. ''Han har åbenbart lyst til noget.. Dessert'' mumlede han stadigt i et snappende tonefald. Han kiggede væk fra hende, men han havde det alligevel dårligt over at lade det gå udover hende. Det med at hun skulle have sin 'frihed' og tage sine egne beslutninger lå pludseligt ret fjernt og han følte sig mere snæversynet end han havde gjort længe.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 12, 2013 12:19 am
Hazel
Hun så surt hen på ham og rejste sig op. "Han skal for helvede lave mad Nick" Sagde hun surt og gik hen foran ham, bare lige for at være lidt højere i forhold til ham, da han sad i sofaen. "Hvordan fanden tror du ikke, at der er for mig at i to..hater hinanden på grund af mig? Der var intet første dag på festivalen, der var i bedste venner og nu. På grund af en skide tøs Nick" Sagde hun surt og gik ud i køkkenet, da hun blev ret ked af det. Hun ville gerne se dem begge, men hun kunne ikke holde til, hvis det gjorde at deres venskab blev ødelagt og hun følte sig pludselig meget ynkelig.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 12, 2013 12:19 am
Hazel
Hun så surt hen på ham og rejste sig op. "Han skal for helvede lave mad Nick" Sagde hun surt og gik hen foran ham, bare lige for at være lidt højere i forhold til ham, da han sad i sofaen. "Hvordan fanden tror du ikke, at der er for mig at i to..hater hinanden på grund af mig? Der var intet første dag på festivalen, der var i bedste venner og nu. På grund af en skide tøs Nick" Sagde hun surt og gik ud i køkkenet, da hun blev ret ked af det. Hun ville gerne se dem begge, men hun kunne ikke holde til, hvis det gjorde at deres venskab blev ødelagt og hun følte sig pludselig meget ynkelig.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 12, 2013 12:35 am
Nick Han kiggede op på hende, da hun pludselig blev sur og gik sin vej. Han blev siddende lidt tavst tilbage, da han måske havde overreageret en smule. Men faktum var at hende og Jake var nået ''længere'' end hun havde med ham. Dengang han kyssede hende var hun jo blevet en smule sur på ham, men Jake måtte åbenbart gerne. Han rejste sig en smule fortumlet op og begyndte at gå efter hende. Han ville ikke ligge armen omkring hende, selvom han ville, men han orkede ikke endnu en afvisning. ''Er du sur'' spurgte han stille, da han endeligt var noget om bag hende. ''Undskyld.. Jeg er bare lidt fuld og tænker ikke særlig klart''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 12, 2013 12:44 am
Hazel
Hun tog forsigtigt fat i hans hånd og gav den et lille klem, da hun lige ville vise at hun ikke var sur. "Nej, jeg ikke sur. Jeg føler bare at jeg..ødelægger jeres venskab" Mumlede hun stille. "Jeg ønsker ikke i skal være uvenner, fordi jeg ser jer begge. Og jeg kan ikke vælge hvem jeg helst vil se, så måske...skulle jeg slet ikke se nogle af jer" Sagde hun opgivende, da det heller ikke var det hun ønskede. Men hvis det var hende og Electra forhold, der blev påvirket på den måde på grund af en fyr, ville hun ikke rigtigt vide hvad hun skulle gøre, der var heller ingen fyr der var så meget værd.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 12, 2013 12:49 am
Nick Han kiggede kort ned på hendes hånd, da hun tog den til sig. Men hun havde ret, han havde aldrig været så meget uvenner med Jake som han havde været den sidste uges tid. Normalt ville han have brugt sin lørdag med ham, men nu sad han her og havde slet ikke set ham hele dagen. ''Du behøves jo ikke at vælge.. Du gjorde det meget klart den dag i tourbussen hvordan du så Jake og hvordan du så mig'' sagde han og prøvede smile lidt til hende, selvom det blot var et halvhjertet forsøg. Han slap taget om hendes hånd og kiggede ned. Selvom han hadede at Jake skulle overgå ham, måtte han måske bakke lidt ud af det til de havde fundet ud af hvad de ville, men han havde virkeligt ikke lyst til at være en passiv seer til det.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 12, 2013 1:28 am
Hazel
Hun brummede svagt, da hun nok på nuværende tidspunkt havde mere for Nick, end hun havde for Jake. Sandheden var jo nok, at det havde været Nick hun havde kysset med, hvis ikke han havde været sammen med Birtney. "Nick, jeg troede ikke du så mig som noget særligt. Jeg..synes virkelig du er sød, men..tror du virkelig at vi kunne få noget seriøst? Kunne du nøjes med kun at være sammen med en pige? Hvis nu en anden pige skrev senere i dag, ville du så kunne sige nej?" Sagde hun stille. Det var nok den eneste grund til, at hun prøvede at skubbe Nick væk. Det ville aldrig gå mellem dem.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.