Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Jul 07, 2013 8:59 am
Hazel
Hun brød sig ikke rigtig om, at Nick var så nærgående og hun ville helst ikke være alene med ham. "Enten finder du Charlie og får ham til at hjælpe dig, og jeg går med Jake...ellers finder du dig i, at Jake er med" Mumlede hun fast. Hun ønskede ikke, at være ond overfor Nick eller være hård overfor ham på den måde, men hun vidste, at hvis hun ville have noget igennem ligenu, så var hun nok nødt til det. "Du må gerne gå med" Mumlede hun henvendt til Jake. Hun gik et lille skridt tilbage, for at komme på afstand af Nick igen, "Men vi har is, så bare kom..med" Sagde hun stille.
Mychell
Antal indlæg : 1565 Join date : 02/04/12
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Jul 07, 2013 9:08 am
Nick Han så surt på Jake, som var begyndt at gå efter dem. ''Den aftale gider jeg ikke'' sagde han surt, da han bare gerne ville have snakket igennem med Hazel og det kunne han ikke, hvis han skulle have Jake med som en eller anden dommer. ''Så du hader mig altså'' konkluderet han i et lettere barnligt tonefald og stoppede med at gå. ''For så skal du da slet ikke hjælpe mig''
Jake Han sukkede opgivende, da Nick godt nok var træls ligenu. ''Hør, Hazel går jo med, du er sgu da nødt til at få noget is på øjet, det er sindssygt hævet'' sagde han og begyndte at skubbe ham en smule fremad mod tourvognene, hvilket bare gjorde at Nick skubbede Jake bagud ret hårdt. ''Hold nu for helvede op, Nick''
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Jul 07, 2013 9:24 am
Hazel
Hun sukkede opgivende, da der nok ikke ville komme noget godt ud af Nick. Desuden var de på en festival med masser af mennesker, så hun ville hurtigt kunne finde hjælp. Desuden var hun ret sikker på, at Nick ikke var så lav, at han gjorde piger noget. Hurtigt tog hun bare Jakes mobil. "Skriv til mig, så skriver jeg når du kan komme. Jeg får lige..hjulpet Nick med det øje" Sagde hun og gik bare hen mod vognen, da Nick så selv måtte regne ud, at han skulle følge med. Hun havde det lidt dårligt med, bare at sende Jake væk, men det var den eneste måde de fik ro.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Jul 07, 2013 9:28 am
Jake Han var faktisk ret utryg ved situationen - for deres begges vedkommende. Han var bange for at Nick ville dumme sig og at Hazel ville komme til at bøde for det. ''Fint nok.. Men jeg er lige i nærheden'' sagde han og kiggede hen på Nick, som bare stod med hænderne i lommen, inden han gik med Hazel. Svagt sukkede han, inden han gik hen til en bænk og satte sig der.
Nick Han smilede tilfredst, da han fik Hazel lidt for sig selv. Denne gang måtte han bare ikke forspilde chancen, selvom han vidste det ville blive svært når han var fuld, men han ville prøve at være så ordentlig som muligt. Tavst gik han indenfor i deres vogn og kiggede sig kort omkring for at se om der var nogle. ''Så jeg kan se du har mødt Jake'' mumlede han og kiggede hen mod hende.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Jul 07, 2013 9:40 am
Hazel
Hun nikkede let, "Jeg løb ind i ham her tidligere" Sagde hun med et lille smil, da hun jo faktisk var løbet ind i ham, da hun havde været sur på Nick. Hun fandt nogle isterninger i en meget lille fryser, som hun pakkede ind i et hviskestykke og gik over til ham. Hun nikkede mod en stol og rakte ham hviskestykket, inden hun satte sig overfor ham. "Så..hvad var det som var så vigtigt?" Mumlede hun og så kort på ham, inden hun vendte blikket væk, hvorfor hun blev så genert i hans selskab, kunne hun ikke sætte ord på.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Jul 07, 2013 9:45 am
Nick Han tog imod viskestykket med is og holdte den op ved sit hævede øje, mens han kort trak på sine skuldre. ''Jeg ville.. Bare snakke lidt. Du virkede ret sur.. '' begyndte han mens han betragtede hende lidt med sit frie øje. ''Jeg knaldede hende der, ja.. Men er du sur over at jeg gjorde det eller fordi at jeg prøvede at skjule det?'' spurgte han. Det var nok et ret direkte spørgsmål, men det var da bedre at vide sådan noget i stedet for at man skulle sidde og gætte sig til det.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Jul 07, 2013 9:55 am
Hazel
Hun tog en dyb vejrtrækning, da han ligenu ikke var så slem og snakket stille og roligt, så kunne hun også gøre det. "Jeg er skuffet over, at vi havde en aftale og du ikke holdt det. At du så ovenikøbet lyver omkring, hvad du laver for vores aftale ikke bliver til noget" Mumlede hun med et skævt smil. "Jeg ved godt du var...er fuld, men ja" Mumlede hun stille. Det gik hende på, at han havde været sammen med en anden os, men det var hun ikke sur over, hun var måske lidt misundelig. Men det ville hun ikke indrømme.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Jul 07, 2013 10:02 am
Nick Han bed sig lidt i læben, da han godt vidste at det var lidt tarveligt, at han havde glemt sin aftale. ''Jeg blev virkelig fuld.. Jeg er det nok stadigt lidt, men.. Ja..'' sukkede han lavt, da han nok ikke rigtigt kunne forklare sig ud af den. Han lagde viskestykket fra sig og kiggede hen mod hende med et kort lidt halvhjertet smil. Hun gjorde et eller andet ved ham, som han ikke helt kunne sætte finger på. Faktisk havde han været ved at give sin allerbedste ven en flad udenfor, da han ikke ville lade dem være alene. ''Så næste torsdag.. Der tør du vel heller ikke stole på at jeg kan overholde en aftale?''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Jul 07, 2013 8:16 pm
Hazel
Hun brummede svagt, da han forklaret at han virkelig havde været fuld. "Virkelig?" Mumlede hun bare, dog kunne hun ikke lade med at grine. Hun trak svagt på skulderne, "Der er forskel på en festival og hverdag" Sagde hun med et lille smil. Meningen var, at man skulle drikke og have det sjovt på en festival. Hun havde dog på fornemmelsen også drak meget i hverdagene, men nok ikke så meget som til en festival. "Du må jo bare bevise det modsatte" Sagde hun, hun skulle alligevel bare være hjemme den torsdag, så hvis han ikke dukket op, var der ingen skade sket.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Jul 07, 2013 10:24 pm
Nick Han smilede lidt af hende, da han vist alligevel fik en chance for at bevise at man godt kunne stole på ham. ''Jeg skriver det ind i min kalender når jeg kommer hjem.. Jeg lover at jeg ikke glemmer den aftale'' smilede han skævt, og begyndte at pusle lidt om viskestykket tavst. Der var stadigvæk en lidt akavet stemning i mellem dem, som han ikke vidste hvordan han skulle bryde. ''Desuden så.. Hende Brittany der, hun betyder ikke noget'' mumlede han. Men det var nok heller ikke det rigtige at sige xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Jul 07, 2013 11:29 pm
Hazel
Hun vidste ikke, om hun var for venlig af sig, men det var gået helt op for hende, at der nok aldrig skulle blive noget mellem dem, uanset hvor sød han så end var. "Det at hun ikke betyder noget, gør det ikke just bedre. Så har du i stedet for bare brændt mig af til en meningsløs tøs" Mumlede hun og holdt blikket væk fra ham. Han fik godt nok en chance til og sådan, men han skulle dog ikke tro, at alt var iorden imellem dem igen. Det undret hende lidt, hvorfor det havde været så vigtigt for ham, at de skulle være alene. For hele deres samtale, kunne Jake sagtens have overhørt.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Jul 08, 2013 12:27 am
Nick: Han sad fortsat og puslede lidt om viskestykket, da han ikke helt vidste hvad han skulle sige. ''Tja..'' mumlede han og kiggede væk fra hende, mens han lidt usikkert begyndte at 'stampe' med sin ene fod ned i gulvet, inden han rejste sig fra stolen. ''Men ja.. Jeg er da glad for at vi stadigt har en aftale'' sagde han, selvom han næsten kunne regne sig frem til at selv det ville blive akavet. Kort tog han sig til sit hævede øje, som dog ikke gjorde så ondt mere. ''Hvordan ser det ud?''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Jul 08, 2013 3:47 am
Hazel
Hun skævede kort til hans øje og smilede let, da det så en lille smule bedre ud. "Det er ikke nær så hævet, men du skal beholde isen på lidt endnu" Sagde hun og holdt hans blik fast lidt, da hun ville være sikker på at han gjorde det, "Men du skal nok regne med et blåt øje". Hun tog sin mobil frem og skævede til ham, "Jeg skriver til Jake, han godt kan komme så" Sagde hun helt henkastet. Hun kunne ikke se, hvad han ville snakke om, så hvis nu hun "truet" lidt med Jakes ankomst, ville han måske få lidt lettere ved at snakke xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Jul 08, 2013 6:09 am
Hazel
Hun havde været vågnet tidligt og havde nu været nede ved boderne, for at hente noget morgenmad til hende og Electra. De havde ikke set så meget til hinanden på festivalen, og hun følte at hun burde takke Electra på en ordentligt måde. Hun var nu kommet tilbage til deres vogn og gik forsigtigt ind, da Electra stadig lå og sov. Så stille som muligt, begyndte hun at dække op. "Det var dog fandes" Mumlede hun stille, da sådan nogle tallerkner og bestik larmet frygteligt når man tog det.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Jul 08, 2013 6:12 am
Electra Hun havde ligget vågen i noget tid, men havde blot ladet som om hun sov. Faktisk var hun ret forvirret over det hele med Charlie, Hazel og ja det hele var lidt rodet. Og nu var hun ovenikøbet død nervøs for i aften. Forsigtigt satte hun sig op i sengen i et minuts tid, inden hun tog sig sammen og tog sin silkemorgenkåbe over sig og gik ud i køkkenet. ''Ej..'' smilede hun skævt, da der var morgenmad. ''Ej hvor det lækkert at vågne op til altså'' smilede hun og satte sig forsigtigt ned ved en stol. ''Du var væk da jeg kom hjem igår?'' sagde hun, da hun vist var faldet i søvn før Hazel overhovedet var nået at komme hjem.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Jul 08, 2013 6:18 am
Hazel
Hun smilede svagt, da Electra blev ret glad for, at der var morgenmad. "Jeg har ikke fået et ordentligt måltid i flere dage nu" Sagde hun og gættet det samme ville gælde for Electra, da det altid var noget skodmad, der var på festivaler. Hun satte sig overfor Electra og så på hende med et lille smil. "Jeg snakket med Nick det meste af aftenen i går" Indrømmede hun, da hun aldrig holdt noget hemmeligt overfor Electra. "Hva' med dig og..Charlie?" spurgte hun drillende. Hun tog et rundstykke, som hun skar over med en kniv.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Jul 08, 2013 6:25 am
Electra Hun bed sig lidt i læben, da hun sagde at hun havde brugt aftenen med Nick. Det var hun ikke just glad for, men Hazel var jo et voksen menneske, så hun skulle selvfølgelig ikke bestemme over hende. ''Opførte han sig ordentligt?'' spurgte hun, selvom hun ikke regnede med det. Nick var altid dårligt nyt og hun håbede lidt, at de ikke ville snakke sammen i fremtiden for Hazels eget bedste. Dog kom hun helt på andre tanker, da hun nævnte Charlie og hun ville lige gøre hende lidt paf for at drille hende xD ''Ja, jeg suttede hans kugler igår'' sagde hun, mens hun ellers bare gik igang med at skære et rundstykke som om at det var helt naturligt.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Jul 08, 2013 6:31 am
Hazel
Hun brummede svagt. "Altså.." Begyndte hun og vidste ikke hvordan hun skulle forklarer det med Nick. "Jeg fandt ham sammen med en eller anden dulle Britney..og senere på aftenen, var han oppe at slås med Britney's kæreste, så han render rundt med et blå øje nu" Mumlede hun stille, dog vendte hun hurtigt sit blik mod Electra og begyndte at grine. "Jamen godmorgen til dig os" Mumlede hun bare drillende, da det var et lidt kontant emne, at starten dagen med. "Var det godt så?" Mumlede hun, da hun ikke regnet med, at Electra var stoppet der xD
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Jul 08, 2013 6:46 am
Electra Hun rystede lidt på hovedet, da Nick var som han var. Selvfølgelig havde han været ude i ballade og selvfølgelig var Hazel blevet indblandet igen. I et kort øjeblik overvejede hun at opsøge Nick og fortælle ham at han skulle blive væk, men omvendt var hun også bange for at han ville konfrontere hende omkring Charlie. ''Jeg håber at du ved hvad du gør'' sagde hun stille, mens hun tog en bid af sin smurte rundstykke. ''Det var udemærket'' mumlede hun lettere behersket, men hun syntes næsten det ville være synd bare at beskrive det som det. ''Jeg har aldrig fået så god en orgasme'' sluttede hun så og begyndte at grine lidt, da hun vist var lidt direkte xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Jul 08, 2013 6:57 am
Hazel
Hun brummede svagt, da hun ikke rigtig havde kontrol over det med Nick. "Vi skal ses på torsdag" Mumlede hun stille og bed sig i læben, hun kunne egentlig godt se, at det var ret dumt, men hun havde også svært ved at sige nej. "Jeg mødte også Nick vens Jake i går" Skyndte hun sig at sige, for at snakke om noget andet. "Han har vel også en del erfaring, helt ung er han jo ikke" Sagde hun og kunne ikke lade være med at grine, da sådan noget var typisk Electra. "Det var vel også en passende afslutning på jeres forhold"
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Jul 08, 2013 7:04 am
Electra Hun skulle til at sige at hun var frygtelig dum at invitere ham sådan ind i hendes liv, men alligevel lod hun være. Hun ville ikke ødelægge den gode stemning ved bordet. ''Jake? Han er flink.. Jeg har kun mødt ham et par gange..'' smilede hun skævt, mens hun bed sig lidt i læben, da hun sagde 'afslutning'. Der gik det op for hende, at det som hun selv havde gang i var mindst ligeså dumt. ''Øhm.. ja'' sagde hun med et skævt smil, da hun ikke turde at fortælle at de måske ville ses efter dette os. ''Synes du så at Nick eller Jake er lækrest?'' spurgte hun så, bare for at snakke om noget helt andet xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Jul 08, 2013 7:10 am
Hazel
Hun skævede kort til hende, da hun godt kunne fornemme at hun havde mere for Charlie, end hun lige fortalte. Hun vidste dog godt, at Electra sjældent ville indrømme, at hun havde følelser overfor en fyr, men personligt ville hun selv heller ikke indrømme noget med Nick. "Hmm, jeg synes faktisk de begge er ret lækre. Jake virker dog mest..rolig" Sagde hun med et lille smil. Hun var nok lidt faldet for, den forskellighed der var mellem hende og Nick, men det var hun også allerede småtræt af igen xD
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Jul 08, 2013 7:16 am
Electra Hun nikkede lidt, da Jake var ret atypisk resten af bandet. Brad var ret vild, Nick var og de to andre hun ikke husede navnene på. Men Jake han mindede et eller andet sted om Hazel. ''Men Nick er lækrest'' prøvede hun at gætte svaret på, selvom hun ikke vidste det xD Hun færdiggjorde sit rundstykke og rakte ud efter en ny, som hun skar over. ''Harry kommer hjem i næste uge'' sagde hun, mens hun gik igang med at smøre og kiggede helt 'nøje' på den, da hun næsten var nervøs for at komme til at smile lidt for meget, hvis hun kiggede på Hazel.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Jul 08, 2013 7:28 am
Hazel
Hun brummede svagt, da hun ikke rigtigt kunne vurdere hvem der var den lækreste. "Nick er den mest charmerende..eller indtil videre" Sagde hun med et lille smil, da hun jo endnu ikke kendte Jake så godt, og derfor ikke kunne sige hvor charmererende han var. "Skal vi komme i god til i aften, så vi får en god plads når Charlie spiller" Mumled e hun drillende, da hun alligevel lige skulle prikke lidt til Electra. Nu havde de sgu også snakket længe om Nick, så hvis Electra ikke brød sig om Nick, så var hun altså lige sammen med hans far og pæren faldt ikke langt fra stammen xD
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Jul 08, 2013 7:35 am
Electra Hun kunne ikke rigtigt se det charmerende ved Nick. I hendes hoved var Hazel alt for god til ham. ''Jeg tror vi får vip-pladser i aften'' smilede hun skævt, mens hun færdiggjorde halvdelen af rundstykket og lagde det ned på tallerkenen. Hun kunne desværre ikke mere, men det havde nok også noget at gøre med at hun var ret nervøs for koncerten. Dog faldt hendes tanker lidt tilbage til Harry. De havde næsten snakket sammen hver dag på computeren siden han rejste. Og selvom der var gået et år, så var han stadigt hendes ældste og bedste mandlige ven. ''Ih jeg er nervøs''
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.