VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Mychell

Mychell

Antal indlæg : 1565

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Jul 12, 2013 3:04 am

Nick
Han bed sig lidt i læben, da hun ikke rigtigt stolede på ham og det forstod han også godt, for det han havde budt hende på festivalen havde ikke gjort at han skulle fortjene hendes tillid. ''Ærlig talt..Så.. Nej'' sagde han ærligt, da piger virkeligt var hans svage punkt og det ville være svært for ham at skulle holde sig til en pige. Desuden var han mere fascineret af Hazel end han var forelsket. Faktisk havde han aldrig rigtigt været forelsket, men hvis man var jaloux over at hun så en anden, betød det så ikke at det var mere end en fascination? ''Jeg ville nok ikke være den mest pålidelige kæreste i verden'' indrømmede han.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Jul 12, 2013 3:31 am

Hazel

Hun brummede svagt, da det egentlig ikke var det som hun ønskede at høre, men det var det svar, som hun havde været forberedt på. Det var underligt, at hun følte sådan overfor Nick, men hun ville heller ikke vise ham den svaghed. "Vi ville bare sårer hinanden, hvis vi begyndte på noget og ende ud i et kæmpe skænderi, så det bedre vi bare er venner" Sagde hun med et lille smil, selvom det gav et lille stik i hende. Men på denne måde ville de fortsat kunne ses, uden at der ville været akavet følelser mellem dem.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Jul 12, 2013 3:35 am

Nick
Han bed sig en smule i læben, da hun gjorde det klart at det var bedre at være venner. Men måske havde hun også ret? Alligevel var han ikke tilfreds med den beslutning, for han vidste at så ville Jake gå all-in på hende, hvis han selv trak sig fra ''kampen''. ''Og som den gode ven du er, må jeg så gerne crashe på din sofa i aften? Jeg orker ikke at tage hjem så.. sent'' sagde han og smilede, mens han prøvede at se charmerende ud, da han virkeligt ikke orkede at skulle tage hjem i en taxa xD ''Bare til imorgen? Så er du en skattebasse?''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Jul 12, 2013 4:13 am

Hazel

Hun brummede svagt og så strengt på ham, "For et kram så lad gå" Mumlede hun drillende og rakte sine arme frem mod ham. Hvis de blot skulle holde det på venneplan, måtte hun sørge for at få så meget uskyldig nær kontakt ud af ham som muligt. Hvergang han kom tæt på hende, sprang hendes hjerte et slag over, men hun blev ved med at gentage for sig selv, at hun ikke havde følelser for ham. Det kunne hun ikke have! Hun havde det fint med, at han ville overnatte. Dog var hun ikke typen der sov specielt længe, så han måtte selv om, at han blev vækket tidligt den næste morgen xd
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Jul 12, 2013 4:53 am

Nick
Han kunne ikke lade være med at smile lidt af hende, da hun forlangte et kram. ''Det har jeg altid at give af'' smilede han, mens han forsigtigt lagde sine arme omkring hende og trak hende tættere til sig. Egentligt krammede han hende nok længere end hvad normalt var, men han syntes at det var rart at stå så tæt ved hende. Han vidste godt, at det ville blive svært for ham at holde det på en plan uden følelser, men han var nødt til at prøve. Både for Hazels skyld og Jakes skyld. Han ville ikke miste Jake i sit liv på nogen måde, men samtidigt ville han gerne lære Hazel at kende også. Efter lidt tid slap han taget om hende og bakkede et skridt bagud. ''Jeg må vel ikke nappe et bad så?''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Jul 12, 2013 6:10 am

Hazel

Hun smilede let, da hun fik et kram af ham og lukkede kort sine øjne. "Om du må tage et bad?" Gentog hun og kunne ikke lade være med at grine, "Det må du gerne, men jeg har ikke rigtigt noget tøj, som du kan bruge efter udover en natkjole" Mumlede hun og kunne ikke lade være med at grine, da hun lige kunne forstille sig Nick gå rundt i en natkjole xD "Jeg venter her, bare skynd dig" Sagde hun, da hun var ret træt og sikkert ville være faldet i søvn, hvis han var for længe i bad.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Jul 12, 2013 6:25 am

Nick
Han begyndte at grine lidt ved tanken om den natkjole der. Hvis den var lidt bred, kunne han sikkert godt komme ned i den, for han var jo en ret spinkel fyr. ''Giv mig den'' sagde han så og begyndte at grine lidt, da han sgu aldrig havde set sig selv i kjole xD ''Seriøst, jeg er nødt til at se hvor lækker jeg vil være i sådan en'' smilede han drillende, inden han helt hjemmevant bare gik ud på badeværelset, hvor han med døren på klem begyndte at tage sit tøj af, som han bare smed på gulvet. Han ville jo samle op efter ''Bare kom ud med den når jeg bader. Og ikke noget med at tage et sneak peek'' sagde hen 'bestemt', inden han gik ud i bruseren, trak forhænget for og startede bruseren.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Jul 12, 2013 6:40 am

Hazel

Hun bed sig svagt i læben, da hun åbenbart skulle ud til ham, mens han stod i badet. Hun ville godt nok ikke kunne se noget men hun var ikke vant til at have fyre på besøg og slet ikke, at de gik i bad for åben dør. Hun fandt natkjolen frem, et tørt håndklæde og en tandbørste. Hurtigt gik hun ud på badeværelset og lagde hans tøj på vasken, "Jeg ligger det bare her" Mumlede hun og var allerede på vej ud af døren igen. Havde hun haft mere mod, havde hun taget si tøj af og gået ind i badet sammen med ham, men sådan noget turde hun slet ikke.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Jul 12, 2013 6:52 am

Nick
Han ville ønske at han havde kunnet se hendes ansigt, da hun enten ville være blevet en smule fornærmet eller helt vildt nysgerrig xD Han fik hurtigt badet og tog et håndklæde og fik sig tørret. Derefter gik han hen og tog sine boxers på, mens han samlede resten pænt, da han ikke ville rode - Han vidste jo allerede hvordan Hazel havde det med sådan noget. Da han endeligt fik taget natkjolen på, kiggede han sig i spejlet og kunne ikke lade være med at grine, da den gik ham til knæene. ''Yoohoo?'' sagde han og havde svært med at holde masken, da han gik ud i stuen iført kjolen xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Jul 12, 2013 7:10 am

Hazel

Hun blev helt tavs, da han faktisk kom gående ind i stuen med hendes natkjole på. Hun havde lidt regnet med, at han bare havde sagt det i sjov, også bare havde taget sit tøj på. Hun begyndte at grine, da det ikke ligefrem var hverdag, at man så en fyr i en kjole. "Neeej" Sagde hun og klappet sine hænder sammen, inden hun begyndte at skraldgrine. Det gjorde det endnu sjovere, at han havde bare ben under. "Jeg..finder lige et tæppe du kan have over dig i nat" Prøvede hun at sige, mens hun grinede og gik ind i sit soveværelse, hvor hun fandt et lagen, hovedpude og et vat tæppe, som hun gik ind til ham med. "Jeg vågner altså tidligt?" Mumlede hun og prøvede at holde masken.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Jul 12, 2013 7:14 am

Nick
Hvis det ikke havde været fordi at han var fuld, så havde han nok aldrig kommet på den idé om at hoppe i en natkjole. Men ligenu syntes han at det var ret sjovt xD Da hun kom tilbage med hans ting til i nat, begyndte han bare at gå catwalk op af hendes stuegulv, mens han selv begyndte at grine ret voldsomt, da man jo slet ikke kunne tage sig seriøst i sådan et outfit. ''NU er jeg Carrie'' slog han fast, da det ikke kunne blive mere bøsset og tøset end det var ligenu. Han stoppede dog sin lille catwalk for enden af hendes sofa, da hun sagde at hun vågnede tidligt. ''Mhm.. Jeg vågner sent'' sagde han bare xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Jul 12, 2013 7:23 am

Hazel

Hun kunne ikke lade være med at grine af ham, da han sagde at han lignet Carrie nu. "Narh, Carrie ville altså have barberet sine ben, inden hun var hoppet i sådan en kjole" Mumlede hun drillende. Nick blev ved med at overraske hende og man vidste virkelig aldrig hvor man havde ham henne. Hun havde lidt svært ved at tude, om det kun var alkohol han var påvirket af, men han lignet alligevel ikke en som var påvirket af stoffer. "Nu må vi se" Sagde hun og trak bare på skulderne, da hun havde tænkt sig at vække ham, hvis han bare lå og dovent den på hende sofa. "Og hvis du snorker, så..dræber jeg dig" Mumlede hun, da det var virkelig var lydt i hendes lejlighed.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Jul 12, 2013 7:29 am

Nick:
Han kiggede ned på sine ben, som var ret behårede, da man ikke lige kunne beskylde ham for at barbere sine ben. Det var kun hans ansigt og mere personlige steder der lige fik med skraberen xD Han lagde sig ned i sofaen og rykkede lidt ubekvemt på sig ''Eih, min kjole kravler jo op'' sagde han, da man lige kunne se hans boxers titte ud. Han trak tæppet over sig og kiggede op på Hazel ''Jeg elsker piger i korte kjoler, men jeg har da lige fundet ud af at det er besværligt ikke at vise hele røven mens man går på gaden'' mumlede han, da det ikke var det mest behagelige tøj han havde haft på. ''Snorke? Det kan jeg ikke love at jeg ikke gør''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Jul 12, 2013 7:40 am

Hazel

Hun rynkede svagt på næsen, da han måske heller ikke havde den mest elegante gang og kjolen sad ret tæt ind til hans krop, så den var mere tilbøjelig til at krybe op. "Det er værre når du skal sidde ned, det kan være svært at huske at man skal sidde med samlet ben" Sagde hun og begyndte at grine, netop af den grund, gik hun ikke i korte kjoler. Men det var rigtigt tit, at man så en kendt sidde og flashe sine trusser i en alt for kort kjole. "Du får en pude i hovedet hvis du snorker" Sagde hun bare og gik hen og satte sig i fodenden på sofaen hvor han lå. "Eller tager jeg et billede af dig når du sover og ligger på facebook" Sagde hun truende, selvom hun aldrig kunne finde på sådan noget.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Jul 12, 2013 7:48 am

Nick
Han kunne jo ikke gøre for hvis han snorkede og når han var fuld, så sov han altid meget dybt xD ''Ej det kan du ikke nænne'' sagde han og strakte sig en smule ud i sofaen, da han nu lå ret godt. Faktisk var han ret tilfreds med at få lov til at sove hos hende, også selvom det bare var på hendes sofa - Hvis han havde sagt sengen, så var hun sgu nok gået lige i brædderne. ''Det første jeg gør imorgen er at gå ud og købe en minimal kjole til dig. Jeg vil gerne se dine trusser'' svarede han og kunne ikke lade være med at grine lidt, selvom han var så træt at hans øjne begyndte at lukke i.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Jul 12, 2013 8:32 am

Hazel

Hun brummede svagt og rystede på hovedet, "Du har ret" Sagde hun bare, da hun ikke kunne nænne at hænge ham ud på den måde. Hun kunne sagtens lave sjov med ham, men der ville hurtig opstå rygter omkring at Charlie søn gik rundt i dametøj. Han brummede svagt, da han sagde at han gerne ville se hendes trusser, "You wish" Mumlede hun bare drillende, da han nok aldrig ville få chancen for at se hendes trusser, da hun virkelig var blufærdig med sådan noget ting. "Mmh, jeg os træt" Mumlede hun, da hun kunne se han havde svært ved at holde sig vågen.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Jul 12, 2013 8:45 am

Nick
Han kunne ikke lade være med at smile lidt af hende, da han såklart ønskede at se hendes trusser. Hvilken fyr ville ikke det? ''Mmh, især hvis det er en g-streng, rawr'' svarede han med et drillende blik, mens han lagde sig om på siden. ''Lad os sove.. Bare væk mig når du står op'' mumlede han, da det alligevel var en smule uhøfligt bare at sove videre om morgenen, selvom han godt kunne være kold i røven nok til at gøre det. Men han ville jo også vise sig fra sin bedste side over for Hazel. Han lukkede øjnene i og begyndte at trække vejret tungere og tungere.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Jul 12, 2013 9:01 am

Hazel

Han gav ham et dask ved hans ben, da han sagde at han gerne ville se hende i g-streng. "Hvor du dog sjov, var?" Mumlede hun bare dumt og rejste sig op, da han begyndte at trække vejret tungere og tungere. Hun gik ud på badeværelset og børstet sine tænder. Hun gik derefter ind på sit soveværelse, lukkede døren og skyndte sig at tage sit nattøj på, inden hun lagde sig op i sin seng. "Godnat Nick" mumlede hun, selvom han nok allerede sov. Hun lagde sig i sin seng og sukkede let, da det havde været en lidt speciel aften.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Jul 12, 2013 9:10 am

Nick
Han vågnede ret tidligt den næste morgen, da det alligevel aldrig var rart at sove på en sofa. Derfor havde han også en smule ondt i ryggen, men han ville selvfølgelig ikke brokke sig over, da det havde været pænt af hende at lade ham sove rusen ud der. Forsigtigt satte han sig op og kiggede lidt ned af sig, da han stadigt sad i kjole xD ''Ej..'' mumlede han, inden han forsigtigt trak den af og foldede den pænt sammen på bordet. Derefter gik han hen til hendes tv og tog fjernbetjeningen og sate sig tilbage på sofaen, hvor han trak tæppet over sig og cruisede rundt på nogle kanaler, dog uden lyd, da han ikke ville vække hende.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Jul 12, 2013 9:44 am

Hazel

Hun vågnet cirka 10min efter og brummede svagt, da solen stod lige ind i hendes hoved. Hun rejste sig op og børstede sit hår, da det ellers ville ligne en høstak. Efterfølgende fandt hun noget tøj frem og bandt en badekåbe, så hun ikke helt var helt bar. Hun gik ind i stuen og smilede let, da hun så Nick var oppe. "Jeg tager lige et hurtigt bad, så jeg klar. Der er forsne rundstykker i fryseren, hvis du sulten kan du smide dem i ovnen, så de cirka klar, når jeg har været imorgen" Sagde hun med et lille smil, inden hun bare gik ud på badeværelset og låste døren.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Jul 12, 2013 9:53 am

Nick
Han kiggede en smule søvndrukkent på hende, da hun bad ham om at lave morgenmad. ''Fino'' mumlede han, selvom han var ret træt. Men igen, han måtte hele tiden tænke på at vise sig fra sin bedst side xD Dog orkede han ikke at tage tøj på udover de boxers han i forvejen havde på. Han rejste sig en smule dovent op, mens han gik ud i køkkenet hvor han efter lidt tids søgen fandt de frosne rundstykker. Han tændte for varmen på ovnen og begyndte at vendte på at den blev varm. ''Hazel, det her er et kvindejob'' råbte han ud til hende.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Jul 12, 2013 10:11 am

Hazel

Hun tog et hurtigt bad, da hun godt ville hurtigt ind til Nick igen. "Du behøves ikke, så bliver der bare ikke noget mad" Råbte hun drillende tilbage. Egentlig var det lidt uhøfligt, bare at sætte ham til at lave mad, men på den anden side skulle hun jo nok dække bord og sådan, så et par rundstykker ind i en ovn, burde han vel kunne finde ud af. Hun fik lidt tørret sit hår nogenlunde og kom i tøjet, inden hun gik ud til ham. "Wow, du lever endnu?" Mumlede hun drillende xD Inden hun åbnet sit køleskab og begyndte at finde smør, ost osv frem xD
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Jul 12, 2013 10:16 am

Nick
Han var igang med at putte rundstykkerne ind i ovnen, da hun kom gående ud i køkkenet. ''Du minder mig om min mor'' sagde han med et grin, inden han dog hurtigt trak smilet sammen, da han kom til at tænke på hans mor. Han havde jo slet ikke set hende i fire år eller hørt noget fra hende overhovedet. ''Øhm, de er er i'' sagde han en smule tamt, inden han gik ind i stuen og satte sig ved tvet igen, da der jo lige ville gå nogle minutter før de var klar. Han vidste ikke hvorfor, men stadigt den dag kunne tanken om hans mor gør ham både vred og ked af det.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Jul 12, 2013 10:42 am

Hazel

Hun vidste godt, at Nick mor ikke var til stede mere, hun levet men hun var bare væk. Hun fik dækket bord og tænkte, at han nok lige have behov for at sidde lidt, inden hun gik ind til ham. "Din mor er rejst, ikke?" Mumlede hun stille og gik hen og satte sig ved hans side. Forsigtigt tog hun hans hånd og bed sig kort i læben, da hun blev lidt usikker. Men når hun var ked af det, havde hun det altid bedst med, at have nærkontakt med folk. "Du behøves ikke svarer, hvis det er" Mumlede hun, da hun heller ikke ville snage.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Jul 12, 2013 10:47 am

Nick
Han bed sig lidt i læben, da hun kom hen og satte sig ved hans sidde og tog hånden. Hurtigere end lynet fjernede han den fra hendes, ikke fordi at han ville være uhøflig, men fordi at et bare stak i ham at tale om hans mor. Og medlidenhed var det sidste han ville have. ''Jo'' svarede han og kiggede hen mod tv'et som stadigt kørte. ''Men det er efterhånden lang tid siden.. Såeh'' sagde han stille, da han alligevel syntes at det var uhøfligt ikke at svare, men han orkede ikke rigtigt at tale om det. Selv med hans far havde han det svært med at snakke om det.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitime

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 13 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick & Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: