Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 26, 2013 7:45 am
Hazel
Hun smilede let, da han kyssede hende ved panden. "Det fint nok, jeg pakker lige noget tøj imens så" Sagde hun, blidt kyssede hun ham på munden, inden hun gik ind og fandt en lille taske, som hun pakket det værste tøj ned i samt sine toiletting, make-up og lige det mest vigtige. Hun havde lidt på fornemmelsen, at Charlie boede i et virkelig stort hus og hun glædet sig helt. "Og nu du sikker på, at du kan holde mig ud i flere dage?" Mumlede hun drillende. Hun fik hurtigt sine ting pakket og gik lidt rundt og tjekket, at tingene i lejligheden var som de skulle være, da det ville stå tomt i nogle dage.
Mychell
Antal indlæg : 1565 Join date : 02/04/12
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 26, 2013 7:58 am
Nick Han skævede kort ned på sin telefon, da hans far skrev at han ville være der om en halv times tid. ''Jeg vil 100 gange hellere have at du bor med mig lidt i stedet for du er her alene..'' brummede han, da han kendte sig selv nok til at vide, at han ville være på vagt ved sin telefon 24/7 hvis han ikke lige var i nærheden af hende. ''Min far er her om 30 minutter'' brummede han, inden han kort lige skrev en løgnhistorie om at hun skulle håndværkere i nogle dage efter en vandskade, da han ikke syntes at Charlie skulle vide det med hendes eks. ''Og hvis han spørger, så har du håndværkere på besøg, fordi din overbos akvarium sprang'' mumlede han helt tilfældigt, mens han sendte beskeden videre.
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 26, 2013 8:03 am
Hazel
Hun kunne ikke lade være med at grine, da han åbenbart havde skrevet en anden historie til Charlie. Et eller andet sted, var det helt rart og have en som passet lidt på sig og dækket over ens hemmeligheder. "Sikke kreativ du er" Mumlede hun drillende. Hun havde det meget bedre nu, hvor hun vidste at hun ville være i sikkerhed de næste par dage. "Er du tørstig?" Mumlede hun stille, da hun kunne forstille sig, at han havde haft travlt med at komme over til hende og derfor nok var blevet ret tørstig. Hun tog sedlen med Lee nummer og gik ud i sit køkken, for at smide den ud, da hun ikke ønskede at se ham mere.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 26, 2013 8:07 am
Nick Han rystede på hovedet, da han ikke var specielt tørstig. Faktisk glædede han sig helt til at være alene med Hazel i nogle dage og der var ret mange ting de kunne lave, hvis hun ikke selv skulle noget. Han fik desuden også lige sendt en sms til Brad, om at han ikke kom til bandmøde her til aften, da der var opstået en krise. Han puttede telefonen tilbage i lommen, inden han undrende kiggede hen på hendes knyttede hun, hvor det lignede at hun havde noget papir. ''Hvad er det du har i hånden?'' spurgte han undrende og begyndte at gå hen mod hende.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 26, 2013 8:15 am
Hazel
Hun så kort ned på sin hånd og trak blot på sine skuldre, "Lee der lagde sit telefonnummer og adresse" Mumlede hun og prøvede at lyde henkastet. Et eller andet sted havde hun haft behov for at smide det ud, da det lidt var som om, at hun smed hendes og Lee forhold ud med det papir også. Hun gik ud i sit køkken og tog en cola til sig selv, da hun var en smule tørstig selv, inden hun smed papiret ud i skraldespanden. Hun smilede let, da hun ikke behøvet at tænke mere på Lee, hvilket hun havde gjort hverdag det sidste år.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 26, 2013 8:22 am
Nick Han ville ønske, at han havde været en flue på væggen under deres samtale. Selvom det måske var oppe i hans hoved kun, så virkede det stadigt som om, at der var noget som ikke helt stemte. ''Hazel'' sagde han og kiggede kort tøvende på hende, inden han fulgte med hende ud i køkkenet. ''Du skal svare mig helt.. Ærligt på det her. Jeg ved godt, at det måske er underligt, men jeg er nødt til at vide det'' sagde han stille og kiggede hen mod hendes øjne med et svagt suk. Man havde jo før hørt, at selvom et forhold havde været ret så turbulent, så var følelserne der stadigt. ''Du har ikke noget.. For ham, vel? Altså ikke at jeg tror det.. Men jeg er bare nødt til at være sikker.. Før jeg kan hjælpe dig ordentligt..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 26, 2013 8:28 am
Hazel
Hun så helt stivnet på ham, inden hun fuldstændig knækket sammen. Hun vidste godt, at det ikke havde været hans mening at ramme hende eller rippe op i noget, men tingene havde været så forvirrende. Først det med Jake og derefter Lee. Hun ubevidst trak hun sig et skridt tilbage, da hun virkelig følte sig naiv. "Jeg..jeg holder jo forhelvede stadigvæk af ham" Sagde hun stille og tørret sine øjne. "Jeg vil aldrig se ham igen og jeg ønsket ikke at se ham i dag, men vi har så mange minder sammen og..han var min første rigtige kæreste og..jeg er så dum" Nærmest hulkede hun, da hendes følelser var kommet helt bag på hende.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 26, 2013 8:37 am
Nick Selvom han nok ikke burde, så kunne han ikke lade være med at føle sig lidt irriteret over hendes svar. Og slet ikke når hun stod der og græd helt forvirret. Han blev stående på sin plads, da hun jo var trådt nogle skridt væk fra ham, da hun nok ikke ville have at han nærmede sig hende. ''Det.. Er okay.. Man kan jo ikke bare slette.. Sin fortid og jeg er sikker på at I har haft nogle gode stunder sammen'' sagde han stille og prøvede at forstå det, selvom han måtte indrømme at det irriterede ham ret meget og han måske ikke helt 'forstod' det så godt som han udgav sig for ligenu. ''Hazel.. Kom her'' sagde han stille, da han ikke ville gå over til hende, hvis hun nu ville blive sur.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 26, 2013 8:45 am
Hazel
Hun følte sig virkelig sølle og forstod slet ikke, hvordan hun stadigvæk kunne føle noget for en fyr som ham. Hun gik frem og gik ind i Nicks favn, da han sagde at hun skulle komme hen til ham. "Det er ikke som sådan følelser, men mere..det han fik mig til at føle" Mumlede hun stille, da det nok var lidt svært at forstå. Men i starten havde han virkelig fået hende til at føle sig speciel. En piges første kæreste havde også en helt speciel betydning. Hun havde virkelig brug for nogle dage, hvor hun ikke behøvet at tænke på noget. Nick fik hende til at føle sig ligeså speciel og han ville kunne få hende til at glemme Lee og komme videre.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 26, 2013 8:52 am
Nick Han var ikke helt sikker på, om han forstod hende helt. Men var han var nødt til at prøve for hendes skyld. Hvis han havde været udsat for nogle dårlige ting på grund af én person, så var han ret sikker på, at han ikke ville savne den person særligt meget. Han knugede hende ind til sig og gav hende forsigtigt et kys ved hårgrænsen, inden han svagt sukkede ud. Han vidste at hans far ville være der snart og hvis han så, at hun stod og græd, så kunne han måske godt tænke sig til at det nok ikke var håndværkerne, som fik hende til at græde. ''Jeg tror min far er der om lidt..'' sagde han stille, men slap alligevel ikke taget omkring hende.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 26, 2013 8:58 am
Hazel
Hun lukkede sine øjne sammen og mærkede hvordan hun blev helt "høj" af at stå ind til ham på den måde. Hun tørret hurtigt de sidste tåre væk, inden hun vendte sit ansigt mod hans. "Heldigvis ved jeg den perfekte måde at glemme det dårlige på" Mumlede hun, inden hun lænede sig frem og ømt startede et kys op, som hun dog gjorde en smule heftigere. Efter lidt tid trak hun sig væk fra ham, "Se, nu har jeg det meget bedre" Mumlede hun og smilede let til ham, da hun havde behov for at vise ham, at det var ham som var vigtigt for hende nu. "Lad os gå ned så" Sagde hun og gik ud og begyndte at tage sine sko på.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 26, 2013 9:06 am
Nick Han gengældte heftigt hendes kys, mens han fortsat holdte hende indtil sig, da det var helt svært at give slip efter sådan et kys. ''..Det gjorde jeg også'' smilede han lidt, inden han kort skævede ned til sine fødder, hvor han fortsat havde sine sko på. Det håbede han nu bare, at hun ikke havde set xD Han gik hen og tog hendes tasker og kunne lige have det hele. Han begyndte at trække det ud af trappeopgangen. ''Du kan forresten selv vælge om du vil have et gæsteværelse eller om du vil sove hos mig'' brummede han, da han nu håbede på, at hun ville vælge det sidste, for han ville blive sindssyg af at vide, at hun var i hans hjem uden at kunne være ved hende.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 26, 2013 9:12 am
Hazel
Hun sukkede helt lettet og kunne ikke rigtigt lade være med at smile. Det havde virkelig været en lorte dag, men det at hun vidste, at hun ville have Nick for sig selv de næste par dage, kunne nemt redde det. Hun skulle ikke engang tænke over hans spørgsmål. Lige nu var hun nok virkelig sårbar, men hun ville virkelig føle sig tom, hvis hun ikke kunne ligge sammen med ham, når de nu var sammen. "Selvfølgelig vil jeg helst sove ved dig" Sagde hun og smilede let, da han tog hendes taske for hende. Hurtigt fik hun låst sin dør og gik med ham ned på vejen. "Tror du din far kan huske mig?"
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 26, 2013 9:16 am
Nick Han smilede tilfredst, da hun sagde at hun ville sove med ham. Måske var det lidt 'pinligt', at han stadigt boede hjemme. Eller det gjorde han heller ikke rigtigt jo, men alligevel brugte han mest tid hjemme hos sin far, fordi det alligevel var svært at forlade 'luksuslivet' for en almindelig lejlighed. Han bar taskerne udenfor og kiggede lidt rundt ved p-pladsen, da hans far ikke var der endnu, men han måtte vist være lige på trapperne. ''Mon ikke? Stoned tøs, som besvimede på hans festival.. Hvordan skulle han glemme det?'' spurgte han, inden han alligevel svagt bed sig i læben, da det nok ikke var noget at joke med, især når det var hans skyld at hun i det heletaget havde været 'stoned'.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 26, 2013 9:29 am
Hazel
Hun kunne ikke lade være med at grine af ham, da det efterhånden var så længe siden, at hun kunne begynde at se det sjove i det, selvom det havde været virkelig voldsomt. Men mon de havde haft det forhold som de havde nu, hvis det ikke havde været sket. "Jeg havde det godt nok dårligt der" Sagde hun med et skævt smil. Hun så lidt rundt på vejen og smilede let, da hun så en bil som holdt ind til hende. "Er det ham?" Spurgte hun, da hun ikke vidste hvilken bil som Charlie kørte ind. Det var lidt underligt, at hun nu skulle sidde i samme bil som Charlie igen. Både på grund af deres sidste møde, men det var også underligt at tænke på, at han havde været sammen med hendes bedste veninde.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 26, 2013 9:36 am
Nick Han nikkede let, da han genkendte bilen med det samme. ''Yup det' ham'' smilede han, inden han atter tog bedre fat i taskerne, nu da bilen var helt henne ved dem. Han bar dem hen til bagagerummet, som han fik åbnet og puttet alle taskerne op i. ''Lad os sætte os bag i'' brummede han og gik hen og satte sig. ''Hey..'' brummede han og nikkede kort til sin far, inden han forsigtigt rykkede nogle ting væk, da der var nogle magasiner og aviser der hvor Hazel skulle skide. ''Kan vi køre forbi McD's drive in? Vi har ikke fået mad nemlig..'' smilede han lidt, da der lå en tæt ved deres hus, da også rige mennesker havde deres junk-trip at tænke på xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 26, 2013 9:40 am
Hazel
Hun gik ind i bilen og fik hurtigt sin sele spændt. "Hej Charlie" Sagde hun med et lille smil og bed sig kort i læben, da det alligevel var lidt pinligt. Hun smilede dog let, da Nick spurgte om de ville kunne køre forbi mcD. "Uh, jeg er også virkelig sulten" Sagde hun. Hun havde slet ikke tænkt over, at hun ikke rigtigt havde fået noget at spise hele eftermiddagen, da tingene havde været for forvirrende. Der var heller ikke noget som mcD ovenpå sådan en lorte dag. Men dagen og dagene ville fra nu af blive bedre, hvor hun havde Nick hos sig.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 26, 2013 9:55 am
Nick ''Jeg giver'' sagde han med et skævt smil, inden han hurtigt stak sin hånd ned i lommen for lige at tjekke om han nu havde sit kort med. Han skævede lidt hen mod sin far, som alligevel nok behøvede en form for forklaring. ''Men tak fordi du hentede os.. Vandskaden skete ret pludseligt og hun kunne ikke tage hjem til.. Hende.. Der.. Electra, fordi hun er.. Ja, hvor er hun egentligt henne?'' brummede han, da Hazel ikke havde nævnt hende de sidste par dage. Han brød sig egentligt ikke om at snakke om hans fars sidespring lige foran ham, men det var bare for at 'brygge' på historien.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 26, 2013 10:15 am
Hazel
Hun nikkede bare godkende til den forklaring som Nick han kom med. "Hun er sammen med sin loverboy Harry ude at sejle" Mumlede hun og bed sig hårdt i læben, da det måske ikke var så smart at sige, når Charlie var der. Det var ikke så meget af hensyn til Charlie, men hun ville ikke gøre tingene besværlige for Electra. Kort skævede hun over til Nick og vendte ellers hurtigt sit blik ud af vinduet, da hun ikke vidste hvordan hun skulle redde den. Hun havde så tit drillet Electra med Harry førhen og det faldt hende efterhånden naturligt. "Meget slem vandskade" Sagde hun bare lidt tamt xD
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 26, 2013 10:21 am
Nick Han så en smule overrasket på hende, da han ikke var helt sikker på, om hans far stadigt så hende. Han kom dog pludseligt i tanke om, at hans far var 'væk' i weekenden og han kunne måske godt regne ud hvorfor. Kort sendte han et skarpt blik i hans retning, inden han dog alligevel 'ignorerede' Hazels ord. ''Jaeh det var lidt vildt..'' brummede han og kiggede hen mod Hazel. ''Dit tv er i hvertfald kaput'' mumlede han, da det pludselig gik lidt sport i at brygge videre på den løgnhistorie der xD Han kiggede kort ud af vinduet og kunne efterhånden genkende bygningerne, så de måtte snart være fremme. ''Ej hold nu kæft hvor er jeg sulten'' sukkede han, da noget mcD altid lå godt i maven.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 26, 2013 10:26 am
Hazel
Hun smilede let, da han sagde at hendes tv var gået i stykker. "Og mine planter og min lænestol" Sukkede hun opgivende, da det virkelig skulle lyde tragisk xD Hun håbede lidt, at Charlie overhørte det med Electra før. Men nu hvor han hygget sig med hende Simona, kunne Electra vel os have lov. Desuden var Electra og Harry blot venner. "Jeg skal have en sundace(day)" Sagde hun og kunne ikke lade være med at smile. Det var underligt, at dagen allerede var blevet så meget bedre. Hun sukkede helt lykkeligt og kiggede ud af vinduet.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 26, 2013 10:32 am
Nick Han smilede let, da de endeligt kørte ind ved McDs drive in. Heldigvis var der ikke ret meget kø, så de kom hurtigt til. Han fandt hurtigt sit kort frem, som han rakte hen til Charlie i førersædet, som efterhånden kendte hans kode. ''Jeg skal have en Big tasty menu, en cheeseburger..ooog.. nuggets on the side.. ooog.. en sundae'' brummede han, da det nok var lidt meget, men man skulle jo smage lidt af hvert xD ''Hvad skal du have?'' spurgte han henvendt til Hazel, da ekspedienten netop havde slået hans ting ind. Faktisk var han glad for at ham eksen var dukket op på en eller anden måde. Hvis ikke han havde gjort det, så havde han ikke fået lov til at være alene med Hazel.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 26, 2013 8:58 pm
Hazel
Hun kunne ikke lade være med at smile, da han skulle have alle de ting, "Jeg skal bare have en big tasty menu og en sundae" Sagde hun med et lille smil, da hun ikke kunne spise så meget som han kunne. Hun vidste ikke helt hvor mange piger Nick viste frem til daddy, men hun følte sig alligevel lidt speciel. Hun kiggede igen ud af vinduet og betragtede de folk som kom gående forbi. Det var altid sjovt og studere underlige typer. "Orv, og jeg skal have en milkshake med jordbær" Skyndte hun sig lige at tilføje, da ekspedienten spurgte hvilken drikkelse de skulle have.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Jul 27, 2013 12:55 am
Nick Han satte sig til rette igen, efter at de havde bestilt. Faktisk vidste han ikke helt, om hans far hoppede på det med vandskaden, men han havde jo ikke stillet spørgsmålstegn ved det. Dog var han sikker på, at han ikke ville bryde sig om at blive involveret i Hazels ekskærester, som desuden vist var lidt af en psykopat. Man vidste jo aldrig hvad han kunne finde på, hvis han fandt ud af hvor hun var. Efter lidt tid fik de alle poserne med mad og de begyndte at køre hjem igen. ''Så er vi der snart'' smilede han skævt og betragtede hende lidt. Husene omkring var ret store, men de boede alligevel lidt afsidiges for enden af vejen.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Jul 27, 2013 1:06 am
Hazel
Hun smilede let, da der virkelig duftet godt af mad i bilen. Det var også underligt, at de ikke bragte med ud, det ville virkelig blive en stor succes. Hun så på husene ved vejen og bed sig let i læben, da det virkelig var nogle store huse. Hun var vokset op i et almindelig kedeligt hus. Hun glædet sig også til at se hvor Nick var vokset op og især hans værelse. Hun så hen på Nick og smilede let, da det underligt at sidde her sammen med ham. Der var faktisk intet sted hun hellere ville være. Hun brummede let, da de kørte ind på en parkeringsplads. "Nu skal jeg tage maden" Sagde hun, da hun jo også havde sine tasker bag i bilen.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.