VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Mychell

Mychell

Antal indlæg : 1565

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 9:59 am

Jake
''Se hvad der står om bassisten'' smilede han stolt, da der stod at han havde været karismatisk og velspillende xD Han satte sig ned på sin plads igen og tog atter sit bestik frem og begyndte at spise. Selv var han også lidt ked af at Hazel ikke havde set dem spille. ''Selvfølgelig, men så skal du også være vores største fangirl og smide din BH op på scenen'' svarede han med et drillende smil, da han nu bestemt ikke ville have noget i mod at gribe dem deroppe. ''Men mon ikke der snart kommer nogle på jeres koncert os? Jeg tror faktisk at der var flere til jeres.. Men I spillede jo os lige inden hovednavnet''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 10:10 am

Hazel

Hun var måske ikke lige den største fangirl type og hun ville føle det lidt mærkeligt, at stå og kaste med bh'er. "Så jeg skal være lidt ligesom Brad?" Mumlede hun og kunne ikke lade være med at grine, da han virkelig havde været frygtelig. Det var lidt uhyggeligt, så meget en person kunne ødelæggelse ens oplevelse. "Jeg tror de fleste til vores koncert, stod der for at få tiden til at gå" Sagde hun med et lille smil. Men til en festival, var det lidt ligemeget hvor mange der så det. Folk der var for at høre musik jo, så de nød nok et hvert band xD
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 10:16 am

Jake:
Han havde selv syntes at Hazel havde været god til den koncert, men han var måske også forblændet af en del andet end blot hendes musik. Forsigtigt lagde han bestikket fra sig, da han ikke havde mere - og egentligt heller ikke kunne mere, han ville gemme lidt til desserten os. ''Ej, jeg hørte ikke nogle sige noget dårligt.. Jeg tror I får en fin anmeldelse og hvis I ikke gør, så er det fordi at det er en pige der har skrevet den og er misundelig på dig'' grinede han, mens han betragtede hende lidt. Han kunne ikke rigtigt mindes at han havde været så interesseret i en pige siden dengang han var forlovet.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 10:32 am

Hazel

Hun smilede let, da hun havde været færdig med at spise i et lille stykke tid. Men hun havde helt fra lille af også været vant til at spise hurtigt, da hun havde en stor familie, så ville man have det bedste måtte man skynde sig, ellers var det væk xD Hun kunne dog ikke lade være med at grine, da han sagde at det måske ville være en kvindelig anmelder hvis de fik kritik. "misundelig på mig?" Sagde hun og rettede en smule på sit hår. "Hvis vi får samme anmelder som jer, må hun i hvert fald have en god smag"
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 10:38 am

Jake
''Ja, fordi at du så pisselækker ud deroppe og fik masser af opmærksomhed mens hun bare stod og skriblede og ingen kiggede på hende. Plus at din røv nok også var bedre end hendes'' sagde han, selvom han jo overhovedet ikke vidste hvem der havde anmeldt deres koncert xD Men uanset hvad så var han ihvertfald stolt på bandet og hans egne vegne at de havde fået så gode anmeldelser. Han sad stille lidt, da han lige ville slå mave inden de skulle have dessert. ''Hvis jeg nu siger noget, så må du love ikke at grine eller synes at jeg er dum.. Okay?'' startede han prøvende, mens han lagde hovedet på skrå.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 10:47 am

Hazel

Hun brummede svagt, "Electra er altså meget bedre på en scene end jeg er" Sagde hun med et lille smil, da hun slet ikke vidste, hvordan hun skulle komme igennem en koncert uden Electra. "Men tillykke med jeres og din gode anmedelse, skal i spille igen snart?" Spurgte hun, da ros måtte give en lidt blod på tanden, for at komme ud at spille igen. Hun så lidt undrende over på ham, da han sagde at han ville sige noget og hun ikke måtte grine. "Det kan jeg ikke love, men jeg skal prøve at lade være?" Mumlede hun og prøvede allerede nu at holde et grin inde.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 10:55 am

Jake
Han rystede lidt på hovedet da han var uenig i den udtale. ''Det synes jeg ikke..Jeg synes i hvertfald at du var den mest sexede'' smilede han skævt, inden han alligevel blev lidt stille, da han ikke var helt sikker på om det var det rigtige tidspunkt at sige det. Han havde forestillet sig at kunne være tættere på hende, men der stod jo et helt bord i mellem xD ''Hm..'' sagde han lidt dumt og tog sig selv i at kigge lidt for længe og koncentreret på den tomme tallerken foran sig. ''Jeg tror at jeg er ved.. At blive lidt .. interesseret i dig.. Jeg synes.. Virkelig at du er sød og nu lyder jeg bare som en eller anden skoledreng der lige har sendt et kærestebrev ud til sideveninden, men.. Ja.. Du.. Virker bare ret fantastisk..så..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 11:10 am

Hazel

Hun bed sig hårdt i læben, da han sagde lige ud, at han var ved at falde for hende. Hun mærkede, hvordan hun blev varm i kinderne og hun var sikker på, at hun var ild rød i hele knolden, da hun ikke var vant til at få sådan noget at vide hverdag. Forsigtigt rejste hun sig op og gik hen ved hans side, forsigtigt tog hun fat i hans hånd og trak ham blidt op af stå. "Mener du det?" Mumlede hun lidt dumt, da han jo nok ikke havde sagt det, hvis han ikke mente det. Hun trak vejret dybt, inden hun lænede sig frem mod ham, dog stoppede hun lige før deres læber mødtes, da modet pludselig snak i hende, da han sidst havde afvist hende.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 11:17 am

Jake
Han tog imod hendes hånd og fik sig rejst op, mens han kiggede hende i øjnene, for at vise at han havde ment hvert et ord han havde sagt. Forsigtigt lagde han sine hænder ved hendes hofter og trak hende en smule tættere til sig, mens han stadigt så hende i øjnene. Han lod en hånd tage fat ved hendes hage og bøjede hendes hoved en smule op. ''Hazel, jeg mener det virkeligt.. Du er en ret.. utrolig pige. Der er ikke mange piger jeg vil tage med hjem endda på den første date'' sagde han stille, inden han forsigtigt trykkede sine læber mod hendes, da han kunne mærke at hun tøvede en smule.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 11:29 am

Hazel

Hun sukkede helt lykkeligt, da han virkelig var sød. Hun var nok en usikker pige, fordi hun aldrig havde stolet på sig selv også at der stod en fyr, som synes hun var fantastisk. Hun lagde sine arme om hans nakke og trak ham tæt ind til sig, mens hun ømt gengældte hans kys. Hun følte det lidt underligt,men hun fik et sug ned i maven og begyndte at trække vejret en smule hurtigere. Forsigtigt lagde hun sin ene hånd ind under hans bluse og nyssede hans side.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 11:34 am

Jake
Han smilede svagt mod hendes læber, da hun gengældte. Det var virkeligt rart at endeligt at kunne kysse hende uden at have dårlig samvittighed - Og vigtigst af alt uden at blive afbrudt midt i det hele xD Han lod sine hænder køre op til siderne på hendes skulder og stod lidt i sin egen verden, da det var en helt særlig ting at kysse en speciel pige. Det var sjældent at man kunne finde den følelse og han havde lært, at hvis man først fandt den så skulle man holde godt fast i den. Han slap kysset en smule, men holdte hende stadigt til sig. ''Wow..'' sagde han stille og lænede sin pande mod hendes.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 11:42 am

Hazel

Hun mærkede hvordan, at hun stod og pustede en smule, da det kys helt havde taget pusten fra hende. "Jake" Sagde hun stille og bed sig i læben. Hun så på ham med et drilsk blik, inden hun lagde begge sine hænder ved hans sider og trak hans bluse af. Der var et eller andet ved fyre i bare maver, forsigtigt lod hun sin hånd kører han over hans mave, inden hun lænede sig frem og begyndte at kysse ham ved halsen, mens hun lod sine hænder køre rundt på hans overkrop xD
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 11:47 am

Jake
Han brummede helt af velbehag, mens hun stod der og puslede om ham og rørte ved hans mave. Dog gav han en svag gispen fra sig, da hendes hænder føltes kolde og det var som om at alle hans sanser var helt oppe og spille. Derfor var det som om at han mærkede hendes berøringer mere og hørte hendes lyde bedre. ''Mmh..Ja?'' kom det sagte fra ham, mens han forsigtigt trak en smule op i hendes trøje, da han ikke var helt sikker på om hun ville af med den eller ej. Han vendte blikket mod hendes øjne igen og smilede svagt af hende, mens han spændte lidt til i maven.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 11:51 am

Hazel

Hun trak hans bluse helt af og smed den bare på jorden, hvorefter hun lænede sig frem og skubbede ham hen mod en sofa. Hun vendte ryggen til og lagde sine arme om hans nakke, inden hun bare lod sig falde bagover, så han endte med at ligge oven på hende. Hun kunne ikke lade være med at grine, "Du slog dig ikke, vel?" Sagde hun stille, inden hun lagde det ene ben rundt om ham. Det var virkelig dejligt at mærke ham så tæt på sig. "Jake, jeg synes os du sød" Mumlede hun og kyssede hans ved halsen.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 12:39 am

Jake
Han blev helt forskrækket, da han pludseligt blev revet forover og endte oven på hende. ''Jeg håber ikke at jeg maste dig'' mumlede han bare, inden han atter genoptog deres kys. Lidt prøvende begyndte han at fumle med hendes bh, men det var jo lidt svært når hun lå på ryggen xD Han brummede lettere irriteret da han i over 10 sekunder stadigt havde problemer med at åbne den. ''Løft dig lige op'' sagde han med et drillende smil, mens han igen placerede et ømt kys mod hendes læber. Han havde slet ikke regnet med at aftenen ville gå sådan og da slet ikke før desserten xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 1:38 am

Hazel

Hun kunne ikke lade være med at grine, da han ikke rigtigt kunne få hendes bh af. "Mmh, efter desserten" Mumlede hun drillende. De kunne godt kysse og nusse, men hun havde ikke tænkt sig at gå i seng med ham endnu. Dog havde hun selv lyst, men noget sagde hende, at de skulle vente lidt endnu. "Desuden synes jeg også vi skal vente" Sagde hun stille og nappede ham i læben. Hun vidste godt, at hun selv havde sendt lidt forkert signaler til ham, så det var måske lidt synd at trække i land. Forsigtigt lod hun sine hænder køre ned langs hans sider, da hun havde trukket blusen af ham. "Jeg kunne jo slikke din overkrop med dessert" Sagde hun, dog blot i sjov.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 1:45 am

Jake
Han så en smule undrende på hende, da han måtte indrømme at han ikke lige kunne læse hende. Nu havde hun jo trukket hans trøje af og i hans hoved var det noget man gjorde, når man ville lidt mere end bare at kysse. Det fik ham til at føle sig lidt utilpas, da han følte at han havde opført sig dårligt, men han var jo blevet lidt vildledt af hende. Han hævede sig en smule op og kyssede hende blidt på munden en enkelt gang. ''Vi kan også bare spise fra en tallerken'' sagde han stille, inden han tog sin trøje op, rejste sig op og trak den over sig, inden han gik ud i køkkenet og hendede citronfromagen inde i køleskabet.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 6:55 am

Hazel

Hun så lidt efter ham, da hun ikke helt forstod hvorfor han pludselig blev stille. Det havde ikke været for at afvise ham, men hun havde sig nok rive lidt med. Hun resjte sig op og gik ud til ham i køkkenet, "Det var ikke for..at skabe dårlig stemningen" Mumlede hun stille og rykkede en smule på sig. "Jeg har lyst og..jeg kom nok til at ligge lidt for meget op til dig, men jeg synes bare vi skal vente..til vi kender hinanden bedre" Mumlede hun stille. Hun var dog selv usikker på, om det virkelig kunne betale sig at vente, da deres bånd nok kun ville blive tættere hvis de havde sex, da de allerede havde små følelser for hinanden. Hun sukkede svagt, da hun pludselig følte sig lidt dum.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 7:28 am

Jake
Han tog fromagen i køleskabet og lagde en ske ned i, inden han satte den på spisebordet. Imens han var gået ind i spisestuen, havde han slet ikke kigget på Hazel, da han følte sig ret flov over at have misforstået det hele. Han havde virkeligt troet at de skulle til at gå igang, men han forstod godt at hun ville vente. Det havde bare ikke været helt fair at give ham så mixede signaler, syntes han. ''Det ved jeg.. Lad os glemme det'' smilede han skævt, mens han puttede en portion op på hendes tallerken og derefter sin. ''Det er nok også rare på en tallerken.. Så får du ikke brysthår med op..'' sagde han i et forsøg på at være sjov, men han syntes selv at den var ret dårlig xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 7:58 am

Hazel

Hun så lidt undrende på ham, da han sagde at han ikke ville få brysthår med. "En skraber ville vel kunne have reddet situationen" Sagde hun med et lille smil. Hun smilede svagt, da han lagde noget dessert op på hendes tallerken, inden hun satte sig ned igen. Hun tog sin ske og begyndte at spise, hun brummede svagt, da det virkelig smagte godt. Dog kunne hun ikke lade vær med at føle, at hun havde ødelagt stemningen en smule. Men på den anden side, kunne det ikke laves om nu. "Jeg tænkte lidt, på, at vi kunne mødes nede i parken i morgen, der er en masse live musik også mødes med nogle sandwich og sådan?" Sagde hun lidt dumt, men hun ville gerne sikre sig, at de skulle ses igen.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 8:05 am

Jake
Han smagte selv på fromagen og smilede lidt, da den nu smagte godt. Middagen havde i hvertfald været en success. Dog kiggede hen op på hende, da hun ville lave en ny aftale med ham. Så måtte det betyde, at der ikke var noget galt med ham, siden at hun ville ses igen. Måske var det i virkeligheden også bare bedst at vente? Alligevel kunne han ikke lade være med at tænke på at han havde opført sig lidt uforskammet før. ''Det lyder hyggeligt.. Er det bare sådan nogle hyggebands eller?'' spurgte han, da han slet ikke havde hørt noget om en koncert i parken. Han kunne dog ikke holde blikket i længere tid på hende ad gangen. Derfor kiggede han nu mest på sin dessert mens han spiste.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 8:15 am

Hazel

Hun nikkede let, "Det er kun hyggebands og nogle af dem er ikke engang med i et band. De skal bare synge" Sagde hun og smilede let. "Jeg..har gået til sang hele mit liv, og det er den musikskole som jeg går på, der har fået lov at låne den lille scene i parken" Sagde hun med et lille smil. Hun regnet ikke med, at de skulle sidde hele aftenen i parken og hvis de andre var for dårlige, kunne de bare gå hjem. "Jeg ved ikke hvor godt det er, men det er en undskyldning for at ses" Mumlede hun og kunne ikke lade være med at grine. hun var ikke så god til, at spørge fyre direkte om de havde lyst til at se hende igen, men hun ville gerne have at han forstod, at det var det som hun forsøgte på xD
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 8:22 am

Jake
Han kunne ikke lade være med at grine lidt af hende og glemte for en stund at være ''fornærmet'' på hende. ''Jamen det er en aftale så.. Jeg vil også gerne ses igen'' smilede han skævt, mens han fortsatte med at spise desserten. Måske havde det også været bedre hvis de havde startet med en mindre 'formel' date. Så havde han måske ikke lukket ud med hvor sød og dejlig hun var - Ikke fordi at han havde fortrudt at han havde fortalt hende det, for han mente jo hvert et ord. Men måske var det noget han skulle have gemt til de kendte hinanden lidt bedre.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 8:44 am

Hazel

Hun smilede let, da han gerne ville med. "Jeg tager et tæppe og en madkurv med så" Sagde hun med et lille smil. Det var en rigtig lækker lille park hun boede nær, der blev ordnet hverdag. '"Jeg er faktisk blevet spurgt om jeg kunne have lyst til at gå op og synge" Sagde hun med et lille smil, da hun jo også ar en del af musikskolen. Hun havde dog ikke svaret endnu. Hun fik sin dessert spist op og tog en tår af sin cola, som han havde hældt op til hende før. "Jøsses hvor jeg mæt" Grinede hun, da de havde spist en del. Hun satte sig tilbage i stolen, for at slå mave lidt. "Skal jeg hjælpe med opvasken?" Sagde hun med et lille smil, da det altid var lettere at gøre sådan noget sammen.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 8:55 am

Jake
Han lagde forsigtigt sit bestik ned på tallerkenen, da han var færdig med desserten. Faktisk glædede han sig til den næste dag, det var altid hyggeligt at se andre performe og hvis Hazel havde gået på den musikskole dér, så måtte den jo være god. Faktisk var han selv selvlært bassist, som først efter nogle år havde begyndt at få professionel undervisning. ''Jamen skal du synge eller?'' spurgte han, mens han rystede på hovedet og rejste sig, mens han lagde tingene ud i vasken. ''Jeg sætter bare tingene i blød og sætter opvaskemaskinen over når du tager hjem'' smilede han, mens han gik tilbage til hende.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitime

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 15 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick & Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: