VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Mychell

Mychell

Antal indlæg : 1565

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 1:13 am

Nick
Han steg ud af bilen og fik hans fars nøgler til huset, da Charlie skulle et eller andet sted hen, så han blev i bilen. Han steg ud af bilen og begyndte at gå hen til bagagerummet, hvor han fik alle hendes tasker ud som han begyndte at bære hen til porten. Han lod et nøglekort køre igennem, så den åbnede sig og de kunne komme hen til huset. ''Kom'' smilede han skævt og begyndte at bære det hen til huset. Derefter fik han åbnet hoveddøren og satte tingene i entréen. Faktisk var det ret tungt, men han ville ikke virke svag og brokke sig xD ''Lad os gå hen i spisestuen og spise'' smilede han let, inden han smed sine sko og begyndte at vise hende hen til spisestuen. Faktisk inviterede han meget sjældent piger hjem, da han ikke rigtigt gad at hans far og Simona skulle snage i hans ting.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 1:32 am

Hazel

Hun gik efter ham og så sig nysgerrigt omkring, da de virkelig boede flot. Hun havde det lidt dårligt med, at han skulle bære den tune taske alene, men hun valgte ikke at sige noget, da hun var ret sikker på at han var fast besluttet på at bære det tunge. Hun gik med ind i spisestuen og satte poserne på bordet. "Mmh, jeg os virkelig sulten" Grinede hun og satte sig og begyndte at pakke deres poser ud. Hun vidste slet ikke hvordan hun skulle vise sin taknemmelighed over, at hun fik lov til at være her. "Nick jeg...kan ikke beskrive hvor..meget det her betyder for mig. Jeg..har ikke følt mig så glad længe" Sagde hun stille.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 1:36 am

Nick
Han satte sig hen ved spisebordet og puffede forsigtigt nogle vaser væk med blomster, da Simona insisterede på at der skulle stå planter ved deres spisebord, selvom de alligevel skulle flyttes når de skulle spise. Han så hen på hende med et skævt smil, da han ikke syntes, at hun behøvedes at vise sin taknemmelighed, han var bare glad for at have hende tæt på sig og at han faktisk kunne hjælpe med noget for engangs skyld. ''Du kan være her så længe du har lyst'' sagde han og så hen på hende med et oprigtigt blik, da han ville være sikker på, at hun ikke følte at hun gik i vejen. ''Vi kommer alligevel til at have huset for os selv snart..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 2:36 am

Hazel

Hun smilede let af ham, da han sagde at hun måtte blive så længe som hun ville. Hun forstod ikke helt, hvad der var at Jake havde advaret hende imod med Nick. Kort bed hun sig i læben, da hun helt havde glemt at fortælle Nick om hvad der var sket med Jake. "Nick jeg kunne ikke..Jake..han ved det om os" Mumlede hun stille og rykkede på sig. "Jeg kunne ikke stå og lyve, når han kunne kigge direkte ind i lejligheden og se..at du havde været overalt" Hun rykkede på sig, da det måske ikke var så godt for stemningen at snakke om, men han skulle alligevel vide besked.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 2:45 am

Nick
Han så hurtigt hen på hende, da hun sagde at hun havde fortalt Jake om dem. ''Hva..'' kom det en smule tamt fra ham, da han ikke havde været helt klar til at fortælle det til Jake. Han vidste at Jake ville tage det hårdt og måske ville han endda falde så langt ned, at han ville genoptage sine gamle dårlige vaner, når han fik sådan en pludselig besked. Han stoppede helt med at pakke sin burger op og kiggede lidt ned. Han var ikke sur på hende, for han havde jo selv haft travlt med at komme ud af døren, da Jake var troppet op. ''Hvordan.. Tog han det? Blev han ked af det?''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 2:54 am

Hazel

Hun havde virkelig prøvet at lyve overfor ham og holde det med Nick hemmeligt. Nick havde sagt, at det var det bedste for Jake, hvad end han så kæmpet med. "Han...blev virkelig chokeret over det" Sagde hun stille og rykkede på sig, "Det var lidt svært at tolke. Altså selvfølgelig blev han ked af det, men han ville alligevel stadig være venner" Sagde hun med et skævt smil. Hun lagde godt mærke til, at han gik lidt i stå med sin mad, hvilket blot fik hende til at føle sig endnu dårligere til mode. Hun vidste ikke, hvad der var med Jake men det måtte alligevel være alvorligt, siden at Nick kunne blive så bekymret.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 3:01 am

Nick
Han vidste ikke helt, hvad Jake kunne finde på at gøre. Det havde godt nok været et stykke tid siden at han var gået 'amok' med sine penge, men man vidste jo aldrig, hvis han var blevet så sårbar og ked af det. Det havde jo især været efter bruddet med Valerie, at det var gået en smule galt for ham dengang. Han begyndte at pakke sin burger ud igen og tog en bid af den og var tavs lidt. ''Jeg håber han er okay..'' brummede han og betragtede hende lidt. ''Jeg er ked af at jeg sådan.. Hurtigt gik imorges. Men det ville have været ydmygende for ham hvis jeg også var der''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 3:07 am

Hazel

Hun smilede let, da han undskyldte for at være gået. "Lige da du gik, blev jeg nok lidt paf" Indrømmede hun og pakket også sin bruger ud. "Men det varede ikke særligt længe, det var bedst jeg havde den samtale alene med ham" Sagde hun stille og rykkede lidt usikkert på sig. "Det håber jeg også. Jeg ved ikke hvad han laver eller...hvorfor det ville være bedst at vente med at fortælle sandheden, men..jeg sikker på der er en grund til det og at..jeg ikke har fucket noget op" Mumlede hun stille. Hun ville selvfølgelig gerne vide, hvad der var galt med Jake. Men hun vidste også, at han selv skulle fortælle hende det hvis det endelig var.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 3:13 am

Nick
Han vidste godt, at han ikke måtte afsløre alt for meget om Jake, men han vidste også at hun måtte være ret nysgerrig. ''Han var i et forhold for et års tid siden og bruddet var ikke så.. Godt.. Så det påvirker ham stadigt meget i dag og han har det nok lidt svært med at stole på piger'' forklarede han uden at have fortalt for meget. Han pakkede sine pomfritter ud og dyppede nogle af dem i ketchup. ''Apropos voldsomme brud.. Ham.. Din ekskæreste, du fortalte ham vel ikke alt for meget om mig?'' brummede han, da han ikke ville have at han pludseligt dukkede op på hans fars adresse. Man vidste jo aldrig med sådan nogle typer.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 3:18 am

Hazel

Hun nikkede let, da hun selv kendte til det med at have svært ved at stole på det modsatte køn. Hun vidste godt, at det nok ikke var hele sandheden, men hun behøvet heller ikke vide mere. Bare Jake ikke blev alt for påvirket af det som var sket. Hun rystede på hovedet. "Jeg sagde, at jeg havde mødt en fyr som jeg synes var sød og at jeg var kommet videre. Jeg nævnte aldrig noget navn eller noget" Sagde hun med et skævt smil. "Faktisk..tror jeg ikke han troede på mig" Mumlede hun med et skævt smil. "Han tror vidst blot det var noget jeg sagde, for at provokere ham lidt"
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 3:29 am

Nick
Han nikkede let, da han sådan set var ligeglad med, om han kendte hans navn, hvis de var hjemme i hans lejlighed. Men han ville ikke blande sin far ind i det, da han var sikker på, at Charlie ville blive stiktosset over det så. ''Hvordan er han.. egentligt? Hvad hedder han?'' spurgte han, da det gik op for ham, at han slet ikke kendte noget som helst til hendes eks, udover at han havde behandlet hende rigtigt dårligt. Desuden havde han før sagt, at hun stadigt holdte af ham, så et eller andet sted måtte han have nogle gode kvaliteter, som hun ikke havde fortalt ham om endnu. Han var ikke helt sikker på hvorfor han spurgte, da han nok ikke ville kunne lide svaret uanset hvad.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 3:40 am

Hazel

Hun brummede let, da han spurgte ind til Lee. "Han hedder Lee" Mumlede hun og tog en bid af sin bruger og smilede let, da det var helt rart at få noget at spise. "Han er rigtigt sød og kærlig. Skide charmerende og..selvom man ikke lige skulle tro det, så tænker han meget på andre" Mumlede hun med et skævt smil. "Men..så begyndte han at tage stoffer og han blev..langsomt anderledes. Mere indelukket, sur og utilregnelig" Mumlede hun med et skævt smil. "Jeg..ved ikke om han er i stand til at holde sig fra stofferne, nu hvor han er ude igen" Sagde hun stille, da de bekymret hende en smule.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 3:49 am

Nick
Nu havde han selv haft et stofmisbrug, som havde været meget meget værre. Og uanset hvad, hvis man var en person som tænkte på andre i den grad, som hun sagde, så ville man ikke behandle folk som Lee havde behandlet Hazel. Selv havde han heller ikke behandlet alle lige godt, men han var i det mindste ikke røget i spjældet. Spørgsmålet var om denne Lee egentligt ikke bare havde behandlet Hazel godt når han var normal og måske alligevel lidt var en kold person, hvilket var kommet frem når han havde fået stoffer? Han vidste ikke om det bare var noget han fortalte sig selv, eller om Hazel var en smule hjernevasket af Lee. I stedet nikkede han lidt. ''Jaeh, der må jo have været en grund til at du faldt for ham dengang'' smilede han skævt.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 6:40 am

Hazel

Hun brummede let, da hun faktisk ikke vidste hvordan hun kunne falde for en type som Lee og hvorfor, at hun ikke havde sagt fra i ordentligt tid, da han havde været underlig og små voldelig længe. "Men nu skal det ikke handle om Lee, men dig og mig" Sagde hun med et lille smil, da hun faktisk ikke orket at snakke mere om Lee. Han havde ligesom haft sine storhedstider i hendes liv og nu skulle han bare være fortid. Hun lagde sit hoved på skrå og smilede let til ham, inden hun så sig lidt rundt. "Når du har spist, vil du så vise mig rundt?" Spurgte hun nysgerrigt, da hun gerne ville se hvordan de boede. Selv var hun færdig med at spise og havde været i et lille stykke tid.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 6:52 am

Nick
Han havde en fornemmelse af, at det nok ikke ville blive det sidste hun så til Lee, selvom deres møde havde været 'okay' i dag. Men som sagt skulle det handle om de to og ikke ham Lee. Han fik sin burger spist færdigt og begyndte derefter på sin cheese burger og nuggets. Han stillede alligevel de nuggests der i midten af bordet, så hun bare kunne tage, da han vist havde bestilt lidt for meget xD ''Selvfølgelig'' smilede han lidt og skævede kort ind mod stuen, hvor han kunne høre at Simona sad og så tv. Faktisk havde han lagt mærke til at Simona og hans far havde skændtes en del de sidste par dage. ''Vil du med i jacuzzi senere?'' spurgte han drillende, da han hellere ville lave noget sjovt med hende end bare at sidde på hans værelse xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 6:59 am

Hazel

Hun havde faktisk pakket en bikini ned, da det var sommer udenfor og hun havde haft en lille bagtanke med, at de skulle i sådan et friluftsbad en dag, men hvis de havde en jacuzzi ville det bare være endnu bedre. Så behøves de heller ikke at være sammen med andre og svømme rundt i andres møg xD "Det vil jeg vildt gerne" Sagde hun med et lille smil, da sådan noget altid virket så romantisk når man så det på film. Hun skævede kort ind mod stuen og kunne nemt gætte sig til, hvem det var.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 7:35 am

Nick
Han fulgte hendes blik ind i stuen og trak lidt på skuldrene. ''De skændtes i øjeblikket..'' mumlede han, da hun nok ville kunne fornemme at stemningen var lidt underlig. Dog gad han ikke rigtigt at koncentrere sig om det, da han hørte nok på deres råberi i dagligdagen. Han fik sin mad spist op og kiggede hen på hende med et lettere drillende blik. Han kunne lige forestille sig hende i bikini og faktisk var tanken om det mere appetitlig end den burger der lå foran ham xD ''Det er også ovenpå.. De kommer sjældent derop'' smilede han skævt, da han egentligt glædede sig til at de ville have huset for dem selv.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 7:40 am

Hazel

Hun tog den sidste nuggest, da han havde sat bakken, så hun også ville kunne tage nogle af dem. Normalt havde hun virkelig svært ved at vise sig frem i bikini foran andre, men nu havde Nick set hende fra alle vinkler, så det gjorde ikke så meget xD Hun vidste ikke rigtigt, om det var på grund af Electra, at der var dårlig stemningen mellem Charlie og Simona, men hun bad til at Electra ikke blev blandet alt for meget ind i det. "Hvornår..tager de afsted?" Mumlede hun stille, da hun faktisk så frem til, at de ville være alene. Hun havde det ikke godt med Simona og hun følte det lidt akavet sammen med Charlie.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 9:06 am

Nick
Han begyndte at folde papirerne sammen og sukkede helt, da han virkeligt var mæt. Selvom han var en ret spinkel fyr, så kunne han virkeligt æde som en hest xD ''Altså min far skulle et eller andet om lørdagen. Et vildt gæt er, at det skal din veninde også.. Og Simona rejser vist med sine tennisveninder fredag morgen..'' mumlede han, da han nu glædede sig til især at hun skred. Bare for at provokere hende, havde han også tænkt sig at lade alt deres skrald blive liggende ved deres bord, så hun selv kunne fjerne det xD Han tog den sidste pose frem og rakte hende en sundaCe, ''Jeg tror faktisk at jeg dør, hvis jeg skal spise den''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 9:14 am

Hazel

Hun smilede let, da han rakte hende sin sundace xD "Jeg kan prøve" Grinede hun, da hun ikke var sikker på, at hun heller kunne spise den, men sådan en is fra mcD var altid noget man kunne spise. "Jeg tror du har ret" Sagde hun stille og hentydet til, at Electra skulle se Charlie i weekeden. Det var lidt underligt at sidde og snakke med Nick om, men det ville os være lidt underligt at fortie det. Hun fik ret hurtigt spist den sundaw, inden hun rejste sig op gik lidt forsigtigt over til ham, "Tak for mad" Mumlede hun stille, inden hun lænede sig frem og forsigtigt kyssede ham ved kinden.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 9:30 am

Nick
Han vendte blikket en smule væk, da hun lidt bekræftede hans teori. Det var lidt ulækkert i hans hoved og han måtte indrømme, at han ikke helt forstod det. Men han gad ikke at snakke om det og trak bare på sine skuldre som svar. Han havde spist cirka halvdelen af sin is, før han måtte give ham. ''Du ramte ved siden af'' smilede han drillende, da hun 'bare' kyssede hans kind. Forsigtigt vendte han sit hoved mod hendes og gav hende blidt et kys ved munden så godt han nu kunne, da bordet var lidt i vejen xD ''Skal vi gå oven på og slå mave?'' spurgte han stille, uden rigtigt at flytte sine læber fra hendes.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 9:36 am

Hazel

Hun smilede let, da han sagde at hun ikke ramte, hun startede et nyt kys op og denne gang ved hans mund. Hun kørte let sin tunge hen over hans læbe og smilede drillende, "Det lyder som en god idé, hvor har i en skraldespand til alt det her?" Spurgte hun stille, da de nok lige skulle rydde op, inden de gik ovenpå. "Jeg vil os gerne se dit værelse" Mumlede hun drillende, da hun var lidt spændt på at se hvordan han boede. Men hun var også træt og trængte lidt til, bare at kunne få lov til at ligge sammen med ham og slappe af.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 9:41 am

Nick
Han havde som sagt bare tænkt sig at lade det blive stående for at pisse Simona af, derfor tog han bare fat omkring hendes håndled og smilede let hen mod hende. ''Vi har tjener'' sagde han bare, da hun jo ikke vidste bedre og hun sikkert ville have det dårligt med at lade Simona tage det xD Han holdte stadigt fast i hendes hånd, som han blidt strøg med sin tommelfinger, inden han begyndte at føre hende op af trappen og op på sit værelse. Der var nok lidt rodet, da han ikke havde den største ordenssans i verden og hans seng var heller ikke redt. Desuden stod der et par halvdøde planter, som Simona havde givet ham, men som han havde glemt at vande. ''Det er lige dig, er det ikke?''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 9:51 am

Hazel

Hun brummede let, da han sagde at de havde tjener. Det måtte virkelig være rart, at have en som gjorde alt det huslige for en. "Hmm, jeres tjener har ikke adgang til dit værelse, huh?" Mumlede hun og kunne ikke lade være med at grine. Hun havde egentlig ikke forventet, at Nick havde et ryddet værelse, men det gjorde hende ikke noget. "Det minder mig om dig" Mumlede hun drillende. Hun havde ikke rigtigt noget imod at være i rod, men hun havde behov for at hendes egne ting var ryddelige. "Men måske vi kunne åbne et vindue?" Spurgte hun med et skævt smil, da der alligevel var lidt tæt på hans værelse xD
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 I_icon_minitimeLør Jul 27, 2013 9:59 am

Nick
Han gik hen mod vinduet som han åbnede. Der var et myggenet for, for han var ærlig talt ikke den mest modige person når det kom til kryb. Men det behøvedes hun jo ikke at vide, for det var ikke særligt 'sejt' at sige som fyr, at man var hunderæd for edderkopper for eksempel. ''Nej, han skal ikke finde alle mine.. Hemmelige ting'' smilede han, da han ville drille hende lidt ved at gøre hende mistroisk om at han havde nogle ting hun ikke skulle se xD Dog havde han intet. Han smed sig dovent ned på hans seng og sukkede let ud, da han virkeligt var mæt og han nok havde overspist lidt. ''Hvordan har du det egentligt nu? Har du.. Det bedre nu hvor du er kommet væk fra det hele?'' spurgte han stille og betragtede hende i mens.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 29 I_icon_minitime

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 29 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick & Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: