VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 32 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 32 I_icon_minitimeMan Jul 29, 2013 11:01 am

Hazel

Hun brummede let, "Hvis du har det bedre med mig, så kan jeg ringe til ham mens du er til stede, han telefonnummer ligger hjemme i min skraldespand" Mumlede hun stille. Hun havde ikke lyst til at blive sur på ham, selvom han lidt prøvede at sige hvad hun skulle gøre. Men hun kunne godt fornemme, at han kun gjorde det var fordi at han var bekymret for hende. På den måde. Hun lukkede sine øjne sammen, "Det som du gør for mig her, ville du gøre det for enhver pige?" Mumlede hun lidt dumt, men hun havde behov for at vide, at hun alligevel var noget specielt for ham. Ville han komme løbende ligesom snart hun skrev han var i nærheden til alle piger og beskytte hende på den måde? Eller var det fordi det var hende?
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell

Antal indlæg : 1565

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 32 I_icon_minitimeMan Jul 29, 2013 11:12 am

Nick
Han bed sig lidt i læben over hendes spørgsmål. Faktisk var han normalt meget ligeglad med hvad andre piger foretog sig, når de ikke var sammen med ham, men Hazel følte han sig underligt overbeskyttende overfor. Han var lidt vild med hende, det vidste han jo og det stod han inde for og et eller andet sted ville han også gerne have, at hun vidste det. Han tog atter fat omkring hendes håndled og kiggede hende i øjnene. ''Jeg gør det her, fordi at det er dig. Jeg er nødt.. Til at beskytte dig, fordi at.. Jeg ikke kan lade være. Selvom jeg ikke kan være din kæreste, kan jeg være så meget andet. Hvis du føler dig som 'en i rækken', så er du virkeligt forkert på den''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 32 I_icon_minitimeMan Jul 29, 2013 11:18 am

Hazel

Hun smilede let, da det alligevel gjorde hende lidt glad. Hun lænede sig frem og gav ham et ømt kys, hvor hun virkelig prøvede at ligge følelserne i. Hun kunne mærke det helt ud i sine tå og fingerspidser. Hun skulle lige vise ham, hvordan et ægte kys fungerede og det ville han ikke få af alle sine duller. Da hun stoppede kysset, hamret hendes hjerte afsted og hun var helt væk xD "Skal vi se at komme i vandet" Sagde hun drillende og tog glassene, så hun hjalp med at bære lidt, hun gik ud fra hans værelse og smilede bare drillende til ham, "Du viser vej" Sagde hun og så til begge siden på gangen, da hun ikke vidste hvor de skulle hen.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 32 I_icon_minitimeMan Jul 29, 2013 11:26 am

Nick
Han blev helt overrasket over, at hun kyssede ham sådan. Forsigtigt lod han sine læber kærtegne hendes og kunne ikke lade være med at smile en smule mod hendes læber, da han blev varm i kroppen og fik pulsen op virkeligt hurtigt. Han vidste ikke rigtigt om han kunne holde sig væk fra i hende i badet, men spørgsmålet var om hun overhovedet ville have at han tog afstand igen, nu hvor hun havde kysset ham på den måde xD ''Øh.. Ja'' sagde han en smule tamt, da han lige skulle komme til sig selv lidt. Han gik hen og tog nogle badebukser i sit skab, inden han helt tavst og en smule måløst gik hen mod det badeværelse, hvor de havde jacuzzien. Han fik tændt op for vandet derinde og skævede hen til hende. ''Altså jeg er nødt til at smide tøjet for at få mine badebukser på'' smilede han drillende.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 32 I_icon_minitimeTirs Jul 30, 2013 6:29 am

Hazel

Hun vidste ikke helt hvorfor at hun havde kysset ham, men hun havde haft behov for at give ham lidt at "sukke" efter. Hun vidste dog godt, at hun selv ville sukke efter mere, jo mere hun var sammen med ham og det ville blive sværere og sværere for hende at holde sig fra ham. Hun smilede svagt, da han sagde at han var nødt til at klæde om. "Jeg kan godt gå udenfor imens?" Sagde hun og gik udenfor badeværelset og stillede sig med ryggen mod væggen lige udenfor, så hun ikke ville kunne kigge ind. Hun vidste godt, at han nok ville være lidt ligeglad med at klæde om foran hende, men på den måde ville han måske forstå, at der stadig var afstand mellem dem.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 32 I_icon_minitimeTirs Jul 30, 2013 7:15 am

Nick
Han kiggede en smule undrende på hende, da hun jo havde set ham bar før, så han kunne ikke rigtigt se problemet. Dog sagde han intet og gik hurtigt skiftet om til badetøj. ''Du kan godt komme ind nu'' sagde han med hævet stemme ud til hende, inden han gik hen og stillede glassene samt lemonaden ved et lille bord nær jacuzzien, så de bare kunne tage løs. Han regnede ikke rigtigt med, at det ville 'udvikle' sig til så meget efter alt det i dag. Faktisk var han selv i lidt dårlig humør. Selvfølgelig irriteret det med Sabrina ham en hel del, men tanken om at hun ville kontakte Lee gjorde ham virkeligt træt i hovedet. Han tænkte slet ikke over, at han var ret tavs.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 32 I_icon_minitimeTirs Jul 30, 2013 7:39 am

Hazel

Hun satte sig op på kanten af jacuzzien og satte sine ben ned i vandet. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige, da stemningen mellem dem var ret underlig. Hun gættet lidt på, at det var på grund af Lee. Hun vidste jo, at han prøvet at det med Lee virkelig gik ham på og han ville nok ikke rigtigt kunne slappe af, når de ikke så hinanden. Hun så på ham og rykkede en smule på sig, "Du stille?" Sagde hun lidt forsigtigt, da hun ikke helt turde spørge hvad han tænkte på. Hun trak sin bluse af og lagde sit håndklæde på gulvet, så hun kun sad tilbage i sin bikini.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 32 I_icon_minitimeTirs Jul 30, 2013 7:44 am

Nick
Han trak lidt på sine skuldre, da han ikke rigtigt vidste hvad han skulle sige, da han ikke kunne stoppe hende. ''Jeg tænker bare'' svarede han og kiggede ikke rigtigt på hende. Han vidste godt, at han fremstod lidt afvisende, men han var egentligt ikke rigtigt i det store hyggehumør. Forsigtigt satte han sig op i jacuzzien og sukkede let, da det alligevel var rart. Han lod blikket glide hen på hende og fastholdte det. ''Er det seriøst, at du kontakter Lee? Er det ikke.. Lidt at lege med ilden?'' spurgte han, da han ikke var sikker på, om hun ville kunne styre det selv efter alt det, som var sket imellem dem.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 32 I_icon_minitimeTirs Jul 30, 2013 7:53 am

Hazel

Hun vendte kort blikket i jorden og trak på sine skuldre. "Jeg...burde nok lade være" Sagde hun stille, da hun jo godt vidste, at hun virkelig ikke skulle kontakte ham og at hun jo netop bare ville lege med ilden, som han sagde. "Gør..det dig meget utilpas?" Spurgte hun stille. Hun vidste godt, at det gik Nick på og at han var bekymret for hende, men mange af de piger som han havde et forhold med, så heller ikke ud til, at leve de bedste liv, så var han ikke også bekymret for dem? "Jeg skal bare finde ud af, hvor de penge er blevet af" Sagde hun og begyndte at køre sine fødder lidt rundt i vandet.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 32 I_icon_minitimeTirs Jul 30, 2013 8:04 am

Nick
Han nikkede let, da han ikke ville holde det skjult, at han virkeligt hadede den idé med at hun skulle kontakte Lee. ''Ja? Manden har været fængslet fordi han er syg i hovedet. Du skal på ingen måde kontakte ham'' kom det helt surt fra ham, inden han irriteret slog hånden ned i vandet, så det sprøjtet en smule ned på gulvet. Det gik ham virkeligt på, at hun ikke havde en form for frygt over for Lee, så vigtig kunne penge ikke være, især ikke når han selv havde tilbudt at låne hende dem. ''Men ja, jeg forstår godt at du gerne vil have dine penge tilbage, men tænk hvis det er starten på et eller andet sygt spil han har gang i''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 32 I_icon_minitimeTirs Jul 30, 2013 8:22 am

Hazel

Hun fik det helt dårligt over, at det gik ham så meget på. Hun så Nick som den der glade fyr, som ikke rigtigt lod sig gå på af noget. "Jeg forstår godt hvad du mener" Sagde hun stille, inden hun forsigtigt satte sig helt ned i vandet. Hun smilede let, da det alligevel var afslappende at sidde i varmt vand fra top til tå. "Men..hvis jeg skal være helt helt ærlig, så..tror jeg heller ikke at jeg tør kontakt ham" Sagde hun stille, da hun et eller andet sted, fik det helt underligt når de var tæt på hinanden. Hun vidste også, at hun alt for let ville falde for hans spil. "Er..det det eneste som går dig på lige nu?"
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 32 I_icon_minitimeTirs Jul 30, 2013 10:53 am

Nick
Han rystede på hovedet, da der var mere, som gik ham på. Men det med Lee var dét, som gik ham allermest på. Han kunne jo ikke kontrollere hvad hun lavede. Og hun skulle jo bare være desperat nok med de penge, før hun ville kontakte ham. ''Os' det med Sabrina.. Du skulle ikke have set det.. Jeg prøver at hjælpe, men jeg gør altid bare tingene være'' sagde han efterfulgt af et kort smil, da han faktisk følte sig en smule ynkelig over at 'bitche' sådan over alt. Sådan var han normalt ikke, men alt ved Hazel påvirkede ham bare i en meget højere grad end hvad han var vant til og det irriterede ham virkeligt meget.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 32 I_icon_minitimeTirs Jul 30, 2013 11:00 am

Hazel

Hun vendte blikket i jorden, da han snakket om Sabrina. Hun bed sig kort i læben og rykkede en smule på sig, "Jeg ville også ønske jeg ikke havde set hende. Jeg kan ikke ændre på hvem du er sammen med og det vil jeg heller ikke, men ærligt så gør det mig virkelig...ked af det, når du har aftaler med dem så hurtigt efter. Jeg..ved ikke om jeg kan os så, selvom jeg gerne ville" Mumlede hun stille. Hun havde lyst til ham, men hun kunne ikke rigtigt leve med, at han den næste dag lå og dusket en anden. "Så Nick, måske skulle vi bare være..venner og intet andet?" Sagde hun lidt dumt, da hun ville få virkelig svært med at holde sine fingre fra ham.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 32 I_icon_minitimeTirs Jul 30, 2013 11:05 am

Nick
Han bed sig lidt i læben, da han jo ikke havde fortalt om hvorfor han i det hele taget havde lavet den aftale. Han havde jo bare sagt at det var en gammel aftale, som stammede fra festivalen af. ''Vi kan sagtens bare være venner..'' sagde han og prøvede at se ud som om at han havde det fint nok med det valg, men sandheden var at han pludseligt ikke kunne kigge hende i øjnene. Han ville have virkeligt svært ved at holde sig fra hende, da han jo var blevet 'vant' til de sidste par dage at flirte og være sammen med hende. Og sandheden var jo, at han syntes lidt for godt om hende end han egentligt ville ud med. ''Så.. Venner?'' sagde han og rakte en hånd frem.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 32 I_icon_minitimeTirs Jul 30, 2013 11:08 am

Hazel

Hun rykkede en smule på sig, "Nick jeg er...nok ved at få..følelser for dig og det vil..nok aldrig blive gengæld. Jeg har ikke de store følelser nu, men bliver vi ved med at kysse og sådan, bliver det værre og værre. Og...jeg ender med at såre mig selv, fordi du aldrig får de samme følelser for mig, eller nogle specielle følelser for mig. Så ved du sammen med flere piger, ender jeg bare med at såre mig selv" Sagde hun helt forkert, selvom hun lige nu følte, at hun mest forklaret overfor sig selv, da han virket lidt ligeglad. Hun tog hans hånd og nikkede let. "Så venner" Sagde hun og vendte blikket lidt væk, da det alligevel også gjorde hende lidt ked af det.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 32 I_icon_minitimeTirs Jul 30, 2013 11:17 am

Nick
Han overvejede lidt at sige, at han nok også ville ende med at få følelser for hende, men han kunne ikke rigtigt få det frem, slet ikke når hun sad og sagde at hun ville være venner. Og han vidste at hvis han sagde at han havde følelser for hende og han overbeviste hende om, at det skulle være de to, så ville han såre hende. Og det kunne han bare ikke få sig selv til at gøre. Faktisk følte han sig voksen over at træffe den beslutning, for normalt var han virkeligt egoistisk og tænkte kun på sit eget bedste. Men når det kom til Hazel, så kunne han ikke rigtigt få sig selv til at tage egoistiske beslutninger. Han trykkede hendes hånd med et skævt smil, inden han forsigtigt vendte hovedet hen mod kanden og glassene, da han stadigt ikke kunne kigge på hende i længere tid. ''Tørstig?''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 32 I_icon_minitimeTirs Jul 30, 2013 11:21 am

Hazel

Hun var lidt ked af, de ting som var blevet taget i dag og hun havde snart behov for, at få lidt styr på tingene. Havde det været nemmere hvis hun havde valgt Jake? Hun kunne bedre lide Nick, men der var ingen chance for at det ville holde i længere tid. Hun sukkede opgivende, inden hun nikkede da hun faktisk var virkelig tørstig af at tænke så meget. "Ja tak" Sagde hun stille og kiggede slet ikke på ham, faktisk ville hun bare gerne snart have lov til at gå i seng og sove. Så hun kunne komme hjem og tænke tingene igen. Der var åbenbart ingen af hendes beslutninger, som ligesom gjorde nogen forskel, da de allesammen gik i vasken.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 32 I_icon_minitimeTirs Jul 30, 2013 11:26 am

Nick
Han kunne fornemme at stemningen var lidt 'ødelagt' imellem dem og ingen af dem havde pludseligt intet at sige. Tavst hældte han noget lemonade samt nogle isterninger op i begge glas, inden han først rakte et glas over til hende, inden han tog sit eget. Ligeså tavs som før, drak han det i et hug og var lidt ærgerlig over, at det ikke var alkohol xD ''Men hvis min far er hjemme imorgen, så ville han sikkert ikke have noget imod at køre dig hjem'' sagde han henkastet, da han havde det lidt dårligt med at skulle sende hende ud på sådan en lang bustur. Det ville jo tage næsten 2 timer i bus og så i den hede.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 32 I_icon_minitimeTirs Jul 30, 2013 11:34 am

Hazel

Hun nikkede let, "Det ville virkelig være rart" Sagde hun stille og så lidt og så rundt. "Nick, jeg vil altså virkelig gerne i seng, det har været en lang dag og jeg har en masse at tænke over" Sagde hun stille. Hun vidste godt, at de havde aftalt at sidde og hygge sig, men stemningen var ikke rigtigt til det og hun var virkelig træt. Siden de nu blot var venner, regnet hun også med, at det var lidt indlysende, at hun skulle sove i et af deres gæsteværelser og ikke sammen med ham. Selvom hun virkelig havde behov for at mærke ham tæt på sig. Hun sukkede svagt, "Det ikke for at ødelægge dagen, men ja" Sagde hun stille. Hun ville bare gerne være alene.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 32 I_icon_minitimeTirs Jul 30, 2013 11:40 am

Nick
Han blev faktisk en smule lettet, da hun gerne ville i seng. Ikke fordi at han ikke ville hænge ud sammen med hende, for det ville han jo mere end gerne, men han havde selv brug for noget alenetid og så var stemningen der jo ærlig talt heller ikke. ''Det gør du heller ikke'' sagde han med et skævt smil, inden han forsigtigt rejste sig op fra jacuzzien og gik hen og tog to badehåndklæder. ''Der er et gæstesoveværelse nedeunder. Det er lige op af et badeværelse, så.. Ja, du kan gøre dig klar for natten derinde'' smilede han kort, mens han gjorde sig selv tør. ''Skal du have hjælp med at bære taskerne ned?'' spurgte han, da hun jo før havde båret dem op på hans værelse.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 32 I_icon_minitimeTirs Jul 30, 2013 11:45 am

Hazel

Hun rystede let på hovedet, da hun godt selv ville kunne tage sin taske. "Så...godnat Nick og tak for idag" Sagde hun stille, inden hun gik ind på hans værelse og hentet sin taske og gik ned på gæsteværelset. Hurtigt fik hun redt sin seng og sat sig og kigget ned i jorden. Lidt usikkert tog hun sin mobil og skrev til Lee, om han ville kunne hente hende, da hun gerne ville snakke med ham om nogle ting. Hun bed sig i læben og holdt nøje øje med sin mobil, da hun var lidt bange for svaret, men hun ville ikke gå rundt og frygte Lee og hvad han kunne finde på. Hun måtte se frygten i øjnene.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 32 I_icon_minitimeTirs Jul 30, 2013 11:52 am

Lee
Han var lige kommet hjem fra arbejde og sad i sin sofa for at slappe af. Foran sig havde han en cola samt nogle chips, da han endnu ikke rigtigt fået handlet det store ind efter han var kommet ud af fængsel. Han kiggede på sin mobil, da den pludseligt vibrerede. Da han så at det var en besked fra Hazel, blev han noget overrasket, da han ikke havde forventet at hun ville svare så hurtigt. Hurtigt fik han tøj på og tjekket adressen igennem, inden han sat sig ned i sin bil og kørte hen til det nabolag. Det var ret mørkt og han kendte overhovedet ikke til stedet. Men han var alligevel spændt på at vide hvad Hazel ville ham og hvad hun i det hele taget lavet i det nabolag. Han kørte en smule frem, men det var alligevel svært at se hvor hun var.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 32 I_icon_minitimeTirs Jul 30, 2013 11:57 am

Hazel

Hun havde fået pakket alle sine ting og var gået skrevet en adresse nogle huse væk, så han ikke ville kunne finde frem til Nick. Hun bed sig i læben, da hun fandt ud af, at hun havde skrevet adressen på en kirkegård. Hun bed sig i læben, da hun så bilen. Hvorfor han ville hente hende på det tidspunkt, forstod hun ikke helt. Hun fik vinket ham hen og satte sig ind i bilen og brummede let. "Hey, tak fordi du kunne komme" Sagde hun stille og fik hurtigt spændt sin sele og lagde hovedet mod ruden, da hun virkelig var træt. Men det havde også været en rigtig lang dag. "Jeg havde håbet du havde tid" sagde hun stille.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 32 I_icon_minitimeTirs Jul 30, 2013 12:01 pm

Lee
Han kørte bilen frem mod hende og betragtede hende kort, da hun trådte ind i bilen. Der måtte være sket et eller andet siden at hun kontaktede ham af alle. ''Intet problem'' sagde han, selvom han faktisk var ret træt, da han havde ordnet forretninger hele dagen og hans arbejdsdage var ikke ligefrem korte. Han begyndte at køre væk fra kvarteret og var tavs i nogle minutter, da hun bare sad og var træt. ''Hvorfor ringede du til mig?'' spurgte han så pludseligt, mens han kørte mod motorvejen. Han var sikker på, at der måtte være sket en eller anden form for krise eftersom hun havde valgt ham.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 32 I_icon_minitimeOns Jul 31, 2013 6:39 am

Hazel

Hun rykkede en smule på sig, da det måske var lidt meget at beskylde sin tidligere voldelige ekskæreste for. "Nu siger jeg det bare ligeud, det er ingen anklage eller noget, jeg prøver bare..at gå min dag i gennem" Sagde hun stille og brummede let, da han kørte ned på motorvejen, lige nu var hun dog lidt ligeglad med hvor de skulle hen. "Men..du ved jeg altid holder mine penge i kuverter, så jeg har styr på hvor meget jeg har.." Begyndte hun stille og kiggede ud af siden ruden ud på vejen, "Nu de væk, alle mine penge. Og du er en af de få som var inde i min lejlighed" Mumlede hun stille. Hun begyndte langsomt at fortryde, at hun havde kontaktet ham og nu sad alene i en bil og havde denne samtale. Men det kunne hun ikke ændre nu.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 32 I_icon_minitime

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 32 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick & Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: