VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 20 I_icon_minitimeLør Jul 20, 2013 7:17 am

Hazel

Hun smilede let, da han ikke virkede sur over at hun pludselig ville have ham ud. Men det var jo heller ikke fordi, at hun ikke ville være sammen med ham eller ikke havde lyst til at se ham, hun havde bare tid til lige at samle tankerne. "Fredag er fint. Hvad tid og hvorhenne?" Spurgte hun stille, da de nu ville være meget rart, hvis de kunne få en aftale på plads allerede nu. Hun skulle også være sammen med Nick torsdag, hvilket altid var meget befriende på en eller anden måde. Man vidste aldrig hvor man havde ham og hun vidste, at han kunne finde på hvad som helst, så hun ville automatisk få sine tanker koblet lidt af der. "Der åbner en ny buffet overfor tanken, de koster kun 86 at spise der og den første uge giver de 10% rabat?"
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell

Antal indlæg : 1565

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 20 I_icon_minitimeLør Jul 20, 2013 7:23 am

Jake
Han trak en smule på skuldrene, da buffet lød fint. Men spørgsmålet var om de skulle prøve noget andet som ikke var så stærkt målrettet mod at være ''en date''. ''Måske.. Skulle vi prøve ikke at date.. Ikke at det ikke lyder fint med buffeten.. Men måske skulle vi bare lave noget helt.. random.. Som ikke minder om en date.. Måske skulle vi tage hen i tivoliet.. eller ja, jeg ved ikke.. Bare et eller andet.. Ikke at jeg ikke vil date, men.. I dag var ikke så vellykket, så måske skulle vi prøve noget.. andet'' sagde han stille, inden han gik ud i entreen for at hente sine sko. Han vidste faktisk ikke om hans ord gav mening, men han var forvirret og egentligt også lidt ked af det.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 20 I_icon_minitimeLør Jul 20, 2013 8:09 am

Hazel

Hun nikkede let, da det lød som en meget god idé. Desuden ville hun også gerne se det tivoli som var i byen. "Det lyder som en god idé, lad os gøre det" Sagde hun og smilede let, da det alligevel lød meget hyggeligt. Der var også altid en masse at lave i et tivoli, så hvis stemningen ikke var så god, ville de hurtigt kunne finde et emne. "Så vi ses der samme tid i dag?" Sagde hun med et lille smil. Så ville de stadigvæk, kunne gå rundt udenfor mens det var lyst, men være der indtil det blev mørkt, da et tivoli altid var flottere om aftenen, da der altid var en masse lys. Hun gik efter ham og bed sig i læben, da han så en smule forvirret ud. "Er du..okay?" Sagde hun og fik pludselig dårlig samvittighed.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 20 I_icon_minitimeLør Jul 20, 2013 8:19 am

Jake
Han fik sine sko på og rettede sig let op, da han så hun var foran ham. ''Ja selvfølgelig'' smilede han skævt, da han nu var glad for at de havde en mindre formel aftale. Men han var stadigt ked af at han havde været nødt til at lyve så meget, for alt det med løgn havde han haft så meget af i sit liv. Han åbnede forsigtigt døren og gik ud i opgangen. Han havde nok brug for at komme lidt væk, da han havde det ret dårligt med det hele. ''Jeg smser eller ringer imorgen, så kan vi snakke mere om det Tivoli der'' smilede han, inden han kort vinkede ''Vi ses''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 20 I_icon_minitimeLør Jul 20, 2013 8:27 am

Hazel

Hun havde brugt dagen på at slappe af og komme lidt til hægterne igen. Egentlig ikke fordi at hun havde lavet noget, som havde været voldsomt hårdt, men til tider var det bare rart med en dag, hvor man intet behøvet at lave. Hun havde taget den kjole på, som hun havde fået af Electra, da hun lige skulle drille Nick, da han havde sagt at han gerne ville se hende i en kort kjole, så nu fik han altså chancen. Hun havde lavet slangekrøller og var nu igang med at ligge det sidste make-up. Hun vidste ikke, om det var for "vildt" at tage så fint tøj på, da de bare skulle ned i parken, men hun var lidt træt af, blot at være den kedelige Hazel. Hun skævede kort mod klokken, da det var ved at være tid at Nick skulle komme.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 20 I_icon_minitimeLør Jul 20, 2013 8:32 am

Nick
Han var lige ankommet med bussen hen til Hazels lejlighed. De sidste par dage havde han bare slappet af oven på festivalen. Han havde været lidt sammen med sin far, nu hvor Jake og ham ikke rigtigt snakket sammen og det havde såment været rart at bruge lidt tid sammen med ham, da det efterhånden havde været et stykke tid siden. Han gik ind i hendes opgang, da der kom en ud af døren samtidigt med at han skulle ind. Han småløb op af trapperne og sukkede let, da han endeligt var nået derop. Han vidste slet ikke hvor ham og Hazel stod, men hun havde gjort det klart for ham at de kun skulle være venner. Derfor havde han lovet sig selv at opføre sig eksemplarisk og ikke mindst være ædru xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 20 I_icon_minitimeLør Jul 20, 2013 8:44 am

Hazel

un vidste godt, at hun havde sagt til Nick, at de kun skulle være venner, men derfor kunne hun vel godt gøre sig lidt for overfor ham? Hun hørte nogle på trappen og var ret sikker på, at det var Nick, derfor gik hun hen og åbnet døren og smilede let, da han så lidt træt ud af alle trapperne. "Der er et lille stykke op" Grinede hun, inden hun gik hen og gav ham et blidt klem. Hun gik indenfor og smilede drillende, "Jeg har altså ikke købt ind til skumfiduser, så enten skal vi blive her eller skal vi lige ned og hente inden vi går ned i parken?" Sagde hun og så spørgende på ham. Hun var lidt ligeglad hvad de skulle, da hun bare gerne ville snakke sådan lidt om løst og fast.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 20 I_icon_minitimeLør Jul 20, 2013 8:51 am

Nick
''Hvorfor fanden har I ikke en elevator?'' brokkede han sig, da han lige tog det sidste trin op og gik hen mod hende. Det med at give hånden som et 'hej' var alt for formelt til ham, derfor gik han blot hen og lagde armene omkring hende i et knus. ''Jeg har ikke noget imod at blive lidt og få lidt at drikke først. Så kan det måske også nå at blive mørkt'' smilede han bredt, da der ikke var noget hyggeligere end at sidde rundt om et bål i mørke. Han vippede sine sko af og smed dem i entreen, da han jo alligevel skulle have dem på efter igen, inden han gik ud i køkkenet og tog en dåsecola fra hendes køleskab. ''..Jeg håber at det er okay?'' sagde han først efter xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 20 I_icon_minitimeLør Jul 20, 2013 9:11 am

Hazel

Hun gengældte bare hans kram og gik med ham ud i køkkenet, da han bare tog en cola. "Selvfølgelig" Sagde hun og kunne ikke lade være med at grine, da man altid blev skide tørstig af at gå op af de trapper. Det var altid afslappende at være sammen med Nick, da han altid bare gjorde hvad der passet ham og hvad han lige var i humør til. "Noget nyt?" Spurgte hun nysgerrigt, da det var et stykke tid siden at de havde ses. Selv var der jo sket en masse mellem hende og Jake, men hun vidste stadigvæk ikke, om hun skulle spørge ind til tingene omkring val. Men et eller andet sted, kunne hun vel ikke undgå at snakke om det. Det tingene med Jake var et ret oplagt emne, hvis de skulle snakke om nye ting i deres liv.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 20 I_icon_minitimeLør Jul 20, 2013 10:40 am

Nick
Han trak let på skuldrene, mens han åbnede dåsen og tog en tår. ''Næeh, jeg har for engangs skyld slappet helt af.. Jeg har brugt lidt tid med min far og sådan..'' mumlede han og betragtede hende lidt. Det slog ham hver gang hvor køn hun var. Hun var så naturlig i forhold til de piger, som han normalt var sammen med. Han smilede blot lidt til hende, da han jo stod og kiggede på hende helt åbenlyst, inden han forsigtigt stillede dåsen på bordet. ''Hvad med dig? Er du blevet gift eller forlovet i løbet af ugen?'' spurgte han med et drillende smil, da han jo godt vidste at hende og Jake i hvertfald havde haft en aftale.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 20 I_icon_minitimeLør Jul 20, 2013 10:49 am

Hazel

Hun kunne ikke lade være med at grine, da han spurgte om hun var blevet gift. "Nææeh, det lidt svært mellem mig og Nick" sagde hun med et skævt smil. Hun vidste ikke rigtigt hvorfor, men hvergang Nick var i nærheden, fik hun en trang til at kysse ham, men det måtte hun bare skubbe væk, ellers ville hun til sidst ikke kunne sige nej. Hun gik hen og tog en cola selv og så på ham, da han stod og kigget på hende. "Hvad synes du om mit tøj?" Mumlede hun med et lille smil, da hun jo netop havde taget Electra kjole på, for at være lidt fin til han skulle komme.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 20 I_icon_minitimeLør Jul 20, 2013 10:54 am

Nick
Han vidste ikke hvad 'svært' betød, men det ragede sådan set heller ikke ham. Han var bare glad for at det ikke var 'godt' i stedet. ''Tjaeh.. Sådan går det jo nogle gange'' sagde han, mens han kiggede lidt ned af hende. Han havde godt lagt mærke til kjolen. Det var nok derfor at han kom til at stirre lidt meget på hende før. ''Du ser lækker ud'' sagde han ærligt og smilede atter drillende, mens han gik hen mod hende. ''Hvad er anledningen? Jeg synes at du sagde at du ikke gik i sådan noget?'' sagde han, da det måske godt kunne tænkes at hun ville imponere ham lidt, men det ville han ikke sige højt hvis det nu ikke passede.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 20 I_icon_minitimeLør Jul 20, 2013 11:01 am

Hazel

Hun smilede let, "At du kom og sagde, at du gerne ville se mig i en kjole" Sagde hun og så ned af sig selv. Hun ville faktisk godt kunne vænne sig til at gå i sådan noget tøj. "Også..ville jeg gerne du synes jeg var pæn, men du kan måske bedre lide mig i mit eget tøj?" Spurgte hun og lagde sit hoved på skrå. Hun fik en smule besvær med at trække vejret, da han gik tættere på hende. Det var virkelig irriterende, at han gjorde den slag for hende, når de blot skulle ses som venner, men hun kunne ikke lade være.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 20 I_icon_minitimeLør Jul 20, 2013 11:11 am

Nick
Han begyndte at grine lidt, da hun faktisk havde gjort det for hans skyld. Uanset hvor stor en røv han havde været, så havde hun stadigt gjort sig umage for ham. ''Du ved godt at jeg synes du er pæn. Du kan bruge en sæk som kjole og alligevel ville du være den lækreste pige i London'' smilede han svagt, mens han kiggede lidt ned. Han vidste ikke hvorfor at det var vigtigt for hende hvad han syntes nu. Måske havde hun fundet ud af at han ikke var så slem igen? Han drak sin cola ud og betragtede hende blot åbenlyst igen. ''Hvis du føler dig tilpas i det, så burde du købe nogle flere kjoler..Og lade dem gå hertil'' sagde han og mærkede af med sin hånd helt oppe af låret xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 20 I_icon_minitimeLør Jul 20, 2013 11:18 am

Hazel

Hun smilede let, da han peget omkring hende lår. "Så bare ben ved jeg ikke om jeg bryder mig om" Sagde hun og trak en smule op i kjolen, så den kun gik der til hvor han sagde. Hun sig lidt ned af sig selv og rynkede på hovedet, "Jeg føler mig for blottet" Mumlede hun og trak den ned igen. Hun skulle dog lige vise sine ben frem for ham. Hun havde næsten lyst til at slå sig selv, for at hun skulle vågne op og ikke opfører sig sådan overfor Nick. Men hun kunne bare ikke lade være. Der var et eller andet ved ham, som hun fandt skide tiltrækkende.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 20 I_icon_minitimeLør Jul 20, 2013 11:27 am

Nick
Han bed sig lidt i læben, da hun stod og blottede sit ben for ham. Det var jo umuligt ikke at blive påvirket af det, men nu havde han lovet sig selv at opføre sig som en ven, selvom han mest af alt havde mest lyst til at skubbe hende mod væggen og kysse hende voldsomt. Han rystede lidt på hovedet af sig selv, da han ikke måtte tænke sådan. ''Du ser sgu godt ud i hvad som helst, Hazel..'' sagde han med et skævt smil, inden han kiggede hen mod hendes dør. ''Nåh, skal vi se om vi kan finde nogle skumfidusser og finde den der park efter?'' spurgte han, da han var nødt til at distrahere sig med et eller andet før han ville gøre noget dumt.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 20 I_icon_minitimeSøn Jul 21, 2013 8:32 am

Hazel

Hun vidste ikke rigtigt hvad der gik af hende eller hvordan, at han blot ved sin tilstedeværelse ville kunne få hende til at føle sådan. Dog vidste hun godt, at hvis de nogensinde begyndte på noget, ville det kun blive for en enkelt gang. "Lad..os" Mumlede hun stille, dog kunne hun ikke lade være med at smile, da han sagde at hun så godt ud i hvas som helst. Hun vidste os godt, at det ikke var det rette at gøre overfor Jake, men lysten til at være sammen med Nick, havde været der allerede før at hun havde mødt Jake og den var der stadig, så det var nok ikke noget som lige gik væk. "Jeg finder lige et tæppe" Sagde hun og gik ind i sit soveværelse, for at finde et vattæppe i et skab.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 20 I_icon_minitimeSøn Jul 21, 2013 8:38 am

Nick
Han fulgte med hende ind i soveværelset og rystede kort på hovedet, da der var meget mere pænt end hjemme hos ham. Det var ofte at han ikke engang gad at rede sengen om morgenen, så det lå bare hulter til bulter xD ''Hvor er her... Piget'' konkluderede han, mens han kort kiggede rundt, inden han med ryggen først smed sig på midten af hendes seng. ''Kære dagbog, i dag har jeg været i Hazels seng - Heldige mig'' sagde han for sig selv, dog i sjov. Han satte sig op i sengen igen efter lidt tid og kiggede hen på hende, mens hun fandt det tæppe der. ''Har du fundet det?'' spurgte han.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 20 I_icon_minitimeSøn Jul 21, 2013 8:45 am

Hazel

Hun så helt opgivende hen på ham, da han bare smed sig i sin seng, som hun lige havde redt. "NICK, jeg har lige redt min seng" Sagde hun og så ret utilfreds ud, inden hun dog begyndte at grine. Han havde trods alt husket af tage sine sko af ingen han kom ind og det tog ikke 30 sekunder, at rette hendes sengetøj igen, så jordens undergang var det jo ikke. Hun fandt tæppet og tog en lille taske, hvor hun lagde det ned i. "Jeg har fundet det, lad os se at komme afsted" Sagde hun og gik ud i gangen, hvor hun begyndte at tage sine sko på. "Heldige dig ja, det fremskidt" Mumlede hun drillende. Det var meget rart, at de skulle ned i parken, så hendes tanker kunne komme lidt væk fra det kysseri der xD
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 20 I_icon_minitimeSøn Jul 21, 2013 8:58 am

Nick
Han rejste sig hurtigt op og kiggede tilbage mod sengen og så at tæppet var lidt krøllet der hvor han havde ligget. ''Nu har du et aftryk af mig du kan kramme i nat'' sagde han drillende og begyndte at gå efter hende. Selvom han havde lovet sig selv at holde det på venneplan, så havde han svært ved ikke at komme med nogle småflirtende kommentarer når han var omkring Hazel. ''Mon ikke de har nogle nede i 7 eleven? Så kan vi måske også købe lidt andre snacks.. Pølsehorn.. Og noget at drikke'' brummede han. Han vidste godt at han ikke burde købe øl, men han havde lyst til det, især hvis de skulle sidde og hygge rundt om et bål xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 20 I_icon_minitimeSøn Jul 21, 2013 9:05 am

Hazel

Hun nikkede let, "Det lyder som en god idé" Sagde hun med et lille smil. Der var nogle blåpladser i parken, som var beregnet til at sidde rundt om, hvor der er nogle bænke man kunne sidde på. "Du mener spurt?" Spurgte hun og så spørgende på ham. Hun vidste godt, at det nok var svært at være i nærheden af Nick, uden at der skulle være alkohol indblandet, særligt hvis det var en form for hygge. "Men jo, hvorfor ikke" Sagde hun med et lille smil. Hun regnet ikke med, at de sådan skulle drikke voldsomt meget, men et par øl kunne man altid klare xD
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 20 I_icon_minitimeSøn Jul 21, 2013 9:12 am

Nick
Han gik hen og tog sine sko på, inden han fik åbnet døren og gik ud på opgangen. Han havde set lidt frem til denne 'date', hvis man kunne kalde det det. Hazel havde efterladt et ret stort indtryk på ham ved den festival - Også selvom hun havde prøvet at ligge ham lidt på is, men det var måske det der i virkeligheden var så spændende ved hende, for man skulle gøre sig lidt fortjent til Hazel. ''Sprut.. Narh, bare nogle øl og så måske nogle colaer? Bare rolig, jeg skal nok give'' smilede han skævt, mens han ventede på at hun fik låst døren og var klar til at gå.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 20 I_icon_minitimeSøn Jul 21, 2013 9:17 am

Hazel

Hun brummede let, da han sagde at han nok skulle give. "Jeg giver halvdelen" Mumlede hun hurtigt, da hun ikke brød sig om, når andre sådan købte ting til hende. Hun vidste dog godt, at han nok ikke rigtigt manglet penge, da Charlie tjente en del og han nok derfor sørget for, at Nick intet manglet. Hun fik hurtigt låst sin hoveddør og gik ned på gaden, hun smilede let da det virkelig var varmt udenfor. "Tror du overhovedet at vi kan finde nogle ordentlige pinde til de skumfiduser der?" Spurgte hun og kunne ikke lade være med at grine, da hun faktisk tvivlet lidt.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 20 I_icon_minitimeSøn Jul 21, 2013 9:42 am

Nick
Han fulgte med hende udenfor og lod hende blot føre an, da han ikke var helt kendt i dette område. ''Hmm, vi får at se.. Jeg aner ikke hvad der er i den park..'' grinede han. Han vidste ikke helt om han kunne holde sit venneløfte, hvis de skulle sidde og rundt om et bål, da det et eller andet sted var lidt romantisk, men man måtte virkelig sørge for ikke at ligge mere i det end det var. Ikke kun for hans egen skyld, men os lidt for Jakes. Selvom de ikke var så gode venner lige pt, så ville han jo heller ikke såre ham. ''Ved du hvor der er en 7 eleven så?'' spurgte han og så hen på hende.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 20 I_icon_minitimeSøn Jul 21, 2013 9:47 am

Hazel

Hun tænkte ikke over, at hendes lyst til at kysse ham blot ville blive forstærket af at de drak. Hun nikkede let, "Om 2min ligger den over på den anden side af vejen" Sagde hun og pegede frem, hvor de kunne se den. "Kan du se" Sagde hun med et smil. Hun måtte indrømme, at hun glædet sig til de kom over i parken. Det lød virkelig hyggeligt. Hun fortsætte frem lidt, "Så er vi her" Sagde hun og gik indenfor i butikken. "En six-pack er nok, ikke?" Spurgte hun og så på han. Hvorefter hun også fandt cola og en pose blandet skumfiduser. "Så mangler vi bare pøllerbørene så vi klar" Smilede hun let.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 20 I_icon_minitime

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 20 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick & Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: