Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 19, 2013 8:53 am
Jake Han tog sig selv i at komme til at røre hele flødeskummen ud i kakaoen så den forsvandt, da den samtale de havde gik ham ret meget på og han ikke rigtigt tænkte over hvad han egentligt lavede. Han slap taget om skeen og sukkede kort, mens han trak på skuldrene, da han slet ikke vidste hvordan han skulle forklare sig. ''Det..Ved jeg godt.. Jeg stoler også på dig.. Men som sagt, så stoler jeg ikke rigtigt på ham når der er piger involveret'' sagde han stille og vendte blikket ned på gaden, da han ikke rigtigt kunne kigge på hende. ''Jeg så.. Helst at du ikke så ham, men det bestemmer du selvfølgelig selv.. Og hvis du siger I kun er venner..såeh..''
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 19, 2013 9:07 am
Hazel
Hun så en smule forvirret på ham, da hun slet ikke forstod hvad han egentlig mente. "Mener du..at jeg går med til at lave noget med ham eller at han..bare tager hvad han vil have?" Mumlede hun og prøvede at finde en sammenhæng i hvad han mente. "Vi er bare venner" Slog hun fast. Der skulle bestemt ikke ske mere mellem hende og Nick, hun vidste godt, at han virkelig var charmerende og de havde måske lidt mere end vennefølelser for hinanden, men netop af den grund, skulle de holde tingene på et vennemæssigt plan. Det andet ville skabe for meget kaos.
Mychell
Antal indlæg : 1565 Join date : 02/04/12
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 19, 2013 9:12 am
Jake ''Jeg siger bare at man ikke altid kan stole på Nick.. Og jeg stoler ikke 100% på ham og han er min bedste ven..'' sagde han stille, selvom han egentligt tvivlede lidt på det nu. Efter festivalen havde de kun snakket sammen en gang, men han vidste at han snart var nødt til det for bandets skyld. Det skulle en pige ikke splitte, men det kom det vel heller ikke til, for det var nok lidt i hans hoved at Nick og Hazel havde noget for hinanden. Han tog forsigtigt sin kop op og smagte på kakaoen, inden han stillede den ned igen. ''Vi hakker godt nok på hinanden..'' mumlede han, da de praktisk talt ikke havde haft en sund og fornuftig samtale siden han havde mødtes med Val i parken.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 19, 2013 9:26 am
Hazel
Hun vidste ikke rigtigt hvad hun skulle sige. "Jeg ved ikke rigtigt, om jeg forstår dig, men..enten må du finde dig i, at jeg snakker med Nick og han må finde sig i, at jeg snakker med dig. Eller..snakker jeg ikke med nogle af jer. Jeg..har ikke lyst til at vælge mellem jer. Nick er min ven og du er min.." Sagde hun og gik lidt i stå. De var ikke kærester, men de var alligevel ikke på vennefod længere. "Hvis der bliver ved med at ødelægge noget mellem jer, ved jeg ikke hvor sundt det er, at jeg har kontakt med nogle af jer" Sagde hun og rykkede en smule på sig. "Jeg ved ikke hvorfor vi ikke kan snakke pænt"
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 19, 2013 9:33 am
Jake Han så hurtigt hen på hende, da hun ikke afsluttede det med at han var hendes.. Hvad? ''Vi skal bare finde ud af hvad der skal ske.. Det kan også være at Nicks intentioner er fine nok.. Måske vil han bare være venner, det skal jeg ikke kunne sige'' sagde han med et skævt smil, selvom han udmærket vidste at Nick aldrig havde gode intentioner. Så naiv ville han aldrig blive. ''Desuden.. Hvad er jeg egentligt? Dater vi.. Er vi.. venner.. Eller venner med mere.. Eller bare ham du ikke vil kysse ude på gaden?'' spurgte han lidt dumt, inden det slog ham at han nok ikke skulle have sagt det sidste, da det var endnu en ''ikke-snakke-pænt'' ting. ''Ej.. Undskyld.. Jeg ved ikke hvorfor jeg er så knotten i dag..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 19, 2013 9:54 am
Hazel
Hun brummede let, "Det med at jeg ikke ville kysse dig på gaden, har intet med dig at gøre. Vi kunne fint sidde sammen oppe i parken, men..hvis nu folk skulle forbi" Mumlede hun lidt dumt, da hun havde følt de lidt stod i vejen for de andre. "Jeg ved ikke hvad vi er, men jeg kan ikke for mig selv til, blot at kalde dig en ven" Mumlede hun stille, det man ikke vidste hvad man kunne kalde dem. "Men..hvis det at vi to ses som mere end venner, ødelægger det mere for dig og Nick, bør vi nok også bare ses som venner" sagde hun med et skævt smil. Hun tog sig lidt til hovedet, da tingene røg lige af sporet og de blev ved med at hakke.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 19, 2013 10:00 am
Jake Han kunne nok ikke løbe fra, at det allerede nu havde kostet lidt af venskabet med Nick, for ærlig talt havde han ikke specielt meget lyst til at bruge sin tid på ham mere - Men det skulle han jo. ''Vi kommer over det.. Vi har altid.. skændtes lidt, mig og Nick.. Også selvom vi er bedste venner.. Nick plejer ikke at være typen som bærer nag'' sagde han med et skævt smil, mens han tog den sidste tår der var tilbage i sin kop med kakao. ''Tænk.. En uge efter vi har kendt hinanden og vi er allerede mega-komplicerede'' grinede han, da det et eller andet sted var lidt grinagtigt, at han allerede havde lyst til at stille krav til hende efter så lidt tid. Hans følelser for hende havde virkeligt udviklet sig hurtigere end lynet selv, også selvom de måske havde haft et par skænderier i løbet af aftenen.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 19, 2013 10:25 am
Hazel
Hun havde det lidt dårligt med, at de havde skændtes og gik derfor over og forsigtigt satte sig på hans skød, inden hun lagde sine arme rundt om ham og blidt gav ham et kram. "Må..jeg blive siddende" Mumlede hun en smule usikkert, da hun ikke vidste, om han ville have det. Men i hendes hoved, havde de ligesom hakket rigeligt på hinanden og nu var det værste ligesom blevet sagt. "Det håber jeg, jeg har det så dårligt med, at i diskutere omkring..mig" Mumlede hun stille, da det lød så selvvisk. Hun lænede sig blidt frem og kyssede ham på kinden.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 19, 2013 10:18 pm
Jake Han rykkede stolen en smule ud, så hun bedre kunne sidde der og ikke fik bordet ind i ryggen. Forsigtigt tog han fat omkring hende, så hun sad bedre, mens han nikkede lidt, da han ikke havde noget imod det. Det var på tide at de kom videre efter alt det mundhakkeri de havde været igennem i løbet af hele aftenen. ''Det gør vi.. Det lover jeg.. Nick finder en anden interesse meget hurtigt.. Det gør han altid'' svarede han med et skævt smil, inden han forsigtigt lænede sig en smule frem og blidt begyndte at kysse hende ved halsen. Han vidste ikke ikke om hun ville have det, men man var jo nødt til at tage nogle chancer af og til.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 19, 2013 10:22 pm
Hazel
Hun vidste godt, at hun nok ikke skulle tage tingene med Nick alt for seriøst. Selvom han virket til at kunne lide hende, var det nok ikke hende han kunne lide, men mere udfordringen. Og det irriteret hende grænseløst at hun lod sig falde for det. Hun kom dog hurtigt på andre tanker, da hun mærkede hans læber ved hendes hals. Forsigtigt vendte hun sit hoved lidt ned, så hans kys endte på hendes læber i stedet. Hun tog blidt fat i hans skulder, da hun fik kuldegysninger hele kroppen. Dybeste set, var hun nok bange for at give sig "væk" til ham, da hun ikke ville såres.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 19, 2013 10:30 pm
Jake Han smilede svagt mod hendes læber og mærkede hvordan det helt sitrede i hans krop, da han langt om længe endeligt fik lov til at kysse hende rigtigt. Roligt lod han sine hænder vandre op af hendes ryg, mens han trak hende tættere og tættere ind til sig. Han lagde hovedet på skrå imens og sørgede for ikke at gøre kysset hverken for voldsomt eller for 'blidt', da det skulle være ordentligt og hun ikke skulle føle sig presset. Efter lidt tid slap han modvilligt hendes læber, mens han kiggede en smule op på hende. ''Undskyld for det hele i dag..'' sagde han efterfølgende i et lidt lavt toneleje.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 19, 2013 10:35 pm
Hazel
Hun kørte roligt sin hånd igennem hans hår og smilede let, da han undskyldte for det som var sket tidligere. "Jeg siger også undskyld" Mumlede hun stille. Hun vidste godt, at hun ikke kunne gå rundt og være bange for at blive såret hele livet. Hun ville gerne have Jake i hendes liv og fortsatte hun på den måde, som hun havde gjort hele eftermiddagen, endte det i stedet med at hun mistede ham. Hun lænede sig frem og gentog deres kys, dog en smule heftigere denne gang.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 19, 2013 10:41 pm
Jake Han var glad for at de havde forladt den park og havde fået orden på tingene. Det havde gået og tyngede ham ned de sidste par timer, for han var bange for at det allerede var ved at gå galt imellem dem. Heftigt gengældte han det nye kys, mens han forsigtigt ''puffede'' hende ned af skødet, mens han dog holdte kysset. I stedet bakkede han hende indenfor og hen mod en væg, hvor han lod hende støtte op af, mens han gjorde kysset endnu heftigere. Han havde virkeligt haft et stort behov for at kysse hende de sidste to dage, så nu skulle det gøres ordentligt, nu hvor hun selv havde lagt op til et heftigt kys.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Jul 20, 2013 3:12 am
Hazel
Hun lod sig bare bakke indenfor og lod sig blive skubbet op af væggen. Hun havde længe haft lyst til bare at slippe "tøjlerne" når hun havde været sammen med ham. Hun lod sine hænder køre op under hans t-shirt og kørte sin ene hånd om på hans brystkasse. Ubevidst begyndte hun at trække vejret en smule hurtigere, mens hun lod tungen komme med i deres kys. Hun vidste at hun ville have svært ved at holde igen denne gang, da hun bare havde lyst til at være sammen med ham.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Jul 20, 2013 3:17 am
Jake Han brummede tilfreds, da hun endeligt gav lidt slip. Selvom han godt forstod hvorfor hun havde ventet med at tage deres forhold et skridt videre, så var det virkeligt rart at mærke hende så tæt på. Han kunne næsten mærke hendes hjerteslag mod hans krop. Det gav et mindre gip i ham, da han mærkede telefonen vibrere i baglommen igen, denne gang ringede den. Han havde glemt at Val ville ringe efter koncerten for at snakke om hvornår han skulle hente Zindy i weekenden, men han lod den bare ringe videre. Han tog i stedet et fastere greb i Hazel og fortsatte kysset og håbede lidt at hun ikke ville bemærke det med telefonen.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Jul 20, 2013 3:34 am
Hazel
Hun ignoreret i starten, at hans telefon ringet og sørget bare for at holde deres kys, men da den ringet for 3 gang, tog hun den op af hans lomme og smed den over i sin sofa, som stod lige i nærheden. "Den var lidt irriterende" Mumlede hun lidt undskyldende. Hun skulle lige til at genoptage deres kys, da han fik en sms fra hende Valerie, som han havde stået og snakket med nede i parken. Hun lænede sig i stedet ind mod væggen og vendte sit blik lidt væk, da hende Valerie åbenbart spurgte, om Jake var fri i weekeden. Hun sagde intet, da hun egentlig ikke ville skændes igen.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Jul 20, 2013 4:37 am
Jake Han sagde intet til at hun tog telefonen op, for hun havde ret - den var irriterende og forstyrrende. Faktisk bemærkede han slet ikke, at hun havde set smsen der poppede op efterfølgende, for han havde ikke engang set det selv. Og da hun trak sig tættere op af væggen, troede han blot for en stund at det var fordi at hun ville have ham tættere på, derfor tog han et skridt nærmere. Dog bed han sig en smule i læben, da hendes ansigtudtryk havde ændret sig uden at han vidste hvorfor. Forsigtigt lagde han en hånd ved hendes skulder og betragtede hende med et undrende blik. ''Hvad er der..galt? Går det for hurtigt?'' spurgte han stille.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Jul 20, 2013 5:57 am
Hazel
Hun trak sig væk fra ham og så ned i gulvet, da hun ikke vidste hvad hun skulle gøre af sig selv. Hun havde det dårligt med igen'igen'igen at afvise ham, men hun følte ikke rigtigt for at stå og kysse am, når han åbenbart også havde aftaler med hende Val. "Måske..skal vi bare ses en anden dag" Mumlede hun stille. Hun orkede ikke at tage en diskussion op igen, da hun ikke kunne rumme mere i hovedet i dag. Hun vidste intet om hvem Val var. Eller jo hun vidste hvem hun var fra musikskolen, men ellers ikke og slet ikke hvorfor at Jake kendte hende, eller hvorfor de skulle ses. "Vi kan evt ses i..næste uge" Sagde hun og gik hen og satte sig på sin sofa.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Jul 20, 2013 6:03 am
Jake Han vidste slet ikke, hvad han skulle sige, da han ikke kunne forstå at hun kunne skifte humør så hurtigt. Han fjernede sin hånd fra hende, da hun trak sig væk og kiggede en smule paf på hende, da han ikke vidste hvad han skulle sige, men hun havde pludseligt travlt med at få ham ud af døren. ''Det..Kan vi godt.. '' sagde han i et lavt toneleje og kiggede væk fra hende, da denne date havde været en absolut katastrofe hele dagen. ''Har jeg gjort..noget.. Siden du pludselig ikke ville mere?'' sagde han stille, da han måtte indrømme at han var lidt forvirret over det.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Jul 20, 2013 6:20 am
Hazel
Hun sukkede svagt, da hun fandt det lidt svært at forklarer hvad der var galt. "Hende Val vil åbenbart meget gerne have fat på dig, så..jeg skal ikke være i vejen" Mumlede hun lidt dumt. Hun vidste ikke, om det var en som han havde noget kørende med, det eneste hun vidste var, at siden de havde været i parken, havde han telefon været igang lige siden. "Det en lidt..dum dag, så lad os ikke ødelægge den mere end den allerede er" Mumlede hun og vidste ikke helt, hvor hun ville hen med det. Men han var en smule efter hende omkring Nick, så kunne han vel også forstå, at hun fik det dårligt over det med Val?
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Jul 20, 2013 6:25 am
Jake Han så undrende på hende, da han ikke helt forstod hvorfor hun snakkede om Val. ''Hva...'' mumlede han, inden han stoppede helt op og kiggede hen på hans telefon. Forsigtigt samlede han den op og sukkede kort, da den besked stod på skærmen. Han vidste ikke rigtigt hvad han skulle sige for at redde den ud. Sandheden var han ikke klar til og han var heller ikke sikker på om hun kunne kapere den lille nu. ''Vi snakkede bare om at samle nogle fra klassen i weekenden'' sagde han og skævede hen til hende. Han kunne ikke holde sig helt ud, når han løj sådan. Men i dette tilfælde var det bedre end at sige sandheden ligenu.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Jul 20, 2013 6:40 am
Hazel
Hun trak let på skulderne, da hun ikke vidste hvad hun skulle sige. "Jake bare.." Mumlede hun og sukkede, da hun ikke rigtigt orket at snakke mere omkring det lige nu. "Jeg ligeglad" Mumlede hun bare og vendte igen blikket væk. Hun vidste ikke, om hun kunne være bekendt at være sur over det, men det virket bare mærkeligt. "Jeg ve dikke hvad jeg skal mene eller tro lige nu" Sagde hun og rejste sig op og gik hen og stod i sin dør til altanen, da hun havde behov for noget luft. "Gik Nick også i den klasse?" Mumlede hun lidt dumt. Hun overvejet kort, at spørge ind til Val på torsdag, når hun sås med Nick, men hun vidste ikke om hun kunne være det bekendt.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Jul 20, 2013 6:46 am
Jake Han bed sig en smule i læben, da det med klassen måske var lidt en dum forklaring, for han havde vist sagt at ham og Nick gik i skole sammen, hvilket de også havde. ''Øh.. Ja'' sagde han og smilede kort, inden han så væk, da han godt vidste at han havde dummet sig. Spurgte hun Nick om det kunne hun med det samme vide at der ikke var nogen klasse sammenkomst. Men Val havde godt nok også gået i klassen dengang. ''Nå.. Men så.. vil jeg se og komme derud af'' sagde han, da hun havde sagt at de skulle stoppe for i aften for nogle minutter siden. Så det ville nok være lidt uhøfligt at blive, selvom han gerne ville. Men måske ville det være bedst, hvis de stoppede aftenen før mere gik galt?
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Jul 20, 2013 6:58 am
Hazel
Hun følte det var bedst, hvis de stoppet for aftenen da tingene bare gik i ring. Forsigtigt trådte hun frem og gav ham et kram og et kys på hagen. Hun var ikke sur på ham eller noget lige nu. Med de forklaringer han kom med, havde han intet at være sur over. Men det havde hele tiden været noget, som fortalte hende at hun skulle passe på og hun kunne ikke fortsætte med at stå og kysse med ham, mens en anden pige forsøgte at få kontakt på ham igen og igen. "Jeg håber ikke det her ødelægger noget, du må bare forstår, at dagen har været meget forvirrende og tingene lige skal have lov at ligge sig, inden vi kommer op at diskutere igen"
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Jul 20, 2013 7:01 am
Jake Han smilede svagt af hende, da hun alligevel kom hen og gav ham et kram. Så var der måske ro i lejren for en stund, men han vidste at han meget meget snart måtte fortælle hende sandheden om Val og Zindy. ''Jeg ved det godt.. Det har ikke just været en vellykket aften.. Mon ikke den næste vil blive bedre?'' spurgte han stille, for lige at hentyde at han gerne ville have en aftale med hende igen i løbet af de næste par dage. Han vidste dog ikke om alt dette havde skræmt hende væk, men det måtte han jo finde ud af. ''Måske.. Noget på fredag? Jeg er optaget i weekenden jo..'' mumlede han, da hun jo troede at han skulle til klassefest, selvom det egentligt var fordi at han skulle passe hans datter.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.