VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 2:05 am

Harry

Han måtte indrømme, at det virkelig var hyggeligt at sidde her og sammen med hende på åbent hav. Han så hen på hende, da hun så at hun var dårligt selskab. Han havde det ret dårligt med, at hans mor havde snakket sådan om Electra. "Jeg må være en badboy så, fordi jeg elskser dit selskab" Sagde han med et lille smil. Han vidste ikke rigtigt, hvordan han skulle håndtere det hans mor havde sagt overfor Electra, men han ønskede ikke at hun skulle have det dårligt over det. Han tog en bid af sit rundstykke og brummede let, da det virkelig var godt med noget at spise. Selvom han prøvede at lade være, da det ikke var så høfligt, tog han sig selv i flere gange at sidde og betragte hende.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell

Antal indlæg : 1565

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 2:16 am

Electra
Hun kunne ikke lade være med at grine lidt af hans ord, inden hun svagt trak på sine skuldre. ''Men tænk hvis hun har hadet mig lige siden jeg var 11? Så må det virkeligt være hendes drømmescenario at jeg tager hendes søn ud på åbent hav helt helt alene.. Også hun samtidigt ved at jeg har tænkt mig at knalde ham som en anden kanin i løbet af turen. Så må hun være rigtigt rigtigt glad'' sukkede hun kort. Dog havde hun ikke tænkt sig at undskylde over for Harrys mor, da hun ikke selv syntes at hun havde gjort noget forkert. Det var jo ikke fordi at hun havde tvunget Harry ud i det bad eller noget.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 2:30 am

Harry

Han brummede let, da det lod til at gå hende på. Han havde aldrig selv haft et specielt godt forhold til sin mor, hans mor ville gerne have, at alting så perfekt udad til og at Harry omgik de rigtige. "Hun har altid været meget rapkræftet og..jeg tror ikke at det er dig personligt hun synes er dårligt selskab. Jeg tror, at hun vil hade alle hun ser mig sammen med, hvis det ikke er en eller anden kedelig højtuddannet trunte som går rundt i flade sko" Sagde han med et skævt smil. Han kunne dog ikke lade være med at grine, da hun sagde at hun ville knalde ham som en kanin. Hvis de ikke lavet andet end at knalde, ville det i hvert fald være en tur som han aldrig ville glemme. Han var desuden også ret sikker på, at hans mor havde forstået budskabet med Electra, siden de bare var skredet.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 2:38 am

Electra
Hun vidste godt at Harrys mor var lidt af en bitch. Selv var hendes egen mor lidt mere frisindet, men det havde nok noget at gøre med at hun først var flyttet til England fra Grækenland da hun havde været omkring de 14 og ikke havde haft den samme 'fine' opvækst som Harrys mor og Simona. ''Din mor kunne godt lide Rachel..'' mumlede hun, da hun jo havde været lidt vidunderbarnet, som tog sin karriere - og Harry - bundseriøst. ''Skal du egentligt ikke mødes med hende, mens du er i London?'' spurgte hun stille, mens hun tog den anden halvdel af rundstykket og tog en bid. Selvom det var egoistisk, så håbede hun lidt at Harry ville undgå hans ekskæreste.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 2:45 am

Harry

Han vidste godt, at hans mor virkelig havde holdt meget af Rachel. Rachel var også anderledes, selvom hun havde haft en fin opvæskt og havde de værdier, som hans mor ønskede, var hun stadigvæk anderledes og hvilede i sig selv. Han bed sig let i læben, da det også havde været svært at sige farvel til hende. "Det ved jeg ikke, vi aftalte dengang at gå hver til sit og vi er begge kommet videre. Så..jeg tror det bliver for indviklet" Sagde han med et skævt smil. Electra kunne han altid snakke med om alting, men det var anderledes med Rachel. "Ville det ikke være rart underligt hvis jeg kontaktede hende?" Spurgte han med et skævt smil. Han vidste godt, at de nok aldrig ville få et forhold igen, men det ville være meget rart at se hvordan hun havde det.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 2:50 am

Electra
Hun vidste godt, at hun måtte lade være med at være så snæversynet, når det kom til Harry. Ja, hun ville gerne have ham for sig selv, men hun vidste godt at det aldrig ville ske. Desuden ville det også være dobbeltmoralsk af hende, hvis hun fraråd ham at være ''lykkelig'', hvis Rachel gjorde ham det, for hun havde jo selv andre 'love interests', men Harry havde så heller ikke nogle følelser i klemme når det kom til Charlie. ''Hvis du føler at du har behov for at snakke med hende.. Eller bare se hvordan det går hende, så kan jeg ikke se hvorfor at det skulle være underligt.. I har jo en fortid sammen.. Det sletter man jo ikke bare'' svarede hun med et skævt smil. Det gjorde helt ondt i maven på hende, at hun foreslog det. Men hun ville Harry det bedste.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 2:57 am

Harry

Han brummede let, da han ikke vidste noget, når det kom til Rachel. Hun havde været den første, som han havde været sådan rigtigt forelsket i og han havde ikke været det siden, så hun var også den eneste. Men det havde taget virkelig hårdt på dem begge, at de pludselig skulle slå op, kun fordi at han skulle rejse. Han så på hende og trak kort på skulderne. "Nu må vi se hvad der bliver tid til" Sagde han med et lille smil. Selvom der havde været flere følelser mellem ham og Rachel, så ville han hellere bruge sin tid sammen med Electra. Hun var stadigvæk en meget stor del af hans liv og Rachel var på en eller anden måde fortid. "Det jo ingen hemmelighed, at den primære grund til jeg kom til London, var for at tilbringe tid med dig og min familie" Sagde han. Han blev færdig med at spise og rejste sig og gik over og satte sin tallerken over i vasken.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 3:07 am

Electra
Det værste ved det hele var, at man ikke rigtigt kunne hade Rachel, for hun var altid så venlig og rar. Men inderst inde så kunne hun ikke lade være med at hade hende, bare en smule. Forsigtigt tog hun sin tallerken op og bar tallerkenen hen til vasken også, inden hun lige nåede at gribe fat omkring hans håndled, inden han ville gå videre. ''Harry'' sagde hun stille og fik ham 'vendt' hen mod hende, mens hun stod lænet op af køkkenvasken. Faktisk vidste hun ikke hvorfor at hun havde taget fat i ham, men hun havde sådan en underlig følelse i kroppen efter snakken om Rachel plus tanken om at han snart skulle væk. Hun ville bare have lidt opmærksomhed, men hun kunne ikke lade være med at tænke på at hun virkeligt nok bare var egoistisk. ''Måske skulle vi tjekke retningen.. Og se hvor vi er på vej hen'' sagde hun efterfølgende og slap hans håndled med et kort smil.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 3:17 am

Harry

Han så ned på sin hånd, da hun tog fat i den. Han lod forsigtigt sin anden hånd, kører hen over hendes side og nussede blidt der. Han havde et eller andet underligt behov for, hele tiden at røre ved hende, og det lokket han blot yderligere, at hun gik rundt uden bluse. "Lad os det" Sagde han med et lille smil. Han vendte sig om og gik udenfor og op af den lille stige, som førte op til det lille område, hvor man styret båden udenfor. Der stod en tre solvogne, som de ville kunne ligge på og sole sig senere. Han fik hurtigt tjekket op på, hvor de var på vej hen. "Vi er stadigvæk på rette vej" Sagde han med et lille smil. Han rettede sig en smule op og nød, at der var en smule vind herude på åbent hav. "Når vi ligger til senere, skal vi så ikke bade?" Sagde han med et lille smil.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 3:27 am

Electra
Hun fulgte med ham udenfor og forholdte sig ellers bare lidt i baggrunden, mens hun så helt koncentreret ud. Hun anede ikke en skid om hvordan man styrede sådan en båd, men det ville hun ikke sige og virke dum xD ''Det lyder lækkert.. Jeg har også 4.. nej 5 forskellige bikinier med og jeg har lovet dem alle at de skal ud og luftes'' sagde hun med et drillende smil, mens hun skævede let hen over havet. Der var altid så meget vind og det var virkeligt skønt på en ellers varm dag. ''Harry..'' sagde hun igen, denne gang med et mindre smil på læben, mens hun forsigtigt fik sig stillet sig hen foran ham, hvor hun roligt begyndte at køre sine læber op ved hans hals.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 5:40 am

Harry

Han smilede let, da hun sagde at hun havde taget en del bikiner med. Det var altid dejligt når det var sommer, fordi så gik pigerne ikke i så meget tøj. Han nikkede let, da hun sagde hans navn. Hurtigt lukket han sine øjne sammen, da hun begyndte at køre sine læber hen over hendes hals, for at drille hende lidt spændte han let til i sin brystkasse, da han godt vidste at han havde en flot overkrop. Han lagde sin ene hånd ved hendes bag og trykkede hende ind til sig. Der var altid en speciel stemning ude på havet og det blev blot mere specielt af, at de var alene. Han havde tit været med ude at sejle og kendte derfor godt til, hvordan man styret en båd. Dog havde han aldrig sejlet til eller fra havn.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 5:50 am

Electra
Hun smilede lidt af ham, da han vist stod og gjorde sig lidt til. Selvfølgelig vidste han at han så godt ud og den arrogance var et eller andet sted charmerende på en underlig måde. Forsigtigt tog hun fat om hans ene hånd og begyndte at gå ned af den lille trappe og videre ned i køkkenet igen. ''Kan du huske da vi var yngre og vi plejede at lege spørgetime?'' spurgte hun, da de dengang havde haft spurgt hinanden om nogle lidt dumme ting, men de havde da altid fået et grin ud af det. Hun trak ham videre ind i soveværelset og smilede let ved synet, da der var virkeligt flot derinde. Hun slap hans hånd inden hun satte sig på sengen og så op på ham med et drillende smil. ''Så.. Har du lyst til at lege med mig?''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 6:01 am

Harry

Han gik bare med hende nedenunder og ned i soveværelset. Han kunne ikke lade være med at le, da hun spurgte om han ville lege med hende. "Har jeg nogensinde ikke ville det" Mumlede han drillende, da han altid havde været frisk på alt de i gennem tiden havde fundet på. Han lagde sig på siden i sengen og begyndte at klø hende blidt på ryggen, da hun sad ved hans side. Selvom han kendte ende så godt, vidste han dog aldrig hvad hun kunne finde på eller hvilke idéer hun nu havde, han så spændt på hende, "Starter du?" Spurgte han og betragtede hende nysgerrigt. "Starter du?" Spurgte han lidt dumt, da han var lidt usikker på hvad hun ville og hun derfor lige måtte ligge ud xD
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 6:08 am

Electra
Hun begyndte at grine lidt, da hun blev helt nostalgisk, for det var virkeligt lang tid siden at de havde lavet sådan noget, men det var altid en god måde at få spurgt lidt om ting, som man normalt ikke snakkede om. ''Hmm..'' mumlede hun og kiggede tænkende ud i luften, da hun ikke ville lægge ud med noget vildt personligt, selvom hun alligevel havde nogle spørgsmål der pressede lidt på. ''Hmm.. Hvor mange piger har du været sammen med i Amerika?'' spurgte hun med et svagt smil, mens hun svagt puffede til ham. Hun vidste godt, at der havde været en del, men hun havde aldrig vidst hvor mange.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 6:19 am

Harry

Han brummede let, da han faktisk ikke rigtigt havde tjek på det. Mange af dem kunne han slet ikke huske navnet på, "Jeg har kysset med så mange, at jeg ikke har tjek på det" Sagde han med et skævt smil, da han tit kyssede med flere piger blot på en enkel aften, "Men jeg har nok været i seng med en 16 stykker" Sagde han med et skævt smil. Det var lidt mærkeligt, men der var ingen af dem som havde efterladt et større indtryk på ham. Men mange af dem havde heller ikke interesse i ham, men kun i det at han var en omtalt person. Der var virkelig mange piger, som gerne ville være kæreste med en fyr med en fremtid som hans. Han så på hende og skulle lige stille et dumme spørgsmål. "På en skala fra 1-10, hvor 10 er mest, hvor meget lyst har du så til at være sammen med mig?" Han skulle lige sikre sig, at hun faktisk havde lyst og ikke noget, som hun bare sagde.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 6:29 am

Electra
''Din trussetyv altså'' grinede hun, da 16 i hendes hoved var ret mange. Men hvad skulle man omvendt også lave i Amerika, når man ikke kendte ret mange? Hun vendte hurtigt blikket hen mod ham, da han stillede hende et spørgsmål. Det var lidt tvetydigt, for det kunne betyde både seksuelt og sammensammen. Uanset hvad, så havde begge været en tier, men igen - Det var ikke noget han skulle vide. ''10.. Efter at have pillet på dine mavemuskler ovenpå, så kan jeg umuligt sige andet end det..'' smilede hun skævt og tog sig selv i at komme til at kigge lidt på hans mave i det hun sagde det xD ''Okay.. Min tur.. Vil du virkeligt have at jeg besøgte dig i Amerika, eller var det blot noget du sagde fordi at jeg foreslog det og du ikke kunne lide at afslå..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 6:39 am

Harry

Han smilede tilfreds, da han fik bekræftet at hun havde lyst til ham. I virkeligheden var han nok ikke så selvsikker, så han gerne ville være, og han var kort blevet bange for, at det blot havde været tomme ord. Han brummede let og så på hende, "Jeg mente det, jeg kan dog...være bange for at det aldrig vil blive til noget" Mumlede han stille og rykkede en smule på sig, da han ikke brød sig om at være så ærlig, men det var lidt det som legen gik ud på. "Du skulle gerne komme over, når jeg ikke har for meget arbejde og det tror jeg bliver svært at få til at passe med, at du har fri med dit band os. Men jeg vil altid gerne ses med dig" Sagde han og så på hende, da han virkelig mente det. "Har du nogensinde fortrudt, at vi var sammen dengang?"
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 6:47 am

Electra
Hun vidste godt, at han havde travlt når han var i Amerika. Og ja, hun havde selv en masse ting selv, som hun skulle have orden på i England. Igen slog det hende, hvor frustreret det gjorde hende at han var i Amerika det meste af tiden og han ikke bare kunne være her i London hele tiden. ''Jeg forstår det godt.. Jeg ved godt at du har meget travlt..'' smilede hun skævt og gav ham forsigtigt et 'puf' for at vise at det var i orden. ''Og nej.. Aldrig.. Jeg er ret sikker på at du er den perfekte første gang'' smilede hun skævt, inden hun forsigtigt lod sin 'falde' ned på sengen med ryggen først. Hun kiggede op i loftet og begyndte at grine lidt over det næste hun ville spørge ham. ''.. Er jeg lækre end Rachel?''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 6:53 am

Harry

Han var lidt tilfreds med, at hun forstod hvad han mente. Tit var han først hjemme ved 10 tiden om aftenen også var han nødt til at tjekke op på de sidste ting når han kom hjem, også var det meste af dagen gået. Så der ville ikke blive meget tid til Electra, uanset hvor gerne han så ville. Han havde været lidt bange for, at hun med sin graviditet havde fortrudt, at de havde været sammen. Så han blev ret lettet, da hun sagde at han var den perfekte første gang. Han satte sig op på sin albue, så han ville kigge på hende. "Du er lækre end Rachel" Sagde han og så oprigtigt på hende. Rachel var en meget pæn, men i forhold til Electra var hun nok en smule kedelig. Han glemte helt at stille et nyt spørgsmål, da han havde travlt med at kigge på hende, da hun nu lå ved hans side.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 7:03 am

Electra
Hun lod sit blik fange hans og kunne ikke lade være med at smile helt stolt, da han syntes at hun var pænest. ''Desværre'' var det ikke helt dét som det gik an på, for siden at han ikke rigtigt havde nogle følelser for hende, måtte det være på grund af hendes personlighed og ikke hendes udseende. ''Hvad så med de piger i Amerika.. Er jeg også lækre end dem?'' spurgte hun med et mindre smil, mens hun stadigt betragtede ham lidt. Hun vidste godt at det ikke var hendes tur til at spørge, men det var jo alligevel et spørgsmål i forlængelse med det andet hun havde spurgt om.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 7:13 am

Harry

Han brummede let, da hun stillet et nyt spørgsmål. Et eller andet sted, var det måske lidt underligt at synes at han bedste veninde var lækker. Men de havde også altid haft et specielt forhold til hinanden. Han nikkede let, da hun også var lækre end nogle han havde mødt i Amerika. Det spillet også ind, at han netop kendte hende så godt og at han altid følte sig udfordret i hende selskab. "Faktisk er du den lækreste pige som jeg nogensinde har mødt" Sagde han med et lille smil, inden han forsigtigt lænede sig en smule ind til hende, dog sørget for stadigvæk for, at der var en smule afstand til hende. Han overvejet virkelig, bare at overfalde hende. Men et eller andet sted, kunne han også lide at hun holdt ham lidt hen.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 7:20 am

Electra
''Virkelig?'' spurgte hun og så nok lidt paf ud, da hun ikke havde regnet med det svar. Hvis det ikke var fordi han ingen skjorte havde på, så hun havde taget fat i ham for at ruske ham hårdt, mens hun havde råbt ind i hans hoved 'hvorfor kan du så ikke lide mig, din mongol', men den opførsel var nok ikke passende oven på det svar. ''Så du kan godt lide nougat'' sagde hun med et drillende smil, og hentydede lidt til at hendes mors gener jo havde gjort at hun ikke var helt 'hvid'. Hun lagde godt mærke til at han kom tættere på, men blot for at tirre ham endnu mere lagde hun sit knæ sådan at han ikke kunne komme tættere på hende i den vinkel hvor han lå. ''Vi leger stadigt..'' smilede hun fortsat og holdte ham hen med sit ben.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 7:46 am

Harry

Han nikkede let, da han mente det. Electra var ikke så almindelig, som mange af de andre piger var. Men hun forstod samtidigt at klæde sig udforende, men stadig med smag. Der var rigtig mange piger, som gik i sådan noget rigtig ludertøj og hvor intet blev overladt til fantasien. Han havde næsten gættet sig til, at hun ville stoppe ham fra at komme tættere på, men alligevel pirret det ham. Han overvejet kort at spørge om, om hun ville blive sur hvis han overfaldt hende, men han havde allerede stillet et dumt spørgsmål. "Mig eller Charlie?" Mumlede han stille. Han vidste godt, at hun nok ikke ville kunne vælge mellem de to og at det var et ret umuligt spørgsmål, men han havde nok lidt en kamp med Charlie. Det var fint nok, at hun havde en anden men han ville gerne være nummer 1.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 8:15 am

Electra
Hun tav helt, da hun ikke helt vidste hvordan det skulle tolkes. Betød det hvem der betød mest for hende? Hvem der gav hende mest sommerfugle? Hun vendte sit blik op i loftet, da det spørgsmål gjorde at hun blev en smule utilpas. Hvis det var hvem der betød mest, så var det helt klart Harry. Men det med sommerfuglene, det var Charlie. For hende havde det at lære Charlie at kende en smule været helt magisk og den tid de havde haft sammen var fløjet afsted. Desuden virkede det som om at Charlie ville hende mere end Harry, for det virkede slet ikke som om at Harry havde nogle følelser for hende overhovedet. ''Du betyder mest for mig, det er selvklart.. Jeg tror ikke at der er nogen der kan komme til at betyde så meget.. Hvis det er det du mener med spørgsmålet..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 8:32 am

Harry

Han vidste faktisk ikke helt selv, hvad han præcist mente med det spørgsmål. Han vidste godt, at man umuligt kunne sammenligne ham med Charlie og hun nok derfor heller ikke ville kunne vælge den ene frem for den anden. Han tog fat i hendes hånd og gav den et lille klem, da han blev ret glad for at høre, at hun sagde at hun ikke troede der var andre som ville betyde så meget for hende som han gjorde. "Jeg tror bare, at jeg ville vide hvordan du så på os" Mumlede han stille og nussede blidt hendes håndflade. Når nu han ikke kunne få lov til at røre hende, måtte han vel holde hende i hånden da det var meget uskyldigt xD "Kunne du falde for ham?" Spurgte han stille, da hun os før havde stillet to spørgsmål xD
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 22 I_icon_minitime

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 22 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick & Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: