Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 11:43 pm
Electra Hun havde faktisk ikke regnet med at der ville have været noget da hun spurgte - Og nu ønskede hun helt at hun ikke havde spurgt. Det var jo nemt nok at læse mellem linjerne på det han sagde og hun følte at hun helt stoppede med at trække vejret. Selvfølgelig kunne hun huske Rachel, men den dag før han rejste havde bare altid været deres dag i hendes hoved og nu var det hele blevet taget fra hende. Hendes første gang var pludselig slet ikke speciel mere, det havde bare været en ''dobbelt-dip'' for ham. Hun rejste sig op lidt tavst, da hun ikke helt vidste hvad hun skulle sige, men hun vidste at der ikke ville gå lang tid før hun ville kamme helt over. ''Okay'' sagde hun bare i et forsøg på at styre sit temperament.
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Jul 11, 2013 11:59 pm
Harry
Han vidste godt, at det havde været dumt og ondt overfor Electra. Men han havde aldrig været god til følelser. Han havde faktisk også, været sammen med en del piger da han var kommet til Amerika, fordi i hans hoved var den bedste måde at komme over en pige på, ved at være sammen med en masse andre. "Okay?" Gentog han lidt dumt, da han ikke helt vidste hvordan hun tog det. For det havde jo bare været sex, godt nok havde det været hendes første gang. Men de havde altid blot været venner.
Mychell
Antal indlæg : 1565 Join date : 02/04/12
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 12, 2013 12:06 am
Electra Hun følte sig virkeligt såret over det, selv et år efter. På en måde følte hun ikke at kunne blive sur på ham, for hun havde jo selv holdt noget skjult for ham. ''Hvad fanden vil du have at jeg skal sige, Harry? Godt gået? Dumme Electra er så nem at hun vil være ligeglad med sådan noget?'' hun rystede på hovedet af ham, inden hun gik hen til hans køkkenbord, hvor hun begyndte at finde sin telefon i tasken for at skrive til sin mor at hun skulle komme og hente hende. Det var for sent at ringe efter Hazel, men omvendt vidste hun også at hendes forældre sov på det her tidspunkt. ''Men du har ret, vi har ikke forandret os. Du er stadigt en arrogant nar med en pæl stukket langt op i røven'' sagde hun bare med ryggen til mens hun smsede videre.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 12, 2013 12:13 am
Harry
Han rejste sig op og så surt på hende. "Electra jeg ved fandeme ikke hvad du forventer med den livsstil du kører. Du har knaldet en eller anden på 36, som har en familie, men alligevel forventer du at der er følelser indblandet" Mumlede han og så pludseligt hen på hende. "Er det det hele drejer sig om? Troede du at vi" Sagde han og stoppede sig selv lidt. Selv havde han aldrig haft noget for hende på den måde. Men man hørte jo, at piger altid blev lidt forelsket i den første de var sammen med. "Jeg troede det stod klart, at det kun var sex. Du vidste jeg skulle rejse, du kendte Rachel. Hvordan kan det komme bag på dig?"
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 12, 2013 12:28 am
Electra Hun stoppede helt med at smse, da hun hørte hvad han sagde. Var det virkeligt så tydeligt at hun havde haft følelser med i det? Hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige, da det alligevel havde været en hemmelighed hun havde gået med længe, men hun syntes overhovedet ikke at han fortjente at få det at vide. Hun besluttede sig derfor for at benægte. Benægt benægt benægt xD Hun vendte sig om mod ham og lænede sin ryg mod køkkenbordet, mens hun lagde armene over kors. ''Ja jeg er så forelsket i dig, Harry, bare.. puuha'' sagde hun ironisk. ''Det var min første gang. For mig vil det altid være specielt, men for dig var det åbenbart bare.. En bekvemmelighed''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 12, 2013 12:37 am
Harry
Han slappede en smule mere af, da hun åbenbart ikke havde haft følelser med i det. Men det ville have været en lidt bedre forklaring på, hvorfor hun så blev sur. "Jeg har ikke sagt, at det heller ikke var specielt eller noget særligt. Selvfølgelig var det også specielt for mig, og jeg føler mig beæret over, at du har den tillid til mig. Du er min bedste veninde. Men det var bare sex. Ingen af os har følelser for hinanden, så hvad forventet du?" Sagde han opgivende, da han ikke rigtigt forstod hende. Rachel eller hans rejse havde jo aldrig været hemmelig.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 12, 2013 12:44 am
Electra Hun følte sig pludselig utrolig dum over at hun havde troet, at han måske ville kunne få noget for hende, hvis de havde gjort noget i den stil. Hun fortrød selvfølgelig ikke, men bare det at han bare havde hoppet fra den ene til den anden indenfor få timer gjorde bare, at det ikke havde været den specielle betydning. Desuden gik det op for hende at hun aldrig ville blive hverken Charlie eller Harrys første valg og det gjorde virkeligt ondt at tænke på. Charlie ville hun sikkert ikke engang høre fra igen. ''Men jeg er da glad for at du er beæret..Tsh, jeg kunne ligeså godt have været sammen med en eller anden tilfældig, det havde sgu sikkert betydet mere for ham''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 12, 2013 12:56 am
Harry
Han sukkede opgivende, da han havde troet at tingene havde været ret klare imellem dem. "Hvem ved" mumlede han bare surt, da han bestemt ikke gad at stå og forklarer sig mere. De havde været to om tingene. Godt nok havde han lige gjort det forbi med Rachel samme dag, men han skulle rejse dagen efter, så i hans verden havde det været meget oplagt at forholdet til Rachel ville gå i stykker omkring det tidspunkt. "Tager du så..hjem nu?" Mumlede han stille. Han gav ikke udtryk for det, men han var ret ked af, at deres møde efter så lang tid, var endt så galt.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 12, 2013 1:09 am
Electra Hun kiggede kort på sin telefon, men så at der stadigt ikke var noget svar fra hendes mor. ''Jeg.. Ved det ikke.. Aftenen har ikke været skide..god, så jeg ved ikke om jeg tør at fortsætte'' sagde hun stille og kiggede væk fra ham. Måske havde den tid de havde været væk fra hinanden udviklet dem i så forskellige retninger, at de ikke længere kunne være bedste venner? Tanken fik det helt til at snøre sammen i maven på hende, da hun slet ikke kunne forestille sig et liv uden at Harry var der. ''Vi er ikke længere bedste venner, er vi?'' spurgte hun og kiggede bare ud i luften i nogle sekunder, da hun ikke helt kunne holde til den tanke. Igen kiggede hun på sin telefon for at tjekke hendes indbakke, bare for at distrahere sig selv lidt.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 12, 2013 1:37 am
Harry
Han brummede svagt, da han faktisk ikke kendte svaret. Han så hende stadig som sin bedst even på hjem turen, men efter den sidste time var han pludselig blevet i tvivl. "Vent her" Mumlede han lidt dumt, inden han gik ud og hurtigt gik i køkkenet og fik lavet to kopper varm kakao med flødeskum på toppen. Han gik ind til hende igen og satte den ene kop foran hende. "Varm kakao kan redde alt" Mumlede han lidt forsigtigt. Han vidste godt, at han nok skulle have fortalt hende om Rachel dengang, men det var ligesom ikke noget at han kunne ændre på nu. I stedet kunne han vise, at han stadig gerne ville hende ved at give kakao. Han regnet dog ikke med, at hun ville tilgive ham eller pludselig ændre holdning, fordi hun fik kakao, så i virkeligheden var det nok et lidt naivt forsøg på at sige undskyld.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 12, 2013 3:15 am
Electra Hun havde ikke forestillet sig at det ville ende sådan imellem dem. I stedet for at sidde fast i noget der skete for et års tid siden, så skulle de måske komme videre og se fremad? Det at hun stadigt havde følelser for ham havde hun jo altid kunnet styre og selvom han skulle gå ud og finde sig en ny kæreste var hun ret sikker på at hun ville kunne håndtere det fint. Hun kiggede ned på den varme kakao der pludseligt stod foran hende. Kendte hun Harry ret, så vidste hun at han havde det lidt svært med det med følelser og måske også at sige 'undskyld' direkte. Derfor kunne hun ikke lade være med at smile lidt af det. ''Kan du styre en yacht?'' spurgte hun henkastet, mens hun rørte flødeskummen lidt rundt i kakaoen.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 12, 2013 3:35 am
Harry
Han havde det faktisk rigtig dårligt med, at han intet havde fortalt om Rachel til Electra. Indtil nu havde det ikke rørt ham, men at se at det faktisk gik hende så meget på, generet ham virkeligt. Electra havde en speciel plads ved ham og derfor så han gerne, at hun var glad. "Det kan vel ikke være så svært" Mumlede han bare selvsikkert. Han kunne finde ud af, at køre rundt i Londons gader uden problemer, så kunne han vel også styre en båd på åbent hav. "Hvorfor? Vil du gerne ud at sejle?" Mumlede han og løsnet lidt op, da de begyndte at snakke nogenlunde normalt igen.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 12, 2013 3:47 am
Electra Hun tog en tår af kakaoen og smilede lidt, da han havde ret i det med at det kunne redde alt. Svagt trak hun på sine skuldre, da det havde været noget tid siden hun var ude med sin far og vejret virkede til at være godt, så det kunne være meget lækkert at gå ud og på havet og få noget sol, uden at der kom 13 årige fyre hen og spurgte om hun ville ''dele en is'' xD ''Jamen hvis du kan, så kan vi måske låne min fars imorgen?'' spurgte hun, da hun syntes at de havde brug for at opleve noget positivt oven på den aften de lige havde haft.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 12, 2013 4:17 am
Harry
Han tog selv sin kakao og smilede let, selvom det virkelig var varmt udenfor, så var der ikke noget bedre end varm kakao. Det var længe siden, at han havde været ude at sejle og der havde altid været folk omkring ham, som kunne give ham råd om hvordan man styret båden. Men så vidt han huskede, lå den et ret åbent sted, så de nemt ville kunne komme ud på havet, uden at skulle forbi en masse andre både først. "Det kunne være rigtig lækkert, også skal vi lave sådan en rigtig romantisk middag ude på dækket om aftenen med levende lys og en hvid og rød ternet dug" Grinede han xD
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 12, 2013 5:04 am
Electra Hun begyndte at grine lidt, mens hun kiggede ned i kakaoen samtidigt med at hun nu rørte flødeskummen helt ud. Selvom hun ville elske at have sådan en middag med ham, så havde det nok været en joke. ''Også skal vi have spaghetti og kødboller, så er der gået totalt Lady og Vagabonden i den'' smilede hun drillende, mens hun lænede sig en smule tilbage i sofaen og kort kiggede ud af vinduet ved hans altan. Han havde en ret god udsigt, men selvfølgelig havde han det. Det var jo Harry. ''Men jeg tror ikke at min far har noget imod det, han elsker dig jo'' sagde hun og begyndte at grine lidt igen, da hun ikke vidste hvor mange gange hendes far havde prøvet at ''parre'' dem.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 12, 2013 6:16 am
Harry
Han smilede let, da det ville være ret lækkert hvis de kunne komme på en miniferie. Det ville passe med, at han lige ville kunne nå og hilse på sin familie, inden de så tog afsted. "Jeg mener det skam, vi holder en skide romantisk middag, tager sådan et slå op bord med og hygger" Sagde han og kunne ikke lade være med at grine. "Jeg er enhver svigerforældres drøm" Sagde han bare selvsikkert, "Hvornår tager vi afsted?" Sagde han bare, som om det allerede var en aftale at de faktisk skulle afsted xD
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 12, 2013 6:42 am
Electra Hun kunne ikke lade være med at smile lidt af ham, selvom hun godt vidste at der ikke skulle ligges så meget i det. Hendes far havde en del yachts, da det var lidt hans hobby. Den bedste han havde var der både jacuzzi på dækket samt et styrmandsrum ved siden af. Nedenunder var der både en stue og et soveværelse. Men den var også virkeligt stor, så hun var ikke helt sikker på om Harry kunne styre den. ''Altså jeg er ledig hele ugen, såeh ja.. EJ, vi kunne sejle i havn ved Cardiff. Der er så hyggeligt og det er bare 100 år siden jeg har været der'' sagde hun med et bredt smil, da hun helt glædede sig til det nu.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 12, 2013 6:48 am
Harry
Han blev mere og mere opstemt på idéen, da sådan en tur virkelig ville sørge for, at de lærte hinanden at kende igen. På samme tid, ville det være godt for ham, slet ikke at skulle tænke på forretninger eller noget andet i nogle dage. "Romantisk middag på dæk og Cardiff" Gentog han, da det efterhånden lød bedre og bedre. Han var sikker på, at det også ville være godt for hende, særligt at få alt det med denne Charlie på afstand. Det var slet ikke fordi, at han ikke ønskede det bedste for hende, men lige nu virket hun ret naivt omkring sine følelser til ham. "Mine forældre holder en stor middag i overmorgen, du kunne evt. sove hos mig der også kunne vi tage afsted næste morgen?"
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 12, 2013 7:01 am
Electra Hun smilede tilfredst, da det nu lød som en god plan. Turen ville vel vare et sted mellem 2-3 dage. Hun glædede sig faktisk til at tilbringe noget tid med ham og få nogle oplevelser sammen med ham som var mere positive end hele den her aften. I sit hoved begyndte hun allerede at planlægge at hun skulle have en isterningmaskine, solcreme og spandevis af champagne med xD ''Nårh ja, inden vores mødre rejser.. Jeg har også fået en invitation..'' sagde hun, da det pludseligt slog hende at Simona sikkert også ville være til den fest. Og de medbragte jo mænd og kærester også. Godt nok havde hun aldrig set Charlie til nogle af de fester hvor Simona havde været, så mon ikke han også udeblev til denne?
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 12, 2013 7:14 am
Harry
Han vidste faktisk ikke, hvem der var inviteret da han havde haft for travlt med sit arbejde til at få de nærmere detaljer, de få gange han havde snakket med sine forældre. "Så..Simona skal med?" Mumlede han og skævede lidt til hende. "Jeg skal nok sørge for at bryde ind, hvis i ender i nogle akavet situationer" Sagde han, da han jo ikke vidste, at Simona og Electra allerede havde mødt hinanden. "Et eller andet sted, forstår jeg ham sgu godt. Hvis jeg skulle leve med den stemme" Brummede han, da Simona virkelig havde en irriterende stemme, uanset hvor meget man undgik kunne man altid hører hende hvis hun var indenfor en radius af 5 kilometer.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 12, 2013 7:22 am
Electra ''Tak.. Det ville være rart.. Selvom hun er en irriterende møgso, så er det stadigt aldrig i orden at være nogle utro.. Eller være.. Den anden'' sagde hun lidt tamt, da hun fik helt dårlig samvittighed af at tænke på det. Men uanset om Charlie nogensinde ville kontakte hende igen, så ville hun aldrig fortryde det der var sket imellem dem. ''Ej jeg får aldrig så god en org..a..'' hun stoppede sin sætning, da hun vist kom til at tænke lidt højt. Dog kom hun til at grine lidt, da man ikke snakkede med andre fyre om sådan noget, det var det hun havde Hazel til xD ''..Gad vide hvor vores mad bliver af'' sagde hun for lige at vende tilbage til noget mere relevant.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 12, 2013 7:31 am
Harry
Han trak svagt på skulderne, da han var lidt ligeglad med sådan nogle ting, når det ikke handlet om personer der betød noget personligt for ham. Han havde da os selv, været sammen med nogle piger som havde haft en kæreste ved siden af og det var ikke noget, som han gad bruge tid på at fortryde. "Org..aaa?" Gentog han, da han ikke lige forstod hvad hun prøvede at sige. Han tog sin mobil op, "Der stod de ville være her halv, der er der ti minutter til" Sagde han og så igen nysgerrig på hende. Han kunne god mærke, at han var ved at være godt sulten, da han jo ikke rigtigt havde fået at spise hele dagen, da han havde været på farten.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 12, 2013 7:36 am
Electra Hun kunne mærke at hun blev en smule glødende ved kinderne bare ved tanken om det hun havde lavet med Charlie og hun tog sig selv i at komme til at sidde og smile helt fjoget for et par sekunder, inden hun vendte blikket ned i bordet med et svagt smil. Det var ikke noget hun var vant til at diskutere med Harry, da hun aldrig havde følt at man kunne snakke med fyre om fyre. ''Altså..'' begyndte hun svagt grinende inden hun lagde sine hænder foran sit ansigt, da hun lige skulle tage sig sammen. ''Jeg har aldrig haft så.. Du ved.. Kraftig.. en.. du ved.. end sammen med Charlie. Det var helt sygt, jeg troede jeg skulle besvime''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 12, 2013 7:58 am
Harry
Normalt ville han mærke et lille stik i sin mandelighed, men i det han at havde været sammen med hende den første gang, var det klart at tingen derfor ville ske i et andet tempo. Han kunne da ikke lade være med at grine, da det alligevel var et ret specielt emne. Han plejet ikke at snakke med piger om sådan nogle ting, men deres samtale gik da lidt i øst og vest xD "Han har også 23 års erfaring, men så forstår jeg pludselig bedre, hvorfor du er blevet så glad for ham" Mumlede han drillende. Selv ville han virkelig værdsætte en pige, som ville kunne udfordre ham på den måde. Dog forstod han stadig ikke, hvordan man kunne knalde på en festival.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 12, 2013 8:07 am
Electra ''Jamen.. Jeg tror lidt af det var det hele. Det hele var bare så forbudt. Både det med aldersforskellen og så lå vi på en øde strand..Ej.. Jeg skal nok holde kæft nu'' sagde hun med et skævt smil, da det var helt underligt at sidde og diskutere sådan noget med Harry. Nu havde han ikke nogle følelser i klemme med hende, men hun ville selv blive ret 'hm' over det, hvis det havde været omvendt. ''Jeg er ikke glad for ham, jeg kender ham jo næsten ikke.. '' sagde hun, selvom det nok var lidt løgn. Hun var som sådan ikke 'vild' med ham, fordi hun vidste at han var uopnåelig, men omvendt så havde han bare gjort noget ved hende.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.