Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Jul 07, 2013 9:28 am
Charlie
Han smilede svagt, da han nok skulle sørge for at både Hazel og Electra kom ind i VIP området. "Hvad tid?" Spurgte han og trykkede hende en smule mere ind til sig, selvom de lå helt tæt. Men han skulle på en eller anden måde, lige sikre sig at de nu lå helt tæt. "Jeg vil gerne se jer spille. Men vi er nødt til at mødes bagefter, eller imorgen inden vi spiller, i kommer ikke ind i VIP området, hvis i ikke har special tilladelse". I det, at området var helt tæt på dem, skulle det være personer, de var sikker på ikke lavet ballade på nogen måde, da det hurtigt ville kunne ødelægge hele deres show.
Mychell
Antal indlæg : 1565 Join date : 02/04/12
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Jul 07, 2013 9:34 am
Electra Hun vendte hoved en smule og kyssede ham blidt på hans kind, da hun mærkede at han trak hende endnu tættere til sig. ''Jeg tror vi er færdige lidt over 21 i morgen aften'' fortalte hun, mens hun vendte blikket hen mod vandet og kom til at smile lidt, da hun så alt deres tøj, som var spredt udover det hele. ''Ej, hvis det bliver for bøvlet så kan vi godt være på de andre pladser. Måske bliver folk også lidt mistroiske, da de nok ikke helt kan fatte hvad vi skulle lave i en vip zone'' smilede hun skævt, da de overhovedet ikke var et navn. I hvertfald ikke endnu.
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Jul 07, 2013 9:49 am
Charlie
Han brummede svagt, da det godt nok var specielle mennesker der kom ind, men der var også mange fans der købte sig adgang, så var billetter bare så dyre, så man var sikret, at ingen kom derfor for at lave numre xD "Det er intet problem" Sagde han bare. Måske var det sidste gang, at han ville få lov til at se hende. Han havde ikke hendes nummer eller noget, så han vidste ikke rigtigt, hvordan han skulle finde hende efter festivalen. Han skævede os ned til deres tøj, og kunne ikke lade være med at grine da de havde haft travlt xD
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Jul 07, 2013 9:57 am
Electra Hun fulgte hans blik ned af stranden og begyndte selv at grine, da både trusser og trøjer bare lå spredt ud over det hele. Hun gav en lav sukken fra sig, inden hun kiggede på ham i nogle tavse sekunder. ''Hvad nu hvis jeg gerne vil se dig.. efter det her.. Bare engang imellem.. Du ved.. Løst, ville det være helt utopi.. '' spurgte hun og kiggede atter på deres tøj for at undgå at kigge ham i øjnene. For det var jo egentligt det spørgsmål, som hun havde ønsket at stille ham hele dagen.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Jul 07, 2013 8:11 pm
Charlie
Han så lidt skrapt på hende, da hun spurgte om de kunne ses efter det her. Han ville virkelig gerne, det var slet ikke det. Men på en festival, snakket man med en masse mennesker, hvor hvis de blev set sammen midt i London, ville der hurtigt komme rygter. "Jeg vil virkelig gerne, men vi er nødt til virkelig at tænke os om" Mumlede han og tog fat i hende, da han helt blev "bange" for hun ville forsvinde. "Der er ingen der skal såres i det her" Mumlede han stille, selvom han dybeste set godt vidste, at det var dømt til at gå galt.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Jul 07, 2013 10:19 pm
Electra Hun vendte hurtigt sit blik væk fra hans, da han kiggede sådan på hende. Faktisk vidste hun ikke rigtigt om det var en afvisning eller blot en påmindelse om hvor forsigtige de skulle være. ''Jamen.. Det bliver der heller ikke.. Vi kan bare mødes.. Du ved sådan løst når vi begge har tid og lyst.. Er samme sted.. Slet ikke have nogle faste aftaler'' forklarede hun og fik endeligt mod til at kigge på ham. Måske var det i virkeligheden allerede nu ved at blive for kompliceret. Nick var allerede blevet såret og han var nok ikke den sidste.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Jul 07, 2013 11:22 pm
Charlie
Han brummede svagt, da han ikke rigtig vidste hvordan han skulle løse det. "Vi skal bar sørge for at holde det hemmeligt. Hvis Simona finder ud af det" Begyndte han stille og bed sig i læben, "Jeg ville os blive ked af, hvis noget presseomtale skulle gøre, at jeg ikke kunne se dig mere" Mumlede han med et skævt smil. Det var så forvirrende det hele. Han ville ikke såre Simona, men han ville heller ikke stoppe kontakten med Electra. Og hvad ville Nick tænke, hvis han fandt ud af, at de også ses efter festivalen. "Det eneste jeg med sikkerhed ved, er at jeg ikke vil miste forbindelsen til dig"
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Jul 08, 2013 12:15 am
Electra Hun smilede lidt, da hun endeligt fik sit spørgsmål besvaret. Så han ville altså se hende efter. Forsigtigt satte hun sig lidt op i græsset og skuttede sig en smule, da solen var ved at gå ned. Det var ret koldt bare at ligge sådan der på en blæsende strand xD ''Vi må jo se hvad fremtiden bringer.. Jeg vil i hvertfald gerne.. '' sagde hun med et skævt smil, inden hun forsigtigt rejste sig op og begyndte at samle sit tøj op. Hun fik sit undertøj på igen, mens hun kiggede længere hen mod vandet hvor resten lå. ''Ej hvor har vi rodet''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Jul 08, 2013 3:45 am
Charlie
Han smilede svagt, da hun sagde at hun gerne ville ses igen. Det betød meget for ham, at de fortsat kunne ses, men på den anden side, ville det være det letteste hvis de ikke sås, han var bare ikke stærk nok til at sige fra. Om så de bare sås som venner, ville han stadig synes det var det værd. Han kunne ikke lade være med at grine, da hun sagde de havde rodet. "Tjaeh..gad vide hvad der er sket her?" Mumlede han dumt, da det virkeligt ville være tydeligt for andre at gætte sig til. Han fandt sine boxershort og fandt dem rystet for sand, inden han tog dem på.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Jul 08, 2013 6:09 am
Nick Han havde sovet rusen ud i sin fars tourvogn, da han ikke havde orket at gå tilbage til Jake og få ''skæld ud'' af ham. Dog havde han sovet ret dårligt på den sofa der, men det var jo bedre end ingenting. Han vidste ikke om Charlie var stået op, så han rejste sig blot op og begyndte at gå ud i køkkenet. Her begyndte han at rode lidt i køleskabet efter noget at drikke. Selvom der var vand derinde, så tog han i stedet en flaske øl. Det var jo kun festival et par gange om året xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Jul 08, 2013 6:13 am
Charlie
Han var dagen før gået tidligt i seng, da den omgang med Electra havde taget en del kræfter, men også fordi han samme aften skulle spille koncert og derfor skulle være frisk. Han tog sig i, at med det samme han vågnet, så var hans tanker hos Electra og han havde et fjollet smil, hvilket ikke plejet at ligne ham, da han bestemt ikke var et morgenmenneske. Han stod op og fik noget tøj på, inden han gik ind i køkkenet, hvor han så Nick. "Er det din morgenmad?" Spurgte han og nikkede mod hans øl.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Jul 08, 2013 6:18 am
Nick Han vendte sig hurtigt om, da Charlie kom ud i køkkenet. Svagt trak han på skuldrene. ''Det er bare til at vågne på'' mumlede han, inden han stillede øllen på et af køkkenbordene. I et kort øjeblik tænkte han på, om Charlie havde hørt at han var røget i slåskamp igår. Men det ville han næsten kunne se på hans øje som var ret blot (xD) nu. Han var tavs i noget tid, mens han overvejende kiggede på ham. Faktisk havde han slet ikke set ham hele dagen igår. ''Du er ret usynlig når man tænker på at det er din festival''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Jul 08, 2013 6:26 am
Charlie
Han havde godt hørt rygter om, at Nick havde været oppe at slås. Nogle af de vagter, som havde været med til at stoppe Nick, havde givet ham besked. Dog vidste han ikke, hvor mange andre der hørte om det. "Man kan jo også være for synlig?" Brummede han med et skævt smil, og sørget for at ligge tryk på ordet "synlig", så han håbet at Nick var frisk nok i hovedet til at forstå, at han hentydet til hans øje. "Men jeg skal nok få mit shine i aften" Mumlede han bare og prøvede at skubbe emnet lidt til side.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Jul 08, 2013 6:41 am
Nick Han tog endnu en tår af sin øl og kiggede lettere irriteret på sin far, da han godt kunne fornemme at han skjulte lidt hvad han lavede. ''Aha.. Så det kan man. Du var sammen med hende igår også, ikke?'' mumlede han og rynkede kort hen over næsen, da det var lidt klamt i hans hoved. Electra var 5 år yngre end Nick og desuden så brød han sig heller ikke rigtigt om Electra. Han drak resten af sin øl, inden han bare gik hen til køleskabet igen og åbnede endnu en flaske, som han begyndte at drikke af.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Jul 08, 2013 6:49 am
Charlie
Han brummede svagt, da Nick bare spurgte lige ud, om han havde været sammen med Electra. "Det kan jeg vel ikke benægte" Sagde han og gik hen i køleskabet og fandt en kold cola, som han åbnede og tog en tår af.(Hvorefter han satte den op på hovedet xD). Han skævede over mod Nick og brummede svagt, "Hvem var det du var oppe og slås med?". Han havde lyst til at spørge, om det med Electra gik ham meget på, og det var en af grundene til, at han havde været ekstra påvirket i går, men det kunne han vel et eller andet sted, sige sig selv.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Jul 08, 2013 6:56 am
Nick Han trak lidt på sine skuldre, da han spurgte indtil hans slåskamp. Så han havde altså hørt det. ''Jeg var sammen med en pige igår og hendes kæreste blev sur'' mumlede han og rystede på hovedet. Det med Electra gik ham virkeligt på - Det kunne være hans datter. Og selvom han ikke kunne lide Simona, så var hans far jo stadigt gift med hende. ''Hvad for en far er sammen med en 16 årig? Det er sgu fucked up'' sukkede han og færdiggjorde sin anden øl.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Jul 08, 2013 7:00 am
Charlie
Han så helt overrasket op på Nick, "16?" Gentog han lidt tamt og vendte blikket i jorden, da han ikke helt vidste hvad han skulle sige. Så den pige, som han havde været sammen med de sidste par dage, var faktisk yngre end hans egen søn. Han satte sig ned på en stol og sad bare og så helt paf ud. Han vidste godt at hun var ung, men ikke ligefrem så ung. "Er du sikker?" Spurgte han dumt, da det nok ikke var skide smart, at vise den svaghed overfor Nick.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Jul 08, 2013 7:08 am
Nick Han løftede brynet en anelse, da det vist kom lidt bag på hans far, at Electra var 16. ''Jaeh, man skal sgu huske at tjekke datoen på varen før man bruger dem'' sagde han og sukkede lidt, da det vist alligevel gjorde hans far lidt dårligt til mode. På en måde fik han ondt af ham, da han jo ikke havde vist det. ''Hvis det havde været nogle få måneder tilbage kunne du blive anholdt for at have sex med hende'' kom han til at grine lidt, da den seksuelle lavalder i England jo var 16. Men det var jo egentligt ikke sjovt.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Jul 08, 2013 7:14 am
Charlie
Han vidste ikke rigtigt, hvorfor en alder gik ham på. Men det gik lidt op for ham var dum han selv havde været i den alder. Følelser de kom og gik og Electra havde jo også været sammen med Brad? Han rystede hurtigt på hovedet, da han ikke ville tænke negativt om Electra. I stedet blev han nødt til at snakke med hende om det. "Jeg..må nok hellere snakke med hende" Mumlede han forvirret. Han vendte blikket mod Nick og så lidt skrapt på ham. "Var det Hazels kæreste du var oppe at slås med?" Mumlede han lidt dumt, men det var den sidste pige, som han havde hørt om i Nicks liv.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Jul 08, 2013 7:20 am
Nick: ''Mhm, før hun er sammen med jeres guitarist eller trommeslager. Så får de også en pjosker over hendes alder'' sagde han, bare for at stikke en smule til ham, da Electra var ret løs på tråden i hans hoved. Svagt bed han sig i læben, da han nævnte Hazel. ''Øhm.. nej.. Det er lidt indviklet'' sukkede han, men han ville heller ikke holde sådan noget skjult for sin far. Et eller andet sted havde han været ret problematisk allerede, når man tænkte på at det var hans fars jubilæumsfestival. ''Jeg var sammen med den her pige og så kom Hazel hen til vores vogn og.. Ja.. Fandt ud af at jeg var sammen med den..der pige''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Jul 08, 2013 7:33 am
Charlie
Han sendte et strengt blik til Nick, "Hør, bare fordi du ikke bryder dig om det, kan du sgu godt snakke pænt.." Mumlede han surt, dog døde hans stemme næsten til sidst. Det var sjældent, at han forsvaret en pige og det ville blot skabe problemer, men Electra havde sgu fortjent bedre. Han brummede svagt, da han havde svært ved at finde rundt i de piger, som Nick var sammen med. "Så imens...du småflirter med Hazel, er du sammen med en anden, hvis kæreste bliver sur?" Spurgte han lidt forvirret, men prøvede at samle trådene lidt sammen. Hazel var nok ikke blevet voldsomt glad xD
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Jul 08, 2013 7:43 am
Nick ''Slap dog af'' bed han af ham, da han synes at det var en underlig reaktion. Det virkede lidt som om at Electra betød mere for ham end bare et knald, men han gad ikke at spørge. Et eller andet sted, så håbede han at Simona ville finde ud af det, men han gad ikke at være budbringeren og skabe rag i det. ''Jaeh.. Det er sgu lidt rodet.. Også mødte hun Jake, som selvfølgelig skulle lege knight in shining armor. Men jeg har en aftale med Hazel efter festivalen, så jeg har da en chance for at få skik på tingene igen''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Jul 08, 2013 7:50 am
Charlie
Han skulle lige til at svarer Nick igen og sagde, at han kunne snakke ordentligt om det kvindelige køn, men han kom i tanke om, at han pt ikke behandlet Simona specielt godt, og derfor ikke kunne stå og belære Nick. "Skik på tingene?" Gentog han og smilede svagt, "Det lyder til at være meget..seriøst" Mumlede han lettere drillende. Selvom de var uenige og kunne snakke hårdt til hinanden, så var det i hans tilfælde aldrig noget der holdt ved. Han kunne sagtens blive sur på Nick og sådan, han var meget dårlig til at være sur på ham. "Det plejer ikke ligne dig" Sagde han og kunne faktisk ikke huske, hvornår Nick sidst havde haft noget seriøst med en pige, om ås han bare ville Hazel som ven eller mere.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Jul 08, 2013 7:56 am
Nick ''Jeg tror nu heller ikke det er noget seriøst.. Men hun er den mest.. Anderledes pige jeg har mødt. Hun er ikke.. billig eller nem på nogen måde. Hun er lidt den der type man skal fortjene sig til. Og det gør jeg nok ikke, men jo, hun er meget meget sød'' smilede han skævt og sukkede svagt, da øllen havde givet ham en dårlig smag i munden. ''Kommer Simona og ser dig spille i aften?'' spurgte han, da hun jo altid plejede at komme til de koncerter. Især hvis de var i England.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Jul 08, 2013 8:00 am
Charlie
Han havde lidt svært ved at blive klog på Nick, men det var heller ikke noget, som han behøves at blande sig i. "Hun kommer her om nogle timer ja" Sagde han med et lille smil. Simona var ikke lige typen, der var til beskidte festivaler og hun kom altid derfor så sent som overhovedet muligt, også bagefter kunne hun komme med ud i vip området, hvor der altid var pænt og rent. "Hvad med dig, ser jeg dig i aften?" Spurgte han med et skævt smil, da han jo ikke vidste om Nick havde andre planer. Han forstod godt, hvis Nick efterhånden var træt af at se sin far spille, da han havde været med mange gange efterhånden.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.