VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Mychell

Mychell

Antal indlæg : 1565

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 I_icon_minitimeMan Jul 08, 2013 8:05 am

Nick
Han havde det fint med at Simona kom senere, jo mindre han så hende det bedre. Men det gad han selvfølgelig ikke at sidde og sige til sin far. ''Jo, mig og bandet kommer selvfølgelig. Vi kommer selvfølgelig ind i VIP zonen, ikke?'' spurgte han med et skævt smil, da det altid var rart at have en kendt far, der kunne skaffe billetter til vip-koncerter. Ikke kun til hans egne, men også bare generelt xD ''Jeg overvejer lidt at gå over og ønske Hazel held og lykke også.. De skal jo spille før jer''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 I_icon_minitimeMan Jul 08, 2013 8:10 am

Charlie

Han nikkede let, da han spurgte om vip pladser. "De kender dig, så du siger bare hvem du vil have med ind" sagde han med et lille smil, da alle vidste hvem Nick var og han derfor altid havde haft adgang til alt han ville. "Dog sørg for, at der ikke opstår slåskamp som forrige gang, jeg ved ikke om du var indblandet, men en af dine kammerater var" Sagde han med et lille smil. Han ville utrolig gerne se Electra spille, men han vidste ikke hvor han kunne være uden at blive set, desuden skulle han også gøres klar til deres egen koncert. "Det vil hun sikkert sætte pris på" sagde han med et lille smil.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 I_icon_minitimeMan Jul 08, 2013 8:19 am

Electra
Hun havde fået gjort sig lidt i stand og havde besluttet sig for at i dag, der skulle hun være på toppen hele dagen - ikke kun under koncerten. Derfor havde hun lavet tunge krøller i det nederste af hendes hår og taget et par små denim hotpants, samt en top som havde en dyb udskæring og lange flæser. Hun gad ikke at ligne lort på en dag, som skulle huskes for evigt. Men hun følte at hun havde nogle uløste ting med Charlie, derfor var hun også gået hen til hans vogn. Hun kiggede kort om der var nogle i nærheden, inden hun bankede på.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 I_icon_minitimeMan Jul 08, 2013 8:24 am

Charlie

Han havde lige været i bad og gik nu bare rundt i boxershorts, da han ikke orket at gå rundt i sit scenetøj så lang tid før de skulle spille. Desuden var det også for varmt til andet. Han gik hen og åbnede sin dør og vendte sig halvt op igen, da han regnet med at det var Nick der kom igen. Dog stoppede han op, da han så Electra og hun virkelig så godt ud. "Wauw" Mumlede han lidt dumt. Kort skævede han til klokken og smilede let, da der stadig var noget tid til, at Simona ville ankomme. "Kom indenfor" Sagde han trak hende blidt indenfor og gav hende et forsigtigt knus, da han ikke ville ødelægge hendes hår eller tøj xD
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 I_icon_minitimeMan Jul 08, 2013 8:31 am

Electra
Hun smilede lidt af hans reaktion, da det jo et eller andet sted kun havde været til ære for ham - Hun havde jo lejet en rigtig stylist til senere til både Hazel og hende, så de kunne se perfekte ud på scenen. Forsigtigt gengældte hun hans knus, inden hun lod armene falde rundt om halsen på ham. Langsomt bakkede hun ham mod væggen, inden hun uden at have sagt et ord indtil videre begyndte at kysse ham heftigt, mens hun lod sine fingre lege lidt med hans krøller. I hendes hoved var det den bedste måde at sige hej på xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 I_icon_minitimeMan Jul 08, 2013 8:39 am

Charlie

Han lagde lynhurtigt sine arme rundt om hende og gengældte hurtigt hendes kys. Han kunne ikke dy sig for, at blande tungen med i det. Han tog slet ikke hensyn til hverken hendes hår eller tøj mere, da han fik den velkomst. Han tog to vip billetter fra sin baglomme og lagde dem drillende ned i hendes bh, da han os godt lige ville mærke der. "Så bliver de ikke væk" mumlede han drillende mod hendes læber, men hvis de skulle på scenen og spille, så skulle det jo ligge et sikkert sted, hvor hun hurtigt ville kunne få fat i dem efter, da de jo gik på scenen lige efter xD "Jeg har savnet dig" Røg det ud af munden på ham.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 I_icon_minitimeMan Jul 08, 2013 8:46 am

Electra
Hun kom helt til at stoppe kysset, da hun begyndte at grine lidt, da han bare sådan stoppede billetterne ned i hendes BH. Hun holdte sig dog tæt ind til ham imens og kiggede ham i øjnene med et svagt smil ''Jeg har også savnet dig..'' indrømmede hun og gav ham et langtrukkent kys på hans kind, inden hun forsigtigt tog fat i begge hans hænder, som hun roligt kærtegnede med sine tommelfingre. ''Måske.. Ville det være praktisk hvis vi udvekslede numre'' sagde hun stille, da hun ellers ikke vidste hvordan de skulle holde kontakten ved lige.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 I_icon_minitimeMan Jul 08, 2013 8:59 am

Charlie

Han sukkede opgivende, da han mærket hvordan han pludselig "slappede" en smule mere af, nu hvor hun var i nærheden af ham. Han tog sin mobil op og skulle lige til at række den hen til hende, inden han dog tøvet lidt. "Jeg..snakket med Nick her tidligere og han fortalte, at du er 16..passer det?" Mumlede han stille og stod bare og så lidt dum ud, med sin mobil i hånden. Han var ret sikker på, at det var rigtigt, da Nick ikke ville lyve om sådan noget, men han var nødt til at høre det fra hende.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 I_icon_minitimeMan Jul 08, 2013 9:03 am

Electra
Hun frøs næsten fast, da han havde fundet ud af at hun kun var 16. Selvfølgelig vidste hun godt at hun så ældre ud end hun var og ja, hun opførte sig nok heller ikke som en 16 årig, men når man opvoksede i det miljø som hun havde gjort, så blev man nødt til at blive voksen hurtigt. Hun kiggede kort på hans telefon og derefter op mod hans ansigt, inden hun efter lidt tøven nikkede. ''Ja.. Men.. Det er jo bare.. en alder. Du vidste at jeg var yngre end dig.. Det.. Kan da være ligemeget om jeg er 16 eller 18.. Eller 20..'' sagde hun stille og følte sig pludselig lidt dum.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 I_icon_minitimeMan Jul 08, 2013 9:16 am

Charlie

Han vidste ikke rigtigt, hvorfor at det betød noget for ham, men det ville have været meget rart at vide, at hun var så ung. "Det er jo næsten kriminelt, altså jeg kunne være din far" Mumlede han og bed sig hårdt i læben, da han i det samme fortrød. Han mente jo ikke noget ondt med det, men han kunne ikke undgå at have de tanker. Han sukkede svagt og rakte sin mobil frem mod hende. "Undskyld, det hele er bare så forvirrende" Mumlede han med et skævt smil.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 I_icon_minitimeMan Jul 08, 2013 9:20 am

Electra
Hun tog imod hans telefon, da han alligevel gav hende den. Hun følte sig på ingen måde som en 16 årig. Alle hendes venner var også 5 år ældre end hende, nogle gange mere. ''Det giver lidt ''who's your daddy'' en helt ny betydning'' mumlede hun og bed sig i læben, da det måske ikke var det bedste at stå og joke med det, men hun vidste ikke helt hvad hun skulle gøre. De kunne jo ikke rigtigt gøre noget ved deres alder og hun havde affundet sig med hans. Hun skrev sit nummer ind og gav telefonen tilbage til ham. ''Jeg har skrevet både mit eget nummer ind og børnehavens''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 I_icon_minitimeMan Jul 08, 2013 9:31 am

Charlie

Han bed sig i læben, da hun sagde at hun også havde skrevet børnehavens nummer ind. Det var slet ikke for, at såre hende og hun virket på ingen måde så ung, men han blev bare så frygtelig gammel i forhold til hende. Det var heller ikke så meget, de to imellem det gik ham på, men han ville virkelig få dårlig omtale, hvis pressen fandt ud af, at han var sammen med en pige på 16. "Jeg.." Begyndte han og gik i stå igen. "Det ændre ikke på noget, det kom bare lidt bag på mig" Mumlede han stille.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 I_icon_minitimeMan Jul 08, 2013 9:38 am

Electra
Hun vidste godt, at det ikke var helt optimalt. På nogle måder. Alt var jo bare imod dem, men omvendt så skulle de jo heller ikke noget seriøst sammen. Forsigtigt lod hun sig stå op på sine tæer og gav ham et blidt kys på kinden, da hun ikke helt vidste hvad hun skulle sige. ''16.. er min alder, ikke.. Min personlighed..'' sagde hun stille og vendte atter blikket op på ham. ''Desuden..så'' begyndte hun, mens hun forsigtigt kørte sine håndflader roligt ned af hans brystkasse. ''Så.. Er det måske lidt som at ligge flere brænde på bålet.. Mere.. Forbudt.. Mere.. Lokkende''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 I_icon_minitimeMan Jul 08, 2013 9:44 am

Charlie

Han smilede let, da hun kyssede ham og brummede tilfreds. Han trak hende ind til sig og smilede svagt, da hun sagde at det ville blive mere lokkende. "Problemet er, at du sgu allerede er alt for lokkende" Sagde han med et lille smil og kyssede hende ømt på munden. Men han måtte indrømme at hun havde ret. Hele situationen var så meget mere spændende mellem dem, når det hele var så forbudt. "Electra, jeg kan ikke være til stede til jeres koncert. Vi skal gøre os klar mens i spiller og..." Sagde han stille, da han faktisk virkelig gerne ville se dem spille. "Måske jeg kan få en privat optræden en anden gang?"
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 I_icon_minitimeMan Jul 08, 2013 9:51 am

Electra
Hun smilede lidt af ham, da hun alligevel kunne lokke nogle kys ud af ham. Egentligt blev hun lidt ked af at han ikke kunne være der under koncerten, men det var selvfølgelig logisk nok. Der var jo nok meget der skulle forberedes med hans band og den store scene. ''Det gør intet. Og jeg har slet ikke noget imod at give en privat koncert.. Jeg er ret god til at spille..'' smilede hun drillende, inden hun begyndte at kysse ham en smule heftigt i nogle sekunder. ''Jeg er god til at spille guitar..og..'' sagde hun, mens hendes læber stadigt var tæt på hans. Forsigtigt lod hun sin hånd køre af hans bukser, hvor hun roligt lagde hånden lige ved den.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 I_icon_minitimeMan Jul 08, 2013 9:57 am

Charlie

Han hadet alt det stress, der var inden de skulle på scenen, så han havde sat pris på hvis han havde haft mulighed for at stå i fred og ro og se Electra spille. Han bed sig hårdt i læben, da hun lod sin hånd køre ned i hans bukser og gav et svagt gips fra sig. Han havde ladet sine hænder hvilke ved hendes hofter, men spændte let til i sine hænder, da det var ret pirrende, at hendes hånd bare lå der. Han bukkede sig ned og begyndte at kysse hende ved halsen med små blide kys.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 I_icon_minitimeMan Jul 08, 2013 10:04 am

Electra
Hun lod sin hånd køre op af hans bukser igen, mens hun blot strak sin hals for ham, da han kyssede hende. Det var jo til at mærke, at hun havde tændt lidt op for ham igen, men omvendt ville hun ikke være for nem. Forsigtigt lod hun sine hænder blive lagt på hver hans kind, mens hun kiggede ham øjnene med et svagt smil på læben. ''Hvem ved hvad der ville ske under et privat show? Det er der jo kun en måde at finde ud af'' smilede hun en smule mere drillende, mens hun svagt nappede hans læbe. ''Jeg vil gøre at du har lyst til mig.. At du vil have mig..'' begyndte hun og lod igen hånden glide ned i hans boxers. Forsigtigt tog hun et greb. ''Jeg vil pine dig..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 I_icon_minitimeMan Jul 08, 2013 10:16 am

Charlie

Han gav et svagt støn fra sig, da han mærkede hendes hånd om den, det var lidt ondt, at pirre ham på den måde, men hvis hendes mål var at han blev tændt, så blev det mål 110% opfyldt. Han begyndte at bevæge sit underliv lidt, da han ikke kunne holde til, at der ikke rigtigt skete noget. "Electra..." Mumlede han og lagde sit hoved tilbage og gav et støn fra sig. Han lod sine hånd køre op af hendes side og smilede let, "Jeg vil have dig" Mumlede han drillende.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 I_icon_minitimeMan Jul 08, 2013 10:23 am

Electra
Hun vidste godt at det var lidt ondt, men hun ville virkeligt sørge for at han ville have lyst til at kontakte hende efter. Især efter det med hendes alder, som nok kunne holde ham tilbage. Forsigtigt fjernede hun atter sin hånd og gav ham smilende et kys på hans læber. ''Du får ikke mere.. Ikke i denne omgang'' sagde hun stille, mens hun lod sine fingre køre forsigtigt rundt på hans bare brystkasse. Den var faktisk stadigt fugtig efter hans bad. Hun vendte blikket tilbage mod hans ansigt og bed sig svagt i læben, da det gik op for hende hvor meget hun ville savne ham.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 I_icon_minitimeMan Jul 08, 2013 8:06 pm

Charlie

Han brummede en smule utilfreds, da hun bare stoppet, men han sagde dog intet, da han tanker var lidt mere ved deres farvel. Han vidste, at de begge to gerne ville ses efter, men hvordan og hvornår havde de ikke snakket om. Desuden vidste han ikke hvor hun boede. Selv levet han sammen med Simona, så der ville de ikke kunne være. Han lod sin ene hånd køre op under hendes bluse og begyndte blidt at nusse hendes side. Han så på hende og smilede skævt. "Simona tager snart på ferie, så...kan vi ses der?" Mumlede han ildt tamt, men han ville gerne have et tidspunkt xD
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 I_icon_minitimeMan Jul 08, 2013 10:34 pm

Electra
''Mine forældre rejser sjovt nok også snart.. Min mor skal til en eller anden.. pige-hygge tennis turnering i Sydfrankrig. Måske det samme som Simona skal?'' mumlede hun, da hun vidste at hun i hvertfald ville have huset for sig selv. ''En af mine venner kommer også hjem fra Amerika i næste uge, så der får jeg måske også lidt travlt..'' sagde hun stille, mens hun svagt gav et gisp fra sig, da hans hænder var ret kolde. Hun sukkede lavt, da hun blev mere trist over det end hun havde forventet - eller ønsket. ''Måske kan vi.. Mødes andre steder.. Hoteller..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 I_icon_minitimeMan Jul 08, 2013 11:41 pm

Charlie

Han vidste godt, at hans hænder var ret kolde, men i hans verden var det bedre at nusse direkte på huden, desuden var det også virkelig varmt udenfor, så det var måske rart med lidt kølige hænder xD Han brummede svagt, da hun sagde at hun fik en ven på besøg, "En ven?" Mumlede han og så drillende på hende. Han var ikke helt sikker på, om hun var typen der havde drenge venner, uden der var mere i det. Det irriteret ham lidt, at hun havde andre. Men han vidste at de var i samme bånd. Han havde en kone, og hun var sammen med andre fyre.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 I_icon_minitimeTirs Jul 09, 2013 12:15 am

Electra
Hun havde måske nævnt lidt denne her 'ven', for at gøre ham lidt jaloux. Det var måske et lidt tarveligt og klassisk trick, men det måtte godt ligge i hans baghoved at hun så andre - Også selvom Harry ikke som sådan var en 'romantisk' interesse. ''Han har været min bedste ven siden jeg var 11.. Han rejste til Amerika sidste år, hvor han allerede har tjent sindssygt på børsmarkedet. Han er kun 20.. Han har været i magaziner og alt muligt.. ''People to watch under 21''.. Så ja, han er lidt en gulddreng'' smilede hun skævt, inden hun dog alligevel gik det lidt dårligt med at prøve at gøre ham jaloux, det ville nok ikke virke alligevel. Derfor kyssede hun ham blot blidt på munden en enkelt gang.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 I_icon_minitimeTirs Jul 09, 2013 12:24 am

Charlie

Han følte et svagt stik, da hun fortalte om denne her fyr. Men et eller andet sted, følte han at han havde lidt godt af det, da han så blev tvunget til at se tingene fra hendes side også. Hun havde nok hele tiden haft Simona i baghovedet. Desuden havde han og Electra haft GOD SMACKINGLY GLORIOUS sex den anden dag, så han følte lidt, at han var bedre end denne her fyr. "Han lyder sådan" Mumlede han bare tamt. Han smilede mod hendes læber, da hun kyssede ham og gengældte bare ømt. Det var så underligt at tænke på, det nok var sidste gang de kunne ses her på festivalen.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 I_icon_minitimeTirs Jul 09, 2013 1:43 am

Electra
Hun ville ikke snakke mere om Harry nu, et eller andet sted var det jo ret irrelevant, da hun bare gerne ville have at den sidste tid handlede om dem. Forsigtigt lod hun en hånd køre op til hans kind, som hun begyndte at nusse roligt med sine fingrespidser, mens hun holdte kysset lidt. ''Mmh..'' sukkede hun stille, inden hun trak sine læber lidt fra hans og kiggede op på ham. ''Hvad tænker du på?'' spurgte hun med et skævt smil. Hun ville af og til ønske at hun vidste hvad der foregik inde i hovedet på ham og hvad han mente om det hele. Det var jo ikke engang sikkert at hun nogensinde ville høre fra ham igen.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 I_icon_minitime

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 8 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick & Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: