VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 2:24 am

Charlie

Han brummede svagt, da hun sagde at hun skulle væk fra en. Han lod sit blik kører rundt i teltet og fik øje på Brad, der sad og kigget op på dem. Han vidste ikke, om det var ham hun mente, men Nick havde jo sagt, at de os havde været sammen. Han bed sig kort i læben, da hun sagde at hun ville gå om lidt. Betød det så os, at hun ville flygte fra ham? "Ingen drink så" Mumlede han lidt dumt og tog imod sin øl. Det var ret underligt, pludselig at stå ansigt til ansigt med hende igen, og han var lidt usikker på, om det aftenen før, bare havde været sjov i hendes øjne.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell

Antal indlæg : 1565

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 2:29 am

Electra
''Narh.. Jeg har lovet mig selv at have en aften fri for sprut..'' forklarede hun og bed sig lidt i læben, da stemningen nu var en smule underlig. ''Men.. Jeg vil da gerne have en fanta exotic.. Med is og en skive citron i'' sagde hun og smilede lidt prøvende til ham. ''Måske.. Kan vi gå et andet sted hen, hvis du ikke har travlt?'' foreslog hun, da hun ikke kunne få sig selv til at lade ham slippe, nu hvor hun havde ''fundet'' ham igen. Gad vide om han kun var gået ind i teltet, fordi han havde set hende der?
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 2:45 am

Charlie

Han fik hurtigt bestilt hendes fanta og rakte hende det kolde glas. "Værsgo" Sagde han med et lille smil. Han nikkede let, da han meget gerne ville med et andet sted hen. Folk var lidt for fulde her og det blev hurtigt, for meget til hans smag. Han havde intet imod fulde mennesker, men det var meget tit at de blev for nærgående, når han var offentlige steder. "Hvor skal vi gå hen?" Spurgte han og var allerede på vej ud af teltet, han holdt dog nøje øje med, om hun nu gik med. Han kunne heller ikke lade være med, at kigge tilbage mod Brad.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 2:48 am

Electra
Hun kiggede slet ikke tilbage mod Brad, da han måtte fatte en hentydning om at hun ikke var interesseret. Hun sippede lidt til sin fanta, som var dejlig kølig på en ellers ret varm dag. ''Hmm.. Vi kunne gå ned på stranden?'' foreslog hun, da de i hvertfald kunne være alene der. Hun vidste godt, at folk ville komme hen til ham hele tiden på festivalspladsen, sikkert mest for at slikke røv xD Og hun orkede ærlig talt ikke at opmærksomheden skulle tages fra hende hvert 2 minut.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 2:55 am

Charlie

Han smilede let, da det kunne være dejligt at komme lidt væk fra alt larmen og ned på stranden. Det var også varmt nok til, at de kunne tage sig en dukkert, hvis det var det de fik lyst til. "Det lyder som en god idé" Sagde han med et lille smil og begyndte at nærme gå mod stranden. Han mærkede, hvordan at han begyndte at slappe mere af, jo længere væk fra festivalen de kom. "Dejligt at Hazel har det bedre" Mumlede han med et lille smil, da han tog det som en selvfølge, at hun kunne ville have forladt Hazel, hvis hun havde fået det bedre igen.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 7:29 am

Electra
Hun tog sine sandaler af, da de kom tættere stranden. Det var lidt træls at gå i sandaler på stranden xD Det blæste osse lidt bedre hernede og luften kunne godt være ret tæt ved pladsen med så mange mennesker, så det var helt rart at komme ned til vandet. ''Ja, det er dejligt.. Jeg holdte øje med hende hele natten, men hun sov bare som en sten'' smilede hun, inden hun stoppede op og tog en let tag i hans hånd. ''Hør, jeg er altså også lidt ked af at jeg slog Nick igår. Mit temperament er ret.. du ved..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 7:41 am

Charlie

Han var ret glad for at høre, at Hazel havde fået en ordentligt nattesøvn, da hun også havde lignet en, som virkelig havde brug for det. Han smilede let, da hun tog fat i hans hånd, dog blev han hurtig seriøs. Han havde haft virkelig svært ved at gribe ind, men de havde alle været bange, også var det ofte man ikke tænke over sine handlinger. "Han har vidst oplevet værre" Sagde han, da han vidste at Nick, tit havde tendens til at ryge i slåskamp. "Men han blev ligeså forskrækket selv, jeg snakket med ham imorges" Mumlede han. Da det var vigtigt for ham at slå fast overfor Electra, at Nick havde det dårligt med hvad der var sket.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 7:45 am

Electra
Hun vidste godt, at det som Nick havde set ville påvirke ham en del. Det ville det nok på alle børn, som fandt deres forældre sådan med en anden. ''Det forstår jeg også godt'' sagde hun og kiggede lidt ned. Selvom hun ikke havde så mange grænser, så havde det da heller ikke været særligt fedt for hende at blive opdaget sådan. ''Men det ville nok være lidt upassende hvis jeg gik hen og sagde ''Undskyld fordi at din far var mellem mine ben''.. Så.. Ja, jeg tror bare at jeg lader den ligge'' mumlede hun og kiggede fortsat lidt væk.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 7:53 am

Charlie

Han brummede svagt og så på hende, da han egentlig slet ikke havde ment, at det de to havde været sammen. Men med hensyn til Hazel. "Det var ikke det jeg hentydet til, jeg hentydet til, at Nick havde det virkelig omkring det med Hazel" Sagde han og trak hende lidt usikkert ind til sig, da han ikke brød sig omkring, at hun stod og blev så usikkert. "Det med os, nævnte jeg kort for ham imorges.." Sagde han og gik lidt i stå, da han ikke vidste hvordan hun ville tage, at de havde snakket om. "Jeg..synes ikke jeg kunne være bekendt overfor ham, at ignorere det.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 7:57 am

Electra:
''Åh..nårh..'' mumlede hun og mærkede igen at hendes kinder blev lettere glødende. Det skete for hende heletiden i øjeblikket og hun var sgu ikke en person, som normalt rødmede på den måde. Men hun afslørede vist lidt at hun havde tænkt meget over det der var sket mellem Charlie og hende de sidste par dage. ''Jeg kan godt forstå hvis han er sur.. Det er ikke lige.. Sådan man helst vil se sin far'' sagde hun og kiggede forsat væk. Hun ville ikke have at han skulle se hvor meget hun rødmede.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 8:07 am

Charlie

Han lagde godt mærke til, at hun følte sig lidt presset. Det havde han også gjort, indtil at han havde fået snakket med Nick om tingene. Det gjorde ikke ligefrem nemmere, men han gik ikke mere i uvished omkring, hvordan tingene var. "Han er ikke sur på nogen, men..han er nok ligeså chokket som os" Mumlede han stille, da ingen af de tre havde ønsket, at det skulle have fundet sted. Han tog let fat i hendes hånd og gav den et lille klem. "Er du okay?" Spurgte han og nussede let hende håndoverfalde med sin pegefinger.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 8:15 am

Electra
Hun kiggede lidt ned på deres hænder og smilede lidt, da han nu var sød. ''Jeg er nok den af os som har det mindst dårligt med det'' smilede hun skævt og kiggede tilbage på ham. ''Det.. Det er bare noget andet.. Det er virkeligt.. dumt og ligegyldigt, men.. Da jeg skulle fortælle Hazel.. Det imorges, så.. Ej glem det'' mumlede hun, da hun var bange for at han misforstod og troede at hun havde følelser med ind i det. Hun slap hans hånd og begyndte at gå lidt væk, inden hun dog vendte sig om ''Skal vi gå tættere ned ved vandet?''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 8:32 am

Charlie

Han så lidt undrende på hende, da hun blot stoppet sin sætning midt i det hele og gik ned mod stranden. "Vil du gerne tættere på vandet?" Mumlede han drillende. Hurtigt satte han i løb hen til hende og løb helt ned til vandkanten med hende, "Da du skulle fortælle Hazel, hva?" Gentog han drillende og holdt hende faretruende tæt på vandet og var parat på, at smide hende i vandet, hvis hun ikke svaret. Vandet var ikke koldt og der var høj sol, så det var nok ikke en så voldsom trussel. "Jeg tæller til tre" Sagde han drillende og begyndte at "svinge" hende frem og tilbage. Han var ikke så god til de der alvorlige samtaler xD
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 8:37 am

Electra
Hun fik et chok, da han pludselig kom løbende og bar hende op. Hun havde en automatisk refleks med at slå ud efter folk, når de gjorde hende forskrækket og hun kom måske til at sparke ham xD Hun begyndte at skrige, da han truede med at smide hende i og sørgede for virkeligt at holde godt fast om nakken på ham. ''Okay okay!'' råbte hun og vendte blikket mod ham så godt hun nu end kunne, inden hun begyndte at grine lidt af sig selv, da hun følte sig virkelig dum. ''Jeg rødmede, okay? Jeg rødmede. Og jeg rødmer aldrig''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 8:47 am

Charlie

Hun ramte ham på låret, hvilket gjorde en smule ondt, men på den anden side, havde han lidt selv bedt om det, da det var lidt ondt blot at løfte hende op på den måde. Han gik et par skridt tilbage og satte hende på stranden igen. Han smilede dog let, da hun sagde at hun rødmede da hun havde fortalt Hazel om deres aften. "Det ville jeg os gøre, hvis jeg havde været sammen med ham Charlie der, han er sgu ret lækkert" Mumlede han bare dumt, inden han dog gav hende et blidt klem. "For at være ærlig, har jeg os tænkt meget på dig" Sagde han stille. Selvom det var svært for ham at sige, formået han at holde hendes blik fast.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 8:53 am

Electra
Hun sukkede tilfredst, da hun var kommet ned på jorden igen. Dog sørgede hun for at holde sig tæt ind til ham, mens hun tog et let tag i hans t-shirt ved hans brystkasse og lyttede til hans ord. Svagt smilede hun, da han også havde tænkt på hende. Hun vidste dog godt, at der aldrig ville blive noget seriøst imellem dem, det søgte ingen af dem, men derfor kunne man jo godt have det rart i hinandens selskab. ''Mhm, det er han. Også kysser han helt vildt godt'' smilede hun drillende og vendte blikket hen mod ham. ''Er det første gang du er Simona utro?'' spurgte hun lidt tøvende. Det ragede jo egentligt ikke hende.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 8:59 am

Charlie

Han lænede sig frem og nappede hende blidt i læben, da hun sagde at han kysset godt. Dog blev han lidt tøvende, da hun spurgte om det var første gang, at han var Simona utro. Han vidste ikke, hvor smart det var at fortælle, men han ville heller ikke lyve overfor hende. "Nej, det er ikke første gang. Men det er første gang, at det er mere end blot et..engangsknald". Han så lettere tøvende på hende, da han havde svært ved at sætte ord på hvad de to havde sammen. Det havde ikke noget seriøst, og alligevel var det så meget mere end blot sex.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 9:05 am

Electra
Hun vidste godt, at det ikke kom hende ved, men hun var bare ret nysgerrig når det kom til sådan noget xD Svagt smilede hun mod hans læber, da han nappede til hende. ''Jeg kan faktisk godt lide Simona.. Det er måske lidt ondt..'' mumlede hun og kiggede lidt ned. Faktisk kunne hun ikke klare Simona. Af en eller anden grund havde Simona altid rakket ned på hende, ligefra tøj der var for ''luder-agtigt'' eller hvor dårlig hun var til tennis, men hun var sikker på at hvis hun rakkede kællingen ned foran Charlie, så ville han ikke blive så glad xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 9:23 am

Charlie

Han havde selvfølgelig dårlig samvittighed overfor Simona, men det var ikke første gang, at han havde været utro. Det var heller ikke fordi, at det var et drømmeforhold de havde og på grund af alt hans rejsen, var der en del problemer. Dog kunne han ikke finde på, at tale grimt om Simona foran andre, for trods af alle problemerne, holdt han jo rigtig meget af hende. "Der er ellers mange som synes at hun er meget...kontant" Sagde han. Det var lidt underligt, at de stod og snakket om hans kone og kysset imens xD
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 9:29 am

Electra
Hun vidste godt at det var lidt akavet at stå og snakke om Simona, men det med Nick igår havde ligesom lært hende, at man ikke kunne skide på alle andre menneskers følelser. Og selvom hun ikke brød sig specielt om Simona, så var Charlie stadigt hendes mand. Men hun ville ikke kunne dy sig for lige at kigge en ekstra hånende gang på Simona næste gang de sås. Sådan et rigtigt 'Haha, din mand vil gerne bolle mig'' blik xD ''Tja, hun siger vel bare det som andre ikke gør'' sagde hun og kiggede hen mod vandet, hvor der i det fjerne var en yacht. ''Jeg har faktisk sådan en opkaldt efter mig. Eller min far har. Han købte en for nogle år siden og kaldte den Electra'' smilede hun skævt.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 9:38 am

Charlie

Han mente dog selv, at Simona til tider, talte en del over sig og havde en lidt for sart mening omkring tingene. Hun var blandt andet stærkt modstander af, at han skulle være påvirket af stoffer, mens han var på festivaler osv. Men det var nok mest fordi, at hun var klar over hvor hurtigt, at der kunne opstå problemer. Han fulgte hendes blik og smilede svagt, "Jeg har altid ønsket mig, at være på sådan en. Eller sådan et rigtig luksus krydstogt" Sagde han helt drømmende, han havde set det meste af verdenen, men det var sjældent, at de havde rejst til vands.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 9:43 am

Electra
''Måske kan du få en tur i Electra en dag'' sagde hun spøgfuldt, da den jo godt kunne misforståes lidt. Men for hendes skyld måtte han godt få en tur både i båden og i hende xD ''Jeg har været på krydstogt da jeg var yngre. Vi var i Caribien.. Min mor, far og min ven Harry og hans forældre. Det er efterhånden nogle år siden'' sagde hun og vendte blikket hen mod ham. Han virkede virkeligt som en, som havde prøvet meget. Han var berejst og havde en masse livserfaring. Det var måske i virkeligheden det, som hun fandt så tiltrækkende ved ham.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 9:58 am

Charlie

Han begyndte at grine, da hun sagde, at han kunne få en tur i Electra. "Så hvornår kan jeg få det så?" Sagde han og smilede drillende til hende. Han havde nok haft lyst til at være sammen med hende længe, i går havde de været igang, men de var blevet stoppet. Selvom der var sket en masse forvirring, så gjorde det alligevel at han fik endnu mere lyst. Han ville os blive lidt ked af, vi de ikke nåede at være sammen før festivalen sluttede. "Hvis vi skulle ses efter, så ville det måske være en idé med en båd. Ingen ville update os" Sagde han og bed sig i læben, da han lige havde sagt, at han ville fortsætte med at se hende.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 10:04 am

Electra
Hun kunne ikke lade være med at grine lidt og lænede sig forsigtigt hen mod ham, så hun kunne ''begrave'' sit ansigt i hans brystkasse. Igen for at skjule at hun begyndte at rødme, når de kom hen på de mere ''saftige'' emner. Emner, som hun normalt var ret åbne med, men pludselig stod hun bare der og fniste og gemte sit ansigt i hans t-shirt. Dog tog hun sig sammen og løftede atter sit hoved og kiggede op på ham. ''Det ville egentligt være lidt..du ved.. '' smilede hun og kiggede en smule ned for en stund, inden hun dog samlede mod til sig og kiggede ham i øjnene ''..Frækt''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 I_icon_minitimeLør Jul 06, 2013 10:12 am

Charlie

Han mærkede, hvordan hans puls langsomt begyndte at stige. Roligt lagde han sine hænder ved hendes sider og begyndte blidt at nusse der. "Mmh, det kunne være meget frækt" Mumlede han drillende og lænede sig frem og begyndte blidt at kysse hende. Han vidste ikke, om han gik for langt, men var svært at holde sig tilbage, når han virkelig havde lyst. "Og jeg har haft lyst til dig så længe" Mumlede han stille. Han vidste ikke, om det var dumt, men han var ligeglad. Hvis hun ikke havde lyst, kunne hun jo bare sige nej. For han kunne ikke xD
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 5 I_icon_minitime

Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 5 af 40Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick & Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: