Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 05, 2013 8:25 am
Charlie
Han fanget hurtigt hendes blik og så på hende med et drillende blik. "Hvad jeg tænker på?" Gentog han og lagde begge sine hænder ved hendes sider, som han blidt begyndte at nusse. "At jeg ikke vil have, at det her skal stoppe" Sagde han stille og begyndte at kysse hende ved hendes skulder. Normalt var han vant til, at fortælle en masse sukkersøde ting til de piger han var sammen med, men med hende var det ægte. Han vidste, at han blottet sig ret meget overfor hende. Han vidste, at det de havde kunne give store problemer, men det var umuligt for ham at stoppe.
Mychell
Antal indlæg : 1565 Join date : 02/04/12
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 05, 2013 8:38 am
Electra Hun bed sig lidt i læben, da hun ikke helt havde regnet med det svar. Faktisk vidste hun ikke helt hvad han mente. ''Virkelig?'' sagde hun stille og kiggede lidt ned. Hun var lidt bange for at hun misforstod. Ville hans ses efter festivalen var slut? Hun vendte blikket tilbage mod hans øjnene og smilede lidt usikkert. ''Såeh.. Vil du være min festivalflirt?'' spurgte hun med et mere selvsikkert smil, da hun helst ikke ville vise tegn på usikkerhed. Hun havde aldrig før været så usikker omkring en fyr før. Men det var usikker på det gode måde.
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 05, 2013 8:45 am
Charlie
Han vidste ikke selv helt hvad han mente. Han vidste, at det ville være umuligt, hvis de fortsatte med at ses efter festivalen, men tanken om, at han om nogle dage aldrig skulle se hende mere, ville han heller ikke tænke på. "Jeg kan bedre lide det uden festival foran" Mumlede han og kyssede hende blidt. Egentlig gik det først op for ham, bagefter hvad han lige havde sagt. Han var normalt meget omhyggelig med, blot at give meget overfladiske komplimenter, da han aldrig så noget seriøst i det piger han var sammen med. Men han så det heller ikke noget seriøst i Electra, eller gjorde han?
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 05, 2013 8:49 am
Electra Hun måtte indrømme at hun syntes at det var en underlig følelse hun havde. Hun ville bestemt blive ved med at se ham hvis han ville. Det behøvede slet ikke at være på et seriøst plan og det regnede hun heller ikke med at han ville. Hun smilede lidt af ham og kunne mærke at hendes kinder begyndte at rødme lidt. Det var første gang at det var sket. Hun kiggede tilbage mod hans ansigt og kunne igen ikke lade være med at smile. ''Tror du ikke at.. Simona bliver sur, hvis du har en.. Fast flirt?''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 05, 2013 8:58 am
Charlie
Han så hurtigt på hende, da hun nævnte Simona og blev pludselig en smule mere alvorlig. Det var slet ikke for at ødelægge stemningen. Men han havde ikke tænkt over alvoren i hans egne ord og bed sig derfor i læben. "Det...kræver at hun finder ud af det" Mumlede han og så på hende med et lille smil. Hvorfor han var villig til, at sætte så meget på spil blot for en pige, vidste han dog ikke. "Men jo, hun river hovedet af mig hvis hun opdager det" Sagde han med et skævt smil. Han var dog ret sikker på, at hun heller ikke ville fortælle det til nogle. Måske hendes veninde, men så blev det blot til sladder.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 05, 2013 9:07 am
Electra Hun vidste jo godt, at det ikke var noget seriøst, men hun ville ikke sige nej til lidt sjov. Hverken på festivalen eller i fremtiden. ''Jeg ved godt hvilket hoved jeg ville rive af'' sagde hun med et skælmsk blik, inden hun forsigtigt puffede ham lidt væk. Hun begyndte at gå tilbage mod soveværelset, hvor hun forsigtigt satte sig på sengekanten og lod sine fingre rede håret så godt hun kunne. Situationen var lidt underlig for hende, for det var egentligt første gang en fyr virkeligt havde vækket hendes interesse.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 05, 2013 9:20 am
Charlie
Han hævede let det ene bryn, da hun sagde at hun godt vidste, hvad hun ville rive af. Han vidste dog ikke helt, hvad han skulle svarer, men det lød da meget fristende. Han rykkede sig lidt tilbage, da hun puffede ham lidt væk og gik med hende ind i soveværelset. Han var lidt usikker på, om det var snakket om Simona, der havde ødelagt stemningen lidt. Men et eller andet sted, så påvirket det ham, at han også havde en kone. Han holdt selvfølgelig af sin kone, men der var noget tiltrækkende over Electra, som han ikke kunne sætte ord på. "Går..det bedre med hovedet?" Mumlede han lidt dumt.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 05, 2013 9:29 am
Electra Hun nikkede let, da pillerne havde virket godt på hendes hovedpine. ''Jaeh'' sagde hun og kiggede lidt op på ham, mens han stod der. Hun kunne godt mærke at stemningen havde fået et hak ned af, men det kunne hun heldigvis hurtigt ændre. Forsigtigt rejste hun sig op og gik et skridt tættere på ham og tog roligt fat i hans ene håndled, inden hun lænede sig frem mod hans øre. ''Nu skal du gøre præcist som jeg siger'' sagde hun og lod kort sine læber strejfe hans øreflip. ''Nu skal du smide mig ned i sengen og tage mine trusser af'' sagde hun og trak sit ansigt tilbage, mens hun kiggede på ham med et drillende og afventende blik.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 05, 2013 9:34 am
Charlie
Han var ret glad for, at pillerne havde hjulpet på hendes hoved. Der var intet værre end at være på en festival med hovedpine. Derfor sørget man som regel for, at holde sig beruset hele tiden, fordi så mærket man det først når man kom hjem. Han bed sig hårdt i læben, da han fik den besked. Dog kunne han meget nemt leve op til hendes krav. Han tog hurtigt fat i hende og smed dem begge over i sengen, inden han hurtigt flået hendes trusser af og smed dem bare ned på jorden. "Mmh, hvad så nu?" Mumlede han ivrigt, mens han ventede på sin næste ordre xD
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 05, 2013 9:47 am
Electra Hun gav et mindre skrig fra sig, da han smed hende ned i sengen og fik hendes trusser af. Det var lidt overvældende at have ''kontrollen'' over sådan en fyr som Charlie og det ville hun helt sikkert ikke lade gå til spilde xD Hun løftede sit hoved en smule op og gav ham et blidt kys, inden hun kiggede ham dybt ind i øjnene med et kælent blik. ''Smag mig'' sagde hun og kunne alligevel ikke holde det der 'kælne' blik og begyndte at grine lidt. I stedet gav hun ham endnu et kys for lige at samle sig igen xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 05, 2013 9:55 am
Charlie
Han smilede drillende til hende og kyssede hende på munden. Med små blide kys, begyndte han at kysse hende ned af kroppen, holdt en pause ved hendes bryster som fik lidt ekstra kys, inden han kyssede ned over hendes mave. Til sidst lå han mellem hendes ben, hvor han igen begyndte at kysse hende inderlår. Han gjorde det meget langsomt, for at gøre det pirrende for hende. Og nu hvor han fik hende nøgen, skulle det også nydes fuldt ud. Han lagde sig lidt bedre til rette og begyndte med en hurtigt bevægelse at slikke hende.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 05, 2013 10:07 am
Nick Han løb hurtigt ud af døren så hurtigt han nu end kunne, da Hazel var besvimet ved at slå hovedet mod bordet. Hurtigt løb hen hen til hans fars sted, hvor han bare åbnede døren, som heldigvis ikke var låst. ''Far?'' sagde han og begyndte at løbe ind i stuen og derefter ud i forhaven, men han var det ikke. ''Pispis..'' sukkede han lettere stakåndet, inden han med hastige skridt gik ind igen. Han så døren til soveværelset var lukket. Han tog ned i håndtaget og åbnede den et knald. ''F...'' han bed sig hårdt i læben ved synet der mødte ham, men der var ikke nogen tid at spilde. ''Min veninde.. min.. veninde Hazel har fået en overdosis og er bevidstløs'' spyttede han næsten ud og vendte blikket væk.
Electra Hun sukkede af velbehag, da han tog sig så god tid til at tage sig af hendes krop. Det var næsten svært at ligge stille, selvom han ikke engang var begyndt. Hun gav et gisp fra sig, da hun mærkede at han gik igang og hun gav et langtrukkent støn fra ham, da det virkeligt var rart. Dog blev det hele afbrudt, da Nick pludselig slog døren op og hun bare lå der. Med et skrig trak hun benene sammen under sig og hev bare dynen over sig. ''H..Hazel star?''
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Jul 05, 2013 11:51 pm
Electra: Hun havde lavet Hazel sove rusen ud, mens hun selv havde holdt lidt øje med hende. Det havde godt nok været en meget forvirrende dag og hun kunne ikke lade være med at føle sig skyldig i det hele. Det havde været hendes stoffer, hende som havde bragt dem til festivalen. Og det var Hazel som skulle bøde for det på den måde. Hun satte sig forsigtigt ned i stolen i soveværelset og kiggede på Hazel, mens hun lå der og sov. Hendes tanker kørte rundt og hun vidste at hun skyldte Hazel en forklaring med det hele.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Jul 06, 2013 12:03 am
Hazel
Hun var gået direkte ind i seng i går, og havde ligget i en dyb søvn hele natten. Forsigtigt åbnede hun øjnene og smilede svagt, da hun så at Electra sad og holdt øje med hende. "Godmorgen" Mumlede hun hæst og satte sig op i sengen. Hun tog sig til hovedet, da hun havde en slem hovedpine. Hun var ret glad for, at Electra havde været der i går. Dog havde hun lidt dårlig samvittighed over, at hun havde svinet Nick til, da det som regel ikke var hende at bruge sådan et sprog. Men tingene kørte rundt i hovedet på hende og hun havde været ret bange i går.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Jul 06, 2013 12:10 am
Electra Hun kiggede op, da Hazel omsider vågnede. ''Hey'' smilede hun og kom lidt til sig selv, da hun jo bare havde siddet og stirret. ''Har du det bedre?'' sagde hun stille og nikkede kort hen til natbordet, hvor hun havde lagt Hazels kvalmestillende piller samt en flaske vand. Forsigtigt rejste hun sig op og satte sig hen til sengekanten ved siden af hende. ''Det var godt nok en syret.. dag igår'' sagde hun og betragtede hende kort. Hun ville slet ikke kunne holde ud, hvis der skete Hazel noget.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Jul 06, 2013 12:15 am
Hazel
Hun tog de piller som Electra havde lagt frem og tog en ordentligt tår vand, da det nok var vigtigt at hun fik noget væske ned. "Jeg har det lidt bedre i dag" Sagde hun med et lille smil og gav hende et blidt kram, "Og tak for hjælpen i går" Sagde hun og satte sig tilbage i sengen. Hun kunne huske det hele fra i går, men det var alt sammen så sløret. Hun vidste ikke hvordan, at Charlie var blevet rodet ind i det hele, men det måtte være Nick som havde tilkaldt ham. "Jeg..ved slet ikke hvorfor jeg gjorde det" Mumlede hun og så lidt skamfuldt ned i sengen.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Jul 06, 2013 12:18 am
Electra Hun bed sig hårdt i læben, da hun takkede hende. ''D..det..'' begyndte hun lidt usikkert, da hun bestemt ikke havde fortjent at blive takket. ''Hazel.. D..e der stoffer, de var mine.. Nick.. Må have fundet dem hos Charlie igår..og..og så må han have taget dem med..'' sagde hun stille og vidste ikke helt hvordan hun skulle forklare hvorfor hun havde været hos Charlie. ''Jeg er virkelig ked af det.. Det var slet ikke min mening at du skulle have dem.. og Nick.. Jeg ved ikke.. Jeg.. tror han er dårligt selskab for dig'' sagde hun stille og kiggede ned.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Jul 06, 2013 12:31 am
Hazel
Hun bed sig hårdt i læben, da Electra begyndte at tale. "Det ikke din skyld, det var mig der valgte at tage dem" Mumlede hun hurtigt. Hun kunne slet ikke se, hvordan det kunne være Electras skyld, da hun på ingen måde kunne vide, at Nick havde taget stofferne. "Jeg følte mig ret..presset, men i sidste ende er det kun min skyld. Der var ingen der tvang stoffer i mig" Mumlede hun stille og tænkte lidt over, hvad Electra lige havde sagt, lidt forvirret så hun op, "Var det derfor, at Charlie var med i går, fordi i..?" Begyndte hun og stoppede sin sætning, men mon ikke hun kunne gætte resten xD
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Jul 06, 2013 12:40 am
Electra Hun bed sig lidt i læben, da hun stadigt havde skyldfølelse over det. Hvis hun ikke havde taget dem med, jamen så var der heller ikke sket Hazel noget. ''Du.. skal bare huske at sige nej i fremtiden.. Til noget du ikke vil'' sagde hun stille, inden hun kunne mærke at hun blev en smule varm i hovedet, da hun nævnte Charlie. ''Øhm..'' Begyndte hun, inden hun kom til at grine en smule. ''Ej det.. det er lidt..Pinligt.. Nick løb jo over for at hente Charlie efter du var væk.. Også.. Åbnede han bare døren, mens Charlie var.. Mens..Øhm..'' hun vidste ikke helt hvordan hun skulle forklare det og kunne mærke at hendes kinder brændte helt. ''.. Mens han var noget til base 2''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Jul 06, 2013 12:48 am
Hazel
Hun kunne ikke lade være med at grine, da det alligevel var ret godt gået, at Electra havde formået at score forsangeren i det band, som hele festivalen handlet om. Hun bemærket godt, at Electra blev lidt flov, hvilket hun ikke rigtigt plejet at gøre. "Er han sød?" Mumlede hun drillende og puffede let til hende. Dog fik hun hurtigt en seriøs mine igen og nikkede let, "Men..et eller andet sted ville jeg gerne prøve det. Alle snakker omkring det og...Nick virket meget venlig" Sagde hun og bed sig i læben, da hun nok havde været lidt naiv omkring Nick. Hun kunne ikke sige, om han havde rene hensigter.
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Jul 06, 2013 12:55 am
Electra Hun trak lidt på sine skuldre og prøvede at lade som ingenting, men hun måtte dog erkende at ingen fyr havde formået at få hende til at rødme så meget om Charlie havde. ''Han er okay'' sagde hun bare og håbede at hun bare lod som ingenting. Faktisk havde hun aldrig haft et dårligt indtryk af Nick, så det overraskede hende lidt, at han havde presset Hazel til det. ''Jeg kender jo Nick lidt, jeg.. Har altid syntes at han virkede sådan.. Flink, så jeg kan godt forstå, hvis du er blevet narret af ham''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Jul 06, 2013 1:32 am
Hazel
Hun kunne godt se, at ham Charlie var mere end okay. Det var ret underligt, at hun havde fundet sammen med sønnen, og at Electra faderen. Dog var hun ikke sikker på, at hun skulle se mere til Nick. Hun ønskede egentligt ikke, at det skulle ødelægge noget mellem dem, men hun måtte dog alligevel erkende at meget af tilliden var forsvundet til ham. Det han jo ikke været hans hensigt, at hun skulle blive så påvirket, men hvad var så hans hensigt? "Han har...en del piger, ikke?" Mumlede hun og prøvede at lyde helt henkastet xD
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Jul 06, 2013 2:03 am
Electra Hun sad henne i et af ølteltene og gik sig en drink. I dag havde hun lovet sig selv ikke at blive alt for fuld, da hun for engangs skyld ikke følte at hun havde behovet for det. Dog fik hun et chok, da trommeslageren, Brad, kom hen til hende og bare slog sig ned. Hun kunne godt mærke at han lagde lidt op til hende, men hun gad ham faktisk slet ikke. Normalt ville hun bare have sprunget på ham, men pludselig var han bare ikke god nok. Da han lagde hans hånd på hendes lår, trak hun blot benet væk og sagde at hun skulle op og have en ny drink. Svagt sukkede hun og gik op i baren uden rigtigt at vide hvad hun skulle købe.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Jul 06, 2013 2:09 am
Charlie
Han havde efter Nick var gået, taget sig et bad for at blive frisket lidt op. Det var hårdt at være på festival, for selvom han var rockstjerne, var han vant til dyre hoteller, hvor der var masser af plads. Men han havde nu alligevel virkelig gode vilkår. Han var nu på vej ned af pladsen, han skævede ind i de forskellige telte og bed sig i læben, da han fik øje på Electra i en kø. Han gik indenfor og gik mod baren. "Tænk at man skulle møde dig her" Mumlede han lettere ironisk, da hun havde drukket godt den anden aften. Han lagde slet ikke mærke til, at Brad var til stede i teltet. Han fik bestilt en øl og så lettere spørgende på hende, da han ville bestille noget til hende os, nu han var igang xD
Mychell
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Jul 06, 2013 2:14 am
Electra Det gav et helt gip i hende, da hun hørte Charlies stemme ved sig. Hun smilede lidt og trak lidt på skuldrene, ''Jeg har faktisk en drink derhenne, men jeg skulle bare lige flygte fra en..Jeg går om lidt'' sagde hun med et skævt smil og kiggede en smule væk fra ham. Hun havde egentligt ikke snakket med ham siden han havde haft sit hoved imellem hendes ben, så hun vidste ærlig talt ikke om han stadigt ville snakke med hende efter alt det som var sket siden.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.